donderdag 21 januari 2010

Minifantasie 2

Sinds het uurtje dat we samen bij haar thuis hadden doorgebracht, keek ik met andere ogen naar haar. Als ze over de afdeling liep, dan maakte ze me gek met haar kont. Ik wist wat voor heerlijks er onder haar kleding zat en wat ze er mee kon doen. Ze wist dat en genoot er ook van, dat had ze me verteld.

Als ze langs liep dan keek ze me met een blik vol geile verstandhouding aan en ze wist dat ze daarmee iets bij me los maakte. En hard maakte. Laatst troffen we elkaar bij de koffiemachine. Deze staat in een apart kamertje. Ik stond koffie te tappen en ze kwam net binnenlopen. "Hoi!" zei ze, de standaard begroeting als je iemand op de gang of bij de koffiemachine tegen komt. Ze keek rond in de kamer, zag niemand en draaide zich zo dat ze vlak voor me stond.

"Zeg, weet je waar ik net aan dacht?" vroeg ze me, met geile ogen. Ik kon wel bedenken wat ze dat, maar zei haar "Nou, vertel eens...". "Ik dacht aan ons uurtje vorige week" zei ze, "aan hoe lekker ik dat vond. Ik heb er de hele week nog aan lopen denken...". "Ja?" vroeg ik, stiekem een beetje trots op mezelf. "Zeker weten! Het was heerlijk en ik zou het zo weer willen doen. Ik zou het zelfs nu willen doen met je..." zei ze me uitnodigend.

Ik dacht even na. Ik had het inderdaad ook fijn gehad en telkens als ze langs liep zag ik in gedachte hoe ze op me zat en me bereed. Mijn pik roerde zich dan. En nu vroeg ze me direct op de man af om dat even te herhalen. "Yes!" schreeuwde mijn lijf, "Maar waar?" vroeg mijn hoofd. "Lijkt me leuk, maar hoe gaan we dat doen?" vroeg ik haar. "Nou.... ken je het archief op de 4e verdieping?" antwoordde ze.

De 4e verdieping was tijdens de laatste reorganisatie-ronde gesloten, alleen een archief zat er nog. De kantoormeubels stonden er ook nog, te wachten op betere tijden. Ik zag mogelijkheden, maar ook gevaren. "Kan dat op slot?" vroeg ik haar. Ze glimlachte "Ja, er zit een sleutel op de deur, en als we daar binnen zijn, dan doen we deur met de sleutel aan de binnenkant op slot." Nog wat vragen waar ze meteen een antwoord op wist. Ze had hier duidelijke over nagedacht... "Ok," zei ik, "nu?". "Over een kwartier ben ik daar, ok?", antwoordde ze. Ik ging akkoord en liep met mijn espresso terug naar mijn afdeling.

Na een minuut of 10 ging ik op weg naar de lege 4e verdieping. Onder mijn arm een paar nutteloze ordners. Via het trappenhuis, daar liep toch nooit iemand. Op de 4e liep ik omzichtig naar het archief en keek onopvallend om me heen. Niemand te zien. De sleutel zat niet in het slot, dus was ze al binnen vermoedde ik. Dat was inderdaad zo. Ik ging naar binnen en zag dat ze in een stelling iets aan het zoeken was, zogenaamd dan. Ik deed de deur dicht en draaide de sleutel om. We waren alleen...

Ze kwam voor me staan en kuste me meteen op mijn mond. Lekker zacht. Ze was een beetje opgemaakt, voor het werk. Onze kussen gingen over in tongen en ze sloeg haar armen om me heen. Ik die van mij om haar, alhoewel ze een kop kleiner was als ik. Zo stonden we elkaar op te geilen. Ze drukte zich tegen me aan, ik voelde haar borstjes tegen me aan drukken. En ik weet zeker dat zij mijn harde paal in mijn broek kon voelen.

Ze liet me los en zei "Kom eens mee...", waarna ze verder het archief in liep. Langs een paar stelling kasten stond helemaal achterin een tafel met wat dozen erop. Ze schoof er een paar aan de kant. "Hier hebben we wat meer privacy" zei ze. Nu was de deur al op slot, maar hier achterin was het toch wel wat intiemer, ook al was het een en al functioneel hier: TL-licht, kasten en tafels.

Ze maakte mijn broek los en liet hem zakken. Meteen liet ze haar hand in mijn onderbroek glijden en pakte mijn stijve paal. "Zo, je hebt er zin in!" zei ze. "Ik wel," zei ik, "jij toch ook?" "Oh ja! " antwoordde ze, "ik sta geil, mijn kut druipt gewoon!". Ze trok mijn onderbroek omlaag en zei me te gaan liggen op de tafel. Ze duwde mijn benen wat uit elkaar en kwam tussen mijn benen staan.

Ze boog zich voorover en nam mijn eikel in haar mond. "Ohhhhhhh" stootte ik uit. Heerlijk, zo ineens meteen helemaal in haar warme en natte mond! Haar tong bewerkte mijn eikel teder en haar wangen stonden hol. Zalig gewoon. Ritmisch bewoog ze haar hoofd omhoog en omlaag en trok ze me ook nog eens af. God, wat wist ze me wild te krijgen.... Mijn pik klopte onder haar genot.

Met haar andere hand maakte ze haar rokje los, dat langs haar benen omlaag zakte. Ik keek naar blote benen en... haar behaarde kutje. Geen slipje aan, dacht ik nog. Haar hand gleed tussen haar benen en begon haar kutje te verwennen. De aanblik, een vrouw die gebogen over mijn paal staat te pijpen, terwijl ze haar kutje, dat net onder haar truitje uitkomt, aan het verwennen is, maakte me helemaal wild!

Dat had ze zelf ook door en voordat ik helemaal ging, stopte ze met haar fantastische werk. "Nu ik," zei ze hees, en gebaarde dat ik van de tafel af moest. Eenmaal er van af, ging ze op haar rug op de tafel liggen. Ze spreidde haar benen helemaal en bood me een fantastisch gezicht. Haar roze kutje stond een beetje open, gezwollen schaamlippen waren vochtig en een driehoekje schaamhaar erboven. Ik zag het roze clitje boven haar lipjes.

Ik knielde met nog steeds stijve pik voor haar en viel aan op haar hete kut. Drijfnat was ze van binnen. Ik likte haar lippen en daarna de binnenkant van haar kut. Ze sidderde en hield haar adem in. Ik gebruikte mijn tong om haar te neuken en kwam tenslotte op haar genotsknopje. Ik likte het stevig en liet haar kronkelen. Daarna kwamen mijn vingers om haar diep in haar kletsnatte kutje extra te verwennen. Dat alles sopte heerlijk en ik merkte dat ze het fijner kreeg. Wat zou het heerlijk zijn haar hier te laten komen. Ik besloot er voor te gaan en deed er een tandje bij. Letterlijk, want ik beet in haar clit. Likken, vingeren, bijten, strelen, dit alles zorgde ervoor dat ze hard op weg ging naar de top van de berg. Met een grote diepe zucht haalde ze adem en kromde haar rug. Ik zag haar wangen rood worden en liet haar van binnen uitrazen.

Ik ging staan en keek naar mijn harde paal, waar aan het puntje van de eikel een druppel voorvocht hing. Eigenlijk wilde ik haar nu neuken. Ze lag er prima voor: op haar rug, wijdbeens en supergeil. Ze lag nog met gesloten ogen na te hijgen. Ik richtte mijn eikel op de opening tussen haar schaamlippen en duwde mijn eikel en pik in één keer diep in haar. Weer kromde ze haar rug en kreunde. Maar meteen besefte ze wat er ging gebeuren en gaf ze zich helemaal.

Ze opende zich nog wat en ontving me met veel genoegen. Elke stoot beantwoordde ze me een tegenbeweging waardoor we samen heerlijk genoten. Zo op haar neerkijken was erg opwindend, zij keek me wellustig aan. Haar ogen zeiden me vooral door te gaan, en niet te zuinig te zijn. Heftig pompend gleed mijn glimmend pik in haar sappige kut heen en weer. We kreunden allebei en genoten van het tintelende gevoel tussen ons in.

Ik voelde mijn orgasme naderen en wilde dat zij dat ook had. Ik probeerde het wat te rekken, en hoopte maar dat zij zou kunnen mee komen. Ik kreunde zacht en ramde in haar, tot achter in het kut. Ze kneep in haar eigen borsten, ook al waren die niet te zien onder haar truitje. Het was fantastisch haar te zien genieten en dat alles maakte dat ik hard op weg was om te gaan komen. Ik wist dat ik het niet meer ging houden. Ja! Ja! Met schokken in mijn onderlijf voelde ik de klodders zaad eruit spuiten. Ik kwam in haar kut, god wat zalig!

Ik voelde me meteen schuldig dat ik haar niet had laten komen, terwijl ze er zo dichtbij was. Ik wilde haar perse laten genieten. Dus weer op mijn knieen en weer met vingers en tong in de weer. Ik likte en likte en vingerde er op los. Door het vingeren kwam mijn eigen zaad weer uit haar kutje stromen, en genietend likte ik het zelf op. Ik heb daar geen probleem mee en vind het heerlijk geil. Kennelijk was dit voor haar het punt om te gaan komen. Haar lichaam kromde zich weer en dit keer kwam ze in stilte.

Nadat we allebei wat waren bijgekomen kleedden we ons aan. Voorzichtig deden we de sleutel van de deur. Zij sloop eerst naar buiten, maar niet nadat we nog even gekust hadden. "Dank je wel!" fluisterde ze, "het was heerlijk!". En weg was ze. Een minuut later ging ik ook terug naar mijn afdeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten