woensdag 27 december 2000

Over mij

Lieve lezeres,

spreken deze fantasieen je aan? Voel je iets krielen in je buik als je deze verhalen leest. Voel je je aangesproken door de avonturen die mijn fantasie-ik hier beleeft? Raak je stiekem een beetje opgewonden van deze bed-time stories? Of gewoon heerlijk geil? :-) Zou je het leuk vinden om in deze toon te mailen?
Schroom niet, zet je verlegenheid opzij, trek je stoute schoenen aan en mail me. En wie weet, kan ik je eens verblijden met een "prive-fantasie"...

Tot gauw!

xxx

Jeroen
jeroenr64 apestaartje gmail puntje com

4 opmerkingen:

  1. We zijn aan het werk op de en H flirt weer met me, we voelend ons tot elkaar aangetrokken maar, het mag niet want H heeft een relatie... Na middernacht zijn we nog maar met z'n 2en en hij komt achter me staan en masseert mijn nek en schouders... Hmmmm, zalig... Zijn grote handen glijden van mijn schouders naar voren, naar het bovenste knoopje van mijn overhemd... De 1e maakt hij los... Mijn hart gaat als een bezetene tekeer en ik vraag of hij het zeker weet... H zegt niks en maakt ook het 2 en 3 knoopje los... Met beide handen streelt hij mijn borsten, eerst over het kant van mijn bh heen maar, al snel glijden ze eronder en zoekt hij mijn tepels... Oh, die zijn zo gevoelig dat ik elke aanraking daar ook in mijn onderbuik voel... Hij zoent me in mijn nek en ik draai mijn hoofd naar hem toe en er volgt een heftige, sensuele en geile tongzoen... Ik ga staan en H schuift mijn rok tergend langzaam omhoog... Met zijn handen op mijn heupen stroopt hij de stof beetje bij beetje omhoog... Onze monden blijven elkaar opzoeken en onze tongen spelen wild met elkaar, we zijn vreselijk geil, alle opgebouwde spanning van het flirten komt er uit! H zijn hand glijdt via mijn heup naar mijn dij en hij fluistert in mijn oor "je hebt geen slipje aan, geil ding!" Ik had idd een half uur eerder mijn slipje op het toilet uitgetrokken, mijn voorgevoel was juist geweest... ;-) H pakt mijn handen achter mijn rug vast, draait me om en duwt me voorover op mijn bureau... Mijn rok inmiddels rond mijn middel... Ik hoor een rits en voor het het weet, duwt hij zijn keiharde pik bij me naar binnen... Oooh, wat voelt ie zalig! Hij stoot een paar keer hard en vervolgens beweegt hij tergend langzaam in en uit me... Ik hou het bijna niet mee, zo'n genot geeft dat! Dan opeens weer een harde stoot, ik schrik ervan en gil, H legt zijn hand over mijn mond en begint me steeds harder te neuken... Met zijn ander hand streelt hij mij klit en ik kom heftig klaar, ik kreun hard maar, word gesmoord door zijn hand op mijn mond... Hij neukt me verder, hard en diep... Hij tilt me rechtop zonder zich terug te trekken en zijn handen pakken mijn ontblote borsten beet... Zachtjes bijt hij in mijn nek, zijn pik nog diep in me... Dan draai ik me om en neem zijn pik in mijn mond, ik speel met mijn tong over zijn eikel en kneed ondertussen zijn inmiddels erg gevoelige ballen... Hij kreunt zacht en ik lik zijn hele pik alsof het een ijsje is, van zijn eikel naar beneden naar zijn ballen... Zachtjes lik en knabbel ik eraan, neem ze één voor één in mijn mond en laat mijn tong eroverheen gaan... Ondertussen speelt mijn hand met zijn pik... Ik lik me weer een weg naar boven en sluit mijn mond om zijn harde pik... Voer het ritme steeds verder op en geef wat meer druk met mijn tong en lippen, ik voel hem in mijn mond nóg harder worden... H roept dat hij gaat komen en ik voel zijn zaad in mijn mond spuiten, golven van opwinding gaan door mijn mond, ik slik alles door en pijp hem héél zachtjes nog even tot hij helemaal schoon is... H neemt met beide handen mijn hoofd vast en 'trekt' me richting zijn mond... We nemen afscheid met een lange, vréselijk geile zoen... De telefoon gaat... Werk aan de winkel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmmm, lekker Lisa! Wil ik ook nog eens meemaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi jeroen, word nat van je verhalen, heel nat... heb ontzettend veel zin om een lekkere stijve pik in me te voelen, die heel rustig naar binnen gaat... jumm

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een beetje late reactie...

      Mmmmmm, da's idd erg lekker, de eerste keer langzaam naar binnen glijden. Zien en voelen hoe je schaamlipjes eerst uit elkaar gedrukt worden. Zachte lipjes die van elkaar wijken. Een dikke en harde eikel die zich er langzaam tussen drukt. Verder en verder gaan ze uit elkaar.
      Daarna de paal zelf, die je nog wat verder oprekt, maar je ook vult. Je voelt hoe de warme paal zich in je nestelt. Hoe je gevuld bent door zijn pik.
      Dan pakt hij je vast en begint met zijn heupen te bewegen. Het zijn nog geen stoten, nee, rustige bewegingen. Maar wel bewegingen die je onderlijf in vlammen zet. Het warme vocht in je kutje loopt er praktisch uit, en je drukt je tegen hem aan. Je laat hem begaan, wetend dat dit in een oncontroleerbare moment gaat uitmonden...

      Lieve anoniem, dank voor je lekkere reactie! :-)
      xxx

      Verwijderen