woensdag 10 februari 2010

Minifantasie 3

Het begon met een smsje. Ik was net bezig de laatste calculatie te controleren toen mijn telefoon trilde in mijn broek. Het nummer op het schermpje zei me niets. "Zeker verkeerd geadresseerd" dacht ik.

Ik opende het smsje en las "Hallo Jeroen, ik ben een heel stout meisje op dit moment. Groetjes en kusjes van Liza x". Liza? Liza, de collega van de afdeling verderop? Ik keek over de afdeling en zag haar niet zitten. Een stout meisje? Stout in de zin van iest verkeerd doen? Of stout in de zin van geil? Ze schreef wel "kusjes van...". Dus misschien toch wel geil inderdaad. Ik wist niet waar ze was. Ik keek nog eens rond, misschien was ze bezig een grap met me uit te halen. We spaken elkaar regelmatig, maar dat was altijd over het gezin thuis. Nee, ze was nergens te zien, ook niet in de kopieerruimte.

Ik koos "SMS beantwoorden", typete het volgende zinnetje "Hoi Liza, vertel eens, wat voor stoute dingen doe jij? Jeroen x" en drukte op verzenden. Beetje zenuwachtig, dat wel. Wat zou hier achter zitten. Waarom zo raadselachtig? Ik hoefde niet lang te wachten, een halve minuut later kreeg ik een nieuw smsje: "Ik ben stout (niet boos worden he?): ik zit met mijn vingers in mijn natte kut en verwen mezelf heerlijk. Als je wilt mag je komen kijken of helpen :-P x"

Jezus! Ik kreeg een rode kop, alhoewel niemand mee kon lezen of ook maar wist wat ik hier las! Ik kreeg het warm, erg warm. Maar ook begon mijn paal te groeien. Liza was een leuke vrouw. Niet mooi in de zin van de gebruikelijke schoonheidsidealen, maar vooral 'lekker'. Ze was klein maar stevig. Flinke kont, kleine borsten. Ze droeg vaak leuke kleren, zeer zeker. Ik had eigenlijk nooit gefantaseerd over haar, maar nu ik zo'n sms kreeg moest ik er wel aan denken. Hoe zou ze er uit zien, zonder kleren? Zou ze lekker vrijen, zou ze lekker geil zijn? Eerlijk gezegd had ik me haar nooit voorgesteld, naakt of in bed.

Ik bedacht wat ik nu kon of moest doen. Ze was ergens met zichzelf aan het spelen en ze vroeg of ik kwam kijken of zelfs helpen. Jezus! Ik slikte nu ik doorhad wat ze me vroeg.
Toch wilde ik dit graag meemaken. Ik voerde in "Graag! waar ben je? xxxxxx" Een hoop x-jes om duidelijk te maken dat ik het graag wilde. Weer wachten, jezus, dan duurt wachten wel lang hoor. Ik schoof wat met mijn muis over het scherm heen en weer, maar mijn gedachten waren ergens heel anders. Een halve minuut later kreeg ik antwoord "Dames toilet 3e verdieping naast de lift. Kom snel! Doe de deur open en zeg dat je er bent, dan doe ik de wc-deur open xxxxxxx"

Ik stond op en ging met de lift naar de 3e verdieping. In de hal van de lift waren gelukkig op dat moment geen collega's. Nu kwam het er op aan: ik moest de dames toiletruimte binnen gaan en zeggen dat ik er was. Stel dat er nog een andere vrouw was. Dan had ik een probleem. Ik dacht even na en loste dat alsvolgt op. In de hal sprak ik met luide stem en deed net of ik belde met iemand. Ik deed de deur van de dames toilet open en stopte op dat moment met praten. Ik wist zeker dat Liza me gehoord moest hebben. En inderdaad, de tweede deur ging open en Liza keek door het spleetje van de deur. Toen ze zag dat ik het was ging de deur helemaal open en stapte ik snel naar binnen. Ik zag meteen haar geile ogen.

Liza deed de deur snel dicht en op slot. Daar stond ik dan. Een beetje verlegen met de situatie. Met hese stem zei ze: "Hai". Ik antwoordde ook met "Hoi, uhhhh...". Liza nam het over, ze legde haar hand licht op mijn armen en zei "ik ben blij dat je gekomen bent en het niet verkeerd oppikte." Ze stopte met praten, keek me in mijn ogen en kwam dichterbij. Onze ogen waren groot, en waren net magneten, we werden naar elkaar toe getrokken.
Liza kuste me en streelde me bij mijn zij. Ik deed hetzelfde bij haar. Mmmmm, ze had zachte en warme lippen en ze kuste heerlijk. Even liet ik me wegzakken en genoot van haar lippen.

We openden onze ogen en keken elkaar weer aan. "Jongen, wat ben ik heet van jou! Heb je dat nog nooit gemerkt?". "Nee...." antwoordde ik. "Oh, en ik maar proberen en uitdagen en jouw aandacht proberen te trekken!" zei ze weer. Ja, ik was ten einde raad.... ik moet je bekennen dat ik je zo ontzettend graag wil! Ik hoop niet dat je dat erg vind?" en ze keek me smekend aan. "Nee hoor, nu ik het weet, geniet ik wel van je aandacht! En eerlijk gezegd maakt het mij ook best een beetje geil." zei ik. "Een beetje maar?" vroeg ze me en tegelijkertijd legde ze haar hand op de bult in mijn broek die een flinke vorm had aangenomen. "Nou, misschien meer als een beetje..." Ze lachte en we kusten opnieuw. Dit keer als wat heftiger en geiler. Ze draaide en bewoog haar vochtige lippen over die van mij.....

Na een minuutje heerlijk tongen en ons tegen elkaar drukken om elkaars lichaam te voelen, keken we elkaar weer aan. Ik had haar zachte kont al gestreeld en dat smaakte naar meer. Ik wilde haar. En mijn paal klopte al in mijn broek als bewijs. Ik bekeek haar nu van dichtbij en vond haar er leuk uitzien. Ze had wat onopvallende make-up, maar ik vond haar erg mooi. Haar sprekende ogen boorden diep in die van mij. "Ik moet je een geheimpje verklappen..." zei ze, "Weet je dat ik net al heerlijk klaargekomen ben? Toen je smste dat je graag wilde komen, kwam ik zo ontzettend heftig klaar! Je smsje kwam precies op het juiste moment!"

"Wil je me zien?" ging ze verder? Ze tilde haar rokje op en ik zag een bloot maar behaard kutje. Haar slipje was nergens te bekennen. Ze moet mijn gedachte geraden hebben want ze zei "Vandaag heb ik mijn slipje thuis gelaten. Ik had vanochtend, toen ik wakker werd, besloten je te sms-en...". Om haar woorden kracht bij te zetten deed ze haar benen iets uit elkaar en trok ze haar behaarde venusheuvel omhoog. Hierdoor gingen haar lipjes strak staan. Die waren glimmend van haar kutvocht. Man, wat klopte mijn pik nu. Hij vocht om vrijgelaten te worden.

Ze moet mijn gedachte geraden hebben want zonder woorden maakte ze mijn riem los. Daarna de koop en rits van mijn broek. Ze schoof mijn broek met onderbroek en al een flink stuk omlaag en bevrijdde mijn stijve paal. Die zwiepte naar voren, precies waar ze haar gezicht had. Ze keek me lachend aan en zei "Die heeft er anders ook best zin in." En met een zachte stem "Zal ik je eens lekker verwennen?" Ik knikte en ze nam mij lid met warme zachte hand vast. Vervolgens opende ze haar mond en bewoog haar gezicht naar voren. Mijn eikel verdween in haar mond. Dit was zalig! Ik sloot mijn ogen.

Haar vaardige hand en lippen pijpte me teder en ritmisch. Ze keek me aan, haar ogen omhoog gedraaid of met gesloten ogen. Haar hand trok me lekker af, en haar tong en lippen zogen lekker aan de eikel. Holle wangen. God, wat een sensatie! Met haar andere hand streelde ze mijn dijen, mijn zij en tussen mijn benen. Dit was echt super zalig! Liza hield af en toe haar hoofd schuin en zorgde voor een intens lekker gevoel. Haar hand nam mijn ballen in haar hand en kneedde ze voorzichtig. Mmmmm, god wat lekker!

Liza merkte dat ik het heerlijk kreeg en zoog wat steviger. Sneller, dieper, harder. Ik merkte dat het ging komen. Ook Liza merkte dat en stopte. Ohhhh, doorgaan alsjeblieft!" fluisterde ik. "Nee schatje," zei ze, "niet nu, eerst lekker neuken!" Ze kwam staan en we kusten weer uitgebreid. Met geil ogen keek ze me aan en zei fluisterend "Neuk me!". Ze draaide zich om en boog licht naar voren. Met haar handen steunde ze tegen de muur en op de spoelbak. Ze spreidde haar benen wat en reikte naar achter. Ze wilde mijn paal hebben.

Ze greep hem vast, nog altijd nat en hard. Ze leidde hem tussen haar benen regelrecht naar schaamlippen. Ze duwde de eikel naar binnen en ik deed de rest. Ik stootte in haar en soepel gleed ik in haar warme sappige kut. Ik genoot van het overvloedige vocht in haar kut en streelde haar kont en rug. Ik begon te stoten en zag hoe de stoten door Liza's lijf schokten. Ze kermde en fluisterde onverstaanbare woordjes. "Ja.... ja.... ja..." was nog het meest te beluisteren.

Liza en ik gingen in elkaar op. We voelden elkaars ritme precies aan en mijn eikel schoop diep in en uit haar druipende kutje. Ze kreunde. Liet haar hoofd hangen. Gooide haar hoofd achterover, Duwde haar kont naar achter, draaide met haar kont. Ze zette haar ene been op de WC-pot en gaf me nog meer gelegenheid haar diep te nemen. Ik schoof mijn lul tot aan de wortel in haar zuigende kut. God, wat was dat fijn!

Ik raakte in extase en met mij Liza. We merkte aan elkaar dat we ons orgasme naderde. Ons ritme ging omhoog en mijn lies kletste tegen haar kont aan. Ik haalde diep adem en toen ging het gebeuren. Schokkend kwam ik in haar klaar. Ik moest moeite doen mijn mond te houden en aan Liza merkte ik dat ze ook op haar tanden beet. "Nnnggggggghh" kwam er uit haar keel. Buiten adem liet ik me op haar rug vallen en streelde haar. We hadden allebei een intens orgasme beleefd.

Ze draaide zich om, waarbij mijn glibberige paal uit haar kutje trok en meteen wat kutsap en zaad meetrok. Ik keek genietend naar haar. Liza keek mij aan. "Jezus, dat was goed zeg!" bracht ze uit, "mmmmmmmm wat een heftig gevoel". We keken elkaar aan en kusten elkaar. "Vond je het lekker?" vroeg ze me. Nog steeds een beetje van de wereld knikte ik. Ze glimlachte en kuste me weer. "Morgen weer?" vroeg ze weer. "Oh, zeker weten!" zei ik en kuste haar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten