zondag 28 november 2010

Kyra

Ik was al weer een week in het buitenland. In Singapore, waar ik een aantal klanten bezocht. Ik onderhandelde en sloot contracten met ze af. Mijn avonden waren min of meer vrij, als ik niet met klanten uit eten ging, dan kon ik zelf bepalen wat ik deed. Aangezien mijn hotel in de stad zelf stond, ging ik de stad in en zocht een restaurant. Als het even kan eet ik niet in het hotel zelf, de restaurants daar zijn behoorlijk saai en het eten is altijd hetzelfde.

Maar de klant die ik vandaag bezocht had, had me behoorlijk bezig gehouden. Ik kwam laat terug in het hotel, en had geen zin meer om de stad in te gaan. Ik besloot dan maar voor één keer in het restaurant van het hotel te eten. Het zou wel een buffet zijn. Nadat ik even snel gedoucht had, nam ik de lift naar de eerste verdieping en meldde me bij een dame die me een tafeltje wees. Ik bestelde een biertje en bekeek de menu kaart. Ik zat te dubben, werd het het buffet of toch maar a la carte?

Ik bestelde uiteindelijk een biefstuk, ik wilde eigenlijk niet te veel eten. Terwijl ik wachtte keek ik wat rond in het restaurant. En alhoewel ik redelijk achterin zat, had ik zicht op de ingang, en zag dat het toch best druk begon te worden. Veel zakenlieden, te zien aan hun donkere pakken. En alhoewel de zakenwereld in dit soort hotels toch nog wel geregeerd worden door mannen, zag ik toch ook wel vrouwen.

Bij de ingang kwam een groepje uitgelaten mannen en een vrouw. Ook zij waren overduidelijk voor zaken hier, stuk voor stuk droegen ze laptops. Maar.... maar... dat was Kyra! Jezus, wat deed die hier nou?! Ja, ze was het toch echt! En ze zag er heel zakelijk uit, zo kende ik haar helemaal niet: een mantelpakje, pumps, aan haar schouder een laptoptas en een handtas. Ze kregen een tafel aan de andere kant van het restaurant. Kyra ging met haar rug naar me toe zitten.

Ha, wat een toeval, dat ik haar hier zo maar tegenkwam. Ik bedacht hoe ik haar kon benaderen. Ik had met Kyra een paar heerlijk afspraakjes gehad in Nederland. Kyra was een zalige vrouw, stevig, goed gevuld, ook met ondeugende gedachtes en fantasieen. In flarden kwamen mijn herinneringen terug: Samen uitgebreid tongend toen ik net een hotelkamer binnenstapte, ik nog met mijn jas aan, en Kyra al in een heerlijk jurkje, dat niets aan de verbeelding overliet. Dat was nog eens een welkom! Of Kyra liggend op haar rug, haar benen wat gespreid, de eerste keer dat ik haar heerlijk kutje zag. Ik streelde haar, en vond het een mooi kutje, mijn vingers en mijn tong die haar heerlijk gek maakte.

Of Kyra die me lekker lag te pijpen en me daarbij lief aan keek, terwijl haar vinger mijn kont verwende, oh man, wat een heerlijk gevoel! Lekker boven op elkaar liggen te tongen, minutenlang. Of als afsluiting van een waanzinnige dag samen onder de douche, waarbij ik haar diep vingerde in haar kletsnatte kutje en ze haar zoveelste orgasme bereikte. Die douche bracht me even terug naar het heden, want de kamer die ik in dit hotel had, beschikte ook over net zo'n soort douche. Een ruime douche, met zo'n hele grote sproeier boven je hoofd. En als toppertje: een hele grote ruit, van de vloer tot aan het plafond, waardoor je vanuit de hotelkamer zelf alles in de douche kon zien. Of andersom natuurlijk, vanuit de douche kon je alles in de hotelkamer zien.

Ik merkte dat de herinneringen aan Kyra me een harde pik hadden bezorgd. Jezus, dat was nog eens genieten geweest! Kyra kon ontzettend heftig klaarkomen, ze kneep behoorlijk met haar benen. En verder herinnerde ik me dat ze wel eens in een golf van orgasmes belandde. Dan bleef ze maar klaarkomen, met hele stromen kutsap, zo'n heerlijk geil gezicht was dat. Het gaf me een heel goed en lekker gevoel, dat mijn tong en lippen zo'n orgasme-golf veroorzaakten. Ik verlangde best naar haar, gewoon weer eens lekker ouderwets samen genieten. We zouden het allebei heerlijk hebben, dat was zeker. Ik besloot haar aandacht te trekken. Ik moest zogenaamd even naar het toilet. Ik stond op, en liep voorbij het tafeltje waar ze zat te eten met haar collega's. Laptops en schrijfblokken op tafel, heel gangbaar, heel zakelijk.

Ze had me nog niet in de gaten, maar ik vroeg bij aan de dame bij de ingang van het restaurant waar de toiletten waren. Daarbij draaide ik me half om, zodat ze mijn gezicht zou kunnen zien. In eerste instantie zag ze me nog niet, ze was aan het luisteren naar een collega. Maar toen keek ze de ruimte rond en zag ze me. Ik zag de blik van herkenning, en de verwarring daarna. Haha, ze moest moeite doen haar gezicht in de plooi te houden. Ik gaf haar een knipoog en een glimlach, en keek nadrukkelijk naar de toiletten. Toen liep ik door.

Bij de toiletten wachtte ik af, het was in de lobby van het hotel en hier te moeten wachten viel niet echt op. Een minuut later zag ik haar aan komen lopen. Een grote glimlach op haar gezicht. "Hey! Wat doe jij hier nou?" vroeg ze me. Ze keek even rond, of er geen collega's waren en kuste me toen op mijn mond. "Ik ben hier voor zaken, net als jij trouwens. Heb je een nieuwe baan?" vroeg ik haar. "Ja, ik ben iets heel anders gaan doen, en af en toe moet ik dan op reis. Heel leuk werk..." was haar antwoord. "Aha. Ik had je al even zien zitten in het restaurant, ik zag jullie binnenkomen. En heb in de tussentijd herinneringen op gehaald". Dat laatste zei ik met een grote grijns, en ze grijnsde met me mee. "Heb je de douche op je kamer gezien?" vroeg ik haar. Meteen glinsterde haar oogjes. Haha, dat deed ze toen ook al zo, als geil keek. "Mmmmmm jaaaa" zei ze, ik moest al wel aan ons denken, ja..." zei ze.

Het was even stil, en ik besloot de gok te wagen. We waren door een minder prettige reden uit elkaar gegaan, en alhoewel ik milder was geworden wat er toen gebeurd was, wist ik niet wat zij er van vond. Toch besloot ik het te proberen, "Ik zit in kamer 215" zei ik. Ze beet glimlachend op haar lip, mijn bedoeling was haar meteen duidelijk. "Dat zou wel leuk zijn, he?" zei ze, "net als vroeger...alhoewel je niet zo lief voor me bent geweest op het eind, dat heb ik je wel kwalijk genomen." Ik knikte schuldbewust, en gaf toe dat het zo was. "Maar aan de andere kant, ik heb er toch eigenlijk wel zin in, die douche gaf goeie herinneringen..." ging ze verder. "Ik moet nog wel even verder eten en overleggen. Maar ik vermoed dat de heren dadelijk in de bar verder willen, en dan kan ik wel zeggen dat ik niet mee ga. Ik bedenk wel iets." We bezegelde onze spontane date met een kus. Ze legde haar hand op mijn borst en heel snel likte ze haar tong tussen haar en mijn lippen door.

Ik ging terug naar mijn tafel en vroeg de rekening. Ik betaalde en liep naar mijn kamer. Snel even de boel een beetje opruimen, en ook even snel douchen. Ik keek TV, en na een half uur, hoorde ik een zacht kloppen op de deur. Door het spionnetje zag ik dat het Kyra was. Snel deed ik open. "Hai" zei ze glimlachend. "He! Kom binnen..." antwoordde ik. "Ik ben meteen hierheen gekomen..." zei ze, en ik zag inderdaad dat ze haar zakelijke outfit nog aan had, inclusief laptop tas aan haar schouder. Nog in het halletje kusten we elkaar. Het was van beide kanten even proeven of het nog als vroeger was en of er niet nog iets tussen ons in lag. Maar nee, het was weer als op onze eerste date, binnen no-time stonden we heel innig te tongen. We namen er de tijd voor en kusten, tongden en likten elkaars lippen. "Mmmmmm Kyra, dit is heerlijk..." zuchtte ik, genietend van haar lippen.

Op mijn gemak streelde ik haar, voelde de zachtheid van haar lichaam. Ik kneep in haar kont, een gevoel van herkenning. Ik wilde haar rok omhoog trekken om mijn hand eronder te laten glijden, toen ze zich van me los maakte. "Mag ik eerst even douchen? Ik ben zo van onze klant terug gekomen, het waren zware onderhandelingen, en ik voel me niet helemaal fris. Dus..." zei ze. "Oh, natuurlijk! Ga je gang!" antwoordde ik. "Daarna ben ik helemaal voor jou" antwoordde ze weer, met een ondeugende twinkeling in haar ogen. Ze stapte de badkamer in, en op dat moment realiseerde ik me dat de douche een geweldig uitzicht bood op het bed. En andersom natuurlijk. Met een geile blik ging ik op het bed zitten.

Kyra wist natuurlijk ook van dit uitzicht, alle kamers waren hetzelfde in dit soort hotels. Zelfbewust als ze was, stapte ze de douche binnen. Met een geile blik keek ze me aan, en zei "Dat dacht ik wel, geile vent! Jij wilt dit beslist niet missen....". Ik lachte en antwoordde "Tuurlijk, en jij wist dit ook, en dit is precies wat je wilt...". Ze lachte mee, en knikte. Ondertussen had ze de kraan opengedraaid, en was ze begonnen zich uit te kleden. Ze trok haar pumps uit en met haar kont naar me toe maakte ze het ritsje van haar rok open. Daaronder droeg ze een glanzend slipje, niet echt sexy maar wel erg vrouwelijk. Dat trok ze ook meteen uit, daarbij heupwiegend. Mmmmmm, dat zag er heerlijk uit. Twee prachtige stevige billen kwamen te voorschijn.

Ze draaide zich om, en schonk me een blik op haar kutje, haar gladde kutje. Mmmmm, wat zag dat er mooi uit! Ik voelde mijn paal reageren. Ondertussen ging Kyra gewoon door, en knoopte haar bloesje los. Daaronder een hemdje dat strak over haar heerlijke grote borsten spande. Het hemdje verdween, en haar BH, horende bij het slipje, kwam te voorschijn. Zonder dralen maakte Kyra de sluiting open en rolden haar heerlijk massieve borsten eruit. Even liet ze haar borsten door haar handen glijden, en moest ik de drang weerstaan om samen met haar onder de douche te springen. Haar borsten had ik altijd waanzinnig mooi gevonden. Zo groot, en zo lekker zacht. Heerlijk om mee te spelen, om door mijn handen te laten glijden.

Terwijl mijn paal in mijn broek knelde, voelde Kyra de temperatuur van het water, en stapte onder het sproeiende water. Ze wreef met haar handen over haar lichaam en dat wond me nog meer op. Dat wilde ik doen! Ik wilde haar! Toch besloot ik mijn eigen verlangens even opzij te zetten en iets te doen wat ons waarschijnlijk nog meer zou ophitsen, nog meer zou opgeilen. Aan mijn kant van de ruit kleedde ik me ook uit. Ik zag Kyra gefascineerd toekijken toen ik mijn broek liet zakken. Haar blik met toenemende geilheid, een hand ogenschijnlijk achteloos over haar kutje strelend.

Mijn stijve pik zwiepte uit mijn boxer en ik zag Kyra ronduit geil op haar lip bijten. Mijn overhemd was ook zo uit en ik stond naakt voor de ruit. Tergend langzaam pakte ik mijn paal en streelde hem. Ondertussen kijkend naar Kyra. Ze streelde haar kutje, en met haar andere hand haar borsten. Draaide suggestief met haar heupen. Maar man, wat keek ze me geil aan. Ik begon langzaam mijn paal te af te trekken en genoot enorm. Deels van haar geile blik, deels van het feit dat ik wist dat we het zo meteen zalig gingen hebben en deels van mijn eigen paal. Ik zag dat er een eerste druppel uit mijn eikel kwam zetten. Met een vinger nam ik de druppel weg en likte mijn vinger af.

"Oh geile vent, je maakt gek!" zuchtte Kyra onder het warme water, terwijl ze zelf haar ene been op een plankje in de douche zette. Ritmisch wreef ze een paar vingers over haar schaamlippen. Een golf van genot overspoelde me, jezus wat maakte ze me gek! Meer druppels vloeide en ik liet ze maar, rukte mezelf verder af. De druppels verspreidde zich over mijn eikel en druipten op de grond. Kyra liet een paar vingers diep in haar kutje glijden en sloot haar ogen even. Oh god, wat wilde ik haar! Wat wilde ik graag mijn vingers in haar kutje soppen, en wat wilde ik haar graag neuken. Maar dit rukken voor de ruit was ook heerlijk, en neuken zou ongetwijfeld later komen.

Inmiddels stonden we allebei voor de ruit te kronkelen, elkaar heftig op te geilen. Mijn god, wat voelde dit goed, zeg! Golven van verlangen en golven van genot zorgden voor een waanzinnige sensatie. Aan haar trillende en schokkende heupen, en aan haar half geopende mond zag ik dat Kyra haar orgasme ging naderen en dat was voor mij ook genoeg. Ik besloot er voor te gaan, em rukte door. Ik zag Kyra met een verwrongen gezicht klaarkomen, ze schokte en haar borsten deinden. Ze moest zich vasthouden en steunde tegen te ruit. Haar blik was gefocust op mijn harde pik, die ja.... jaaaaa.... JAAAAA.... een paar keer schokkend witte stralen zaad tegen de ruit van de douche aan spoot. Vanaf daar zakten de klodders zaad in dunne stroompjes naar beneden. Oh god, wat lekker en wat geil!

Kyra wachtte niet af en kwam nat uit de douche gestapt. "Oh geile vent, kom hier, ik wil neuken!" Ze sloeg haar armen om me heen en duwde me achterover het bed op. Ik viel op mijn rug, mijn harde lul fier omhoog stekend. Zelf kroop ze erachter aan, en kwam over me heen zitten. "Zo schatje, en nu wil ik dat je me neukt met die heerlijke dikke pik van je. Weet je hoe erg ik dat gemist heb?" En met die woorden pakte ze mijn pik en leidde me in haar kutje. Haar schaamlipjes waren zacht en streken over mijn eikel, terwijl ze zich liet zakken. Mijn lul gleed soepel in haar sappige kutje en kreunend sloot Kyra haar ogen. Ik ook, want dit was super lekker! Niet alleen om in haar te zijn, maar ook om vastgepind te worden door haar stevige heupen. Mmmmm, het voelde weer ouderwets goed. Kyra kwam op me liggen en begroef me onder haar massieve borsten. Ze was nog nat van de douche, en maakte mij en de lakens nat. Dat kon ons geen donder schelen, we waren veel te druk met elkaar. Onze lippen vonden elkaar en heftig begonnen we te tongen.

Tegelijkertijd probeerden we heftig te neuken, maar dat gaat echt niet. Onze lippen gleden telkens van elkaar en vonden elkaar weer opnieuw. Afwisselend legden we onze aandacht op tongen en neuken. Tongen... neuken.... haar borsten.... natte handen....weer neuken, nee tongen. Die chaos maakte ons alleen maar geiler en heftig zuchtend was het een gekrioel van armen en benen. Daarbij ook nog eens Kyra's likkende natte haren die over me heen hingen en in mijn gezicht druipten. God, wat zalig! Het was een soort ontlading. We hadden elkaar al een tijd niet gezien of gesproken hadden, en waren eigenlijk altijd naar elkaar blijven verlangen. Dat kwam allemaal samen op dit moment.

Maar de chaos ging langzaam over in blind verlangen naar genot, en de drang om klaar te komen. Langzamerhand werd het neuken intenser en genoten we van dat broeierige gevoel tussen onze heupen. We kreunden stevig. Zo pompend werd ze erg zwaar en ik duwde haar van me af, zei haar op haar rug te gaan liggen, met haar kutje aan de rand van het bed. Ik ging voor het bed staan. Ik trok een van haar benen omhoog, waardoor haar kutje geopend werd. Mijn pik duwde ik opnieuw in haar, en ik begon te stoten. Mmmmm, dit keer had ik een mooi uitzicht op haar. Haar natte buik, haar borsten die in het ritme heen en weer deinden en haar geile gezicht. Haar natte haren hingen in flarden langs haar gezicht.

Ik neukte stevig en pompte dierlijk in haar heerlijke kutje. Kyra lag heerlijk geil te genieten, ik zag al weer een orgasme aankomen. Ik ramde nog sneller en Kyra kreunde luider. "Oh ja.... oh ja.... ga door schatje..... oh jezus..... ja.... jaaaaaaaaaa..... nnnnnnnnjjjjjaaaaaaaaaa" kermde ze, terwijl ze klaarkwam. Ik voelde dat ze haar been naar beneden wilde trekken, maar ik hield haar daar vast. Ik wilde in haar blijven.

"Woooooowwww" zei ze na een tijdje, "dit was zo nodig, zo hard nodig....". "Ja?" vroeg ik haar, "was je er aan toe?" "Oh ja, je wil niet weten hoe graag ik geneukt wilde worden. Zo lekker, die ontlading!" gaf ze als antwoord. "Nou, graag gedaan" zei ik met een lachje, terwijl ik naast haar kwam liggen, in de vochtige lakens. Ze keek me aan en zei "Maar jij, voor jou was dit toch ook wel anders, toch?" zei ze, "Jij bent toch meer van teder en zacht en uitgebreid verwennen. Dit heftige neuken ben ik niet van je gewend.". Ik zei dat dat wel klopte maar dat ik ook stevig wilde neuken, en dat het verlangen naar haar weer oplaaide toen ik haar in het restaurant zag.

We lagen in elkaar armen, te strelen en te zoenen. Elkaar gewoon lichamelijk vasthouden en genieten. Op haar haar en haar kutje na, was ze nu wel opgedroogd en genoten we even van de rust en de warmte. We kletsten wat, en praatten elkaar even bij. Al pratende streelde ik haar, dat had ik altijd al lekker gevonden. Ze had nog steeds die heerlijke zachte huid en mijn handen konden niet van haar borsten afblijven. Het waren mooie grote borsten, heerlijk zacht en ze lieten zich alle kanten opduwen. Haar grote bruine tepels staken er niet uit, niet nu tenminste. Ik drukte mijn lippen erop, en zoog eraan. Nee, ze lieten zich niet zomaar naar buiten lokken.

Ik begon haar tepels met mijn tong te bewerken, stevig wreef ik mijn tong er overheen. Het ietwat ruwe oppervlak van mijn tong schuurde licht over haar tepels en na een tijdje voelde ik haar reageren. Kyra gromde, en ik voelde de tepels hard worden. Ik wisselde af met zuigen en likken, waarbij ik haar borsten stevig vasthield. Kyra lag al weer geil te kronkelen, en ik keek haar aan. "Mmmmm, schatje, wat heb je toch mooie borsten" zei ik. "Oh jongen, wat maak je me geil zo!" Ik streelde haar buik en zoog nog wat verder. Mijn hand zakte verder af en bereikte haar kutje. Ik voelde hoe nat ze was, haar lipjes waren nog steeds glibberig. Ik wreef de lipjes met mijn vingers en merkte hoe Kyra kreunde.

Ik kwam omhoog, en ging tussen haar benen zitten. Ik boog me voorover en zag haar kutje openstaan. Roze vlees, met een dikke laag glibberig vocht. Met mijn duim wreef ik er doorheen, mmmmmmm, zo lekker glibberig. Ik hoorde Kyra met een zucht reageren. Ik ging liggen, zodat ik met mijn tong ook overal bij kon. Ik likte de lipjes, en met mijn duim wreef ik over haar clitje. Ze zuchtte luid, en gaf zich helemaal over. Mijn duim en tong verwisselde van rol: mijn duim gleed haar kutje binnen, en mijn tong begon haar clitje te bewerken. Ik voelde hoe Kyra haar rug kromtrok en kreunde. Haar kutje smaakte heerlijk. Moeilijk te omschrijven, de smak van geil, maar ik vind het ontzettend lekker.

Sloeperend aan haar clitje vingerde ik haar en voelde haar g-spot. Kyra voelde hem ook, ze schokte telkens als ik mijn duim erover heen wreef. Ik zoog me vast aan haar clitje, probeerde het in mijn mond te krijgen. En tussen mijn tanden te nemen. Heel zacht erin bijten. Ze merkte wat ik aan het doen was. In eerste instantie reageerde ze wat huiverig, maar toen ze merkte dat ik haar zeker geen pijn ging doen, gaf ze zich over. Ze kreunde luider en luider, en kronkelde heftig. Af en toe wisselen ik het bijten af, met stevig likken. Met mijn tong haar clitje wegduwen.

Ik voelde aan de stromen kutsap, dat ze het heerlijk had, en ik vermoedde dat ze niet ver weg was van een orgasme. Ik zoog weer aan haar clitje en nam hem tussen mijn tanden. Met mijn tong wreef ik eroverheen. Kyra sidderde heftig en gaf zich helemaal over. Ze kromde haar rug en draaide haar hoofd van links naar rechts. Ze pakte mijn hoofd vast en liet die weer los. Gromde, kreunde, schokte. Ze kwam heftig klaar en ik voelde weer een golf van sap over mijn hand lopen. Wat kon ze toch heerlijk klaarkomen!

Maar ik wilde haar graag in een golf van orgasmes krijgen, eens proberen of ze dat nog steeds kon. Ik stopte met likken, en bracht mijn wijs- en middelvinger in haar natte kutje. Begon haar te vingeren. Daarbij zorgde ik er wel voor dat ik haar g-spotje stevige masseerde. Ze bleef genieten, en dat was precies wat ik wilde. Ze bleef maar konkelen, "Ohhhh jongen, wat doe je toch met me? Wil je me weer minutenlang laten komen of zo?" "Ja," antwoordde ik, met mijn gezicht nog nat van die uitgebreide lik-sessie daarnet, "ja, dat is het mooiste wat er is. Jou maar blijven zien klaarkomen..."

Haar hele kutje en bovenbenen, waren kleddernat. Geen wonder, want ze bleef maar vocht produceren. Heerlijk vond ik dat. Terwijl ik haar vingerde, duwde ik haar benen een beetje uit elkaar. Daardoor kwam haar poepgaatje wat beter bereikbaar. Met mijn ringvinger, die toch al glibberig was van haar kutsapjes, wreef ik over haar bilnaad, en over haar sterretje. Ze sidderde en schokte, ze had dit niet verwacht. Ik wachte niet af en drukte mijn ringvinger meteen haar poepgaatje binnen. Het kustap smeerde alles en nu kon ik haar kutje vingeren met wijs- en ringvinger en tegelijkertijd haar kontje vingeren met mijn ringvinger. Ze kreunde luid, en het was duidelijk dat ze al aardig heen was.

Ik startte weer met likken en even later likte ik haar clitje er ook nog bij. Dat was te veel, en ik voelde hoe ze explodeerde in een golf van genot. Ik bleef mijn vinger- en likwerk voortzetten, en rekte haar orgasme daarmee. Ze bleef maar kermen op de manier zoals alleen zij dat kon.

Toen het orgasme weg-ebde keek ze me loom aan, ze pakte mijn natte hand, en zei "Dank je wel, lieverd, dat was heerlijk. God, wat een gevoel zeg!". Ik lachte en zei dat ik het ook weer heerlijk had gevonden, en dat ze zo mooi kon klaarkomen. Weer kletsten we wat, liggend in elkaars armen. Ze vertelde over haar nieuwe baan, en hoeveel voldoening ze daarin vond. Het was een baan die haar op het lijf was geschreven. Af en toe ging ze naar het buitenland, en het was ook nog prima te combineren met thuis.

Net zoals vroeger, waren die gesprekjes een soort intermezzo, om wat bij te kunnen komen, en gewoon te genieten van elkaars lijfelijke aanwezigheid. Kyra streelde mijn buik, en daalde af naar mijn pik. "Zo, nu wordt het tijd om meneer te bedanken" zei ze, en ze pakte mijn halfslappe pik. Ze draalde niet en nam hem meteen in haar mond. Dat was het heerlijkste, vond ik: een pik die hard gemaakt wordt in een mond. Vooral toen ze de voorhuid helemaal naar achteren trok en de gevoelige eikel in haar mond was, kreunde ik van genot. Dat was zo zalig!

Tegelijkertijd begon Kyra met haar lippen over mijn eikel heen te strelen, en met haar tong te likken. Dit was ontzettende lekker en binnen no-time was mijn paal kloppend hard. Daar wist Kyra heel goed raad mee, en doelbewust begon ze de eikel te bewerken met tong, lippen en ook natte vingers. Dat laatste was heerlijk! Ze wisselde het pijpen af met aftrekken en keek me veel en geil aan. Haar haar hing in lokken voor haar gezicht en die hele aanblik was zeer opwindend. Haar fluisterende zwoele stem vertelde me dat ze het heerlijk vond me zo te zien genieten en dat ze hooopte dat ik lekker in haar mond zou klaarkomen.

Toen ze mijn ballen in haar hand nam en ze zacht kneedde, wist ik dat ik ging komen. Dat was echt teveel. Uit de verte voelde ik mijn zaad aankomen, en Kyra voelde het aan het schokken van mijn buik en pik. Ze trok me stevig af en zoog met holle wangen aan mijn paal. Toen ik kwam keek ze me strak aan. Ik spoot een paar klodders in haar mond, en gaf me over aan het intense genot, ik sloot mijn ogen. Ik voelde hoe Kyra mijn pik uit haar mond liet glijden en hoe ze half op me kwam liggen. Ze drukte haar lippen op die van mij. Ik merkte hoe ze mijn mond open wilde doen, en wist wat ze wilde bereiken. Terwijl ik mijn mond ook opendeed, voelde ik mijn eigen zaad, in mijn mond lopen. God, het was echt als vanouds!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten