zaterdag 18 oktober 2008

Wandelen

Mijn werkplek is op de tweede verdieping, aan het raam. Vanaf mijn bureau heb ik een riant uitzicht op de straat die ik gebruik om naar en van mijn werk te gaan. 's Morgens, als mijn computer opstart en zich door het drukke netwerkverkeer probeert te worstelen, heb ik alle tijd om uit het raam te kijken. Een hoop mooie vrouwen zie je zo voorbij komen. En als je ergens al jaren werkt zijn het ook elke keer dezelfde vrouwen die op dezelfde tijd naar hun werk gaan. Rond acht uur de jongere vrouwen. En zo net na half negen, als de kinderen naar school gebracht zijn, de moeders.
Je leert ze zo wel een beetje kennen. Je leert hun garderobe kennen, en je ziet wanneer ze iets nieuws hebben gekocht. In het weekend kopen, en op maandag aan.

Zo niet dat ene meisje. Ze komt altijd te voet. Heeft altijd dezelfde donkerblauwe jas aan. Grote tas om haar schouder. Lange benen. Ze loopt en beweegt mooi, maar loopt dan ook altijd op hoge hakken. In de zomer sandalen, en in de winter laarzen. Haar Weelderige bos bordeaux rode haar hangt tot over haar schouders en beweegt in het ritme van haar passen, ze loopt flink door.

Ook rond de middag zie ik haar wel eens, ze gaat kennelijk op en neer naar huis. Om de hond uit te laten of iets dergelijks. Ik weet ondertussen waar ze woont, want ik heb haar wel eens zien lopen toen ikzelf naar huis liep.

En ook vandaag zie ik haar lopen, ze loopt naar huis. Ook ik ben op weg naar huis, en loop iets sneller. Halverwege de straat heb ik haar bereikt. Terwijl ik haar voorbij ga, slaan we allebei de straat in waar ze woont. Een rustige straat, met veel bomen aan weerszijde. Ze woont even verder op in een appartementencomplex. Ik geniet van haar prachtige haar en de mooie vrouwelijke manier waarop ze beweegt. Niet het wiebelen met haar kont, maar de manier waarop ze haar lange benen beweegt. Door de hoge hakken, moet ze op die manier bewegen. Ik vind het zalig om te zien.

En dan is het voorbij: ik heb haar ingehaald en kan haar niet meer bekijken.

"He... niet zo snel?", hoor ik een stem achter me en ik draai me om, "Wacht even. Hai. Ja, ik zie je hier wel vaker deze straat inlopen." Ze kijkt me een beetje zenuwachtig lachend aan. "Ik loop zo naar huis, dit is de kortste weg", antwoord ik. "Dat dacht ik al..." zei ze, en na een wat pijnlijke stilte met een zachte stem: "zou.. uh.. je het leuk vinden om even met me mee te gaan? Ik woon hier." En ze wees naar het appartementencomplex. "Dat weet ik" zei ik, ook een beetje zenuwachtig. Jezus, hier sta ik dan, met een mooie vrouw die me vraagt binnen te komen. Ze herstelde zich en begon wat verleidelijker te kijken. Het lag op het puntje van mijn tong om te vragen wat ik moest komen doen en wilde zelfs al op mijn horloge kijken en een maar-ik-kan-nu-niet smoes te gebruiken, maar kon me nog net inhouden. Man, dit wilde je toch al zo lang, dat een vrouw jou mee vraagt! Treuzel niet zo!

"Dat lijkt me leuk", zei ik. Meteen brak haar nog steeds wat gespannen gezicht en een stralende glimlach kwam te voorschijn. Ze beet op haar onderlip en knipperde met twee ogen tegelijk. Het zag er lief uit. Samen liepen we naar het appartementen complex, allebei nog beduusd over wat we besloten hadden. "Ik... uh... doe dit normaal niet, hoor, met mannen naar huis gaan. Maar ik heb je een paar keer zien lopen en je lijkt me een leuke vent." We bereikten de deur van het appartementen complex. Ze liep doelbewust naar de lift. Terwijl we wachten keek ze me nog eens aan, beet weer op haar onderlip en glimlachend knipoogde weer met beide ogen. Ik voelde me een beetje week worden.

De lift kwam, opende zijn deur en ze nam me bij mijn arm en stapte de lift in. Toen de deur gesloten was, draaide ze zich vlak voor me om. Allemachtig, wat was ze ineens dichtbij. Haar mooie gezicht, haar geur, haar lange haar. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Ik lachte wat verlegen. "Ik heb zin in je" zei ze zacht, en om haar woorden kracht bij te zetten legde ze haar hand op mijn kruis en streelde me daar. Ik voelde mijn piemel reageren. En zij voelde dat ook: "En volgens mij heb jij ook zin". "Ja, zeker" was het enige wat ik uit kon brengen.

Op de vierde verdieping stapte we uit. Haar voordeur was tegenover de lift. Gelukkig maar, want wilde ik wel gezien worden met deze vrouw? Gelukkig hoefde ik daar niet lang aan te denken, want zodra haar voordeur dicht was, drukte ze me tegen de muur aan en kuste me.

Zacht. Warm. Lekker. We keken elkaar aan en kuste opnieuw. Haar lippen gleden over die van mij. Nog geen tongen, maar wel heerlijk zacht en warm. Ze hield me lekker vast en ik liet me wat gaan en pakte ook haar vast. Onder haar jas had ze een heerlijk lijf, lekker zacht en kronkelend. "Mmmhh... lekker!" zei ze, "kom". In de gang deed ze haar jas uit, en ik de mijne. Ze had leuke kleren aan, een wijdvallende grofgebreide trui over een strakke spijkerbroek. Weer drukte ze me tegen de muur aan. Ze keek me aan en drukte zich tegen me aan, "Ik heet trouwens Angela", zei ze. "En ik Jeroen" was mijn antwoord. Ik sloeg mijn armen om haar heen. Ik voelde haar borsten tegen me aan, ze waren niet al te groot, maar ze voelde lekker stevig. Dit keer wel tongen, haar natte tong gleed tussen mijn lippen door en maakte me gek. "Dit is heerlijk, Angela" was het enige wat ik kon uitbrengen, en genietend liet ik mijn handen over haar kont glijden. Een lekker strak kontje had ze.

Haar armen had ze inmiddels ook om mij heen geslagen en haar handen waren op onderzoek uit. Eerst ter hoogte van mijn zij, maar even later gleed een van haar handen over mijn kont. Via mijn dijbeen naar voren en nadrukkelijk naar de bult in mijn broek. Een heerlijke sensatie. Ze keek me strak in mijn ogen en kuste me opnieuw. Haar tweede hand had ook de voorkant van mijn broek gevonden en wurmde mijn riem los. Het knoopje volgde en de rits ging omlaag. Nu ging het razendsnel. Ze trok mijn broek omlaag en zat al op haar hurken voor me. Ze trok mijn onderbroek omlaag en broek en onderbroel hingen onflatteus op mijn knieen. Maar mijn piemel stond in de open lucht schuin omhoog en dat was al een heerlijk gevoel.

"Oooh ja, nu gaat het gebeuren", dacht ik, en inderdaad pakte ze met haar warme hand mijn stijve pik vast. Wat een heerlijk gevoel! Ze keek strak naar mijn stijve pik, en trok haar hand zachtjes heen en weer. "Ohhhh god, wat heerlijk". Ik weigerde mijn ogen dicht te doen, zo fantastisch was het om te zien hoe ze met haar gezicht er vlak voor mijn pik zachtjes aftrok. En natuurlijk het verlangen naar het volgende, want ze opende haar mond en nam mijn eikel erin. Ze sloot haar lippen en meteen voelde ik de heerlijke warmte. Haar tong maakte mijn eikel nat en zachtjes liet ze de eikel een stukje heen en weer glijden in haar mond.

Haar ogen keken me weer aan, en ik kon alleen maar zuchtend terugkijken. Nog altijd wilde ik mijn ogen niet dichtdoen, zo geil vond ik het om dit te zien. Met haar hand bewoog ze mijn pik omhoog en omlaag en van links naar rechts, zodat haar mond mijn eikel onder elke hoek kon verwennen. Ik kreunde, wat was dit heerlijk.

"Lekker?" vraagt ze, nadat ze mijn natte eikel uit haar mond liet glijden. En terwijl ik
bevestigend knik en kreun, heeft ze mijn pik al weer in haar mond. Nu komt haar hand in actie. Zacht beweegt ze hem heen en weer en wordt ik lekker in haar mond afgetrokken. Weer kijkt ze me aan, en ik geniet van die aanblik. Haar andere hand glijdt ondertussen tussen mijn benen omhoog en bereikt mijn ballen. Ook dat gevoel is zalig. Het vel rond m'n ballen is helemaal strak getrokken en haar warme en zachte hand streelt heerlijk. Een tintelende sensatie maakt zich meester van mijn onderbuik. Zo was ze een minuutlang bezig, en ik genoot met volle teugen.

Maar zoals altijd wil je meer. En mijn geval wilde ik haar naakte lichaam zien en aanraken en bovendien wilde ik liggen. Het is heerlijk om staand gepijpt te worden, maar het allerlekkerst is toch als je op je rug kan liggen. Dus tijdens een van haar (en mijn) adempauzes trok ik haar omhoog. "Kom" zei ik, en trok haar omhoog. "Laten we lekker gaan liggen", zei ik. "Vind je dat lekkerder?" vroeg ze. "Ja, en ik wil je uitkleden. Je bent zo mooi". Ze moest lachen en zei niets. Ze ging me voor en liep haar slaapkamer in. Met mijn broek op mijn enkels volgde ik zo goed en kwaad als het kon. Ze liet er geen gras over groeien en trok haar trui uit. Dat wilde ik eigenlijk zelf doen, maar ze had haast. Haar zwarte BH stond haar prachtig. Daarna haar laarzen. Die hadden mijn speciale aandacht, want ik heb iets met vrouwen en laarzen. Daarna haar broek uit. Ook haar zwarte string zorgde ervoor dat ik haar wilde.

Maar ze wilde me nog niet het genoegen van een naakt lichaam geven, want in haar zwarte ondergoed kwam ze bij me en zei me: "Kom hier liggen". Ik ging liggen en meteen kleedde ze me helemaal uit. Daarbij raakte ze me nauwelijks aan, en ik werd helemaal gek! Ik wilde weer gepijpt worden! Dat had ze natuurlijk haarfijn door en ze voerde zo de spanning nog wat op. Tenslotte was ik helemaal naakt en lag op mijn rug, met een stijve pik. Nu was het haar beurt weer, en maakte ze haar BH los op haar rug. Haar BH gleed van haar twee mooie borsten, niet al te groot. Wat bewogen ze mooi. Haar liefe kleine tepeltjes staken mooi vooruit. Ze moest lachen toen ik zo naar haar borsten keek. Ik stak mijn hand uit en streelde ze zacht. "Lekker zacht" murmelde ik. Als antwoord trok ging ze staan, en trok haar stringetje uit. Ze bood me een uitzicht op een mooi kaal kutje. Haar schaamlippen waren mooi strak. Tussen haar schaamlippen meende ik iets te zien glinsteren. "Ben je nat?" vroeg ik haar. "Huhh-uhh," antwoordde ze knikkend. "ik ben ook lekker geil geworden" zei ze.

Ze liep naar het voeteneind, trok mijn benen uit elkaar en kwam tussen mijn benen op haar knieen zitten. Ze streelde mijn benen en boog zich voorover. Haar borsten zagen er zo fantastisch mooi uit, al gleed haar haar van haar schouders en zag ik haar borsten niet meer. Haar handen waren weer aangekomen mijn mijn ballen, die ze weer lekker zacht begon te kneden.

Tegelijkertijd nam ze me weer in haar mond. Een hand begon me opnieuw af te trekken. Dit was zalig! Ik vind het lekker om gepijpt te worden door een vrouw tussen mijn benen. Waarom weet ik niet, maar het zal wel iets te maken hebben met de hoek waaronder ze hem in haar mond heeft. Angela stopte nu niet meer en voerde heel langzaam het tempo op. Ze voelde precies aan bij welk tempo ik intens zou genieten en werkte daar langzaam naar toe.

Ik kon me niet meer inhouden en begon heftig te kreunen. Mijn benen begonnen stuiptrekkingen te krijgen en mijn onderbuik ging met schokken heen en weer. Ik voelde mijn orgasme vanuit mijn buik komen en hield me niet meer in. Owwwhhhh wat lekker! Angela stopte precies op tijd met aftrekken, en hield hem nog eventjes lekker in haar mond. Haar tong maakte kleine rondjes rond mijn eikel. Even later stopte ze, slikte mijn zaad door en likte haar lippen af. Met glinsteroogjes keek ze me aan, en zei: "Volgens mij vond je dat wel lekker. Of niet?" "Jezus, Angela, wat heerlijk!", zei ik, "ik geloof dat mijn ballen leeg zijn". Ze pakte ze vast en pruilde "ik hoop van niet, want ik heb ze straks nog even nodig!" Ze kuste mijn nog stijve eikel en kwam over me heen gekropen. Haar gezicht, mooie haar en heerlijk borsten hingen vlak boven me. Het idee dat haar kutje vlak boven mijn pik hing zorgde voor een kleine oprisping van mijn lul, maar hij was vooral uitgeteld, dus daar bleef het voorlopig even bij.

We kusten elkaar zachtjes, en ik fluisterde dat ik het heerlijk had gehad. Ze antwoordde dat ze het leuk vond om me te laten genieten. Ze rolde van me af en ging op haar rug naast me liggen. Ik genoot van het mooie uitzicht. Ik wilde haar perse ook verwennen en moest vechten tegen de slaap. Ik ging naast haar zitten en streelde haar buik. Nu had ik de kans om haar eens lekker te verwennen. Ik kuste haar op haar mond, toen haar tepeltjes en zakte al strelend en kussend af naar beneden. Ik rook haar kutje, ik kon goed merken dat ze nat was.

Zacht streelde ik haar benen, die ze uit zichzelf al een beetje spreidde. Steeds hoger gingen mijn handen en steeds lager mijn mond. Vlak bij haar schaamlippen aangekomen, begon Angela met schokken te ademen.
Doel bereikt. Ik streelde haar schaamlippen zachtjes en ze spreidde haar benen wat verder. "Owwhhhh, lekker man..." steunde ze. Nu ook zachte kusjes vlak bij haar clitje. "Ahhh" was het langgerekte antwoord. Mijn vingers gleden zachtjes op en neer over de opgezwollen schaamlippen. Mijn vinger werd nat van haar vocht. Met haar hand stuurt ze mijn hoofd in de goeie richting. Zacht blies ik warme lucht over haar kutje en ze kronkelde lekker. Voorzichting gleed ik met mijn vinger naar binnen. Ze was daar heerlijk nat en warm. Mijn tong begon tergend langzaam rondjes rond haar clitje te draaien. Tegelijkertijd streelde ik de binnenkant van haar schaamlippen. Ze kermde zacht en fluisterde hoe fijn ze het vond.

Het rondje dat mijn tong beschreef werd kleiner en kleiner en bereikte uiteindelijk haar clitje. Heel voorzichtig likte ik haar clitje en nu was ze in opperste spanning. Haar gezicht liep rood aan en haar borsten priemde vooruit. Ze stond vlak voor haar orgasme. Mijn wijsvinger stak al diep in haar kutje en had haar g-spot gevonden. Daarvan moest ze ook behoorlijk kreunen. Ik wachtte even een paar seconde, om te plagen en likte haar toen ritmisch naar een hoogtepunt. Weer een langgerekte "Owwwwwwwhhhhhh" en Angela genoot intens van een heerlijk orgasme. Terwijl ik naar haar keek, strekte ze haar armen naar me uit. "Kom" zei ze, "Kom lekker hier". Mijn pik was ondertussen weer stijf geworden, omdat Angela zo ontzettend geil was. Ze lag nog steeds op haar rug en trok me bovenop haar. Ik keek haar aan toen ze zei "ik zou het heerlijk vinden als je nu lekker in me kwam". Dat leek mij ook zalig en samen keken we hoe mijn lul heerlijk in haar gleed. Het vocht in haar kutje zorgde voor een ongekende sensatie. Ze kermde dan ook luid toen ik helemaal in haar was.

Eerst lekker strelen en zoenen, maar al gauw kwam de drang om het nog fijner voor elkaar te maken. Al snel hadden we een heerlijk ritme, waarbij we het samen zalig hadden. Elke deel van haar lichaam leek mee te bewegen en me op te winden. Ook zij vond het fijn en wilde het nog fijner hebben. Heerlijk kromde haar lichaam zich onder het mijne. We waren heerlijk geil en genoten intens van elkaar. Af en toe even stoppen om elkaar weer lekker te zoenen en strelen, waarna weer opnieuw een zalig ritme ontstond. Angela, kwam het eerste klaar. Een minuut later beleefde ik ook mijn orgasme en spoot haar kutje heerlijk vol.

Zo lagen we nog even een paar minuten in stilte na te genieten. "Ik heb genoten" zei ze. "Anders ik wel", was mijn antwoord. We kleden ons aan en namen afscheid, maar niet voordat we telefoonnummers hadden uitgewisseld. "Ik hoop dat ik je binnenkort weer eens tegenkom, onderweg" zei ze. Daar zou ik wel voor zorgen. Deze vrouw was een fantastische minnares!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten