dinsdag 28 augustus 2012

Patricia IV

Het was zeer geslaagde vakantie geweest. Het met twee familie samen op vakantie gaan was goed bevallen, van twee kanten. Daarnaast hadden Patricia en ik ons uitgeleefd in een paar vluggertjes. Nu, weer thuis, nam de regelmaat het weer over. Alhoewel de kinderen nog vakantie hadden, begon ik weer aan mijn werk. De vluggertjes met Patricia smaakten naar meer, en dat bleef gelukkig zo. Nog altijd zou ik graag eens wat langer met haar doorbrengen.

Voordat we samen op vakantie waren, hadden we allemaal onze mobiele nummers uitgewisseld. Dat leek ons handig in geval van nood, of problemen. Vlak voor het einde van de vakantie had Patricia me gevraagd of ze me mocht sms-en, en dat leek me leuk. We spraken af dat we alleen onder werktijd zouden sms-en.
En zo kreeg ik de eerste dag na mijn vakantie al meteen een smsje van haar. Ze bedankte me voor de leuke en vooral lekkere vakantie, en stelde voor snel weer eens samen te zijn. Ze wilde dit zo snel mogelijk, maar zat nu even gebonden door de schoolvakantie. Zodra de kinderen weer naar school waren, konden we afspreken.

Dat leek me nog zo lang duren, nog minstens drie weken! Toch ging ik uiteraard op haar voorstel in. Ik kon haast niet wachten, en stelde voor om ook te mailen. Ik hielp haar een gratis email account te maken, en zo begonnen we te mailen. In het begin een beetje aftastend, maar al snel werd de aard van de mailtjes heter en geiler.

Ergens in de mailtjes zei ik dat ik haar erg mooi vond, en dat ze me opwond. Ze antwoordde dat ze dondersgoed wist dat mannen bewonderend naar haar keken, en dat ze dat zeker van genoot. Ze vroeg me eens te beschrijven wat ik opwindend vond aan een vrouw. Daar kon ik best wel een antwoord op geven. Ik schreef dat ik het leuk vond als een vrouw er vrouwelijk uitziet, en zelfbewust is. Ik vermeldde natuurlijk dat Patricia in mijn ogen beide was: vrouwelijk en zelfbewust.

Ik ging er eens uitgebreid voor zitten en beschreef precies wat voor mij allemaal bijdraagt aan mijn opwinding: een mooi en verzorgd kapsel, leuke make-up (het is niet voor alle gelegenheden geschikt, maar smoky eyes vind ik erg sexy), mooie rode lippen, bijpassende nagellak, lange oorbellen, een vrolijke en spontane lach. Ik schreef dat het me bijzonder geil leek om door vuurrode lippen gepijpt te worden, terwijl mijn paal vastgehouden wordt door vingers met rode nagels. Vreemd genoeg vind ik gouden ringen om vingers ook leuk om te zien, vraag me niet waarom.

In haar antwoord bedankte Patricia me voor mijn uitgebreide beschrijving en dat ze precies begreep wat ik bedoelde. Tussen de regels door las ik dat ze haar best zou doen. Maar in de tussentijd had ze wel een opdracht voor me. Nee, het was sterker, het was een voorwaarde van haar kant. Ze schreef dat ze graag wilde dat ik tot de dag dat we samen konden zijn, niet meer aan mijn pik zou komen om te spelen. Ik kreeg een masturbatieverbod opgelegd. Ik rekende snel uit. Jezus, nog drie weken. Ik las verder. Ze versterkte haar eis nog wat: ik mocht mijn pik zelfs niet meer aanraken. Alleen in bad of douche mocht ik hem wassen, maar niet voor mijn eigen genot.

Zoals ze het stelde: "De eerste die je pik vanaf nu mag laten genieten ben ik". Wow, dit ging zwaar worden. Maar ook wel erg opwindend. In de 3 weken die daarna volgden was ik vastbesloten me aan haar eis te houden. Ik was wel bang dat, zodra Patricia haar hand op mijn pik legde, ik snel zou klaarkomen. Daar zat ik niet op te wachten, ik wilde lang kunnen genieten en verwennen voordat ik mijn kruit verschoot. Aan de andere kant, het was Patricia's idee, dus als zij het zo wilde...

Na twee weken, een week voor onze date, stelde ze voor om te Skypen. Het leek me leuk, zo konden we toch op een bepaalde manier samen geil zijn, al had ik geen idee waar het op zou uitdraaien. Samen vonden we een geschikt tijdstip waarbij we thuis allebei tijd waren en ook nog privacy hadden. Ze verscheen op het scherm van mijn laptop, en lachte lief. De laptop stond kennelijk in haar slaapkamer, want ze zat op de rand van haar bed. Ze zag er heerlijk uit, ze had zich duidelijk mooi gemaakt. Ze vroeg hoe het met me ging, of ik het masturbatieverbod kon volhouden. Terwijl ze dat vroeg streelde ze terloops haar benen. Ik beaamde dat het moeilijk was, dat ik steeds meer last kreeg van een tintelende pik, die dan hard werd en niet zo makkelijk meer ontspande.

Ze was blij dat ik het tot nu toe had vol gehouden, en wist zeker dat dat de rest van de week ook nog wel zou lukken. Ik zag haar heerlijke gebaartjes maken, haar haar losschudden, veel bewegen. Haar oorhangers bewogen bij elke beweging van haar hoofd. Ze drukte haar armen eens lang haar lichaam, waardoor ze haar borsten naar voren drukte. Ineens nam ze haar borsten in haar handen, en masseerde ze wat. Gefascineerd keek ik naar het scherm, en voelde ik mijn pik meteen reageren. Jezus.

"Kijk maar eens goed" zei ze, terwijl ze haar vestje openmaakte. Een sexy zwart BHtje, met haar goedgevormde borsten werd zichtbaar. Ze stond op, en deed een paar stappen naar achteren. Een kort rokje kwam in beeld. Ze bewoog haar heupen nadrukkelijk. Oh man, ze maakte me gek. Dat zei ik ook, en ze reageerde "Weet ik, schatje. En dat is precies ook de bedoeling" Even was ik in juich-stemming: Yes, ik mocht even van haar genieten! Virtueel dan wel, maar na twee weken onthouding was dat prima!

Ze zag mijn reactie, en reageerde fijntjes "Natuurlijk mag je nog altijd niet met je zelf spelen. Die afspraak blijft staan." Shit... "Je mag wel kijken, maar je mag niet aan je pik komen." zei ze. En terwijl ze dat zei ritste ze haar rokje los. Wauw, jezus, ze zag er zo mooi uit! Een klein zwart slipje, dunne bandjes. Daarboven een jarretel gordeltje dat verbonden was met haar kousen. Alles in mooi zwart. Onder aan het beeld kon ik nog net zien dat ze zwarte laarzen droeg.

"Dit vind je wel mooi, he?" vroeg ze me geil, terwijl ze met haar handen over haar borsten gleed, "Hier wordt je wel geil van, he?" Ik knikte. Ze was me aan het opgeilen, mijn pik was al lang gezwollen. Ze deed haar armen op haar rug en deed haar BH uit. Haar mooie borsten gleden onder de cups uit, en meteen wreef Patricia er over heen. Ze masseerde ze, en ik zag dat haar tepels hard waren. Ze draaide met haar heupen en keek me geil aan.

"Zeg lieverd, ik sta hier nu wel bijna naakt voor je, maar het is wel zo eerlijk als ik jou ook mag zien, toch?" vroeg ze. "Ik zou het wel leuk vinden als jij ook naakt was, ik wil graag je lekkere pik zien. Die pik die me zo heerlijk heeft geneukt op vakantie. Die pik waar ik nog regelmatig aan denk. Die pik, die ik nu heel graag hier zou hebben... Dus, mag ik hem zien?" vroeg ze weer.

Ik stond op, verstelde de webcam zodanig dat mijn pik in beeld zou komen en maakte toen mijn broek los. Nadat deze omlaag was gegleden, pakte ik de band van mijn boxer vast en wachtte even. Ik keek naar haar reactie, ze grijnsde. Aan haar reactie op het scherm te zien, zat ze mijn boxer omlaag te kijken. Ik liet mijn hand in mijn boxer glijden, maar besefte op het laatste moment dat ik mijn pik niet mocht aanraken. Ik haalde mijn hand weer uit mijn boxer, en zag Patricia lachen. Ook zij had het gezien.

Ik trok mijn boxer dan zo maar naar beneden. Mijn half stijve paal, maar met een nat topje op mijn eikel, gleed uit mijn boxer en bleef schuin naar voren hangen. "Mmmmmmmm", zei ze, "dat is al weer te lang geleden.... Maar, nu heb ik ook wat om naar te kijken...." Met een geil gezicht trok ze haar slipje uit, en zag ik haar kale kutje. Haar lipjes waren gezwollen, dat kon ik zien. Ze streelde de binnenkant van haar dijen, en deed haar benen uit elkaar. Zo had ik een prachtig zicht op haar kutje, en even dacht ik aan het moment dat ik haar tijdens onze vakantie op het wandelpad naar ons appartement had gevingerd. Waarna ze in mijn armen zo heerlijk was klaargekomen.

Patricia liet zich achterover zakken en ging op bed liggen. Haar benen, in zwarte laarzen gestoken, stonden op de vloer. Ik had een heerlijk zicht op haar kutje, en tegen de onderkant van haar borsten aan. Patricia had een kussen onder haar hoofd gelegd, zodat ze mij op het scherm kon zien. Ze begon haar lichaam te strelen, eerst haar borsten en buik, maar al gauw ook haar kutje en benen. Haar vingers met rode nagellak draaiden langzaam rondjes over haar clitje, en ik zag de geile en genietende blik in haar ogen.

Haar andere hand bracht haar vingers naar haar schaamlipjes en duwde de middelvinger naar binnen. Haar gezicht toonde haar genot. De vinger gleed nu in en uit haar kutje. Zelfs op de webcam zag ik dat haar vinger nat werd. Man, dit was geil, zeg! Langzaam werd er gekreun hoorbaar, en dat wond me nog meer op. Het was heerlijk om Patricia te zien genieten, in beeld en nu ook geluid. Mijn paal stond nu schuin omhoog en klopte af en toe. Ik zag dat mijn eikel helemaal nat was.

Het feit dat ik er niet aan mocht komen begon me nu parten te spelen. Ik wilde hem vastpakken, ik wilde zelf dat genot ervaren, samen met haar. Maar het mocht niet. Op het scherm zag ik dat Patricia met haar hand buiten het beeld reikte. Ze pakte iets, zo te zien. Toen de hand terug in beeld kwam had ze een rode vibrator vast. Ze drukte aan de achterkant en begon met de punt over haar lipjes te wrijven. Ik zag hoe Patricia, met geopende mond en gesloten ogen, op het nieuwe genot reageerde. Ik hoorde haar langgerekt en wellustig kreunen, "Ohhhhhhhhhhhhhhhhh".

Ik vond dit waanzinnig geil om te zien en keek de vibrator zowat haar kutje in. Dat wilde ik zien, ik wilde haar zien kronkelen. Mijn gedachten werden verhoord, want ik zag hoe ze de vibrator tussen haar lipjes drukte en voor het grootste deel in haar kutje verdween. Ze begon nu heftiger te kronkelen en luider te kreunen. Ze krampte en af en toe kromde ze haar buik, zodat ze haar hoofd wat optilde. Dan liet ze zich weer vallen.

Af en toe trok ze een van haar benen omhoog. Dan kwam haar laars in beeld, en dat gaf me een extra geil-boost. Mijn pik klopte. Daar hing ondertussen een flinke druppel helder vocht aan, maar ik mocht er niet aan komen. Ik zag dat Patricia heftig lag te kronkelen en kreunen en dat de vibrator onder allerlei hoeken in haar kutje werd geduwd. Ik wist haast wel zeker dat het niet lang meer kon duren. Patricia was zich volgens mij even niet bewust van haar omgeving en ging helemaal op in haar genot. Sidderend en hijgend kwam ze klaar, met een paar heftige schokken.

De schokken in haar lichaam hielden abrupt op, en na een tijdje haalde ze de vibrator uit haar kutje. Kleddernat natuurlijk. Ze zette hem stil en legde hem op haar buik. Na een halve minuut nagenieten deed ze haar ogen open en keek naar het schermpje. Ze zag een stijve pik met natte eikel en een druppel eraan. "Dit vond je wel lekker om te zien, he?" vroeg ze me. Ik verstelde de webcam zodat ze mijn gezicht weer kon zien. "Oh man, dat was heerlijk geil zeg!" antwoordde ik, "je had het echt fijn, volgens mij..."

"Reken maar, ik was even helemaal van de wereld.... God, wat lekker..." zei ze langzaam, "Maar, hoe is het met je pik? Je bent er natuurlijk niet aangekomen?" vroeg ze. "Neenee, ik ben er netjes vanaf gebleven, maaruh, ik zou best eens uh...." zinspeelde ik. Ze reageerde meteen en onverbiddelijk: "Nee, je mag er niet aankomen. Volgende week, als we bij elkaar zijn, dan mag ik er mee spelen, maar nu mag je er nog niet aankomen."

Omdat we niet oneindig de tijd hadden moesten we onze Skype verbinding verbreken. De rest van de dag had ik het zwaar: eerst helemaal opgegeild worden, en daarna zonder ontlading van een orgasme over tot de orde van de dag. Ook de dagen daarna bleken niet makkelijk. Door de dagelijkse drukte kwam het er niet van dat we elkaar spraken of mailden. Maar de gedachten aan een komende ontmoeting was er elke dag. Door het gebrek aan een regelmatig orgasme voelde ik me vrijwel non-stop geil. In slaap komen was lastig, in bed liggen was een kwelling. Ik zocht afleiding, maar het hielp me niks. Ik wilde gewoon klaarkomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten