zondag 27 december 2009

Kerstverhaal II

De volgende dag ging het hele gezin naar de sauna. Het complex beschikte over een uitgebreide sauna met allerlei koude en warme baden, verschillende soorten stoom en dige hite bronnen en rustruimtes.
De kinds mochten mee op voorwaarde dat ze zich rustig zouden gedragen en niet deden alsof ze in een zwembad waren.

Ik kijk voordurend naar je uit, maar zo te zien ben je er nog niet. Ik kan haast niet wachten, en dat is al heel de ochtend zo. Ik wil bij je zijn. Ik wil je voelen, ik wil naar je kijken, ik wil je ervaren.
Ik ben benieuwd naar hoe het dadelijk gaat. In de sauna zijn er ook anderen, en er valt dus weinig vooraf te bedenken. Goed beschouwd is het dé gelegenheid om naar elkaar te kijken, maar om eens lekker te neuken, nee, dat zal niet gaan vermoed ik.

We kleden ons uit, douchen ons en dompelen ons onder in het eerste bad. Zoals verwacht, lekker warm water. Nog lekkerder als jij er ook zou zijn. Ik wacht maar gewoon af, maar ik ben wel ongeduldig. Zoals gewoonlijk begin ik te twijfelen: zou je toch wel komen, zou er niet iets tussen gekomen zijn? Dat stelt me vaak op de proef, maar het is iets waar ik mee moet leren leven. Als je een stiekume relatie hebt, dan kun je verwachten dat je elkaar niet last-minute kunt informeren.

Ik dobber wat in het warme water en bedenk dat ik hier voorlopig wel even blijf. Ik hoef nog niet zo nodig de hete stoom of het koude water in. Ik mijmer wat weg, en drijf wat door het warme water. Eigenlijk best ontspannend. Ik mis bijna dat jij binnenkomt. In een witte badjas, zie ik jou en je man binnenkomen. Je loopt naar de douches. Ik volg je met argus ogen. Alhoewel ik je naakte lichaam genoeg van foto's en cammen ken, wil ik dit voor geen goud missen. Ik wil zien hoe je je badjas uitdoet. Hoe je de ceintuur losmaakt, je armen naar achter beweegt, de badjas van je schouders laat glijden. Ik wil je borsten tevoorschijn zien komen. Ik wil zien hoe je tepels staan. Ik wil zien hoe je onder het water van de douche stapt, aarzelend of juist snel. Ik wil zien hoe je je lichaam nat maakt, of je ineengedoken staat of juist fier.

Helaas gaat dat allemaal niet door, de douches zijn net achter een muur. Ik zie je met badjas achter het muurtje verdwijnen. Ik moet wachten.... Wachten en wachten... Veel te laat kom je weer tevoorschijn. Naakt dit keer. Je prachtige lichaam danst door de ruimte. Je borsten bewegen, nee deinen, als je loopt. Je heupen draaien. God wat ben je toch mooi! Wat geniet ik van dit gezicht.

Terwijl je achter je man aan naar het warme bad loopt kijk je rond. Onze blikken ontmoeten elkaar en ik houd mijn adem in. Je blik laat de herkenning zien en ik zie je ogen zacht worden. Die tederheid, de verliefdheid. Terwijl manlief direct het water in loopt, aarzel je. Ik denk bewust. Op het trapje wacht je even. Je gunt me een adembenemend gezicht op je heerlijk lijf! Nu weet ik dat je dat expres doet en me gek wilt maken. Heerlijk geile schat! Je loopt tot aan je knieen het water in en stopt dat je handen in het water, je buigt voorover. Je heerlijk borsten hangen voorover. Je neemt wat water op je handen en gaat weer recht staan. Het water spetter je tegen je heupen. Nog eens en nu wat hoger, vlak boven je driehoekje schaamhaar. Je streelt je eigen lichaam met natte handen. Ik zie dat je erotisch doet, met zachte bewuste strelingen.

Ik voel mijn zwevende pik had harder worden. Ik slik. Dit is behoorlijk opwindend! Je wrijft je borsten nat en lopt dan pas verder. Een geeft me triomfantelijk lachje. Oh man, wat wind je me op! Dan zwem je het water in. Ik zou het liefste naar je toe gaan en mijn armen om je heen slaan, maar dat zal niet gaan he? Mijn vrouw en jouw man zijn er ook.

We dobberen wat om elkaar heen en maken elkaar vooral met de ogen gek. Af en toe zet ik me af en drijf dan op mijn rug weg. Daarbij komt mijn pik en ballen bijna uit het water. Je kijkt met hongerige ogen naar me. Zalig genietend van elkaar blijven we in elkaars buurt. Maar in dit bad gaat er niets gebeuren, dat is wel duidelijk.

Mijn vrouw en ik gaan naar een hitte cabine. De kinderen hebben een andere cabine gevonden. Ik ben benieuwd of je ook komt. Je kunt me niet naar elke cabine of bad volgen, dat zou gaan opvallen. Het kwartiertje in de droge hitte laat mijn huid tintelen. Een fijn gevoel. Jou zie ik hier niet. Dan even dompelen in het ijskoude buitenwater. Even schrikken, maar toch ook wel lekker fris. Daarna in een jacuzzi. Daar zie ik je net uit een stoomcabine komen, samen met je man. Man duikt even een koud bad in, maar jij komt recht op me af. Je bent niet zo'n held en slaat het koude water over. Je stapt bevallig de jacuzzi en komt naast me zitten. Ik had mijn hoofd achterover liggen, maar kijk nu vol aandacht. Jij gunt me echter geen blik waardig.
Heel verstandig waarschijnlijk, want te veel naar elkaar kijken zou echt gaan opvallen.

Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd weer achterover. Genieten van het warme water. Dan voel ik ineens een voet tegen mijn voet. Ik schrik en trek hem terug. "Wat doe je nu?!?!" bedenk ik verschrikt, "Straks ziet iemand ons nog!". Om meteen daarna te beseffen dat dat niet kan door de luchtbelletjes. Je voet streelt mijn voet. Terloops kijk ik even naar je. Nu kijk je me straks aan. Je man ligt met gesloten ogen. Je voet streelt me, en beweegt langzaam omhoog. Mmmmm, lekker. Verder als mijn knieen kom je niet, daarvoor lig je te ver van me af. Ik zak wat onderuit, en daardoor kun je tot halverwege mijn bovenbeen komen. Godsamme! Dit is fijn en lekker en je voet kan niet hoger! Dit is pesten! Ik merk dat mijn paal hard wordt. Door de luchtbelletje kan niemand dat zien.

Maar dan ineens stoppen de luchtbelletjes. Shit!!!! Mijn stijve pik is voor iedereen zichtbaar. Snel trek jij je voet weg en gaat gewoon zitten. Ook ik probeer te gaan zitten, maar dan met mijn handen bij mijn pik! Ik zie aan je gezicht dat je de grootste lol hebt en je lach moet inhouden. Glimlachend sta je op en verlaat je de jacuzzi. Mijn vrouw stelt voor om een stoomcabine te zoeken. Ik zeg haar nog even te wachten, "Het water is zo lekker, toch?"

Jij loopt naar een hittecabine. Ik wil bij je zijn, ik wil je vasthouden, je strelen, je knuffelen, je zoenen, en lekker met je vrijen. Dat alles gaat niet kunnen hier, dat merk ik al lang. Ik baal eigenlijk van het feit dat we hier waarschijnlijk niet samen kunnen zijn. Als mijn paal weer een normale vorm heeft aangenomen lopen vrouw en ik naar de stoomcabine. De lucht is hier zo heet dat ik even moeite heb om adem te halen. Het went wel snel maar die eerste teugen lucht zijn altijd even moeilijk.
In de stoomcabine is er nauwelijks zicht. Ideaal om met jou even alleen te zijn, maar aan de andere kant is dit nauwelijks een omgeving om eens lekker geil te zijn en te genieten van elkaar. Na een kwartier heb ik er weer genoeg van, ik wil hier uit!

Na de stoom weer iets kouds: even onderdompelen in ijskoud water. Arrrrrggggg, wat koud is dat!!!!! Terwijl mijn huid helemaal samen krimpt, zo voelt het tenminste, kijk ik al weer uit naar het warme zwembad. Dit water is precies goed van temperatuur, lekker warm om je heerlijk ontspannen te laten voelen. Maar bij mij: ook nog eens om me ongelofelijk geil te laten voelen. In dit water begin ik weer naar je te verlangen. Mijn vrouw zegt dat ze liever in de jacuzzi gaat, daar hoeft ze niet te zwemmen en kan ze beter ontspannen. Goed, ik blijf hier wel alleen geil.

Een paar minuten later zie ik je weer, je komt nu alleen naar het zwembad. Alleen?!?! Waar is je man dan? Ik zwem rustig naar het donkerste hoekje van het bad, waar het schermering is. Daar ga ik aan de rand van het bad hangen en dobber wat. Af en toe kijk ik even om en ik zie dat jij aanstalte maakt om ook in het zwembad te komen.
Ik kijk ook nauwlettend naar de ruimte waar de jacuzzi is, om te zien of mijn vrouw er aan komt.
Je bent nu in het water en zwemt rustig deze kant op. Mmmmm, wat met je toch mooi! Je hoofd recht op (je haar mag zeker niet nate worden), je beweegt mooi! Ik merk dat mijn pik weer harder begint te worden. Hier heb ik daar niet zo'n moeite mee, in het schemer kan dat toch niemand zien.

Je komt steeds dichter bij, en komt een meter verder op aan de rand van het bad hangen. "Hoi lieverd!" fluister ik zacht. "Hey schatje, lekker hier he?" vraag je me. "Ja, heerlijk. Dit water maakt me zoooo geil...." zeg ik. "Mmmm ja, vermoedde ik al. Maar mij ook hoor! En dat jij hier bent en dat we samen zijn, ik heb een heel nat kutje... en niet alleen van het water!" zeg je weer, en ik kijk je nu aan. Je hebt een heerlijk geile blik in je ogen. Je gaat verder: "Mag ik even bij je komen, jouw vrouw en mijn man zitten in de jacuzzi, en mijn man kennende zit ie daar nog wel even. Ik wil je vasthouden en voelen...". Je maakt aanstalte om dichterbij te komen.

Op dat moment hoor ik de stem van mijn dochter achter me, "Waar is mama?" Ik schrik me rot! Jezus, wat een schok! Ik heb even een seconde nodig om te herstellen en in die seconde wil dochterlief het opnieuw vragen "Pa-hap, waar ...". Ik kan nu weer antwoorden en zeg "Mama is in de jacuzzi, gaan jullie daar ook maar naar toe." Dat vinden de kids een prima idee, ik weet wel ongeveer wat ze willen.
Als ze weg zijn kom je dichterbij. Ik voel je handen op mijn schouders en je zachte strelingen. Je komt achter aan mijn rug hangen en trekt je dan tegen me aan. Je volle borsten drijven tegen mijn rug aan, een fijn gevoel.

Je komt dichterbij en slaat je armen om me heen. "Mmmmmm lieverd, dit is heerlijk!" zeg je. Dat moet ik beamen. Het is zalig! Ik voel je lippen op mijn lijf en geniet van de warmte in je kussen. Ik wil me omdraaien, maar jij komt naar mijn voorkant. Je wil tussen mij en de rand van het bad in. "Mijn man is nog wel even weg, en jouw vrouw en kinderen hopelijk ook. Bovendien heb ik straks gezien dat je vanuit die lichte ruimte niet kan zien wie hier achterin het zwembad zijn. We zijn hier lekker alleen, schatje!" En met die woorden kom je voor me hangen. je streelt mijn buik en merkt mijn stijve paal op. "Mmmmm, je wachtte op me! Wat lief..."

We kussen elkaar en je slaat haar armen om me heen. Tegelijkertijd doe je je benen wijd en sla je ze om mijn benen heen. Mijn paal wijst omhoog en jouw kutje bevindt zich daar nu vlak boven. Je kijkt me geil aan en zegt "Kom lekker in me! Ik wil je dikke pik in me voelen. Neuk me schat". En met die woorden laat je je wat zakken. Met een hand pak je mijn paal vast. "Oewwwwwwww ... lekker ..." steun ik met gesloten ogen. Jij komt nu naar beneden en ik voel hoe mijn eikel je schaamlippen openduwen. Je bent heerlijk nat en voordat ik het weet zit mijn pik lekker in je kutje. Meteen begin je heerlijk te bewegen. Daardoor glijdt mijn pik zalig in en uit je glibberige kut. Ik kreun. Ik kan niet zoveel, in deze houdig moet ik me met 2 handen aan de rand vasthouden. Jij stuurt dit, en beweegt en kronkelt lekker op me. Een hand gebruik je om je aan me vast te houden en de andere streelt me. We kussen tijdens het neuken en genieten intens van elkaar. Het warme water werkt versterkend op ons gevoel en stimuleert het genot.

Je kreunt en kronkelt en kijkt me zalig wellustig aan. "Goddddd ..... wat vind ik dit lekker zeg .... wat neuken we goed ....." kreun je in het ritme dat steeds sneller gaat. Het warme water maar ook de spanning om betrapt te worden maakt ons super opgewonden en zo komt het dat ik mijn orgasme al aan voel komen. Ik kijk naar je en merk dat jij ook zover bent. Samen laten we het komen en als een bliksemschicht vonkt dat o zo heerlijke intense gevoel door mijn lichaam. In de verte voel ik dat jij ook heftig kronkelt, jij bent er ook. We moeten onze schreeuw of kreunen binnenhouden en ik moet mijn tanden op elkaar houden. Je knijpt hard in mijn schouder, het doet bijna pijn.

Het neuk ritme stopt alhoewel jij nog af en toe een beweginkje maakt. Je opent je ogen en kijkt me glimlachend en voldaan aan. "Jezus, dat was kort, maar heeeeel krachtig, he?" Dat moet ik beamen, dit was een heel intens orgasme, ik was even van de wereld. We kijken gauw om ons heen of niemand ons heeft gezien. Gelukkig niet. Het laatste waar we hier behoefte aan hebben is dat we betrapt worden door mijn vrouw of jou man. Of erger nog, mijn kinderen.

Ik glij uit je heerlijke kut en jij laat me los. "Lieve schat, ik vond dit echt super heerlijk!" zeg ik je. Jij kijkt me aan met een heerlijk intens verliefde blik "Ik vond jou geweldig lieverd, ik heb echt zooo genoten!".
Je zwemt voor me uit naar het trapje. Als je uit het water het trapje oploopt, zie ik een klodder zaad uit je kut lopen. Het loopt langs je been. Je merkt het, kijkt om en zoekt mijn blik. We kijken elkaar ondeugend aan, zo van: "Heb je dat gezien? Je zaad loopt langs mijn been". Je doet er niets aan en loopt door naar de douches. Daar zul je het er wel af douchen. Mmmmm, wat ben je toch een geweldige vrouw!

We hebben het allemaal een beetje gehad, zijn heerlijk ontspannen, maar ook wat moe. Jij en je man verlaten de sauna en een half uur later gaan wij ook. Ik ben misschien een beetje te ontspannen, de rest van de dag kom ik nergens meer toe. In gedachten beleef ik dit ongelofelijk intens orgasme keer op keer opnieuw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten