donderdag 24 december 2009

Kerstverhaal I

Ik heb een hele speciale verrassing voor je. Ik denk dat je het leuk vind, maar zeker weten doe ik het niet. Ik ga je namelijk in een hoek manoeuvreren die je misschien niet kunt waarderen.

Je bent hier op vakantie. Net als ik. Daar heb ik voor gezorgd. Je hebt me vertelt waar je op vakantie gaat. Ik heb hier simpelweg ook een huisje gehuurd. We zijn hier allebei met ons gezin. Welk huisje je zit weet ik niet, maar ik weet wel dat je het kerstdiner in het grote park-restaurant zult hebben. Het zat bij het arrangement. Ik zal daar ook zijn. Wat zal het spannend zijn voor mij. En wat zal de schok groot zijn voor jou. Ik hoop maar dat je niet boos zult zijn.

Op kerstavond arriveren we in het park en melden we ons bij de receptie. Een vreemd gevoel maakt zich van me meester. Het gevoel dat ik voortdurend rond wil kijken of jij er ook bent. Het meisje achter de balie controleert de reservering en laat me betalen. Daarna begint ze uitgebreid te verhalen over de faciliteiten, en de activiteiten. Onrustig als ik ben boeit me dat niet, ik wil hier naar buiten, ik wil het park verkennen. Kijken of je er al bent en in welk huisje je zit. Tot overmaat van ramp begint het meisje ook nog eens enthousiast te vertellen dat er een speciale avond voor de kinderen is. Arrrggggghhhh!

Als ze eindelijk uitgerateld is, verlaten we de receptie. Ik voorop. Mijn vrouw merkt mijn onrust en vraagt of ik naar de WC moet, want "die hebben ze bij de receptie ook, hoor". Deze opmerking is een signaal: ik moet rustiger aan doen, anders merkt mijn vrouw gegarandeerd mijn opwinding. Ik dwing mezelf tot kalmte en we stappen samen in. Met de verplichte 10 km/uur kruipen we door het park naar ons huisje. Ik buit deze snelheid uit en kijk uitgebreid rond. Naar een huisje met jullie auto.

We naderen ons huisje en de wanhoop slaat toe. Je zal er toch wel zijn?!?!!? Dan bereiken we ons huisje. Teneergeslagen rijd ik het miniscule opritje van grind op. We stappen uit en lopen naar het huisje. Zoals gebruikelijk is het huisje donker en nog koud. Het geeft een beetje mijn gevoel aan op dat moment: eenzaam en donker. We lopen weer terug naar de auto en gaan onze spullen voor de komende week halen.

Dan staat mijn hart stil. Aan de overkant, half verscholen achter wat bomen, zo'n 15 meter verderop, zie ik een auto staan, die veel lijkt op die van jullie. Een auto die ik nog maar een keer eerder heb gezien. Die keer dat we een fijne middag samen hadden. Onder het uitladen kijk ik een paar keer om zeker te weten dat jij daar bent. Natuurlijk kom ik daar niet achter, want als je het al bent, zit je in het huisje.

We installeren ons in het huisje en ik moet de drang weerstaan om naar buiten te lopen en te gaan kijken. Door al het inrichten komt er geen enkele mogelijkheid om naar buiten te gaan. Ik baal en ben nerveus. De zenuwen gieren door mijn lijf! Die kerstavond eten we in het huisje en komen we niet buiten. Pas na het eten, als ik voorstel om een rondje door het park te lopen, zie ik een gelegenheid, maar wel vergezeld door vrouw en kinderen.

We wandelen langs jullie huisje, tenminste dat denk ik, maar zien niets. De lichten zijn binnen wel aan, maar de gordijnen zijn ook dicht. Geen kans iets te zien dus. Shit! Tijdens het rondje, onrustig en wel, kijk ik toch nog overal rond of er niet nog zo'n auto als die van jou staat. Niks. Ik moet er wel van uit gaan dat jij het volgende huisje bewoond. Oh, dit is ironisch zeg! We zitten waarschijnlijk naast elkaar, maar we weten het niet van elkaar. Jij omdat je van niets weet, en ik omdat ik niets kan zien!

Op 1e kerstdag vermaken we ons met een uitgebreid ontbijt en dan naar het tropische zwembad. Ik vermoed dat jullie daar ook zijn, ook jou kinderen willen tenslotte zwemmen. Ik kijk weer uitgebreid rond. Zie leuke vrouwen, moeders. Normaal zou ik mijn ogen uitgekeken hebben, maar nu niet. Ik ben maar op zoek naar 1 vrouw: jij. Maar het lot is me niet gunstig gezind, al die tijd zie ik je niet. Ik wordt wanhopig. Zou je hier wel zijn, ben je niet gewoon ergens anders?

De middag blijven we in het huisje en tegen de avond maken we ons op voor het kerstdiner. Dit wordt in buffet vorm opgediend in het park-restaurant. We melden ons bij het restaurant en er wordt ons een tafel toegewezen. We lopen achter de ober aan en dan.... dan zie ik je! Mij hele focus gaat naar jou. Al het andere verdwijnt in de achtergrond. Ik zie enkel jou! Je ziet mij niet, je bent aan het eten en met je kinderen aan het praten. Als in slow-motion loop ik verder naar onze tafel en ga ik zitten. Ik claim een plaats waar ik jou kan bekijken.

Gaandeweg komt de omgeving weer tot leven en bedenk ik koortsachtig hoe ik vanaf hier verder ga. Ik wil dat je me gaat zien, maar probeer dat te controleren. Bv als we allebei aan het buffet staan. Niet hier aan de tafel. Het moet een leuke verrassing zijn, en aan het buffet lijkt me wel wat. Dan bekijk ik je eens goed. Man wat ben je mooi! Je hebt je echt supermooi opgedoft: je haar zit leuk en je draagt fantastische feestjurkje. Je bent ontzettend sexy. Daarbij ben je prachtig opgemaakt. Mooie donkere smoky eyes!

De ober vraagt naar een drankje en ik kijk de kids en mijn vrouw aan. Ze geven hun bestelling op en zelf vraag ik om een pilsje. Bewust zacht pratend, want ik wil niet dat je me nu al hoort. Je kent mijn stem ongetwijfeld nog, en zult hem zeer herkennen als je me hoort. De kids en mijn vrouw kletsen honderduit, maar ik houd mijn mond. Niks apart, dat doe ik normaal ook wel.

Na de drankjes legt de ober de gang van zaken uit en blijkt dat we naar het buffet kunnen. Jullie zijn ook zover en je neemt je dochter mee naar het buffet. Je vraagt wat ze wil en sluit aan in de rij voor het stokbrood. Ik pak een bord en begin aan de andere kant van de buffet tafels. Ik hou je scherp in de gaten en probeer bij je in de buurt te komen. Het valt me op dat de mannen naar je kijken. Je bevalt zo te zien! Je vraagt aan je dochter of ze huzarensalade wil. Ze knikt en je schept wat op een lepel. Iets maakt dat je rondkijkt. Je voelt iets misschien.

Je ogen draaien snel door de ruimte, je blik glijdt over me heen. Ze schieten terug en tegelijkertijd een verschrikte blik van herkenning. Je ogen worden groot en je mond valt een stukje open. De lepel valt uit je handen, terug op de schaal met huzarensalade. Gelukkig weet je het bord nog vast te houden. Je herstelt je bijzonder snel, lacht heel even naar me en zegt "He, wat doe ik nou? Laat ik de lepel uit mijn handen vallen!"

Inmiddels heb ik opgeschept en kom naar jouw kant van de tafel voor ook wat huzarensalade. Jij stuurt je dochter naar jullie tafel toe en we staan alleen. En naast elkaar. Ik sta heel dicht tegen je aan. Je fluistert "Heyyyy, wat doe jij hier?!?!?!". Ik fluister terug "Hetzelfde als jij: vakantie houden.... Alleen wilde ik bij je zijn.". Je antwoordt "Oh wat fijn, ik ben zo blij dat je hier bent". En even later de realiteit: "maar we kunnen niet zoveel samen zijn, he?" "Nee, maar als ik alleen al naar je mag kijken, dan geniet ik zo van je! Wat ben je mooi en sexy!" is mijn antwoord. Ik weet, daar houd je niet van, maar ondertussen heb je wel je best gedaan er zo uit te zien. "Waar zit je?" vraag je me nog. Ik zeg "Vlak bij jullie, als je opkijkt zie je me zitten"

Je kijkt me super verliefd aan, en ik moet je waarschuwen zo niet naar je tafel te lopen. Je loopt naar de tafel terug en ik geniet van je bewegingen. De pumps die je draagt laten je zo mooi bewegen! Eenmaal aan tafel kijken we elkaar regelmatig strak aan. Onze blikken boren in elkaar! Jezus, wat ben je toch mooi! Ik zie je voor het eerst eten en zelfs dat vind ik mooi!
Ik moet een beetje oppassen maar probeer telkens met jou bij het buffet te zijn. Telkens kunnen we heel even met elkaar praten. En heel even kan ik je zelfs over je zachte lijf strelen. Ik voel je rillen. En je kunt me vertellen dat je morgen wel gaat zwemmen.

Die avond lig ik nog lang wakker. Lig te woelen en draaien. Denk aan de vrouw die 20 meter verderop ook in haar bed ligt, waarschijnlijk ook wakker is en aan mij ligt te denken. Wat vreselijk eigenlijk, zo'n groot verlangen naar elkaar, zo dicht bij elkaar en dan toch niet bij elkaar kunnen zijn. Met die gedachte val ik dan toch uiteindelijk in slaap.

De volgende ochtend kan ik niet wachten om naar het zwembad te gaan. Als ik binnenkom, dan dobber jij al met dochters in het golfslagbad. Ik dobber rustig en onopvallend naar je toe, totdat je me ziet. We knipogen naar elkaar en blijven bij elkaar. Na een tijdje zeg je luid en duidelijk "Mama, gaat even naar de WC. Blijven jullie hier?". Je kinderen blijven daar en jij gaat richting toilet. Ik kom achter je aan. Zodra je uit het water komt bekijk ik je eens. Je draagt een badpak dat je echt geweldig staat. Je heerlijk lichaam komt er fantastisch in uit!
Gelukkig hebben ze hier uni-sex toiletten en hoeven we niet apart, net zoals toen in Utrecht.

Je gaat niet naar een toilet, maar loopt een kleedhokje binnen. De deur gaat dicht, maar het slotje gaat er niet op. 10 seconde later duw ik de deur van het hokje ook open en sta voor je neus. Meteen sla je je armen om mijn nek heen en kust me vol op mijn mond. "Oh lieverd!" zeg je tussen het kussen door. Ik hoef niks te zeggen, onze lippen praten met elkaar en hebben heel wat te zeggen. "Mmmmmm" hoor ik je murmelen, en ik geniet van je armen die me straks omhelzen. Zelf heb ik mijn armen lager om je heen en streel ik je rug en je zij. God wat is het fijn om je lichaam weer te voelen!

Als onze lippen en tomgen zijn uitgepraat, hebben we tijd om naar elkaar te kijken. We hoeven niets te zeggen. Gewoon kijken. Je grote bruine ogen kijken me verliefd aan en ik wordt helemaal week bij die blik. "God wat ben je mooi!" fluister ik en kus haar opnieuw. De blik in je ogen wordt langzaam geil en ik doorzie je bedoeling. Langzaam strelen gaan mijn handen naar je schouders. Ik duw een vinger onder schouderbandjes en trek ze langzaam van je schouders af, je daarbij straks aankijkend. Je ogen schreeuwen "Schiet op, ruk dat badpak van mijn lijf!!!". Maar ik wil het langzaam, ik wil genieten van elk stukje huid dat te voorschijn komt.

Als je schouderbandjes naast je schouders hangen stop ik. Dat ziet er super sexy en verleidelijk uit! Ik kus je en je fluistert met gesloten ogen "Ga door, lieverd. Wacht niet te lang!" Ik trek ze verder naar beneden en langzaam pelt de natte stof van je borsten af. Ik geniet hier heel erg van en mijn pik begint te bewegen. Ik hou heel erg van je borsten, ze zijn heerlijk zacht. Pas als de tepels zichtbaar zijn stop ik. Ik laat de bandje los en neem je borsten voorzichtig in mijn handen. Je zucht. Mijn duimen glijden langzaam over je tepels. Die zijn toch al hard van het water, maar nu veren ze op. Je zuigt adem door je mond en bijt op je onderlip, mij daarbij aankijkend. "Ik verlang naar je" fluister ik.

"Oh ja?" vraag je me, daarbij je hand tegen de bult van mijn broek duwend. "Wil je me dan neuken of zo?" vraag je heerlijk lief. Die combinatie van lief en expliciet taalgebruik wind me zo op! "Zeker wil ik je neuken" zeg ik weer. Ik trek verder aan de bandjes van je badpak. Stukje bij beetje komt je buik te voorschijn. "En hoe wil je me neuken? Wil je me van voren neuken? Of wil je me liever langs achter doen?" vraag je weer zo nonchalant mogelijk, je hand masseert mijn kloppend paal in mijn broek, "Of moet ik je eerst eens pijpen?". "Mmmmm schat dat lijkt me zalig!" zeg ik, weer een stukje huid bevrijdend. Ik moet nu het dabpak naar beneden schuiven, het is nat en dus stroef.

Maar jij hebt andere plannen, je gaat op je knieen zitten, streelt nu met twee handen mijn harde lul in mijn zwembroek. "Laten we eerst dit maar eens uitdoen" zeg je en je trekt met twee handen mijn broek omlaag. Mijn harde pik blijft nog even hangen achter de elastiek. Een van je handen glijd zonder pardon in mijn broek, pakt mijn pik en bevrijdt hem. Je hand is heerlijk zacht en warm. "Ohhhhhh" stoot ik uit. Je houdt hem vast en kijkt omhoog, je kijkt in mijn ogen. Terwijl je me aankijkt open je je lippen en neemt mijn eikel in je mond. "Ooowwwhhhhh" breng ik weer uit en sluit mijn ogen. Heerlijke warmte verdeelt zich in mijn pik en met je hand begin je me dan ook nog eens af te trekken.

Ik kijk je weer aan en je kijkt nog altijd straks terug.Je maakt je wangen hol en zuigt er zacht aan. Ohhhh wat een intens genot. Je weet dat je me helemaal gek maakt zo. Een minuutje later stop je, en vraag je me, "Vind je dat lekker?". "Natuurlijk!"is het enige dat ik kan uitbrengen. Je komt weer staan, je borsten wiebelen zo mooi en schuift het badpak verder omlaag, over je heupen. Dan been voor been naar beneden. Ik zie je kutje en wil het! Gelukkig is mijn paal hard en nat.
"Kom in me!" gebied je me, "Ik ben al kletsnat, dus je kunt meteen in me komen". Je draait je om, en biedt me je kont aan. Een zalige kont mag ik wel zeggen! Je buigt wat voorover en zet een been op het bankje. Zo open je je kutje wat voor me. Je helpt me even en voordat ik het weet heeft mijn eikel je schaamlippen gevonden.

"Mmmmmmm oh jaaaaaaa" breng je uit. Zelf heb ik het ook zalig, ik voel hoe mijn eikel je schaamlippen opent en verder in je zalig natte kut glijd, heerlijk warm en nat! Je sluit je ogen en geniet. Je kont gaat precies tegen mijn ritme in. In het begin teder en langzaam, genieten we van elke beweging van elke stoot. Mijn dikke paal glijdt tot aan de wortel in je super sappig kutje! Dan er weer uit, daarbij komt telkens wat kutsap mee naar buiten. Je steunt en kreunt en ook ik heb het zalig. God, dit is zoooo lekker! Je bent heerlijk geil en dat maakt me wild! Langzaam gaat het tempo omhoog en stoot ik harder in je. Je begint nu luider te kreunen en onderdrukt te gillen. Je vindt het heerlijk en gaat duidelijk voor het ultieme.

Ritmisch neukend, stevig stotend geniet ik van je. Ik pak je borsten en knijp in de tepels. "Aaaaaaawwhhh" breng je uit. Je houd je vast aan het wandje van het hokje. Ik sla tegen je kont, ook iets waar je van geniet. Ik merk dat je bijna zover bent en stoot een paar keer extra diep. Dan is het zover. Je gooit je hoofd achterover en buigt meteen daarna diep. Een dierlijke kreet ontsnapt aan je keel en je laat het orgasme door je lichaam stromen. Ik houd het ritme nog even aan, ik wil zeker weten dat het je hele orgasme doorzet. Het lijkt wel of je niet op kunt houden, zo intens laat je je gaan. Dan, na een halve minuut, neemt de opwinding wat af en is het gedaan.

Je draait je om, mijn pik glijd glibberig uit je kut, samen met een hoop kutsap. Je kijkt me met half gesloten maar geile ogen aan. Je armen gaan om mijn nek en je kust me. "Ohhhhh, schat wat zaaaalig! Dit is een heerlijk kerstmis beurt!". Langzaam kom je bij en kijk je ineens verschrikt "Ohhh, ik moet terug, ik ging alleen maar even plassen". Gauw trek je je badbak weer omhoog, spant je borsten weer in de cups en trekt de schouderbandjes over je schouder. Je kijkt me aan, "Het volgende bezoek hier ben jij aan de beurt, promise! Ok?". "Ok, lijkt me fantastisch!" zeg ik, en weg ben je. Ook ik verlaat even later het hokje, kijk even om me heen of niemand gezien heeft dat we hier geneukt hebben. Niemand natuurlijk. Ik wandel terug en zie hoe je al weer met je dochters aan het zwemmen bent.

Ook ik moet wat met de familie zwemmen, maar blijf je regelmatig in de gaten houden. Af en toe zie ik jou naar mij kijken en een keer zie ik een kus mijn richting uitkomen, samen met een lachje. Na een uur lijk je me een signaal te geven. Je loopt weer richting WCs en weer volg ik je. Opnieuw zie ik je in een hokje verdwijnen. Als ik 15 seconde later binnen kom zie ik je spiernaakt staan. Je heerlijke lichaam! God wat snak ik naar je! Jij weet dat mar al te goed en gaat meteen aan het werk. Je pijpt heerlijk zacht en teder. Je tong maakt heerlijk uitstapjes buiten je mond, maar ook in je mond verwent ie me zalig.

Na het likken begint het aftrekken in je mond. Gewoon lekker je hand heen en weer bewegen. je trekt de voorhuid mee over het randje van mijn eikel. Je lippen nemen het daar over en verwennen me compleet. Druppels voorvocht verdwijnen in je mond en je fluistert "Hij smaakt lekker, ik wil meer!" en verder ga je weer. je andere hand kneedt mijn ballen zacht maar stevig. Heerlijk knijp je mijn ballen tegen elkaar en laat ze weer los. "Mmmmmm lekker" laat ik haar weten. Je holle wangen winden me op en ook je hangende wiebelende borsten maken me wild. Jezus wat is dit lekker! Je verhoogt het tempo en begint er zacht aan te zuigen. Ik weet dat dit het begin van het einde is. Precies met het goeie ritme, handen op de juiste plek, je tong, je holle wangen, dat alles zijn de juiste ingredienten voor de perfecte pijpbeurt. Ik voel dan ook mijn gezwollen ballen reageren en een orgasme is op komst.

Jij merkt dat en gaat rustig door, je weet dat deze combinatie garant staat voor succes, en dus voor een mond vol zaad. je zuigt en trekt, je kneed en knijpt. "Aaaahhhhh ahhhhhhhh oh jaaaaa jaaaaa" en even vergaat de wereld voor me. Mijn spieren spannen zich en ontspannen zich, trillen. Ik kan me niet staande houden en moet me vasthouden om niet te vallen. Al die tijd hou jij mijn eikel in je mond en laat het zaad tussen je lippen glijden.

Na een halve minuut sta je op, en kom je voor me staan. Je lippen zitten onder het zaad, en je weet dat ik hier van geniet: je kust me met zaad op je lippen. Heerlijk! Je hebt me net leeggezogen en nu kus je me met diezelfde zaad-lippen. Wat heerlijk!
Ik sla mijn armen om je heen. God wat hou ik toch van je! Ik wil je gewoon niet meer loslaten. Je meenemen, naar huis. We kijken elkaar weer zo verliefd aan, en genieten van dit moment. "Zie ik je vanavond weer in het restaurant" vraag ik je. "Ja, we gaan daar weer naar toe, om half zeven" zeg je.

Die dag zwemmen nog meer we en kijken we regelmatig naar elkaar. ´s Avonds zien we elkaar weer en het valt me op dat je er werkelijk fantastisch uitziet. Je draagt een waanzinnig mooi en sexy jurkje en door je hoge hakken en mooie kousen weet je bewonderende blikken te trekken. Ik weet dat je dit alleen voor mij doet, en geniet van dat gevoel. Als we elkaar tegen komen bij het buffet krijg ik die hele speciale glimlach van je, die lach die alles zegt. Ergens aan het buffet stel je voor om de volgende dag naar de sauna te gaan. Je hebt dit al met je man besproken en die had ingestemd om met haar naar de sauna te gaan. Ik zeg dat ik het ga voorstellen, maar dat dan mijn kinderen ook mee gaan. "Mmmmmm, lekker spannend!" zeg je en weg ben je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten