zaterdag 13 februari 2010

Sasha

We ontmoeten elkaar op de hotelkamer. Ik heb hem geboekt, en was er al om wat voorbereidingen te treffen. Jij klopt op de deur en in alleen een
onderbroek doe ik open.

Je lacht bij het zien van waar je zo naar verlangt. Je komt binnen, je ziet er weer verrukkelijk uit! Ik vind het zalig als je zo leuk gekleed en
mooi opgemaakt bent. Alles klopt: je rokje, met daaronder, schat ik zo, niets als alleen jarretels en kousen. Je mooie haar en je ogen.

Je komt gauw binnen, en met de deur nog niet helemaal dicht staan we al te tongen. "Hai", fluister je geil in mijn oor, "Ik ben heet en verlang naar
je!". Oh man, alleen al die toon, die heesheid in je stem laten mijn paal groeien! En dat weet je maar al te goed! Ik streel je heerlijk volle kont en
kan niet wachten tot ik je naakt in mijn armen heb. Of beter nog, gespiest op mijn harde paal!

Maar ik moet je eerst nog wat vertellen. Terwijl we elkaar uitkleden en strelen en kussen, vertel ik je dat ik een fantasie ga uitvoeren, ik ga je
blinddoeken. Je kijkt verrast, maar ook gretig. "Oh heerlijk!" zeg je enthousiast. Ik pak een zachte lap stof van het bureau en ga achter je
staan. Ik knoop de lap om je hoofd en kijk of je echt niks meer kan zien. Nee, zo zit ie goed.

Ik kleed je verder uit, je BH en je rokje moest nog uit. Je hebt geen slipje aan, dus dat hoef ik niet te doen. Je BH is mooi, zoals altijd, en draagt je heerlijke grote borsten. Die zachte warme borsten die zo heerlijk deinen als je me berijdt, als we samen neuken. Je rokje omvat je stevige heupen en kont. Ook al zo heerlijk! Je billen die zo heerlijk zacht zijn, met dat zalige bilspleetje..

Je jarretels, kousen en hakken laat ik aan, ik wil zelf ook nog van je genieten als ik met je bezig ben. "Blijf zo maar eens even staan", zeg ik.
"Ok!" antwoord jij, "ik ben zo benieuwd wat je gaat doen". "Ja, dat zal best wel ja, maar dat ga ik niet vertellen he?" zeg ik.

Ik sta voor je en kijk naar je mooie borsten. Ze zijn groot, en ze hangen. Niet volgens het schoonheidsideaal, maar ik vind ze echt zoooo mooi! Zo
zacht, zo... romig? Ik raak ze niet aan, maar blaas er warme warme lucht tegen. Ik zie je lachen, je reageert "Mmmmm lekker". Zo loop ik om je heen.
Soms blaas ik warme lucht, en soms houd ik mijn hand vlak boven je huid. Je voelt dan de warmte en weet dat ik mijn hand vlak bij je houd, maar ik raak
je niet aan.

Je kutje is het mooist. Ik ga daarvoor op mijn knieen zitten. Je kutje is mooi glad. De twee schaamlippen, duidelijk gezwollen worden door je benen
wat naar voren geduwd. De lipjes staan mooi strak. Een heerlijk opwindend gezicht. Ik blaas er zacht warme lucht tegen en ik zie je reageren
"Ohhhhhhh, lekker....." fluister je. Mijn hand houd ik vlak boven je buik en je voelt de warmte.

Weer blaas ik tegen je schaamlippen, maar nu begin ik met je kont te strelen. Dat doe ik lang en uitgebreid. Ik duw, ik knijp, ik streel. Ik
geniet er van! Zo lekker. Ik heb ondertussen mijn onderbroek ook uitgedaan en ben naakt. Van opwinding is mijn lul ook stijf en voorop de eikel staat een klein druppeltje voorvocht. Niet dat jij dit kunt zien, maar ik geniet van jouw mooie lijf!

Ik streel je billen en ga nu achter je staan. Met twee handen begin ik bij je billen. Vandaar langs je rug omhoog, en dan naar je zij. Ik waak ervoor je borsten niet aan te raken, maar streel de huid vlak naast je borsten uitgebreid. Telkens als ik naar je borsten toe streel, dan hou je je adem in. Ik glimlach, je wilt duidelijk dat ik je borsten ga verwennen, maar daar is het nog te vroeg voor. Ik terg je, en ik geniet ervan.

Ik geniet zo-wie-zo van je mooie lichaam. Het idee dat jij met mij wilt neuken is zo opwindend. Ik voel me begeerd en dat is zo'n goed gevoel. Het feit dat jij mijn pik in je kutje wilt voelen is zo... groots, zo geweldig. Ik kom nu achter tegen je aan staan. Mijn warmte tegen je lijf, naakte huid op huid. "Mmmmmmm" zeg je en ik sla mijn armen om je buik. Je bent zo heerlijk zacht! Ik vraag of je in bad bent geweest en je knikt, "Voor jou" fluister je.

Ik kus je in je hals en nek, en moet daarvoor je haar wat aan de kant doen. Heerlijk om met je haar te spelen. Je nek en hals zijn heel gevoelig voor kussen, je siddert even. "Ooooh, mag ik me omdraaien?" vraag je me. "Nee" zeg ik zacht, "je mag op je rug op bed gaan liggen..."

Zelfs met blinddoek om weet je me te verleiden als je loopt. Bevallig en sensueel loop je aan mijn hand naar het bed. Ik geniet van alles wat er bij je beweegt. Dit alles wordt veroorzaakt door de mooi hoge sandalen die je draagt. Je staat heel mooi op hoge hakken. En deze sandalen staan je echt heel mooi. Samen met de wit-creme-kleurige kousen en bijpassend jarretelgordeltje kan ik niet anders concluderen dan dat ik je bloedmooi en ontzettend opwindend vind. Ik kan dan ook nauwelijk wachten om je zalig te neuken. Als bewijs hangt er een flinke druppel aan het puntje van mijn eikel. Dat neuken zal toch nog even moeten wachten, ik wil eerst in de stemming komen door jou heerlijk te zien genieten van waar jij zo naar verlangd. Je kruipt op handen en knieen op bed en draait je dan om, je gaat op je rug liggen. Je massieve borsten glijden aan weerskanten van je lichaam, mmmmm, wat een mooi gezicht! Ik zou zo op je willen komen....

Ik vraag je je benen uit elkaar te doen. Je doet ze wat uit elkaar. "Nee, verder" zeg ik, en ik help je even. Ik duw je benen zo ver uit elkaar dat elk been naar een hoek van het tweepersoons bed wijst. "Nou? Wat ga je toch allemaal doen?" vraag je verbaasd. "Even afwachten, he?" plaag ik je. Ik kus je even op je mond. Terloops laat ik mijn hand lichtjes over je warme buik glijden. "Mmmmmm" zoem je zacht.

"Nu je armen spreiden, net zoals je benen" draag ik je op. Een glimlach verschijnt op je gezicht. Je begint te realiseren, of in ieder geval een idee te krijgen, waar dit naar toe gaat. Toch wil je nog even zekerheid: "Je gaat me toch geen pijn doen he?" "Nee lieverd, daar raak ik niet opgewonden van. Ik wordt gek als ik je zie genieten, dus dat ga je dadelijk doen. Hoop ik toch in ieder geval!" verklaar ik. Gerustgesteld ontspan je je, geheel gespreid liggend.

"Nog even geduld" zeg ik, en ik voel onder het bed. Ik Toen je er nog niet was heb ik aan elke poot van het bed een koord geknoopt. Met het koord in mijn hand pak ik je voet vast en draait het losjes rond je enkel. Niet te strak, maar zeker niet te los, je mag niet zomaar los kunnen raken door er wat hard aan te trekken. De andere voet volgt. Ondertussen lig jij al voor te genieten. Dit is waar je in mijn fantasie zo over droomde. Ik zie je kronkelen, met je kont wiebelen op het bed. Je handen bind ik ook vast.

Nu je vast ligt kom ik naast je zitten. Ik begin je licht te strelen, over je buik. Ik zie aan je gezicht dat je geniet, alhoewel je stil bent. Je armen, je benen, overal streel ik je. Ik kus je af en toe en je wilt me gretig en heftig terug kussen. Je tong is op zoek naar mijn mond. Ik laat je even...
Dan je borsten, ik zet mijn lippen op je zachte borsten. Ze zijn heerlijk warm, "romig" is het woord dat in me opkomt. ik kus ze teder en zacht, streel ze, duw ze, wrijf ze. Tegen elkaar, genietend kijkend naar dat decollete. Even de gedachte van mijn pik jou tussen je borsten neukend. Dan weer los en naar de zijkant laten rollen. Ik zuig aan je tepels en merk dat ze hard zijn. Je geniet ervan en ademt diep. Af en toe een "Ohhhh", een "Ahhhh" of een "Oeefffff" Mijn tong beweegt snel en hard heen en weer op je tepels en ik houd ze stevig vast. Je hebt het fijn, dat kan ik wel zien.

Het wordt tijd om verder te gaan. Daarvoor heb ik mijn volgende verrassing nodig. Je weet van niks. Weer reik ik onder het bed. Ga weer naast je zitten, kus je zacht en teder, dit keer tongen we wel en uitgebreid. Je lippen zijn heerlijk, warm, vochtig. Je tong is gevoelig en genietend. Dit kunnen we wel eeuwig volhouden. Onze vochtige lippen glijden over elkaar en onze tongen krullen om elkaar. Af en toe open ik mijn ogen en kijk naar je.

Dan ga ik ter hoogte van je kutje naast je zitten. Er gaat een schok door je heen, je haalt diep adem en blaast die weer schokkend uit! Je ervaart het zacht trillende puntje van de vibrator dat heel subtiel net onder je clitje drukt als intens genot.Je kreunt en je kronkelt. De vibrator volgt je heupen die van links naar rechts draaien. Ik laat niet los en laat je genieten. Langzaam laat ik het puntje naar beneden glijden, over je gladde schaamlippen. Je siddert, je blijft kreunen. En tussen door zeg je me "Oh god Jeroen.... Jezus dit is lekker!..... ga door, hou nooit meer op!..... Ohhhh mannnnnn!"

Ik vind het zalig je zo te zien. Dit windt me zo ontzettend op! Ik streel je buik en tussen je benen. Samen met de vibrator schenk ik je genot. Ik wil dat je het fijn hebt, ik wil dat je gaat komen. Deel dat met me. De vibrator glijdt rustig over je hele kutje: schaamlippen, clitje, venusheuvel, tussen je kutje en je kontgaatje. Geen plekje laat ik onberoerd en ik zie je helemaal wild worden. Af en toe krom je je lichaam en wil je een holle buik trekken. Omdat je vast gebonden bent lukt je dat niet. "Ohhhhhhhh, dit is zo erg! Zo erg lekker! Oh Jeroennnnnn, ik hou dit niet meer, kom in me!" Maar zover zijn we nog niet.

Ik ga tussen je benen zitten, en laat mijn vingers meewerken. In een hand de vibrator en de andere hand heeft vingers die je kutje verwennen. Schaamlippen strelen, en trekken. Dan erin, langs de lipjes. Je siddert. Eerst 1 vinger. Voorzichtig op zoek. Op zoek naar je g-plek. Er langs wrijven. Al die tijd staat de vibrator rond je clitje. Dan een volgende vinger erbij. Je kutje wordt wat meer geopend en ik voel het elastische vlees binnen in je kutje meegeven. Ik voel ook dat je echt kleddernat begint te worden. Een stroompje zoet ruikend kutsap komt door je kutje naar buiten lopen, en druppelt langs je poepgaatje op het bed.

Een derde vinger erbij. Nu is het lekker strak. Ik vinger je stevig en zorg ervoor dat bij elke haal een vinger langs je g-spot gaat. Je kreunt luider, je begint gilletjes te slaken. Je trekt aan de koorden waarmee je vastzit. Ik geniet met volle teugen, mijn paal klopt in de open lucht en druppelt er vrolijk op los. Het tempo wat verhogen en dan voel ik je buik samentrekken. Het is zover! Je gaat komen. Je gooit je hoofd achterover en gilt het uit "Aaggghhhhhhh"!

Ik laat je komen, maar gun je geen rust. Ik laat mijn vingers in je kut heen en weer soppen en ga nog een stap je verder: ik begin je te likken. Mijn tong en het puntje van de vibrator bewerken je clit. Ik lik er snel aan. Samen met de vibrator zorgt het al snel voor een tweede orgasme, of ging de eerste naadloos over in de tweede? Wie zal het zeggen, feit is dat je intens geniet, luid kreunt en gilt en aan de koorden rukt. Terwijl ik blijf likken, laat ik de vibrator van je clitje naar je schaamlipjes glijden. Mijn vingers eruit, kleddernat, en de vibrator erin. Mijn natte vingers verdwijnen een stukje naar beneden, naar je poepgaatje.

Je hapt naar adem, weer een stapje hoger op de genotsladder. Ik masseer je poepgaatje, terwijl de vibrator zacht zoemend in je kutje zijn weg zoekt. Daarbij blijf ik je clit stimuleren. God wat ben je mooi als je opgewonden bent! Rode wangen, je mond halfopen, om te kreunen, steunen en gillen. Een derde orgasme meldt zich aan. Ik geniet met volle teugen en blijf je genot schenken. Ik duw een vingertje in je poepgaatje, dat wordt welkom ontvangen. Je ontspant jesluitspier bewust en geeft me de gelegenheid om binnen te gaan. Mijn vinger, nog glibberig van je kutsappen, glijdt soepel naar binnen en je kronkelt van genoegen. Dit is heerlijk om te doen!

Ritmisch in en uit je kontje verwent mijn vinger je. De vibrator heeft je g-spot gevonden en mijn tong blijft de buitenkant likken. Je siddert en geniet. Het wordt weer tijd te wisselen. Ik haal mijn vinger uit je poepgaatje en haal de vibrator uit je kutje. Ik duwzacht en voorzichtig de trillende vibrator in je sterretje. Weer ontspan je je en langzaam zoemend en trillend glijdt de vibrator naar binnen. Langzaam erin en eruit bewegend, verwen ik je, daarbij de vibrator telkens wat dieper duwend. Ik merk dat je met je kont ligt te draaien en geniet van dit prachtige gezicht. Ik zet de vibrator klem tussen je kont en het bed, zo kan ie er niet meer uit. Je siddert en geniet intens.

Ik kom overeind en kijk op je neer. Het is tijd om eens iets uit te proberen. Ik richt me op en pak mij harde paal, rijkelijk voorzien van voorvocht. Ik kom over je heen hangen en schuif de eikel tussen je schaamlippen. "Ohhhhhh JAAAAAAAAAA. Dit is zalig!!!!!" schreeuw je uit. Ik schuif hem helemaal in je, en kom gelijk op je liggen. We neuken ritmisch. Jij wordt zelfs dubbel geneukt en daar geniet je mateloos van. Door je kont tegen het bed aan te duwen kun je de vibrator dieper duwen, door je kont op te lichten glijdt ie er weer een stukje uit. Tegelijkertijd kan ik je kut heerlijk neuken.

Ik heb het nu ook zo ontzettend fijn. Jou zo te zien kronkelen maakt me zo geil, en ik wil niets liever dan heerlijk in je klaarkomen. We stoten allebei en zo bereiken we vrij snel ons orgasme. Voor jou het 5e of 6e? Ik ben de tel kwijt geraakt, maar dat is ook niet belangrijk. Alleen het genot telt, dat is waar we allebei naar op zoek zijn. En dat is wat ze samen gevonden hebben.

Met een harde kreun spuit ik mijn zaad in je kut, en geniet intens van dat gevoel. God wat is dat toch verslavend! Even later kom jij ook heerlijk en krampt je buik weer. Samen liggen we even te genieten en dan rol ik van je af. Ik haal de vibrator uit je kontje en ga op mijn knieen naast je zitten. Mijn paal, nat van je kut en mijn zaad hangt boven je mond. Als ik je mond dan aanraakt open je glijk je lippen en neemt de eikel in je mond. Je likt en zuigt hem schoon. Heerlijk!

Ik maak je blinddoek los en we kijken elkaar geil aan. "Lekker?" vraag ik je. "God Jeroen! Heerlijk! Dit was zoooo lekker!" is je antwoord. Ik streel je en geniet van je heerlijke lichaam. Dan maak ik de koorden los waarmee je vastzat en kruip ik tegen je aan. We ontspannen ons even en komen wat bij. Daarna ontvlamt het vuur toch weer en beleven we nog een paar heerlijk het uurtjes....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten