dinsdag 16 februari 2010

Het museum

We parkeren de auto vlakbij het museum en sluiten aan in een van de rijen voor de kassa's. Het is best druk, misschien ook best te begrijpen, het is een regenachtige zondag. De kassa voorbij, even de jassen ophangen, het bijna vanzelfsprekende "ik moet een plas" van een van de kinderen, maar dan kunnen we toch echt naar binnen. Het valt me meteen op dat het vandaag rokjes-dag moet zijn! Zoveel leuke moeders met rokjes en laarzen aan.... heerlijk gewoon! Vrouwen die zo hun best doen er leuk uit te zien, en dat ook doen!

Het is een doe-museum, je kunt veel dingen bekijken maar ook zelf bedienen, uitproberen, bouwen etc. Overal nisjes waar beeldschermen hangen om informatie te presenteren. Vanwege onze verschillende interesses gaan we ieders ons eigen weg. Als ik een geschiedkundig onderwerp aan het bekijken ben, trilt mijn gsm. Het is een berichtje van jou. "Ben heet en wil neuken x" staat er op het schermpje. Wel schatje, ik verlang ook naar jou! Ik schrijf terug "Ben nu in museum, lekker veel donkere nisjes, we zouden het hier heerlijk kunnen hebben... x".

Haar antwoord laat niet lang op zich wachten: "Zou je me daar stiekem kunnen aanraken, betasten, mss zelf vingeren? x". Ja zeker, er zijn genoeg nisjes om je als stelletje even terug te trekken. Ik sms weer terug "Ja hoor, kom maar kijken, we zouden zelfs een vluggertje kunnen doen! x". Nu duurt het iets lange voordat het antwoord komt: "Dan moet ik zeker wel een rokje aan? x"

Ze weet dat ik daar helemaal gek van ben, ik antwoord dan ook "Dan gaat het wel het makkelijkste: 1 ik ben snel heet, 2 je rokje hoeft alleen maar omhoog x". Daarna is het een tijdje stil. Ik kijk hier wat en daar wat, fladder een beetje door de ruimte, zoals ik meestal een museum ervaar. Er wordt omgeroepen dat om 14:00 een demonstratie gegeven wordt in het hands-on auditorium. Ik kijk op mijn horloge en zie dat het 13:50 is. Op mijn gemak wandel ik naar het auditorium in de hoek van het museum.

Daar aangekomen zie ik dat mijn vrouw er ook is. "Hoi, hier wilde ik ook even komen kijken" zeg ik haar. "Ik dacht al dat ik je hier zou treffen. Zullen we hierna even wat gaan drinken?" vraagt ze. "Is goed" antwoord ik. De demonstratie begint flitsend, maar op een gegeven moment begin ik mijn concentratie te verliezen. Toch iets minder interessant dan ik dacht. Ik kijk wat rond in de donkere ruimte. Genoeg leuke vrouwen te zien.

Ik voel in eens een hand op mijn kont. Verschrikt kijk ik naar links, recht in jouw gezicht! Jouw mooie lieve gezicht! Ik hap naar adem, verschrikt, maar meteen een grote grijns op mijn gezicht. Je bent hier! Ik staar je aan, weet niet wat te zeggen.... Jij kijkt even naast me, of mijn vrouw je niet ziet en zeg dan heel zacht "Hai lieverd!" daarbij je hand over mijn wang strelend.
Ook ik kijk even om, en antwoord "Heeee lieverd, wat doe je hier?"

Ik kijk rond, op zoek naar je man en kids. Je raadt mijn gedachten en fluistert "Kom even mee, weg van hier...". Ik loop zacht weg van mijn vrouw, die wel geconcentreerd staat te kijken. In de toegangssluis is niemand en is het ook wat donker. Ik sla mijn armen om je heen en kus je vol op je mond. Jouw heerlijke lippen reageren meteen en verlangend kussen we, tongen we.

Ondanks de heerlijk kussen wil ik je vragen. "Hoe kom jij hier?". Je antwoord met je handen op mijn armen, fijn dat lichamelijke contact: "Je had gesmst dat je hier naar toe zou gaan. Ik wilde je zo graag zien, aanraken, dat ik thuis ook voorstelde om hierheen te gaan.... en hier ben ik." Volgende vraag: "En je man en kids zijn hier ook?". "Ja, ik kon nauwelijks los komen van mijn dochtertje, ze bleef maar aan me hangen. Maar mama moet ook wel eens plassen he? Dus ik kan niet zo lang blijven..." We kussen opnieuw. Mmmm, zo lekker zacht!

"Dus mijn smsjes...." kijk ik haar vragend aan. "Toen was ik al hier, he? Sterker nog, ik zag je naar me sms-en en gaf ook antwoord toen je maar 20 meter van me stond" antwoordt ze met een grote lach op haar gezicht. Ik bekijk haar eens goed. "Heeeej," zeg ik, "je hebt nieuwe laarzen! Wauw! Met hoge hakken, mooi hoor!" Ze lacht "Ik ben blij daty je ze mooi vind, ik heb ze eigenlijk speciaal voor jou gekocht, lieverd!". We kussen nog eens en dan moet ze weer gaan. "Zodra ik een kansje zie, sms ik je. Goed?" "Mmmm, lekker schat!" en geef haar nog een kus.

Met een euforisch gevoel ga ik terug het auditorium binnen en ga weer achter mijn vrouw staan. Ze draait zich naar me om en vraagt "Waar was je nou?". Ik zeg haar dat ik moest plassen en hoop maar dat ze mijn rode kop niet ziet in het donker. Na de show lopen we samen naar buiten, bekijken samen wat. Ergens verliezen we elkaar en ben ik weer alleen. Ik sta met smart te wachten op een sms van jou, maar helaas. Ik weet dat je niet zo maar weg kan bij je familie. Je man is al zo'n claimer, en je jongste kinde wil je maar niet alleen laten...

Op een gegeven moment zie ik je lopen met je familie. Jullie gaan een donker gangetje in met nog een hoop anderen. Ik haast me die richting in. Halverwege kom ik mijn oudste zoon tegen. "Wat ga je doen pap?" vraagt ie. "Oh, ik ga naar de geschiedeniszaal." zeg ik. "Boringgggg! is het enige antwoord en weg is ie weer.

Ik sluit aan en wurm me langzaam richting jou. Je loopt gelukkig achte je man en kinderen aan. Bij het eerste display, een representatie van de donker tijden, staan jullie uitgebreid te kijken. Ik manoeuvreer me achter je en steel mijn hand over je kont. Mmmmmm, lekker. Verschrikt kijk je om. Op je gezicht angst, angst om ontdekt te worden. Ik kijk strak naar het display en streel je kont. Doordat ik er zelf voor sta en het donker is, kan niemand dit zien.

Het tweede display. Weer sta ik achter je, ik laat mijn hand wat naar beneden glijden. Mmmm, dit is je rokje met je hoge split op je kont! Ik laat mijn hand onder je billen glijden. Een vinger glijd de split binnen. Ik hoor je je adem inhouden. Weer zijn jullie uitgelezen en lopen jullie langzaam naar het volgende display.

Je geilheid heeft het overwonnen van je angst: eenmaal voor het display til je de anderkant van je rokje wat op, mijn hand glijd onder je rokje en ik voel je gladde slipje, een hipster. Hmmmm, ik volg het koordje je bilspleet in. Je lichaamstaal verraad het genoegen, alhoewel je geen kik geeft.

Het vierde display, ik laat mijn hand tussen je benen glijden en voel de kanten boord van je kousen. God, wat heerlijk! Mijn paal klopt in mijn broek. Ik merk dat je je benen iets uit elkaar zet. Ik kan nu twee vingers tussen je benen over de stof van het broekje laten glijden. Stof die glibberig is, stof die nat is! Je hebt een nat kutje gekregen! Geluidloos hap je met geopende mond naar adem.

Bij het vijfde display duw ik mezelf tegen je aan en kus je in je onder je oor. Heel zacht fluister ik "ik hou zo van je!", en loop dan naar het zesde en grootste display. Nu sta ik voor aan. Jij komt met je familie en ook anderen komen er omheen staan. Jij komt tegen me aan staan, terwijl je familie aan de andeer kant van jou staat. Bijna onmerkbaar til je je rokje op en laat ik mijn hand naar achteren gaan. Ik laat mijn hand aan de bovenkant in je slipje glijden. Mijn vingers glijden richting schaamlipjes. Mijn wijsvinger en ringvinger glijden over je duidelijk dikke schaamlippen. Maar mijn middelvinger glijd naar binnen in een heerlijk warm grotje. Ik voel je clit onder mijn vinger doorglijden, waarbij ik merk dat je moeite hebt om niet te bewegen. Je moet je aan me vasthouden om niet te vallen. Dan, langs je g-spot glijd mijn vinger diep in je. Je haalt diep adem, zachtjes dat wel.

Ik haal mijn hand langzaam uit je slipje en loop dan naar buiten. Ik ga op een meter of tien op een bankje zitten wachten tot jullie naar buiten komen. Daar ben je, god wat ben je toch een zalige vrouw. Die hoge laarzen staan je fantastisch, je loopt er zo mooi op. Je lichaam beweegt prachtig, ik zou je zo mee willen sleuren voor nog meer kussen, vinger sessie en wat al niet meer!

Jullie lopen weg en ik ga mijn eigen weg. Dit was een buitenkansje en die heb ik benut. Een kwartier later krijg ik een sms van je "Dank je wel, super lieverd! Weet je wel dat ik bij het laatste plaats heerlijk klaargekomen ben? Door jou vingertje! xxxx" Oh? Daar had ik helemaal nisk van gemerkt. Als flinke "kreuner" zal ze daar behoorlijk moeite voor hebben moeten doen...

De middag was al een flink eind voorbij toen ik weer een sms van je kreeg. "Kijk eens naar boven x". Ik kijk naar boven en zie je op de bovenste verdieping staan. Er zijn daar allemaal nisjes. Elk nisje heeft een lekker zacht bankje en is voor meer als de helft afgeschermd van pottenkijkers. je kunt er presentaties van allerlei onderwerpen bekijken. Je loopt van de reling naar een zo'n nisje. Ik kijk rond of niemand me ziet en loop dan snel naar de trappen.

Op de bovenste verdieping loop ik langs de nisjes en zie je dan ineens zitten. Jij ziet mij ook en schuift verder het nisje in. Ik kom erbij zitten. Er zijn geen woorden nodig. Eindelijk samen en alleen. We kussen en tongen meteen heftig en vol verlangen. We hebben maar weinig tijd. Jij wacht dan ook geen seconde langer en maakt mijn broek open. Binnen no-time heb je mijn hete paal uit mijn broek gehaald en trekt hem af. "Dit lijkt net een auto! We kunnen dan wel niet samen in een auto zitten, maar ik kan je hier best even pijpen!" En je neemt hem stevig en diep in je mond. Je zuigt er meteen heerlijk hard aan en ook je handen rukken me af.

Er is geen tijd voor subtiel, er is alleen maar tijd voor snel en hevig! je zuigt en zuigt en rukt en rukt, en mijn paal is hard op weg om zoo ontzettend stijf te worden. Jouw mond houd hem nat en alles schuift zo heerlijk tussen je vingers en lippen door. Allemachtig, ik voel het nu al komen. Je blijft me ritmisch aftrekken en pijpen en ja hoor daar is het. Ik wil een enorme kreun uitstoten maar besef op het laatst dat dat niet kan. Ik duw mijn pols in mijn mond om mezelf te smoren maar voor mijn gevoel hele klodders zaad spuiten je mond binnen.

Je laat me even bijkomen en wil me kussen. Ik zie nog een kloddertje zaad aan je lippen zitten en lik dat af. "Mmmmm, vond je dat lekker, zoetje?" vraag je, heerlijk onschuldig. Mijn paal klopt nog na.... Je kijkt even naar buiten en staat meteen op. "Shit, daar is mijn dochter met mijn man! Doei lieverd, dit was heerlijk!". We hebben niet eens meer tijd om afscheid te nemen. Weg ben je....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten