dinsdag 29 juni 2010

Sandra

Ze fietst regelmatig bij me langs door de straat. Een jonge moeder, fietsstoeltje achter op de fiets. Soms met een kindje achterop, soms in gezelschap van een man, haar man natuurlijk. Ik vermoed dat ze ergens een stuk verderop in de straat woont, maar ik weet niet waar. Irritant, want ik wil graag alles weten. Ja, ik zal wel achter de geraniums eindigen :-)

Ze heeft iets. Ze is geen schoonheid, in de zin van een klassieke mooie vrouw. Maar ze trekt mijn aandacht. Iets zorgt er voor dat ik haar graag zie, haar graag bekijk. Ze is iets of wat stevig, misschien wat gezet. Je zou ook kunnen zeggen dat ze te kort is voor haar omvang. Maar god, wat een lichaam. In mijn ogen is ze een heerlijke vrouw: haar rondingen zijn precies in verhouding met haar lichaam: geen grote borsten, maar mooi vol. Geen dikke kont, maar precies bij haar lijf passend. Stevig, gezet...
Ze heeft kort haar, en daar zou ik niet in eerste instantie aan denken als ik moest noemen wat ik mooi vind. Maar het staat haar goed. Haar gezicht heeft ook geen bijzonder schoonheden, maar ze is gewoon leuk.

En elke keer als ze langs fietst, dan denk ik: ik zou je best eens naakt willen zien. Misschien een typische mannengedachte, maar hij is er... Ik kijk haar schaamteloos na, vanuit mijn huis. Soms kijkt ze naar binnen en ziet ze me vast en zeker kijken. Haar blik is neutraal, niet geinteresseerd of zo. Zoals je naar een boom of een huis kijkt. Ik zou willen dat ze me ziet, in de hoop dat we op die manier later zo in gesprek komen, mochten we elkaar eens tegen komen. Misschien een naieve gedachte, maar he? Wat moet ik anders? Ik ben niet zo'n versier-held. Ik kan geen fatsoenlijk gesprek met een nog onbekende vrouw aanknopen, daar ben ik veel te verlegen voor. Oh ja, als er eenmaal wat contact is, dan durf ik wel, maar die eerste stap, echt niet!

Gisteren kwam ze langsgelopen. Weer keek ze naar binnen. Ik had er al langer over gefantaseerd, of liever gezegd, over nagedacht. Zou ik haar aandacht kunnen trekken? Laten weten dat ik haar interessant vind? Haar laten weten dat ik haar mooi vind? Een glimlach? Een knipoog? Zou ik dat durven? In gedachte wel, maar in het echt? Trouwens hoe pakt ze dat op? Is een knipoog nog wel van deze tijd? Ze is minstens 10 jaar jonger, ik denk nog geen 35. Misschien lacht ze me wel keihard uit! Alhoewel, nee, haar zo te zien, haar zo inschattend, denk ik niet dat ze me uit zal lachen. Ik denk dat ze zelf ook best verlegen is op dat gebied. Er zullen vast geen zwermen mannen om haar heen draaien.

Maar gisteren, voor dat ik het zelf in de gaten had, glimlachte ik naar haar en gaf haar toen een knipoog. Ik voelde het bloed naar mijn hoofd stromen, ik werd meteen rood. Kreeg het warm. Wilde wegkijken, wegdraaien. Maar een ander deel van me wilde haar reactie zien. Dus dwong ik mezelf haar aan te blijven kijken, met die glimlach. Een reactie kwam er, ze glimlachte terug. En toen ik knipoogde keek ze even naar de grond, wat verlegen. Niet lang en snel keek ze me weer aan. Haar blik was open, nieuwsgierig. Alsof ze meer wilde weten.

Het weekend erop deed ik de boodschappen bij de supermarkt. Rij na rij worstelde ik me tussen de volle karren door. Ik zeilde de laatste rij binnen en botste bijna tegen haar aan. Holy shit! Nu moest ik toch even doorbijten, toch een gesprek aanknopen. Ik kon nu echt niet doen alsof ik haar niet kende...
"Hoi..." zei ik neutraal. "Hey!" antwoordde ze verrast en met een glimlach, "mijn knipoogje...". "Uh, ja..." was het enige wat ik uit wist te brengen. We keken even onwennig en toen: "Ik vond het erg leuk om een knipoog van je te krijgen" verbrak zij de stilte, "ik voelde me best gevleid".

Naar aanleiding van die knipoog raakten we wat aan de praat en ik kwam erachter dat ze haar leven wat saai begon te vinden. Ze heette Sandra. Ze vond het leuk dat ik haar interessant vond en bleef maar met me praten. Ik voelde me er niet gemakkelijk bij: straks zag iemand ons, en sprak daarover met een ander en voordat je het wist, kwam alles bij mijn vrouw tercht...
Ze merkte dat ik begon te drentelen en vroeg me op zachte toon "Kom je anders een keertje koffie drinken?". Ze keek er wel een beetje angstig bij, alsof ze bang was voor het antwoord. Maar het leek me best leuk en ik vroeg haar wanneer ze kon. "Maandagmorgen? 10 uur?" vroeg ze me, opgelucht, "dan hoef ik niet te werken en is mijn dochter bij de opvang. Hebben we tijd zat om te kletsen...". Ze gaf me haar adres en ik zei dat ik er zou zijn. We maakte aanstalten om verder te winkelen en ik voelde hoe ze me zacht over mijn arm streek.

Maandagochtend rond 10 uur belde ik aan. Ze woonde gelukkig in een omgeving waar de buren niet konden zien wie er voor de deur stond. Sandra deed glimlachend de deur open en zei "Hey! Leuk dat je er bent, kom binnen!". Ik stapte naar binnen en deed de deur achter me dicht. Ze keek me aan en begon meteen te kletsen. Ik vond dat ze wel wat dichtbij stond, maar vond dat eigenlijk wel een fijn gevoel. Alsof we elkaar al lang kenden. Al kletsend liepen we naar de woonkamer. "Hee, wil je koffie?" vroeg ze me. "Ja lekker" antwoordde ik. Ze liep naar de keuken, ik liep met haar mee. Ze zette de Senseo aan het werk en draaide zich naar me om.

Even viel er een stilte, en keken we elkaar in de ogen. Na een tijdlang stil te zijn geweest, begon ze "Weet je dat ik het fijn vind als je zo naar me kijkt?". "Oh? Hoe kijk ik dan?" vroeg ik haar. "Waarderend, genietend..." antwoordde ze, ze kwam een stapje dichterbij. Ik slikte. Weer wat dichterbij. "Niet schrikken, he?" zei ze zacht en heel rustig ging ze op haar tenen staan, kwam dichterbij en kuste me op mijn mond.

Even wist ik niet wat te doen, maar al gauw overheerste het fijne gevoel. Haar warme lippen, haar zachte mond. Haar lippen lieten me niet los en ik genoot! Pas na een tijdje liet ze los, en hield haar hoofd wat naar achteren. Ze keek me aan, dit keer nieuwsgierig, "Fijn?" vroeg ze. "Oh ja!" zei ik en sloeg mijn armen om haar heen en kuste haar. Ik wilde meer, langer, uitgebreider. Elkaar vasthoudend kusten we elkaar heerlijk. Zacht, teder, proberend, verkennend, proevend, we voelden aan elkaars lippen, tong, en mond. Ze kuste echt zalig! We namen hier de tijd voor. Geen notie van de tijd, lekker uitgebreid genietend.

Sandra sloeg beide armen om me heen en keek naar me op. "Ik wil je!" fluisterde ze, "wil jij me ook?". "Zeker weten!" zei ik en maar kuste weer verder. Ik kon daar maar geen genoeg van krijgen. Ik voelde een van haar handen over mijn rug glijden, naar mijn kont. Ze voelde mijn kont, kneep er in, duwde. Lekker gevoel. Ik deed het zelfde bij haar, natuurlijk had zij ook een heerlijk kontje, dat wist ik al. Ik streelde haar borsten, die lekker vol waren. Al kussend kermde ze, en gaf zich vol overgave.

Na een tijdje elkaar betastend, fluisterde ze "Kom! Neem me hier en nu! Ik wil je! Ik wil je in me! Doe het! Neuk me!" Ze kronkelde haar lichaam tegen me aan, en ze was duidelijk opgewonden. Ik anders ook wel, mijn paal klopte in mijn broek. Ik verlangde naar haar, ik wilde haar net zo erg! Toch namen we de tijd, het was niet zo dat we de kleren van elkaars lijf afrukten. Nee, het was meer heel doelbewust. Onze armen zaten elkaar in de weg bij het elkaar uitkleden. En na elk kleding stuk was het even elkaar zoenen, en tegen elkaar drukken en dan weer verder, het volgende kledingstuk.

Toen haar BH uitging bewonderde ik haar borsten. Wauw, wat mooi! Ze was moeder, ze was bevallen, maar haar borsten waren nog steeds mooi vol en stevig. Ik streelde ze en meteen daarna kuste ik haar tepels. Die waren al lekker hard. Ze kermde wat en keek me genietend aan. Ik streelde haar warme lijf en wilde meer.

Haar handen hadden mijn shirt al uitgedaan en ook mijn broek al opengemaakt. Ze streelde me, en liet vastberaden haar hand in mijn broek glijden. Meteen omsloot ze mijn half stijve pik en kneedde die zachtjes. Dat wilde ik ook bij haar. Ik wilde weten hoe haar kontje eruit zag, en ik wilde haar kutje zien. Had ze haar of was ze kaal.

Toen ik aan haar broek begon, fluisterde Sandra "Ja, doe uit! Mijn kutje is zo nat van je!" "Ja?", vroeg ik hijgerig. Ook ik liet een hand in haar broek glijden en voelde meteen het natte plekje in haar slipje ter hoogte van haar kutje. Niet zo maar nat, maar glibberig. "Owwwwhhhhh!!!!" stootte ze uit, "Jezus, wat maak je me gek! Ga door, alles uit!" commandeerde ze. Ik schoof haar broek van haar heupen en bekeek op mijn gemak haar broekje. Een wit broekje. Gewoon, katoen, niks speciaals, waarschijnlijk van de Hema of zo. Maar het donkere plekje ter hoogte van haar kutje was erg opwindend. Het maakte haar slipje half doorzichtig. Ik kon haar gezwollen schaamlipjes duidelijk onderscheiden. Ze keek zelf ook naar haar broekje en keek me toen weer aan. Lachend. Ze beet op haar onderlip. "Dat is jou schuld, he?" zei ze, "dat is nu wat je met me doet!"

Ze kwam bij me en kuste me. "Heb jij ook zo'n nat plekje in je broek?" vroeg ze me lachend, en ze duwde en masseerde de bult in mijn broek. "God, wat lekker!" kreunde ik, want het was met recht heerlijk wat ze deed. Ik voelde mijn pik harder worden en kloppen. Ze bleef maar strelen en ik vroeg me af wanneer we naar boven zouden gaan, naar haar bed. Waar we ongetwijfeld heerlijk zouden gaan genieten. Maar ze had andere plannen. Ze schoof mijn broek van mijn heupen en keek me verrast aan. "Jij hebt ook een natte plek!" Ik keek naar beneden en zag inderdaad dat ook mijn box een donkere plek had, terplekke van waar mijn eikel zat.

We kusten en wisten het: we gaan nu genieten. Al kussend schuiven Sandra's handen mijn box omlaag en bevrijden mijn harde paal. Mijn eikel nog half in de voorhuid verscholen, maar met een dikke laag glibberig voorvocht erop. "Mmmmmm, jij hebt zin!" zei ze, en ze streelt mijn ballen. Wat een lekker gevoel was dat! Op mijn beurt trok ik haar slipje uit en bewonderde haar heerlijke kutje. Niet helemaal kaal, haar venusheuvel was nog bedekt, maar haar lipjes waren heerlijk glad. En dus glimmend nat. Kussend stonden we nu tegen elkaar te wrijven. In de keuken. Op de grond rondom ons lagen onze kleren verspreid en mijn paal was klaar om haar kutje binnen te glijden. Haar kutje was gereed om me te ontvangen.

Ze maakte zich los uit onze intens kus en keek me aan. Zacht vroeg ze me "Kom je in me?". Ik knikte van wel. "Wil je me langs achter doen?" vroeg ze. Toen ik knikte, draaide ze zich om en bukte zich over het aanrecht. Haar zalige kontje! God, wat een heerlijk kontje! En daartussen een heerlijk smachtend druipend kutje. Mijn paal was hard en ik wilde niets lievers dan in haar komen. Ik stapte naar voren en nam mijn pik vast. Een beetje richten en dan voelde ik hoe mijn eikel haar lipjes raakte. En aan haar gekreun te horen was ik precies op de goeie plek aangeland.

Ze duwde haar kontje nadrukkelijk naar achter. Heerlijk om te zien. Ze draaide haar hoofd om en probeerde me aan te kijken. "Ahhhh lekker, kom! Doe het!" zei ze, op haar ellebogen leunend. Haar borsten bungelden vrij en ik genoot van deze mooie moeder. Toen duwde ik mijn eikel tussen haar glibberige schaamlipjes. Begeleid door haar gezucht en gekronkel voelde ik hoe haar lipjes opengleden en mijn eikel verwelkomden. Een zalig gevoel. Ik duwde verder en voelde mijn lid naar binnenglijden. Ze ging op haar tenen staan, misschien om haar genot te vergroten? Het was in ieder geval heerlijk en ik wilde niets liever dan zo met haar genieten.

Zodra ik helemaal in haar ben fluisterde ze "Ik kan je zo goed voelen, schat!". "Owwwwwwhhhhh", was mijn antwoord, "Jezus, wat voel je lekker glad". En toen begon het ritme te komen. Eerst rustig en niet diep, we genieten van elke beweging, ik voelde haar kutje zo lekker soppen rond mijn paal. En ik kon het niet zien, maar ik heb het gevoel alsof er druppels vocht langs mijn pik naar buiten kwamen en langs mijn benen omlaag liepen. Het is daar in ieder geval wat koud. Ik neukte haar lekker en aan de geluidjes te horen die ze maakt had Sandar het ook best lekker.

Ze gaf in ieder geval lekker het ritme mee en soms ook tegen. Varieerde een beetje en dat zorgde er voor dat we het samen steeds fijner kregen. Het tempo lag nu al wat steviger en ik voelde hoe fijn dit ging worden. Ik sidderde en genoott van het uitzicht, deze kronkelende vrouw, die zo verlangde naar genot, net als ik trouwens. Het was zo opwindend haar kontje te zien draaien van genot en verlangen tegelijk.

Ik naderde mijn hoogtepunt. Ik kon het voelen, de warmte, het krampen van mijn ballen. Het ging komen. Ik hield het niet meer tegen en wilde dat ook niet. Ik hoopte dat zij met me meeging. Ik was te ver weg om het nog in de gaten te hebben en met een paar krachtige stoten spoot ik mijn zaad diep in haar smachtend druipnatte kutje. Met een woeste kreet gooide ik mezelf op haar rug en sloeg mijn armen om haar heen buik en borsten.

In een waas hoorde ik haar in de verte net zo hard meekreunen en voelde ik haar schokken. Tevreden realiseerde ik me dat zij ook gekomen is. En dat zij ook nageniet. We stonden en hingen zo even om wat bij te komen en toen stapte ik achteruit. Mijn glibberige halfslappe pik gleed uit haar kutje en trok een dikke sliert met zaad en kutsap mee. Het liep op de grond en langs haar been. We gaven er niks om en slaan elkaars armen om elkaar heen. We kusten heftig. Even de emotie tot rust brengen. We keken elkaar aan en beseffen dat we samen getuigen zijn geweest van iets heel unieks: Binnen 10 minuten stonden we heerlijk te neuken. Niet alleen vol overgave, maar vooral vol overtuiging. Beide door onze thuissituatie achtergesteld op erotisch gebied, en beide besloten we daar vol overtuiging iets aan te doen. En het afgelopen kwartier was het begin daarvan.

Vol tederheid stonden Sandra en ik elkaar minuten lang innig omarmd te kussen, wetend dat we het de komende tijd heel fijn zouden gaan hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten