woensdag 23 juni 2010

Pauline

Ze zit tegenover me. Ze praat tegen me, ze kletst met me. Een heerlijke en prachtige vrouw. Ze is niet alleen leuk, ik vind haar nog mooi ook. Erg mooi... ze draagt een wit shirt met een rood hempje met schouderbandjes eroverheen.. Het witte shirt heeft een wijde hals en laat een flink stuk van haar blanke huid bloot. Geen diep decollete, maar gewoon haar huid boven haar borsten. Wat zou ik dat graag kussen....

Al de hele ochtend is er een erotische spanning tussen ons. Of verbeeld ik me dat maar? Het begon vanmorgen. Ik kwam haar tegen op de afdeling. Vroeg haar hoe haar weekend was geweest. Ik verwachtte eigenlijk het standaard antwoord, maar ze reageerde uitgebreid op mijn vraag en bleef in mijn buurt hangen. Al die tijd keek ik haar aan. Al die tijd keek ze terug. Ze heeft leuke bruine ogen. Ze lachen. Ze kijken ondeugend. Zoekt ze meer? Wil ze verder gaan? Ik denk van wel. Maar heb ik gelijk?

Bij elk antwoord zoek ik naar aanwijzigen, aanwijzingen dat zij ook meer wil. Ik denk het te zien, maar zeker weten doe ik het niet. Ze lachte veel naar me, met mooie witte tanden. Zachte lippen, lippen die ik graag zou kussen. Uitgebreid en heerlijk teder. Ik sta graag dichtbij haar, en ze laat dit toe. Sterker nog, ze komt ook wel regelmatig dicht bij mij staan. Af en toe raken we elkaar terloops aan, en zo weet ik dat ze een zacht en warme huid heeft. een huid die ik graag helemaal zou willen verkennen. Elke deel van haar lichaam willen bekijken, voelen, beminnen.

Mijn gedachten komen terug in het heden. Aan de lunchtafel. Ik bekijk haar uitgebreid. Geniet van haar weelderige rondingen, haar zalige welvingen. Haar borsten worden keurige bedekt door haar shirt en topje, maar net toen ze ging zitten boog ze even voorover en gaf me een prachtig uitzicht. De bovenkant van haar toch best volle borsten, en daaronder een lichte BH. Een BH die ik graag zou zien. Gewoon om te weten wat voor lingerie ze draagt. Om vervolgens achter haar te gaan staan, haar mooi zwarte golvende haar, dat tot op haar schouder valt, wat omhoog te doen en haar zachtjes in haar nek te kussen. Tegen haar aan gaan staan.

Ik kus haar hals en geniet van haar warme zachte huid. Zij geniet ook en legt haar hoofd achterover op mijn schouders. Ik sla mijn handen om haar buik heen en houd haar vast. Ik ga verder met kussen en geniet van haar heerlijk zachte lichaam. Ik draai haar om, en ze staat nu voor me. Ze weet dat ik haar wil en staat vol verwachting te wachten op wat ik ga doen. Ik neem haar in mijn armen en ik kus haar lippen. Haar heerlijke mond. Haar lippen antwoorden met een kus vol overgave. Vol verlangen. Uitnodigend. Opnieuw kussen we. Opnieuw. Opnieuw. Telkens weer kussen we. We krijgen er niet genoeg van. Onze lippen voelen elkaar, strelen elkaar, glijden over elkaar. Warm vocht, een kleine opening, haar tongetje dat me verkent en dan gaan de sluizen open.

Heerlijk tongend ontdekken we een nieuw aspect. Heerlijk is het om elkaar zo te kussen, aan te raken. Heerlijk is het omdat we allebei weten dat dit op iets heerlijks gaat uitdraaien. Ik heb haar vast en ook zij heeft haar armen om me heen. Ze laat me niet los. Op haar manier laat ze me weten dat zij ook wil. Maar voor nu, we hebben de tijd. We willen geen moment missen. Dus kussen we geduldig verder. Allebei ons hoofd een klein beetje gedraaid, onze tongen in hun eigen spel verwikkeld. Ik voel hoe ze haar borsten tegen me aandrukt. Die borsten die ik graag eens zo zien. Zou willen voelen, zou willen aanraken. En ook strelen, kussen, likken en zuigen. Die heerlijke volle borsten, met hun mooie rondingen.

Tijdens een korte pauze kijk ik haar in de ogen, en zie de gretigheid, het verlangen. En ook de opluchting, de opluchting dat we allebei hetzelfde voelden en nu zonder problemen aan elkaar kunnen tonen wat we willen, waar we naar verlangen. Naar een heerlijk tijd samen, met veel lichamelijkheid. Mijn god, wat is ze nu mooi! Teder kussen we elkaar en opnieuw tongen we heerlijk uitgebreid.

"Heerlijke Pauline, ik zou heel graag je prachtige borsten strelen... mag ik?" vraag ik haar zachtjes. Ze kijkt me verlangend aan en knikt. Ik laat haar wat los en streel haar zij. Langzaam glijden mijn handen naar haar borsten. Mooie volle borsten, mijn handen vol. Zo mooi.... ik voel de zachtheid, de welvingen, de warmte. Mijn duimen strelen over de tepels onder haar shirt en BH en ik voel dat ze harde knopjes heeft. Mmmmm, vast niet van de kou. Het windt me op, dit teken dat zij ook opgewonden is. Ik kijk haar aan, ik wil weten hoe ze reageert.

Ze heeft haar ogen gesloten, maar ik kan zien dat ze geniet. Heel zacht hoor ik een gegrom, ze gromt een beetje. Mmmmm, lekker. Ik druk wat steviger en merk dat ze diep zucht. Haar borsten voelen heerlijk aan, en eigenlijk zou ik haar nu graag uitkleden. Om haar borsten die heerlijke verwennerij te geven. En te zien hoe ze reageert natuurlijk. Volgens mij is het heerlijk om haar opgewonden te zien. Ik trek het topje uit, en daarna shirtje. Onder haar BH zweeft een zwembandje. Door haar en zovele vrouwen verfoeid, maar in mijn ogen best leuk. Zacht en warm, om heerlijk van te genieten. Achter haar maak ik de sluiting van haar BH los. Ze wacht gespannen af, in deze opwinding wil ze graag haar borsten aan me tonen.

Ik kus haar weer op haar zachte lippen. En dan op haar grote blote borsten, haar tepels. Harde tepels met een groot tepelhof eromheen. Zuchten haalt ze diep adem, en ik weet dat ze hier van geniet. Ik laat ze niet los, maar knijp met mijn lippen in haar tepels. Mijn handen strelen de onder en zijkant van haar borsten. En we genieten allebei.

Haar handen gaan nu ook op onderzoek en strelen me, mijn armen, mijn schouders, mijn nek, mijn borst en mijn rug. Ik laat me liefkozen en merk dat ze me vol tederheid streelt. Langzaam gaan haar handen naar mijn hemd en knopen ze de knoopjes een voor een los. Terwijl ik haar borsten blijf masseren, kleed ze me langzaam uit. Als mijn hemd eenmaal uit is, kust ze me op mijn borst. Ook op mijn harde tepels, dat ook mij best opwind. Haar warme handen strelen me over mijn borst. Ze weet precies hoe ze dat moet doen. Ik geniet van haar raven zwarte haar, dat door elke beweging weer anders valt.

We eindigen weer in elkaars armen, waar we elkaar weer heerlijk kussen. Dan kijken we elkaar aan. We weten allebei wat er nu gaat komen. En zonder woorden streel ik haar kont. Haar massieve maar toch heerlijk zachte kont. Ik kan niet wachten haar verder uit te kleden. Eerst haar zwarte laarzen. Daarna haar broek. Haar massieve kont zit strak in haar broek en het is niet makkelijk deze uit te doen. Ik duw en trek en langzaam glijd haar broek van haar kont. Een mooie kont. De broek is uit en ik streel haar billen. Ook al zo lekker zacht!

Ze komt tegen me aan staan en laat mijn handen hun gang gaan. Dan iets heel fijns: haar slipje. Ik kan niet wachten om haar kutje te bewonderen, en trouwens ook haar billen. Hoe zou haar kutje er uit zien? Is ze kaal, heeft ze mooie schaamlipjes? Ik trek gauw het katoenen broekje omlaag. En zie haar genieten. Ze is haar eigen cadeautje. En kan niet wachten op mijn reactie.

Mijn geile ogen spreken boekdelen. Hier ben ik dol op! Mmmmm, ik zie dat ze een streepje haar boven haar verder heerlijk kale kutje heeft. Wauw! Ze bijt lachend op haar onderlip en weet dat ik het heerlijk vind. Ik streel haar billen, en laat mijn andere hand langs haar benen omhoog glijden, tot vlak bij haar kutje. Dit is heerlijk. Ze hapt naar adem als een verdwaalt vingertje zacht over haar lipjes glijdt. "Ahhhhhh!" klinkt het zachtjes, en ze haalt diep adem.

Mijn vingertop glijd soepel tussen haar glibberige lipjes door. Gezwollen, glibberig, vochtig, warm. Ze siddert en ik herhaal mijn beweging, haar daarbij aankijkend. Ze heeft haar ogen gesloten en houd haar adem in, smachtend naar nog een keer en nog een keer. Ik vraag haar te gaan zitten op de punt van de tafel, helemaal aan de rand. Ze spreid haar benen en ik ga op mijn knieen voor haar zitten.Ik streel haar benen weer en bekend hoe mooi ik haar vind.

Opnieuw lichtjes strijken mijn vingertoppen langs haar schaamlipjes. Dit keer glimmen ze al, van de strelingen van net, het vocht is nu uit haar kutje gelopen en bedekt haar dikke schaamlippen. Ik bekijk het op mijn gemak en geniet van haar kutje. Ik wil dat ze het heerlijk heeft en smeer het kutvocht rsutig over haar schaamlipjes. Ze zucht en kreunt. "Mmmmmmooooooohhhhh" brengt ze uit, ze moet zich met haar handen achter haar rug in evenwicht houden. Ze leunt achterover en daarbij hangen haar borsten wat naar opzij.

Mijn vingertoppen strelen de glibberige lipjes en af en toe laat ik ze plagerig in de buurt van haar clitje komen. Telkens houdt ze haar adem in, en weer raak ik haar clitje niet aan. Mijn vingers glijden langzaam naar beneden, naar de plaats waar haar schaamlippen onder bij elkaar komen. de overgang naar haar kontje. Een paar druppels hangen al klaar en ik wrijf ze rustig tussen haar kutje en haar kontje uit. Ook dit is een gevoelig plekje, ze kreunt.

Dan weer omhoog, naar haar clitje, terloops een vingertop tussen haar schaamlipjes door. Dan besluit ik het eens anders aan te pakken. Ik duw twee vingers diep in haar kutje, en voel haar reageren op deze plotse wending van teder strelen naar diep vingeren. Ze kreunt, ze siddert en kreunt "Oh jaaaaaaah". Ik vinger haar ritmisch, en zorg ervoor dat mijn vingers langs haar g-spot glijden. Ze kermt en geniet.

Ik geef haar weinig kans hiervan te genieten en lik met mijn tong over haar natte clitje. Een stevig knobbeltje boven aan haar schaamlipjes. Een heel gevoelig knobbetje, want ze veert op, om met een kreun weer in te zakken. Telkens weer. Mijn tong duwt het clitje stevig omhoog, en dan weer stevig omlaag. Heen en weer, steeds sneller. Ik merk dat ze steeds geiler wordt en weet dat het tijd is.

Tijd om haar naar de top te brengen. Ritmisch vingerend, ritmisch likkend ga ik verder, langzaam het tempo opvoerend. Ik merk dat het kutvocht nu uit haar kutje loopt. Voor mij ontzettend opwindend om te zien: druppels lopen uit haar schaamlipjes langs haar bovenbenen naar beneden. Ik lik ze af en geniet van de zoete smaak.

Het ritme is precies wat ze wil en ik zie hoe haar lichaam schokt. Haar borsten deinen in het ritme en ze wind me daar mee behoorlijk op. Ze is niet ver meer en het is dit ritme dat haar heerlijk laat klaar komen. Ze klemt haar benen tegen elkaar van genoegen, mijn hand vastklemmend. Meteen daarna weer los, waarna ik weer verder vinger. Ze kreunt heftig en dat maakt me lekker geil. Ik hou niet op, maar hou vol. Ik wil haar orgasme zo lang mogelijk laten aanhouden.

Mijn hand die vingert is inmiddels overgoten met warm glibberige vocht en ik geniet intens van haar geilheid... Weer kom ik terug in het heden. Ze praat met iemand anders, en dat geeft me gelegenheid haar uitgebreid te bekijken. In mijn fantasie van daarnet zag ik haar blote buik, nu kijk ik ook naar haar buik, bedekt door dat fleurige hempje. Maar haar zwembandje duidelijk zichtbaar. Vind ik het lelijk? Zeker niet! Ik vind het mooi, ik zou haar daar graag strelen. De overgang naar haar borsten is minder duidelijk, maar ze zijn mooi en vol.

Ze lacht en ik kijk naar haar mond. Hoe zou ze eruit zien als ze pijpt? Zou ze er mooi en opwindend uitzien, geil kijkend? Ik denk van wel. Hoe zou ze eruit zien als ze mooie gestifte rode lippen heeft? Heel opwindend dat weet ik zeker. In gedachte stel ik me voor hoe haar rode mond me lekker uitgebreid pijpt. Haar toch kleine handje heeft een hand vol aan mijn dikke pik maar ze trekt me lekker af, precies de juiste beweging in het juiste ritme. En haar rode lippen glijden in het zelfde ritme, maar net andersom over mijn paal. Vochtige, maar de voorhuid flink naar achteren en de toom strak gespannen. Ze kijkt me wellustig aan. Ik voel dat ik ga komen, maar wil dat het liefst in haar kutje doen.

Ik trek mijn pik uit haar mond en vraag of ze voorover op een tafel wil gaan liggen. Geil als ze is, voldoet ze meteen aan mijn vraag en haar verrukkelijke massieve kont buigt over de tafel heen. Twee heerlijke zachte blanke billen, met daar tussen een sappig kutje. Ik kom dichterbij staan, iets ze haarfijn aanvoelt. Ze wiebelt met haar kontje, om me duidelijk te maken op te schieten. Mijn glimmende eikel verdwijnt tussen haar billen en ik voel haar kutje, nat, warm en glibberig. Ze veert even op en spreid haar benen nog wat meer, om mijn paal te verwelkomen.

Heerlijk soepel voel ik hoe ik haar zalig sappige lipjes splijt. Haar warme lipjes klemmen losjes om mijn harde lul, die langzaam maar zeker helemaal in haar glijd. "Oewwwwwwww" zucht ze. Ik kreun, want dit is werkelijk heerlijk. "Oh schatje, wat ben je lekker nat...." fluister ik. "Daar heb je zelf voor gezorgd, lieve jongen" antwoord ze, meteen overgaand in een kreun. Want ik begin ritmisch te neuken. Eerst langzaam, maar steeds sneller. Steeds dieper ook. Ik klets tegen haar kont aan, maar voel hoe heerlijk diep ik in haar ga. Ze heeft haar hoofd nu helemaal naar rechts gedraaid en ligt met gesloten ogen mijn stoten op te vangen. Af en toe happend naar adem.

We genieten intens en weten dat dit onherroepelijk lijdt naar een orgasme. Ik vind het heerlijk haar opwinding te zien, de blosjes op haar wangen geven het aan. Ze worden donkerder, roder. Als ze zover is, haalt ze diep adem en kreunt wellustig. Ze trekt haar billen terplekke van haar kutje zo ver mogelijk open, om mijn paal zo diep mogelijk te ontvangen. Beukend ram ik hem tot aan de wortel in haar en elke stoot ontlokt een nieuwe kreun aan haar rode lippen. Kronkelend ondergaat ze haar orgasme, waarbij ik niet meer stoppen wil: ik voel mijn eigen moment of glory aankomen.. Stotend voel ik de genotsgolf naar buiten treden en voelt het alsof ik liters zaad in haar spuit. Het gevoel is overweldigend, en ik moet me bedwingen me niet op haar rug te storten. Dit is zo lekker!

"...weer eens wat gaan doen?" wordt ik wakkergeschud. Mijn collega's staan op, maken aanstalten weer aan het werk te gaan. Zij blijf nog even zitten en kijkt me aan. Open, nieuwsgierig, verwonderd. Geil? Ja? Geil? Ik weet het niet. Ik hoop van wel, wat ik net fantaseerde wil ik beslist met haar beleven. Maar durf ik het wel? Durf ik haar te laten weten wat ik wil? Nee, geen denken aan. Ik kan maar een ding doen: hopen dat zij de stoute schoenen aantrekt.... en ondertussen genieten van mijn fantasie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten