dinsdag 28 december 2010

Lieke II

Op mijn vrije dag zat ik wat te internetten. Ik had het huis voor me alleen. Ik moest nog wat uitzoeken voor de zomervakantie en zat vakantieparken te bekijken. De parken zelf waren erg mooi, maar wat een prijzen! Elk jaar werden ze weer duurder. Net toen ik me serieus zat af te vragen of we niet naar een andere en vooral goedkopere bestemming moesten gaan, ging de telefoon. "Met Jeroen" nam ik op. "Hallo Jeroen, met Lieke...." zei een vrouwenstem in mijn oor. Ik herkende de stem van mijn achterbuurvrouw meteen. Deze zomer hadden we een lekkere geile ontmoeting in het bos gehad. Ze had me destijds in mijn tuin betrapt, toen ik wat lag te spelen. Van het een kwam het ander, en op een mooie zomerdag hadden we samen een hete middag beleefd.

"Hey Lieke, hoe is het?" vroeg ik, met enthousiasme terugdenkend aan die middag. "Ja, goed he..." antwoordde ze. We hadden het over ditjes en datjes, en na een tijdje gingen we terug in de tijd. "Zat je aan me te denken?" vroeg ik haar, met een grijns op mijn gezicht. "Nou, ik lig meer aan je te denken, eigenlijk" zei ze. Ik vroeg "Hoezo? Lig je in bed?", waarbij ik haar meteen visualiseerde, liggend op bed. "Nee, niet in bed, maar in bad!" antwoordde ze, en ik hoorde het water klotsen met het badwater. Ze ging verder, "Lekker in het warme water. Nu is iedereen het huis uit, en dan heb ik even tijd om op mijn gemak in bad te gaan." Dat klonk heel bekend: alleen als iedereen uit huis was, voelde ik de rust om eens in bad te gaan.

Ze ging verder, "Maar inderdaad, ik lag hier te denken aan onze middag samen, en bedacht dat het wel weer eens leuk zou zijn om weer eens samen te zijn. En daarom wilde ik je eigenlijk iets vragen..." Ze was even stil en ik zei "Ga je gang, vraag maar..." "Nou, zou je het leuk vinden om met me in bad te gaan? Lekker samen genieten in bad..... En... het is misschien een beetje raar om dit te vragen, maar het lijkt me lekker om door jou geschoren te worden... jouw vingers, jouw handen...". Ha! ik vond het een geweldig idee! Meteen stelde ik me zo voor dat ik voor haar zou zitten, en haar tussen haar benen zou scheren. Misschien iets te enthousiast antwoordde ik dat ik het een geweldig idee zou vinden, en gretig vroeg ik haar "Nu meteen?" "Ja... als je kunt?" zei ze. Ik zei dat ik er meteen aankwam. "Kom je achterom? De poort is nog open..."

Ik sloot de computer af en haastte me naar Lieke. De gedachte alleen al zorgde voor een fijn gevoel in mijn broek. Jezus.... Lieke was een kleine maar mooie vrouw. Haar blonde haar hing altijd wat nonchalant naar beneden, maar ik wist zeker dat ze erg veel moeite deed om haar haar zo te krijgen. En met resultaat, want het maakte haar erg mooi. Ze was gezegend met een leuk koppie.

De poort deed ik maar op slot, dan kon er ook niemand meer binnenkomen. Door de tuin, en door de achterdeur naar binnen. Mmmmm, ik wilde haar graag weer zien en vasthouden. Ik dacht met plezier terug aan die middag in het bos, in haar auto. Het was heerlijk om haar op me te hebben zitten en haar te mogen bekijken terwijl ze me bereed. Haar deinende borsten..... godsamme, wat mooi was dat!

Ik liep de trap op, en ging toch wel met een kloppend hart de badkamer binnen. "Hai!" zei ze met een lieve glimlach. Wauw, ze zat in een bad vol met water en wat schuim, waar haar borsten net boven uitstaken. Ze had haar blonde haar, dat normaal tot op haar schouders hing, opgestoken met een grote haarklem. Verder viel me op dat haar lippen mooi rood waren. De badkamer was erg warm ingericht en verlicht. Alleen daardoor zou je al zin krijgen om hier in bad te willen.

"He Lieke! Hai!" zei ik, en begroette haar met een kus op haar lippen. Ze stak ze naar boven uit, en even voelde we in onze kus die hele fijne middag terug. We keken elkaar even in de ogen en zagen ons verlangen terug in elkaars ogen. Niet alleen verlangen naar sex, nee ook gewoon naar leuk gezelschap. Het verlangen om bij elkaar te zijn, en het samen leuk te hebben.

"Wat zie je er leuk uit!" zei ik, terwijl ik haar glunderend aankeek. Glunderend omdat ik me toch best vereerd voelde dat ze me gebeld had. "Dank je, maar het is toch maar gewoontjes, in mijn blootje kan ik me toch niet echt mooi maken.." antwoordde ze. "Nou, ik vind je haar erg leuk, zo met zo'n klem. En je lippen zijn zo mooi, heb je ze opgemaakt?" vroeg ik haar. "Nee hoor, ze zijn helemaal puur natuur, misschien door het warmte?" gaf ze glimlachend als verklaring.

"Ik vind het in ieder geval leuk... Zal ik bij je komen?" vroeg ik haar. "Ja, maar dan zou ik me even uitkleden als ik jou was..." antwoordde ze gevat. Ik kleedde me uit, en het viel me op dat ze me in de gaten hield. "Kun je alles goed volgen?" vroeg ik haar lachend. "Jaaaah, ik wil alles zien. Het is heerlijk om jou jezelf te zien uitkleden. Het maakt me een beetje gek!" was haar antwoord.

Ik probeerde het zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor haar en ging zo staan dat ze mijn halfstijve pik kon zien. Die hing nog gewoon naar beneden, maar was behoorlijk gezwollen. In ieder geval was het erg gevoelig en genoot ik van de stof die er langs gleed toen ik mijn broek uitdeed. Een lekker gevoel. Toen ik geheel naakt was, maakte ik aanstalte om in het bad te stappen. Lieke ging zitten, en maakte wat ruimte voor me. Ze had gelijk, het water was heerlijk warm. Ik ging bij haar zitten en zag dat ze een grote grijns op haar gezicht had.

"Wat?" vroeg ik haar. "Ik geniet zo van je, van de manier waarop je hier binnenkomt en je zonder problemen uitkleed." zei ze. "Moet ik daar dan moeilijk over doen? Ik mag toch bij je in bad komen?" zei ik haar. "Ja, dat is zo, maar ik geniet gewoon van het feit dat je nu bij me in bad zit." En omdat te bekrachtigen, streelde ze mijn benen onder water. Mmmmm, dat voelde goed. We bogen ons voorover en namen de tijd elkaar lang te kussen. We lieten elkaar weer los en keken elkaar in de ogen. Ze had mooie blauwe ogen, en had een beetje mascara op. Haar oogwimpers waren heerlijk lang. Wat we zagen was blijdschap. Van het weer bij elkaar zijn, en van het fijne dat ging komen.

Weer kusten we elkaar, en ik voelde hoe ze haar handen over mijn borst liet glijden. Oeeehhhhhhh, dat was lekker. Haar warme zachte handen konden me helemaal gek maken. Haar handen gleden naar beneden en ik had verwacht dat ze ze onder water liet gaan om mijn paal te pakken, maar ze hield zich in. Ik keek haar nog eens aan. God, wat vond ik haar toch mooi. Haar opgestoken haar en haar rode lippen maakte haar zo meisjesachtig. Tegelijk lieten de kraaienpootjes en rimpels zien dat ze een volwassen vrouw was. Een heerlijke tegenstelling. Haar blote schouders waren mooi en dan haar borsten. Ze hingen al wat, zo stevig waren ze niet meer, maar net boven het warme water waren ze erg mooi. Ik legde mijn hand in een kommetje eromheen. Ze waren nog best stevig, maar de huid was lekker zacht. Bovendien voelde ik haar harde tepeltjes.

"Mmmmmm, wat lekker" reageerde ze. Weer kusten we elkaar. Teder, zacht, ontspannen. We streelde elkaar, en raakten elkaar bewust niet op de erogene plekjes aan. We wilden uitgebreid genieten, en niet binnen een kwartier in vuur en vlam staan. Het warme water zorgde voor een heerlijke gevoel, het leek wel of haar aanrakingen tintelden, en gezien haar reactie op mijn aanrakingen was dat bij haar niet anders. We kletsten over van alles en nog wat, elkaar daarbij regelmatig strelend en kussend. Het was gewoon lekker om zo ontspannen samen te zijn. Heerlijk op ons gemak. We hadden niet veel idee van tijd, en dat was ook helemaal niet nodig.

"Als je zin hebt, dan mag je me scheren..." zei ze me. Ik gaf aan dat me dat heerlijk leek en ze pakte een scheermes en een bus met scheercreme. Ze ging zo liggen dat haar kutje boven water kwam. Haar platte buik ook, en haar borsten dreven boven op haar buik. Ik spoot wat scheercreme op mijn vingers en begon haar schaamstreek in te smeren. Het was leuk dit te doen, het was leuk haar schaamhaar in te smeren en de creme met mijn vingertoppen te verdelen. Ze keek me geamuseerd aan, "Jij geniet hiervan, he?". Ik knikte, "Ja, dit is leuk en lekker om te doen..." zei ik, "Hoe wil je het? Helemaal kaal, of nog iets overlaten?"

"Doe maar helemaal glad, daar hou je vast wel van.." zei ze. "Ja, dat vind ik erg mooi, ja" beaamde ik. Ik pakte het scheermes en begon met het wegscheren van het driehoekje op haar venusheuvel. Het was leuk om te zien hoe ze kaal en glad werd daar. Af en toe smeerde ik wat schuim terug op een al geschoren plekje, zodat ik er nog eens kon scheren. Zo schoor ik haar hele venusheuvel glad. Nu was haar kutje zelf aan de beurt. "Zo, nu is je mooie kutje aan de beurt..." zei ik, en ik pakte weer wat scheercreme tussen mijn vingertoppen. "Kun je je been op de rand leggen?" vroeg ik.

Ze legde haar been op de rand en haar schaamlipjes gingen wat uit elkaar staan. Wauw, wat een erotische gezicht. Ik streek mijn vingertoppen net naast haar kutje, tussen haar schaamlip en haar been. Ik deed dit bewust heel zachtjes en keek haar daarbij aan. "Mmmmmmmm, ben je me gek aan het maken?" vroeg ze me zachtjes. Ik knikte "Ja, vind je het lekker?" vroeg ik haar. "Zalig..." antwoordde ze. Met twee vingers trok ik haar schaamlipje weg en hield zo de huid tussen kutje en haar been strak. Lastig, met glibberige vingers. Voorzichtig schoor ik van boven naar beneden. Ik zorgde er vaak voor mijn vingers weer anders te zetten en haar zo veel aan te raken. Regelmatig moest ik de scheercreme weer verdelen. Mijn vingertoppen gleden zacht over haar glibberige huid. Lieke lag met gesloten ogen te genieten van mijn aanrakingen. Kennelijk vertrouwde ze me genoeg om haar ogen te sluiten.

Nu kwam het moeilijke, het haar op haar buitenste schaamlippen. Ik smeerde langdurig en zacht het schuim op haar lipjes. Pas toen ik helemaal tevreden was begon ik voorzichtig en met kleine bewegingen te scheren. Ik maakte haar schaamlipje helemaal glad. Ik controleerde mijn werk door voorzichtig en uitgebreid mijn vingertoppen over haar lipjes te laten glijden en te zoeken naar stoppeltjes. Ik hoorde haar zachtjes kreunen, "Mmmmmmmm owwwwww". Soms moest er nog wat geschoren worden, maar over het algemeen was ze heerlijk glad. Tenminste, de linkerkant.

Dan de rechterkant. "Zo, dat is klaar. Als je wilt mag je je andere been op de rand leggen". Ze legde haar andere been op de rand en keek me wellustig aan. Ze had nu beide benen op de rand liggen. "Zeg heerlijke vent, weet je hoe geil je me gemaakt hebt? En zo voor je te liggen geeft me een een zalig gevoel. Kun je niet alvast even lekker in me komen? Me even lekker laten genieten van je pik? Ik lig er heerlijk klaar voor! Kom in me!.... Alsjeblieft!". Ze smeekte me bijna. "Nee..." zei ik, "je moet nog wachten, ik moet eerst de andere helft nog scheren" "Arrrgggghh" riep ze uit, "je bent een gemene rotzak!". Dat alles wel met een glimlach. Het was het spelletje wat het zo leuk maakte.

"Blijf je zo liggen? Of doe je je andere been omlaag?" vroeg ik haar. "Mmmmm, ik lig eigenlijk wel lekker. Ik voel me lekker geil zo, en als ik je pik niet krijg, dan wil ik je vingertopjes weer voelen..." zei ze. Ik pakte weer scheercreme, en volgde weer dezelfde manier: eerst uitgebreid insmeren en verdelen met mijn vingertoppen. Daarna voorzichting scheren. Weer liet ik mijn vingertopjes elke huidplooi en elk gleufje controleren op stoppels, net zolang totdat ze helemaal glad was. Toen ik helemaal tevreden was, en Lieke waanzinnig geil was geworden van al die aanrakingen, liet ik het warme badwater over haar kutje stromen. Ik vond het er zelf ontzettend mooi uitzien. Ze keek zelf ook, en zei "Wat ik er van kan zien, is het helemaal prima!"

Wellustig als ze was liet ze een vinger in haar kutje glijden. "En wat ik er van kan voelen ook, ik ben heerlijk glad van binnen....eigenlijk zo geil als boter! Kom schat, kom in me, laten we lekker neuken. Ik verlang naar die lekkere paal van je, lekker in me..." Weer smeekte ze me. Om haar woorden krachte bij te zetten, liet ze haar vinger een paar keer langzaam in en uit haar kutje glijden. Ohhhh, wat een zalig gezicht was dat! Ik wilde haar maar al te graag. Maar ik vond het leuk haar wat te kwellen, tenminste op deze manier dan. Het maakte haar alleen maar geiler en geiler. Heerlijk om zo de spanning op te bouwen.

Ik keek haar aan. Zag de geilheid in haar ogen. "Lieve Lieke, ik zou je eigenlijk willen vragen om mij ook te scheren" zei ik haar. Ze keek me aan en zag dat ik het meende. Dat had ze niet verwacht. Ze lachte, en zei "Ohhhh, zou je dat graag willen?" vroeg ze me. "Ja, dat lijkt me best lekker. Net zoals jij daarvan geniet, is dat voor mij ook vast heel erg lekker..." zei ik. Dus ging ik achterover liggen, met mijn buik plat en een been op de rand.

Lieke kwam overeind en ging op haar knieen tussen mijn benen zitten. Ze pakte de scheercreme en verdeelde een flinke hoeveelheid tussen haar vingers. Daarna smeerde ze mijn pik en ballen in. Oeeeeewwww, wat een heerlijk gevoel! Haar vingertoppen tintelden over mijn huid. Mijn paal was niet stijf, maar lekker gezwollen. Ze krulde haar vingers om mijn pik, en liet hem door haar hand glijden. Godsamme, wat was dat een zalig gevoel! Ik keek Lieke aan, maar ze was geconcentreerd bezig en keek strak naar mijn pik in haar handen. Ze wreef tegen de onderkant van mijn ballen aan en zeepte alles goed in. Jezus, wat lekker.

Ze pakte het scheermes en keek me aan. "Weet je het zeker?" vroeg ze me glimlachend. "Tuurlijk" zei ik, "ik vertrouw je echt wel, hoor. Ga je gang, maak me maar lekker glad". "Ok, daar gaan we dan" antwoordde ze wat giechelig en ze begon voorzichtig te scheren. In eerste instantie bij mijn pik, dat ging zonder problemen. Heerlijk voelde haar gladde vingers aan, die mijn pik zo zacht vasthielden. Maar rondom mijn ballen ging het niet zo makkelijk meer. De huid was daar veel ruimer als de inhoud, en de plooien zorgden ervoor dat ze maar kleine stukjes tegelijk kon scheren. Ze trok de huid met haar vingertoppen strakker en daarna ging het makkelijker. En voor mijn ook lekkerder. Het was fijn haar vingers om mijn ballen te voelen glibberen. Mijn pik schokte een keer en ze keek me lachend aan. "Wel stil liggen, he?" waarschuwde ze me. Ze ging in stilte verder.

Haar borsten hingen naar beneden en bungelden in hetzelfde ritme als haar scheerbewegingen. Ik keek afwisselend naar haar vingers die met een heerlijk werkje bezig waren en naar haar gezicht. Ze was geconcentreerd bezig met iets waar ze best van genoot, zo te zien. Lieke wond me nu ineens erg op. Ik merkte het aan mijn paal, die begon regelmatig te schokken onder haar vingertoppen. "Mmmmm, je vind dit lekker, he?" vroeg ze me. "Ohhh, kijk daar is zelfs een druppel." En ze smeerde de druppel boven op mijn eikel uit, en vermengde hem met het schuim op mijn pik. Al met al een heerlijk gevoel en ik begon nu flink naar Lieke te verlangen. Terwijl mijn paal nu flink klopte, spoelde ze met warm water het schuim eraf. Mooi gladschoren pakte ze mijn pik stevig vast en keek me aan "Lieverd, ik hou het niet langer meer! Ik wil je nu! Laten we neuken!" zei ze.

"Ja, ik wil je!" zei ik, en keek haar vol verlangen aan. "Zullen we onder de douche gaan?" vroeg ze, en ze wees naar de douche naast het bad. "Ok!" zei ik en ze klom uit bad om de douche aan te zetten. We stapte samen onder de douche en ze pakte een fles met doucheschuim. Ze spoot wat op haar handen en begon me in te zepen. Ze drukte zich tegen me aan. We kusten elkaar uitgebreid en glibberden tegen elkaar. Haar borsten waren zacht en glad en ik voelde haar overal. Dit was zalig! Ik sloeg mijn armen om haar heen en glibberde uitgebreid. Jezus, overal waar ze me raakte voelde ik de tintelingen op mijn huid.

Ik drukte mijn hete pik tegen haar gladde en vlakke buik. Samen genoten we van de warmte onder de douche. Regelmatig vernieuwde we het doucheschuim en zo konden we uitgebreid glibberen. Dit was echt opwindend. Ineens voelde ik haar hand tussen onze lijven, ze pakte mijn paal. Ze ging op haar tenen staan, duwde mijn paal naar beneden en wurmde hem tussen haar benen. Ik ging iets naar achteren om haar ruimte te geven. Haar benen iets uit elkaar en ze wreef mijn eikel over haar lipjes heen en weer. "Oewwwwwwww" stootte ze uit, "kom je in me?"

Ze zette haar ene been op een kraantje dat onder in de douche zat. Nu was haar kutje goed bereikbaar en soepel gleed mijn hete pik in haar. "Owwwwhhhhh" kreunde ze terwijl ze haar ogen sloot, "Oh jaaaaaaa, zaaalig!". Meteen begon ik tegen haar aan te rijden. Ik sloeg mijn armen om haar buik heen, om haar dicht tegen me aan te hebben. Mijn paal tintelde, en ik wist niet hoe ik het had. Jezus, wat was Lieke's kutje lekker! Zacht, warm, en heel glibberig. We genoten kreunend en concentreerden ons op het genot. Af en toe knepen we een scheut doucheschuim tussen onze lijven in. Op haar borsten, en dan zorgden onze stotende, glijdende lichamen zelf voor de verspreiding.

We kregen het heter en heter, en ik voelde dat ik ging klaarkomen. Ik had het niet meer. En Lieke maakte het nog fijner voor me, door mijn kont te strelen. Met haar wijsvinger gleed ze door mijn bilnaad, en raakte terloops mijn poepgaatje aan. Dat was een extra stimulans. Ik wilde haar vinger in mijn poepgaatje, dat zou het ultieme genot zijn. Ze maakte me gek door alleen maar rond mijn gaatje te strelen. Ondertussen bleef ik neuken en had het heerlijk. Ineens drukte ze haar vingertopje op mijn poepgaatje en spoot ik mijn zaad met een luide kreun diep in haar smachtende kutje. Die vinger was echt de druppel. Mijn god, wat een heerlijk gevoel!

Ik stopte en merkte dat Lieke me lief aankeek. "Vond je dat lekker?" vroeg ze me. "Heerlijk, maar...." begon ik. "Maar wat?" vroeg ze. "Nou, ik kwam wel lekker klaar, maar nou jij nog..." zei ik. En ik liet mijn hand op haar kutje glijden. Ik voelde haar lipjes en wreef mijn wijsvinger eroverheen. De lipjes gleden bijna als vanzelf uit elkaar en mijn vinger verdween naar binnen. Ik liet de palm van mijn hand over haar gladde venusheuvel van boven naar beneden glijden. Mijn vinger verdween daarbij telkens in Lieke's natte kutje. "Ohhhhhh" zuchtte ze, en haar ogen werden op slag glazig. Kennelijk was Lieke al een heel eind op weg. Ik bleef haar vingeren en voelde hoe mijn vinger over haar clitje gleed en tegelijkertijd haar g-spot raakte.

Ik ging door en Lieke klampte zich aan me vast, ik merkte dat ze met moeite overeind kon blijven staan. Ik ging nu door en bevredigde haar. Sidderend kwam ze klaar, in mijn arm knijpend. Het was een waanzinnig mooi gezicht om haar te zien klaar komen. Ze was helemaal van de wereld. Zo'n mooi gezicht en dan zo geil.... Ik hield mijn vinger stil, maar wel in haar kutje. Liet haar even bij komen. Ze opende haar ogen, die een beetje loensten. "Ohhhhhhhh god, wat was dat lekker" zei ze, terwijl ze nog wat wankelde.

Ik sloeg mijn armen om haar heen en kuste haar. "Weet je hoe mooi je bent als je klaar komt?" vroeg ik haar. Met gesloten ogen lachte ze en kuste me. Lekker in elkaars armen kwamen we wat bij en streelden we elkaar. Ik vond het heerlijk bij haar. Na een tijdje strelen, knuffelen en zoenen, stelde ze voor om samen lekker in bed te kruipen. Dat leek me een super idee, ik was namelijk nog niet klaar met Lieke. Ik wilde nog veel meer genieten. Gelukkig dacht zij daar net zo over. Ze pakte twee handdoeken en ik droogde haar af. Lekker om haar zachte lichaam te voelen, en droog te maken.

Eenmaal droog, liepen we naar de slaapkamer. Ik voelde me heerlijk, en kroop op het bed. Zonder woorden duwde ze me achterover. Meteen kwam ze over me heen gekropen en kwam ze op me liggen. We kusten elkaar en ik sloeg mijn armen om haar heen. Ze was nog steeds lekker warm van het badwater, en ik vond het lekker haar lijf op het mijn te voelen. Gewoon uitgebreid genieten en elkaar liefhebben. Ik streelde haar strakke kontje, terwijl we ontspannen tongden. Onze lippen speelden met elkaar.

Dan draaiden we om. Lieke rolde op haar rug en meteen kwam ik op haar liggen. We gingen verder met ons tongenspel. Soms kuste ik haar harde tepeltjes op haar verder zachte borsten. Ik merkte dat ik weer een harde pik kreeg. Maar dat was meer uit verlangen om haar eens flinke te laten genieten. Ik kroop tussen haar benen, en duwde haar benen opzij. Lieke trok ze op. Haar gladde kutje stond open, en rook heerlijk. De geur bedwelmde me, en ik genoot van de roze binnenkant van haar lipjes. Daar begon ik dan ook met mijn vingers te strelen. Dit keer was er geen schuim, maar haar kutje was uit zich zelf al heerlijk glibberig.

Met mijn vingetoppen streek ik dan ook zachtjes het vocht uit over haar lipjes. Lieke zuchtte en lag ontspannen te genieten. Met haar handen lag ze tussen haar benen en streelde mijn hoofd. Elk plekje van haar gladde lipjes kwam aan de beurt, en af en toe hoorde ik Lieke zacht kreunen. Ik kust haar teder op haar kutje en begon te likken. Ook voorzichtig. Het puntje van mijn tong likte over beide lipjes en maakte ook uitstapjes naar haar clitje. Daarbij haalde ze steevast sissend adem.

Gaande weg begon ik heftiger te likken, en ook mijn vingers speelden mee. Ze bewogen in en uit haar kutje. Kutsapjes vloeiden en het stukje huid tussen haar kutje en haar kontje werd nat. Een vingertopje masseerde op die plek en Lieke kronkelde onder mijn vingers en tong. Ik voerde het tempo langzaam op en dreef haar omhoog. Toen ik haar over haar buik bekeek, zag ik haar gezicht met open mond en gesloten ogen. Ze had het fijn, en dat was voor mij genoeg. Ik genoot hier zelf ook heel erg van.

Mijn tong begon in de buurt van haar clitje te komen en ik maakte haar gekker en gekker. Ze kreunde nu heftig en ik merkte dat ze op het punt stond om te gaan komen. Mijn pik klopte ook flink en op het laatste moment besloot ik om in haar te komen. Snel kwam ik overeind en ging op haar liggen. Blij verrast liet ze me bovenop haar kruipen en in haar komen. Mijn harde en kloppende pik gleed soepel in haar en terwijl ik ging liggen, voelde ik me helemaal in haar natje kutje wegglijden. God, wat lekker! Ik begon meteen te stoten en vrijwel meteen bereikte Lieke haar hoogtepunt. Omdat ik zelf nu zo genoot en heerlijk losging, had Lieke een intens orgasme.

Onder mijn stotende pik kreunde ze en schokte haar lichaam ongecontroleerd. Ze drukte zich van me af, maar ik lag op haar. Door mijn eigen genot kwam ze heftig en lang klaar. Ik kon gewoon niet ophouden met neuken, het was echt een geweldige ervaring. Lieke liet het langgerekte orgasme letterlijk over zich heen denderen. Op een of andere manier kon ze me hebben tijdens haar orgasme en kwam ze genieten onder me weer wat bij. Al die tijd bleef ik in haar stoten en voelde ik mijn eigen orgasme naderen. Lieke bekeek me terwijl ik op weg was naar mijn hoogtepunt. Ze moedigde me aan, en vooral haar strelende handen en de op haar buik drijvende borsten maakte me gek. Met een lange kreet kwam ik klaar en spoot mijn sperma in haar vochtige kutje. Tot slot liet ik me op haar vallen. Teder nam ze me in haar armen en zonder woorden lagen we lang na te genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten