dinsdag 1 februari 2011

Saskia en Lotte

De trouwe lezer zal het al wel gemerkt hebben: het is al een tijdje stil hier. Al een tijdje geen nieuw verhaal meer. De laatste tijd had ik het wat drukker en kennelijk is er daardoor even wat minder inspiratie. Om jullie toch wat te lezen te geven, hier een verhaal uit de oude doos. Have fun!

Jeroen

-

Het was al weer een tijdje geleden dat ik bij Saskia was geweest. Ze is een gescheiden vrouw, die om de hoek woont. We leerden elkaar kennen toen mijn vrouw een dagje weg was (zie Saskia I en II).
De laatste tijd zie ik haar vaker met modieuze kleren. Ze draagt graag rokjes en ze draagt er steevast zwarte suede hoge laarzen onder. Van die laarzen zonder rits. Zelfs nu, in de zomer draagt ze die laarzen vaak, onder een rokje, of over een strakke broek. Ik vind het er heerlijk uit zien. Het was duidelijk dat ze er graag leuk en vooral vrouwelijk uit wilde zien, ondanks haar korte haar.

Ik herinner me nog goed dat de vrijpartijen die we samen hadden meestal heerlijk teder en geduldig waren. We zochten meestal een tijd uit, dat we een langere tijd heerlijk van elkaar konden genieten. Ze hield van elkaar knuffelen en aanraken, strelen en kussen, en dan afsluiten met een lekkere zachte vrijpartij.

Laatst kwamen we elkaar tegen, zeiden hoi en hallo tegen elkaar. Met meteen natuurlijk een een blik van herkenning: "Weet je nog, die heerlijke vrijpartijen?" We raakten aan de praat en ze zei dat ze eigenlijk wilde dat ik weer eens langskwam. Of ik daar ook weer eens zin in had? "Oh, dat lijkt mij ook fijn" zei ik. Ze lachte en vroeg me of ik morgen vroeg zou kunnen. "Mijn kinderen zijn dan bij mijn ex, en ik heb de hele dag de tijd. Het lijkt me fijn om dan met jou te kunnen genieten". Ik dacht even na en zei "Morgen kan ik ook! Het lijkt me fijn om weer eens bij je te zijn" antwoordde ik. Ze bezegelde onze afspraak door mijn hand aan te raken en fietste toen weg.

Zoals altijd liep ik bij haar achterom naar binnen. Ze verwelkomde me met een tedere kus en een omhelzing. Ze zag er weer verrukkelijk uit: een strak zwart topje, een leuk wijdvallend spijkerrokje en daaronder haar zwarte hoge suede laarzen. De schacht van de laarzen had ze een beetje naar beneden geschoven en dat zag er speels uit. Ze was een beetje op gemaakt: mascara en een lijntje onder haar ogen. Ze zag er heerlijk uit.

Ze keek me veelbetekend aan en vroeg me of ik er zin in had. "Nou en of, ik verlang erg naar je" antwoordde ik. Ze zei "Ik heb ook zo'n zin. Ga je mee?" Net als vroeger, pakte ze mijn hand en nam me mee de trap op.
Ik had een mooi uitzicht op haar prachtige benen en haar zalige kontje. Ze bewoog zo mooi, zo gracieus. Haar hogen hakken zorgden daar wel voor. Ze wist exact wat voor effect ze op me had, want boven aangekomen keek ze even achterom om te zien waar ik naar keek. Nou Saskia, naar jouw zalig lijf! Ik verlangde behoorlijk naar haar.

In de overloop draaide ze zich om, en wachtte tot ik boven was. Ze nam me in mijn armen en we kusten elkaar heerlijk. Lekker tongen en genieten van zachte lippen. Na een tijdje keek ze me aan. Haar glinsterende ogen vertelde me dat ze geil was. "Zeg, ik moet je nog iets vertellen..." begon ze aarzelend. "Wat dan?" vroeg ik haar, een beete weifelend, bang voor een afwijzing of iets dergelijks. Pretlichtjes in haar ogen namen dat gevoel snel weg. "Ik heb een verrassing voor je, en ik hoop dat je die leuk vind", ging ze verder. "Oh?" zei ik nieuwsgierig, "Nou, ik ben benieuwd." Ze kuste me en begon te vertellen.

"Toen wij elkaar leerden kennen, heb ik een tijd lang mijn sexuele kanten onderzocht. Ik heb een beetje geëxperimenteerd" vertelde ze. Wauw, dit had ik helemaal niet achter haar gezocht. Ze ging verder, "Ik heb ook met een vrouw gevreeën. Dat vond ik ontzettend fijn! Als vrouwen onder elkaar weet je toch meer wat je precies wilt en wat je lekker vind." Ik was heel verbaasd, maar vond het ook super geil om te horen dat Saskia met een vrouw had gevreeën.

"Ik vrij nog steeds regelmatig met haar en geniet daar heel erg van. Maar ik kwam erachter dat vrijen met een man ook heel fijn is". "Dank je!" zei ik haar. Ze moest lachen, maar ging verder, "Ik zou eigenlijk allebei willen hebben, vrijen met een vrouw maar ook met een man."
Ik begon te voelen waar dit heen ging, en het beviel me wel... "Ik heb mijn vriendin gevraagd wat zij er van zou vinden om met mij en een man te vrijen en ze was eigenlijk meteen enthousiast" zei ze. "Dus als jij het goed vindt, dan gaan we vandaag met zijn drieën vrijen..."

Wauw! Dit is toch een jongensdroom! Een vrouw vraagt aan je of haar vriendin ook mee mag doen. Ik stamelde wat, maar Saskia kon zien dat ik er zin in had. Ze kuste me dankbaar en zei "Dank je lieverd, ik beloof je dat we het heerlijk gaan hebben! Ik zal haar eens even bellen. Als het goed is zit ze al te wachten". "Oh" zei ik, "wist ze dan dat je vandaag met mij zou zijn?" Ze lachte samenzweerderig en zei "Ja, nadat we gisteren afgesproken hadden, heb ik haar gebeld en verteld dat mijn minnaar vandaag zou komen. En of ze geinteresseerd zou zijn in een triootje als jij dat ook wilde. Nou, ze was laaiend ethousiast. Vlak voordat je hier kwam heeft ze al een keer gebeld om te vragen of ik al wist of je wilde".

Ze pakte haar mobiel en belde haar vriendin "He, met mij! ... Ja, hij is hier ... ja ... ja echt waar... ja het lijkt hem ook leuk... ok, tot zo". Ze hing op, keek me vrolijk aan en zei "Nou, ze komt er zo aan. Ze woont hier achter, dus ze zal er snel zijn". "Woont ze hier achter?" vroeg ik haar, "wie is het dan?". "Lotte, van derde huis van de hoek. Je weet wel, ze heeft twee kinderen van 3 en 5" zei Saskia. Er begon me wat te dagen. Als het was die ik dacht, dan ging dat nog leuk worden, Lotte was een mooie moeder, lang donker blond haar, flinke borsten en heupen. Ik zag haar regelmatig op de fiets, ze werkte ergens bij mij in de buurt. Een mooie meid in ieder geval. Dat zou toch wel heerlijk zijn.

Saskia kwam naar me toe en kuste me. "Heb je er een beetje zin in?" vroeg ze me. Bij mijn gedachte aan Lotte, had ik al wat beroering in mijn broek gevoeld, en ik antwoordde bevestigend. "Hoe ken je Lotte eigenlijk?" vroeg ik haar. "We kennen elkaar van het schoolplein, onze kinderen zitten in dezelfde klas. Op een gegeven moment zijn we bij elkaar koffie gaan drinken, en we merkte dat ze dezelfde interesse in mannen en sex hadden. We worden allebei graag verwend, en staan allebei open voor experimenteren. We wilden eigenlijk allebei eens weten hoe het met een vrouw zou zijn en dus hebben we dat samen uitgeprobeerd. Het was zo heerlijk, dat we nog regelmatig samen een ochtendje of middag genieten.

Toen kwam Lotte binnengelopen. "Halloooo" zei ze vrolijk. Ze kwam naar me toe en gaf me een hand. Ze keek me aan en zei "Hoi, ik ben Lotte". Ik stelde me ook voor. Ze ging verder "Heeft Saskia al verteld hoe het zit met ons?", waarbij ze wees op Saskia. Ik antwoordde "Ja, net. Saskia zei dat jullie samen regelmatig vrijen en nu eens met een man erbij willen proberen". "Inderdaad, nou ik heb er zin in, en jij?" vroeg ze weer. "Ik heb heel veel zin" zei ik. En of ik dat had: Lotte zag er fantastisch uit: ze was een kleine vrouw maar leuk gekleed. Een zwart strak truitje dat haar stevige borsten mooi liet zien, haar brede heupen verpakt in een kort zwart rokje en daaronder kousen. Ze droeg mooie bruine leren laarzen met hoge hakken. Ze liep en bewoog mooi op die hakken, dat had ik al meteen gezien toen ze binnenkwam.

Lotte en Saskia kwamen naast elkaar staan en gaven elkaar een kus, en nog een en nog een. Het kussen ging over in tongen. Ze omhelzenden elkaar en hun kussen werden vuriger. Ze gingen helemaal op in elkaar. Ik zag hoe Saskia de borsten van Lotte begon te strelen en hoe Lotte de kont van Saskia vastpakte. Ze drukten zich tegen elkaar aan en genoten intens en vurig van elkaar. Het was lekker om te zien hoe deze twee mooie meiden van elkaar genoten. Mijn pik werd wat stijver in mijn broek, en zat wat ongemakkelijk. Ik wilde meedoen, maar durfde niet goed tussenbeide te komen, ik liet ze maar even begaan en genoot van hun passie.

Na een paar minuten merkte Saskia mij weer op. Ze keek me eerst glimlachend aan, beet toen op haar onderlip en fluisterde "Kom hier, heerlijke vent, doe met ons mee." Ik liep naar haar toe en ze draaide zich naar mij toe. Ze kuste me zacht op mijn lippen. Mmmmh, dat tintelde, haar lippen waren vochtig van de hete kussen van Lotte. Saskia gebruikte haar tong en stak die in mijn mijn mond. Heerlijk genoot ik van haar tong, maar ook haar handen. Lotte hield zich nog even bezig met Saskia, maar draaide zich toen naar mij. Ze keek me aan met twinkelende oogjes, en vroeg me of ze me mocht kussen. "Natuurlijk", zei ik lachend. In eerste instantie waren haar kussen voorzichtig, maar toen ze merkte dat ik ze heet en geil beantwoordde, ging ze los en tongden ook Lotte en ik. Ik sloeg mij arm om Lottes lichaam en voelde de zachtheid. Ik vond het heerlijk. Lotte gebruikte nu ook haar handen en samen maakten we elkaar gek.

Ik werd dubbel zo snel heter en geiler: niet alleen verlangde ik hevig naar Saskia, vooral het verlangen naar Lotte en haar zalige lichaam maakte me gek! Ik wilde Lottes borsten zien, ik wilde haar kont strelen en ik wilde haar slipje uit trekken om haar schaamlippen te zien. En ik zag al voor me dat terwijl ik Lotte slipje uit deed, Saskia me lekker aan het aftrekken was. Mmmm, wat kreeg ik ik zin! Terwijl Lotte me heerlijk aan het tong was, stelde Saskia voor om naar boven te gaan: "Boven staat een bed, waar we lekker naakt van elkaar kunnen genieten". Lotte kuste Saskia nog even en zei "Een super idee, ik wil graag uitgekleed worden door deze heerlijke vent hier!".

Op Saskia's slaapkamer ging Saskia meteen van start. Ze ging op de rand van het bed zitten, zei tegen me dat ik voor haar moest komen staan. Terwijl ik dat deed, kwam Lotte naast haar zitten. Ze kuste Saksia en vroeg "Wat ga je doen?". Saskia antwoordde, "Ik ga Jeroen eerst eens lekker heet maken. Ik wil zijn paal eens goed stijf maken". En om haar woorden kracht bij te zetten maakten ze mijn riem en broek los en gleed ie rond mijn enkels. Haar handen gleden langs mijn benen omhoog naar mijn onderbroek. Die trok ze ook omlaag en daarmee bevrijdde ze mijn inmiddels behoorlijk harde pik. "Oooh wat een mooie dikke!" zei Lotte, "Mmmm, zo'n dik geval in je hebben, dat moet heerlijk zijn". Saskia keek Lotte lachend aan en zei "Nou, dat ik je wel bevestigen. Zijn dikke pik is heerlijk in je! Hij vult je zo lekker op"

Tegelijkertijd pakte ze mijn pik vast en begon hem meteen zacht af te trekken. Oowwwwwww, heerlijk! Haar warme hand en het stevig vastpakken zorgden voor een fantastisch gevoel. Ze boog wat naar voren en nam hem toen in haar warme, vochtige mond. Ze sloot haar lippen en bezorgde me intens genot. Er is niks lekkerder dan een pik meteen in je mond te voelen glijden en van de warmte te kunnen genieten. Niks langzaam, eerst de eikel en dan likken etc. Gewoon meteen helemaal en zuigen en aftrekken! Heerlijk. Lotte, die nog steeds naast Saskia zat, had haar aandacht nu helemaal op mijn pik. Afwisselend keek ze omhoog naar mij en omlaag naar mijn pik. Ik zag in haar ogen dat ze geil was.

Saskia vroeg aan Lotte "Jij ook?" en richte mijn pik richting Lotte. Lotte maakte dankbaar gebruik van het aanbod en nam mijn pik over van Lotte. Aaaaahhh, weer zo heerlijk, Lotte pakte hem stevig vast. En begon hem ook stevig af te trekken. Meteen sloot ze haar mond om mijn inmiddels natte eikel en zoog er flink aan. Oooooh, ik sloot mijn ogen en genoot intens van haar handen en mond. Dat was eigenlijk heerlijk: Saskia was teder en lief en zacht. Lotte was heet en wilder en harder. Die afwisseling was heel lekker. Lotte's wangen stonden hol en ze keek me geil aan. Heel erotisch, haar lippen die zich strak om mijn pik sloten.

Daarna kreeg Saskia hem weer, die hem teder verwende. Ze streelde ook zacht mijn ballen, en zorgde voor lekker genot. Zo wisselden de meiden elkaar af. Een minuutje bij Saskia en een minuutje bij Lotte. Superlekker! Toen Saskia hem weer aan Lotte gaf en Lotte vol overgave aan mijn paal begon te rukken en zuigen, kroop Saskia op bed. Ze opende haar nachtkastje en rommelde er wat in. Ik zag dat ze er een vibrator uithaalde. Een vibrator met clitverwenner. Wauw, wat een geil ding zeg! Zou ze die bij Lotte gaan gebruiken?

Maar Saskia ging languit op haar rug op bed liggen. Ze deed de stof van haar spijkerrokje naar boven. Ik zag haar kutje, ze droeg geen slipje. Oh wat geil was dit. Saskia speelde met de top van de vibrator en liet die over haar venusheuvel en schaamlippen glijden. Na een tijdje drukte ze de vibrator in haar kutje. Ze schoof hem zacht naar binnen. Er ontsnapte een zucht uit haar mond. Ik zag hoe ze zich ontspande en zich liet gaan. "Ohhhhh lekker zeg!" fluisterde ze. Al die tijd was Lotte me aan het pijpen en ik werd helemaal gek. Gepijpt worden en dan zo'n mooi uitzicht op een vrouw die zichzelf helemaal gek maakt met een vibrator, heerlijk! Saskia schoof de vibrator nog iets verder en het uitsteeksel drukte nu tegen haar clitje aan. Haar rug kromde zich en en kreunde hevig.

Lotte keek nu om en zag Saskia kronkelen. Ze keek me geil aan en zei "Volgens mij heeft ze het heerlijk, maar jij ook he? Zal ik verder gaan?" Ik knikte bevstigend. "Vind je het goed als je helemaal afzuig, en je in mijn mond klaarkomt?", vroeg ze me. "Natuurlijk, oh ja, natuurlijk wil ik dat!", antwoordde ik. De waarheid was dat als ze nog een halve minuut verder pijpte ik gigantisch klaar gekomen zou zijn. Ik was niet ver meer. Saskia die heerlijk lag te genieten, keek me aan en vroeg "Lieverd, wil je me, als je klaargekomen bent, lekker komen neuken?". Oh man, dit was natuurlijk wel het lot van een man in een trio, het was dubbel zo hard werken. Ik beloofde mijn best te doen en concentreerde me op Lotte's zachte en zalige lippen.

Lotte ging met hernieuwde energie weer aan het werk. Ditmaal gebruikte ze haar nog vrije hand om mijn ballen te strelen. Zalig. Het werd nu echt te veel. Ik zag hoe Saskia heftig lag te kronkelen en luid lag te kreunen. Saskia stuurde de vibrator precies op haar genotspekjes, van binnen en van buiten met de clitverwenner. Ook zij was niet ver meer.

Lotte's hevige ruk en zuig werk en Saskia's heerlijk gekronkel zorgde snel voor een intens orgasme. Ik voelde mijn benen slap worden, en sloot mijn ogen. Opende ze weer, mocht niet vallen. Zo heerlijk, schokken, genot. Het kwam. Ja! Ohh! Ja! Ik kronkelde, driegde toch om te vallen. Al die tijd zoog Lotte heerlijk aan mijn pik en trok ze me af. Zalig. Ik keek naar Saskia die ook hevig kronkelend, luid kreunend en haar rug krommend klaar kwam. Samen met Saskia beleefde ik een heerlijk orgasme!

Saskia lag wijdbeens na te genieten en Lotte likte zachtjes het zaad nog van mijn pik. Saskia haalde de vibrator uit haar kutje en trok een hoop vocht mee. "Kom", zei ze, "kom in me! Ik ben zo geil, ik wil meer!". "Ga gauw", zei Lotte, "geef haar de beurt waar ze naar verlangt!"
Ik ging in haar armen liggen en bracht mijn keiharde pik in haar kut. Het was lekker warm en nat. Meteen begon ze het ritme te voeren dat ze wilde. Ik paste me erop aan. Ze streelde me en kreunde dat ze het fijn had. Lotte kwam naast ons zitten en begon Saskia en mij tussen onze benen te strelen. Mijn ballen werd zacht gekneed en Saskia's schaamlippen werd gestreeld. Saskia had het niet meer en ik merkte dat ze weer ging komen. Onder me schokte ze heftig en genoot ze van haar orgasme.

Lotte was zich inmiddels aan het uitkleden. Ze deed haar laarzen uit en haar rokje omlaag en gaf me uitzicht op een leuk klein zwart stringetje. Ook dat ging uit. Mmmmm lekker hoor. Haar benen waren gestoken in kousen. Prachtig! Ik genoot van haar heerlijk lichaam, die grote borsten met grote tepels en een grote tepelhof, brede heupen en een gladgeshoren kutje. Ik keek haar bewonderend aan en zei dat ik haar mooi vond. Saskia beaamde dat: "Ja, ze is echt mooi he? Ik ben blij dat ik haar heb leren kennen.". Lotte glimlachte en zei "Jeroen, ik ben blij dat ik jou heb leren kennen, ik vind je pik zo mooi! Hij is lekker dik!" Saskia zei dat het inderdaad heerlijk was als die dikke pik in je was. Lotte zei me "Als ik eerlijk ben zou ik hem graag in me willen voelen, dus...". Ze ging op haar rug liggen, met niets anders dan haar zwarte kousen. Op dit moment wilde ik erg graag in haar zijn.

Ik kroop over haar heen. Saskia zei "Ik help je wel" en pakte mijn pik vast. Ze wreef met mijn eikel over Lotte's schaamlippen. Die opende zich een beetje en Lotte zuchtte. "Ooohhhh jaaaaah! Mmmmmm lekker". Tussen Lotte's schaamlippen was het al lekker vochtig en Saskia duwde mijn eikel verder. Haar schaamlippen gingen open voor mijn eikel en ik duwde langzaam en stotend verder. Lotte lag met gesloten ogen te genieten van dit moment. "Ohhhh wat voelt dit goed! Zo heerlijk stevig, zo dik!" kreunde ze. Toen was ik helemaal in haar en ging ik op haar liggen. Lotte sloeg haar armen en onderbenen om me heen. "Je bent zo ver in me, heerlijk! Je vult me zo lekker op! Neuk me maar, lieverd, neuk me lekker en diep!" fluisterde ze in mijn oor.

Al gauw hadden Lotte en ik een zalig ritme te pakken en kronkelde we allebei. Lotte's kutje voelde zalig aan. Het leek wel of ze met haar schaamlippen lekker kon knijpen in mijn paal. Met gesloten ogen en diep zuchtend genoot ik van haar heerlijke lichaam. Tegelijkertijd verhoogde Saskia ons genot door mij en Lotte te strelen en kussen. Saskia zorgde ervoor dat haar lichaam lekker tegen onze lijven drukte. Haar hand was druk bezig tussen onze benen. Om de beurt werden mijn ballen gekneed en gestreeld en Lotte's kutje en poepgaatje verwend. Ons ritme ging omhoog en weer omlaag, zodat we intens konden genieten.

Lotte begon een orgasme te naderen. Regelmatig gooide ze haar hoofd achterover en kreunde dan hevig. Ik vond het lekker mijn pik tot aan de wortel in haar kut te rammen en haar zo diep te raken. Ze sidderde dan. Maar voor mij was dat ook zalig. Ik voelde dat de voorhuid dan maximaal naar achteren werd getrokken en dat was heerlijk. Het ritme ging omhoog en ik merkte dat Lotte ongecontroleerde bewegingen begon te maken. Ze maakte me zo wild met haar kronkelen dat ik ook ging komen. Heftig stotend en heet kreunend bereikten we ongeveer tegelijkertijd een heerlijk orgasme. Met een paar diepen stoten in haar spoot ik haar vragende kut vol.

Ik rolde van Lotte af. Dit was echt heerlijk! Ook Lotte lag even na te genieten. Saskia zag haar kans schoon en begon haar vriendin te strelen. Haar handen streelden haar hele lijf, benen, buik, armen, borsten. Lotte murmelde dat ze dit lekker vond en genoot met gesloten ogen. Saskia begon zich langzamerhand te concentreren op Lotte's mooie volle borsten en kneep er zacht in. Duwt, kneedt, knijpt, trekt. Lotte genoot van dit spel en liet het zich ondergaan. Saskia's handen gleden dan in de richting van Lotte's kutje, maar Lotte trok Saskia bovenop zich. De meiden kusten elkaar en al gauw zijn ze verwikkeld in een heerlijk tongenspel. Dit was zooo opwindend om te zien. Hun handen streelden elkaars lichamen en beiden waren al gauw helemaal van de wereld. Het was duidelijk te zien, dat ze intens van elkaar genoten.

Daarna gingen ze in 69 positie liggen. Lotte op haar rug en Saskia andersom er bovenop. De tongen deden hun werk en schaamlippen werden gelikt, clitjes gestreeld. Ik keek gefascineerd toe hoe ze elkaar naar grote hoogte brengen. Zachte likjes werden afgewisseld met harde vinger sessies. Kutsappen vloeiden rijkelijk en bij Lotte liep ook nog mijn zaad uit haar kutje. Dit was ontzettend opwindend om mee te maken. Na een kwartier intens gekreun en gelik en gevinger kwamen beide meiden heftig kreunend klaar Hun lichamen schokten en kronkelden.

Ze rusten in elkaars armen wat uit, en al die tijd zat ik met een stijve pik naar ze te kijken. Saskia merkte me als eerste op. Ze lachte naar me en zei "Hoe vond je dat nou, twee meisjes die elkaar heerlijk laten genieten?". Ik zei dat ik het super opwindend vond, en dat ik het ook heerlijk had. Saskia stelde voor dat ik nu eens op mijn rug ging liggen, dan konden Lotte en zij mij eens gaan verwennen. Met kloppende pik voldeed ik aan haar verzoek en ging midden op bed op mijn rug liggen. Saskia en Lotte kwamen aan weerszijde liggen en begonnen me te strelen en te zoenen. Zoveel aandacht was heerlijk. En vier handen was altijd fijner als twee handen.

Ik onderging het met heel veel plezier. Jezus wat was dat lekker. Ik voelde Lotte's handen mij pik vast pakken en heerlijk zacht aftrekken. Saskia begon mijn eikel te likken, eerst het puntje, daarna het randje rondom. Wauw, wat intens! Dan draaiden ze de rollen om, Saskia trok me teder af en Lotte gebruikte haar mond. Vooral het wisselen van de hand waarnmee ik werd afgetrokken was heerlijk. Het vstpakken en loslaten van mijn pik.

Gaandeweg werden bewegingen meer gericht op het bevredigen van mij. Er werd harder aan mijn pik gezogen, het aftrekken gebeurde wat sneller. Af en toe kwamen Lotte en Saskia allebei met hun mond en zat mijn pik tussen hun heerlijke lippen. Daarna weer fantastisch aftrekken en pijpen. Het duurde niet lang of ik voelde de druk in mijn ballen toenemen. Ook de meiden merkten dat en concentreerden zich op mijn genot. Ik werd heftig afgetrokken en voelde mijn zaad eraan komen. Luid zuchtend en kronkelend bevredigde de meiden me. Het laatste moment hield Lotte mijn pik recht omhoog en spoot het zaad de lucht in. Het grootste deel kwam op mijn buik terecht, maar een deel kwam op de wangen en het haar van de Lotte en Saskia terecht. Wauw, het leek wel een porno film! Ik heb nooit begrepen wat daar nu zo leuk aan is, het haar van een vrouw onderspuiten. Maar nu het mijn zaad was, moet ik zeggen dat het wel heel geil was!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten