zaterdag 5 maart 2011

Alexandra II

Op een of andere manier vind ik een verlegen vrouw intrigerend. Misschien omdat ik zelf ook nogal verlegen van aard ben, en niet zo maar zelf contact met een vrouw zal zoeken. Verlegen vrouwen zijn niet zo extravert, en daardoor moeilijker te peilen, te doorgronden. Een verlegen vrouw laat niet zomaar het achterste van haar tong zien, en zeker niet op het gebied van erotiek. Maar het lijkt me dat een verlegen vrouw toch ook wil genieten, toch ook geil kan zijn?
In deze fantasie heeft een verlegen vrouw de hoofdrol. Veel leesplezier!

Groetjes,

Jeroen

-------------

Met zachte stem zei ze "Kom, blijf bij me vannacht...". Ze pakte mijn hand en trok me de lift uit. Zonder verder wat te zeggen liepen we hand in hand naar haar kamer. Ze ging me voor en liep meteen door naar het raam om de gordijnen te sluiten. Een beetje onwennig bleef ik aan het begin van de kamer staan. Het was toch haar privé wereldje. Ze kwam weer op me toe gelopen en het viel me weer op hoe mooi haar jurk viel. Haar vrouwelijke vormen bewogen er prachtig in.

Allebei een beetje onwennig met de situatie viel ze weer terug in haar verlegenheid. Raar eigenlijk. We hadden net op het strand heel lekker in het donker geneukt. En nu stonden we daar, in het licht. We wisten dat we elkaar wilden, en zelfs dat het ging gebeuren. En toch allebei verlegen. Die verlegenheid was precies een van de dingen die me wel aantrok in een vrouw. Ik was zelf ook nogal verlegen, en zou niet snel contact leggen met een vrouw. Als er eenmaal contact was, dan ging het wel, maar dat eerste contact leggen was "eng".

En het feit dat ik verlegen vrouwen aantrekkelijk vind, komt dan misschien voort uit het begrip dat ze hebben voor mijn verlegenheid? Een soort lotgenoten? Ik weet het niet. Maar die verlegenheid bij Alexandra vond ik erg leuk. Haar blik die zich snel wegdraait als we oogcontact krijgen, maar met een glimlach, met een blik op haar gezicht waaruit blijkt dat ze het wel degelijk leuk vindt.
Zo ook nu, daar in haar kamer. Ik keek haar aan. Zij keek mij met een snel glimlachje aan, en keek daarna naar de grond. Ik pakte haar hand, wilde haar op haar gemak stellen. Ik streelde haar vingers, maar zei niets. Ik wachtte tot ze mij weer aankeek. Weer dat nerveuze glimlachje, dat korte oogcontact. "Heeeee" fluisterde ik. Het leek wel of ze er nu meer last van had, van haar verlegenheid. Terwijl we een half uur geleden nog kreunend van elkaar stonden te genieten.

"Ben je zo verlegen?" vroeg ik haar zachtjes. Ze keek me eindelijk aan, even maar. "Ja, een beetje wel.... Net op het strand was heerlijk, en net in de lift wilde ik zo graag meer...." zei ze, "Maar nu..... " "Nu niet meer?" vroeg ik haar, "zal ik naar mijn kamer gaan?" Ze antwoordde snel "Nee nee, dat bedoelde ik niet. Ik wil graag dat je bij me blijft, het is alleen.... even kwam mijn verlegenheid weer boven, dat is alles". Ik zei "Oh, maar dat geeft toch niks? Ik ben in het begin ook altijd verlegen, maar na het eerste contact is dat vaak voorbij." Ze keek me nu lachend aan, en beet op haar lip. "Dus je vind het niet erg?" vroeg ze me, "... en je wilt ook graag blijven?"

"Zeker weten!" antwoordde ik flink en ging vlak voor haar staan. "Ik vond het net heerlijk op het strand, en ik vind jou een heerlijke vrouw! En ook nog eens heel mooi!" Ze schoot in de lach, en zei zacht "Overdrijf je niet een beetje?" "Nee" antwoordde ik, "ik vind je echt leuk, en je hebt ook nog eens een mooie jurk aan. Nee, ik vind je echt mooi!". Ik streelde haar haar, en trok de speld eruit. Haar blonde haren vielen in model, en ik keek haar glimlachend aan "Ik vind je haar zo mooi, Alexandra. Als het zo op één lengte is geknipt.... ik vind dat een heel mooi model. Het staat je heel leuk...." "Dank je wel, dat is lief van je." Ik ging door, "Weet je wat ik zo leuk aan je vind? Die blik waarmee je naar me kijkt. Even kijk je naar me, en dan draai je je blik weg van me, maar op je gezicht lees ik dan interesse. En dat zie ik als een compliment. En daarvoor wil ik je bedanken..." En om mijn woorden kracht bij te zetten kuste ik haar. Eerst op haar wang, en daarna op haar mooie lippen.

Ze beantwoordde de tweede kus, en langzaam begonnen we te tongen. Ik hield haar beide handen vast, vingers gekruist. Alexandra draaide haar hoofd wat en ik draaide het mijne de andere kant. Teder kussend, op ons gemak vonden we elkaar weer. Haar lippen waren zo zacht en zo warm. We genoten weer van elkaar. Zachtjes raakten onze neuzen elkaar, gleden langs elkaar. We wilden dat dit lang duurde, dat we lang konden genieten. Op een gegeven moment liet ze mijn handen los en sloeg ze haar armen om me heen. Ze kwam nu ook dicht tegen me aan staan. "Mmmmmmm" murmelde ze. Ook ik sloeg mijn armen om haar heen. Genietend zuchtte ik "Ohhhhhhh". Het was fijn haar handen over mijn rug te voelen glijden. Omgekeerd was het fijn mijn handen over haar lijf te laten gaan, en haar warmte, haar zachtheid te voelen.

Minutenlang was er alleen het geluid van kussend lippen te horen, en een kreun of een zucht. Meer was er ook niet nodig, we ging zo op in ons tongenspel. De wereld buiten bestond gewoon even niet. Die enkele keer dat onze ogen geopend waren, zagen we gretigheid en verlangen bij elkaar. Tegen elkaar aan kronkelend wisten we allebei dat we dat dit precies was waar we zo naar verlangden. " Oh Jeroen.... wat is dit lekker...." zuchtte ze. Met gesloten ogen antwoordde ik "Oh jaaaa, dit is zo zalig.....". Weer kussen, weer stilte.

"Ik zou het heerlijk vinden als jouw handen en jouw vingers me helemaal uit zouden kleden, lieve jongen..." zuchtte ze in mijn oor, toen ze me stevig tegen haar aan trok. Na een paar warme en natte kussen antwoordde ik "Ik zou niks lievers willen doen dan jou helemaal uitkleden, lieve Alexandra..." We keken elkaar glimlachend aan. Haar lach werd breder en breder en haar ogen werden ondeugender. Weg was de verlegenheid. "Wat?" vroeg ik haar. "Niks..." zei ze lachend, "ik ben alleen benieuwd waar je gaat beginnen. Boven? Onder?" Ik lachte geheimzinnig, maar deed verder niets. Een paar kussen. Ze wilde me aansporen en fluisterde "Ik wil gewoon je heerlijke handen op mijn lijf voelen, lieverd..."

Ik trok de jurk aan de achterkant omhoog, net zoals op het strand. Ik liet mijn warme handen over haar mooie goed gevulde en toch strakke billen glijden. Ze voelde heerlijke zacht aan. "Ohhhhhhhhh, jaaaaaaah wat heerlijk...." reageerde ze, "Ohhhh lieve jongen, hou daar niet mee op...". Ik trok haar heupen tegen die van mij aan, tegen de bult in mijn broek. Van verlegenheid was geen sprake meer, Alexandra ging helemaal op wat ze voelde, wat ze meemaakte.

Ik streelde haar rug, en weer omlaag naar haar kont. Ik wikkelde een vinger om het koordje van haar stringetje, het koordje dat door haar bilnaad liep. Toen ik het vast om mijn vinger had zitten, trok ik er aan, met een klein rukje. Het koordje spande zich in haar bilnaad en trok het kleine driehoekje aan de voorkant tegen haar kutje aan. "Ohhhh!" reageerde ze eventje fel, "Ohhhhhhh lekker, jaaaaaah!" Nog een rukje. Ze kronkelde met haar kontje. Het was leuk haar zo te zien genieten. Ze was echt mooi als ze geil was.

We kusten nog meer, en zorgden er allebei voor dicht tegen elkaar te blijven. Veel lichaamscontact. Strelend, en trekkend aan haar stringetje. Dat laatste maakte haar gek, dat had ik allang door. Na een tijdje zo van elkaar genoten te hebben, keek ik haar aan. Het was ongetwijfeld een ondeugende blik. Ik pakte het gesmokte deel van haar jurkje vast. Het deel dat over haar borsten zat. Ik trok het omlaag, maar het zat behoorlijk strak. Het was even wurmen, maar een witte strapless BH kwam tevoorschijn. Eenmaal van haar borsten af, schoof ik het jurkje omlaag totaan haar buik. Gefascineerd keek ik naar de vormen van haar borsten.

Alexandra schoot in de lach, "Het lijkt wel of je een schat hebt ontdekt!". Ik keek haar lachend aan, en legde mijn handen naast borsten, zo'n beetje onder haar oksels. De palm van mijn hand raakte haar borsten net. "Dat is ook zo," reageerde ik, "ik vind ze zo mooi...". Heel terloops gleden mijn handen langs de zijkant van haar borsten. Ze moedigde me aan, "Nou vooruit, ontdek je schat dan maar". Ik kuste haar weer en maakte de sluiting op haar rug los. Even op gevoel, tenslotte was een BH losmaken geen dagelijkse bezigheid voor me. Toen de sluiting los was, liet ik de witte stof van haar borsten glijden, en kwam mijn schat te voorschijn.

Twee prachtige borsten. Niet groot, maar mooi vooruitstaand. Peervormig, en met kleine vooruitstekende bruine tepeltjes. Ik keek er gebiologeerd naar, ik had de borsten van Alexandra zelf mogen uitpakken, en ik mocht er naar kijken... Alexandra moest me weer aanmoedigen "Neem ze, schat. Hou je niet in!". Ze kuste me en ik reageerde. Voorzichtig nam ik haar borsten in mijn handen. Ze waren warm en zacht. Ik genoot van de aanraking. Alexandra ook, want ze zuchtte. Ik streelde ze rustig. "Owwwwwhhhhh, wat lekker...." en "Jaaaaah, ga door, dit is zo fijn.....". Meer aansporing had ik niet nodig, ik bleef haar borsten strelen. Ik voelde de veerkracht, de soepelheid ervan. En de harde tepeltjes. De aanraking ervan zorgde voor sidderingen bij Alexandra. Ik genoot zelf ook, en zei "Wat zijn je borstjes toch mooi en lekker zacht...". Ze antwoordde "Ze zijn helemaal voor jou..."

Al kussend zakte ik af naar beneden. Haar hals, ze huiverde toen ik haar daar kuste. "Ohhhhhhhhh" zuchtte ze zacht. Nog een kus daar, onder haar oor in haar hals. Ze genoot duidelijk van dit plekje. Al strelend zakte ik verder, en bereikte de aanloop tot haar borsten. Ik merkte aan Alexandra dat ze haar adem inhield. Ze wist dat ik haar borsten ging kussen, "Oh ja..... oh ja....." Toch hield ik nog even in. Kuste haar in de buurt van haar borsten, streelde haar. Haar borsten trilde, ze wilde de kussen op haar borsten. "Ohhh... kom nou.... kus me daar!". Tergend langzaam gleden mijn lippen naar beneden. Ik voelde de zachtheid van haar borsten op mijn lippen. "Mmmmmmm, wat lekker zacht...." mompelde ik.

Ik bereikte al kussend haar tepels en voelde ze tussen mijn lippen. Ik likte er zachtjes aan, en voelde hoe Alexandra reageerde. Telkens weer een schokje, als ik ze likte, of er zachtjes aan zoog. "Owwwww, ohhh, wat lekker zeg!" Het was leuk haar zo te zien genieten. Ineens realiseerde ik me, dat mijn pik behoorlijk hard was. Hij was door al die liefkozerij en haar reactie daarop stijf geworden, en zelfs door mijn broek heen voelde ik dat er druppels voorvocht uitkwamen. Me bedenkend wat een geluksvogel ik was, richtte ik me weer op haar heerlijke lijfje.

We kusten elkaar weer op de mond en keken elkaar aan. "Ik vind het heerlijk je zo te mogen uitkleden en te mogen verwennen!" zei ik. "En dat doe je heel lekker" antwoordde ze, "Ga je nog verder?". "Dat wil je best graag, he?" vroeg ik haar. "Ja... jij toch ook?" kwam de tegenvraag en daarbij trok ze mijn short omhoog en zorgde ervoor dat haar borsten tegen mijn buik aankwamen. Dat was lekker! Ik liet haar mijn shirt uitdoen en besloot meteen haar witte jurk verder uit te doen. Ik pakte de onderkant van haar jurk en bracht hem omhoog. Toen ik bij het strakke gesmokte deel aankwam, moest ik weer wurmen. Voorzichtig over haar haar borsten heen. Ze stak lachend haar armen de lucht in en ik schoof het geheel verder omhoog "Ha, ik geloof niet dat ik ooit zo uitgekleed ben door een man..." "Nee?" vroeg ik haar. "Nee, niet op deze manier, zo lief" zei ze weer.

Toen ik klaar was stond Alexandra voor me, met alleen een stringetje aan, op haar pumps. Toch een beetje onwennig, kwam ze tegen me aan staan. Ik sloeg mijn armen om me heen en nam uitgebreid de tijd haar te strelen en natuurlijk te kussen. Ze was zo zacht en warm... Ze liet dat alles gewillig toe. Alsof ze zichzelf aanbood. Ik keek naar het witte stringetje. Ik wilde dat eigenlijk ook uit hebben. Ik streelde haar stevige heupen en trok aan de koordjes van het slipje, schoof ze naar beneden. Alexandra zette haar benen iets uit elkaar en zonder problemen schoof het driehoekige stukje stof naar onder. Haar venusheuvel werd zichtbaar. Zelfs dit wond haar op, ik hoorde haar naar adem happen toen het stukje stof van haar schaamlipjes werd getrokken.

Terwijl ik het lapje stof met de koordjes van haar benen naar beneden schoof bekeek ik haar kutje eens. Mooie dikke lipjes, stevig tegen elkaar geduwd. Geen haartje te zien, ze was mooi glad. Ik zou haar graag willen aanraken daar. Ik was er behoorlijk zeker van dat Alexandra daar heel gevoelig zou zijn. Ik kust haar buik, boven haar venusheuvel, daarbij mijn armen om haar kont geslagen en haar billen strelend. "Mmmmmm, lieve jongen" zei ze, "vind je het mooi?". Ze doelde op haar kutje. "Oh, zeker weten meisje! Je hebt een heel mooi kutje..." Ze keek er zelf naar, daarbij hield ze haar hand op haar buik. Ik wist wat ze wilde, ze zou niets liever willen dan dat ik haar daar zou verwennen. En dat zou ook wel komen, zeker wel. Maar ze moest geduld hebben....

Ik ging staan, en kleedde mezelf verder uit. Maakte mijn broek los en schoof alles uit. Mijn half stijve pik zwaaide uit mijn broek. Verrukt keek Alexandra ernaar. Hij hing recht naar voren en we zagen allebei hoe de voorhuid nat was. Geamuseerd zei ik "Dat komt er nou van. Als je zo'n mooie vrouw mag uitkleden en nog heerlijk mag verwennen ook, dan krijg je dit...." Ze lachte "Ohhh, nou, misschien dat ik hem even schoon moet maken?", en ze stak haar hand al uit. "Nee, dat kan wel even wachten", en ik deed een stap naar achter. Het paste niet in mijn plannetje dat ze nu mijn pik zou pakken. Nee, mijn aandacht ging nu nog helemaal naar haar uit. "Eerst ben jij nog even aan de beurt" vervolgde ik weer. En ik pakte een paar van de dikke kussens van het bed, en legde ze op elkaar.

"Kom eens, en ga hier eens op je buik overheen liggen..." Verbaasd deed ze wat ik vroeg. "Nee, een beetje hoger" gaf ik aan, waarna ze goed ging liggen. Haar stevig kont stak flink omhoog. Met haar borsten en gezicht lag ze plat op bed, net als haar benen. Ze had haar kont de lucht in gestoken en kon toch ze makkelijk liggen. Ik liep om het bed heen, en deed haar pumps uit. Ik zei dat ik ze mooi vond, en dat ik zag dat ze er zo mooi op liep. Ze lachte, en zei dat ze zichzelf er ook mooi op vond lopen, ze kreeg er zelfvertrouwen door.

Ik kroop naast haar op bed en streelde haar rug. Zachte, warme huid. Ook haar benen streelde ik en langzaam werkte ik me naar haar kont toe. Ik fluisterde "Wat heb je toch een mooi kontje!", een enkel kusje op haar billen. Ze reageerde "Maar wel een beetje dik, toch?" "Vind ik lekker!" zei ik weer, "je hebt toch kinderen gehad, dat is toch normaal? Nee, ik vind het mooi!" Ze lachte, en wiebelde met haar billen. Mijn handen gleden eroverheen. Ik boog me voorover en kust haar billen, uitgebreid dit keer. Al strelend bereikte ik elk plekje van haar kontje. Ook mijn kussen bedekte elk deel van haar billen. "Vind je het lekker?" vroeg ik haar "Ohhh, zo lekker, ga door...." murmelde ze.

Ik duwde haar benen wat uit elkaar, waarbij ze me hielp. Daarna ging ik tussen haar benen zitten, waarbij ik een prachtig uitzicht op haar mooie kutje had. Weer streelde en kuste ik haar kontje, al liet ik mijn hand af en toe tussen haar benen glijden. Ik zorgde er wel voor haar kutje niet te raken. Ze werd langzamerhand gek van verlangen, en wilde die aanraking daar heel graag. Ik merkte het aan haar bewegingen. Ze duwde haar kontje dan richting mijn handen of lippen. Ik trok dan op tijd weg, en een gekwelde kreun was het gevolg "Ohhh, je pest me! Waarom? Ik wil je handen daar voelen..." Rustig antwoordde ik "Alles op zijn tijd, lieverd...", waardoor ze nog meer getergd kreunde. Ik had er plezier in haar erotische spanning op te bouwen, haar geiler en geiler te maken.

Ik nam de tijd haar te strelen en te kussen, en op een gegeven moment zag ik een druppel heldere vloeistof tussen haar schaamlipjes hangen.Ze had het zelf niet eens in de gaten, maar ze was kleddernat aan het worden. Mmmmmm, precies wat ik wilde. Nu was het tijd om een stapje verder te gaan. Ik kuste haar billen weer, en liet de zachte aanrakingen steeds dichter, maar ook steeds langzamer naar haar kutje trekken. Ze hield haar adem in, hield haar lichaam gespannen. Alles in afwachting van een aanraking op haar kutje, misschien zelfs een kus. Mijn lippen op haar lipjes. Ik rook de heerlijke geur van haar kutje, de geur van sex, van geil. Die bedwelmende geur van genot. Ik wachte..... en wachte nog wat. Mijn lippen waren vlak bij, ze kon mijn warmte voelen. Ze lag doodstil, bewoog niet. Ik kon haar bijna horen denken "Toe nou, wacht niet langer! Kus me! Kus mijn kutje!"

Ik wendde mijn mond wat en kuste haar op haar benen. Ze ontlaadde "Ohhhh man! Wat ben jij gemeen! Toe nou, doe het nou!" Ze begon te vertellen, waar ze zo naar verlangde, "Oh jongen, ik wil je kussen op mijn kutje voelen, mijn lipjes zijn zo strak zo gespannen. Ik smacht n..." Terwijl ze praatte likte ik met mijn tong door de druppels geil die aan de buitenkant van haar kutje hingen. Ze gaf zich over aan die explosie van het geile gevoel "AHHHHHhhhh!" Ze kermde luid en sidderde. Ik haalde mijn tong binnen en proefde de smaak van haar heerlijke kutje. Mmmmmm, lekker! Ik zou haar zeker graag likken. Ik stak mijn tong uit en begon dat heerlijke werkje. Likte haar lipjes. Ze kreunde en kermde en gaf zich helemaal over. Alle opgebouwde spanning van net kwam eruit. Ze kronkelde en kreunde, en wiebelde met haar kont en kutje. "Oh god, dit is lekker, ga door, ga door, ga doooooooorrrrr" kwam er uit haar mond.

Ik likte zachtjes tussen haar lipjes en merkte dat ze sneller begon te ademen. Door de spanning zo op te bouwen was ze al helemaal opgeladen geweest, en het was dan ook kinderspel voor haar om heerlijk klaar te gaan komen. Terwijl ik bleef likken, sidderde ze en krampte ze samen in haar orgasme. "Ohhhhhhhnnnggggggggggg" kreunde ze moeilijk, terwijl mijn tong bleef likken. Het was heerlijk om te zien hoe moeilijk ze het had. Dit was een fijne beloning voor mijn werk. Ik hield niet op en likte gewoon door, sterker nog, ik riep de hulp in van mijn vingers.

Ik liet mijn vingertoppen de glibbering lipjes strelen en merkte dat Alexandra daar zeker van genoot. Al gauw waren mijn vingers ook glibberig en was haar hele kutje nat. Samen met het likken van mijn tong, bereikte Alexandra al snel een tweede orgasme, nog heftiger als de eerste keer. Mijn vingers zaten in haar kutje en vingerde haar ritmisch. Mijn wijsvinger gleed daarbij telkens over haar g-spot. Een andere glibberige vinger gleed aan de buitenkant over haar clitje. Samen met het likken was dit teveel en stormde haar orgasme haar lichaam uit. Ze kreunde en kermde weer, en ik voelde een golfje warm vocht over mijn vingers lopen. Jezus, wat was dit geil! God, wat vond ik haar mooi, een vrouw die zo heerlijk kan klaarkomen. Ik bleef met mijn vingers in haar en kuste haar billen. Met mijn andere hand streelde ik haar rug, en liet haar merken dat ik haar graag beminde.

Langzaam trok ik mijn vingers uit haar kutje, ze kreunde daar bij. Een voor een likte ik mijn vingers af, genietend van de smaak en glibberigheid van haar kutje. Ik merkte dat mijn pik hard was, en er alleen maar meer druppels aan mijn eikel hingen. Ik smeerde de druppels uit over mijn eikel en pik en maakte hem glibberig. Ik ging daarna op mijn knieen zitten, vlak achter haar. Ging over haar heen hangen, waarbij mijn eikel vlak voor haar kutje kwam. Voorzichtig duwde ik mijn eikel tegen haar lipjes. Met gesloten ogen zei ze "Ohh jaaaaa, eindelijk!". Dat was mijn goedkeuring, en ik drukte mijn gezwollen eikel naar binnen. Ohhhh, wat lekker!

Ik gleed helemaal naar binnen. Het kussen onder haar buik zorgde ervoor dat ik helemaal in haar kwam en dat haar billen tegen mijn liezen aandrukten. Dat was een ontzettend lekker gevoel. Ik heb het altijd heerlijk gevonden zo te neuken. Het zorgt voor een intens lekker gevoel, alsof mijn pik heel diep in haar kutje is. Dit was fantastisch! Ik neukte zalig. Eerst rustig, waarbij mijn pik heerlijk soepel tussen haar schaamlipjes doorgleed. Uitgebreid genoot ik van haar strakke kutje en de warmte in haar lijf. Het soppende gevoel als ik telkens helemaal in haar gleed. Langzaam voerde ik het tempo op, en ik zag aan haar gezicht dat ze het fijn had. Ze beet op haar lip, en keek in de verte. Maar ze zag niets, en was helemaal in haar eigen wereld van genot.

Aan het tempo dat langzaam hoger werd, merkte ik dat een orgasme niet ver weg kon zijn. En niet alleen mijn orgasme. Ik hoorde Alexandra zuchten en kreunen, op dezelfde manier als bij haar vorige orgasme. Alleen al de heerlijke gedachte om samen een orgasme te beleven was teveel voor me en ik kwam ook meteen klaar. Ik zakte weg in mijn eigen genot, al merkte ik nog wel dat Alexandar ook al zo ver was en verkrampt en schokkend mijn zaad in ontvangst nam. Terwijl ik met een paar hevig stoten mijn paal leegspoot, sidderde Alexandra door haar eigen hoogtepunt. Ineens was het over en liet ik me op haar rug vallen. Ik had geen energie meer, ik voelde me moe en loom. Een heerlijk weldadig gevoel. Aan de glimlach op Alexandra's gezicht zag ik dat zij ook zoiets ervaarde.

Een paar minuten bleven we zo liggen, maar daarna rolde ik van haar af. Alexandra rolde van het kussen af, en kwam op haar rug terecht. Ik kroop tegen haar aan, en sloeg mijn arm om haar buik heen, die nat was van het zweet. Het kon me niet schelen. We keken elkaar een tijdje aan, zonder woorden. Die waren ook helemaal niet nodig, we wisten allebei dat dit echt heel fijn was. We kusten elkaar en lagen gewoon te liggen. Loom, lui..... en al gauw vielen we samen in slaap.


Ik droomde van Alexandra. Een heerlijke erotische droom, waarin ze naakt in mijn buurt was. Sommige details waren niet duidelijk, andere weer wel. Zoals bijvoorbeeld haar verlegenheid, die ik als erg opwindend beleefde. Het wond me op, en was op een of andere manier de basis voor mijn droom. Ze was me aan het pijpen, haar warme lippen gleden liefdevol over mijn eikel, Haar hand trok me daarbij lekker af, en ik had het simpelweg heerlijk. Ze keek me af en toe wellustig aan, en ik voelde me als in het paradijs.

Maar ergens in de verte voelde ik dat mijn droom ging stoppen. Er was iets dat het heerlijke gevoel ging verstoren. Damn, ik voelde dat ik wakker werd van iets! Nee, ik wil niet wakker worden, laat me verder dromen! Maar het was onverbiddelijk, en ineens was er het besef dat ik wakker was. Maar.... het heerlijk gevoel was er nog steeds? He???? En dan, ineens, besef ik dat ik echt gepijpt werd. Een grote grijns op mijn gezicht, nog voor dat ik mijn ogen opendeed. Met kleine oogjes keek ik naar haar. Ik zag hoe ze me aftrok en pijpte tegelijk. Haar hand gleed samen met haar mond over mijn paal. Oh Jezus! Wat was dat lekker!

Ze keek me vrolijk aan, maar stopte niet. Met haar vrije hand streelde ze mijn buik, en af en toe nam ze mijn ballen in haar hand, om ze wat te kneden. Dit was heerlijk!
Alhoewel ik wakker was, voelde ik me loom, en gaf me helemaal over aan het bed, aan Alexandra, aan haar hand en mond. Mijn harde pik klopte en schokte in haar mond. Voor mijn gevoel kwam er een hoop druppels met voorvocht uit.

Langzaam verhoogde Alexandra het tempo, ze was doelbewust naar mijn orgasme aan het werken. Ik kronkelde en voelde haar tong me lekker verwennen. God, wat was dit lekker! En ineens, ineens was het er, ik kronkelde en kromde mijn rug. Sloot mijn ogen en voelde krampende golven in mijn buik het zaad eruit stuwen. Het leek wel of ik het zaad kon volgen door mijn lijf. Op het moment dat het naar buiten spoot kreunde ik luid, en viel meteen terug. Alexandra zoog zachtjes de druppels en de klodders eruit. Nadat ze het zuigen en aftrekken langzaam stopte, liet ze mijn eikel uit haar mond glijden. Ze kwam schuin over me heen hangen, en kuste me. Haar warme borsten gleden daarbij over mijn buik. Met een glimlach op haar natte lippen vroeg ze me "Goeiemorgen lieverd, heb je lekker geslapen?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten