dinsdag 19 april 2011

Lana

Ik hoorde stemmen, een vrouwenstem en een kinderstem. Het was buiten. Om te zien wie er bij de stemmen hoorden moest ik opstaan. Ik zag haar weer, samen met een kinderwagen en nog een kind dat naast haar liep. Ik zag haar regelmatig langslopen, op weg naar het winkelcentrum in de buurt of zo. En nu weer. Ze voelde mijn blik, en draaide haar hoofd. Ze kon me niet gezien hebben, ze was al voorbij gelopen. Maar nu draaide ze haar hoofd ver om, en hadden we oogcontact.

Ik weet niet wat het is met haar, ik kan het niet onder woorden brengen, maar ik vind haar een leuke vrouw. Ze is een gezette moeder, met kort geknipt haar. En er is iets dat me in haar aantrekt. De blik in haar ogen? Of de manier waarop ze beweegt? Ik weet het niet, maar als zij langs komt dan neem ik de tijd om te kijken. Naar haar bewegende lichaam. Haar flinke kont die wiegt als ze langzaam voorbij loopt. Haar relatief korte benen. Geen schoonheid, maar gewoon een leuke vrouw.

We houden even oogcontact, maar uit haar blik kan ik niets opmaken. Wat dacht je dan, kerel? Dat ze je geil aan zou kijken? Get real! Maar dan toch.... ze draaide haar hoofd pas toen ze voorbij was, ze wist dus niet dat ik naar haar keek. Voelde ze een blik, of was het veel simpeler en hoorde ze me opstaan? Ik zou het nooit weten. Inmiddels had ze haar aandacht weer op haar kindje gericht en liep ze de hoek om.

Een paar weken later werd er in de straat een buurtfeest gehouden. De hele buurt liep 's avonds uit voor een drankje en een hapje. Het was een gezellige chaos, en contacten werden gelegd of aangehaald. De kinderen fladderden rondom het afgezette feestterreintje en waren blij dat hun ouders even geen aandacht voor ze hadden, maar vooral dat ze later naar bed mochten. Ik was mijn vrouw al ergens in de mensenmassa kwijt geraakt, zoals het meestal gaat trouwens op een feest. Ze blijft hier of daar ergens hangen, terwijl ik met anderen praat. Ik kreeg wat honger en liep naar het buffet. Met een bordje in mijn hand bekeek ik de hapjes eens. De vleessalade leek me wel wat, en ik schepte er wat van op.

"Zo, buurman... kunnen we eindelijk eens kennismaken..." hoorde ik een vrouwenstem naast me. Ikeek naar rechts en zag haar, de vrouw die regelmatig langsloopt. "Hoi!.... Ja!"..." was mijn antwoord. Ik wist niet dat ze hier ook was, ik had haar nog niet eerder gezien. "Ja, we zien elkaar regelmatig, he?" ging ik verder "Ja, dus daarom dacht ik, ik zal eens kennis met hem maken" zei ze weer. En meteen stak ze haar hand uit en zei "Ik ben Lana". Daarbij keek ze me aan. Ik stelde me ook voor, "Hai, ik ben Jeroen". "Dat weet ik" zei ze. "Ohhh?" reageerde ik verbaasd, "kende je me al ergens van dan?". "Nee, dat dan weer niet, maar een vriendin van mij is een collega van jou en die vertelde laatst dat jij hier woonde" antwoordde ze.

Nu werd ik natuurlijk nieuwsgierig, en vroeg haar wie haar vriendin, en mijn collega, dan was. "Inge" zei Lana, "ze werkte toch bij jou?" Inderdaad werkten Inge en ik bij hetzelfde bedrijf. Inge, de vrouw waar ik zo lekker over kon fantaseren. Maar die het dus samen met Lana over mij had gehad. Ik wilde eigenlijk wel weten waarover ze dan hadden gesproken. Maar dat vertelde Lana al uit zichzelf: "Inge zei dat je regelmatig in het buitenland bent?"
"Ja, dat klopt, ik ben moet regelmatig weg, ja. Volgens mij was ik net terug, toen ik je laatst voorbij zag lopen." zei ik. Volgens mij? Ik wist het wel zeker, want ik besefte toen hoe geweldig het was om al die leuke vrouwen weer te zien.

Het gesprek ging even over mijn werk, maar daarna over het feit dat we elkaar regelmatig zien. "Sinds dat ik weet dat je een collega van Inge bent, kijk ik regelmatig even bij je naar binnen. In de hoop je te zien." zei ze. "Hoop je dat?" vroeg ik haar. "Jaaa, eigenlijk wel" antwoordde ze. Ze kreeg nu een bepaalde blik in haar ogen, een beetje dromerig, alsof ze even ver weg was. "Ik vind je best een leuke vent, en ik moet zeggen dat ik Inge best wel heb uitgehoord over je". Dat laatste zei ze met een schuldig glimlachje. "Ahhhh, dus je weet alles al over me?" vroeg ik vrolijk. "Nee, niet alles. Nog niet, maar dat kan ik dan nu toch vragen?" ging ze door.

Ik vond het gesprek een grappige wending krijgen. Ik wilde wel eens weten wat ze me nog ging vragen, dus antwoordde ik dat ze haar vragen mocht stellen. "Ok, wat denk je, als je mij voorbij ziet lopen?" was haar eerste vraag. Zo! Die vraag was wel direct! "Nou... uhhh..." stamelde ik, vooral toe ik zag dat haar blik zich in mijn ogen boorde. "Ik uh.. ik vind je erg leuke vrouw, mooi...." haperde ik verder. Ik voelde wel de drang om haar uit te leggen dat ik de wat stevigere vrouw, zoals Lana, erg mooi vind. "Ik hou wel van een vrouw met een maatje meer..." zei ik, me meteen beseffend dat dit misschien niet zo'n tactische opmerking was. Misschien was haar maat een punt van ergernis voor haar.

Maar met haar glimlachende "Dank je!" zei ze me dat ze geen probleem vond. Ze keek me vrolijk aan, met glimmende oogjes, ondeugend. Toen ging ze recht staan, stak haar borsten vooruit, en vroeg me: "Wat vind je zo mooi aan stevige vrouwen?". Ik schoot in de lach door deze nadrukkelijke beweging, keek even naar haar heerlijke borsten en zei zachtjes "Stevige vrouwen hebben vaak mooie grote borsten, net zoals jij... En je hebt ze ook nog eens heerlijk verpakt, dat vind ik erg mooi..." Ze droeg een strak hempje en ik kon net het zwarte bandje van haar BH zien. Haar borsten waren vol en haar hempje kon het decollete niet verhullen. De huid boven haar borsten was mooi en gaaf, wat moest het heerlijk zijn haar daar te strelen, of beter nog, te kussen.

"Verpakt..." zei ze lachend, "wat een grappige beschrijving... Dat klinkt alsof je ze uit wilt pakken...". Geheel tegen mijn normale doen in, zei ik "Dat klopt, dat wil ik ook wel..." Het werd warm in mijn hoofd, voor mijn gevoel werd ik vuurrood. Ik slikte moeilijk. Wat dit soort emoties betreft ben ik nog steeds de verlegen puber. Toch dwong ik mezelf haar aan te blijven kijken. Lana keek me met pretoogjes strak aan en trok even haar wenkbrauwen op. Ze zei "Lijkt me heerlijk... wij samen.... jouw handen... misschien ook je lippen?". "Zou je dat willen, mijn lippen?" vroeg ik op mijn beurt, ondanks de spanning genietend van de richting waar dit gesprek heen ging.

Weer dat gebaartje met haar wenkbrauw, "Oh ja! Dat lijkt me echt heerlijk...". "Mij ook" antwoordde ik, omdat ik niet goed wist wat ik moest zeggen. Ik zou het liefste meteen met haar meegaan, maar dat durfde ik dan weer niet voor te stellen. Dat was misschien te concreet. Gelukkig lostte Lana dat voor me op: "Ga je mee?" vroeg ze me simpelweg. Om me heen kijkend of niemand dit gehoord had, besloot ik met haar mee te gaan. Ieder ons eigen weg gaande, verlieten we het terreintje van het buurtfeest. Dat viel niet echt op, ieder stond toch te praten.

Ik liep niet naast haar, maar een 50 meter achter haar. Tijdens ons gesprekje had ik een harde paal gekregen. Ze wond me zelfs met haar woorden op. Het idee dat ik haar dadelijk ging kussen, in mijn handen kreeg en zelfs meer maakte me ontzettend opgewonden. Ze ging de hoek om, maar ik wist ongeveer wel waar ze woonde, dus dat was geen probleem. Toen ik even later de hoek omkwam bleek ze op me gewacht te hebben. "Hey..." zei ze, en ze streelde nu mijn arm. Ik nam haar in mijn armen, en even keken we elkaar aan. Geil! Dat was overduidelijk. "Ik kan niet wachten" zuchtte ze nog net voor dat ze me vol op mijn mond kustte. Mmmmmm, heerlijk! Ik beantwoordde haar kus en even stonden we heerlijk te kussen en te tongen. Ze drukte haar goed gevulde decollete tegen me aan, wat een lekker gevoel.

"Ik woon hier vlakbij, kom je mee?" Ik wilde dolgraag, maar ergens was ik nog wel waakzaam. "En je man?" vroeg ik haar. "Oh, die is op het feest en komt voorlopig echt niet naar huis..." antwoordde ze, terwijl ze de voordeur opendeed. In de beslotenheid van haar huis, kustten we opnieuw, maar nu veel gretiger. Handen verdwenen onder haar korte spijkerrokje. Ik voelde de zachte huid van haar benen. Mmmmmm! Ik liet al kussend mijn handen onder haar rokje omhoog glijden, naar haar billen. Ze zuchtte en leek te genieten van deze aanraking. Ik bereikte haar kontje, en vermoedde dat ze een stringetje aanhad. Ik voelde geen stof in ieder geval.

Mijn vingers gingen op zoek naar het koordje in haar bilnaad. En terwijl zij genoot van mijn vingers op die plek, besefte ik dat ze helemaal niets onder haar rokje droeg. Grijnzend keek ze me aan "Ja... ik ben zo'n meisje dat af en toe eens haar slipje uitlaat. Vooral als ik een kort rokje draag... heerlijk, de wind over mijn lipjes". Oh god, wat geil, zeg! Langzaam liet ik mijn handen van haar kontje naar de voorkant van haar benen glijden. Ze lachte wellustig, en moedigde me zelfs aan "Ga je gang... voel maar lekker...". Toch nam ik de tijd en streelde haar op mijn gemak over haar benen. De spanning bij haar werd werd nog wat meer opgebouwd.

Pas na een tijdje bereikte ik haar kutje, en voelden mijn strelende handen haar lipjes. Natte lipjes, en ook haar boven benen waren al glibberig van het vocht. Godsamme, dit wond me ontzettend op. Lana had die 200 meter met een bloot kutje met natte lipjes gelopen...
Bij mijn aanraking van haar kutje sidderde ze. Ik had haar in mijn arm, en ik voelde hoe ze over de bult in mijn broek streelde. En mijn handen waren onder haar rokje. Tastend, voelend, strelend. Ik was eigenlijk net van plan mijn vingers in haar kutje te laten glijden, toen ze me voorstelde om naar haar achtertuin te gaan. "Zo kan ik mijn man of kinderen horen aankomen, en heb jij de gelegenheid om weg te komen, mocht dat nodig zijn." "Kunnen je buren ons daar niet zien dan?" vroeg ik toch wat bezorgd. Het idee om buiten te genieten was wel heel opwindend, en vooral spannend. Maar het idee dat de buren me konden zien leek me niks. "Oh nee, de buren zijn allemaal feestbeesten, die laten zich zo'n feestje niet ontzeggen. Nee, daar hebben we niets van te vrezen... kom maar".

En ze nam me mee naar buiten. In haar tuin stonden de gebruikelijke zaken als je kleine kinderen hebt: een schommel en een klimrek. Daarnaast een tuintafel met stoelen. Weer kussend en vooral elkaar strelend en voelend liepen we de tuin in. Lana liep op de schommel af en ging erop zitten. Ze kwam vooraan op het plankje zitten en deed haar benen wijd uit elkaar. Het korte spijkerrokje schoof naar boven en een mooi glad en roze kutje werd zichtbaar. Rondom was alles nat van het vocht. Jezus, wat een geil gezicht. Lana keek me ook geil aan, en we wisten allebei wat er ging komen.

Ik ging voor haar op de grond zitten. Mijn gezicht, of beter mijn mond was precies ter hoogte van haar kutje. Verlangend naar mijn tong keek ze naar beneden. De spanning opbouwend keek ik naar haar op. Ik streelde haar benen. "Je hebt een mooi kutje!" fluisterde ik, "zo mooi glad." Terloops liet ik mijn wijsvinger in de buurt van haar lipjes komen. Daarna nog een vinger, aan de andere kant. Ze haalde adem en hield die even in. Ik hoorde haar grommen. Mijn vingers waren op onderzoek uit, en raakten haar huid rondom haar kutje nauwelijks. Ondertussen maakte Lana mij ontzettend geil door haar houding. Op de schommel zat ze met rechte rug, en haar ver gespreide benen en haar goed bereikbare kutje, dat droop van het vocht, maakte me heerlijk geil.

Ik kuste haar venusheuvel, en liet mijn vingers de buitenkant van haar lipjes telkens even aanraken. Haar huid was zacht als perzik. Ik streelde en smeerde. Langzaam gleden mijn lippen naar beneden, en bereikten haar clitje. Tegelijkertijd gleden mijn natte vingertoppen over haar gezwollen schaamlipjes. Haar clitje stak stijf boven haar strakke lipjes uit. Ik raakte haar clitje nauwelijks, en liet mijn vingers het werk doen. Voorzichtig gleed een vingertopjes tussen de lipjes door. "Ohhhhhhhhhh" hoorde ik haar boven me zuchten. Een vinger gleed naar binnen, en weer haar zuchten. Ze verstijvde ook, en kronkelde met haar heupen op het wiebelende plankje. Door haar gespreidde benen, stonden haar lipjes wat van elkaar en kon ik de roze binnenkant van haar natte kutje zien.

Ik liet mijn tong nu ook door haar lipjes glijden en mijn speeksel vermengde zich met haar vocht. Ik drukte mijn vinger ook naar binnen en verkende haar kutje. Ik voelde de huidplooien, ik voelde haar g-spot, waar ze me sidderend melding van maakte. Dieper, waarbij ik de strak elastische binnenkant voelde. In en uit schuivend likte ik haar lipjes, genoeg om haar luid te laten kreunen. Het werkterrein van mijn tong verschoof weer wat naar boven, en ik begon aan haar clitje. Lana schokte, en al likkend ik keek naar boven. Haar gezicht was in extase, gesloten ogen. Met haar hand kneedde en masseerde ze haar borsten.

Een tweede vinger gleed naar binnen en vulde haar soppende kutje. Man wat een zalig gevoel om dit bij Lana te mogen doen. Ze kreunde onophoudelijk en ik was ergens wat bang dat ze toch te veel herrie zou maken. "Ach wat!" dacht ik, ik wil haar zien kronkelen. Mijn hand was inmiddels kletsnat, en terloops liet ik een derde vinger over haar kontgaatje glijden. Ze veerde geschokt op, en keek me even moeilijk aan. Kennelijk schrok ze hier even van, of misschien was het onverwacht. Al gauw kwam het genot terug op haar gezicht en gaf ze zich over aan mijn vingers.

Veel was er nu niet meer nodig. Ik zag hoe ze in rap tempo op een orgasme afstevende. Ik hoopte dat ze het heerlijk had, en dat ze me zou trakteren op dat onweerstaanbare, van genot vertrokken gezicht van een vrouw die klaarkomt. Ze stelde me niet teleur. Ze hield zich stevig vast aan het touw van de schommel, en kantelde haar heupen op het plankje naar voor en naar achter. Dat maakte haar alleen maar wilder. Haar wangen werden rood, en haar geopende mond kreunde zacht. Ik bleef al die tijd vingeren en likken, maar liet het tempo en de druk van mijn vingers wel wat afnemen.

Na een tijdje opende ze haar ogen. Eerst in de verte, later zocht ze mijn blik op. Ze streelde mijn haar, en keek me aan. Ik likte haar nog een keer over haar natte lipjes en kwam toen op mijn knieen zitten. "Lekker?" vroeg ik haar. Alhoewel ik het antwoorde allang wist, vond ik het wel prettig die bevestiging te krijgen, en haar te horen praten over haar genot. "Mmmmmm, heerlijk! Dit wil ik vaker!" gaf ze aan. Ik glimlachte, "Gelukkig woon ik hier om de hoek..."

We kusten elkaar en ze proefde haar eigen kutje in mijn mond. We tongden teder en uitgebreid. Ik ging weer staan. Ze drukte zich tegen me aan, en ik voelde elke ronding in haar lijf, haar volle borsten, haar stevige buik, haar heerlijk heupen. Haar ene been wurmde ze tussen het mijne, zich er van verzekerend dat ze de bult in mijn broek zou voelen. Ineens stopte ze, en deed ze een stap achteruit. Ze keek me gretig aan, en zei "Nu ik...". Tegelijkertijd maakte ze mijn riem en broek los. Snel schoof ze mijn broek omlaag en daarna, met wat meer moeite vanwege mijn stijve pik, mijn onderbroek. Mijn pik zwaaide met gezwollen eikel naar buiten.

"Ga maar zitten" zei ze, terwijl ze op de schommel wees. Met mijn broek op mijn enkels strompelde ik achteruit en ging op de schommel zitten. Mijn stijve pik wees schuin omhoog, en Lana kwam voor me zitten. Ze drukte mijn benen uit elkaar en kwam dichterbij. Ik zat er niet helemaal ontspannen bij, mijn voeten werden door mijn broek bij elkaar gehouden. Alsof ze mijn gedachte kon lezen, deed ze mijn broek helemaal uit. Daardoor kon ik wijdbeens gaan zitten.

Zonder pardon pakte haar warme hand mijn stijve pik vast. Mmmmm, een lekker gevoel! Ze keek me aan, en begon me langzaam af te trekken. "Mmmmmm, eens kijken hoe gek ik je kan maken..." zei ze, terwijl ze me aankeek. Daarna nam ze mijn eikel in haar mond, en draaide haar hoofd wat schuin. De schacht nam ze in haar linkerhand, de vingers raakten mijn pik maar heel licht. Haar andere hand vormde een kommetje en nam mijn ballen. Haar lippen sloten zich half om mijn eikel. Ze begon me teder af te trekken, en tegelijkertijd mijn ballen te masseren. Een zalig gevoel! Dan begon haar mond ook draaiende bewegingen over mijn eikel te maken. Ik wist niet meer hoe ik het had, overal was er genot.

Lekker zuigend, heerlijke ritmische bewegingen makend, bevredigde Lana me. De klokkende geluidjes die ze bij het pijpen maakte, haar warme hand die mijn gevoelige ballen masseerden. Af en toe stopte ze met zuigen, of haalde mijn natte eikel uit haar mond. Dan likte ze mijn eikel met haar tong, of mijn ballen. Heerlijk! Ik wist niet hoe ik het had, het was geweldig lekker. Daarbij ook nog haar mooie lichaam, waar elk lichaamsdeel mee leek te bewegen. Doordat ze voor me op het gras zat, had ik een prachtige inkijk in haar decollete. Haar volle borsten die ik net niet kon zien. Ze keek me regelmatig even strak maar geil aan. Dat zorgde er ook voor dat ik erg snel helemaal gek werd. Als ze zo door ging, dan zou ik snel klaar komen. Ik voelde in de verte al iets aan komen zetten. Toen stopte ze met pijpen.

"Nee! Doorgaan alsjeblieft..." was mijn gedachte, maar ze zat op haar knieen voor me, en keek me met een grote grijns aan. "Man, wat ben jij geil! Ik zou nu ontzettend graag geneukt willen worden..." zei ze. Eerlijk gezegd leek me dat ook super. Ik zei "Oh ja! Dat lijkt mij ook heerlijk, dan gaan we toch naar binnen". Maar dat was niet de bedoeling, "Nee, hier!" zei ze ferm. En ze wees op de picknicktafel. En om haar woorden kracht bij te zetten stond ze op, en liep naar de tafel toe.

Haar korte rokje zat nog omhooggeschoven om haar kont en haar buik. Wat een geil gezicht om Lana zo te zien lopen. Ik wilde haar uitkleden, ik wilde zien hoe ze eruit zag. Ik wilde haar zachte buik in mijn handen houden en genieten van haar volslanke uiterlijk. Ik wilde haar borsten voelen, ook al zo zacht. We kusten elkaar en ik kon mijn handen niet van haar afhouden, overal wilde ik haar voelen, betasten, strelen. Mijn sijve pik wees recht vooruit, en de natte eikel duwde tegen haar blote kontje aan. Het maakte haar niks uit, het hoorde bij het geile spel. Ik schoof haar shirt omhoog en maakte de sluiting van de witte BH los. Massieve volle borsten met grote bruine en harde tepels rolden in mijn hand.

Ik genoot van gevoel van haar borsten in mijn handen, streelde, kneedde, masseerde. Ik zoog aan de tepels en Lana zuchtte. Omdat een losse BH niet echt lekker zit onder een shirt deed ze dat uit, evenals haar BH. Alleen haar spijkerrokje zat nu omhooggeschoven nog om haar heupen. Erg opwindend, haar venusheuvel en haar gladde kutje dat onder haar rokje zichtbaar was. Lana keek me heet en geil aan, en draaide haar kont naar me toe. Ze leunde voorover op de picknicktafel. Ik zag hoe haar borsten heen en weer zwaaiden, terwijl ze op haar handen leunde. Haar kontje wees naar mij en ik wist wat de bedoeling was.

Mijn paal was nog stijf, en ik kwam achter haar staan. Ik nam mijn pik vast en richtte de eikel op haar kutje. Lana spreidde haar benen om me ruimte te geven. "Vooruit, kom in me!" hijgde ze. Mijn eikel vond haar gezwollen schaamlipjes zonder problemen en ik gleed in haar warme en natte kutje. Ik sidderde bij dit gevoel. Ze draaide met haar kont en ik voelde hoe mijn paal meeging. Ik legde mijn hand op haar kont en begon stotende bewegingen te maken. Langzaam, genietend van mijn eikel die haar kutje telkens opendrukte bij elke stoot. Het voelde goed. Mijn heupen drukte ik helemaal tegen haar kont aan en ik voelde hoe heerlijk ik in haar was. Lana kreunde bij elke stoot, ving hem met gekreun op.

Langzaam ging ons tempo omhoog, en voelden we hoe diep we in elkaar waren. Ze kreunde heerlijk wellustig en dat maakte mij weer geiler. Ik sloeg op haar kont, en zag haar reageren. Ze veerde even op, en zonk weer neer op de picknicktafel. Ik nam een van haar bungelende borsten in mijn hand, en genoot van dat gevoel. Ze waren heerlijk stevig. Lana bracht haar hand tussen haar benen en wreef over haar kutje. Ze sidderde en begon daardoor harder te kreunen "Ohhhhh... Ohhhhhhhh jaaaaa.... Ohhhhhhh... god wat lekker....". Behalve mijn pik in haar kutje waren er nu ook haar vingers die haar genot schonken.

Ineens ging ze rechtop staan. Mijn pik glibberde uit haar kutje. "Even omdraaien..." zei ze. Lana ging op de picknicktafel zitten en ging op haar rug liggen. Jezus! Ik had een prachtig uitzicht op twee volle en stevige borsten die half van haar buik afhingen. Wat ontzettend mooi om te zien! Haar volle buik, met het rokje, en dan een mooi kutje, helemaal glimmend van het vocht. Ik kwam snel tussen haar benen staan, en leidde mijn paal weer in haar dampende kutje. Weer dat overweldigende gevoel van een kutje binnengaan. "Oh jaaaaaa" bracht ik uit. "Goed zo, helemaal erin.... Neuk me! Snel!" fluisterde ze.

Ik ging meteen weer over op het tempo waarmee we net gestopt waren. Het genot was meteen weer terug, en ik voelde tot in mijn buik hoe heerlijk het in haar was. Lana trok haar benen omhoog en gaf me een ontzettende opwindend gezicht op haar kutje en kontje. Wat een geil gezicht, mijn pik glimmend in haar strakke lipjes te zien glijden. Tot aan de eikel eruit, en dan weer tot de wortel erin. Daarbij kletsten mijn heupen tegen haar billen aan. Lana ving elke stoot met gekreun op.

Ik voelde dat Lana ging komen, en deed mijn best het nog wat fijner te maken. Ze sidderde, rolde met haar hoofd van links naar recht. Haar borsten schokte onophoudelijk omdat ze regelmatig haar rug kromde. Ze kermde onbegrijpelijke woorden. Op dat moment hoorde ik in de verte geluiden. Er kwamen mensen langs. Shit, net nu ze ging klaarkomen! Zou ik stoppen? Nee, dan was de magie van het moment weg. Iets inhouden? Nee, ook niet. Lekker simplistisch zei ik "Ssssssst, zachter". Ze hoorde me niet eens. Ik legde mijn hand op haar mond, maakte haar duidelijk stiller te zijn. Maar ik hield niet in.

Ze keek me aan, en begreep wat er gebeurde. Ze moest stil zijn, maar ik ging onverminderd door. Dit maakte haar alleen maar geiler. Haar ogen stonden hulpeloos, ze ging klaarkomen, maar wist niet hoe ze stil moest zijn. Terwijl ik haar diep en hard neukte kwamen de mensen achter haar tuin lang gelopen en stond ze op het punt om klaar te komen. Ik gaf nog een stootje bij en zag hoe ze het niet meer ging houden. Met wijdopgesperde ogen keek ze rond, hapte naar adem. Ze probeerde het zo lang mogelijk stil te houden. Ze kwam klaar, het was zo'n mooi gezicht. In stilte kwam ze klaar, en keek me aan. Ik neukte door, en terwijl de mensen verdwenen, kwam de verlate schreeuw van haar orgasme. Het leek wel of ze explodeerde. Oh god, wat een geil moment! Schokkend en gillend kwam ze klaar, in haar eigen tuin. Ik hield haar hand vast en kneep erin, was getuige van dit heerlijke moment voor ons.

Ik bleef neuken, en voelde door al dit waanzinnig geile dat ik zelf ook ging komen. Ik voelde hoe haar kutje verkrampte en ik voelde hoe mijn onderbuik harder werd en hoe mijn zaad in aantocht was. Ik stootte hard in haar kutje en maakte een paar ongecontroleerde bewegingen. Mijn zaad eindigde in haar Lana's heerlijk lijf, en met een paar oerkreten stootte ik nog een paar keer diep in haar kutje. Daarna gooide ik mezelf op haar heerlijke lijf, omarmd door Lana.
Jezus, die passerende mensen hadden ons een intens moment gegeven. Nooit geweten dat jezelf zo moeten inhouden, zo opwindend kan zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten