maandag 6 juni 2011

Ina

Het zal iedereen opgevallen zijn dat er de laatste tijd maar sporadisch fantasieen van mijn hand komen. Dat komt deels door weinig inspiratie, maar ook geen zin om de de fantasieen die ik wel heb aan het papier toe te vertrouwen. Ik baal er zelf ook van, maar het is niet anders.

Een tijd geleden mailde er een dame om me te laten weten dat ze mijn verhalen erg graag las, en ze zinspeelde op hetgeen het bij haar deed. Dat deed me toch wel ontwaken, ze prikkelde mijn nieuwsgierigheid. Ik wilde graag weten wat mijn verhalen bij haar deden, al had ik natuurlijk wel een idee ;-)

Ik mailde haar terug, bedankte haar voor het compliment en vroeg haar of ze er bezwaar tegen had om me te vertellen hoe ze mijn verhalen beleefde, en wat ze daarmee deed. Ze schreef namelijk dat ik vast me wel kon voorstellen wat ze na het lezen van mijn verhalen deed. Ik vond het juist erg opwindend als zij me dat zou vertellen.

De volgende dag zag ik op mijn werk dat ze teruggemaild had. Mijn pik reageerde ogenblikkelijk, alhoewel ik de mail nog niet geopend had. Voorzichtig als ik was, opende ik dit soort mails niet op mijn werk. Mijn collega's hoefden niet te weten dat ik graag erotisch getinte mails lees en schrijf. Na werktijd racete ik naar huis, begroette vrouw en kinderen en zette me achter de computer. Zodra de gelegenheid zich voordeed, opende ik de mail en las een nauwgezet verslag van datgene dat ze met zichzelf deed. Weer zette mijn pik zich op. Het wond me op te lezen hoe ze haar borsten streelde, met opzet haar tepels hard maakte, en tenslotte haar kutje verwende. Ik zag het voor mijn ogen gebeuren.

Die avond schreef ik een antwoord. Ik bedankte haar voor de uitgebreide beschrijving en bekende haar dat haar schrijfsels me opwonden. Ik trakteerde haar op een klein fantasietje, dat op dat moment in mijn hoofd speelde. In die fantasie trok ik me af voor haar, terwijl zij zichzelf lag te verwennen.

Haar antwoord was er de volgende dag. Ze vertelde me dat mijn verhaaltje dicht bij een steeds terugkerende fantasie kwam, en dat ze daarbij uiteindelijk over haar borsten gespoten werd. Haar verhaal wond me mateloos op. Ze leek me een heerlijk opwindende vrouw. In verdere mailtjes leerden we elkaar beter kennen, en geilden we verder met elkaar. Maar een ding vertelde ze me niet, hoe vaak ik er ook naar vroeg: haar naam. Ze was erg voorzichtig, wat ik goed kon begrijpen. Ook ik ben erg voorzichtig, en wil koste wat kost mijn echte leven en mijn virtuele leven uit elkaar houden.

Pas na heel wat mails heen en weer liet ze me haar naam weten. Ina. Ergens in een van de mailtjes liet Ina me weten dat ze het mailen wel leuk vond, maar dat ze zich niet kon voorstellen dat ze vreemd zou gaan en haar man zou bedriegen. In de daar op volgende mails, waarin we geiler en geiler werden, kon ze het preciezer omschrijven. Ze wilde best eens een van haar fantasieen in het echt beleven, maar ze wilde niet neuken. Om precies te zijn, ze wilde geen vreemde pik in haar kutje. Aangezien haar fantasieen over strelen, likken, vingeren, aftrekken en pijpen gingen, sloot dat in mijn ogen een ontmoeting niet uit. Ik zou een ontmoeting met alleen likken en vingeren al geweldig vinden. Een vrouw daar van zien genieten vond ik al geweldig.

Ze stond in tweestrijd. Wel of geen ontmoeting? Ze had de kans om één van haar fantasieen eens te beleven, maar was bang dat ik misbruik zou maken van de situatie. Hoe legde ik haar uit, dat ik haar beslist zou respecteren? Ik was enkel uit op haar genot, omdat precies dít me zo opwond. Juist haar ongelukkig of boos te zien zou dat heerlijke gevoel te niet doen. Ik beloofde haar plechtig dat ik enkel voor haar genot zou zorgen en dat ik aan haar overliet wat ze nog meer wilde doen, mits zij net zo respectvol zou zijn. Het koste me aardig wat moeite om haar daarvan te overtuigen, maar na een hoop mailtjes met uitleg leek ze te accepteren dat ik me aan mijn woord zou houden.

Op een gegeven moment stelde ze me voor me te ontmoeten in een van de Valk motel ergens halverwege onze woonplaatsen. Ze wilde eerst een keer koffiedrinken om elkaar te leren kennen. Daarna zouden we eventueel een date kunnen afspreken. Yes! Ik genoot van het spannende gevoel dat ik een leuke vrouw zou gaan ontmoeten. Aan de andere kant zou ze ook wel eens kunnen besluiten om me niet meer te willen zien. Ook ik zou zoiets kunnen hebben: wat als ik haar niet zo leuk zou vinden.
Vreemd genoeg voelde ik me niet onderdanig, of kruiperig. Zo is het niet. In dit geval snijdt het mes aan twee kanten: Bij een date zou Ina verwend worden zoals zij het wilde. En door het genot dat zij daarvan beleefd kon ik ontzettend opgewonden raken en zo ook genieten.

Vorige week hebben we elkaar ontmoet. Ik kwam die dag het van de Valk hotel binnen gelopen en keek even rond. Op een of andere manier zijn de ingangen van die hotels erg onoverzichtelijk. Je moet altijd eerst even rondkijken waar wat is en waar je naar toe moet. We hadden afgesproken in de lobby, waar we koffie zouden drinken. Het was die dag in het voorjaar al lekker warm, en Ina had gezegd dat ze de kleuren blauw en wit zou dragen, een blauw met witte rok. Ik had eigenlijk nog willen vragen wat voor schoenen ze zou dragen. Tja, ik ben toch wel een schoenen freak, kan behoorlijk genieten van mooie sexy sandaaltjes met hakjes, of een mooie pump. Geen torenhoge stiletto hakken, nee, een hakje dat past bij het lichaam van een vrouw, zodat haar lichaam er mooi door uitkomt.

Ik liep aarzelend door de lobby, op de uitkijk naar een vrouw met een rokje. Niets, zo leek het wel. Misschien was ze er nog niet. Ah! Daar! Helemaal achterin de lobby zat ze. Een vrouw in blauw en wit. Wauw! Ik had nog geen foto van haar gezien, maar ze zag er leuk uit. In mijn ogen lekker jong en fris. Een jonge moeder. Stevig en goed gevuld, maar met een leuk hempje en vestje. Een tas aan haar schouder. Ze bleef staan, terwijl ik naar haar toe liep. Tegelijkertijd bekeek ik haar. Hmmmm, heerlijk brede heupen en mooie volle borsten. Haar hempje was goed gevuld. En geen sandaaltjes, maar blauwe espadrilles met een sleehak. Blauw gelakte teennagels. Ik vond haar prachtig.

"Hai!" begroette ik haar. Ze lachte en zei "Hoi! Leuk je eindelijk eens te zien!". We gaven elkaar een hand, en heel even twijfelde ik of ik haar kon kussen. Ina loste dat op door me op mijn wangen te kussen. We keken elkaar even aan, en glimlachten beiden. Ik keek nog eens onopvallend naar haar voeten. Ze stond mooi op deze schoenen. Gauw keek ik haar weer aan, hopelijk viel het haar niet op.

"Je ziet er leuk uit..." zei ik, "mooi...". "Dank je" antwoordde ze, en ze maakte aanstalte te gaan zitten. De lobby was gevuld met grote en brede donker leren fauteuilles. Tussen de fauteuilles stonden grote en hoge planten. Even viel er een stilte, en ik vroeg haar of ze al koffie had besteld. "Nog niet." zei ze. Ik keek uit naar een ober, en zwaaide naar hem zodra hij naar mijn kant keek. We bestelde allebei cappuccino. De ober liep weg en weer keken we elkaar aan.

Ik bekende dat ik het toch superspannend vond om haar voor het eerst te ontmoeten. Ina beaamde dat, maar het was een opening om een gesprek te beginnen. Ik voelde me even een beetje opgelaten om met Ina, die ik een minuut eerder had ontmoet nu al over daten te praten. Maar ik merkte haar ondeugende ogen op. Ze glinsterden! Ze genoot van het moment en van onderwerp, en ze lachte veel. Ina leek helemaal geen last van schaamte hebben of zich opgelaten te voelen.

Ze ging wat achteruit hangen, keek me ondeugend aan en streek terloops over haar rok. Ik zag het rokje tijdens het gesprek langzaam omhoogschuiven. Niet per ongeluk, nee, ze deed het bewust. Ik trok even mijn wenkbrauwen op, liet haar weten dat ik het zag. We praatte gewoon verder, zonder er woorden aan te besteden.

Het werd voor mij steeds moeilijker haar te blijven aan kijken. Haar rokje was behoorlijk hoog geschoven, en ik verwachtte ieder moment haar broekje te kunnen zien. "Vind je het leuk?" vroeg ze me. Ik keek haar vragend aan. "Vind je het leuk?" vroeg ze weer, "dat ik mijn rokje voor je omhoog schuif?". "Ja...." zei ik glimlachend, en op mijn lip bijtend. Ik genoot hier van. Ik wist dat ze het expres deed, en het miste zijn uitwerking niet. Ze had me geschreven dat ze het opwindend vond om aan een man te laten zien wat ze met zichzelf deed. Aan de andere kant wist ze nog niet goed of ze dat wel echt zou durven. De tweestrijd was er nog steeds, zag ik op haar gezicht, alhoewel ze het beslist erg opwindend vond. Net als ik trouwens!

Maar ze pakte haar rokje vast en trok het helemaal omhoog. Jezus! Ik keek precies op haar blote kutje, geen broekje. Ze had gladde schaamlipjes, met een klein driehoekje haar erboven. Gebiologeerd staarde ik naar haar kutje. Ze hing wat onderuit gezakt, en hield haar benen uit elkaar. Ik had een perfect zicht op de binnenkant van haar dijbenen en de ietwat donkerdere schaamstreek. Haar tong likte haar lippen nat en keek me nadrukkelijk aan. "Wauw!" was het enige dat ik kon uitbrengen. "Daar geniet je wel van, he?" fluisterde ze hees. Ik knikte alleen maar en genoot van het uitzicht. Ik voelde hoe mijn paal groeide en dikker werd. Alleen maar koffiedrinken, had ze gezegd...

Met haar hand streelde ze de binnenkant van haar dijen, en keek me wellustig aan. "Zou je mee willen doen?" vroeg ze me. Dat leek me een heerlijk idee, "Ja, echt wel! Alleen niet hier...." zei ik, maar het was de vraag zelf, de toon waarop het gevraagd werd, die me zo geil maakte.

In onze ooghoeken zagen we de ober aankomen met onze koffie. Kalm schoof ze het rokje naar beneden, en zat ze er bij als een vrouw die zat te wachten op haar koffie. Toen de ober weer weg was, praatten we verder. Maar het idee dat ze me zojuist een blik op haar kutje schonk en de hele broeierige sfeer eromheen had me behoorlijk opgewonden, nog altijd was mijn pik hard en stijf. Ze had natuurlijk haarfijn door, en op haar beurt genoot zij daar weer van.

Na een tijdje kondigde Ina aan dat ze naar het toilet ging. Ze stond op (weer die prachtige benen op sleehakken, hmmmm), pakte haar tas en zei met een lachje "Ik ben zo terug, niet weg gaan, he?". "Nee nee..." antwoordde ik, eveneens lachend. Ik dacht aan haar kutje, en dat ik echt niet weg zou gaan. Ik besefte dat ik de enige was die wist dat ze een bloot kutje onder haar rokje had. Het wond me enorm op, die wetenschap.

Na een paar minuten kwam ze terug. Met een triomfantelijke blik in haar ogen. Ze ging zitten, terwijl ze in één beweging haar tas van haar schouder liet glijden. Met haar handen zocht ze even en haalde er toen een kaartje uit dat ze over het tafeltje tussen ons in mijn kant opschoof. Het leek op een credit card. Ik pakte het op en zag toen dat het een magneetkaart was, een sleutel voor een kamer in dit hotel. Ik keek haar aan, en ze lachte schalks. "Ik ben maar even langs de receptie gelopen..." zei ze. "Wow! Je wilt...?" keek ik vragend. "Ja.... als je wilt..." antwoordde ze. Dat laatste hoefde je me niet te vragen. Ik wilde best, maar omdat we hadden afgesproken alleen koffie te drinken, had ik dit niet verwacht. En dat zei ik ook. "Klopt," zei ze, "maar ik voel me opgewonden, en ik wil je handen wel eens voelen op mijn tepels. Eens kijken of dat net zo lekker is als in je verhalen. Dus? Ga je mee?".

"Natuurlijk!" antwoordde ik gretig. We stonden op, en liepen terug langs de receptie. Van daar naar de kamers. Zodra we de eerste hoek om waren gegaan, keken we elkaar aan. We stopten, en ik keek haar aan. Ze had mooie ogen, een klein beetje opgemaakt. Maar ik werd aangetrokken door haar mond. Donkerrode lippen. Mmmmm, dat vind ik zo erotisch, donkerrode lippen. We kusten elkaar zacht, en daarna wat gretiger. Een beetje tongen. Voordat we elkaar los lieten en verder liepen, keek ze me even serieus aan, en vroeg me "Niet neuken, ok? Alleen handen en mond..." "Ok!" antwoordde ik, "we zouden eigenlijk alleen maar koffie drinken, he?" "Tja, soms loopt het anders, he?" zei ze met een lachje.

We maakten ons uit de omhelzing los liepen zonder woorden verder naar de kamer. Met de magneetkaart deed Ina de deur open en stapte voor me naar binnen. Achter me viel de deur met een klik dicht, en dat benadrukte onze situatie: we waren hier alleen met elkaar. We waren hier alleen, en kwamen voor iets waar we allebei naar verlangden. Zonder woorden draaide ze zich om, en liet de tas van haar schouders glijden. Ze kwam vlak voor me staan. We kusten elkaar nog eens, maar namen nu uitgebreid de tijd. Er was niemand die ons kon zien, en konden nu meer genieten van onze lippen en tongen. We namen elkaar in elkaars armen. Ik liet mijn handen over de achterkant van haar volle lichaam glijden. Mmmmm, zo lekker zacht, zo warm, zo..... lekker. Haar kont was fijn om te strelen, heerlijk vol.

Na even stapte ze achteruit. Twijfel op haar gezicht, ik vroeg me af wat er was. Ze lachte zenuwachtig, en maakte toen haar vestje los en liet het op het bed glijden. Onzeker keek ze me aan, maar ook vastberaden. Aarzelend begon ze zichzelf met haar handen en armen aan te raken, een streel hier, een aanraking daar. Gaandeweg werd ze zekerder. Ze trok haar hempje omhoog en over haar borsten heen. Een witte BH met transperante stof, mooie lingerie. Het benadrukte haar decollete, en haar volle borsten. Ze keek me aan, met geile ogen. "Spannend, maar ook heerlijk..." fluisterde ze, "om dit zo te doen." Ze streek langs de zijkanten van haar BH. De uitdrukking op haar gezicht toonde genot. "Heerlijk... om je te mogen zien genieten" fluisterde ik, in de ban van haar wellustige houding. In een van haar mails had ze me geschreven dat ze misschien zich wel zou generen als het moment echt daar zou zijn. Nu, in het begin misschien wel, maar al gauw bleek daar niets meer van...

Ze streek met haar vingertoppen over haar buik. Ze ging zitten op de rand van het bed, en zette haar strelingen voort. Rustig zochten haar vingers zich een weg over de blanke huid. Ze hield haar ogen half gesloten, en genoot van haar eigen aanrakingen. Af en toe was ik me erg bewust van mijn harde paal, want haar strelingen hadden dat effect wel op me. Ik voelde af en toe een klop in mijn broek. Maar haar handen trokken de aandacht en gebiologeerd keek ik hoe ze haar borsten in haar BH liefkoosde. Ze keek me loom aan, en glimlachte flauw. Ze was duidelijk opgewonden en ontspannen tegelijk. Knap, dat ze zich op haar eerste date met mij al zo kon ontspannen. Ze drukte haar borsten tegen elkaar, wreef ze omhoog en omlaag, nam ze in haar handen. Heerlijk om te zien....

Ina had me ook geschreven dat ze graag zag hoe ik mezelf verwende. Na de zoveelste klop in mijn broek deed ik mijn broek dan ook uit. Een harde pik viel over de rand van mijn boxer en bleef horizontaal hangen. Ik zag het vochtige plekje aan het puntje van mijn eikel. Genietend keek ze strak naar mijn pik, dat alles met haar borsten in haar handen. Langzaam begon ze weer te strelen, te masseren. Ineens deed ze haar handen op haar rug en maakte de sluiting van haar BH los. De cups gleden naar beneden en twee heerlijke volle zachte borsten hingen half naar beneden. Ze waren niet zo stevig meer, maar wel verleidelijk! Ik wilde ze pakken, ik wilde ze voelen, ze strelen, aan haar tepels zuigen. Ik verbood mezelf zo te denken, eerst wilde ik haar zelf zien genieten.

Naakt kwam ik naast haar zitten, en bekeek haar. Ina keek me recht aan en zei "Ohhh Jeroen, wat lekker is dit..." Terwijl ze naar me keek, pakte ze de zoom van haar rokje vast en trok die omhoog. Weer zag ik haar mooie kutje, maar dit keer van dichtbij. Als ik mijn hand uitstak, dan zou ik het aanraken. Straks Jeroen, strak... hou je in!

Ze pakte nu haar tepels vast. Kleine bruine tepelhofjes, maar stijve tepeltjes. Het bruin eromheen was helemaal samengekrompen doordat haar tepels zo stijf waren. Ze kneep ze zacht tussen twee vingers, rolde ze, en trok er zachtjes aan. Dit alles was zo wellustig om te zien. Ik voelde wat kouds aan mijn eikel, het was een druppel die ervan af gleed. Ik ging staan, tussen haar benen.

Ik nam mijn harde paal in mijn hand. Mijn pik is behoorlijk dik als ie stijf is, maar lekker warm. Het is een fijn gevoel als ie in een hand wordt genomen. Een beetje tintelend. Ik speelde er mee, hij was nog niet helemaal hard. Ik trok de voorhuid heen en weer, en genoot van het glibberige vocht dat zich tussen de eikel en voorhuid verdeelde. Mijn eikel was nat, en er zaten slierten schuimerig geil op. Ik genoot van mijn eigen lijf, en ook van het uitzicht dat ik op Ina had. Ze lag gefascineerd te kijken naar hoe ik me aftrok. We wonden elkaar op, en we wisten van elkaar dat we dit allebei graag wilden.

Langzaam kwamen de handen van Ina weer tot leven, en begonnen zichzelf weer te strelen. Ze legde een hand op haar kutje en begon met gestrekte vingers over haar lipjes te strelen. Telkens als haar vingers bij haar clitje kwamen, kromde ze ze een beetje, om daar extra druk uit te oefenen. Ze sloot haar ogen even, en kromde haar rug. Ze kreunde zacht, Ina genoot overduidelijk van dit moment. Ze vond het heerlijk zich zo te geven en zich zelf zo te laten zien. En eerlijk is eerlijk, ik vond het een waanzinnig opwindend gezicht haar zo te zien genieten. Zonder dat ik het zelf echt in de gaten had, was mijn paal keihard geworden door mijn eigen aftrekken, maar vooral door haar genot.
Zo wonden we elkaar meer en meer op. De druppels voorvocht sijpelden uit mijn eikel en hingen in lange draden aan mijn glimmende eikel. Ina's hete kutje sopte in het trage ritme waarmee haar vingers over haar kutje draaiden. Af en toe liet Ina een vinger door haar schaamlipjes glijden en wreef dan met die natte vinger rondjes om haar tepels. Ze maakte ze nat en ze werden alleen maar harder. Ina's rug trok krommer en krommer en haar kreunen klonken luider. Helemaal lekker genietend gaf ze zich over aan het ultieme gevoel. Een hand die haar flinke borsten en tepels verwende en de andere die afwisselend in haar sappige kutje gleed en dan weer haar clitje bewerkte.

Al gauw bereikte ze haar hoogtepunt, ze krampte met haar buik, en schokken gingen door haar buik heen. Haar borsten trilden ervan. Haar gezicht was in extase en een kreun zwelde aan, en zwakte weer af. Ze liet het orgasme door haar lijf glijden en onderging het alles met geil gezicht.

Langzaam ontspande ze zich. Eerst met gesloten ogen, later opende ze haar ogen. Heerlijk loom keek ze me weer aan. Ze zag mijn harde pik, met glimmende eikel. Een hand die hem lekker aftrok en een andere die de ballen kneedde. Haar loomheid verdween als sneeuw voor de zon, toen ze in de gaten kreeg wat ik voor haar stond te doen. Ze kwam overeind en fluisterde "Jezus, dit is geil zeg! Oh ga door, dit is opwindend!". Meer aanmoediging had ik niet nodig. Een mooie vrouw die me aanmoedigde om me voor haar af te trekken, wat wellustig!

Ik genoot van mezelf, van het gevoel, maar vooral van de gretige geile blik waarmee ze me aankeek. Ik raakte heter en heter en dacht dat het niet lang meer zou duren. Toen legde Ina haar handen op mijn buik, en streelde me vlak boven de wortel van mijn paal. Zonder dat ze het wist had ze een van mijn erogene zones gevonden en maakte ze me daar helemaal gek. Ik voelde het orgasme komen. Schokken en krampen in mijn onderbuik stuwden mijn zaad naar de eikel. Ina zat vlak voor me en keek me geil aan, ze had nog niks in de gaten. "Owwwwwwwwhhhhhhhh" kreunde ik laag, toen ik klaar kwam. Mijn zaad schoot in een paar snelle klodders naar buiten en spoten met hete stralen tegen haar borsten aan. "Oh jaaaah!!!!" riep Ina verrast en verrukt toen ze voelde en zag wat er gebeurde.

We keken elkaar geil aan toen we zagen waar mijn zaad was, langzaam liepen de warme kleverige druppels van haar volle borsten af. Ze keek me lachend aan en pakte mijn stijve nog nakloppende paal. Ze trok me dichterbij en wreef de eikel door het zaad. Ze smeerde het uit over haar tepels. "Mmmmmm" riep ze, "oh jezus, dit is geil zeg!". Ik ging naast haar zitten en liet me achterover vallen. Ina was juist weer opgewarmd en liet geen seconde voorbij gaan. Met een opgewonden blik in haar ogen kroop ze over me heen. Ze keek me aan, en kwam zo over me zitten dat haar borsten recht omlaag hingen, vlak boven mijn mond. Ik kon zien hoe heerlijk vol en massief ze waren, ze waren prachtig van vorm. Haar kleine bruine, strak gerimpelde tepelhofjes met de harde tepels die omlaag wezen. Met daaraan de druppels en stralen sperma.

Ik stak mijn tong uit en begon haar borsten te likken. "Mmmmmm... lekker!" fluisterde Ina. Ik genoot van de zachtheid van haar borsten en de smaak van mijn zaad. Het idee alleen al was zo geil, en dan nu echt mijn eigen zaad likken en drinken, heerlijk! Ik zoog het van haar borsten af, en bewaarde haar tepels voor het laatst. Die zoog ik als laatste. Lekker hard. Ik voelde haar reageren, ze kreunde in de verte en kronkelde. Ook voor mij was het heerlijk want ondertussen had ze haar borsten over mijn gezicht heen gelegd. Stevig likkend aan haar tepels, af en toe hard zuigend, merkte ik hoe ze weer geiler werd. Mijn hand gleed tussen haar benen en vond haar natte grotje. Soepel gleed een vinger tussen haar lipjes door. Ze was heerlijk glibberig. Mijn vinger gleed dieper en ik begon haar te vingeren. Ik bleef haar tepels zuigen, ze bleek er heerlijk gevoelig te zijn. Kronkelend genoot ze van het stimuleren van haar borsten.

Ik vond het heerlijk haar te zien en voelen genieten boven me. Ze ademde diep, steunde af en toe, en bleef maar kronkelen. "Lang kan ze dit toch niet vol houden, zo over me heen hangen" dacht ik. En alsof ze mijn gedachte raadde, ging ze naast me op het bed op haar rug liggen. Ik kwam over haar heen hangen en zoog weer verder aan haar heerlijke volle borsten. En tegelijkertijd vingerde ik haar stevig. Om de beurt bewerkte ik haar clitje en haar g-spot. Vocht vloeide er rijkelijk en het gekreun hield maar niet op. En ik, ik genoot met volle teugen. Wat was ze toch mooi in haar extase, in haar opwinding.

Spontaan bedacht ik me dat ik haar eens lekker wilde likken. Ik ging tussen haar benen zitten en drukte ze wat uit elkaar. Haar lipjes waren erg nat en glommen. Ik bracht mijn gezicht dichterbij en zag het roze tussen haar gezwollen lipjes. Langzaam likte ik haar lipjes. Ze smaakte me heerlijk. Teder likkend, met korte snelle likken, voelde ik haar onder mijn handen sidderen. Ze kreunde zacht. Mijn wijsvinger gleed soepel naar binnen, en begon haar g-spot te bewerken. Ze schokte even, toen ik haar daar aanraakte. Mijn tong ging op zoek naar haar clitje en likte er rustig aan. Af en toe zoog ik haar clitje hard tussen mijn lippen naar binnen, liet het los en likte het dan weer verder. Ze begon te kronkelen, steeds heftiger. Ik vond het fijn haar zo te zien genieten, het wond me ongelofelijk op.

Mijn tong en vingers bewerkte haar langzaam maar zeker naar een tweede hoogtepunt, vol overgave lag ze te kronkelen. Het was heerlijk om haar stevige lichaam zo te zien bewegen, haar rondingen waren zo mooi. Ik zag haar gezicht roder worden, en het volgende moment gooide ze haar hoofd achterover en kromde ze haar rug. Ze klemde haar benen tegen elkaar, met mijn hand ertussen. Mijn vingers staken nog diep in haar kutje. Ik liet mijn vingertoppen nog in haar kutje wiebelen, ik wilde haar zo lang mogelijk laten genieten. Kreunend beleefde ze haar hoogtepunt.

Langzaam kwam ze bij. Ontspannen streelde ik haar buik, en kuste haar mooie borsten. Ina lag met gesloten ogen na te genieten. Ze murmelde "Ik zou hier best aan kunnen wennen" en trok me boven op haar. We kusten elkaar loom. Genoten van elkaars warmte. Ik voelde haar heerlijke rondingen. Zij voelde mij ook, en ze lachte. "Jij bent er nog steeds, he?" vroeg ze me, terwijl ze met haar heupen tegen me aan drukte. "Uh-huh" bevestigde ik haar. Ze duwde me van haar af, en rolde me op mijn rug. Ze pakte mijn nog altijd stijve pik vast en begon hem langzaam af te trekken. Oh god! Wat een fantastische gevoel! Ja! Ga door! Dat deed ze ook, en met haar zachte handen verwende ze me heerlijk. Ik gaf me over aan haar vaardige handen en voelde elke vinger die ze gebruikte. Ik sloot mijn ogen, man, wat een heerlijke handen... Ik voelde haar warmte, merkte dat ze anders ging zitten. Ik deed mijn ogen weer open, en keek recht in haar verleidelijke ogen. Haar borsten hingen net achter mijn pik die ze ritmische aftrok. Ze bleef me aan kijken en op een of andere manier vond ik dat waanzinnig geil.

Alsof dat niet genoeg was, nam ze mijn eikel ineens snel in haar mond. Ze begon me lekker te zuigen en ik voelde haar tong rondjes om mijn eikel maken. Holle wangen, donker rode lippen, haar geil kijkende ogen, het maakte me allemaal knettergek. Toen ze het plekje tussen mijn poepgaatje en mijn ballen streelde ging ik uit mijn dak, nog twee seconde en mijn zaad spoot eruit. Dit was zo'n waanzinnig lekker gevoel, ik verloor de controle. Ik voelde stroom na stroom uit mijn pik spuiten, en zag aan Ina's gezicht dat ze alles in haar mond ontving.

Ze liet me heel even liggen en kwam toen over me heen hangen. Ze kuste me op mijn mond en opende toen haar lippen. Ik kreeg mijn eigen zaad van haar terug en al tongend genoten we samen van dit uitermate geile moment. Mmmmmmmm....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten