donderdag 26 mei 2011

Hannah

Laatst belde een buurvrouw aan. We waren allemaal thuis, en een van mijn kinderen deed de deur open. Even later kwam ze me vertellen dat er "een mevrouw voor me was". Ik had geen idee wie het zou kunnen zijn, dus ik liep de hal in. Ah, het was Hannah, van een paar deuren verderop. "Hoi!" begroette ik haar. "Hey" antwoordde ze, "sorry dat ik je stoor, maar ik zou je iets willen vragen." Verbaasd keek ik haar aan, en ze ging door: "Ik heb een probleem met mijn computer. Ik hoorde van Maarten dat jij wel iets van computers weet? Zou je me daarmee kunnen helpen? Als je tijd hebt, hoor..."

Af en toe komen die vragen wel eens, en als altijd antwoordde ik "Ok, wat is het probleem?". Ze ging verder, "Nou, sinds een paar dagen kan ik niet meer op internet. Ik heb al met Telfort gebeld, maar die zeggen dat het aan mijn Windows ligt". Ik glimlachte een gefrustreerd lachje, providers maken zich er altijd zo makkelijk vanaf. "Ok, daar kan ik wel even naar kijken, maar nu niet, we moeten zo weg. Komt het morgenmiddag uit?" vroeg ik haar. "Oh ja, ik ben allang blij dat je even wilt kijken. Maarten vertelde me dat jij veel met computers werkt." zei ze. Maarten was haar buurman, waar ik wel eens mee stond te praten.

We maakten voor morgenmiddag een afspraak, waarna ze vertrok. Ik vroeg haar nog de gegevens van de provider gereed te houden, die zouden we nodig hebben. Daar zou ze voor zorgen. Ik deed de deur dicht en ging de woonkamer weer binnen. Ik vertelde dat ik morgenmiddag even naar Hannah zou gaan om haar computer proberen te repareren. Weinig reactie, alleen een instemmend gebrom. De rest van de dag waren we weg, en dacht ik niet meer aan het computerprobleem.

De volgende morgen dacht ik er wel aan, ik zocht even op internet naar een mogelijke oplossing. Als het was wat ik dacht, dan moest ik even uitzoeken hoe ik dat moest op lossen. Gelukkig staat tegenwoordig elk mogelijk Windows probleem wel ergens beschreven op internet. Je moet het alleen zien te vinden. Ik dacht aan Hannah, en dat ze toch wel een bijzondere vrouw was. Erg actief, en altijd met iedereen aan het praten. Ze was een stuk ouder als ik, maar eigenlijk nog steeds erg mooi. Ze was vroeg grijs geworden, maar wel mooi grijs, bijna wit. Die keren dat ik haar zag was ze altijd leuk gekleed. Klasse en stijl, zou ik het noemen. En ja, ze had duidelijk geld, de kleding die ze droeg zag er best prijzig uit. Ze was een vrouw die zorg besteedde aan haar uiterlijk.

's Middags belde ik bij haar aan. Ze deed zelf open, en begroette me enthousiast, als altijd en bij iedereen. "Hey, kom binnen! Geweldig dat je even tijd kon maken!". Een vrouw als Hannah droeg elke dag weer iets anders. Gisteren droeg ze een legging met tuniek, vandaag droeg ze een zwarte rok tot op haar knieen, zwarte kousen en pumps. Daarop een witte blouse, het zag er heel leuk uit. Een ketting en oorbellen maakte het geheel af. Zoals altijd viel haar haar mooi glad om haar hoofd. Stijlvol.

Ze ging me voor naar de woonkamer. De inrichting bevestigde wat ik al dacht: een dure inrichting. In een hoek van de kamer stond een bureau met een laptop. "Nou, hier staat de laptop. Sinds afgelopen woensdag kan ik niet meer op internet. En aan Telfort heb je ook niks, dat weet ik nu wel." Hannah bleef staan en gaf me de gelegenheid achter de laptop te gaan zitten. "Eens kijken" zei ik, terwijl ik de netwerkverbindingen bekeek. Ze kwam vlak achter me staan, en boog zich over mijn schouder heen om mee te kijken. Ik was me erg bewust van haar, haar witte haar hing op mijn schouder, en ik rook haar lichte parfum.

De laptop had verbinding met het modem, maar vandaar leek het verder niet te werken. Ik vroeg haar waar het modem hing, en stond op. "Oh hier, achter het gordijn" zei ze, en ze ging me voor. Ze trok het gordijn weg en ik ging op mijn knieen zitten. Weer kwam ze vlak achter me staan, haar ene been raakte mijn zij. Concentreren, Jeroen! Na het bekijken van de lampjes zag ik al gauw dat het modem geen verbinding met de telefoonlijn had. Ik volgde het kabeltje en zag dat het half uit het stekkerdoosje van de telefoonlijn hing.

"Ah, kijk eens aan!" zei ik, en drukte het stekkertje terug. Na een paar seconde ging het lampje aan. "Nou, dat lijkt weer te werken" zei ik, "nu nog even op het volgende wachten..." Even later ging het volgende lampje aan. We liepen terug naar de laptop, en die laadde zonder problemen de startpagina. "Nou," zei ik, "het lijkt weer te werken."
"Ohhh, wat stom zeg! Dat ik jou daar helemaal voor heb laten komen!" riep ze uit. "Dat geeft toch niks, ik ben blij dat het nu weer werkt" antwoordde ik. "Ja, ik heb er ook helemaal geen verstand van, he! En Frans is een paar dagen weg, die lost dit soort dingen altijd op." zei ze. "Nou ja, in ieder geval bedankt! Lust je koffie?" vroeg ze.

Dat leek me wel wat, en Hannah zei me te gaan zitten, terwijl ze met klikkende hakken naar de keuken verdween. We praatten wat over en weer, en ik stond weer op en liep ook de keuken in. Dat praat toch wel wat makkelijker. Ze kletste over van alles en nog wat en ik praatte wel mee. Samen brachten we de koffie naar de woonkamer en ik ging zitten. Hannah kwam naast me zitten. Weer zo dichtbij. Ze rook lekker. We dronken van onze koffie. Ze keek me aan, met een typische blik in haar ogen. We zeiden nu even niets.

Ze streelde mijn dijbeen, en dat miste zijn uitwerking niet. Ik voelde het bloed in mijn pik stromen, ik voelde mijn pik dikker en stijver worden. Shit, dacht ik, dadelijk merkt ze dat mijn pik hard wordt. En meteen daarna, "Natuurlijk merkt ze dit, ze doet het juist expres". Ik keek haar aan, en Hannah keek strak terug. "Ik ben uhhhh blij dat je hier bent" zei ze op zachte toon.

"Mijn man is ouder als ik, en is niet meer zo geinteresseerd, zeg maar. En ik wel..." verklaarde ze, terwijl haar hand langzaam over mijn dijbeen gleed, in de richting van de verdikking in mijn broek. Ineens vroeg ik me af of dat stekkertje vanzelf uit het stekkerdoosje was gekomen. Niet dat ik het erg vond om hier te zijn, oh nee. Het was een aangenaam gevoel, daar in mijn broek. Er heerste een prettig warm sfeer om ons heen. En alhoewel ik niet precies wist waartoe dit ging leiden, gaf ik me over en besloot het gretig maar afwachtend allemaal te ondergaan.

Ik sloot even mijn ogen en genoot. Hannah zag dat en duwde me zacht achterover. "Ga maar lekker even achterover hangen" zei ze zacht, "Laat mij maar even". Op het moment dat ze haar hand op de bult in mijn broek legde, hield ik mijn adem in. Ze streelde de bult langzaam en fluisterde "Wauw, hij is al flink stijf!". Ik sidderde van deze aanraking. Haar hand gleed langzaam heen en weer, en maakte mijn paal dikker en harder. Ik voelde hoe mijn paal zich oprichtte in mijn broek. Hannah voelde dat ook.

"Ohhhhhhh" zuchtte ik, terwijl haar hand over de bobbel bleef glijden. Jezus, wat een goed gevoel. "Ik denk dat ik hem eens ga bevrijden" zei ze. Ik keek haar aan, haar gezicht straalde. Ze was duidelijk opgewonden. De vingers van haar handen friemelde aan mijn gulp en riem. Vingers met mooie donkerrode lak en een paar gouden ringen. Ze vouwden mijn broek open, en haar handen gleden naar binnen, op zoek naar mijn pik. Die was niet zo moeilijk te vinden. Ik keek gefascineerd toe om te zien hoe ze mijn pik vastpakte. Oh god! Wat een heerlijk gevoel! Haar warme vingers die doelbewust mijn pik vastnamen en naar buiten trokken. Ik spreidde mijn benen iets, ik wilde haar zoveel mogelijk ruimte geven om me daar aan te raken.

De avond ervoor was ik in bad geweest en had mezelf daar beneden helemaal geschoren. Ik vond het zelf toch al een heerlijk gevoel om helemaal glad te zijn. De zachte gladde huid is heel gevoelig, en als ik mezelf daar streel, dan is dat een heel fijn gevoel, bijna tintelend. Nu liet Hannah haar handen over mijn gladde ballen glijden en dat was heerlijk. Ze keek me aan "Lekker glad! Hmmmm, dat vind ik lekker!" zei ze glimlachend. Ze keek me even aan, en terwijl haar hand op mijn blote pik lag, neigden we langzaam naar elkaar toe en kusten elkaar.

De aanraking van haar lippen was fijn, en ik genoot van de warmte en de zachtheid. Al meteen openden we allebei onze lippen en lieten onze tongen spelen. Ik genoot van de manier waarop onze lippen langs elkaar streken, dit mocht nog wel even doorgaan.
Met gesloten ogen voelde ik hoe haar vingers zich nu om mijn pik sloten, en hem langzaam heen en weer bewogen. Het was een lekker gevoel. Ik kreunde, terwijl we tongden. Zachtjes aftrekkend, en haar lippen die over die van mij gleden, even was dat de wereld waar ik in leefde.

Mijn pik werd harder en ik genoot van elke beweging die ze maakte. Ze maakte zich los van mijn lippen en keek me aan. "Hmmmmm Jeroen, dit vind je erg lekker, he?" vroeg ze, zonder op antwoord te wachten, "Zullen we boven verder gaan?". "Lijkt me een heel goed plan..." zei ik. Hier op de bank was heerlijk, maar boven was een bed, konden we liggen, konden we elkaar uitkleden. En ja, daar konden we alles doen waar ik nu ontzettend veel zin in had. Ik wilde haar zien, voelen en meemaken. In mijn gedachte zag ik mijn glimmend pik in haar kutje glijden. Een waanzinnig geile gedachte, en mijn paal schokte in haar handen. "... want ik heb nogal zin in je..." zei ik. Ze glimlachte.

Ze liet mijn pik los, en stond op. Ik ook, ondertussen mijn paal zo goed als het ging in mijn broek duwend. Ik liep achter haar aan. Meer dan ooit was ik me bewust van haar heerlijke verschijning. Haar klikkende pumps, haar mooie benen onder dat sexy rokje, haar licht wiegende kontje. Ik stelde me haar voor met stay-ups, alhoewel ik daar nog niks van gezien had. Haar dansende haren boven dat blousje waar haar borsten beslist in een mooie BH zaten. Bevallig liep ze voor me de trap op. Ik kon net niet zien of ze stay-ups aan had. Juist dat net niet kunnen zien, dat wond me mateloos op. Dat is de kracht van de fantasie.

Boven gekomen leidde ze me naar de slaapkamer, waar een groot bed centraal van de kamer stond. Een groot raam van boven tot beneden gaf uitzicht op de achtertuin, er voor hing dunne vitrage, om inkijk te voorkomen. Ze liep tot aan het bed en draaide zich met een geile glimlach om. In stilte sloeg ze haar armen om me heen en kuste me weer. Heerlijk, haar lippen. Daar kon ik best lang van genieten. Maar Hannah had duidelijk andere plannen. "Ga liggen..." zei ze en ze duwde me tegen mijn borst, om me duidelijk te maken dat ik op mijn rug op het bed moest gaan liggen.

Ik ging liggen, met mijn knieen en onderbenen net buiten het bed. Ik leunde nog zolang op mijn ellebogen, ik wilde wél zien wat er ging gebeuren. Ze duwde mijn benen uit elkaar, zodat ze er tussen kon komen staan. Met een mysterieus glimlachje begon ze bovenaan haar blouse op te knopen. "Dit is opwindend..." zei ze zacht. Stukje bij beetje werd haar huid zichtbaar. "Ja?" vroeg ik haar, ondertussen genietend van de striptease. "Ja... mezelf uitkleden voor jou, terwijl je daar overduidelijk van geniet. Dat je dit wilt. Het voelt als mezelf aan je geven, maar ook als een soort macht over je hebben. Lekker geil!" legde ze uit.

Ze was ondertussen bij het knoopje net onder haar BH en ik kon de zwarte stof zien. Ze deed bewust geen moeite om haar blouse te spreiden, ze was zich terdege bewust van de verleiding. Het feit dat de blouse open was, maar ik verder niet veel kon zien. Jezus, ze wist hoe ze me op moest geilen! Eindelijk waren alle knoopjes open. Eindelijk zou ik haar BH zien. Tergend langzaam trok ze haar blouse open. He! Overal op haar buik was stof. Een hempje? Meer werd zichtbaar. Nee! Nee, het was een bustier. Wauw! Nog meer werd zichtbaar en ademloos keek ik hoe een mooi zwart bustier te voorschijn kwam. Sexy, zeg! Een deel van de stof was transparant, met een patroontje. De schouderbandjes zaten helemaal aan de zijkant, daardoor de huid boven haar borsten vrijhoudend. God, wat stond haar dit mooi! Genietend bewonderde ik haar verschijning, en bekeek ik haar. Haar borsten waren niet al te groot, maar wel mooi gepresenteerd.

Ondertussen waren de handen van Hannah al op haar rug en hoorde ik een ritsje opengaan. Ze deed haar rokje uit. Het gleed omlaag, ik was nu razendbenieuwd naar de rest. Een mooi zwart slipje? Stay-ups? Het bustier eindigde, en ik zag blote huid te voorschijn komen. En vier zwarte bandjes, twee aan iedere zijde. Hmmmm, oh wat, mooi! Jarretelbandjes! Het rokje gleed lager en lager en voordat ik het weet keek ik naar twee schaamlipjes met een driehoekje haar erboven. Geen slipje! Mooie lipjes, stay-ups. Allemaal zaken die ik me in korte tijd realiseerde. Nu haar rokje vrij van haar heupen hing, liet ze het vallen en werden haar stay-ups inderdaad zichtbaar. Een mooie zwarte band op haar bovenbenen, met daaraan de jarretel bandjes. Ik vond het alles haar geweldig staan. Maar man, wat een heerlijk geil gezicht, Hannah, met een heerlijk lijfje voor me te zien wiegen.

We keken elkaar aan, zij triomfantelijk glimlachend, en ik vast en zeker ronduit geil. Jezus, wat zag ze er mooi uit. "Zo te zien geniet je hier behoorlijk van. Vind je het zo mooi?" vroeg ze me. Met hese stem zei ik "Ja.... dit overkomt me nooit...". "Geniet er maar van" reageerde ze, en ze kwam tussen mijn benen zitten. Weg was haar heerlijke blote lijf, tenminste grotendeels, achter de rand van het bed. Mijn pik was ondertussen uit mijn nog openstaande broek, en was door de verleidelijke lingerie nog best lekker stijf. Ze keek naar mijn pik, en pakte hem weer vast. Ohhhhh, weer dat zalige gevoel van een warme hand die mijn pik vast pakt. Meteen begon ze hem weer rustig af te trekken, en meteen zonk ik weer weg in dat zalige genot dat me overspoelde. Met haar andere hand streelde ze de zachte huid van mijn ballen. Dat was altijd al een erotisch plekje, en ik genoot van haar aanrakingen.

Normaal stond mijn pik schuin omhoog, maar Hannah trok mijn pik recht omhoog, terwijl ze doorging met aftrekken. Een lekker gevoel, het is dan net of mijn pik helemaal naakt en voor iedereen zichtbaar is. Hij was natuurlijk al naakt, maar door hem recht overeind te zetten en daar af te trekken voelde het alsof iedereen het kon zien. Voor mijn gevoel steekt ie dan extra ver uit. In ieder geval is dat extra opwindend, en ik genoot dan ook mateloos. Hannah genoot weer van mijn opwinding en masseerde mijn ballen zachtjes. Ik keek Hannah aan, en zij mij. Ze keek nu geil, en deze wisselwerking in onze blikken maakte ons allebei gek. Het werd tijd voor meer...

Ook Hannah leek dat net te bedenken. Ze opende haar mond, en nam mijn eikel tussen haar lippen. Meteen gebruikte ze haar tong om mijn eikel lekker nat en glad te maken. Dat laatste was ie al vanwege alle lekkernijen die ik al had gekregen van haar handen en vingers. Maar haar tong smeerde alles lekker rondom en ik lag zacht te kreunen. Dit was echt lekker! Haar handen deden het geweldige werk, en haar tong en lippen maakten het af, zo lekker! Ze pijpte me uitgebreid, likte, zoog, hapte. Heerlijk gewoon. Tijdens al dit heerlijke pijpwerk hield ze het tempo waarmee ze me aftrok laag. Zo kon ik niet klaarkomen, en toch ontzettend genieten. Maar ik wilde haar ook laten genieten.

Ik keek haar aan, en vroeg haar over me heen te komen zitten met haar mooie natte kutje. Gretig ging ze daar op in en kroop over me heen. Ik bracht haar zo dat ze met haar natte kutje over mijn gezicht heen zat. Ik vroeg haar of ze comfortabel zat, maar wachtte het antwoord niet af. Ik had haar kutje namelijk geroken, en dat maakte me zo geil. Mijn tong viel aan, en begon haar lipjes te likken. Hannah haalde sissend adem tussen haar tanden door. Mmmmm, ze smaakte ook nog eens heerlijk! Ik wisselde het uitgebreid likken van lipjes, clitje en de binnenkant van haar kutje af met rauw zuigen aan haar kutje. Haar kutsapjes liepen over mijn wangen en kin, en ik liet het me allemaal welgevallen. Ik genoot van haar! Ik kon precies langs haar buik en bustier omhoog kijken, zag tussen haar bedekte borsten door haar gezicht dat in extase was. Gezicht half hangend, mond half open, ogen gesloten. Haar grijze haren die om haar gezicht heen hingen, een vrouw die genoot.

Ik merkte dat ze ook lekker geil en opgewonden werd en hoe ze zich helemaal over gaf aan het genot. Graag! Ik wilde haar graag zien genieten! Ik likte stevig over haar harde knopje, haar clitje. Ze sidderde en begon nadrukkelijker te kreunen. Met dit likken werkte ze zich snel naar een orgasme toe. Likkend over dat knopje, sidderde ze weer en kwam plotseling luid kreunend klaar. Warme vloeistof liep over mijn wangen. Ik likte zoveel mogelijk van haar geil op, ik wilde haar drinken. Ze ontspande zich wat en opende haar ogen. "God.... dat is lang geleden... Jezus wat lekker!" fluisterde ze zacht.

Ik liet haar even bijkomen, streelde haar rug. Daarna kroop ze van me af en liet zich op haar rug op het bed vallen. Ik ging naast haar liggen en bekeek haar.
Ik steelde haar buik over de gladde stof van het bustier, maar kon gewoon niet van haar kutje afblijven. Zo juist was ze nog klaar gekomen, maar ik wilde meer zien genieten. Of eigenlijk Hannah. Ik wilde zien hoe ze zich liet gaan. Nog nat en glibberig van haar geil stonden haar gezwollen lipjes wat open. Ik liet er mijn wijsvinger inglijden. Lekker warm... Mijn vinger begon langzaam in en uit te bewegen. Gaandeweg voelde ik haar binnenkant. Ik voelde elk huidplooitje. Eerst langs haar g-spot, maar al gauw masseerde het puntje van mijn vinger het plekje dat voelde als een gewelde rozijn. Ik draaide er rondjes op, of wreef er langs.

Het miste zijn uitwerking niet. Hannah lag heerlijk te kronkelen met haar onderlijf "Nnngggggg, jaaaaaaahhh..." kermde ze uit, "Oh god, wat is dat lekker, ga doorrrrr". Genietend van haar geilheid liet ik mijn wijsvinger de heerlijkste massage op haar g-spot geven. Ze sidderde, en ik bracht de wijsvinger van mijn andere hand op haar clitje. Ook daar was het nog glibberig, en mijn wijsvinger gleed rond het knopje. Nu werd Hannah gek, ze kromde haar rug. Haar gekreun werd alleen maar onduidelijker "Ohhhhooohhhhh zschattje, wt doeeee jeme aannn? Ohgod, wt gbeurt er" Schokkend, kronkelend, het kon niet meer lang duren. En mijn god wat werd ik geil van haar!

Met nog wat meer tempo en kracht bracht ik haar naar een spetterend orgasme. Schuddend kwam ze klaar en ik zag en voelde weer wat vocht uit haar kutje lopen. Mmmm, wat lekker warm, zeg! Hannah lag na te schokken en kermde alleen nog wat. Het werd stiller en stiller. Met haar ogen keek ze dwars door me heen. Ik streelde haar buik en vroeg haar fluisterend of ze had genoten. "Jezus, ik heb dit nog maar een keer meegemaakt en dat was lang geleden. Heel lang geleden... Maar god, wat lekker..." Ik liet haar even, en toen pakte ze mijn hand vast. "Zou je me nu willen neuken? Ik ben helemaal rauw gelikt en gevingerd, en ik wil je pik in me voelen. Hij is heerlijk dik, en ik wil hem in me..."

De manier waarop ze me dat vroeg maakte me heerlijk geil. Ik was al lekker wellustig door haar opgewonden gekronkel en haar heftige orgasmes, maar door haar lispelende vraag klopte mijn paal flink. Ik wilde haar, heel graag zelfs. Ik kwam overeind en ging over haar heen hangen. Mijn dikke pik wees in de richting van haar nat gevingerde kutje. De lipjes stonden nog van elkaar, en mijn eikel gleed er even over heen, voordat ik drukte. Mijn eikel verdween tussen de warme lipjes en langzaam vulde ik haar sappige kutje. Het voelde zalig, en ik sloot mijn ogen om van dit moment te genieten.

Ik legde me op haar buik, ook al zo zacht. Ik laafde me aan het moment, en voelde hoe Hannah haar benen wat optrok. Ik zonk nog wat dieper in haar. Hannah was duidelijk overgeil en lag onder me al te kronkelen met haar heupen. Ik begon mee te doen en al gauw had ik het heerlijk in de bewegingen die we tegen elkaar maakten. Een tintelend gevoel maakte zich meester van mijn paal, het was een fijne sensatie. Hannah hield met haar handen haar benen bij de knieen vast, terwijl ik haar lekker in haar kutje neukte. We kreunden allebei, genoten allebei van elkaar.

Hannah vroeg me iets, en ik deed mijn ogen open. Terwijl ik lag te pompen, keken we elkaar aan. "Laten we omdraaien..." stelde ze voor. Ik knikte en gaf nog een laatste stoot diep in haar, waarna ik mijn pik uit haar kutje trok. Glimmend van het nat sprong mijn harde paal uit haar kutje. Ook haar lipjes waren nat. Ik rolde om, en ging op mijn rug liggen. Hannah kwam over me heen zitten en zat op haar knieen boven mijn pik. Ze pakte hem vast en richtte hem recht omhoog, in de richting van haar kutje.

Hannah zat boven me, nog steeds in haar bustier, met haar borsten eroverheen bungelend. Daarboven weer haar gezicht, omlijst door die mooie grijze haren. Ze keek aandachtig naar mijn pik, die ze in haar kutje leidde. Ik keek genietend naar haar gezicht, het was mooi om haar zo geconcentreerd bezig te zien met geile erotiek. Toen mijn paal eenmaal in haar was, keek ze me aan, of beter, door me heen. Ze was ver weg, toen ze haar heupen begon te bewegen. In het ritme gleed mijn pik helemaal in haar, en voelde ik het vocht tot aan de wortel van mijn pik. Daarna er bijna helemaal uit. En weer terug. Tintelend, jeukend. Heerlijk!

Ze bewoog haar heupen steeds sneller en haar borsten, alhoewel ondersteund door haar zwarte bustier, deinend in het ritme. Afwisselend had ze haar ogen open en dan weer dicht. Haar mond half open, stevige hijgend. Ik hetzelfde overigens, ik voelde dat mijn buik verkrampte. Kreunend voelde ik mijn orgasme zich aanmelden. En toen was het daar, spuitend en krampend stootte ik diep in haar, terwijl Hannah genietend haar heupen over me heen wreef. Daarbij werd mijn spuitende pik gemangeld, maar man, wat heerlijk!

1 opmerking: