vrijdag 26 augustus 2011

Marlies I

Aan het eind van de middag op een zomerse dag. Ik had nog vakantie en was in het huis bezig met schilderen. Toen we het huis kochten, wisten we dat er geschilderd moest worden, de vorige bewoner had er weinig aan gedaan. Het was toch te warm om buiten te zitten, dus het kwam ergens wel goed uit dat ik binnen moest schilderen. En alhoewel het daar ook behoorlijk warm was, het waaide ook flink. Ik had de balkondeuren wijd open staan, en hoopte dat de verfgeur snel het huis uit zou zijn. De vitrage wapperde in ieder geval flink in de deuropening. Het was een zwoele dag.

We wonen in een rustige buurt, bijna aan het einde van de straat. Geen doorgaand verkeer in ieder geval. En als er dan een auto rijdt, dan valt dat meteen op. Zoals net, ik hoorde een auto en kijk meer uit gewoonte even uit het raam, of eigenlijk, door de vitrage van de geopende deuren. Ah, de buurvrouw. Ik bleef even kijken. Ik vond haar mooi. Een kleine maar iets gezette vrouw. Stevige heupen, flinke borsten. Half lang haar, waar ze soms erg leuk dingen mee deed. Haar gezicht trok me aan: vrolijk, lief, en het had ook iets ondeugends. Maar het belangrijkste, tenminste dat vond ik, ze zag er elke keer leuk uit. Ze besteedde aandacht aan haar verschijning. Getrouwd, natuurlijk, en twee tienerjongens. Marlies heette ze, dat hoorde ik een paar dagen geleden van mijn vrouw. Die had al kennis gemaakt, toen de buurvrouw ons kwam uitnodigen voor de koffie. We woonden hier nog maar twee weken, en kenden verder nog niemand.

Ik zag haar uitstappen. Ze had last van de warmte, ik zag ze haar blonde haar uit haar gezicht blazen. En alhoewel verhit, zag ze er toch leuk uit. Een mooi wijdvallend en dansend zomerrokje, haar mooie benen eronder, gestoken in kurken sleehakken. Mmmm, mijn favoriet! Het stond haar mooi. Ze liep naar binnen. Even dacht ik met wat jaloezie aan mijn eigen situatie. Waarom droeg mijn vrouw zulke kleding niet eens een keer? Ach, daar hadden we het al zo vaak over gehad. Ik wist dondersgoed dat dat niet ging gebeuren. Wat dat betreft was dat 'mijn' situatie. Zo had iedereen wel iets. Mijn buurvrouw was dan gezegend met een mooi lijf, maar wie weet wat er daar speelde. Iedere relatie heeft wel iets dat niet geweldig is...

Met die gedachte zette ik me weer aan het schilderen. Dit kozijn nog, en dan die van badkamerdeur nog. Ik was niet veel verder toen ik buiten een klap hoorde. Ik stopte weer met schilderen en liep weer naar de balkondeuren. Ik zag bij Marlies de balkondeuren ook open staan, daar kwam natuurlijk die klap vandaan. In de wind was de deur uit haar hand gevlogen en tegen het kozijn geknald. De vitrage wapperde ook bij haar in de deuropening. Ze schoof de vitrage helemaal open, waardoor ik in hun slaapkamer kon kijken. Marlies verdween uit het zicht, en ik ruimde mij schilderspullen op. Maar ze hield me wel bezig, want ik keek regelmatig even naar buiten om te zien of ze er weer was.

Nu, een kwartier, twintig minuten later, zie ik haar ineens door de kamer lopen. Naakt! Jezus, ik zie Marlies in volle glorie! Wat een mooie vormen heeft ze. Haar borsten, haar brede heupen. Wauw! Gebiologeerd staar ik tussen de vitrages door naar de overkant. Ze loopt langzaam door de kamer. Doelloos. Haar vormen bewegen prachtig. Ineens schrik ik wakker. Stel dat ze me ziet gluren! Snel doe ik een stap achteruit, de kamer in. Nog steeds kan ik haar zien, maar ik hoop dat ik niet opval. Ze neemt een van haar borsten in haar handen, en laat die langzaam door haar handen glijden. Sensueel. De afstand is te ver om te zien of ze harde tepels heeft, dat zou ik echt graag willen weten. Of nee, daar raak ik opgewonden van.

Want mijn paal in mijn broek is nu duidelijk voelbaar. Ik voel hoe strak mijn broek ineens zit. Marlies streelt langzaam haar lichaam, en beweegt haar lichaam daarbij, ook langzaam. Man, wat prachtig om te zien... Ik zie hoe ze op de rand van het bed gaat zitten en het laatje van haar nachtkastje openmaakt. Ze rommelt wat en ineens zie ik wat ze eruit haalt. Ik slik. Jezus, zou ze. Jaaaa! Man, wat geil. Ze heeft chinese balletjes in haar hand. Tegelijkertijd spreidt ze haar benen ver open. Ik slik eens, kijk onwillekeurig om me heen, als of ik betrapt zou kunnen worden. Ik heb een prachtig uitzicht op haar kutje. Haar lipjes zijn helemaal glad en kaal, daarboven is een klein driehoekje haar te zien. De lipjes zijn duidelijk gezwollen, dat zie ik dan weer wel. Ze pakt het eerste balletje en wrijft het over haar lipjes. Met haar andere hand trekt ze haar lipjes wat uit elkaar. Aan haar gezicht zie ik dat ze er van geniet. Ik slik, want dit is wel rete-geil, en voor mijn gevoel bovendien hartstikke illegaal. Gluren bij de buurvrouw!

Ik zie hoe ze het balletje nu langzaam naar binnendrukt. Al gauw is het verdwenen en steekt er alleen het touwtje uit haar kutje. Ze pakt het tweede balletje en drukt ook dat in haar kutje. Haar roze lipjes nemen het balletje op en ook dat verdwijnt. Nu steekt alleen nog maar het lusje uit haar kutje. Ik zie hoe ze van zichzelf geniet, haar ogen gesloten, haar lichaam langzaam kronkelend. Haar heupen draaien, zittend op het bed. Ze is overduidelijk de balletjes in haar kutje aan het bewegen om zo te genieten. Ik verwacht dat ze de balletjes er weer uit trekt, maar nee. Ze staat op en opent de linnenkast. Doelbewust neemt ze een stapel dekbedovertrekken uit de kast. Als eerste begint ze de dekbedovertrekken en hoeslakens van het bed te halen. Ik realiseer me dat ze een huishoudelijk karweitje aan het doen is, terwijl ze de Chinese balletjes in haar kutje heeft zitten.

Als ik goed kijk zie ik hoe ze nadrukkelijk haar heupen draait en wiegt. Mijn paal begint te zwellen, dit windt me ontzettend op. Eerst staat ze met haar kont naar me toe en zie ik haar massieve billen draaien en wiegen. Dan loopt ze naar de andere kant. ze herhaalt haar handelingen, maar nu met haar voorzijde naar me toe. Ik zie haar kutje en het toefje haar. Ze wiegt weer zo met haar heupen. Express, zodat ze de bewegingen in haar kutje goed voelt. Aan haar uitdrukking op haar gezicht te zien is ze aan het genieten. Af en toe zie ik haar op haar lip bijten, vooral na een beetje wiegen. Dat alles speelt zich geluidloos af, terwijl mijn vitrage heen en weer fladdert. Haar borsten deinen in hetzelfde ritme. Godsamme, wat heb ik een harde pik, wat maakt ze me geil! Wat zou ik haar graag vastnemen, op het bed duwen en samen met haar genieten... dat moet heerlijk zijn.

Na het instoppen van de hoeslakens steunt ze met haar handen op het bed, terwijl ze voorover staat. Haar borsten hangen recht naar beneden. Ze laat haar hoofd hangen, en ik zie hoe ze afwisselend het ene en andere been strekt. Daardoor kantelen haar heupen heen en weer. En daardoor zullen de balletjes in haar kutje haar ongetwijfeld laten genieten. Mmmmm, wat zou ik graag achter haar staan, en tergend aan het touwtje trekken. Langzaam het eerste balletje uit haar gezwollen lipje trekken, en dan weer loslaten. Nog eens en nog eens. Haar kutje nat zien worden....

Ze staat rechtop en komt aan deze kant van het bed zitten, net zoals toen ze de balletjes in bracht. Weer spreidt ze haar benen. Ze streelt zichzelf overal, haar borsten, haar buik, de binnenkant haar dijbenen, langzaam naar haar kutje toe. Ze neemt het lusje van het touwtje in om haar wijsvinger en trekt langzaam aan het touwtje. Haar lipjes splijten open als het balletje naar buiten dreigt te komen. Ze legt haar hoofd achterover en strekt zich languit. God, wat geil is dit! Ze windt me echt op. Mijn paal is hard en ik voel me er heerlijk opgewonden bij. Eigenlijk heb ik zin om mezelf af te trekken. Maar dan kan ik minder goed kijken wat Marlies aan het doen is. Nee, ik kijk eerst even waar dit naar toe gaat. Straks zelf maar even genieten.

Marlies trekt langzaam en daar plopt het eerste balletje naar buiten. Door deze handeling zijn de lipjes nat geworden, en ik zie ze glimmen. Marlies trekt langzaam verder en ik zie ook het tweede balletje naar buiten schieten. Ze legt de balletjes naast zich neer en streelt haar natte kutje uitgebreid, draait rondjes over haar kutje. Mmmm, wat zou ik dit graag voor haar doen. Haar verwennen. Ze is mooi als ze zichzelf verwent, als ze geniet.

Ze gaat op bed achterover liggen, nog steeds met haar benen uit elkaar. Ik zie haar gezicht niet meer, maar wel haar hand die zich tussen haar benen nestelt en met een paar vingers haar lipjes begint te bewerken. Ze spreidt ze en drukt twee vingers naar binnen. Eerst langzaam, maar al gauw sneller. Ik zie de toppen van haar vingers glimmen van het vocht en ik geniet van haar genot. Ze kronkelt overduidelijk en ik vermoed dat ze niet ver meer van haar orgasme is. Het duurt inderdaad niet lang meer. Ineens begint haar lichaam te schokken en maakt ze hevige bewegingen. Lange tijd ligt ze na te genieten, met af en toe een schok door haar lichaam.

Dan staat ze loom op, rekt zich lang uit, en loopt dan de kamer uit. Geil als ik ben, wil ik mezelf af trekken, ik wil ook klaarkomen, met Marlies als de hoofdrolspeler in mijn gedachten. Misschien blijft ze zelfs naakt in haar slaapkamer en kan ik haar blijven bekijken terwijl ik me aftrek. Zou ik het doen? Maar in mijn angst nog meer schouwspel te missen, blijf ik wachten, misschien komt ze zo terug. Zo blijf ik een kwartier achter de opening in de vitrage staan. Ineens is ze er weer. Nu met natte haren. Aahhh, ze heeft gedoucht. Nog steeds naakt staat ze voor de kledingkast en zoekt haar setje bij elkaar. Een witte broek, zo een met iets of wat doorzichtige stof, waar je elke zoom en naad ziet. Aan de pijpen hangen lintjes om te knopen. Een witte string, en een BH in dezelfde kleur. Een topje met spaggettibandjes. Ik zie hoe ze zich weer helemaal aankleedt.

Op dat moment hoor ik hoe mijn huisdeur opengaat en mijn vrouw thuiskomt. Shit, de bult in mijn broek is nog overduidelijk zichtbaar. Vanuit de benedenverdieping volgt de gebruikelijke begroeting, en ik hoop dat ze nog even beneden blijft, die bult moet wel weg. Gelukkig loopt dat goed af. Uiteindelijk komt ze naar boven en zegt ze me dat ze nog even een cadeautje gekocht heeft. "Het is ook zo raar daar binnen te stappen zonder iets om te geven." zegt ze, "Ben je klaar?"

"Nog even in de badkamer..." zeg ik, en ik loop naar de badkamer, zorgvuldig de deurstijlen vermijdend. Als ik klaar ben, volg ik haar naar beneden. We verlaten het huis en lopen over het trottoir. We bellen aan. "Ruud en Marlies", zegt het naambordje, met de regel eronder "Erik en Sander". Dan gaat de deur open, en zien we het vrolijke gezicht van Marlies. "Ha-llooooo" zegt ze, "kom binnen!" Ik bespeur niets meer van de geilheid op haar gezicht. Eerder een twinkeling, ondeugend. Jezus, dit is eigenlijk nog geiler als net! Ik bekijk haar eens goed, probeer haar mooie vormen door haar kleding te zien. Haar string onder haar broek. Vaag zie ik wat ze draagt. Onder haar broek draagt ze leuke pumps waarin haar tenen zichbaar zijn. Mmmmm, dit is echt heerlijk!

We lopen naar de woonkamer en begroeten Ruud. Marlies nodigt ons uit te gaan zitten, en even later zitten we aan te koffie. Ze vragen ons hoe het tot nu toe bevalt in de deze buurt, en of we al een beetje opgeruimd in ons huis zitten. Ik vertel over mijn schilderwerk, dat ik op de bovenverdieping bijna klaar ben. "Ja," zegt Marlies, "ik dacht al dat ik je net zag schilderen op jullie slaapkamer". Ik onderdruk een betrapte reactie, ik was tenslotte niet bezig met schilderen, in ieder geval niet meer sinds dat ze thuis kwam. Om mijn verrassing te maskeren praat ik er gauw overheen "Jaja, daar was ik mee bezig, dat is bijna af...". Het gesprek loopt verder, maar gaandeweg realiseer ik me dat Marlies me echt niet heeft zien schilderen. Sinds dat ze thuis was en boven kwam, heb ik haar staan begluren. Holy shit! Zou ze me gezien hebben?

Ik kijk haar aan. Even ontmoeten onze ogen elkaar. Een ondeugende twinkeling, alweer. Ze praat verder, en ik bestudeer haar gezicht. Zou ze me gezien hebben, het blijft maar door mijn hoofd spelen. Ik was niet aan het schilderen, en dat weten we dus allebei. Maar... hoe wist ze dat ik niƩt aan het schilderen was? Dat kan alleen maar als zij me gezien heeft. Ze moet me hebben zien gluren. In de verte bekruipt een gevoel van opwinding me. Een lekker erotiserend gevoel. Ik bedenk dat ze misschien wel meer heeft gezien, dat ze daadwerkelijk heeft zien gluren. Mmmmm, wat een lekker gevoel! Ineens, met een schok, dringt de opwinding door tot in elke lichaamscel. Want ze heeft me vast niet alleen zien gluren. Nee, ze heeft zich uitgebreid gemasturbeerd, terwijl ze wist dat ik toekeek. Jezus, wat een waanzinnig geil gevoel! Ik voel mijn paal zwellen, kloppen, tintelen. Zou ze echt bewust hebben gevingerd terwijl ze wist dat ik keek? Dat moest wel, ik kan niet anders concluderen...

Weer kijk ik haar aan, en aan de geamuseerde blik van Marlies zie ik dat ze me heeft zitten bekijken terwijl ik tot dit besef kwam. Ze heeft me helemaal door. Ze moet aan me gezien hebben dat ik nu pas doorkreeg dat ze dit alles voor mij deed. Dit maakt het alleen maar geiler! Oh man, wat een verukkelijke vrouw, ze zit hier gewoon uitdagend naar me te kijken. Ze heeft een heerlijk geile show voor me opgevoerd, nu geniet ze van mijn ontdekking en van mijn opwinding. Net als ik trouwens. Ik heb moeite een houding te vinden op hun bank, waarbij mijn harde pik niet zichtbaar is in mijn broek en waarbij ik ook nog comfortabel zit.

"He Jeroen," vraagt ze poeslief, "wil je nog koffie, of ben je al wel aan iets sterkers toe?"
Nou, ondertussen kon ik dat goed gebruiken. Even later staan bier en wijn op tafel, samen met wat te eten. Het blijft gezellig, en ik geniet van Marlies haar stiekeme aandacht. Haar steelse blikken en twinkelende oogjes. Ik kan er maar niet genoeg van krijgen. De avond eindigt natuurlijk veel te snel als mijn vrouw aangeeft te willen vertrekken. Ik kan niet te lang blijven plakken, en uiteindelijk staan we op. Als we naar de hal lopen, zorgt Marlies dat ze mijn vrouw voor laat gaan, en mij achter haar heeft staan. Met een teder gebaar legt ze haar hand even op de plek waar mijn paal zit. Ik schrik, maar, oh man, wat heerlijk! Jezus, wat windt ze me weer opnieuw op!

Met heerlijke geile gedachte neem ik afscheid en lopen we naar huis. Later, in bed, lig ik nog lang te woelen. Ik ben zo geil als boter. Heel de gluur sessie beleef ik in gedachte nog eens. Die balletjes in haar kutje, hoe ze er mee heupwiegde, hoe ze ze eruit trok, en zich zelf uitgebreid vingerde en kronkelend klaarkwam. Hoe ze me geil bekeek gedurende de avond. En hoe ik daar verlangen in probeerde te zien. Het duurde lang voordat ik in slaap viel....

3 opmerkingen:

  1. Hoeveel buurvrouwen heb je wel niet??? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een neukpartij met je EIGEN vrouw......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kunnen ook fantasie-buurvrouwen zijn, he?
    Een verhaal over mijn eigen vrouw, dat gaat denk ik niet gebeuren: daar heb ik geen fantasieen over :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg..... Opschieten Jeroen!!

    BeantwoordenVerwijderen