zondag 2 oktober 2011

Hilde

Er zijn veel Nederlanders in de supermarkt. Ik had het al gezien aan de gele nummerborden op de parkeerplaats. Tja, het is zaterdagmiddag, en een nieuwe lading landgenoten heeft de streek van het Gardameer bereikt. Nadat ze in hun appartementje of huisje zijn aangekomen, moet er nog wel even boodschappen gedaan worden, morgen zijn de winkels dicht... Naast Italiaans, klinkt nu ook het Nederlands in de gangpaden. Wij zijn er al een week, we zijn hier vorige week aangekomen. We hadden al wat strandjes bezocht en wat uitstapjes gemaakt, en bovendien genoten van het eten en de omgeving.


Ik kijk zoekend om me heen, hier in de gangpaden van de supermarkt. Ik wil wel eens iets anders eten als pasta. Ik kom erachter dat dat niet echt populair is in Italie. Aardappelen hebben ze wel, en ook groente, maar niet echt veel keuze. Dat kan natuurlijk aan de supermarkt liggen, maar daarmee moeten we het nu wel doen. Ik passeer een Italiaanse vrouw en ga de hoek om. Leuk gekleed, een mooi zomerjurkje, op hakken, zoals zovelen hier in Italie. Daar kunnen de Nederlandse vrouwen eerlijk gezegd nog wel wat van leren. Maar de Nederlandse vrouw heeft dan uiteindelijk toch weer een mooier gezicht, vind ik persoonlijk.

In de rij waar ik uitkom staat een Nederlands gezin met drie tienerdochters, alhoewel de vader nergens te zien is. De dochters zijn overduidelijk met zichzelf bezig, alles volgens de laatste jeugdtrends. Een net iets te grote zonnebril, de eeuwige mobiel in hun handen. En het valt nog mee dat die hier niet de blikkerige tonen van een van de laatste jeugdidolen ten gehore brengt. De drie dochters staan om hun moeder heen en bediscussieren of ze vanavond spaghetti moeten eten. Zo aan hun huidskleur te zien zijn ze net aangekomen, voor deze omgeving zijn ze nog erg blank.

Als een van de dochters een andere soort pasta uit het rek pakt, zie ik hun moeder. In een oogopslag zie ik dat ze ongeveer van mijn leeftijd is. Een beetje behoudend gekleed, niet te bloot, niet te frivool. Dat kan natuurlijk ook vanwege hun aankomst vandaag uit Nederland zijn, waar het erg slecht weer schijnt te zijn. Een zomerrok tot net over de knieen, terwijl hier de mode is alles tussen net bóven de knieen en nog hoger. Het is zo'n rok die je moet wikkelen, de split zit aan de achterkant. Geen zicht op blote bovenbenen overigens. Ik heb de indruk dat ze toch wat bedeesd is. Een hempje dat de schouders grotendeels bedekt, niet al te grote borsten. Redelijk kort lichtkrullend haar, een beetje koperkleurig. Zoals het hele gezin loopt ook zij op slippers. Alhoewel ze me niet erg uitbundig lijkt, vind ik dat ze ziet er leuk uitziet. Ze heeft wel iets.

De dagen er na kom ik haar regelmatig tegen in de supermarkt, kennelijk hebben ze een beetje hetzelfde vakantie ritme als wij. Eerst een dagje weg, naar het strand of iets bezoeken, en dan tegen de avond boodschappen doen voor het avondeten en meteen spullen meenemen voor het ontbijt. Op een van de dagen zie ik ze in een zilvergrijze stationwagen stappen. Vader zat daar al te wachten. Kennelijk is hij van de generatie die liever in de auto blijft wachten. Of had hij genoeg van drie kibbelende dochters en wilde hij even rust. Ook herkenbaar :-)

Tijdens een van mijn bezoeken aan de supermarkt zie ik haar weer. Het zwoele zomerweer van die dag had me geil gemaakt. En natuurlijk was de omgeving daar ook schuld aan. Alhoewel ik de Italiaanse vrouw niet echt heel mooi vind, lopen ze vrijwel allemaal op prachtige schoenen. Dit jaar zijn hier de sleehak en de sandalen met hout- of kurk-look en plateau's favoriet. Net mijn smaak! Heerlijk om zien een vrouw er prachtig uitziet door alleen op dat soort schoenen te lopen. Ik genoot van het zien.

Ze staat weer bij de pasta, hoe kan het ook anders :-) Dit keer zonder dochters, die zijn ergens anders in de winkel. Ze draagt nu een korter rokje, alhoewel nog steeds dat behoudende, dat fatsoenlijke. Ze kijkt op, en er schuift even een glimlach over haar gezicht, even is er herkenning, "Daar zijn we weer". Ze straalt maar weinig erotiek uit. "Goh," denk ik sarcastisch, "waar ken ik dat van?". Je ziet aan haar houding, haar maniertjes, haar kledingkeuze, haar haardracht dat ze weinig erotiek in haar leven toelaat. Of misschien zie ik het verkeerd, misschien kent ze weinig erotiek, of weinig verleiding ertoe.

Als ik later rondom mijn eigen vakantiehuisje loop, zie ik hun zilvergrijze auto langsrijden en bij de volgende zijweg afslaan. "Aha," denk ik, "ze wonen dus hier ergens in de buurt." Ik vraag me af waar ze zitten, want zo groot is het dorpje niet. Als ik die avond het huishoudafval in de container duw, loop ik aansluitend een rondje door het dorpje. Nauwe straatjes, terra cotta gekleurde huisjes, een typisch Italiaans dorpje. Door de jaloezieen van de geopende ramen klinken geluiden van gezinnen die aan het eten zijn, meestal vergezeld van het gebruikelijke Italiaanse temperament.

Ineens zie ik hun auto staan, en meteen kijk ik rond, om te zien waar ze dan wonen. Op zoek naar een aanwijzing, sta ik midden op straat. Ineens hoor ik iets achter me. Ik draai me om en zie haar lopen! "Hai!" roep ik iets te hard, alsof we elkaar al jaren kennen. Meteen bedenk ik me dat dit wel raar over komt. Alhoewel we elkaar in de supermarkt nu een aantal keer hebben gezien, hebben we nog niet met elkaar gesproken. Toch reageert ze met hetzelfde enthousiasme, "Hey! Woon jij hier ook?"

We raken aan de praat, het gesprek gaat oppervlakkig over de tijd die we hier doorbrengen. Onvermijdelijk natuurlijk, het uitwisselen van de lokale toeristische bestemmingen, "Ben je hier al geweest?" en "Ben je daar al geweest?" Dan zie ik ineens dat ze op prachtige sandalen staat, met hakken. Jezus! Ik wil er alles van weten, wil ze bestuderen, wil ze uitgebreid bekijken. Maar ik ben net in gesprek met haar en kan toch moeilijk gaan staan staren. Dit is lastig, zeg! Terwijl je met een vrouw in gesprek bent, veel naar de grond kijken, dat komt niet echt geinteresseerd over, toch?

Door de oppervlakkigheid van het gesprek droogt de gespreksstof snel op. Ik kijk toch even naar de grond en voordat ik het in de gaten heb flap ik het eruit: "Wat heb je mooie schoenen aan!"
Het geeft me meteen de gelegenheid ze langer te bekijken. "Ja, he?" reageert ze gretig. "Ja, mijn dochters zeiden dat ik hier toch echt andere schoenen moest dragen dan waarmee ik uit Nederland gekomen ben. Ze wilden perse dat ik schoenen met hakken zou kopen. En moet ik zeggen, ze lopen best lekker". Ik moest de dochters volkomen gelijk geven. De sandaaltjes met een kurken hak en zool stonden haar fantastisch. De drie zwarte bandjes over haar voet en een om haar enkel staken mooi af bij haar huid, net zoals haar zwart gelakte nagels. Haar kuiten spanden zich en haar blote benen zagen er prachtig uit.

Ik zei dat ik haar erg mooi vond. Ze glimlachte verlegen en zei "Dank je wel..." Pas na een tijdje zei ze aarzelend, "Mijn man ziet dat allemaal niet, als ik me eens een keer mooi maak.... Net of ie niet in me geinteresseerd is." Ik herkende haar verhaal over desinteresse. Het was bij mij net zo, mijn vrouw vond het niet nodig zich een keertje mooi te maken of in het nieuw te steken. Niet geinteresseerd. Kennelijk zat ze niet te wachten op aandacht van mijn kant. "Dat is bij ons ook zo..." zei ik haar, "Mijn vrouw lijkt helemaal niet meer geinteresseerd in mijn aandacht... of van welke man dan ook...". Bij dat laatste voelde ik me wat ongemakkelijk, ik besprak toch iets intiems met een vreemde. Alles wat maar iets neigde naar vrouwelijkheid of erotiek was niet aan haar besteed, maar evengoed was ze wel mijn vrouw. "Ja, zoiets had ik al gezien in de supermarkt," zei ze, "zoals ze zich kleedt geeft ze de indruk dat ze geen belangstelling toont in jou of andere mannen". Ze moest eens weten hoeveel gelijk ze aan haar kant had...

Ondanks het ongemakkelijke onderwerp, was het fijn om een lotgenoot te hebben, waarmee je frustraties als deze kon bespreken. Ook al kenden we elkaar nog geen vijf minuten. Ik vond haar met de minuut mooier worden, en die prachtige sandalen waren daar de oorzaak van. Even is het stil en dan zeg ik weer "Wat ben je toch mooi...." We kijken elkaar aan, en ineens zijn daar haar lippen. Een zachte, warme kus. "Dank je..." fluistert ze, met nog zo'n heerlijke kus erachteraan. Ze loopt een paar stappen, zodat ze niet meer midden op straat staat. We stappen door het poortje naast het huisje en komen uit op het parkeerplaatsje dat bij een aantal huisjes hoort. Ik voel dat ze haar hand tegen mijn borst aanhoudt. Het is heerlijk haar zo dichtbij me te hebben, ik bespeur haar warmte, haar geur. Door haar hakken is ze bijna even lang als ik, en kunnen we zonder al te veel moeite kussen. En dat doen we dan ook. In het begin zachtjes en teder, gaandeweg heter en opwindender. Voordat we het in de gaten hebben staan we heerlijk in stilte te tongen, onze hoofden iets schuin en onze armen om elkaar heen.

Ze is als was in mijn handen, ik voel haar heerlijke zachte lijf, geniet van de warmte en haar aanrakingen. Alles gaat zonder woorden, alleen elkaar voelen en zien is genoeg. Ik huiver, maar wel van genoegen. Haar ogen zijn nu gretig, en ik denk zelfs geil. Het zegt me genoeg. Ik laat mijn handen over haar kont glijden en voel aan haar reactie dat dit precies is wat ze wil. Gewillig drukt ze zich met haar borsten tegen me aan. Mijn pik begint zich er mee te bemoeien, ik wil haar! Ik verlang naar haar, ik wil haar lichaam zien, voelen en verwennen. Zij ook, want ik voel haar hand duwen tegen de bult in mijn broek. Ze kijkt me wellustig aan. "Kom....... Ik... uh... ik wil je..." fluistert ze hees.

Ze kijkt achterom, en gaat met haar kont tegen de motorkap van hun auto hangen. Ze zet haar voeten iets uit elkaar. Dan kijkt ze me aan en pakt haar rok vast. "Oh, jongen, kijk toch eens..." zegt ze, en ze tilt de zoom van haar rok ver genoeg op om me een blik op haar witte slipje te geven. Geen sexy lingerie, maar wel een grote natte vlek op de plaats van haar kutje. Ik slik. Jezus! Haar kutje is nat... Ik kijk haar aan, en kijk dan weer terug naar de natte plek. Ik kom een stap dichterbij en steek mijn hand uit. Ik druk mijn vingertoppen op de natte plek en voelde de stevigheid van haar lijf. En ik hoor hoe ze inademde, "Ohhhhhh" klinkt het zachtjes.

Ik laat mijn vingers langzaam naar beneden glijden, meer tussen haar benen. "Jaaaaaa, ohhhhh" klinkt het weer zacht. Ze laat zich verder achterover zakken, alsof ze zich niet meer wil verzetten. Alsof ze zich overgeeft. Ik neem het witte slipje aan weerszijde van haar heupen vast en trek het omlaag. Een lichtbehaarde venusheuvel wordt zichtbaar. Daaronder de gezwollen schaamlipjes van haar kutje. Ik slik nog eens, en geniet. Jezus! Haar blote kutje.... Ook mijn harde pik geniet, en klopt. Ik voel ergens dat ook ik druppels voorvocht aan het produceren ben. Nu haar slipje omlaag is, steek ik mijn vingers opnieuw uit. Weer streel ik haar, en haar zachte lipjes. Ik duw ze wat uit elkaar, en wrijf er over. Ze reageert met kronkels en kreunen. Kijkt me strak aan, en laat zich het genot welgevallen. "Ohhh jaaaa, wat heerlijk, oh, je vingers zijn lekker!" Ik draai rondjes over haar lipjes, die nu aan de buitenkant nat en glibberig beginnen te worden. Het voelt heerlijk om haar zo te verwennen en te zien reageren op mijn aanrakingen.

Ze doet even haar benen bij elkaar en schuift het slipje helemaal naar beneden, stapt eruit. Geil glimlachend gaat ze weer achterover hangen op de motorkap. Het is meer liggen. Achteroverliggend en steunend op haar ellebogen kijkt ze me aan. Haar blik spreekt boekdelen, ze wil nog veel meer van dit lekkers. Weer streel ik haar lipjes, en weer vertrekt haar gezicht zich van genot. Ik buig me voorover, en kus haar venusheuvel. Ze ruikt heerlijk! Een geilmakende geur komt van haar kutje. Ik zie hoe haar lipjes gezwollen open staan, en langzaam begin ik te likken. Daarbinnen wacht veel lekkers! Eerst de buitenkant van de lipjes. Ik voel hoe ze regaeert. Teder kus ik de binnenkant van haar dijbenen en streel haar. Dan weer verder met likken.

Ik zuig een van haar schaamlipjes in mijn mond en laat die weer los. Bij alles voel en hoor ik haar reageren. Ze maakt me zo lekker geil, ik wil niets anders dan haar zo zien en horen genieten, en ik ga gewoon door. Likken, strelen, kussen, zuigen. Langzaam verschuift het werkterrein van mijn tong zich naar de binnenkant van haar kutje en ik merk hoe haar kreunen luider werden, hoe Hilde's lichaam meer begint te schokken op de motorkap. Ze trekt één been wat op en opent haar kutje daardoor wat meer. Ze streelt mijn hoofd en probeerde me een beetje te sturen. Het is fijn om zo'n wisselwerking te hebben, en ik geniet ervan om haar genotspeelgoedje te zijn. Mijn nog altijd beknelde paal klopt stevig.

Een tijd lang lik ik haar, geniet van haar heerlijk lijf. De omgeving is totaal op de achtergrond verdwenen, ik heb alleen nog maar oog voor haar heerlijke kutje. Die zachte roze lipjes, het overvloedige vocht. Haar vingers die over mijn hoofd glijden en haar reactie op mijn likken. Haar schokkerige adem als ik een gevoelig plekje beroer. God, wat een heerlijkheid!

Aan haar gezucht merkt ik dat ze niet ver meer is. Ik concentreer me nu op haar genot en laat mijn vingers mee doen. Ritmisch strelen ze de lipjes, en glijden in en uit haar roze kutje. Wat is ze toch nat, zeg! Ik laat het puntje van mijn tong rondom haar clitje spelen en merkt aan haar dat ze hier extreem gevoelig voor is. Telkens als mijn tong over het clitje glijdt, veert ze even op. Steeds vaker lik ik het clitje, steeds sneller achter elkaar. Ze raakt in een stroomversnelling en voordat ik het weet hijgt ze diep en kreunt snel "Oh! Oh! Oh! Oh!" Ze verkrampt en drukt mijn gezicht tegen haar kutje aan. Het is zover, Hilde krampt in haar orgasme. Mijn handen blijven haar benen strelen en ik maak me los.

Wat is ze mooi, in haar orgasme. Met gesloten ogen is ze ver weg, genietend van wat er zich in haar lichaam afspeelt. Ik laat haar even uitrazen. Een halve minuut later opent ze haar ogen, en al die tijd kijk ik naar haar mooie lijf. Haar borsten, haar buik. Ja, ook haar benen in die prachtige schoentjes. Ze blijven mijn blik lokken.
Ze kijkt me aan, glimlacht en zegt "Man, wat lekker! Kom...". Ze pakt mijn hand vast en trekt me tegen haar aan. Daarbij komt ze wat overeind.

Terwijl ze nog steeds op haar rug op de motorkap ligt, trekt ze me tussen haar benen en tegen haar kutje aan. Ik voel haar handen mijn riem losmaken. "Kom..." fluistert ze nog eens, en wurmt onhandig aan mijn broek. Verlangend naar meer, neem ik dat van haar over en voordat ik het weet schuif ik mijn broek en onderbroek tegelijk naar beneden. Mijn kloppende pik, nat aan de eikel, zwiept naar buiten en staat schuin omhoog. "Kom in me" is het weer, waarbij ze strak naar mijn flinke paal kijkt. Het is me duidelijk, ze wil geneukt worden. Ik wil dat overigens net zo!

Ik pak mijn stevige paal en houd hem zo dat mijn eikel, die toch al nat van het voorvocht is, tegen haar schaamlipjes ligt. Ik wrijf de eikel zacht van boven naar beneden over haar nog altijd gezwollen lipjes. Hilde zucht en geeft zich over, ze gaat helemaal achterover liggen. Ik druk mijn eikel langzaam naar binnen, en zie haar roze lipjes opensplijten. Daarna verdwijnt de eikel en ook de stam van mijn pik. Een langgerekte "Ohhhhhhh...." is het resultaat. Ook ik heb het heerlijk, en dat gevoel wordt alleen maar versterkt door haar op de motorkap te zien liggen. Haar gezicht in extase, ogen gesloten. Dan haar buik, overgaand in haar benen. Met daartussen mijn paal die nu helemaal in haar is. Langzaam begin ik te stoten. Genietend. Sidderend. Opgewonden.

Ook Hilde geeft uitdrukking aan haar opwinding. Ze masseert haar eigen borsten. Streelt haar buik. Houdt mijn stotende buik tussen haar handen. Niet om af te remmen of tegen te houden, maar om me te voelen bewegen. Ze kermt langzaam, en rolt haar hoofd van links naar rechts. Ik heb het heerlijk, vind het waanzinnig geil om haar te zien genieten. Ik bedenk dat dit een fantastische vrouw was: net nog heftig klaargekomen, en dan nu nog geneukt willen worden.

Het tempo gaat langzaam omhoog, en ik word een broeierig gevoel in mijn buik gewaar. Het wordt lekker warm tussen mijn benen. Hilde kijkt me aan, tussen haar wimpers door. Wat een geile blik, wat een donkere ogen! Al stotend streel ik haar borsten, kneed ze, knijp erin. Ze legt haar handen op die van mij, wordt zo één met me. Ik stoot hard en diep, en zie telkens mijn paal glimmend van haar vocht uit haar lipjes komen. Kreunend vangt ze elke diepe stoot op, waarbij haar borsten dan over haar lijf heen deinen. "Jaaaaah, mmmmmmmm, oh wat lekker!" hoor ik haar fluisteren. Ik merk hoe ik het steeds fijner krijg en merk dat het niet lang meer zal duren.

Op dat moment kijkt Hilde me aan, en stelt voor om om te draaien. Ze wacht het antwoord niet af, maar duwt me achteruit. Mijn harde pik springt op, als deze uit haar kutje gleed. Een en al kutvocht. Mmmmm, zelfs dit is geil! Ze draait zich om, en gaat voorover op de motorkap hangen. Ze spreidt haar benen, weer zie ik haar prachtige sandalen. Haar kont steekt naar me toen. Ik ga meteen met haar mee, en kom tegen haar kont aan staan. Weer pak ik mijn paal vast en leid de eikel naar haar lipjes. Zonder te wachten ram ik mijn harde paal naar binnen en word opnieuw verwelkomd door haar vocht en haar warmte.

Ik ga door alsof we niet gestopt waren. Zelfde tempo, zelfde heftigheid. Dit keer reageert Hilde veel heftiger. Ze schokt, gooit haar hoofd opzij. Ze reikt met haar handen naar achter, en trekt aan haar billen. Ze trekt haar billen uit elkaar. Een waanzinnig geil gezicht, mijn harde lul pompend in haar sappige kutje. Ik streel haar rug, en haar nek, en zorgde ervoor diep in haar te blijven stoten. Ze kreunt met elke stoot, en ik voel aan haar, maar ook aan mij dat het orgasme eraan gaat komen. Ik verhoog het tempo nog wat en klets met elke stoot tegen haar kont aan.

Dan sluit ik mijn ogen en ben even helemaal alleen. Mijn lijf bestaat alleen nog maar uit mijn pik, uit mijn eikel. Ik voel golven van warm genot door mijn lijf heen spuiten. Ik voel ook mijn hete zaad door mijn paal spuiten. God, wat zalig! Ik gooi me al stotend en pompend op haar rug, en voel daarbij mijn paal uit haar kutje glijden. Mmmmmm, wat heerlijk. Even lig ik op haar rug, samen na te genieten. Snel daarna komt ook het besef dat we op een parkeerplaatsje staan, waar iedereen ons kan zien. We staan allebei op, kijken elkaar opgewonden aan. Het voelt als iest van ons samen. Dichtbij stonden we, zonder woorden. Ik streel haar en wil haar zeggen hoe mooi ik haar vind, hoe lekker. Niet dat dat nodig is, mijn ogen zeggen genoeg.

"Ik moet gaan", zegt ze, toch nog onverwacht. Ook ik moet terug naar huis. "Ja, tot in de supermarkt.." zeg ik met een glimlach. "Overmorgen gaan we naar huis. Ga ik je nog zien?" antwoordt ze. "Als we weer thuis zijn bedoel ik.." zegt ze, als ze mijn teleurgestelde gezicht ziet. Alleen al het feit dat ze me nog eens wil zien of horen, laat mijn paal weer groeien, "Ja hoor, ik zal je morgen mijn email adres geven". En met dat antwoord draaien we ons om. Het geklik van haar hakjes klinkt me als muziek in mijn oren...

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk verhaal........ Lijkt mij ook lekker......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook zulke schoenen......... Waar blijft die man????????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zucht, alleen al kijken naar de bewegingen van zulke schoenen aan benen is heerlijk....

    BeantwoordenVerwijderen