zaterdag 10 december 2011

Marlies III

Met bonkend hart ging ik achterom. Ik deed de poort dicht en keek door de achterruit. Ze zag me de tuin in lopen, en zwaaide lachend. In één oogopslag meende ik al te zien dat ze er leuk uitzag. In ieder geval iets zwarts. Toch wel iets of wat opgelaten liep ik over het tuinpad naar de keukendeur. Ik zag dat Marlies opstond en me tegemoet kwam. Een rokje....

"Hai!" zei ze enthousiast, "kom binnen!" "Hoi..." antwoordde ik, alhoewel best verlegen. "Hoe gaat het?" vroeg ze. Best een beetje raar, we hadden elkaar vrijdagavond nog gezien. En ik had mijn vingers in haar warme kutje gehad... "Goed..." zei ik, "... zenuwachtig" "Echt?" vroeg ze met een verbaasde uitdrukking, "maar dat hoeft toch helemaal niet.... We genieten hier toch allebei van?" Pfff, het gemak waarmee ze over ons samenzijn sprak... ik wilde dat ik dat kon.

"Ja, dat is wel zo. Maar toch... ik vind het spannend..." probeerde ik uit te leggen. "Oh maar ik vind het ook spannend, hoor jongen. Maar dit is lekkere spanning. Ik voel al dagen lang een tinteling door mijn lijf gaan. Mag jij raden waar precies!" zei ze lachend met haar rood gestifte lippen. Marlies zag er heerlijk uit. Twinkelende oogjes, met een mooi zwart lijntje eromheen. Haar blonde haren hingen rond haar gezicht en haar wangen hadden blosjes. Van de opwinding?

"Ik denk dat ik wel weet waar..." zei ik. Ze was even stil, en keek me diep in mijn ogen. Ze likte haar lippen nat, en beet op haar lip. Ik werd week, dit soort gebaren hadden beslist een flinke uitwerking op me. Het typische zenuwachtige gevoel in mijn buik verdween wat op de achtergrond, maar ik wist niet goed hoe te reageren. Het liefst zou ik haar meteen kussen. Zou dat niet te gretig zijn? Ach, onzin! Ik was hier maar voor een ding, en dat wisten en wilden we allebei.

Marlies streelde mijn arm, en ze zei "Kom verder, laten we even gaan zitten. Wil je wat drinken?" terwijl ze me voorging naar de woonkamer. Ik bekeek haar van achteren en dat beviel me echt wel! Een leuke rok, een zwarte, net niet doorschijnende blouse met daarover een brede leren riem die scheef op haar heupen hing. Daaronder donkere kousen. Haar benen waren gestoken in leuke pumps, waarmee ze door de kamer klik-klakte. Nog voordat ik antwoord kon geven, stelde ze voor "Wacht, waarom nemen we het er niet gewoon van en pakken we een wijntje? Heb je daar zin in?" Dat leek me inderdaad een prima idee en ik zei "Ja lekker, goed idee!"

Ze trippelde naar een kast, pakte twee wijnglazen en liep naar de koelkast en pakte daar een fles wijn kwam uit de koelkast. Haar normale manier van doen, haar rustige houding stelde me op mijn gemak. Ik bekeek haar rustig, tot ze dat opmerkte. Glimlachend keek ze me aan, en vroeg "Wat kijk je naar me?". Ik glimlachte terug en zei "Ja.... ik kijk graag naar je, uhhh... ik vind je mooi..." Alhoewel ik dat niet zomaar tegen een vrouw zou zeggen, was er nu de sfeer wel naar. Sterker nog, het voelde zelfs fijn dit complimentje te geven. Nadat ze de wijn had ingeschonken kwam ze dicht naast me zitten, pakte haar glas en wilde klinken. Ze legde haar hand op die van mij. Ondeugend zei ze "Ik weet dat je graag naar me kijkt, hoor... Ik heb het zelfs graag..."

Ik pakte mijn glas, we klonken en namen een eerste slokje. Lekker wijntje. En het voelde lekker om zo met Marlies te drinken. Ergens best intiem. Doordat ze naast me was komen zitten, was haar rok iets omhoog gekropen, ik zag de zwarte band van haar kousen. Ze zag me kijken en keek me weer aan. "En? Vind je dat ook mooi?" vroeg ze me, zonder dat ze haar rok nog iets hoger optrok. Op dat moment besloot ik dat ik dat best kon doen. In stilte schoof ik met een paar vingers haar rok nog iets hoger, zodat haar blote huid verscheen. Ik keek haar aan en zei "Ja... dat vind ik ontzettend mooi... Ik vind kousen heel opwindend, heel erotisch..." Ook dit voelde fijn om te zeggen. Ik was kennelijk op mijn gemak in haar omgeving.

"Draagt jouw vrouw nooit zoiets?" vroeg ze, terwijl ze haar hand op die van mij op haar been legde. "Nee... mijn vrouw is niet zo van de erotiek....". Even een lastige stilte. "Vrijwel niet, eigenlijk... Een lang verhaal, opvoeding, nuchter, enzo..." zei ik. Ik vond dat moment best pijnlijk, ze legde precies de vinger op de zere plek van ons huwelijk. We konden thuis praten wat we wilden, maar we kwamen hier niet verder. Ik snakte naar meer erotiek in mijn leven, zij kreeg het vanuit haar persoonlijkheid niet voor elkaar. Het zorgde voor een kwellend dilemma: we gaven om elkaar, maar ik wist dat er altijd iets wezenlijks zou blijven ontbreken. Wat doe je dan? Accepteren? Ik kon dat niet, het bleef me bezig houden.

"En jullie?", want alhoewel ik nu al genoot van de spanning van ons heimelijke samenzijn, vroeg ik me eerlijk gezegd wel af waarom zíj de erotiek buitenshuis zocht.
"Tja..." begon ze aarzelend, "na zoveel jaren huwelijk is de spanning er wel af. Luuk wil best nog wel eens een keertje vrijen, maar dat is me niet genoeg. Het is voor mij niet meer bevredigend. Eerlijk gezegd geniet hij er niet echt meer van, terwijl ik sinds een paar jaar alleen maar naar meer ben gaan verlangen. Ik word graag lang verwend en voel me vaak geil...". Dit was een kans voor ons beiden. Allebei verlangden we naar iets dat we thuis niet konden krijgen. Het hield ons allebei op onze eigen manier bezig en heel nuchter gezien was het logisch dat we op deze manier elkaar vonden en allebei onze behoeftes aanvulden.

"Hmmm, dat komt dan misschien goed uit, ik verwen graag lang... " zei ik, terwijl ik haar aankeek. Ze keek terug en even was er die filmische stilte vlak voor een eerste kus. We wisten allebei dat het ging gebeuren. We wilden het ook allebei. Langzaam naderden we elkaar, ik ging wat voorover hangen en Marlies kwam naar mij toe. Het laatste stukje sloot ik mijn ogen en even later voelde ik haar warme lippen op die van mij. Een klein kusje. Ik opende mijn ogen en keek haar weer aan. Het was honger die ik zag, en lust... Marlies wilde meer, ik zag het in haar ogen.

Opnieuw kusten we. En nog eens. Al gauw gingen onze kussen over in hete tongzoenen. Ze kuste stevig en snel, af en toe hapte ze bijna, zoog ze aan mijn lip. Jezus, dit was ongekend fijn! Het waren niet alleen de kussen zelf, nee, het was het signaal wat ze afgaf. Het verlangen naar meer, de gretigheid die me zo opwond. haar lichaamshouding, de blik in haar ogen, haar geur. Marlies liet me duidelijk merken dat ze me wilde, dat ze naar me verlangde. Dat gaf me een flinke ego-boost.

Haast zonder dat ik het zelf in de gaten had, legde ik mijn hand aan de zijkant van haar borst en wreef haar zachte vormen. Terwijl haar lippen op die van mijn waren, en onze tongen hun eigen spel speelden, genoot ik van haar borsten, ik streelde ze, duwde tegen de zijkant. Ze waren heerlijk zacht en ik voelde nauwelijks de stof van haar BH. Marlies maakte zich los en keek me ronduit geil en een beetje verwilderd aan. Haar mond stond een stukje open en haar rode lippen waren nat. "Hey, maak mijn blouse open alsjeblieft..." hijgde ze.

Gewillig voldeed ik aan haar verzoek. Ik begon bovenaan, en maakte één voor één de knoopjes open. Haar forse borsten zorgden ervoor dat haar blouse flink vooruitstak. Ik liet haar borsten nog bedekt. Ik wilde de blouse wel open maken, maar haar borsten nog bedekt laten. Vreemd genoeg probeerde ik te vermijden dat ik haar borsten raakte. Toch weer die terughoudendheid, die even kwam opzetten. Of was het meer 'het lekkerste voor het laatst bewaren'? Ik was nog niet helemaal beneden met de knoopjes los te maken, toen ze niet langer kon wachten en ze de beide helften van de blouse opendeed.

Mijn adem stokte. Jezus! Haar volle borsten werden gedragen door een mooi zwart kwart-cup BHtje. Allemachtig, wat was dat mooi! Grote tepelhoven wezen recht naar me toe. Dit was zo opwindend! Triomfantelijk keek ze me aan en vroeg me "Mooi, he?". Ik knikte, "Jezus ja! God wat mooi, Marlies!" Meer kon ik niet uitbrengen. "Toe, jongen, pak ze! grijp ze! Speel met ze! Zuig ze!" zei ze zacht maar ferm, terwijl ze haar hand in mijn nek legde en me dichterbij trok.

Ik had niet meer aanleiding nodig. Ik voelde me net een kind in een snoepwinkel, waarvan de juffrouw achter de toonbank zei "Pak alles maar wat je wilt". Ik nam haar borsten in mijn hand en genoot weer van de zachtheid, de warmte. Heerlijk om te voelen hoe soepel ze waren en tegelijkertijd de stevigheid. Haar kleine tepels in de grote bruine tepelhoven, een beetje langwerpig gevormd. Ik liet mijn duim over de tepels glijden en voelde Marlies reageren. Ik keek haar aan, en merkte dat zij ook gebiologeerd naar haar borsten keek en wat ik er mee aan het doen was...

Ik boog me voorover en kuste haar tepels. Ik merkte dat ze genoot, en ik zoog een tepel tussen mijn lippen "Mmmmmmmmm" zuchtte ze huiverd. Ik genoot van haar reactie, het gaf me een geil gevoel. Wat was het opwindend om te zien hoe Marlies geil door aan haar borsten te zuigen. Ze ging wat achterover hangen tegen de leuing van de bank, en ik ging mee, hing half over haar heen. Haar beide borsten kwamen beiden aan de beurt. Ik zoog, streelde, kuste, masseerde, kneep, en dit alles maakte haar kronkelend geil. Het zwarte BHtje stak af tegen haar blanke borsten. Sexy hoor! We keken elkaar regelmatig geil aan, en ook die blikken spraken boekdelen. We verlangden allebei naar nog veel meer en veel langer.

Mijn paal was ondertussen flink gezwollen en hard geworden. Zodanig dat ik niet meer normaal kon zitten. Ik wilde bevrijd worden van het knellende gevoel in mijn onderbroek. Marlies had gelukkig precies op tijd eenzelfde gedachte en friemelde met de knoop van mijn broek. Daarna volgde de riem. De rits ging omlaag en terwijl ze me aankeek, gleed haar hand in mijn broek. Ik voelde de warmte om mijn paal glijden en kreunend sloot ik mijn ogen.

Haar hand gleed om mijn lid, waardoor mijn pik klopte. Het was een lekker gevoel. "Kom eens overeind, dan kan ik je broek uitdoen..." zei ze. Ik ging staan en keek toe ze mijn broek omlaag wurmde. Daarbij deinden haar borsten licht in de cups van haar BH. Mmmm, wat opwindend. Toen mijn paal naar buiten zwaaide, keek ze me genietend aan en zei "Wauw, wat een lekkere pik!" Meteen nam ze hem weer vast en trok de schacht naar de wortel toe. Mijn voorhuid kwam daarbij bloot. Dit te zien was uitermate opwindend. Marlies duwde me naar achteren, waardoor ik met mijn rug tegen de leuning aan kwam liggen.

Weer pakte ze mijn paal vast en trok die langzaam af. Mijn pik klopte voortdurend en in het spleetje in de eikel verscheen vocht. Ik kreunde, het was echt lekker. Ze trok me rustig maar stevig af. Toen bracht ze haar mond naar mijn paal toe. Ze kuste de huid erom heen, likte langs de wortel. God, wat een heerlijk gevoel. Maar bovenal was het opwindend om te zien. Afgetrokken worden terwijl haar gezicht ernaast was en ze me overal kuste, het wond me mateloos op.

En ineens likte ze langs mijn paal en gleden haar rode lippen over mijn eikel. Oooowwwwwhhhhhhh, dit was zo goed! Dit was zo intens! Ik voelde haar warmte, haar natte mond, haar lippen die ze stevig om mijn eikel tuitte. Ze keek me aan, en op dat moment bedacht ik dat die dunne zwarte lijntjes rond haar ogen en die rode lippen om mijn eikel ontzettend opwindend waren. Ze gebruikte haar tong en lippen om mijn eikel zalig te verwennen en ik wist niet meer hoe ik het had.

Ze pijpte eventjes heerlijk, en stopte natuurlijk veel te snel. Ze kwam overeind zitten en vroeg me simpel "Lekker?". "Jezus Marlies, dit is lekker, dit is verrukkelijk! Ga je nog even door?" vroeg ik haar. Ik wilde niet dat ze stopte. "Haha!" lachte ze verleidelijk, "Ja, je zou graag verder gepijpt willen worden he? Je hebt graag dat ik je lekker afzuig, en je eikel heerlijk in mijn mond neem. Lekker aan die heerlijk pik van je zuig, totdat je klaarkomt, en je je zaad lekker in mijn zuigmondje spuit. Toch?" Mmmmmm, dirty talk wond me op, en niet zo'n beetje ook. Heerlijk om haar zo te horen praten.

"Jaaah... Ohhh, ga alsjeblieft door, Marlies, dit is werkelijk zo lekker!" antwoordde ik. Met een glimlach knikte ze even naar het raam "Misschien moeten we even naar boven gaan..." zei ze. Ik vond alles prima, als ze maar verder ging met dat heerlijke pijpen! Ik stond op, en we kusten elkaar. Ik trok mijn broek omhoog en volgde haar naar boven. Haar stevige kont heupwiegde op de trap. Ik volgde haar de slaapkamer in, en ging op de rand van het bed zitten. Ik keek eens rond, dit had ik dus vanuit mijn slaapkamerraam gezien, met Marlies op het bed, genietend van de balletjes in haar kutje.

Ze pakte de stoel van haar kaptafel en zette die voor het bed neer. Ze keek me ondeugend aan, en vroeg "Ik weet iets leuks, kom je hier zitten?" Ze klopte daarbij op de zitting. Ik was erg benieuwd wat ze wilde, maar stond op en maakte aanstalte om op de stoel te gaan zitten. "Nee, naakt..." zei ze raadselachtig, "Kom, ik zal je wel helpen". "Ohhh!?! Wat ben je van plan dan?" reageerde ik. Terwijl Marlies me uit mijn overhemd hielp, zei ze vrolijk "Dat merk je van zelf wel. Nog even geduld!" Haar vrolijkheid was bekorend, ik genoot daar wel van.

Ik deed zelf mijn schoenen en sokken uit, terwijl Marlies me streelde. Ze hielp me uit mijn broek en kon het niet laten me nog even te pijpen. Mmmmmmm, weer sloten haar rode lippen zich om mijn eikel, weer dat heerlijke gevoel! Ik ontspande me en liet haar begaan. Het duurde niet lang, het was enkel bedoeld als lekkermakertje.

Ik realiseerde me even dat ik geheel naakt was, en Marlies niet. Maar de geilheid verdrong die gedachte. Ergens genoot ik ervan zo naakt te zijn. Of beter, ik genoot ervan naakt te zijn, voor háár. Het was een lekker gevoel. Alsof ik haar speeltje was en ze met me kon doen wat ze wilde...

Marlies legde een handdoek op een stoel. Ik zette me neer en ze kuste me lang en nat. We keken elkaar aan, en terwijl ze me streelde vroeg ze me "Voel je je op je gemak?" "Ja!" zei ik, en ik meende het ook. Ik voelde me prima, en ik was benieuwd wat ze met me ging doen. Ze liep naar een ladekast en trok een lade open. Mmmmm, dezelfde lade als toen met de Chinese balletjes... Zou ze er een lekker speeltje uit halen?

Ze zocht even en trok er toen een aantal voiles uit, van zwart transparante stof. Ze kwam weer naar me toe en knielde voor me. Even keek ik naar haar mooie borsten die door de losgeknoopte blouse te zien waren. "Ok... mag ik je vastbinden?" vroeg ze me ineens. De vraag overviel me een beetje, maar ik had er al heel snel een lekker gevoel bij. "Ja... dat lijkt me eigenlijk wel leuk..." antwoordde ik. "Denk ik.." voegde ik er lacherig aan toe. Ze lachte geheimzinnig mee.

Met de voiles bond ze mijn voeten vast aan de stoelpoten. Daarna kwam ze achter me staan en vroeg me om mijn armen achter de leuning te houden. Die werden daar vastgebonden. Ze kwam weer voor me zitten en zei me "Doe je benen eens uit elkaar." Ik deed mijn benen uit elkaar. Mijn halfstijve pik wees recht naar voren, en kwam vrij. Mmmmmmm, ik hoopte dat ze me weer even lekker zou pijpen, en werd op slag geiler. Dat was te zien aan mijn pik, die langzaam omhoog ging staan. Marlies raakte hem echter niet aan, maar bond mijn knieen vast aan de stoel. Nu kon ik mijn benen niet meer bij elkaar krijgen, en zat ik wijdbeens op de stoel. Misschien een tikkie exhibisionistisch, maar het voelde best lekker om in haar omgeving naakt te zijn.

Nu ik vastgebonden was stond ze op, en kwam achter me staan. Ik zag ineens een voile voor mijn ogen verschijnen, die snel vastgebonden werd. Ik kon alleen nog maar zwart en grijs zien en verder niets. "Ah! Ik mag ook niks zien?" vroeg ik haar. "Inderdaad..." antwoordde ze kort. Toen werd het stil. Ik hoorde Marlies door de kamer lopen. Het was geen vervelende ervaring. Integendeel, ik vond het geil. Alsof ik aan haar was onderworpen. Ze kon nu doen en laten wat ze wilde. Ik hoopte dat ze me verder zou zuigen, zou pijpen. Ik verlangde naar haar lippen om mijn eikel. Haar warme en natte mond.

Die gedachtes bezorgden me een nog hardere pik en ik voelde hoe hij kloppend schuin omhoog ging staan. Precies in de juiste richting om door Marlies in haar mond genomen te worden. Dat gebeurde echter niet. Ik wachtte af en luisterde. Ik dacht te horen hoe ze haar kleren uitdeed. Het geschuif van stof en het geritsel van vallende kleding. Ze liep naar links, naar haar ladekast. Gerommel in de lade. Dan weer terug naar het bed, vlak voor me. Ik hoorde hoe ze op het bed kroop, ik hoorde de veren van het matras zacht kraken. Toen werd het stil.

In eerste instantie hoorde ik niets meer. Na een tijdje hoorde ik haar ademen. Een rustige ademhaling. Meer kon ik niet onderscheiden. Ik onderdrukte mijn vragen, en bleef luisteren. Af en toe hoorde ik haar ademhaling stokken, en dan weer wat meer hoorbaar ademen. Ik stelde me zo voor dat ze zichzelf aan het verwennen was. Haar handen die haar eigen lichaam streelden, haar borsten omvatten, ze streelden, duwden, en masseerden. Haar hand die over haar buik naar haar kutje gleed, en daar met de vingertoppen haar clitje beroerden. Hoe ze haar rug krom trok in het genot dat ze voelde.

Ik hoorde hoe ze zacht kermde. Ik vond dit best wel heel erg geil. Ik kon haar alleen maar horen, ik hoorde haar genieten! Ik stelde me zo voor hoe ik haar zag, mijn fantasie werkte prima! Ik bleef luisteren en hoorde geluiden van een vrouw die het heerlijk had. Zacht kreunen, het geluid van strelende handen, van een kronkelend lichaam. Mijn pik stond nog altijd schuin omhoog, dat voelde ik. Evenals het vocht dat aan mijn eikel hing.


En.... er was nog iets wat ik hoorde. Het werd steeds sterker, en duidelijker. Ineens realiseerde ik me wat ik hoorde! Godsamme! Wat geil! Ik hoorde hoe haar vingers in haar kutje sopte. Natte soppende geluiden, die elkaar snel opvolgde. Samen met haar stokkende ademhaling. Jezus! Het niet kunnen zien was eigenlijk nog veel opwindender als het wel kunnen zien. Het idee dat Marlies met een nat kutje twee meter voor me lag te kronkelen van genot maakte me ontzettend geil. Mijn pik klopte onophoudelijk en de druppels hingen ondertussen aan mijn ballen...

Marlies kreunde steeds luider en ik merkte aan het volume dat ze niet ver van een orgasme af was. Het geluid zwol aan, evenals het soppende geluid. Ze begon hoog te kreunen met gilletjes er tussendoor. "Jezus, Marlies!" bracht ik uit.
"Owww-owwww-owwwwwwhhhhhhhhhhh" ging het steeds sneller en heter. En ineens een laag "Aaaaaaaaahhhhhhhhhhh.......". Marlies was klaargekomen, het werd stil, met diepe nadrukkelijke ademhaling. God, wat opwindend...

Ik hoorde hoe ze overeind kwam zitten. Toen zei ze half binnensmonds "God.... wat lekker...". Ze lachte vervolgens "Maar zo te zien had jij het ook fijn... Jeetje, moet je eens zien! Een grote natte plek onder je ballen! Ik voelde hoe ze voor kwam zitten. Ineens voelde ik haar tong op mijn eikel en voelde ik haar likken. Oh jezus! Ik wist niet hoe ik het had. De afgelopen tien minuten had mijn paal zich opgeladen, en was keihard geworden. Nu likte ze hem op haar gemak. Zaaaalig! Niet op houden! Niet stoppen!

Maar helaas... ze stond weer op, en kwam achter me staan. Ik voelde haar warmte aan de rechterkant en hoorde haar zachtjes vragen: "Mijn kutje is heerlijk opgewarmd, en ik wil je nu in me voelen. Zal ik je eens lekker neuken?" Jezus, die zoete zachte stem en dan tegelijkertijd die dirty talk! Dat maakte me echt wel gek. En Jezus, ja! Natuurlijk wilde ik geneukt worden. Ik knikte en fluisterde "Ja! Alsjeblieft! Neuk me!"

Ze kwam naast me staan, sloeg haar ene been over mijn schoot heen, en sloeg haar arm om mijn nek heen. Ik voelde haar massieve borsten tegen mijn gezicht aan en kuste ze gretig. Met mijn blinddoek kon ik niets zien, maar ik hapte overal waar ik haar warme huid voelde. Ik bereikte net een tepel, beet er zachtjes in. Zoog de tepel naar binnen en voelde haar weer reageren. Ze drukte zich tegen me aan, en ik werd begraven tussen haar borsten, mmmmmm!

Ze trok mijn hoofd aan mijn kin omhoog, en ik voelde haar lippen op die van mij. "Mmmmmmm, heerlijke vent, ik heb zin in je!" zei ze, waarna ze zich langzaam liet zakken. Ik voelde hoe mijn harde en natgedrupte paal zich soepel in haar sappige kutje drong. Ze gleed ze op me neer, en kwam op me zitten. "Ohhhhhhhhhh......" fluisterde ze. Marlies had hetzelfde als ik, helemaal gevangen in het genot dat we ondergingen. In eerste instantie zonder beweging, maar langzaam begonnen haar heupen te draaien, te wiegen. Mijn kloppende paal werd gemangeld en gekneed.

Ik gaf me over aan haar warmte, aan haar besloten vochtige grotje. Een kutje dat langzaam over mijn pik gleed en draaide. Jezus, dit was echt intiem. Gaandeweg gingen haar bewegingen over in vertikale. Daarbij gleden haar heupen tegen mijn buik aan, en haar borsten tegen mijn kin. Met haar armen om me heen leek het alsof ik helemaal in haar was. Overal voelde ik Marlies, en dat was precies wat ik wilde. Terwijl ze op mijn paal reed, kreunde ze wellustig. Ontspannen liet ik haar begaan, het was fijn om haar lipjes en kutje over mijn eikel te voelen glijden en tegelijkertijd haar buik en borsten te voelen. Haar blonde haren hingen verward in mijn gezicht. Marlies was overal!

Steeds heftiger bewoog ze op mijn pik. Steeds steviger bonkte ze tegen me aan. Steeds dieper probeerde ze mijn eikel te vangen. Ik merkte dat ze alweer een hoogtepunt aan het bereiken was. Ik wilde haar helpen, het was geweldig haar te horen klaarkomen. Ik kantelde mijn bekken bij elke neerwaartse beweging van haar, zodat ik nog net iets dieper in haar kwam. Haar clit beukte tegen mijn huid aan, ze kreunde luid bij elk stoot. Met haar armen om me heen getrokken, haar borsten tegen mijn kin aan, zo neukte ze zichzelf klaar, boven op mijn kloppend pik. Met een trillende beenspieren en een gesmoorde schreeuw kwam ze klaar. Ik voelde haar kutje zowaar krampen, een heerlijk gevoel.

Langzaam ontspande ze zich en zakte ze even tegen me aan. Ik kuste haar, liet haar weten dat ze miij ook heel erg had laten genieten. Een minuut lang was ze van de wereld, toen kwam ze weer terug in de slaapkamer.
Ze stond op, "Ooooooowwwwwhhhhhh, ik ben zo gammel als wat..." kermde ze, "maar nog steeds zo geil...." Mijn harde pik gleed uit haar kletsnatte kutje, ik voelde de kou op mijn natte paal. Ze kwam achter me staan en haalde de blinddoek weg. Ze keek me glimlachend aan. "Jongen, weet jij wel wat je met me doet?" vroeg ze me. Ik glimlachte terug en zei "Ik wel ergens een idee, maar vertel eens..."

Ze kwam voor me staan. Ik keek gebiologeerd naar haar kutje, ik zag het voor het eerst zo dichtbij. Gezwollen gladde lipjes. Daarboven haar venusheuvel, ook mooi glad. Maar het meest opwindend: haar hele kutje plus een stukje van benen en buik glommen van het vocht. Kutvocht wel te verstaan. Jezus, wat een geil gezicht was dat!

Ze knielde en maakte mijn geboeide benen los, en daarna mijn armen. Ik stond op en sloeg mijn armen om haar heen. "Jezus Marlies, wat kun jij neuken!" Ze lachte en kuste me, "Het is heerlijk met jou in me! Ik weet ook niet waarom ik er zo van geniet.... Maar... ik wil meer!" Ze kroop op bed en en vroeg me "Kom je ook?" Ze zat op handen en knieen en wiegde nadrukkelijk haar stevige kont. "Kom op Jeroen, schatje! Nu mag jij!"

Ik kroop achter haar, ging op mijn knieen achter haar zitten en leidde zonder verder te wachten mijn harde lul in haar al soppige kutje. Ze zuchtte en liet zich toen op haar ellebogen zakken. Ik begon ritmisch te stoten. Doordat Marlies me al bereden had, was ik al lekker opgewarmd, en ik ging meteen met een stevig tempo aan de gang. Diep tot aan de wortel neukte ik haar. Weer die heerlijke wisselwerkig. Marlies kreunde geil, en wist me meer en meer op te winden. Ik neukte haar sneller en steviger, waardoor Marlies weer geiler werd.

Het duurde dan ook niet lang voordat ik de vlammen door mijn onderbuik voelde komen. De intense warmte van een orgasme. De twee of drie harde stoten waarmee ik mijn zaad in haar smachtende kut spoot, en het gekreun waarmee ze alweer klaarkwam. Ik liet mezelf over haar rug heenhangen en sloeg mijn armen om haar heen. Mmmmmm, ze was lekker warm en zacht.

Ineens realiseerde ik me dat ze weer was klaargekomen. Alweer!?!?!? Jezus, kon ze klaar komen op bevel of zo? "Jezus, jij komt snel klaar..." zei ik terwijl ik nog over haar heen hing. Ze lachte meisjesachtig, "Hihi, lekker he? Niet teveel bij stilstaan. Ik geniet ervan, en jij ook volgens mij... Toch?" Daar had ze gelijk, ik vond het waanznnig geil dat ze zo vaak en snel klaar kwam. Ze draaide zich om en ging op haar rug liggen. Meteen strekte ze haar armen naar me uit, ze wilde me in haar armen. Dat leek me heerlijk en ik kroop snel in haar armen.

Ontspannen genoten we van ons samenzijn. Het was fijn nu even bij elkaar te liggen. We streelden en kusten elkaar teder en geduldig. Even was er niets anders als Marlies en ik op het bed. Heel lichamelijk en heel veel genieten. We hadden geen haast, we hadden een groot deel van de dag nog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten