donderdag 12 januari 2012

Loes & Jose

Traditiegetrouw werd ook dit jaar afgesloten met een kerstborrel. De kantine, normaal een strak gedesignde ruimte, werd omgebouwd tot een wat meer gezellige omgeving. Gedempd licht, stemmige muziek (al vond niet iedereen dat :-) ), en natuurlijk een hapje en een drankje. Na de nodige toespraken kon men zich onder de collega's mengen en hier en daar gesprekjes aangaan. Zoals gebruikelijk op dit soort gelegenheden klitten de directe collega's toch weer bij elkaar, en na enige tijd ontstonden dan ook verschillende hechte groepjes rondom de hangtafels. Personeel van de kantine liep tussendoor met schalen met hapjes, kleine pasteitjes, bitterballen. Voor de liefhebber was er erwtensoep.

De kerstborrel wordt altijd goed bezocht en het is dan ook een drukte van belang. Mijn directe collega´s hebben een groepje rond één van de hangtafels gevormd, en praten na over de jaarcijfers. Alhoewel we wel wat leukere onderwerpen kunnen bedenken, gaat het ons toch allemaal aan. Maar niet alle onderwerpen interesseren me, en ik kijk dan maar wat rond. Wellicht zie ik ergens een collega die ik al enige tijd niet gesproken heb. En als ik eerlijk ben, kijk ik ook naar de vrouwelijke collega´s. Wat zien ze er leuk uit, sommigen hebben iets moois aangetrokken voor deze laatste dag van het jaar.

In de verte zie ik Jose staan. Ik heb haar al een flinke tijd niet meer gezien. Ik ken haar wel, maar van horen zeggen. We hebben elkaar nog nooit gesproken, voor zover ik weet. Jose is iets jonger als ik, en woont ergens in de buurt. Ik heb haar wel eens in de stad gezien, met haar man en kinderen. Eigenlijk vind ik haar een lekker ding, ze is klein, met wat bredere heupen. Ik vermoed dat ze na het krijgen van kinderen niet meer op haar vroegere gewicht is teruggekomen. Ze heeft lang donker krullend haar dat ze meestal opsteekt. En ze draagt vaak een leuke rok of een tuniek. Ook nu, een zwierige rok boven platte zwarte laarsjes. Het maakt haar een leuke verschijning.

Ik droom even wat weg en sta haar te bekijken, hoe ze met haar collega´s praat en lacht en oude bekenden begroet. Een collega vraagt of ik nog wat wil drinken en ik verleg mijn aandacht weer naar ´onze´ tafel. En daar komt net de schaal met hapjes langs. De avond vordert en de samenstelling aan onze tafel wisselt regelmatig. We lachen wat af, en ik voel me ontspannen. Ik heb een week vakantie voor de boeg, en dat geeft me een goed gevoel. Het was een drukke tijd, en dat blijft ook nog wel even zo. Een week vakantie is dus een welkom geschenk.

Ik blijf af en toe even kijken of Jose nog te zien is, maar ook zij blijft min of meer vastgeplakt aan haar groepje collega´s. Ik betrap mezelf erop dat ik naar haar staar. Waarom, weet ik niet, ze is gewoon een leuke vrouw. En alhoewel ik dat niet zeker weet, ik vermoed dat ze een geile vrouw is. Ze ziet er leuk uit, weet altijd wel bewonderende blikken te krijgen. Lacht veel, kijkt vrolijk.

Een kwartier later. Mijn collega´s maken me duidelijk dat het mijn beurt is een rondje drank te halen en ik wurm mezelf naar de bar. Het is een drukte van belang en ik ga in de rij staan. Als ik wat om me heen kijk zie ik Loes staan. Loes werkt volgens mij op de zelfde afdeling als Jose. Ook Loes is een leuke vrouw, tegen de veertig aan, schat ik, golvend haar tot net over haar schouders. Nog net onder haar lange haar zie ik dat haar truitje een stukje opengewerkt is, met meerdere gekruiste bandjes, een sexy detail. Een strakke spijkerbroek laten haar benen goed uitkomen en grijze korte enkellaarsjes completeren het geheel. Mooi!

Aan de bar komen we elkaar tegen, ze is net voor me aan de beurt. Ik kijk tegen het opengewerkte deel van haar shirtje aan. Ze geeft haar bestelling door en gaat staan wachten, daarbij kijkt ze even rond. We maken oogcontact en zeggen hoi tegen elkaar. Ik kijk haar glimlachend aan, en even zie ik een glimlach terug. Ze pakt haar bestelling en schuifelt tussen de collega's door.

Mijn bestelling is er ook snel en ook ik ga terug naar mijn collega's, waar het bier en een enkele frisdrankje verwelkomd wordt. Het gesprek gaat nog steeds over die ene collega die laatst ontslag heeft genomen. Dat was niet allemaal zo soepel verlopen en kennelijk nog steeds een onderwerp van gesprek. Ik geloof het allemaal wel en besluit eens rond te lopen. Er is vast wel iemand waar ik nog even mee kan praten. Door de drukte moet ik me tussen mensen door wurmen.

Ineens zie ik Loes weer staan, een paar meter verderop. Ze staat pontificaal naar me toegedraaid en kijkt me strak aan. Was het haar bedoeling, stond ze me op te wachten? Door de herrie en het geroezemoes kunnen we op deze afstand niet met elkaar praten. Ze blijft me aan kijken, op een bepaalde, vreemde manier. Ook ik blijf haar aankijken. Ik begin te vermoeden waar dit heen gaat, en voel me daar zeker niet onprettig bij. Haar ogen zuigen mijn aandacht op, het geroezemoes verstomd wat. Dan maakt ze met haar hoofd en ogen een knikje naar links, naar de uitgang. Ik begrijp haar hint, en knik terug. Dan draait ze weg en loopt naar de uitgang. Langzaam, zodat ik haar niet kan missen. Alhoewel ik niet twijfel, wacht ik nog even. Ik kijk nog wat rond en een halve minuut later volg ook ik, richting de uitgang.

Ik zie dat ze niet naar buiten loopt, maar de gang naar de kantoren in gaat. Het geluid van de borrel neemt al af in de gang, er zijn hier ook geen collega's meer. Ik open de deur naar de kantoren en zie Loes aan de overkant van de kantoortuin staan wachten. Als ik binnengekomen ben, loopt ze zelf door de deur aan de overkant weer verder. Ik loop op mijn gemak door de kantoortuin. Nog steeds een beetje heimelijk, het is toch best spannend. Ik open de deur naar de tweede gang, waar Loes doorheen is gelopen. Deze gang heeft alleen maar deuren naar kleine kantoortjes. Alle deuren zijn dicht, op één na. Daar brandt licht. Ik loop er naar toe, houd mijn adem in. Zou Loes daar zijn? De spanning neemt toe, erotische spanning. 

Ik kijk het kantoor binnen en zie haar wachten, leunend tegen het bureau. Haar lange benen over elkaar geslagen. "Hey..." zegt ze glimlachend, "... hai!" Ik beantwoord haar begroeting. "Leuk dat je er bent..." zegt ze, terwijl ze gaat staan en naar me toe komt.  Ze komt voor me staan, net iets dichterbij als mensen normaal doen. We kijken elkaar een tijdje aan, zonder woorden. "Wat kom ik hier doen?" vraag ik haar. Jezus, eikel! Wie vraagt nou zoiets? "Ik bedoel...." Ze lacht, kijkt me aan en zegt "Nou... ík wacht hier op iemand die ik een fijne avond ga bezorgen. En jij?" Daarbij raakte ze me licht aan. Het tintelt. Verrast door wat ze zegt kom ik weer terug op aarde en probeer even gevat te antwoorden "Ohhhh, dan wacht ik ook wel even..."

Ze lacht en geeft me alle signalen die ik nodig heb, waar ik zo'n behoefte aan heb: bijten op haar lip, haar wenkbrauwen omhoog. Ze zegt niets maar drukt gewoon haar lippen op die van mij. God! Mmmmmmm, dat is lekker. Ik beantwoord haar kussen met onverwachte gretigheid. Lippen die open gaan, mijn tong die haar tong ontmoet en andersom. Af en toe een hijg, een kreun die aan onze monden ontsnapt. Ze heeft haar armen om me heen geslagen, en ik laat mijn handen door haar lange lokken glijden. Lekker zacht haar! Dan maakt ze zich los van mijn mond en zegt ze "Ik wil je!" Dat is wederzijds, de spanning maakt me geil, en ik realiseer me ineens dat mijn pik al dik aan het worden is.

Haar handen zijn ineens bij mijn broek en voordat ik het weet hangt die op mijn enkels. "Ga liggen" zegt ze onverbiddelijk en wijst op het bureau. Ik ga achterover liggen en Loes trekt meteen mijn onderbroek naar beneden. Mijn harde paal zwiept eruit. "Mmmmmmm" neuriert ze, en pakt mijn paal vast. God, wat zijn haar handen lekker warm. Ze buigt zich over mijn gezicht heen en kust me, uitgebreid. Terwijl ze me kust, voel ik hoe ze mijn gezwollen pik masseert. Heerlijk!

Dan daalt ze af. Haar warme hand trekt me af, en ineens voel ik hoe mijn blootgelegde eikel in de warmte verdwijnt. God, wat lekker! Warme lippen glijden nat over mijn eikel en tegelijkertijd wordt ik afgetrokken. Ik voel alleen die combinatie en onderga het instemmend en met gekronkel. Loes pijpt me langzaam, zodat ik haar tong en lippen goed kan voelen. Het is heerlijk, en ik dit mag wat mij betreft nog uren doorgaan. Met gesloten ogen lig ik te kreunen.

Ze pijpt in stilte, en ik laat haar begaan. Zachte handen die me aftrekken en mijn ballen masseren. Dan ineens schiet mijn hartslag naar 200! De deurklink gaat naar beneden! Jezus! Mijn eerste reactie is overeind komen, maar aangezien ik op het bureau op mijn rug lig, pal voor de deur, is dat al te laat. De deur gaat open en ik zie Jose staan. Ik besef dat ik nergens meer heen kan en dat Jose de scene voor haar ogen al helemaal heeft gezien. Loes, die zich tussen mijn benen over me heen heeft gebogen en mijn eikel in haar mond heeft....

Maar Jose lacht en zegt "Heeee, zijn jullie al begonnen....". Ze komt naar binnen en doet de deur dicht. Huh? Begonnen? Hoezo? Wist Loes hiervan? Ik kijk Loes geschrokken en verward aan en zie hoe ze triomfantelijk lacht. "Jaaa," zegt ze, "ik wilde hem alvast een beetje opgeilen voor je. Volgens mij vindt-ie het wel lekker, toch Jeroen?" Ondertussen houdt ze m'n paal vast. Het is duidelijk dat hier meer gaande is als alleen Loes en ik. "Uhhhhh, kun je misschien even uitleggen wat hier aan de hand is?" vraag ik, afwisselend kijkend naar Loes en Jose. Jose ziet er trouwens erg leuk uit, realiseer ik me weer.

Jose komt naast me staan en kijkt op me neer. "Tuurlijk kunnen we dat..." zegt Jose, terwijl ze me zacht over mijn buik streelt. "Loes en ik kennen elkaar al jaren," zegt ze, "niet alleen als collega's, maar ook buiten werktijd. We zwemmen samen. En daarbij kletsen we natuurlijk ook heel wat af. Na een lange omweg vroeg Loes me laatst in het zwembad naar mijn... uh... interesse in mannen en erotiek. Ze vermoedde al langer iets, en waar ze zelf ook wel interesse in had. Ik ben dan wel gelukkig getrouwd, maar af en toe heb ik een vriendje voor erbij, ik heb nou eenmaal wat meer nodig. Loes vermoedde misschien iets, of voelde iets, en laatst durfde ze eindelijk te vragen hoe het zat. Ze zat er niet ver naast. En toen we eenmaal over dit soort dingen praatten, schaamde ze zich niet meer en zei dat ze het ontzettend opwindend zou vinden om mij te zien vrijen. Toen ik zei dat ik op dat moment geen vriendje had, zei ze dat ze dat wel even zou regelen. Ik dacht 'die maakt een grapje', maar vanavond bleek dat ze het toch meende. En... daar ben ik.... en Loes. En jij...

Terwijl Jose's hand over mijn buik kroelde (oh, wat een lekker gevoel was dat!) keek ze Loes aan. "Wat ben je toch een klein loeder!" zei ze, maar met gulle lach. Loes stapte terug waardoor Jose tussen mijn benen kon komen. Haar handen gleden nu over mijn schaamstreek, en ik merkte hoe mijn pik daar op reageerde. Jose zag het en keek me glimlachend aan, "Lekker?" vroeg ze me. Al enigszins over de verbazing heen zei ik "Ja!.... heerlijk! Daar mag je wel mee doorgaan..." "Wacht maar eens af" zei ze gretig, en vrijwel meteen begon Jose mijn eikel te likken. Mmmmmm, wat lekker was dat toch. Warme zachte handen, en een heerlijke tong.

Steeds inniger wordt het contact tussen Jose's tong en mijn eikel, en steeds meer verdwijnt mijn eikel tussen haar natte lippen. En persoonlijk vind ik het heel mooi om te zien hoe Jose me vol verlangen pijpt. Haar holle wangen, met roze blosjes erop, haar rode lippen, die zich vormen naar de omtrek van mijn eikel. Maar haar ogen, dat zijn de echte blikvangers. Normaal kijkt ze al zo verlangend, maar nu, al zuigend... Jezus, dit is heerlijk om te zien en te voelen! Voor even probeer ik haar blik vast te houden, maar het genot is machtiger. Ik sluit mijn ogen, en concentreer me op dit waanzinnige gevoel.

Als ik mijn ogen open zie ik Loes naast me staan. Haar blik zit vastgekoppeld aan Jose's mond die me nu stevig pijpt en aftrekt. Ook de ogen van Loes hebben de die speciale blik, en kijken geil. Het is duidelijk dat ze ook geniet van wat ze ziet. Haar grijze truitje laat nu duidelijk harde tepels zien. Loes is gewoon opgewonden! Een laag kreunend geluid van tussen mijn benen trekt mijn aandacht en ik zie hoe Jose mijn glimmende en gezwollen eikel uit haar mond laat glijden. Nog na-likkend. "Mmmmmm, da's lekker zeg!" zucht ze, waarna ze rechtop gaat staan. Ze kijkt Loes aan en zegt "Wil jij ook nog even?". Loes schiet in de lach, en zegt "Nee, schat, hij is helemaal voor jou, ik vind het zo mooi en zo heerlijk om te zien wat je doet... ga jij maar lekker door".

Jose laat zich dat geen tweede keer zeggen en kijkt me aan "In dat geval zullen we maar geen tijd verloren laten gaan", ze pakt mijn pik weer vast en speelt er wat mee. "Zullen we wisselen?" vraagt ze. "Ok! Lijkt me lekker!" antwoord ik gretig, want ik krijg zin om Jose heerlijk te gaan verwennen. Ik ga naast het bureau staan en bekijk haar bewonderend als ze op het bureau klimt. Ze ligt uitnodigend voor me, maar wacht af op actie van mijn kant. Leuk, dan kan ik haar op mijn gemak verkennen. Ik zeg "Ik vind je zo mooi... al jaren...". Ze reageert blij, al zegt ze er wel bij "Dank je, maar zelf vind ik mezelf niet zo bijzonder, hoor." Ik probeer het te verwoorden "Nou, je bent altijd leuk gekleed, en je haar zit altijd zo... ja uhhh... mooi. En dan je gezicht, dat vind ik echt heel mooi". "Een dikke kont, brede heupen..." probeer ze mijn woorden nog te ontkrachten. "Vind ik mooi... en lekker. Dat is toch lekker zacht, of niet dan?" geef ik haar als antwoord.

En om mijn woorden kracht bij te zetten, streel ik haar buik en heupen. "Mmmmm, zie je wel, heerlijk zacht. Nee, Jose, jij bent gewoon een lekker stuk!" Loes beaamt dat "Zie je nou wel, je bent zo onzeker, maar mannen draaien hun hoofd om hoor, als jij voorbij loopt!" Ik buig me voorover en kus haar. Jose beantwoord de kus dankbaar en al snel ook gretig. We tongen, terwijl mijn handen over haar lijf glijden. Haar handen slaat ze om me heen. "Dank je!" fluistert ze in mijn oor. Dan wordt het stil, want we genieten van ons lichaamscontact. Ik streel haar borsten, die op haar buik drijven.

Het duurt Loes te lang en ze trekt Jose's zwierige rok omhoog. Haar bedoeling is duidelijk, ik verleg mijn aandacht naar beneden. Wauw! Die zwarte laarsjes aan haar korte stevige benen. En... stay-ups! Heerlijk om te zien. Door haar korte benen zitten haar stay-ups tot vlak bij een mooi zwart slipje, dat strak over haar venusheuvel gespannen staat. Terwijl ik haar gladde kousen streel, kus ik haar bovenbenen. Jose trekt haar rok verder omhoog en legt haar zwarte slipje helemaal bloot. Mmmmm, wat mooi! Ik loop om en ga tussen haar benen staan. Ik pak de beide bandjes van haar slipje vast en trek het naar beneden. Een koordje blijft tussen haar billen zitten als ik het naar beneden trek, maar even later heb ik een klein stringetje in mijn handen. Er komt een heerlijke geur van af, die me binnen no-time heerlijk geil maakt. De stof van haar string voelt een beetje vochtig aan. "Mmmmm, je bent al een beetje nat...." zeg ik, terwijl ik Jose over haar rok aan kijk. Loes reageert zachtjes "En ze is niet de enige...". 

Weer streel ik haar benen en dan buig ik me voorover. Ik bekijk Jose's kutje eens goed. Gezwollen lipjes, de hele schaamstreek is wat donkerder gekleurd, en haar venusheuvel heeft een klein driehoekje schaamhaar. Ik streel haar rondom haar venusheuvel en merk hoe ze daar op reageert. Ze wiebelt haar heupen heen en weer. Ik kus haar tussen het driehoekje schaamhaar en haar clitje, dat een beetje verstopt zit tussen haar schaamlipjes. "Mmmmmmm" pruttelt ze een beetje, het is duidelijk met instemming. Haar hand streelt de arm waarop ik steun. Heel licht kus ik haar lipjes, en weer voel ik haar lichaam reageren. Een lichte huivering dit keer. Met korte zachte aanrakingen kus ik haar hele kutje, links, rechts, onder, boven. De "ohhhhs" en "ahhhhs" zijn niet van de lucht, en ik geniet van haar geilheid.

Naast de zachte kusjes, begin ik haar voorzichtig te strelen op haar kutje. Met een vingertop glijd ik over de contouren van haar lipjes en ik verwonder me erover hoe gezwollen en strak deze staan. Bij elk kus ruik ik haar muskus geur. Haar lipjes zijn lekker zacht, maar ook glibberig van haar vocht. Onderaan haar lipjes hangt al een druppel. Ik laat mijn vinger er doorheen glijden en neem het vocht mee naar boven, richting haar clitje. Met mijn vingertop draai ik ruime rondjes rond haar clitje. Ik voel haar lichaam zich spannen, alsof ze zich schrap zet voor de aaraking op haar clitje zelf. Dat wil ik nog even uitstellen, het is veel te leuk om haar zo lekker op te geilen.

Ik zoek oogcontact met Jose, maar zie dat ze haar ogen gesloten heeft en haar mond een beetje open staat. Dan zie ik Loes weer staan, en ik kijk haar aan. Jezus, de ogen van Loes staan zooo geil. Ook haar mond staat half open, en ik hoor haar zuchten. Met een hand wrijft ze over haar truitje ter hoogte van haar borsten en haar andere hand drukt op haar kutje. Mmmmm, dit is geil, zeg! Het windt me alleen maar meer op.

Mijn vingertopje, dat toch al glibberig is, glijdt nu voorzichtig tussen haar lipjes van beneden naar boven. "Ngggggghh" kermt Jose, en ik merk dat ze haar heupen optilt in een poging de vinger dieper in haar te laten komen. Nee nee, nog niet, meisje! Ik duw haar lipjes wat uit elkaar en geniet van de glimmende rode huid tussen haar lipjes. Met twee vingers houd ik de lipjes wat uit elkaar en dan geef ik haar een zacht kusje. Ik laat mijn lippen er staan, en ik merk aan de spanning in haar lijf dat ze zich schrap zet. Om haar wat te plagen laat ik weer los, en dat herhaal ik een paar keer. Ze kreunt nu luider, het verlangen bij haar is immens groot aan het worden. "Toe nou!" kreunt ze.

Ze verwacht mijn tong te voelen, maar ik duw mijn vinger een stukje in haar kutje. Ik voel hoe heerlijk warm en nat ze is. En ook voel ik haar reactie. Een paar keer haalt ze diep adem, waarbij heel haar lijf mee deint. Mmmmm, dit is fijn om mee te maken. Ik laat mijn vinger nu helemaal in haar glijden en verken haar kutje. Mijn vinger glijdt langs haar g-spot, en langs het begin van haar kutje. Jose kronkelt er wellustig bij. Ik begin haar te vingeren, terwijl ik haar teder op haar clitje kus, nauwelijks merkbaar. Mijn vingers gaan langzaam sneller bewegen, en ik gebruik mijn tong om over haar clitje te wrijven. In het begin voorzichtig, maar later wat sneller en heftiger.

Jose schokt en kronkelt in het ritme waarin ik haar vinger en ze kreunt heerlijk. Maar ook Loes kreunt lekker, ik zie aan haar handen dat ze stevige pogingen doet net zo te genieten. Ze knijpt haar borsten en heeft haar andere hand in haar broek. Loes kijkt heel geil. Ik zou het helemaal niet erg vinden als ze mee zou doen. Integendeel, doordat ze me daarnet heerlijk gepijpt had, wilde ik de rest ook meemaken. Maar op dit moment had Jose mijn aandacht nodig. Ik sopte mijn vingers diep in haar sappige kutje en ze was behoorlijk van de wereld. Sterker nog, ze stond op het punt om klaar te komen. Ik verhoog het tempo nog wat, en merk meteen de uitwerking daarvan: haar kreunen wordt luider en ik weet dat het niet lang meer gaat duren. Sidderend komt ze klaar. Ze kromt haar rug, tilt haar kontje op, kromt vervolgens haar buik, rolt van links naar rechts, haar orgasme stormt door haar lijf heen.

Tijdens haar orgasme blijf ik haar vingeren, pas later zwak ik mijn gevinger wat af. Ik kus haar nu drijfnatte kutje, en lik door het heerlijk geurende vocht. Ik zuig het vocht op en geniet van de smaak en de geur. "Lekker?" vraag ik haar totaal overbodig. Ze knikt afwezig, ligt met haar ogen dicht na te genieten. Ik laat haar voorlopig even, vind het fijn dat ze zo genoten heeft. Loes kijkt me aan, ook blij. "Volgens mij vond ze het wel een beetje lekker" zei ze, terwijl ze me teder streelt. Ik kijk haar glimlachend aan "En volgens mij jij ook!" Dat beaamt ze, "Inderdaad, heel opwindend hoor, om je vriendin zo te zien genieten..." Geil als ik ben, ken ik geen grenzen meer "Maar uhh... wil jij ook, misschien?" "Dat zou je wel willen, he?" zegt ze grijnzend, "Wie weet misschien nog wel eens een keertje. Maar nu wil ik alleen maar kijken... en genieten."

Jose kijkt me liggend aan en strekt haar armen naar me uit. Ik kom over haar heen en we kussen elkaar "Mmmmmm, dank je, lieverd. God, wat lekker was dat!" Ze houdt me in haar omhelzing, en ze kijkt me aan: "Maar nu is het mijn beurt..." Ik kom overeind, en Jose ook. Ze schuift van het bureau en vraagt of ik wil gaan liggen. Maar al te graag! Ik ga gauw achterover liggen, en Jose trekt mijn broek uit. Mijn nog altijd dikke en ook natte pik glijdt uit mijn broek. Meteen begint Jose hem heerlijk af te trekken. "Owwwwhhhhhh Joseeeee" kreun ik langzaam, "oooohhhhh wat lekker!". Genietend onderga ik haar behandeling.

Met één hand trekt ze me af, en met de ander probeert ze zich uit te kleden. Ze probeert haar brede riem los te maken, maar dat lukt natuurlijk voor geen meter. Loes helpt haar, en gaat achter haar staan. Eerst maakt ze Jose's brede riem los. Dan schuift ze de brede hals van de tuniek van haar linker schouder en streelt haar daar. Terwijl ze me lekker aftrekt kijkt Jose me geil aan, ze geniet overduidelijk van dit gebeuren. Loes trekt de tuniek over de schouders van Jose, en een wijdvallend zwart shirt wordt zichtbaar. Mmmmm, daar verschijnen de mooie vrouwelijke vormen van Jose. Heerlijke rondingen, die ook nog eens lekker deinen in het ritme van haar rukkende hand.

Loes kust Jose in haar nek en op haar schouders. Godsamme, wat heerlijk opwindend! Ze drukt zich tegen de rug van Jose aan, en geniet van het lichamelijk contact. Jose kijkt me iets of wat grijnzend aan, alsof ze wil zeggen "Heerlijk he, zo met z'n drieen!". En dat is het ook, ik geniet van die heerlijk hand van Jose, maar net zo van het gekroel van beide vrouwen. Loes trekt het zwarte shirt van Jose ook uit, ze heeft alleen nog een zwarte BH aan. Haar kutje is weer zichtbaar, haar slipje had ik immers al uitgedaan.

Dan, ineens, buigt Jose zich verder voorover en neemt mijn gezwollen eikel in haar mond. Ohhhhhhh, wat heerlijk! Ik zie (en voel!) hoe Jose me weer teder pijpt. Wat een heerlijkheid. Terwijl ze haar mond heen en weer beweegt over mijn paal, zie ik haar lippen nadrukkelijk mijn eikel beroeren. Haar wangen staan weer een klein beetje hol, en ik geniet van haar lippen. Ze zuigt er zacht aan. Af en toe likt ze met snelle bewegingen van haar tong langs de toom. Heel gevoelig en heel lekker!

Ineens zie ik de handen van Loes om de cups van Jose's BH glijden. Weer kijkt ze me zo lekker wellustig aan. Jose geniet ook van Loes haar handen. Ik zou graag willen dat Loes mee doet en ook weer lekker meepijpt, maar ze laat zich niet verleiden. Wat moet het toch heerlijk zijn om in een grote kluwe met lijven te zijn die langs elkaar kronkelen en genieten!

Ik zie hoe de BH van Jose verdwijnt en hoe haar borsten naar beneden hangen. Stevige borsten zijn mooi, maar hangende borsten vind ik net zo leuk. Niet groot, maar zeker ook niet klein. Gewoon mooi! Ik steek mijn hand uit en streel ze zacht. Mmmmmmm, murmelt Jose met mijn eikel in haar mond. Ze likt met de tong over het gaatje in mijn eikel, een bijzonder lekker gevoel.

Dan gaat ze rechtop staan, laat mijn eikel uit haar mond glijden, nat en glibberig. Met haar knieen klimt ze ook op het bureau. Ze heeft alleen nog haar stay-ups en haar laarsjes aan. Op het bureau klimt ze over me heen, met een been aan weerszijde van me.
Loes staat naast het bureau en kijkt me lachend aan. "Volgens mij ga jij best genieten, dadelijk...." Ik voel hoe mijn pik vastgepakt wordt en kijk er naar. Loes houdt hem recht overeind, terwijl Jose met haar glibberige kutje er vlak boven hangt.

Dan zakt ze langzaam naar beneden, terwijl Loes mijn paal op Jose's kutje richt. Bijtend op mijn lippen zie ik hoe mijn eikel tussen Jose's lipjes verdwijnt en deze uit elkaar drukt. Mijn hele paal verdwijnt in haar en Jose kijkt me glazig aan. Dit is lekker! Jose geniet net zo en fluistert een langzaam en lang "Oh jaaaaaaah". Halverwege laat Loes mijn pik los.Als ze helemaal op me zit, blijft ze even stil zitten. Jose en ik kijken elkaar wellustig aan. Dan begint ze recht omhoog heen en weer te bewegen. Het is fijn mijn paal in haar te voelen glijden.

Algauw hebben we een fijn tempo te pakken en houd ik Jose's kont vast.
Ze wisselt de vertikale beweging regelmatig af met het draaien van haar bekken, waardoor mijn paal gemangeld wordt. Zalig om mee te maken. Ook de wellustige blik van Jose maakt me geil. Jose pakt mijn handen en drukt ze tegen haar borsten. Ze zijn lekker zacht en warm. De tepeltjes hard. Ik merk aan Jose dat ze hiervan geniet, ze reageert merkbaar op mijn handen en hun bewegingen.

Teder masseer ik haar borsten, maar af en toe draai en trek ik wat aan haar tepels. Ze geniet en neukt af en toe heftig hard tegen me aan. Oeeeefffff, da's echt lekker! Ik vind het vooral fijn om de zijkanten van haar borsten te strelen, en Jose geniet daar ook van. Naast Jose staat Loes, ik voel hoe ze mijn been streelt. Het is best opwindend dat Loes naast ons staat en ons bekijkt. Dat had ik niet verwacht, ik ben niet zo "publiekelijk", zeg maar. Maar nu Loes ons staat te bekijken, wind het me behoorlijk op. De hele sfeer is lekker, heerlijk geil.

Weer bedenk ik spijtig hoe fijn het zou zijn om nu Loes actief deel te laten nemen. Maar dan had ze dat allang gedaan, dus ik neem aan dat ze echt niet wil. Jammer... Jose komt nu voorover hangen. Haar borsten zwaaien voor mijn ogen, god wat mooi. Haar kont pompt heftig heen en weer en ik zien haar meer en meer genieten. Ze sluit zuchtend haar ogen, en laat zich gaan. Ik knijp in haar tepels en voel haar verstijven. Met een lichte zucht bereikt Jose haar orgasme.

In haar orgasme voel ik haar kutje krampen en hoe ze haar lendenen spant. Langzaam stopt Jose met bewegen en ontspant ze zich boven op me. Ze is heerlijk warm, een beetje zweterigig van de inspanning. Heerlijk vind ik dat, dit bewijs van het genot dat ze zojuist onderging. Ik streel haar rug en haar lekkere gevulde kont. Jose kijkt me aan, tussen haar lange haren door. Ze lacht en zegt "Oh man.... wat heerlijk!" We kussen elkaar, en kijken naar elkaar. 

Dan voel ik tussen mijn benen een hand. Ik was Loes even vergeten, maar nu trekt ze mijn nog harde pik uit Jose's kutje. "Mmmmm, wat ben je aan het doen?" vraagt ze Loes. "Ik haal zijn pik uit je kutje..." antwoordt ze.
"Oh... ok..." zegt Jose weer loom. Ik voel Loes haar hand om mijn paal. Ze zet hem rechtovereind en begint hem langzaam af te trekken. Een lekker gevoel, te meer omdat ik niet kan zien wat ze aan het doen is.

Ook dat is eigenlijk supergeil. Jose blokkeert mijn uitzicht, en ik kan alleen maar voelen wat Loes doet. Het is in ieder geval heerlijk. Haar hand trekt me ritmisch af. Jose kijkt me gretig aan, ze vindt het leuk me zo in extase te zien. Ze kust me en fluistert "Geniet maar lekker! Laat je maar lekker gaan!". Een tweede hand begint mijn ballen te strelen. Eerst rustig en teder maar al gauw kneedt ze ze. Niet pijnlijk, maar juist erg lekker.

En dan.... dan doet Loes iets geweldigs: ze legt haar vingertoppen tussen mijn ballen en mijn poepgaatje. Daar zit een van mijn erogene zones. Langzaam drukt en draait haar vinger over dat plekje. Het is... explosief. Ik weet meteen dat een orgasme eraan zit te komen. Loes en Jose hebben dit ook door en Jose komt overeind. "Wacht...." zegt ze. Ze klimt snel van me af en komt tussen mijn benen staan. Ik vermoed dat ze mijn pik in haar mond wil nemen. Helaas is ze net te laat en terwijl ze door haar knieen zakt, spuit ik met twee flinke stralen mijn zaad eruit. Witte klodders hangen aan haar borsten. Jezus, wat een geil gezicht. Loes lacht "Net te laat, maar dit is ook best lekker om te zien!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten