zondag 5 februari 2012

Laura II

Laura was al heel lang een vriendin van de familie. We kenden haar al voor dat we kinderen kregen. Omdat ze ver weg woont zagen we haar maar af en toe, maar er altijd is weer meteen een klik als ze op bezoek komt. Vrijgezel, maar zeker ook vrij gezellig. En knuffelig, misschien omdat ze niemand thuis had die haar knuffelt. Als man kon ik dat knuffelen toch wel waarderen. Als ze op bezoek kwam dan raakte ze me vaak aan. Soms had ik er geen zin in, maar meestal genoot ik er toch wel van. Vond ik het zelfs iets of wat erotisch.

Vandaag stond ik er kennelijk open voor, want toen ze binnenstapte gingen meteen haar armen om me heen. Ze had een lekker zachte huid, en ik drukte me tegen haar aan. Genietend van haar zachte maar volle vormen. We kusten elkaar op de wang, en begroetten elkaar uitgebreid. We hadden dit weekend een verjaardagsfeest van een van de kinderen, en ze zou de nacht overblijven. Tijdens de voorbereiding van het feest hielp ze mee. Ook de kinderen kunnen goed met Laura overweg, ze was al vanaf het begin af Tante Laura. Ook de kinderen werden veel geknuffeld, en ik zag dat ze genoten van de belangstelling.

Toen het feest begon druppelden de eerst gasten binnen en al gauw had ik het druk met koffie schenken en gebak uitdelen. Af en toe had ik gelegenheid om even te praten met een vriend hier of een buurman daar. Ik zag dat Laura naast mijn kinderen zat en zelfs daar nog knuffelig was. Ik had even oogcontact met Laura en maakte haar duidelijk dat ik dat ook wel zag zitten. Ze glimlachte uitnodigend. Nu ik weet hoe lekker zacht haar huid was, leek me dat ook wel wat. Hmmm, vanavond niet dan. De avond vorderde, werd nacht en de eerst gasten vertrokken weer. Ook de kinderen vertrokken, naar boven, naar hun bed.

De alcohol deed zijn werk, er werd harder gelachen, de grappen werden schunniger. Op een of andere manier was het sfeertje er wel naar. Toen er nog een paar goeie vrienden op de bank zaten, zag ik mijn kans schoon. Ik pakte mijn glas en plofte naast Laura op de bank. "Zo, ben je er eindelijk? ... nu wil jij zeker genuffeld worden?" vroeg ze gevat. Even gevat antwoordde ik "Nee, ik wilde de rollen eigenlijk omdraaien". "Ohhh prima!" zei ze en ze bood me haar rug aan, met de bedoeling dat ik haar een beetje zou masseren.

Ik legde mijn handen op haar rug en streelde haar. Dat was gewoon lekker om te doen. Het warm en zachte lijf van Laura strelen, en genieten van de manier hoe ze reageert op mijn aanrakingen. Haar rug bewoog, en ik merkte dat ze het lekker vond. Ik liet mijn hand door haar lange donkerblonde haar in haar nek glijden en masseerde haar spieren. Mmmmm, lekker. Mijn handen kroelden door haar haar.

Laura legde haar hand op mijn been, bij mijn knie, en streelde me. Fijn! Een beetje wisselwerking was leuk. Ze liet me merken dat ze het fijn vond en genoot. Mijn vrouw leek er geen problemen mee te hebben, al kon ik me voorstellen dat er later nog wel wat woorden over gewisseld zouden worden. Het kon me niet schelen. Het was bekend dat ik dit soort aandacht graag heb. Ook onze vrienden leken er geen probleem mee te hebben dat we zo aan elkaar zaten, vooral ook omdat we er grapjes over maakten. Maar ondertussen ving ik toch ook andere signalen op. Of beeldde ik me dat in?

De vingers van haar hand op mijn been streelden half de binnenkant van mijn been, het is op het randje van erotisch. Ik genoot, er was een opwindend gevoel onder het oppervlak. Ik kreeg geen stijve pik, maar ik had zo opgewonden kunnen raken, als ik het verlangen losliet. Ik streelde blote huid tussen haar broek en hemdje. Lekker zacht, beetje koud... Ik stel me zo voor hoe het bezweet zou kunnen zijn als.... hoe het dampend warm zou zijn nadat...

Het leek me lekker met haar te vrijen. We kenden elkaar al behoorlijk lang, en ik zou haar graag laten genieten. Haar graag genot schenken. Niet meteen met dampende sex. Nee, eerst met strelen zoals ik nu deed. Maar dan ook op andere plaatsen. Haar buik, bijvoorbeeld, of haar benen. Haar kussen. Rustig, teder, ontspannen. Het zou fijn zijn haar naakt met haar in bed te zijn. Haar lichaam te mogen strelen en te masseren. Haar te overdekken met zachte zoenen, en haar reactie te voelen. Te voelen en te merken hoe ze genoot. Hoe ze zich overgaf aan het genieten. Hoe ze haar ogen sloot, haar hoofd draaide en mijn aanrakingen op zich liet inwerken.

Omdat we elkaar al heel lang kenden, was er een soort rust als we samen in bed lagen. De gedachte dat alles goed was, alles mocht en niks moest. In gedachte hing ik over haar naakte lijf, met haar flinke borsten. Heel voorzichtig liet ik mijn handen rustig langs de zachtheid van haar borsten glijden, en voelde de warmte. Haar hoofd lag in een waaier van haar. Ik wist dat ze genoot. Ik wist dat ze wist dat het fijn ging worden. Heerlijk ontspannen kuste ik haar zachte borsten. Ik voelde dat ze murmelde, hoorde het niet eens. Ik voelde hoe haar handen mijn lijf vastpakten en me langzaam naar haar toe trok. Ik keek haar aan, en haar ogen keken onbevangen terug. We negen naar elkaar toe en kusten. Meteen openden onze lippen zich en zochten onze tongen elkaar. Ontspannen tongden we, en ik liet me boven op haar zakken, en genoot van haar zachte en warme huid. Ik voelde twee handen die langzaam over mijn rug en kont strelen.

Ze kuste me langzaam en uitgebreid. Ik voelde me thuis in haar armen, wilde zo blijven liggen. Met een lichte druk van haar hand leidde ze me wat meer bovenop haar. Tegelijkertijd spreidde ze haar benen wat meer onder me. Mijn verlangen naar haar steeg door dit soort bewegingen. We deden nergens moeilijk over. Het is fijn te weten dat we zo ongecompliceerd konden genieten, in alle rust.

"... we eens vertrekken?" hoorde ik het bevriende koppel zeggen, toen ik weer in het heden terugkeerde. Mmmmmm, mijn hand streelde Laura's rug, zij streelde mijn been, en mijn vrouw vroeg "Willen jullie nog een kop koffie voordat jullie gaan?"
Ze stond met het koppel op en ik keek Laura veelbetekenend aan. Even was er een heel erotisch oogcontact, en zag ik intens verlangen in haar ogen. Ik stond ook op, en zwaaide samen met mijn vrouw het bezoek uit.

Daarna keerden we terug naar de bank, en dronken nog wat, samen met Laura de avond en de gasten nog even besprekend. Ik ruimde een deel van de chaos aan bierglazen met schuimresten en wijnglazen met rode bodempjes op. De rest kwam morgen wel. Ik voelde me er niet vervelend bij, maar de erotische magie van zo even was ten einde. Gedrieën liepen we naar boven en maakten we ons op voor de nacht. Laura op de logeerkamer, en mijn vrouw en ik in ons eigen bed. Door de alcohol viel ik al snel in slaap.

De volgende ochtend was ik vroeg wakker. Ik ging het bed uit, naar beneden. Het was nog erg vroeg, en er was verder niemand. Ik ging verder met puinruimen en af te wassen. Toen dat gebeurd was, zette ik me achter de computer. Terwijl het ding opstartte, dacht ik aan vorige avond, aan de hand van Laura, met die vingers die half erotisch de binnenkant van mijn benen streelden. Wat moest ik daar nu van denken? Laura is erg knuffelig, maar wilde verder nooit iets. Ok, maar de binnenkant van mijn benen! Het voelde alsof ze heel voorzichtig te werk ging, heel voorzichtig keek hoe ver ze kon gaan, met mijn vrouw en bezoek naast ons op de bank. Ook in het verleden was er regelmatig een erotische spanning tussen ons, maar hield ze toch haar afstand. Laura was loyaal aan mijn vrouw, ze waren hartsvriendinnen. Daar kwam ik niet tussen. Toch was ik geintrigeerd door het beeld van mijzelf bovenop haar, met haar gespreide benen...

Op dat moment ging de kamerdeur open en stapte Laura in haar nachthemd naar binnen. "Hey! Goeiemorgen..." zei ik zachtjes. "Goeiemorgen" antwoordde ze, en ze liep naar de eettafel die in de buurt van het computermeubel stond. Ze ging met haar kont op de eettafel zitten, haar blote benen naar beneden hangend. We keken elkaar aan. Ik wilde verlangen uitstralen, maar wist niet zo goed hoe dit moest. Zoals gebruikelijk schaamde ze zich niet echt voor haar verschijning, in haar nachthemd, en haar blote benen. Wat dat betreft was ze behoorlijk nuchter. Het liefst zou ik nu zeggen "Laura, ik vond het gisteren erg fijn, en zou heel graag met je vrijen..." maar ik durfde dat dus echt niet. Voor het zelfde geld vertelde ze dit aan mijn vrouw, en dan waren de poppen aan het dansen. Nee, dat kon ik niet op die manier aanpakken...

Toch kwam er die broeierige sfeer van gisterenavond, die erotiek op het randje van het bewustzijn. Het was alsof ze wist dat ze me wat deed, maar er bewust niets over zei. Of verbeeldde ik me dat maar?
We praten over koetjes en kalfjes, over foto's bewerken op de computer. Ik stond op, en stond daardoor vlak voor haar. Laura praatte gewoon door in haar verhaal over camera's. Ik keek haar in de ogen, was me bewust van hoe dichtbij ik was. Dichterbij als je normaal bij iemand in de buurt staat. Ik zag hoe ze haar been bewoog en mijn been aanraakte. Terloops of bewust? Ik keek haar weer aan, en voelde toen haar hand tegen mij zij. Ik keek naar beneden en weer naar haar gezicht. Ze stopte met praten.

Het werd stil... ik voelde haar vingers kriebelen. Ze had een bepaalde blik in haar ogen, zo keek ze normaal niet. Maar ik kon nog steeds niet met zekerheid zeggen wat ze bedoelde, wat ze uitstraalde. Een vreemde spanning hing tussen ons in. Ik zei niets, maar kwam een stapje dichterbij, zo maar net tussen haar benen. Die waren nu net iets uit elkaar, overigens netjes bedekt door haar nachthemd. Ik zei niets, wist niet wat te zeggen, maar keek naar haar mond, haar lippen.

Wat zou ik haar graag kussen... haar zachte lippen voelen op die van mij. Me overgeven aan haar warme aanrakingen. En .... oh my god! Nee! Shit..., ik voelde mijn paal wakker worden. Ik droeg een pyamabroek, en daar hing meneer rustig bedekt te bungelen. Maar nu begon ie te zwellen, te groeien. Ik voelde al hoe hij tegen de stof van mijn broek begon te duwen. Shit! Uit alle macht bedacht ik hoe ik dit kon voorkomen, hoe ik hier zonder gezichtsverlies weg kon komen.

Ik zag me al voor haar met een enorme bult in mijn broek. Nog altijd zonder woorden kijkt ze naar me op, haar gezicht is net iets lager als het mijne. Ik bedacht dat ik maar even naar de WC moest of zo, en stond op het punt dat te zeggen, toen ik ineens een kleine beroering voelde bij mijn groeiende pik. Ik keek verschrikt naar beneden, en zag hoe ze heel zachtjes haar wijsvinger langs de bult in mijn broek liet glijden.

Oh god! Ik wist werkelijk niet meer wat ik deed. Het was een heerlijke sensatie, haar vinger tegen mijn pik. Ik kon het niet meer tegen houden, ik keek haar aan, beet op mijn lip. Mijn paal sprong op en maakte een flinke bult in mijn broek. Ze streelde nu zacht met meerdere vingers mijn harde pik, die nu al best horizontaal tegen de bult in mijn broek aan duwde.
Genietend van haar vingers maar ook van het feit dat ze dit kennelijk ook wilde, keek ik haar aan. Ineens boog ik me voorover en kuste haar zacht op haar lippen.

Laura beantwoordde die kus net zo zacht. En we kusten nog eens, en nog eens. Het was een supergevoel onze lippen samen te voelen, te genieten. Ondertussen maakte mijn paal een groeispurt door en drukte recht naar voren. Haar hand streelde me daar en dat was waanzinnig lekker. We kantelden onze hoofden en tongden er heerlijk op los. Ik voelde hoe Laura haar armen om mijn nek heen sloeg en zich tegen me aandrukte. Haar volle borsten, bedekt door haar nachthemd drukten tegen me aan. Mmmmm. Tegelijk spreidde ze haar benen nog verder.

Ondanks het feit dat ik niet naar beneden keek, wist ik gewoon dat mijn harde paal vlak bij haar kutje was. Allemaal bedekt door mijn pyamabroek, haar nachthemd en ongetwijfeld een slipje, maar alleen de wetenschap dat mijn paal heerlijk dichtbij haar kutje was maakte dit een supergeil gevoel. En alsof Laura mijn gedachte raadde, maakte een arm zich los van mijn nek en legde ze die om mijn rug. Ze trok me dichterbij, terwijl ze zelf naar voren kwam, Daardoor dukte mijn eikel tegen haar kutje aan. "Ohhhhhh" hoorde ik haar zuchten, terwijl ik zelf ook dat soort geluiden maakte. Jezus, dat was lekker!

Ik nam haar ook graag in mijn armen en heerlijk tegen elkaar aangedrukt stonden we elkaar te tongen. Zij zittend op de tafel, ik staande tussen haar benen. Ik streelde haar en liet mijn handen de zijkant van haar borsten strelen. "Oooohhhh jaaaaa" kreunde ze tussen haar lippen door. Wat een heerlijk zachte borsten! Ze wilde meer, en ging met haar handen achter zich op tafel achterover zitten. Met haar hoofd schuin keek ze me uitnodigend aan. Nu ik de kans had, nam ik haar borsten, bedekte door zachte stof in mijn handen. Ik streelde ze en voelde met mijn duimen hoe stevig haar tepels waren. "Dat doe je heerlijk..." zei ze zacht, daarmee de minutenlange stilte verbrekend.

"Ze zijn ook heerlijk", zei ik. Naar me kijkend streelde ze mijn buik, vlak boven de bult in mijn broek. Ze kwam weer recht zitten, en trok met een hand mijn pyamabroek naar voren. Haar andere hand verdween in de broek. Vrijwel meteen voelde ik de warmte van haar hand, en even later haar warme hand die mijn keiharde pik rechtomhoog tegen mijn buik vastnam. "Ohhhhhhh" zuchtte ik, en sloot mijn ogen. Dit was zalig, Jezus, dit was zooo lekker. Ik genoot van haar aanrakingen, haar huid tegen die van mij. Ik voelde hoe haar vingers mijn pik probeerden te masseren, wat niet zo goed ging. Hij was spijkerhard. Ze pakte hem nu helemaal vast en duwde hem omhoog, tegen mijn buik aan.

Daarbij nam ze hem in haar hand. Ze keek me aan, terwijl ze haar hand met mijn pik erin stilhield. "Lekker?" vroeg ze fluisterend. Ze tuitte haar lippen, wilde graag gekust worden. We begonnen opnieuw te kussen. Ik gaf me weer over, alhoewel ik heel helder voor ogen had dat mijn harde pik door haar hand vastgehouden werd. Terwijl we zo genoten voelde ik ineens hoe ze me begon af te trekken. God! Jezus wat lekker! Haar warme hand maakte precies de juiste beweging, met precies het juiste ritme. Het was intens!

En alsof dat allemaal nog niet genoeg was voelde ik hoe ze met haar andere hand mijn ballen begon te strelen en te masseren. Shit man! Ze was heel hard op weg me compleet gek te maken. Ik kronkelde en kermde. Dit was zo lekker! Waren het al die jaren geweest, jaren van verlangen? Of was ze gewoon een zalig geile vrouw die precies wist hoe ze een man kon bevredigen? Ik wist het niet, maar ik wist wel dat ze hier eeuwig mee door mocht gaan.

Ik voelde al snel voorvocht verschijnen en daardoor werd de huid tussen voorhuid en eikel wat gesmeerd. Het gevolg was dat het aftrekken nog fijner werd, en ik nog meer genoot. Als ze zo door ging.... jezus, als ze zo doorging, dan zou ik heel snel klaarkomen. In gedachte zag ik de witte klodders heet zaad al over haar handen sijpelen.

Toch wilde ik dat niet. Ik maakte me los uit haar lange hete tongzoen, en duwde haar weer achterover. Ze stopte met aftrekken en liet een kloppende paal met glimmende eikel los. Weer leunde ze op haar handen achter zich. Triomfantelijk keek ze me aan, "Lekker geil mannetje! Daar hou ik wel van! En had ik maar eerder geweten dat jij zo'n lekkere dikke pik hebt!"

"God, Laura!" zei ik hees, "je maakt me gek!". Ik stapte iets achteruit, en streelde haar borsten weer. Vandaar naar beneden. Ik streelde haar over de stof van nachthemd, en voelde daaronder haar slipje. Ik liet mijn handen over haar benen glijden, naar boven toe. Beide handen naar het midden, tussen haar benen. Ze keek me genietend aan en liet me mijn gang gaan. Ik duwde de stof omhoog en maakte haar slipje zichtbaar. Wauw!

Haar witte slipje had een vochtplek op de plaats van haar kutje. Ik streelde dat plekje, en hoorde haar kreunen. Het vocht was glibberig en mijn vingers gleden soepel over het natte katoen. "Kom eens staan...." vroeg ik haar. Ze wipte van de tafel af, en haar nachthemd gleed weer over haar benen, alles keurig bedekkend. Ik ging op mijn knieen zitten. Met mijn handen onder haar nachthemd trok ik haar broekje uit. "Ga je weer zitten?" vroeg ik haar.

Ze ging in de zelfde houding weer met haar kont op tafel zitten. Ik bleef op mijn knieen zitten. Ze spreidde haar benen en ik streelde de binnenkant van haar dijen. Ik trok haar nachthemd weer op en zag dit keer een heerlijk kutje. Ook rook ik meteen de bedwelmende muskus geur. Mmmmm, ik werd geil als boter.

Laura had er wel voor gezorgd dat ze aan het randje van de tafel bleef zitten, ze had precies door wat er ging komen. Met mijn vingertoppen streelde ik aan de buitenkant van haar schaamlippen. De hele schaamstreek was wat roder, strak, gezwollen en opgewonden. Nu ze haar benen uit elkaar hield, stonden de lipjes ook uit wat elkaar en zag ik glimmend vocht.

Telkens als mijn vingers heen en weer gleden over de natte lipjes, zuchtte Laura. "Geef je maar over..." zei ik. Het was heerlijk opwindend Laura te zien genieten, met geile ogen. Ongeduldig legde Laura haar hand op mijn hoofd, streelde door mijn haar en drukte mijn gezicht toen richting haar kutje. Mmmmm, met liefde en plezier! Ik stak mijn tong uit, en begon haar te likken. Ik hoorde hoe ze haar adem inhield, ik voelde haar schokken.

Het puntje van mijn tong gleed rond haar gezwollen clitje en ze kreunde zacht. Met haar handen om mijn hoofd gaf ze aan waar ze mijn tong wilde hebben. Nou, ze mocht me sturen, ik vond het geweldig om haar zo te laten genieten. Ik liet ook mijn vingers meespelen en begon met een wijsvingers aan de onderkant van haar gaatje. Mijn vinger gleed naar binnen in het warme vocht, en vandaaruit begon ik de binnenkant van haar sappige grotje te verwennen. Al gauw belandde ik aan de bovenkant en voelde haar g-spot. Ze veerde op. Ik raakte het nog eens aan, en weer veerde ze op. Laura was hier extreem gevoelig.

Ik likte en vingerde er heerlijk op los, en liet haar uitgebreid genieten. En zij daarmee mij... Ze wipte en veerde heen en weer op de tafel, waar ondertussen een plasje glibberig kutsap lag. Ik wilde haar heel graag bevredigen, ik wilde haar graag zien klaarkomen. Vol verlangen naar dat moment likte en vingerde ik verder, maar Laura stopte me. Ze trok me omhoog.

Met donkere geile ogen keek ze me aan en sloeg toen haar armen om mijn nek. We kusten heftig en vol verlangen, en deelden zo het kutvocht dat nog op mijn lippen zat. We likten elkaars lippen om er maar van te blijven proeven. Ineens trok ze mijn hoofd naast haar hoofd en fluisterde heet in mijn oor "Neuk me! Neuk me, Jeroen!" Ze liet me los, en ging meteen achterover liggen. Haar volle borsten gleden aan weerszijde van haar lijf. Haar benen wijd, haar natte kutje glimmend en open. En mijn pik was glimmend van het voorvocht. Ook op de grond voorvocht dat in tussentijd uit mijn kloppende paal gelopen was...

Ik kwam tussen haar benen staan, en zag dat de tafel precies de juiste hoogte had. Mijn glimmende eikel bevond zich op gelijke hoogte met haar sappige kutje. "Kom in me..." zei ze, kijkend naar me, "Toe!..." Ik glimlachte en stapte iets naar voren. Met mijn hand begeleidde ik mijn eikel en wreef over haar lipjes. Niet dat ie begeleid hoefde te worden , mijn eikel was glibberig, en Laura's heerlijk kutje stond gewoon open.

Ik drukte mijn eikel naar binnen, meteen helemaal naar achteren. "Ahhhhhhh!" zuchtte Laura. Ik bewoog rustig en begon haar lekker te neuken. Het was een waanzinnige sensatie om mijn stam zo nat en glibberig tussen haar sappige schaampjes te zien glijden. Maar wat me het meeste opwond was haar reactie op elke stoot. Het leek alsof ze elke stoot met haar hele lichaam opving. Daardoor deinden haar borsten in ons neukritme heen en weer en daardoor zag ik haar zachte buik bewegen in ons ritme. Ik stootte diep en fel, en zag Laura genieten van deze heftige behandeling. Ze kreunde en hield haar ogen de meeste tijd gesloten. Ze hield mijn handen vast, en het was fijn zo'n contact te hebben.

Langzaam ging ons tempo omhoog, om af en toe even tot rust te komen. Waarna het vervolg in volle heftigheid weer terug kwam. Laura's vetrokken gezicht toonde intens genot. Soms pakte ze haar eigen borsten, wreef ze tegen elkaar en liet ze daarna weer los. Ook masseerde ze haar clitje, terwijl ik haar neukte. Ik merkte dat ze het steeds fijner kreeg en ik wilde haar met alle plezier het ultieme genot bezorgen. Ik neukte wat sneller, en Laura ging daarin mee. Ze hapte nu naar adem en rode koontjes verschenen op haar wangen.

Ik versnelde nog wat en wist dat ze nu niet anders meer kon als klaarkomen. Ze trok haar schouders op, kromde haar rug, en in eens was het zover. Ze ontspande even en kromde haar rug nog eens. Een stille kreun en een verkrampt gezicht, en toen een laag gekreun, terwijl mijn harde lul de laatste stoote in haar kutje maakte. Hijgend stopte ik mijn pompen en keek haar aan. Wat lag ze toch mooi op tafel. Alsof ze compleet onderworpen was. Niet aan mij, maar aan genot.

Ik zag dat er onder haar kutje op tafel een natte plek was, Laura was een nat meisje!
Ik stond naar haar te kijken en streelde haar lijf. Het was fijn haar te strelen en te mogen genieten van haar lekkere lijf. Langzaam kwam ze weer een beetje op aarde, en kwam ze op haar ellebogen hangen. "Jezus man, waarom wist ik niet dat jij zo lekker kunt neuken? Al die jaren zo vlak in de buurt, en ik wist er niks van..." Tja, als ik dat geweten had, dan hadden we dit al wel eerder gedaan...

Ze kwam verder overeind en keek verbaasd naar de vochtplek onder haar kutje. "Ohhhh.... dat heb ik nog niet eerder gehad." "Is niet erg hoor!" zei ik, en veegde met een paar vingers het vocht op. Ik likte ze af en proefde nog een beetje kut.

"Nu jij!" zei ze, terwijl ze van tafel afsprong. Ze wees op de tafel en maakte me duidelijk dat het nu mijn beurt was. Ik liet me achterover op tafel zakken en ging op mijn rug liggen. Laura kuste me en gaf me opdracht om vooral te genieten. Ik keek toch wel even wat ze ging doen. Niet omdat ik haar niet vertrouwde, maar omdat ik dat lekker vind om te zien. Laura pakte mijn natte, plakkerige pik vast en begon zonder omhaal te likken. Een lekker opwindend gezicht en ik genoot van haar heerlijk geile bewegingen. Ze hield mijn pik vast in de kom van haar hand, en likte hem uitgebreid van eikel tot aan de wortel. Mmmmmm, wat een supergevoel! Af en toe liet ze de eikel even in haar mond glijden, en dan er weer uit.

Ze nam er uitgebreid de tijd voor, en likte mijn pik zo weer hard en stijf.
Toen trok ze hem overeind, zodat ie recht de lucht in wees. Ze kwam over me heen hangen. Haar borsten gleden over mijn benen. Ze begon met een hand af te trekken en de andere hand mijn ballen te strelen. Heerlijk ritmisch zoog ze aan mijn eikel, met holle wangen. Een bijzonder opwindend gezicht en ik wist nu al dat ik hier niet lang tegen bestand zou zijn.

In het begin met langzame lange halen, maar al gauw met korte snelle rukbewegingen trok ze mijn pik af in haar mond. Doordat ze mijn ballen voelde verkrampen wist ze dat ik ging klaar komen. Ik voelde mijn hete zaad zich spannen, en de ontlading kwam met een paar heftige stoten. Laura zoog de hele lading in haar mond, en als toegift liet ze het zaad uit haar mond lopen, over haar vingers die mijn paal vasthielden. Oh jezus, wat een geil gezicht!!!

Ze liet mij pik los en keek me met natte lippen aan. "Zo! Dat was lekker geloof ik?"
Ik moest even bijkomen, ik had het gevoel dat mijn bovenbenen het niet meer deden. Pas na een paar minuten wilde ik overeind komen. Al die tijd stond Laura naast me en streelde me. Net toen we weer wat gefatsoeneerd waren hoorde ik dat er boven wat wakker was geworden. De dag was begonnen...





4 opmerkingen:

  1. Geweldige fantasie!!!! Ik ben er op klaar gekomen!!!! XX José.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Graag gedaan, José! Laat je me eens weten wat je zo opwind? Beetje feedback kan geen kwaad... Ben erg benieuwd... XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Hoe bedoel je: "mooi".? Deed dit verhaal ook wat met jou??

      Verwijderen