maandag 9 juli 2012

Patricia II

Onze vakantie was geweldig. Het weer speelde mee, zoals te verwachten was in Italie. De omgeving was leuk, de kinderen vermaakten zich prima. Voor ons was het gezelschap wel nieuw, maar het viel alleszins mee. We waren nog niet eerder met anderen op vakantie geweest, en eerlijk gezegd was ik er best huiverig voor. Je kunt niet echt meer gaan en staan waar je wilt, je zult toch wel rekening met elkaar moeten houden. De verhalen van vriendschappen die tijdens een vakantie ten eind komen, waren ons ook bekend. Maar we hoopten dat te voorkomen door elkaar ook de vrijheid te gunnen.  Eigenlijk hadden we het erg gezellig. Soms gingen we apart, en soms maakten we gezamelijk een uitstapje. De sfeer was goed in ieder geval. 

Joost stelde de eerste dag al voor om die avond gezamelijk te gaan eten in het restaurant aan het kleine marktpleintje. Het had een buitenterras, dat overdag door takken van een oude boom uit de zon gehouden werd. 's Avonds zorgde het voor een gezellig sfeertje. We waren er al een paar keer langs gekomen de afgelopen dagen, en leek ons leuk hier eens te gaan eten. Het was niet alleen gezellig, het was ook nog eens lekker eten, en ik wist al dat ik hier vaker naar toe wilde. De mediterrane keuken, een lekker bijbehorend wijntje, dat was aan mij wel besteed.
De eerste dagen na aankomst was het, zoals gebruikelijk op een vakantiebestemming, even zoeken naar de dagelijkse gang. Waar is een supermarkt, waar kun je parkeren? Zijn er leuke restaurantjes? 

We zouden de volgende dag naar het strand gaan. De kinderen hadden er lang genoeg om gevraagd, en dus maakten we plannen voor de volgende dag.
Rond een uur of negen 's morgens troffen we elkaar op de parkeerplaats naast het huis. Eerst kwamen er een paar uitgelaten kinderen naar buiten, en daarna Joost en Patricia. Joost met een dikke tas vol met handdoeken, leesvoer, wat te eten. Net als wij trouwens. Natuurlijk keek ik naar Patricia. Ze zag er leuk uit, als altijd trouwens. Een luchtig zomerjurkje, een grote zonnebril op haar neus en een witte zomerhoed op haar hoofd. Bandjes van een bikini kwamen in haar nek samen in een knoop. Meteen bespraken de dames wat ze wel en niet hadden ingepakt.

Toen Joost en Patricia alle kinderen in de auto gekregen hadden, vertrokken we naar het strand. Of liever gezegd, op zoek naar een parkeerplaats. Het kostte ons even wat tijd, maar uiteindelijk vonden we in een achterafstraatje twee plaatsen niet al te ver van elkaar. Even later liepen we de laatste meters naar het strand. Geheel het rollenmodel bevestigend betaalden Joost en ik voor de strandbedden en konden we ons installeren aan het water. De kleine kinderen van Joost en Patricia mochten nog niet meteen het water in, eerst moesten er zwembandjes worden opgeblazen, en kwam de zonnebrand te voorschijn. Tegen de tijd dat dat gebeurd was, kwamen mijn kinderen al weer het water uit.

Onder een parasol deed Patricia haar hoed en bril af, waarna ze haar jurkje over haar buik naar beneden schoof. Een leuke bikini, fleurig. De bikini paste precies, en benadrukte haar vrouwelijke vormen. Ik probeerde te doen alsof ik haar niet uitgebreid bekeek, maar ze had me natuurlijk wel door. Ik kreeg een kort flirterig lachje, en toen ging ze aan de gang met zonnebrand, ondertussen kletsend met mijn vrouw.

De hele dag bleven we aan het strand, lezend, zwemmend, zonnend. In de middag haalden we wat te eten bij het lokale pizzatentje. Ik genoot van het vrouwelijke schoon, in de persoon van Patricia. Ik stelde me zo voor hoe ze over me heen kwam hangen op mijn strandbed. Haar bruine lokken over mijn buik, me geil aankijkend. Een heerlijke inkijk in het decollete van haar bikini. Mijn handen die haar boven op me trokken en vervolgens haar zachte kontje streelden. Onze lippen die eerst ontspannen kusten, maar al gauw heerlijk nat tongden.

Verschrikt keerde ik terug in het alledaagse, met het besef dat mijn pik hard aan het worden was. Hier, in het open en bloot. Niet zo handig, maar gelukkig was er niemand die het zag. Alhoewel, het zou best aardig zijn als Patricia het wel had gezien. Helaas was ze verdiept in haar Viva. De rest van de dag verliep rustig, bijna gezapig, best wel prettig eigenlijk. We kwamen hier voor onze rust tenslotte. Fijn dat onze vakantie meteen zo ontspannen kon beginnen, zonder eerst het ritme en regelmatig van alledag eruit te moeten werken.
Die avond aten we thuis, ieder gezin in het eigen appartement. Wel zo prettig, we hadden elkaar al de hele dag gezien. De kinderen probeerden de Italiaanse TV uit, maar hadden al snel door dat ze er niets van konden volgen.

De volgende dag hadden we nog niet gepland, en begon met uitslapen. Daarna naar het lokale bakkertje voor wat broodjes. Vrouw en kinderen maakten zich op om naar het centrum van het dorpje te gaan, er moest geshopt worden. Ik had nog niet genoeg van het luieren en besloot thuis te blijven. Ik zocht een leuk tijdschrift uit de stapel die we meegenomen hadden en ging zitten lezen.

Ik werd opgeschrikt door de schelle deurbel. Wie kon dat zijn? Vrouw en kinderen? Dat zou wel erg vroeg zijn. Bovendien hadden die toch een sleutel bij zich. Ik liep naar de deur en deed open. Voor me stond Patricia, "Hey! Hoe is het?" vroeg ze me opgewekt. "Hai... ja goed! Kom binnen" antwoordde ik, terwijl ik de deur verder opendeed. "Ja? Komt het uit?" vroeg ze weer. "Tuurlijk, ik zat net wat te lezen..." Ze stapte naar binnen en ik deed de deur achter haar dicht. Mmmmm, ze zag er leuk uit. Een mooi rokje, met dat prachtige kontje van haar. Een luchtig topje, en een band in haar haar. Heel zomers, heel vrolijk!

Ik bleef wachten bij de voordeur. Ze draaide zich om en keek me aan. "Ik zag je vrouw en kinderen naar het dorp rijden... Joost heeft onze kinderen ook meegenomen. Ze mochten allebei nog iets uitzoeken voor op het strand...". Even was ze stil, en langzaam kwam ze naar me toe gelopen. "We zijn dus even alleen" zei ze zacht, en legde haar hand tegen mijn borst. Haar ogen spraken boekdelen. Zonder woorden kusten we elkaar. Zacht en teder. Ze kwam tegen me aanstaan en onze kussen gingen al snel over in een geduldig tongen-spel. Raar eigenlijk, hoe makkelijk we omschakelden van bevriend stellen die samen op vakantie zijn naar minnaars.

Ik sloeg mijn armen om haar heen, en zij die van haar om mij. Ik legde mijn handen op haar kontje, heerlijk. Ze maakte zich even los en keek me aan. "Voordat ik hierheen kwam, heb ik mijn slipje uit gedaan" zei ze. Haar ogen schitterden en leken vuur uit te stralend. Ze was ronduit geil en liet me dat zien ook! Ik reageerde met een "Mmmmmm!" en wilde haar weer in mijn handen nemen. Gewillig liet ze dat toe en al kussend zei ik hoe heerlijk ik haar vond. Ze genoot van mijn complimentjes, maar maakte zich toch weer los.

Weer die geile blik en dan haar vraag: "Durf je een vluggertje te doen?" Jezus! "Ik ben geil namelijk.... heel geil..." Een vluggertje, hier en nu. Mijn paal klopte van enthousiasme, het leek me super. Ik probeerde het riscio in te schatten. Hoe lang waren ze al weg, hoe lang zou dat nog duren? Maar ik kon me niet concentreren, ik wilde me niet concentreren. Ik wilde Patricia, toen, meteen op dat moment. Ik wilde haar zonder rokje zien lopen, met haar blote kut. Ik wilde mijn hete lul in haar soppen. Jezus, de geilheid leek in me te exploderen. Patricia liep naar de keuken. Ze draaide zich om en ging met haar kont op het keukenblad zitten.

Ze trok haar benen op, en zette haar voeten op twee keukenstoel. Toen, tergend langzaam, trok ze het katoen van haar rokje omhoog. Een bloot en kaal kutje begroette me. Ik likte mijn lippen af. Ik had goed zicht op haar kutje, de vorige keer dat ik haar zo zag was het schemerdonker. Ze had een mooi kutje, lipjes die donkerroze waren, net zoals haar hele schaamstreek. Ik hield me niet in, en zakte door mijn knieen. Patricia spreidde haar benen en legde haar hand op haar venusheuvel. Ik begroef mijn gezicht tussen haar dijbenen en likte en streelde haar lipjes. "Owwwwwww jaaaa!" kreunde ze. 

Patricia was al heerlijk nat, en dat zei ik haar ook: "Wat ben je al lekker nat, ik had je meteen kunnen gaan neuken". Ze legde haar handen op mijn hoofd en stuurde me een beetje bij. "Oh, dat was ook lekker geweest, meteen die lekkere paal van je in me. Maar dit maakt me ook zo lekker gek..." zei ze, en ik likte haar clitje, terwijl mijn vinger in haar natte gleuf heen en weer gleed, langs haar g-spot. "Oh!.... oh!", korte kreuntjes kwamen uit haar mond, begleid door schokkende bewegingen van haar buik.

Toen wipte ze zichzelf van het keukenblad af. "Nou jij!" zei ze, terwijl ze mijn korte broek omlaag trok. Mijn harde pik veerde naar buiten. Met haar hand sloeg ze even op het keukenblad. "Kom!" zei ze. Ik ging op dezelfde manier als zij op het keukenblad zitten, met mijn benen gespreid en mijn voeten op de leuningen van twee stoelen. Mijn pik wees vertikaal omhoog. Ze knielde tussen mijn benen en pakte mijn paal bij de schacht vast. Vervolgens trok ze mijn lid naar voren, en nam hem meteen in haar mond.

Ik voelde haar tong, haar lippen, de warmte. In een kleine explosie van genot gaf ik me aan haar. Doordat ze hem naar voren had getrokken voelde ik me heerlijk, en haar lippen en tong waren zo lekker! Ze likte en zoog zacht, terwijl ze me ook nog eens heerlijk aftrok. Haar andere hand gebruikte ze om mijn ballen te strelen. Doordat mijn lid zo naar voren wees, raakte ik bijzonder opgewonden. In die houding was het heel erg lekker om afgetrokken te worden. Even zoog ze me, en likte hem dan helemaal nat. Ze ging weer staan en ik gleed van het keukenblad af.

Patricia leunde voorover op het keukenblad. Daardoor stak haar kont naar achter, naar me toe. Ze keek me vragend aan en zei "Kom je? Ik heb zin in je!" Ik ging vlak achter haar staan, nam mijn pik en richtte hem op haar kutje. Ik drukte en gleed soepel weg in haar kutje, wat was ze nat! Ik begon langzaam en even was het stil. In stilte genoten we van die heerlijke tinteling tussen onze benen. Dat was al gauw niet meer vol te houden. We zuchtten diep en even later begonnen we luider te hijgen, te kreunen. Allemachtig, wat was dit heerlijk. In haar geilheid liet Patricia haar hoofd hangen. Haar lange haren dansten rond haar hoofd. Ik streelde haar rug en haar zij, haar huid was heerlijk zacht.

De wisselwerking tussen ons voerde het tempo langzaam op en al gauw stonden we stotend te genieten. Mijn pik gleed telkens diep in haar heerlijke kutje. Ik genoot van haar prachtige lijf, hoe ze bewoog, hoe ze onze beweging versterkte met een anti-ritme. Ineens ging ze rechtop staan en draaide ze zich om. Mijn natte glimmende pik sprong uit haar kutje, een nat spoor op haar huid achterlatend. "Ik wil je zien" zei ze hijgend, "laat me zien hoe geil je bent!". Weer beklom ze het keukenblad, en weer zette ze haar voeten op de stoel. Ze spreidde zich en ik keek in een diep roze en nat kutje.

Uitdagend trok Patricia haar topje tot boven haar borsten. Ze nam ze even in haar handen. Mooie borsten, die deinden bij elke beweging die ze maakte. Ze wist precies waar ze me mee opwond. Ik kwam weer dichterbij en manouvreerde mijn eikel opnieuw tussen haar smachtende lipjes. Opnieuw begon het stoten, opnieuw gleed ik in haar kutje. "Oh god! Man, wat lekker, oh ja! ga door!" hoorde ik haar kreunen met gesloten ogen. Het was heel opwindend om mijn eigen paal tussen natte, strakgetrokken lipjes te zien glijden, hoe haar clitje daardoor tegen mijn paal getrokken werd. Af en toe streelde Patricia haar eigen clitje, en elke keer zag ik de bijbehorende geile blik. 

Door het ritme schudden haar borsten en wond ze me meer en meer op. Deze heerlijke geilheid, haar gedrag, haar gezichtsuitdrukking, dat was nu precies wat ik zo opwindend vond in een vrouw. Ik neukte nu met een stevig ritme, en voelde in de verte een heerlijk orgasme aan komen zetten. Voordat ik het in de gaten had was het tot in elke vezel doorgedrongen, en met een spetterend orgasme kwam ik klaar, heet zaad diep in haar kutje spuitend. Met gesloten ogen probeerde ik me staande te houden. Ik greep me vast aan haar en pas toen merkte ik dat ook Patricia klaarkomt. Ze sidderde, ze kreunde, en kneep in mijn nek. Man, wat was dat heerlijk!

God, wat heerlijk, maar tegelijk wel jammer dat ik pas te laat merkte dat Patricia ook klaarkwam. Nog na genietend kwam ze rechtopzitten en namen we elkaar in de armen. We bestuderden elkaar een tijdje, bekeken elkaars gezichtsuitdrukking. "Meisje, mag ik je zeggen dat ik het echt heerlijk vind om met jou te neuken?", zei ik haar onbeholpen. "Dat mag, dank je.... En mag ik jou zeggen dat ik het echt heerlijk vind om met je genieten?" antwoordde ze, "Ik had niet gedacht dat het zo fijn zou zijn. Het is eigenlijk superopwindend om met iemand anders te vrijen. Misschien is het de spanning en omdat het fout is wat we doen juist daarom zo lekker..."

Naakt in elkaars armen kusten we elkaar, strelend. Op dat moment zou ik eigenlijk het liefst met Patricia in bed gekropen zijn. In deze omgeving gewoon onmogelijk, misschien later, als we weer thuis waren, en alle leventjes weer in de normale toestand waren gekomen. Kennelijk dacht Patricia in dezelfde richting, ze zei "Weet je, ik zou best eens fijn een paar uurtjes met jou in bed willen doorbrengen.... zonder haast en zonder afleiding... Ik heb het idee dat we nog zoveel kunnen ontdekken, jij niet?" Ik antwoordde glimlachend "Echt wel, dat lijkt me echt heerlijk.... en ik ben blij dat jij dit ook graag wilt...." We kusten elkaar om onze gelijkgestemde mening te bezegelen. Het was een vluggertje, en bij wijze van afscheid kuste ik haar borsten. We kleedden ons weer aan. We namen met een lange tongzoen afscheid, voor nu. We wisten in ieder geval dat er een later kwam.

2 opmerkingen:

  1. Ik wacht alweer met spanning op deel III !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor! 't is toch niet te geloven, net een dag gepubliceerd! Daar kan ik niet tegenop schrijven... Eerst op vakantie, met hopelijk veel geile inspiratie.
      Dank voor je snelle reactie. Leuk!

      xxx

      Verwijderen