donderdag 30 oktober 2008

Saskia I

Zaterdagmorgen. De kinderen zijn gisterenavond naar een kamp van de sportclub gegaan en mijn vrouw zou naar een vriendin gaan om daar een van hun halfjaarlijkse weekendjes met shoppen en wandelen te doen. Gisterenavond realiseerde ik me pas dat ik het weekend grotendeels voor mezelf zou hebben. Mooi, lekker doen waar ik zin in had, en nergens rekening mee hoeven houden. Dat is in het weekend zeldzaam, er is altijd een kind dat op tijd bij de sport moet zijn. Natuurlijk moesten er wel boodschappen gedaan worden, maar daar kon ik mee leven.

Toen ik vanmorgen wakker werd lag vrouwlief nog te slapen. Ik had zin om eens lekker verwend te worden. En dan ontstaat het dilemma: als ik haar te vroeg wakker maak, dan wil ze helemaal niks. Maak ik haar te laat wakker, dan moet ze zich haasten om de trein te halen. Mijn nuchtere ervaring zegt me dat het weer niks wordt (zoals gewoonlijk), maar mijn lust wint het weer van het verstand. Ik wil haar! Ik besluit haar nog een kwartier slaap te gunnen en dan voorzichtig wakker te maken.

Terwijl ze nog slaapt kruip ik tegen haar aan en sla mijn arm om haar buik heen. Ze is lekker warm. Zacht streel ik haar en verschuif mijn hand langzaam naar haar borsten. "Mmmmmm", murmelt ze slaperig. Langzaam laat ik haar wakker worden, dat werkt het beste. Na een minuut of 5 is het verder wel duidelijk: ze wil niet. Ze laat me dan begaan met mijn handen en beantwoord mijn kussen wel, maar niet met hartstocht. Haar handen blijven veilig weg van mijn lijf om me vooral geen teken van verlangen te geven. Ik kan dan net zo goed meteen stoppen, verder knuffelen heeft geen zin.

Ze kijkt op de klok en besluit uit bed te gaan. Het ontbijt zonder kinderen is een stuk rustiger, we lezen allebei een stuk van de krant. Met haar reiskoffertje is ze klaar voor vertrek. Ik loop mee naar buiten en ze spreekt me me af dat ze morgen wel belt wanneer ze weer naar huis komt. We kussen elkaar en ze loopt weg. "Doei" roept ze als ze de hoek omgaat. Buiten is de wereld allang tot leven gekomen. Iedereen heeft op zaterdag wat te doen. De overbuurman is al in de tuin bezig, ergens verderop hoor ik een boormachine janken. Een buurvrouw komt met booschappentas langs gefietst op weg naar de winkels.

Ik kleed mezelf aan en besluit maar meteen boodschappen te doen. De supermarkt in het dorp is natuurlijk weer razenddruk, maar ik heb de tijd, ik heb verder toch niks te doen in dit vrije weekend. Als ik met een volle krat weer thuis kom, zie ik dezelfde buurvrouw ook weer thuis komen. Haar kinderen en die van ons zitten op dezelfde school. Ik meen dat ze Saskia heette. Mijn vrouw spreekt haar regelmatig op het schoolplein, en laatst had ze mijn vrouw vertelt dat haar man bij haar weg is gegaan. "Hij hoeft ook niet meer terug te komen, de lul!" had ze gezegd. Ondertussen zat ze mooi met 2 kinderen thuis.

Terwijl ze voorbij fietst kijkt ze me vriendelijk aan. Eigenlijk ziet ze er best leuk uit. Ze is vrij klein en heeft een beetje rossig haar. Nu draagt ze wijdvallende kleren, maar ik weet dat ze slank is: een paar maanden geleden zag ik haar in een strakke broek en truitje. Ik draai me om en wil de krat met boodschappen uit de auto halen. Zoals gewoonlijk een zwaar geval.

"Hoi" hoor ik achter me. "Hej" antwoord ik, met de krat in mijn hand. Ik loop de carport in. "Ik zag je net je vrouw uitzwaaien". Ik stopte en draaide me weer om, "dat klopt die gaat dit weekend naar een vriendin". "Dus je bent alleen....." zei ze veelbetekenend, "ik ben dit weekend ook alleen. Je weet toch dat mijn man weg is?" Ik knik. Ze vervolgt: "Mijn kinderen zijn dit weekend bij hem en ik heb het hele weekend voor me alleen.....". De zin klonk alsof ie nog niet af was. Tijdens de stilte keek ze eerst naar de grond en toen naar mij. "Heb je zin om straks koffie te komen drinken? Dat lijkt mij leuk" zei ze.

Ik slikte. Jezus, deze vrouw die wel eens in mijn fantasie voorkwam en in ieder geval daar ongelofelijk lekker kon neuken nodigde me bij haar thuis uit. Doen dus! "Lijkt me leuk" stamelde ik, nadat ik een beetje hersteld was van de verassing. Ze glimlachte weer en zei "Kom maar achterom, als je zover bent. Je zult eerst wel je boodschappen moeten opruimen, denk ik?" "Ja, dat lijkt me wel verstandig" zei ik. "Ik heet Saskia trouwens" zei ze nog, terwijl ze op haar fiets stapte. "En ik Jeroen" waarop als antwoord kwam "weet ik, tot straks!" Tijdens het opruimen werd ik al geil van de gedachte, en dacht meteen erachteraan "nou dat gaat mooi niet gebeuren, die vrouw heeft echt geen zin in je, die heeft wel andere dingen aan haar hoofd: het gezeur met haar ex en het gestress met de kids."

Ik liep door haar achtertuin en ging door de keukendeur naar binnen. Ze was net koffie aan het zetten. "He, leuk dat je er bent, kom binnen!" begroette ze me enthousiast. "Hallo" begroette ik terug. Ze kwam op me af en kuste me op mijn wang. Ze lachtte en bleef vlak voor me staan. Nu realiseerde ik me pas dat ze zich had omgekleed. In plaats van de wijdvallende kleren had ze nu een mooi strak truitje aan, een heel kort spijkerrokje met zwarte maillot en lichtbruine suede laarsjes. Aan het getik op de vloer te horen zaten er hakjes onder. Haar korte haar was niet al te blond met wat oranje lokken er door, het geheel alle kanten opwijzend. Het zag er sportief uit voor een moeder van drie kinderen.

"Lust je koffie?" vroeg ze. "Ja, lekker" antwoordde ik. Ze ging aan de gang in de keuken. Het was leuk om naar haar te kijken en haar te zien bewegen. Ze was een kop kleiner als ik, leek bijna een meisje. Haar rokje was heerlijk kort, en daaronder had ze paar mooie benen. Mooi slank. Het koffiezetapparaat begon te pruttelen en ze draaide zich weer om.

"Ik zie je regelmatig hier voorbij komen, en je kijkt ook meestal wel naar binnen", zei ze, "Ik begin er 's morgens zelfs naar uit te zien. Dan zie ik je voorbij fietsen, en als je dan naar me kijkt, dan is de dag goed begonnen. Maar waarom kijk je toch zo naar binnen? Vind je het zo leuk om naar me te kijken? Niet dat ik het erg vind, maar ik ben een vrouw van 39 met 3 kinderen. Er zijn toch genoeg vrouwen die leuker en jonger zijn?" vroeg ze. Daar overviel ze me een beetje mee. Het enige wat ik zo gauw kon bedenken was de waarheid: "Nou, eh, ik val een beetje op oudere vrouwen, en ik vind het leuk om naar je te kijken." Een glimlach brak door op haar gezicht, "Echt? Wat lief van je, om dat te zeggen. Vind je me zo mooi?", vroeg ze nog eens, hengelend naar een complimentje. "Ja, je bent echt een leuke vrouw". Voordat ik iets kon doen reikte ze naar mijn gezicht en had ze haar lippen tegen me aan gedrukt. Ik keek haar verbaasd aan en ze zei "Rustig maar, ik wil gewoon lief voor je zijn". En nog eens kuste ze me, en ze legde haar handen op mij armen en streelde ze zacht. Haar lippen waren heerlijk warm en haar strelingen zacht. Haar kussen hielden iets langer aan. Ik vond ze heerlijk.

"Fijn?" vroeg ze me. Ik kon alleen maar knikken. Opnieuw kuste we elkaar, en nu wilden we niet meer loslaten. Ik voelde onder in mijn buik iets kruipen. Ze keek me lachend en veelbetekenend aan en vroeg me of ik nog koffie wilde. Ik lachte terug "Nee, ik geloof van niet". Ik streelde haar rug en ze zei fluisterend "Heb je zin om mee naar boven te gaan?" "Nou en of" antwoordde ik. Ze pakte mijn hand en zei "Kom!".

Boven aangekomen liep ze meteen door naar de slaapkamer. Een gezellige slaapkamer, met een mooi groot bed. Ze draaide zich om en we namen elkaar opnieuw in de armen. We gingen ver met kussen. "Hmmmm, heerlijk!" zei ze na een minuut. Onze tongen genoten van elkaar en ze drukte haar kleine lichaam heerlijk tegen me aan. Ik voelde haar harde tepeltjes en ook haar ronde vormen. De inhoud van mijn broek begon te zwellen, en ze streek terloops langs de verdikking. Ik kromp ineen, schrok er van, ook al wilde ik dit wel degelijk. Snel trok ze mijn bloes uit mijn broek en liet ze haar warme handen over mijn borst glijden. Lekker zeg en dat vertelde ik haar ook. Ik wilde haar ook strelen en liet mijn handen in haar truitje glijden. Haar buik was lekker zacht en warm, en mijn aanraking liet haar huiveren. "Ooowwwhh, dit is lang geleden", zei ze, "zo lang geleden dat handen me ze lekker streelde". Ze zei het zo lief, dat ik sterk de behoefte had om haar te verwennen en te laten genieten. Ik ging zitten op de stoel naast haar bed en begon haar te strelen. Langs haar mooie kontje over haar rokje, langs de achterkant van haar benen naar beneden. Dan langs de binnenkant van haar benen weer naar boven. Hoe hoger ik kwam, hoe meer haar adem stokte. Al die tijd had ze haar ogen gesloten. Ik stopte vlak onder haar rokje.

"Nee, nu door gaan", Saskia pakte mijn hand en hield hem op zijn plek. "Mag ik je lekker verwennen?" vroeg ik haar. "Oh wat heerlijk, het is zo lang geleden dat ik verwend ben. Ga alsjeblieft door. Wat lief!" Ik keek naar boven en zag haar ogen glinsteren van opwinding. We kusten elkaar opnieuw. "Zou je het leuk vinden als ik je helemaal uitkleed?" Ze keek me genietend aan en fluisterde dat ze dat heerlijk zou vinden. Ik begon met haar truitje, dat was al gauw uit. Haar witte BH volgde al snel. Ik keek bewonderend naar haar mooi kleine borsten met tepeltjes die mooi uitstaken. Haar borsten leken stevig en stonden mooi vooruit. Ik streelde ze langs de zijkant en ze sloot genietend haar ogen. Met mijn duim streek ik zacht langs de tepels en voelde ik hoe lekker zacht en toch stevig haar borsten waren. Ze zuchtte. Ik drukte mijn lippen op haar borsten en zoog zacht aan haar tepels. "Mmmmhhhhhh".

Terwijl ik haar borsten bleef kussen, gleden mijn handen naar beneden, naar haar rokje. Ik maakte het kleine ritsje open en meteen gleed haar rokje van haar heupen af. Ik ging verder met strelen, haar kontje was aan de beurt. Mijn mond gleed af naar haar navel en verder. Na een kus, keek weer naar boven en vroeg ik of ze wilde gaan liggen. Ze keek me geil aan en zei me: "Wees lief voor me, lekker zacht..." waarna ze ging liggen. Haar borsten bleven mooi rechtop staan, ze waren nog best stevig voor een vrouw van 39. "Tuurlijk ben ik lief voor je" zei ik, en ik pakte haar maillot bij haar heupen vast. Ik trok er aan en schoof haar maillot en slipje over haar heupen naar beneden. Om me te helpen hield ze haar kont de lucht in. Terwijl ik de mailoot en slipje naar beneden trok, kwam haar schaamhaar te voorschijn. Niet te veel, en het zag er leuk uit. Door het krullende schaamhaar zag ik haar opgezwollen schaamlippen. "Mmmmhhh, wat lekker om in mijn blootje op bed te liggen, ik begin zo lekker geil te worden" zei ze en ze pakte mijn hand vast en streelde me. Ik vond het heerlijk om haar zo op haar rug te zien liggen.

Ik streelde Saskia's mooie benen, en ging weer richting haar kutje. Dit keer stopte ik pas toen ik naast haar schaamlippen was. Ik keek haar aan, en vroeg of ze haar benen uit elkaar wilde doen, zodat ik ertussen kon kruipen. Ze voldeed graag aan mijn verzoek en spreidde haar benen. Ik kreeg een wat beter uitzicht op haar poesje, en wilde haar graag zien genieten. Dat leek me zo opwindend. Ik wilde tussen haar benen gaan zitten, toen ze me voorstelde om mij eerst uit te kleden. Dat leek me een goed idee, want mijn broek zat vooral bij mijn piemel erg strak. Ze kwam weer zitten op de rand van het bed, terwijl ik voor haar ging staan. Ze maakte op haar gemak de knoop los en deed de rits naar beneden. Ze keek naar me op terwijl ze mijn broek en onderbroek tegelijkertijd naar beneden deed. M'n pik was behoorlijk stijf en eenmaal bevrijd zwaaide hij naar boven, vlak voor haar gezicht. Ze lachte ondeugend en wilde hem al vast pakken. Neee! Nog niet! Mezelf tergend zei ik "Nee, jij eerst" en ik duwde haar achterover op het bed. "Ga eens wat hoger liggen, zodat ik tussen je benen kan zitten". Ze schoof zichzelf naar boven en spreidde haar benen opnieuw.

Dit keer stond niets me meer in de weg en kroop ik tussen haar benen. Jezus, wat had ze een mooi lijfje. Ik boog me voorover en kuste de binnenkant van haar dijen. Met mijn ene hand streelde ik haar benen en mijn ander hand gleed over het vlakke stuk buik, vlak boven haar schaamhaar. Ze sloot haar ogen en gaf zich over aan mijn strelingen. "Ooooowwwhhh wat maak je me gek! Die handen!". Ze had een zachte en warme huid die lekker rook. Mijn lippen gingen al kussend richting haar schaamlippen. Mijn handen ook. Ze sidderde en fluisterde hoe gemeen ik was om haar zo te tergen. Heerlijk om haar zo geil te zien worden! Eindelijk bereikte ik haar kutje. Ik blies warme lucht langs haar schaamlippen en kuste haar daar heel zachtjes. Ze hield haar adem in, en kreunde. "Oh god wat lekker". Mijn hand had de bovenkant van haar schaamlippen bereikte en met mijn vingertop begon ik rondjes te draaien rond haar klitje. Met mijn duim streek ik het schaamhaar van het kutje aan de kant en liet mijn tong heel langzaam het gleufje tussen haar schaamlippen heen en weer likken. Het kreunen werd intenser en ook begon ze harder te kronkelen.

Afwisselend likken, strelen, warme lucht blazen maakte Saskia geiler en geiler. Wat een mooi gezicht. Ik voelde mijn pik ondertussen kloppen en toen ik naar beneden keek zag ik al een druppel voorvocht op het laken liggen. Mijn pik had ook zin! Maar eerst haar laten genieten. Mijn handen streelde haar overal waar ik komen kon, zonder mijn lippen weg te halen bij haar kutje. Mijn tong likte haar schaamlippen en maakte af en toe een uitstapje naar haar klitje. Saskia legde haar handen op mijn hoofd en stuurde mijn tong naar waar zij hem wou hebben. Ik merkte dat haar opwinding groter werd. Ze kreunde harder, kromde haar rug en trok aan mijn haren. Ikzelf vond het zalig om dit te kunnen bereiken bij een vrouw. Dit zou mijn eigen vrouw nooit gedaan hebben! Man, wat prachtig gezicht, zo'n genietende vrouw. In ieder geval kon het niet lang meer duren, ze lag nu zo heftig te kronkelen en te kreunen, dat ze haar orgasme heel dicht genaderd was. Haar handen stuurde mijn hoofd en dus tong naar elk plekje waar ze verwend wilde worden. Mijn handen streelde haar op de gevoelige plekjes: de binnenkant van het dijbenen, het spleetje tussen haar billen en rond haar klitje.

Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten