dinsdag 4 november 2008

Saskia II

...vervolg van Saskia I

Ineens was het zover. Saskia spande haar buikspieren en drukte mijn gezicht tegen haar natte kutje aan. Ze gilde het uit "Aaaaahhhhhh". Lang en wellustig liet ze het orgasme door haar onderbuik vlammen. Ze trok me aan mijn haren omhoog en bracht me bovenop haar. "Kom in me, snel!" hijgde ze. Haar handen grabbelde tussen ons in en pakte mijn stijve pik. Die duwde ze zonder pardon in haar kutje. "Kom helemaal in me" kermde ze. Terwijl ik in haar gleed, stootte ze een paar keer met haar onderbuik. Heerlijk was het om in haar te zijn. Ik genoot van haar en begon mee te bewegen. Hierdoor leek het alsof ze haar orgasme kon verlengen. Een halve minuut bleef ze kreunen en steunen. Het leek wel of ze geen controle meer over haar lijf had. Gaandeweg liep haar orgasme uit en kwam ze tot rust. Met haar ogen gesloten leek ze na te genieten. Ik kuste haar teder en liet me van haar af glijden. Heerlijk loom lag ze een beetje bij te komen.

Ik streelde zacht haar buik en haar borsten. Ze bleven me aantrekken. Van buiten lekker zacht en van binnen heerlijk stevig. Genietend lag ze nog steeds op haar rug. Na een tijdje opende ze haar ogen en keek me aan. Ze kwam wat overeind en leunde op haar ellebogen. "Weet je," zei ze, "het is heel lang geleden dat ik zo heerlijk verwend ben."
Bedelend om een complimentje, vroeg ik haar "Ja? Vond je het lekker?"
"Man, heerlijk gewoon, het leek wel of je precies wist wat ik lekker vond!" Haar zachte handen streelde mijn buik en mijn benen. "Maar nou is het mijn beurt" zei ze, en ze kwam helemaal overeind. Als ze zo bewoog, bewogen haar borsten ook lekker mee. Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven, maar de bewegingen van haar borsten verraadden dat ze mooi stevig waren. Ik kon mijn handen er dan ook niet goed van afhouden. Ze kuste me zacht en teder op mijn lippen, en streelde me over mijn tepels. Zacht duwde ze me achterover "Ga liggen" zei ze.

Ik ging er eens even goed voor liggen: ik lig het liefst helemaal plat op mijn rug, benen een beetje uit elkaar. Zo kan een vrouw overal goed bij. Het hoofd een beetje ondersteund zodat ik kan zien wat ze doet. Saskia kwam eerst naast me zitten en streelde me zacht. Haar handen verwendden me lekker: benen, buik, zij. Ook kuste ze me regelmatig. Niet alleen op mijn lippen, maar ook mijn tepels. Dat was best lekker. Als ze zo over me heen hing deed ze ook haar best om haar harde tepels over mijn buik te laten glijden. Allemaal zaken die me niet onberoerd lieten. En ook mijn pik niet. Hij begon zich een beetje op te richten.

"Mag ik tussen je benen komen zitten?" vroeg ze, maar wachtte verder niet op antwoord. Toen ze zich eenmaal geinstalleerd had, boog ze zich voorover en stopte haar hand onder mijn ballen. Ze nam ze voorzichtig in haar hand en sloot haar vingers er om heen. Met de palm van haar hand en haar duim drukte ze de ballen licht tegen elkaar en dat was erg lekker. Zacht en warm was het en mijn pik werd ronduit stijf. Ze bracht haar gezicht dichterbij en glimlachte naar me. Man, wat een geil gezicht was dat: haar mooie mond vlak bij mijn eikel. Ik wilde dat ze me lekker ging pijpen. Dat wist ze natuurlijk dus pestte ze me nog even verder. Ze kuste me vlak naast mijn pik. Ik voelde de warmte van haar wang in mijn pik. Ondertussen bleef ze me mijn ballen kneden. En al die tijd keek ze me genietend aan. "Lekker he?" vroeg ze. "Zeker" zei ik, "je handen zijn heerlijk bezig". "Geniet maar lekker" zei ze.

Met haar andere hand pakte ze mijn pik vast. "Mmmmm" wat lekker, weer zo lekker warm. Als je met een vrouw in bed ligt en ze pakt dan voor het eerst je pik of je ballen vast, dan is dat een heerlijk gevoel. Je voelt de warmte van haar hand door je lul gaan, wat tenminste bij mij altijd een lekker gevoel is. Ze keek me lachend aan en begon haar hand rustig heen en weer te bewegen. Eerst met kleine bewegingen, maar later vergrootte ze de slag. Op een gegeven moment begint je voorhuid dan mee te bewegen. Dat is dan het volgende moment waarop je genot wat groter wordt. Zachtjes kuste ze me onderaan de pik. Haar andere hand kneedde nog steeds zacht mijn ballen. Alhoewel ze het behoorlijk rekte, vond ik het heerlijk. Haar mond kust zich een weg omhoog, naar mijn eikel toe. Ja! Daar wil ik het hebben! Haar aftrekhand maakte nog wat grotere slagen, en mijn voorhuid gleed helemaal van mijn eikel af. Ze zorgde ervoor dat ie daar bleef.

En dan ineens was het zover: ze opende haar mond en nam mijn eikel in haar. "Ooowwwwwww" Heerlijk! Elke keer was dat een fantastisch moment. Als je pik stijf en hard is, de voorhuid naar achter geschoven is en je eikel bloot is, en een vrouw neemt je dan lekker in haar mond, dan zorgde dat voor een ongekend genot. Haar tong begon in haar mond mijn eikel te verwennen, en ik kreunde. Tegelijkertijd bewogen haar lippen over mijn eikel heen. Haar hand trok me heerlijk af. En haar andere hand streelde mijn ballen. Dit was precies zoals ik het lekker vond! Hoe wist ze dat? Niet nadenken, maar genieten man! Ik keek haar haar, en het was een mooi gezicht. Omdat ik al zo geil was, ik had haar tenslotte heerlijk onder me zien kronkelen van genot, was ik al een aardig eind op weg naar mijn orgasme. Met haar handen en vooral haar mond bracht ze me snel dichterbij.

Haar wangen kregen een kuiltje, ze begon ook nog eens te zuigen. Ergens onder in mijn lichaam voelde ik dat het ging gebeuren, mijn orgasme zat er aan te komen. Op een of andere manier merkte ze dat, en ging op volle versnelling verder. Bovendien zoog ze harder. "Oh, Oh, Oh! Oh! Owwwhh!" Ik voelde de schokgolven komen, en even later schoten de golven van genot door mijn lijf. Haar handen en mond maakte precies de goede bewegingen om mij tot grote hoogte te brengen. Even wist ik niet meer waar ik was. Jezus, wat heerlijk!
Haar handen en mond kwamen zachtjes tot rust. Mijn natte pik gleed uit haar mond. Meteen kwam ze op me liggen en kuste me. Ik had mijn ogen nog gesloten maar genoot van haar lijf en sloeg mijn armen om haar heen. Zo wilde ik even liggen.

Toen ik mijn ogen open deed, vroeg ze of ik had genoten. "Jezus, ja, dat was heerlijk", murmelde ik. Ze giechelde en streelde me zacht. "Ik vond het leuk om te doen en volgens mij vond je het heerlijk. Ik heb tenminste een behoorlijk lading van je zaad gekregen". Ik wist nog niets te zeggen en kreunde wat. Ze liet me rustig weer even bij komen en lag gewoon lekker op me. We kusten elkaar en streelden elkaar. Wat was ze toch heerlijk zacht en warm. Na een tijdje genieten en knuffelen gleed ze van me af. "We kunnen zo lang genieten als we willen", zei ze, "er is niemand die op ons wacht vandaag, toch?" "Nee, dat klopt" moest ik beamen. "Kom mee dan, laten we lekker onder de douche gaan". "Wat een lekker mens toch", dacht ik en volgde haar naar de badkamer. Ze zette de waterstraal aan en ging er onder staan. Ik kwam haar achterna. Ze trok me tegen haar aan en samen genoten we van het heerlijk warme water. Ze sloeg haar armen om me heen en we kusten heerlijk. Haar lippen waren nog steeds lekker zacht.

Haar zachte handen streelde me over mijn rug en pakte me bij mijn kont. Ze keek me heerlijk lief aan. Een beetje te lief, vond ik. Hopelijk werd ze niet verliefd op me. Heerlijk samen vrijen is fantastisch, maar ik wilde mijn thuissituatie niet verstoren. Maar verder als die gedachte kwam ik niet, want haar handen handen mijn piemel gevonden. Ze streelde hem lekker zacht. Ze had haar handen ingezeept en ze gleden heerlijk glad over mijn pik en ballen. Oowwwwhh, wat was dat lekker. Mijn pik reageerde dan ook, werd harder en richtte zich op. Ook ik had mijn handen ingezeept en streelde haar rug met haar mooie kontje. Lekker glad, vooral het spleetje tussen haar billen. Haar borsten waren ook lekker zacht en lieten zich heerlijk door mijn vingers glijden. Haar tepeltjes sprongen tussen mijn vingers door. Tenslotte liet ik een hand tussen haar benen glijden. Ik voelde haar schaamlippen tussen mijn vingers door: "Oohh" fluisterde ze, "dat is fijn". Ik bleef dit een tijdje doen. Haar ogen waren gesloten en ze kreunde zachtjes. "Draai eens om", vroeg ik haar. Ze draaide haar rug naar me toe. Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte me tegen haar aan. Ze was een kop kleiner als ik, en mijn pik drukte in de bovenkant van haar bilspleet. Ze kon precies voelen wat mijn pik deed.

Ik zeepte mijn handen opnieuw in en streelde met een hand die heerlijke mooie borstjes van haar. Mijn andere hand was op haar onderbuik. Af en toe een uitstapje naar haar kutje, waarbij ze steevast even sidderde. Ik begon met een vinger en draaide om haar gezwollen klitje. Al gauw kreunde ze hevig en gebruikte ik een paar vingers om haar schaamlippen ook te bewerken. Na een minuut of 10 kwam ze sidderend klaar. Ze liet zich bijna vallen, zodat ik haar moest vasthouden. Het duurde een tijdje voordat ze weer op aarde was. Daarna was het mijn beurt. Ik moest mezelf ook omdraaien en ook zij sloeg haar handen om me heen. Het voordeel van een kleine vrouw is dat ze heel goed bij mijn pik kan. Weer met ingezeepte handen trok ze me lekker af. Eerst rustig maar goed luisterend naar het ritme van het genot voerde ze langzaam het tempo op. Een hand trok me af, en de andere maakte me gek door mijn ballen te strelen. Met de wijsvinger van die hand begon ze zacht over mijn kontgaatje te strelen en ik had het niet meer! Golven van genot overspoelde me en even later spoot ik mijn zaad eruit. Weer had Saskia me precies goed bevredigd. Ook ik kon niet goed blijven staan na mijn orgasme.

De rest van de dag was heerlijk. We kleedden ons aan en probeerde redelijk normaal met elkaar om te gaan, maar we konden niet goed van elkaar afblijven. Binnen no-time lagen we opnieuw in bed om heerlijk van elkaar te genieten. Pas aan het einde van de middag verliet ik haar huis, nadat we hadden uitgedokterd hoe we elkaar konden blijven zien en lekker van elkaar konden blijven genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten