maandag 22 december 2008

Marian

Eens in de zoveel tijd gaan we op zondagmorgen naar het zwembad, een activiteit waar zoveel gezinnen zich aan te buiten gaan. Even lekker ontspannen in het water. De kinderen vermaken zich met matten, banden of op de glijbaan, terwijl de ouders proberen een baantje of wat te trekken. Na een paar sprongen van de duikplank begin ik ook aan een paar baantjes. Als niet echt geoefende zwemmer afwisselend een paar baantjes schoolslag en rugslag. Om de zoveel baantjes even aan de rand van het zwembad hangen. Soms komt een van mijn kinderen langs om me te vertellen wat ze dan weer hebben ontdekt of kunnen. Mijn vrouw zwemt iets verderop. Als fanatieke sportster zwemt ze sneller en houdt het langer vol.

Als ik met mijn armen gespreid met mijn rug tegen de rand van het zwembad hang, zie ik een vrouw een baan naast me in mijn richting zwemmen. Ik herken haar van mijn uitkijksessies op het werk. Zoals al eerder geschreven sta ik 's morgens op mijn werk, als de computer opstart, naar buiten naar de vrouwen te kijken. De vrouw die nu in mijn richting komt zwemmen, hoort bij de moeders die pas om half negen langs komen. Ze hoort trouwens ook bij de mooie moeders. Als ze fietst kun je zien dat haar lijf er mag zijn, maar ze heeft ook een mooi en lief gezicht. Ik weet niet wat er precies voor zorgt dat iemand een lief gezicht heeft. Het zijn niet de ogen, want daarvoor heb ik haar nooit van dichtbij gezien. Ik denk dat het de vorm van het gezicht is en hoe je ogen, neus en mond in verhouding zijn. Bij elkaar zorgt het voor een lief gezicht. Daarnaast heeft ze steil bruin en glanzend haar, een beetje rossig, tot op haar schouders. Als ze fietst, dan waait het een beetje in de wind.

Haar fiets heeft een mandje aan het stuur, waar ze meestal een plastic tas in heeft zitten, terwijl ze een canvas tas om haar schouder heeft hangen. Op weg naar haar werk draagt ze altijd een broek, en ze heeft vrijwel altijd laarzen aan. Vanwege dat laatste is ze me opgevallen. Mooie laarzen, dat ook nog eens. Alhoewel ze meerdere paren heeft, draagt ze meestal een soort cowboy laarzen, met van die schuin aflopende lage hakken. Ik denk dat ze een stoere vrouw is. Een intrigerende combinatie: een stoere vrouw met een lief gezicht. En nog moeder ook.

En ze komt dus in mijn richting gezwommen. Ze zwemt net als ik, met veel beweging langzaam vooruitkomend, ook een amateur. Geeft niet, want zo duurt het langer voordat ze bij mij is, en kan ik haar langer bekijken. Ik geniet van haar gezicht en haar steile haar, dat in een natte sliert van haar hoofd afhangt. Als ze een paar meter van me vandaan is veegt ze plagend ineens wat water naar een man die naast haar zwemt. Haar man waarschijnlijk, want die spettert terug en ze moet lachen. Ze heeft mooie tanden, netjes op een rij, en haar lach is aanstekelijk. Ik betrap mezelf erop dat ik meelach. Ze zwemt door en bereikt de rand van het zwembad. Daar draait ze om en zwemt weer terug. Ze ligt diep in het water en ik zie niets van haar lichaam, maar ik kan zien dat ze een badpak draagt. Natuurlijk, alleen de pubermeisjes paraderen hier in bikini. Maar die hebben mijn aandacht niet.

Na een minuut heeft ze weer een baantje voltooit en nadert ze opnieuw de kant. Ik hang nog steeds breeduit aan de rand. Dit keer blijft zij ook even hangen om uit te rusten. Een meisje van een jaar of 14, inderdaad in bikini en gezegend met dezelfde looks als haar moeder, komt op haar af en vraagt iets. Daarbij komt ze deels uit het water en krijg ik de kans een deel van haar lichaam te bekijken. Ze is niet echt breed, maar ook geen teer poppetje. Het past een beetje bij 'stoer'. Haar borsten zijn ook niet groot. Het badpak houdt ze stevig bij elkaar dus ik weet niet of ze hangen. Even later komt er nog een jochie van een jaar of 7 bijstaan. Ze praten wat en dan rennen de kinderen weg. Moeder draait zich om en start een nieuw baantje. Ze beweegt mooi, maar dat wist ik al van mijn uitkijksessies.

Ik krijg het koud en besluit nog een baantje te doen om weer warm te worden. We passeren elkaar regelmatig en elke keer kijk ik haar aan. Ze is eigenlijk gewoon een mooie vrouw. Ze ontdekt dat ik haar aankijk en kijkt vanaf dan ook naar mij. Na een baantje of tien moet er weer uitgerust worden en ga ik weer aan de rand hangen. Nu stopt zij ook en komt naast me hangen. Ik draai mijn hoofd regelmatig naar links om naar haar te kijken. En ook nu kijkt ze telkens weer terug. Dit is geen toeval meer. Op een gegeven moment kijkt ze me nadrukkelijk aan, en richt haar blik dan op de gang die richting douches en kleedhokjes leidt. Dan zwemt ze me traagt voorbij en klimt bij het trapje uit het bad. Ik besluit haar te volgen, De gang leidt eerst naar de doucheruimte, en daarachter komen de kleedhokjes.

Ze staat onder de douche. Omdat het zwembad nog wel even openblijft is er nog vrijwel niemand die gaat douchen, alleen een klein jochie. Ze heeft haar ogen gesloten, haar gezicht omhoog gewend en laat het warme water over haar de achterkant van haar hoofd en rug lopen. Ze is niet al te groot. Ze is niet breed, maar ook niet smal, zoals ik al had geconstateerd. Het is eigenlijk precies goed. Haar benen zijn mooi glad en haar billen zijn een beetje aan de platte kant. Voor een vrouw die twee kinderen op de wereld heeft gezet, mag ze trots zijn op haar lichaam. Met twee handen strijkt haar schouderlange haar bij elkaar en laat het water er doorheen lopen. Daardoor worden haar borsten opgetild, dat ziet er leuk uit.

Ik ga tegenover haar staan en laat het warme water over mijn rug stromen. Lekker. Ik sta haar ongegeneerd te bekijken als ze haar ogen opendoet en me vol aankijkt. Ze glimlacht een beetje. Jezus, daar wordt ik week van. We doen "wie kan het langst in elkaars ogen blijven kijken", maar ik verlies het al na 5 seconde. Ik staar naar de vloer, waar het water in het putje stroomt. Als ik mijn blik weer op haar richt, zie ik dat ze me nog steeds glimlachend aankijkt.

"Weet je" zei ze, "ik nu zou best wel iemand kunnen gebruiken die mijn rug wast, maar dat is natuurlijk wel een beetje raar als jij dat nu voor me zou doen". "Uhhh, ja" is het neutrale antwoord dat ik geef. Ze gaat verder: "Maar je zou natuurlijk binnenkort een keertje langs kunnen komen, dan kun je bij thuis mijn rug wassen, toch?". Jezus, ze laat er geen gras over groeien. Ik krijg een rood hoofd, en kijk weer even naar de vloer. "Zou je morgenvroeg tijd hebben?" vraagt ze. Ik probeer me herstellen en dwing mezelf ja te zeggen. "Om een uur of negen? Dan is iedereen de deur uit en hebben we de tijd". "Ok, waar woon je?" vraag ik in een zeldzaam helder moment. Ze geeft me het adres en loopt de doucheruimte uit, terug naar het zwembad. In het voorbij gaan, strijkt ze met haar hand lichtjes over mijn buik. Ik schik en krimp ineen. Ze schiet nog net in de lach en is dan weg. Maar toch: heerlijk. Na een minuut afkoelen onder een warme douche ga ook ik terug richting bad. We trekken allebei opnieuw nog een paar baantjes, waarna ze wordt opgeeist door manlief en kinderen. Een half uur later verlaat ze samen met de familie het zwembad, maar niet voordat ze me een veelbetekende blik geeft.

De volgende morgen wacht ik ongeduldig tot de kinderen naar school zijn. Mijn vrouw is al eerder naar haar werk gegaan. Als de kinderen weg zijn, geef ik aan mijn werk door dat ik thuis werk, maar ook even een boodchap moet doen. Ik wil naar haar toe, maar toch ook weer niet. Spannend maar leuk! Ze woont niet ver van me vandaan en tegen negen uur wandel ik naar het opgegeven adres. Mijn hart klopt in mijn keel. Ik bel aan en sta zenuwachtig te wachten. Dan zie ik haar door de ruiten van de voordeur naar de deur lopen. Ze lacht al, en wat ziet ze er mooi uit! Ze doet de deur open. "Hai" zegt ze en kust me meteen op mijn wang, "fijn dat je gekomen bent!" Meteen raakt ze me veel aan en zo helpt ze me uit mijn jas en leidt me de kamer binnen. "Durfde je het toch aan? Ben je zenuwachtig?" vraagt ze, in een poging me gerust te stellen. "Behoorlijk" geef ik toe, waarna ze zegt "Dat hoeft toch helemaal niet. We gaan vandaag lekker genieten en we maken er een heerlijke ochtend van. Lust je iets te drinken?"
"Een glas water wil ik wel" antwoord ik. Ze loopt naar de keuken, "Ga maar zitten" roept ze.

Ik ga zitten op de bank. Ze komt uit de keuken met het water. Mijn eerste blik bij een vrouw gaat altijd naar de voeten. Ik wil altijd weten wat voor schoenen ze dragen. Of eigenlijk wat voor laarzen. Schoenen vind ik veel minder interessant. Wat dat betreft is het de laatste tijd genieten voor mij, met al die laarzen. Terwijl ze uit de keuken komt en ik naar haar mooie zwarte cowboy laarzen staar, zegt ze: "Trouwens, ik heet Marian". "Oh, ja, ik ben Jeroen" zeg ik. Ze antwoord "Wist ik al, ik hoorde je vrouw je gisteren roepen in het zwembad". Ze zet het glas water voor me op tafel en gaat tegenover me zitten. Ik kan haar eens goed bekijken. Ze draagt weer een spijkerbroek en een strak truitje eroverheen. Haar kleren volgen de vorm van haar lijf precies. Haar haar is weer glanzend en valt recht naar beneden. Het past goed bij haar bruine ogen, die ze met een lijntje wat donkerder heeft gemaakt. Een klein beetje lippenstift laat haar mooie mond wat meer opvallen. Vooral als ze lacht is ze erg mooi.

En lachen doet ze veel en graag. En ze heeft een lief gezicht, terwijl ze in haar bewegen stoer overkomt. Een grappige combinatie die me wel bevalt. Door zo even te zitten en wat te kletsen kom ik wat tot rust en na een tijdje vraagt ze: "Dus je komt lekker mijn rug wassen?". "Uh-huh" antwoord ik. "Het lijkt me heerlijk als jij dat doet" zegt ze, en ze staat op. Ze strekt haar hand naar me uit en wil dat ik opsta. Ze pakt mijn hand, en komt vlak voor me staan. Ze is niet al te groot en komt tot aan mijn neus. Ze gaat op haar tenen staan en kust me zacht op mijn mond. Daarbij kijkt ze me recht in mijn ogen. Haar lippen zijn zacht en haar kusjes zijn fijn. Ik beantwoord ze en we slaan elkaars armen om elkaar. "Heerlijk" zegt ze zachtjes, "ik kan niet wachten tot je mijn rug wast. Ze verbreekt de omhelzing en pakt mijn hand weer. Nu trekt ze me mee naar de gang, waar de trap naar boven is.

Op de trap zegt ze "We douchen hier gewoon in bad en dat past niet echt met z'n twee. Maar we kunnen wel lekker in bad, goed?" "Lijkt me heerlijk!" zeg ik en volg haar de badkamer in. We kussen en strelen elkaar opnieuw, en drukken onze lichamen tegen elkaar. "Oh ja," zegt ze me ondeugend aankijkend, "ik was niet van plan om mijn badpak aan te doen" Ze lacht opnieuw en zet de kraan open. Een flinke scheut badschuim erbij en daarna krijg ik haar aandacht weer. We strelen elkaar en al kussend beginnen we elkaar uit te kleden. Ik ga op mij hurken zitten en begin met haar laarzen. Ik zeg dat ik ze erg mooi vind en dat ze er stoer door lijkt. "Ik ben ook wel een stoere vrouw, alleen niet zo sportief, en ik vind het fijn om laarzen te dragen" reageert ze. Dan volgt haar broek. Ze heeft mooie slanke benen. Ze draait zich rond voor me en ik geniet van haar lichaam. Ze schiet in de lach en zegt "Ik draag meestal geen strings maar heb deze vandaag voor jou aan getrokken, hou je van strings?" "Ik houd van mooie lingerie en daar horen ook strings bij, zoals deze hele mooie" en streel haar billen. Ze zijn mooi strak. Ik trek haar string uit en kijk bewonderend naar haar bijgeschoren schaamhaar. Haar schaamlippen, al een beetje gezwollen, steken onder een stripje schaamhaar uit. Ze ziet me genietend kijken en vraagt "Leuk?" "Lekker" antwoord ik en ga weer staan.

"Nou is het jouw beurt" zegt ze en ze maakt mijn broek open. Het is heerlijk om te zien hoe ze beweegt in haar blote kont, maar met trui nog aan. Het benadrukt haar kontje eigenlijk. Ze doet mijn broek uit en streelt mijn billen. Ze kijkt me genietend aan. "Heerlijk" zeg ik. "Er is nog meer" zegt ze en ze gaat meteen verder met mijn onderbroek. Mijn piemel is al half stijf en daarom moet ze even wurmen voordat ie uit gaat. "Hmmmmmmm" zegt ze verlekkerd en streelt ook mij tussen mijn benen. Dat laat zich meteen merken in de houding van mijn pik, hij beweegt naar boven. Ze moet lachen en komt weer staan. In elkaars armen zoenen we even. Ze draait zich om en zegt "Vooruit, alle kleren uit, dan kunnen we lekker in bad. Ik doen haar trui uit en daarna haar blauwe BHtje. Haar blanke huid is droog en zacht en het borsten springen uit haar BH. Ze draait zich meteen weer om en geeft me een prachtig uitzicht op haar borsten met harde vooruit stekende tepeltjes. Haar borsten trillen lekker bij elke beweging en je kan zien dat ze nog behoorlijk stevig zijn. Ik wil ze strelen, maar ze kust me en zegt "Even wachten nog, dadelijk in bad mag je ze verwennen" Gauw trekt ze mijn trui en t-shirt uit, zodat we allebei naakt zijn.

Ze stapt in bad en strekt haar hand naar me uit. Ze helpt me in bad en zegt tegen me "Wil jij lekker gaan zitten en mag ik dan met mijn rug tegen jou aankomen?" "Natuurlijk" antwoord ik, "dat lijkt me heerlijk". Ik ga zitten in het heerlijke warme water en kijk genietend naar haar lekkere lijf als ze ook komt zitten. Ze kijkt achterom en laat zich dan lekker tegen me aan zakken. Ik sla mijn armen om haar heen en streel haar buik en benen. Ze zucht zachtjes "Oh, wat heerlijk zo met jou" en voorzichtig begin ik haar borsten te strelen. Ze zucht weer verder en sluit haar ogen. Ik verken haar borsten met mijn handen. Aan de zijkant tegen aan duwen, er zacht in knijpen, de tepels door mijn vingers laten glijden. Het voelt heerlijk aan en ik vertel haar dat ook. "Je bent een echte genieter, he?" zegt ze lachend en kust me. Dan is haar poesje aan de beurt. Vanaf haar buik bereik ik haar poesje en laat mijn vingers zachtjes over het schaamhaar glijden. Dan vind ik haar clitje, te merken aan haar gesteun. Twee handen vechten om haar kutje en ik streel haar lekker. Ze kronkelt zachtjes in mijn armen. Mijn pik vindt het ook heerlijk en duwt tegen haar rug aan. "Zo te voelen wil ie ook meedoen" zegt ze. "Nou hij zal toch nog even moeten wachten, ik ben nu met iets heel belangrijks bezig" zeg ik en laat voorzichtig een vinger tussen haar dikke schaamlippen glijden. Het badschuim maakt het allemaal wat gladder en voordat ik het in de gaten heb, ben ik haar ritmisch aan het vingeren. Ze kreunt behoorlijk en laat zich heerlijk gaan. Ik wordt er in ieder geval vreselijk geil van.

Steeds heftiger kronkelt ze in het water, als ik langzaam het ritme opvoer. Af en toe maakt een van mijn handen een omweg langs haar borsten, waarvan de tepels stevig zijn. Daarna weer terug naar haar kutje om de andere hand te assisteren. Na een minuut is het dan zover. Luid kreunend komt ze klaar en vlammen de schokgolven van genot door haar lichaam. Ze ademt diep en luidruchtig. Ik probeer het zolang mogelijk heerlijk voor haar te houden, door langzamer te gaan vingeren. Precies het juiste evenwicht te vinden is moeilijk, toch zeker omdat ik haar lichaam niet goed ken. In ieder geval geniet ze heerlijk na en ligt ze loom in mijn armen. Ik blijf haar zacht strelen, en ze ondergaat dit genietend met haar ogen dicht.

Na een minuut of 5 komt ze weer wat uit haar roes en vraagt ze me of ik lekker in haar armen wil liggen. "Dat lijkt me wel wat" zeg ik. We draaien van plaats om en ze gaat achteruit liggen. Dan ga ik tussen haar benen zitten en laat me in haar armen zakken. Haar zachte handen gaan meteen aan de gang en beginnen me overal en heerlijk te strelen. Vooral mijn tepels vindt ze leuk om mee te spelen en ik moet zeggen dat ik het ook lekker vind om daar gestreeld te worden. Toch een gevoelig plekje. Mijn buik is de volgende halte plaats voor haar handen. Mijn pik laat zich niet onberoerd en klopt af en toe als ze me op een lekker plekje streelt. Tenslotte bereikt ze mijn pik. Met haar ene hand pakt ze hem vast en met de andere streelt ze zacht over mijn ballen. Rustig verwend ze me daar een tijdje en mijn pik wordt al maar stijver. Het is dan ook erg lekker, vooral als ze zachtjes aan de onderkant van mijn ballen streelt. Daar wort ik echt helemaal gek van! Haar andere hand trekt me teder af. Elke keer als mijn voorhuid strak naar achteren getrokken wordt, schiet er een golf van genot door mijn onderbuik heen.

"Laten we lekker in bed kruipen," fluistert ze in mijn oor "daar kan ik je nog veel fijner verwennen". "Ja, lijkt me heerlijk" antwoord ik. We klimmen uit bad en drogen ons af. Het is genieten om haar heerlijke lichaam zo te zien bewegen. Als ze haar rug afdroogt, kromt ze haar rug en duwt ze haar steviger borsten vooruit. Ik streel ze zacht en zeg "Wat heb je toch fantanstisch mooie borsten, Marian". "Ja mooi, he?" zegt ze trots en slaat haar armen om me heen, "Het is altijd leuk om te zien hoe mannen er van kunnen genieten. Maar jij krijgt de speciale meet & greet. Kom maar mee." Ze hangt haar handdoek op en neemt me mee naar haar slaapkamer. Het bed ziet er uitnodigend uit. Ze vraagt me om lekker op mijn rug te gaan liggen. Met een halfstijve piemel doe ik dat en meteen komt ze naast me zitten en gaat verder waar ze in bad mee is gestopt: heerlijk aftrekken. Maar nu kan ik haar in actie zien en dat maakt het alleen maar fijner. En af en toe kust ze me nu. Ik begin stevig naar haar te verlangen en me af te vragen hoe ze van binnen voelt. Maar Marian heeft hele andere plannen.

Ze neemt mijn pik helemaal in haar mond en omsluit hem met haar warme lippen. "Ooowwwwwwhhhhhh" kreun ik, en terwijl mijn pik in haar mond is, trekt ze de voorhuid naar achteren, waardoor mijn eikel helemaal beschikbaar is voor haar tong. Ik hap naar adem, want om me helemaal gek te maken begint ze me ook nog eens af te trekken en mijn ballen te strelen. Ik weet niet meer hoe ik het heb. Ik geloof niet dat ik ooit zo snel ben bevredigd. Binnen een minuut of twee van halfstijve pik naar orgasm. Er was maar even voor nodig, maar met een enorme kreun spuit ik mijn zaad in haar mond. Ze zuigt er zachtjes aan. Het gevaar bij mij is altijd dat als ze te lang blijven zuigen en aftrekken dat het pijn begint te doen. Maar Marian weet wat ze doet en beweegt haar hand nog maar langzaam. Gevolg is dat het heerlijke gevoel gewoon blijft.

Minuten later ben ik een beetje bij gekomen. Ik merk dat ze bovenop me is gekropen en haat borsten gebuikt om me lekker te strelen. Ze lacht en kijkt me heerlijk aan. "Volgens mij vond je het best lekker, daarnet, toch?" "Mm-mm" weet ik uit te brengen. We liggen eventjes heerlijk te genieten. De rest van de ochtend besteden we in bed en ontdekken we hoe fijn we het samen kunnen hebben. Ik geniet van de manier waarop we samen sex hebben, met veel plezier. Ze lacht veel en vaak. Ik hoop dat we elkaar nog veel zullen zien en verwennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten