zondag 4 januari 2009

Laura I

De kerstvakantie staat weer voor de deur. Dat betekent uitslapen en een beetje niksen. Meestal proberen we een dag met de familie op stap te gaan. Dit keer hadden we ons oog laten vallen op de Winter-Efteling. Het pretpark is rond de kerstvakantie een maand open en winters aangekleed. Het leek mijn vrouw leuk om haar vriendin Laura mee te nemen. Deze hadden we al een tijdje niet meer gezien. Laura is al sinds haar jeugd met mijn vrouw bevriend en ondanks het feit dat ze in het noorden van het land woont, zoeken ze elkaar regelmatig op. Dat is dan zo'n vriendinnen-ding, de mannen en kinderen blijven dan thuis. Daarnaast zien we elkaar een keer per jaar allemaal.

Voordat we kinderen hadden zijn we wel eens met z'n drieen op vakantie geweest. Dat was best leuk, zo leuk dat ik de maanden erna behoorlijk naar haar verlangde. En Laura leek in eerste instantie best interesse te hebben. Alleen toen puntje bij paaltje kwam, zei ze: "ik ga een goede vriendin niet bedriegen met haar man". Einde verhaal. Sindsdien hoef ik haar niet zo nodig meer te zien. Nu, vijftien jaar later, leek het verlangen weer te groeien. Ik had zin om naar de Efteling te gaan en het leek me leuk een dag ook met Laura op te trekken.

We ontmoeten elkaar op de parkeerplaats van de Efteling en begroeten elkaar met kusjes. Ik wil haar meteen laten merken en raak haar wat langer als nodig is aan. Ze kijkt me ook wat langer dan nodig is aan. De kinderen zijn hyper en springen met tante Laura naar de ingang van het park. We lopen van attractie naar attractie en van vuurplaats naar vuurplaats. Zo houden we ons toch een beetje warm en is het gezellig. De schaatsbaan is favoriet en iedereen draait zijn rondjes. Als ik even op een bankje zit om mijn voeten rust te gunnen, komt Laura achter me staan. Met haar handen rust ze op de leuning van de bank, haar ene hand tegen mijn rug aan. Voelde ik daar nu een vinger mijn rug stelen? Ik kijk naar haar op en ze lacht onschuldig terug. "Ben je moe?" vraagt ze. "Neu, maar even mijn voeten laten uitrusten." zeg ik. "Ja, je wordt ouder, he?" zegt ze poeslief.

Ik merk dat mijn oude verlangen naar Laura weer terug komt. Het idee om met haar in bed te liggen is ontzettend fijn. Laura heeft een redelijk mooi lichaam, net iets meer aangezet als volslank. Nooit kinderen gehad, en dus een behoorlijk strak lijf, en grote borsten. Dat heeft me altijd op een of andere manier aangetrokken. Mijn vrouw heeft cupmaat B, en Laura heeft dus iets waar ik over kan fantaseren. Wat moet het heerlijk zijn om die borsten over mijn lichaam te voelen glijden. De jaren zijn wel gaan tellen bij haar, maar dat maakt me niks uit. Ik wil gewoon sex met haar. Laura is ook niet geremd in "praten over sex". Waar mijn vrouw liever niet over sex praat, is Laura lekker expliciet. Daar houd ik wel van. Gewoon praten over "kutje" en "neuken", in plaats van bedekte termen als "spleetje" en "knuffelen".

Ze lacht veel en praat anders als anders met me. Ze kijkt me langer in mijn ogen en vraagt persoonlijke dingen. Kortom, ik krijg de indruk dat ze meer wil. En, man als ik ben, vertaal ik dat naar "ze wil me". Ik kan natuurlijk bedrogen uitkomen, maar ik wil zo graag sex, dat ik er een mogelijk blauwtje voor over heb. Bovendien weet ze uit het verleden dat ik haar wil. Later zitten we met zijn allen in de koek- en zopietent naast de schaatsbaan wat te drinken. Ze drinkt warme chocomel met slagroom. Ik maak net wat foto's van de kinderen als ze met haar vinger een lik slagroom in haar mond stop. Ik maak er gauw een foto van. Meteen zie ik de erotiek in deze foto en laat haar het plaatje op het display zien. "Je bent wel een ontdeugend meisje, he?" zeg ik erbij, waarop ze moet lachen.

We blijven tot sluitingstijd en gaan dan ieders ons weegs. 's Avonds als vrouw en kinderen in bed liggen bekijk ik de foto's. En inderdaad, de foto waar Laura met een vinger in haar mond zit heeft iets erotisch. 40-plus en nog steeds geil kunnen kijken, heerlijk. Ik stuur haar de foto via email en type er bij "nog steeds een ontdeugend meisje?". Versturen en afwachten maar. Elke dag controleer ik mijn email en hoop ik een berichtje van Laura te vinden. Maar helaas, geen antwoord.

Pas na het nieuwjaar krijg ik een antwoord van Laura: "Gelukkig nieuwjaar, dat het een mooi jaar mag worden voor ons allemaal. Inderdaad ben ik nog steeds een ontdeugend meisje. Vond het heerlijk in de Efteling... Tot gauw, Laura xxx". Het mailtje maakt behoorlijk wat in me los. Ze wil me! Dat liet ze duidelijk merken. "Mooi jaar worden voor ons", "Vond het heerlijk in de Efteling", "Tot gauw". Maar.... is dat wel zo? Haar berichtje kun je ook uitleggen zonder bij bedoeling. Wil ze helemaal niets van me. Ik heb mezelf op deze manier wel eens eerder iets wijsgemaakt en er bleek toen totaal niets van waar te zijn. Dit gaat zo dus niet werken. Wil ik meer, dan moet ik haar gewoon spreken. Bellen dus, en daar ben ik niet zo goed in. Via mail durf ik me meer te uiten als direct aan de telefoon. Bij een mail kun je je woorden nog eens nagaan en er wat aan schaven, maar bij een telefoongesprek moet je meteen het juiste zeggen. En daar ben ik niet zo goed in.

Een paar dagen later, als mijn vrouw de kinderen naar sport brengt en wat boodschappen doet, trek ik de stoute schoenen aan en bel haar. Ze neemt vrolijk op en ik zeg mijn naam. Meteen antwoordt ze met een andere stem, wat zwoeler: "He, wat leuk dat je belt. Ik dacht wel, dat je zou bellen". Ik had al een kloppend hart in mijn keel, maar nu komt er ook nog een brok bij. "Ja?" vraag ik zenuwachtig. Ze gaat verder: "Ja, na je mailtje dacht ik al dat je met me zou willen bellen. Ik voelde wel zo iets, ook al in de Efteling". Wat bedoelde ze nou? Zo vaag, waarom dacht ze dat ik zou willen bellen, en wat voelde ze dan? Ik antwoord ook maar wat vaag: "Ja, vijftien jaar geleden heb je me duidelijk gemaakt dat er niets gaat gebeuren, maar we zijn nu allemaal veel ouder, ennuh, ik-uh, ik wil nog steeds gewoon-uh, ik ben nog steeds geinteresseerd, zeg maar". Jezus man, nou ben je zelf vaag bezig! Daar kan ze toch niks mee. Gelukkig antwoord ze: "Dat dacht ik al ja, en als ik eerlijk ben, ik ben ook al die jaren geinteresseerd gebleven, alleen ik wilde ik vriendin niet bedriegen." De moed zinkt me in mijn schoenen, ze geeft nu weer aan dat ze er niet aan gaat beginnen met mij. Ik probeer het nog een beetje goed te praten: "Ja sorry dat ik zo opdringering ben, ik wilde gewoon sex denk ik, tja, ik ben gewoon een man denk ik." Ze antwoord weer: "Je bent niet zo heel opdringerig hoor, maaruh, wat bedoel je met 'ik wil gewoon sex'?".

Oh man, hoe kun je jezelf zo in de nesten praten. Nou moet je met de billen bloot: "Okee, ik moet denk ik even wat moet uitleggen. Ik hou van mijn vrouw, maar ze heeft een ander idee van sex als ik. In de praktijk komt het er op neer dat ik een keer per maand mag en dan is het zo ongeinspireerd. Ik heb altijd het gevoel dat ze even snel iets wil afwerken, zodat ze kan gaan slapen. En ik wil wel eens een keer sex puur om te genieten. En ik wil wel eens een keer verleid worden. Onze sex gaat altijd op mijn initiatief, en nu wil ik eens een keer anders." Het is stil aan de andere kant van de lijn. Ik ga verder: "Dus dat is de reden dat ik zo achter je aan loop. Ik hoop dat je dat niet erg vindt? Of anders zou ik je best eens lekker willen verwennen." Ze antwoord nu wel, met een zacht stemmetje: "Oh, dat maakt een hoop duidelijk. Zit het bij jullie zo... ik dacht dat jullie een heerlijk en goed sexleven hadden." "Nou, niet dus" antwoord ik, een beetje gefrustreerd, maar ze gaat verder: "En als ik heel eerlijk ben wil ik ook wel eens lekker verwend worden. Ik ben alleen, en ik kan zo naar de kroeg om een man op te pikken, maar dat zie ik niet zo zitten." Ik zie hier een kans: "Nou Laura, zoals ik het zie kunnen we hier samen toch uitkomen. Als we elkaar eens lekker verwennen, hebben we allebei onze zin, en ik denk dat dat je je vriendin niet bedriegt, want ik hou gewoon van mijn vrouw en dat blijft zo. Het is voor ons allebei een aanvulling op ons sexleven..." Nog steeds met een zacht stemmetje antwoordt ze: "Ik zie wel iets in je verhaal, maar hoe stel je je dat voor?"

Yes! denk ik en ga verder: "Nou, ik kom gewoon een keer bij je langs, toch? We moeten het wel goed aanpakken, maar daar komen we wel uit". Vijf minuten later hebben we een plan gemaakt, dat ik volgende week naar haar ga. We hebben het plan van alle kanten bekeken, en het lijkt ons waterdicht. Ze beeindigt het gesprek met "nou, tot volgende week, ik kan niet wachten tot er een heerlijke minnaar op de stoep staat. Ik hoop dat ik kan slapen". Voor mij geldt hetzelfde, ik ben helemaal euforisch en hyper. Gelukkig is er niemand thuis die dit kan merken en kan ik mezelf weer onder controle brengen.

Een week later rijd 's ochtends ik naar Laura toe. Het is een uur rijden en in de auto denk ik non-stop aan de dag die we gaan beleven. Mijn piemel doet vrolijk mee en klopt in mijn broek. Bij haar aangekomen parkeer ik de auto, stap uit en bel bij haar aan. Ik zie niemand door de voorruit, maar de deur gaat wel open. Daar staat de vrouw die ik vandaag wil verwennen. Ze ziet er leuk uit. Ze vraagt me snel binnen te komen. Eenmaal binnen staan we een beetje onwennig in de hal. We weten allebei wat er gaat gebeuren en we willen het ook allebei graag, maar we zijn allebei een beetje zenuwachtig. Normaal kom ik hier als kennis over de vloer, en nu als aanstaande minnaar. Ik hang mijn jas op en volg haar de woonkamer in. Ze vraagt me om te gaan zitten en komt zelf naast me zitten. Een gesprekje over ditjes en datjes volgt: was het druk op de weg, kon je het vinden, kon je een parkeerplaats vinden. We probereb allebei onze zenuwen de baas te worden. Laura loopt de keuken in om koffie te zetten. Om wat te doen te hebben, loop ik haar achterna.

In de keuken leun ik tegen een deurstijl en bekijk ik haar wat beter. Ze ziet er echt leuk uit, een jurk, die ze om haar lijf kan wikkelen en dan met twee linten op haar rug kan vast maken. De jurk omspant haar flinke borsten strak en elke beweging die ze maakt is te volgen in het gedein van haar borsten. Prachtig. Haar benen zijn gehuld in zwarte kousen en staan op mooie pumps. Door de hoge hakken komen haar benen mooi uit. Haar haar heeft ze met een haarband naar achteren gestoken. Ik vind haar erg mooi, en dat zeg ik haar ook. Daarbij strijkt ik met mijn hand over haar rug. Ze kijkt naar me op, en ik zie dat ze erg gelukkig uit ziet. "Dank je", zegt ze, "ik ben vanmorgen lekker in bad geweest en heb me daarna mooi voor je gemaakt. Ik ben blij dat ik je het leuk vindt." Ze komt nu bij me staan. Normaal moest ze naar me op kijken, maar door de hoge hakken kan ze me recht in de ogen kijken. "En jij, wil jij ook even in bad of even douchen? Je bent al een tijdje onderweg...." vraagt ze. "Ja, dat wil ik eigenlijk wel even doen" antwoord ik, "al kan ik me niet mooi voor je maken". "Geeft niks, ik neem je zo wel mee", grapt ze terug.

Ik volg haar de trap op en krijg een prachtige blik op haar mooie hoog gehakte benen. Ze doet veel aan sport en dat is te zien. Haar kont beweegt er ook mooi door. De wikkeljurk zit strak om haar lijf en ik kan alles zien bewegen. Boven aangekomen brengt ze me naar de douche en geeft me een handdoek. Dan verlaat ze de douche. Ik kleed me razendsnel uit en spring onder het warme water. Mijn piemel laat weer van zich horen en heeft er duidelijk zin in. "Nee, nou nog niet", denk ik, en moet de grootste moeite doen om hem te bedwingen. Raar eigenlijk. Hier ben ik bij de vrouw die ik ontzettend graag wil, en dan mag mijn piemel nog niet stijf worden! Laura komt de douche weer binnen als ik me sta af te drogen. "Kom, ik zal je helpen" en ze neemt de handdoek van me over en droogt mijn rug af. "Lief van je" zeg ik en laat me lekker zacht wrijven door de handdoek. "Nou, we willen toch lief voor elkaar zijn, vandaag?" antwoord ze. "Zeker weten" zeg ik. Daar sta ik dan voor haar, piemelnaakt. Ze kijkt me verlangend aan en zegt zachtjes "Je hoeft je niet aan te kleden, kom mee". Ik volg haar naar haar slaapkamer. Daar aangekomen draait ze zich naar me om.

Ze streelt me over mijn naakt lichaam: mijn zij, mijn behaarde borst. "Mmmmm, eindelijk mag ik dat lijf van je eens helemaal zien," zegt ze, "daar heb ik lang op moeten wachten. Maar het was het wachten waard." Helemaal verbaasd dat ze er zo over denkt weet ik niet wat ik moet zeggen en blijft het bij een "Oh, echt?". Ze knikt en vraagt "Wil je niet lekker op bed gaan liggen? Ik heb de verwarming lekker opgedraaid, zodat het hier lekker warm is." En inderdaad is het heerlijk warm hier, zelfs in mijn blootje. Ik ga op haar bed op mij zij en met mijn hand onder mijn hoofd liggen. Ze brengt haar handen op haar rug om de linten van haar jurk los te maken. Dit is altijd een beweging die ik bij vrouwen graag zie, om een BH los temaken, of in dit geval bij Laura haar wikkeljurk. Ten eerste drukt ze haar borsten daarmee vooruit, maar het is ook de beweging waarmee ze zichzelf uitkleed. Ze vervolgt: "Weet je, het leuke van deze jurk is dat ik hem in een keer helemaal uit kan trekken" En om haar woorden kracht bij te zetten, glijdt de jurk in een keer van haar schouders. Wauw!

In een keer wordt haar bijna naakte lichaam zichtbaar! Haar borsten, haar kutje. Waauw, wat is ze mooi! En om me helemaal op te winden heeft ze nog kousen met een jarretelgordeltje aan ook. Bij zoveel moois tegelijkertijd, weet ik gewoon niet waar ik moet kijken. Haar verrukkelijke borsten, haar platte buik, met daarop het zwarte dunne jarretelgordeltje, daaronder een mooi donker driehoekje schaamhaar. Daar weer onder het schaamlippen. En dan haar mooie benen in zwarte kousen, die mooi uitkomen in hoggen hakken. Jezus, al die tijd droeg ze geen BH en geen slipje. Wat heerlijk. In de verte hoor ik haar vragen "Vind je me mooi? Bevalt het je?". Ik kijk naar haar op zeg "Jezus Laura, wat ben je mooi!". Ze gaat een paar keer van het ene been op het andere staan, waardoor haar heupen draaien. Ze is me overduidelijk aan het opgeilen. Nou, dat lukt prima! Ze krijgt ook een hele goeie feedback van mijn lul, die zich langzaamaan begint op te richten. Ik zie dat Laura trouwens een heel mooi kutje heeft. Bij de meeste vrouwen zitten de schaamlippen klem tussen de benen. Maar bij sommige, waaronder dus Laura, beginnen de benen wat verder uit elkaar en hebben de schaamlippen dus alle ruimte. Bij gesloten benen kun je dan toch de schaamlippen in volle glorie bewonderen.

Aan haar schaamlippen kon ik trouwens zien dat Laura ook al opgewonden was, ze waren helemaal gezwollen en stonden zelfs een beetje open. "Ik ben blij dat het je bevalt. Mag ik bij je komen?" vraagt ze en voor dat ik het weet zit ze naast me op bed. Ze duwt me achterover en even later lig ik om mijn rug. "Natuurlijk" antwoord ik, geheel overbodig. Haar hand beginnen me lekker te strelen, ze is lekker warm en lekker zacht. Ze glimlacht naar me en komt half over me heen hangen. Wooow, haar volle borsten bungelen vlak boven mijn borst. Ik wordt helemaal gek! "Ben je een beetje aan het genieten?" vraagt ze, en om haar woorden te onderstrepen streelt ze me over over mijn buik. "Zeker weten, wat ben je lief voor me" zeg ik. Mijn pik begint steeds harder te worden. Ze ziet het en lacht: "Je wil toch een keer verleid worden, en dat de vrouw het initiatief neemt?". Ik knik. "Nou, ik neem nu het initiatief en probeer je te verleiden. En volgens mij zit dat laatste wel goed." gaat ze verder.

"En nu wil ik ook nog heel lief voor je zijn" zegt ze en ze komt half op mijn borst liggen. Haar gezicht is vlak boven het mijne en voorzichtig en teder kust ze me. Ze heeft warme en zachte lippen en haar kussen vragen naar veel meer. Ik streel haar en sla mijn arm om me heen. We beginnen rustig te tongen. Haar lippen tintelen op die van mij. Oh man, wat een zaligheid: de warmte, haar heerlijke zachte lichaam, haar borsten, haar kussen. Ik kan niet goed van haar borsten afblijven en dat merkt ze. Ze gaat weer half overeind zitten en laat haar borsten weer boven me bungelen. Het is heerlijk om ze in de kom van mijn hand te nemen en met mijn duimen zacht te strelen. "Vind je dit lekker?" vraag ik haar. Met gesloten ogen knikt ze. Mijn hand streelt haar zij en ik fluister hoe heerlijk ik het bij haar vind. Ze opent haar ogen en zegt dat zij het ook heerlijk vindt dat ik er ben. We kussen weer en strelen weer. Haar handen verwennen me overal, behalve daar, behalve bij mijn harde lul. Ze maakt me helemaal gek. Jezus, wat wil ik dat ze me daar aanraakt. Ze lacht en fluistert dat ze lekker op me willen komen liggen. Meteen voegt ze de daad bij het woord en slaat haar been over me heen. Door iets lager te gaan liggen, zorgt ze ervoor dat mijn pik tegen haar buik aandrukt.

"Hij is lekker hard" zegt ze en kust me, "ik zou hem best in me willen". "Ik wil ook best in jou zijn" zeg ik en streel haar billen. "Heb je er zin in?" vraagt ze en ze trekt haar benen op, waarna ze rechtop gaat zitten. "Nou en of, ik wil je helemaal" zeg ik. Mijn kloppende pik wordt even bevrijd. Haar kutje is er vlak achter. Gauw komt ze weer liggen. Weer glijden haar borsten op mijn buik en weer kussen we. Met opgetrokken benen duwt ze haar kont in de lucht. Mijn pik draait omhoog en raakt haar kutje. Door wat te draaien met haar heupen vangt ze hem en drukt hem tussen haar schaamlippen. Ik hap naar adem. We kijken elkaar in de ogen en voelen allebei hoe mijn lul langzaam in haar glijdt. Ze is lekker vochtig. Kennelijk is ze ook behoorlijk geil geworden. Ik kreun, zo lekker is dit! Ook zei laat zich gaan en kreunt zacht. We liggen even te genieten en dan wil ik bewegen. Omdat ze helemaal over me heen zit is dat nauwelijks te doen. Ze lacht en zegt "Nee, bewegen doe ik". En rustig begint ze haar heupen op en neer te bewegen. Mijn lul glijd heerlijk in en uit haar kutje. Samen kreunen we en genieten we intens. Ik streel haar rug en benen die opgetrokken naast me liggen. Haar kousen zijn superglad en het is fijn haar daar te strelen. Door haar houding kan mijn paal heel ver in haar kutje en kan ze hem helemaal in haar laten komen. Minutenlang genieten we zo van dit standje, en we krijgen het steeds fijner. Het gekreun klinkt steeds luider en langzaam gaat ook het ritme omhoog. We naderen allebei ons hoogtepunt.

En dan is het zover! Mijn orgasme is er. Ik gil het uit van genot als de schok door mijn buik gaat en mijn onderbuik helemaal verkrampt. Ik had mijn armen al om haar heen en knijp haar zowat fijn. Mijn dijen schokken ongecontroleerd. Dit alles is voor Laura ook de druppel en ook zij bereikt haar orgasme. Nauwelijks bekomen van mijn eigen orgasme is het een heerlijkheid om Laura te voelen klaarkomen. Ze knijpt hard in mijn pik en probeert met bewegen haar orgasme zolang mogelijk vol te houden. Dan liggen we na te genieten. Elkaar zacht strelend en kussend hebben we het samen heerlijk en proberen dat zolang mogelijk te laten duren. We geven elkaar complimentjes over hoe fijn we voor elkaar waren. Ze glijdt van me af en gaat naast me op haar rug liggen. Haar borsten glijden van haar buik en hangen naast haar. Lekker om te zien. Ik kan er ook niet goed van afblijven en streel en zoen ze. Ook haar buik is lekker zacht en wil graag gestreeld worden. Al dit geknuffel zorgt ervoor dat Laura opnieuw geil wordt. Mij paal laat zich niet onbetuigd en wordt weer hard.

Ze doet haar benen uit elkaar en biedt me prachtig zicht op haar heerlijk kutje. "Kom je lekker op me liggen?" vraagt ze. "Dat lijkt me lekker". Ik streel haar benen en ga tussen haar benen zitten. Mijn stijve lul dirigeer ik naar haar kutje. Lekker opwindend om te zien hoe mijn lul tegen en in haar kutje gaat. Daarnaast zijn haar kousen en jarretelgordeltje super opwindend. Ik kan dan ook niet wachten om in haar te zijn. Ze ontvangt me en slaat haar armen om me heen. We genieten van elkaar en neuken in een zalig ritme. Nu duurt het langer en hebben we veel meer tijd elkaar te strelen en zoenen. Maar ook nu is het orgasme heftig en vooral heel erg lekker. We genieten nog minuten na. Dat doe ik het liefste op mijn rug, dus rol ik van haar af. En natuurlijk, ik blijf een man, ik val meteen in slaap....

Ik word wakker en ver weg voel ik dat ik naar de WC moet. Als ik wat wakkerder ben, denk ik "er zit iemand aan mijn piemel". En meteen doe ik mijn ogen en zie hoe Laura me langzaam aan het aftrekken is. Ze zit tussen mijn benen en kijkt me genietend aan. "Hai, lekker geslapen?" vraagt ze, en met haar andre hand streelt ze me rond mijn pik. "Oh god, wat lekker", is het enige wat ik uit kan brengen. "Blijf maar lekker liggen, ik zal het fijn voor je maken." lispelt ze. En ze buigt zich voorover. Haar borsten hangen weer zo mooi, maar mijn aandacht wordt getrokken door haar mond. Als in slowmotion zie ik haar hand aftrekken en haar mond over mijn eikel schuiven. Het is daar heerlijk warm en nat en haar tong beweegt zich zacht langs mijn eikel. "Hnngggggg, oooooh wat zalig".
Met een hand trekte ze me langzaam aan, en met haar mond beweegt ze langzaam heen en weer over mijn eikel. Laura heeft op een of andere manier precies in de gaten wat het lekkerste is bij pijpen: de lul aftrekken en tegelijkertijd met de mond de eikel in- en uit laten glijden. Niet te snel, en met je hand lange halen maken. Laura's andere hand streelde mijn benen. Als ze die dadelijk gaat gebruiken om mijn ballen te strelen dan is het orgasme er heel snel. En alsof ze die gedachte raadt, begint ze zacht mijn ballen te kneden. Binnen een minuut komt ik heftig klaar, vooral omdat ze tijdens mijn orgasme er lekker aan zuigt. Met twinkelende oogjes kijkt ze me onschuldig aan. "Wat gebeurde daar nou?" vraagt ze. Mijn zaad heeft ze al doorgeslikt en ze likt haar lippen af.

"Nu wordt het tijd om je belofte waar te maken" zegt ze en ze komt op haar zij naast me liggen. Ik kan mijn ogen en handen maar niet van haar borsten af houden. Telkens als ze anders gaat liggen of zitten deinen ze loom mee. "Belofte?" vraag ik niet begrijpend. "Ja, je wilde mij best een keer lekker verwennen, zei je". Ahh, nu valt het kwartje. "Oh nu snap ik hem. Oh ja, ik wil je graag lekker verwennen. Wat vind je allerlekkerste?" vraag ik haar. "Op mijn rug liggen en lekker gestreeld en gelikt worden" zegt ze. Ik duw haar achterover en zeg dat ze gewoon lekker moet genieten. Lekker loom streel ik haar. Ik begin natuurlijk bij haar heerlijke borsten. Maar dan gaat het naar beneden. Ik kus haar buik en streel haar dijen. Steeds dichter bij haar kutje.

Dan ga ik tussen haar benen zitten. Laura ligt met gesloten ogen te genieten. Ik kus haar vlak boven haar schaamhaar en streel haar tussen haar dijen. Ik pest haar een beetje, door niet haar kutje zelf aan te raken. Ik duw haar benen verder uit elkaar. Haar schaamlippen zijn mooi gezwollen en staan zelfs een beetje uit elkaar. Voorzichtig streel ik haar vanaf haar bilnaad naar haar kutje toe. Ze hapt naar adem, kennelijk is dit een gevoelig plekje. Ik blijf daar even met mijn vingers. Laura begint zwaar te ademen. Dan buig ik me voorover en plaats mijn tong precies op haar klitje. Dat had ze niet verwacht en ze kreunt het uit. Ik laat mijn tong daar en beweeg hem niet. Met mijn andere hand streel ik haar buik. Ze begint nu zelf haar onderlijf te bewegen om zo toch haar klitje gelikt te krijgen. Ze kronkelt en kreunt. Mijn tong laat ik zachtjes een stukje naar beneden glijden om haar schaamlippen te likken. Even later maken mijn vinger een opmars naar boven, en glijden haar schaamlippen binnen. Laura siddert en kreunt stevig. Ik lik en vinger haar tegelijk, ga op zoek naar haar g-spot. Als ik die gevonden heb druk ik er tegen aan en lik tegelijkertijd haar klitje. Samen met de hande op haar buik is dat te veel en na een minuut van kreunen en kronkelen komt ze met een holle rug klaar. "Owwwh god, wat is dat fijn" kermt ze. Met kramp in mijn tong ga ik naast haar liggen en sla ik mijn arm om haar heen.

We weten allebei dat er nu een eind aan ons heerlijk samenzijn komt, dat ik naar huis moet. "Nou, je bent goedgekeurd als minnaar, je bent aangenomen" zegt ze. "Yes ik heb de baan!" zeg ik triomfantelijk. Ze streelt en kust me. "Ik ben bang dat ik je snel weer nodig heb. Wanneer kun je weer?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten