zondag 25 januari 2009

Jolanda

Als kinderen op een sport zitten, dan moet er niet alleen getraind worden, maar er zijn ook de wedstrijden. Deze vinden plaats vaak plaats in het weekend. Natuurlijk zijn daar de ouders bij. Sommige ouders zijn enthousiast en helpen mee bij de organisatie van zo'n evenement, of anders achter de schermen. Mijn vrouw is zo iemand die regelmatig een handje helpt. Andere ouders zijn minder betrokken bij de sport van hun kroost. Zo iemand ben ik zelf. Ik hoef niet zo nodig elk weekend een aantal uren van mijn vrije tijd op te offeren. Aan de andere kant vind ik het ook wel prettig als vrouw en kids weg zijn, zo heb ik een aantal uur voor mezelf. Tijdens een van de praatsessies van mijn vrouw en mij een tijd geleden, werd me verweten dat ik weinig interesse toonde in de sportprestaties van mijn kinderen, en dat ze het leuk vonden als ook papa kwam kijken. Sindsdien probeer ik tijdens een wedstrijd in onze regio altijd even langs te gaan. Ik ga altijd maar even, maar het wordt inderdaad wel gewaardeerd.

Deze zondagmiddag is er een belangrijke wedstrijd in mijn eigen dorp. Vrouw en kinderen zijn de hele dag weg en ik heb beloofd even te komen kijken. Eenmaal bij het sportveld zie je altijd dezelfde gezichten: het zijn altijd dezelfde mensen die wel trouw staan te kijken. Zo ook deze keer. Als ik even sta te kijken, wordt ik begroet door Jolanda. Jolanda is een van de moeders die ook altijd komt kijken naar haar kinderen. Ze kent mijn routine en weet dat ik altijd maar even kom kijken. "Je kinderen komen zo dadelijk aan de beurt" weet ze. "Ah, goed, dan ben ik mooi op tijd, dus" antwoord ik. "Ja, ze zijn vlak na elkaar ingedeeld" zegt ze. Ze draait zich naar me toe en kijkt me aan. Jolanda heeft erg mooie ogen: heel lichtgrijs. Als je wat verder van haar vandaan staat vallen haar ogen meteen op. Het lijkt wel of ze licht geven. Dichterbij zie je een mooie kleur lichtgrijs. En zo word ik "gevangen" door haar ogen als ze me aankijkt.

Natuurlijk heeft ze dat haarfijn door, ze weet ook wel wat voor effect haar ogen op andere mensen hebben. Ze lachte een beetje naar me en vroeg me: "Vind je ze mooi?". Ai, betrapt. Ik reageer een beetje geschrokken en stamel maar wat. Ze moet erom lachen en legt haar hand op mijn arm. "Geeft niks joh, ik zit je maar een beetje te jennen" zegt ze. Ik lach ook een beetje schaapachtig, en ze vervolgt: "Ik weet heus wel wat mijn ogen bij mannen doen, je bent echt niet de eerste". En ik vraag nog onschuldig "Nee?" "Nee hoor," zegt ze weer, "je vind ze dus mooi?" hengelt ze verder. "Ja, uh, eigenlijk wel" zeg ik. "Weet je wat" zegt ze, "ik ga dadelijk ook naar huis. Waarom ga je niet mee, dan kun je nog wat langer van mijn ogen genieten. En misschien nog wat meer kletsen, als je zin hebt?" Met haar betoverende ogen kijkt ze op een bepaalde manier aan. Ik wordt er helemaal week van. "Nout, wat denk je, heb je zin om mee te gaan", vraagt ze nog eens. Nou, dat lijkt me wel wat.

We wonen bij elkaar in de buurt, dus we gaan allebei met onze eigen auto naar huis. Ik parkeer mijn auto gewoon bij mij thuis en loop te voet naar het huis van Jolanda. Ik loop achterom en ga naar binnen. Daar staat ze al op me te wachten. "Hai!" begroet ze me weer, met een grote smile op haar gezicht. We drinken wat koffie en praten wat over ditjes en datjes. Al die tijd heb ik uitzicht op haar lichaam, dat me best aanstaat. Jolanda heeft een lekker lijf, al voldoet het niet aan het ideaalbeeld van een vrouw. Grote borsten, ik denk dubbel-D. Haar hele lijf is fors, en alles is in verhouding. Haar huid is een beetje gebronst. Ze heeft kort donker haar, dat overal tegen haar hoofd aan ligt, en waar haar oren leuk onder te voorschijn komen. Net zoals al die andere keren dat ik haar gezien heb, draagt ze een spijkerbroek met laarzen eronder.

Terwijl ze tegen me zit aan te kletsen mijmer ik weg. Mijn ogen glijden over haar lichaam en ik stel me zo voor hoe het zou zijn om met deze vrouw te vrijen. Ze is dikker als al die andere vrouwen die me in mijn fantasie verwennen. Zou het lekker zijn om in haar kutje te zijn en zou ze geil zijn? Zou je makkelijk bij haar kutje kunnen komen om haar te likken? Hoe zou ze kronkelen? En, wat ik me bij echt een hele hoop vrouwen afvraag: hoe komt ze klaar? Gilt ze, of kreunt ze? Kronkelt ze heftig of beweegt ze zich rustig? Wat vind ze lekker? Zou ze het leuk vinden om met mij te neuken? En waar is ze goed in? Pijpen? Neuken? Vind ze het leuk om mannen te verleiden en wild te maken of is ze meer afwachtend?

Ze moet op een of andere manier in de gaten hebben gekregen waar ik aan dacht, want ze zegt: "Weet je wat? Wat als je me nu eens in het echt uitkleedt, in plaats van in je gedachten.". In een klap ben ik weer terug in de realiteit en zit weer bij haar op de bank. "Uhhhhhh" reageer ik, maar ze gaat door: "Dat is toch veel fijner voor jou, en ik heb er ook nog wat aan. Heb je daar zin in?" Dit keer wacht ze wel op antwoord. "Ja, ik zat een beetje te fantaseren" moest ik toegeven. "En? Beviel ik je? Kreeg ik zin in je?" vraagt ze. "Ja natuurlijk, het zijn mijn gedachte, daar ben ik de baas over." antwoord ik. "Ja, maar je bent nu in mijn huis, en daar ben ik de baas. En daarom stel ik voor dat we naar boven gaan. En daar ga je je fantasie eens helemaal werkelijkheid laten worden. En ik ga je daar bij helpen."

Ze staat op en neemt me op sleeptouw naar boven. Mijn god, wat gaat er nu gebeuren? Ga ik haar neuken, of loopt het anders af? Eenmaal boven in haar slaapkamer ziet het bed er ontzettend uitnodigend uit. "Mijn man is in het buitenland, jouw vrouw is bij de wedstrijd, net als onze kinderen. We hebben minstens een uur of 3. Dat moet toch genoeg zijn om eens te kijken of die fantasie van jou een beetje opwindend is." En om haar woorden kracht bij te zetten, geeft ze me een kus. Haar lippen zijn zacht en warm en ze kust teder. Tegelijkertijd strijkt ze met haar vingers over mijn borst. Ze komt wat dichter bij me staan en haar borsten raken net mijn buik. "Ik wil je" fluistert ze. Ze neemt het initiatief en al gauw heeft ze haar handen onder mijn t-shirt. Ook daar streelt ze me, en dat heeft wel degelijk effect. Er wordt iets wakker in mijn broek. Ze kust me verder en slaat haar armen om me heen. "Wil jij me ook?" vraagt ze. Ik knik. "Kom", zegt ze.

Eenmaal in de "master bedroom" kleden we elkaar gauw uit en ik geniet van alles wat uit haar kleren komt: borsten, buik, kont, benen. Ze is niet de slankste, maar haar vel staat nog mooi strak. Haar lichaam is gewoon overal goed gevuld. Ze is lekker warm en ook op haar slaapkamer is het lekker warm. Eenmaal naakt ziet ze mijn pik in half stijve toestand. "Zo", zegt ze, "heb je al een beetje zin?". "Ik wel" antwoord ik, en streel haar strakke lijf. Lekker zacht. "Je hebt mooie borsten" zeg ik en neem ze in mijn handen. Met mijn duimen streel ik haar tepels, die al gauw hard worden. Ik buig me wat voorover en kus haar tepels. Ze slaat haar arm om mijn nek heen en drukt me tegen haar borsten aan. Dan gaan we op bed liggen, zij achterover op twee ellebogen naar me kijkend. Ik streel haar benen en dan tussen haar benen. Ze zucht, voor mij een teken dat ik op de goede weg ben. Ik kus haar nu vlak boven haar kutje. Ze zit ruim in het schaamhaar, en ze lijkt de zelfde gedachte te hebben: "Als ik geweten had dat we hier samen zouden zijn, dan had ik mijn poesje wel geschoren". "Oh maar dat is niet zo erg, hoor. Ik denk dat ik er nog steeds wel bij kan" zeg ik, en om mijn woorden kracht bij te zetten, ga ik tussen haar benen zitten en druk ze een beetje uit elkaar en begraaf mijn hoofd in haar schaamhaar.

Ik streel haar rond haar kutje en druk het schaamhaar een beetje aan de kant. Al gauw heb ik haar kutje blootgelegd en kan ik overal goed bij. Mijn tong begint meteen op haar clitje. Op het moment dat ik haar clitje bevochtig ademt ze heftig in en kreunt. Daarna zachte natte rondjes om het clitje. Ze steunt en kronkelt en probeert met haar lichaam de plaats te bepalen waar mijn tong haar streelt. Ze geniet en brabbelt onsamenhangend. Na een tijdje komt mijn rechterhand helpen. Voorzichtig streelt mijn wijsvinger haar schaamlippen en zoekt een plekje waar het al vochtig is. Als ik dat eenmaal gevonden heb, smeer ik het vocht een beetje uit, zodat haar schaamlippen overal glibberig zijn en mijn vinger makkelijk naar binnen glijd. Mijn tong is nu overgegaan op likken en mijn vinger gaat op zoek naar het genotsknopje aan de bovenkant in haar kutje. Zo masserend en likkend voer ik haar nog wat hoger. Dat houden we zo even vol, totdat ze naar meer verlangt.

Dan kijkt ze me aan. "Lieverd?" vraagt ze me, "Ik heb ook een fantasie. Iets dat mijn man maar niet wil doen. Ik hoop dat jij dat wel wilt doen voor me." "Wat dan", vraag ik haar. "Het lijkt me lekker als je met je vinger over mijn poepgaatje wrijft. Dat lijkt me zo lekker!" Ik heb er geen problemen met en laat mijn wijsvinger uit haar kutje naar tussen haar billen in glijden, richting haar poepgaatje. Dat herhaal ik een paar keer, om haar kutsap bij haar poepgaatje te krijgen. Ze trekt haar benen een beetje op, zodat er wat meer ruimte komt, en even later streel ik haar poepgaatje zachtjes. Ze kreunt en geniet intens, en steeds meer. Om het af te maken begin ik haar opnieuw te likken en met mijn andere hand vinger ik haar nog een beetje. Dat is te veel en heftig kreunend bereikt ze haar orgasme. Het houdt lang aan en ik vind het heerlijk haar te zien liggen genieten. Ik denk weer aan mijn pik en merk dat er al flink wat druppels vocht uit mijn eikel zijn gelopen. Het zou eigenlijk best lekker zijn om haar nu te nemen. Maar mijn verlangen naar het ultieme genot, pijpen, is nog groter, dus ik houd me in.

Na een paar minuten is ze wat bijgekomen en streelt me. Ik lig ondertussen op mijn zij naast haar en streel haar borsten. Ze kijkt me glimlachend aan en zegt "Ik geloof niet dat mijn man me ooit zo lekker heeft laten klaarkomen, en dat allemaal door mijn kontje te strelen. Dank je wel!" zegt ze. Als beloning krijg ik een lange kus. Ze streelt mijn buik. Ze komt half over me heen hangen en gebruikt haar grote borsten, ze streelt me daar ook mee. Langzaam zakt ze naar beneden af, waar mijn pik al aardig opgericht is. Het is ook zo heerlijk haar handen bezig te voelen. Daarnaast ziet ze er heerlijk uit en wil ik haar gewoon. Ze gaat tussen mijn benen zitten en streelt me daar. Nog niet mijn pik of ballen, maar eerst de binnenkant van mijn benen. Af en toe kust ze mijn buik. Ze weet precies hoe een man verwend wil worden. Haar handen komen steeds dichter bij mijn pik, en scheuten van genot schieten er door heen. Oh, ik wil nu dat ze mijn pik pakt. Maar nee hoor, ze pest me nog even wat langer.

Ze stopt een paar vingers in haar mond en maakt ze nat. Dan glijden die natte vingers richting mijn poepgaatje. Dat herhaalt ze een paar keer om het hele gebied nat te maken. Maar wat een genot is dat! Hemels. Met haar wijsvinger draait ze steeds nauwere rondjes om het gaatje, en het genot wordt alsmaar hoger. Mijn pik is ondertussen keihard geworden en schokt in de lucht. En ze heeft hem niet eens aangeraakt! Ik wist wel dat het aanraken van mijn poepgat erg lekker was, maar ik werd nog even fijntjes aan herinnerd. "Vind je dit lekker?" vraagt ze me, terwijl ze me met haar hypnotiserende ogen aankijkt. "Hm-mm" antwoord ik steunend. Aangemoedigd door het succes dat ze heeft gaat ze verder, alhoewel ze niet zo heel ver meer hoeft. Ik heb het niet meer en kronkel onder haar heerlijke handen.

Ze besluit het karwei af te maken. Ze pakt mijn stijve pik. Als een vrouw mij voor het eerst mijn stijve en opgewonden pik vastpakt gaat er altijd al een half orgasme door me heen. Ik vind het zo ontzettend lekker als zo'n warme zachte hand je voor het eerst vastneemt. Hetzelfde geldt voor de eerste aftrekbeweging, de eerste keer heen en weer is altijd zalig. Deze keer is het niet anders. Als Jolanda hem vastneemt en af begint te trekken en zink ik weg in het moeras van genot. Even weet ik niet waar ik ben en sluit mijn ogen. Als ik mijn ogen open dan zie ik haar lief naar me kijken. Wauw! Ik realiseer me dat haar verukkelijke lichte ogen een onderdeel zijn van het gebeuren: aftrekken, rond mijn poepgaatje strelen en me geil aankijken. En daarnaast het uitzicht op haar loom bungelende borsten. Het is zalig om zo lekker afgetrokken te worden. En dan gaat ze voor de piece de resistance. Ze neemt mijn natte eikel in haar mond. "Owwwwwwhhhhhh" of zoiets breng ik uit, en terwijl ze haar tong en lippen haar werk laat doen voel ik ook hoe ze haar wijsvinger eindelijk precies op mijn poepgaatje legt en zachtjes en ritmisch drukt. "Ahhhhhhhh", dit is echt teveel. Ik voel mijn orgasme naderen. Ook zij merkt dat en drukt wat harder op mijn poepgaatje. Met een klein schokje glijdt haar eerste vingerkootje naar binnen. Dit gebeurt precies op het moment dat ik klaar kom. Heftige schokken schieten door mijn onderbuik. Ik weet niet meer wat er gebeurt, maar het is zooooo lekker! Ze blijft gewoon zuigen en haar vinger in mijn kontgaatje heen en weer duwen.

Ik denk dat ik minstens een halve minuut weg ben geweest. Dan kom ik langzaam bij. Jolanda ligt naast me en kijkt me glimlachend aan. Geheel overbodig vraagt ze "Vond je dat fijn?". "Heerlijk!" zucht ik uitgeput. Ze streelt mijn buik weer en mijn half slappe pik. "Ik geloof wel dat dit een nieuwe ervaring voor je is, toch?" zegt ze. Ik knik en even later liggen we elkaar een tijdje te strelen en zoenen. Ze is erg teder en ik geniet van de warmte en haar zachte handen. Ik sla mijn armen om haar heen. We liggen gewoon een tijdje wat te kletsen, maar haar handen kunnen niet goed van mijn pik afblijven. Met bepaalde soort bewegingen wordt ie toch weer wat stijver. Natuurlijk doet ze dit niet onbewust. Opnieuw kijken haar mooie lichte ogen me geil aan. "Nu wil ik je lekker in me", zegt ze. Ze komt met haar massieve lijf op me liggen. Mijn eerste reactie is "Jezus, wat is ze zwaar", maar ik voel al gauw hoe ze haar kutje richting mijn eikel manoeuvreert. En zonder pardon leidt ze mijn pik diep in haar vochtige kutje. Ze sluit haar ogen en ademt zwaar. Eerst langzaam, maar al gauw gaat het ritme omhoog. Ze neuk echt lekker, haar lichaam maakt vrijwel overal contact met het mijne en ik voel overal de tinteling tussen onze lijven. Met als centrum van genot mijn pik en haar kutje.

Na een paar minuten stopt ze het zalige ritme. Terwijl ik vooral verder wil genieten kijkt ze me aan en vraagt "Weet je, je was net zo lief om aan mijn fantasie mee te werken. Ik wil eigenlijk nog een fantasie proberen. Ik denk dat je dat ook best wil proberen, want volgens mij vindt elke vent dit lekker!" Ze wacht even om de spanning op te bouwen en vervolgt dan: "Ik zou eens graag in mijn kont geneukt willen worden en dat je daarbij dan lekker klaarkomt." Ze giechelt en gaat verder "Ik wil mijn kont gewoon vol met zaad hebben. Wil je dat alsjeblieft voor me doen?". Ik weet niet wat ik hoor. Het is niet echt een enorm verlangen van mij om in een vrouw haar kont klaar te komen, maar ik moet zeggen, af en toe fantaseer ik daar wel eens over. Hoe zou het zijn? Doet het geen pijn bij haar? Zou ik er van genieten? Hoe voelt het in een kont? En nu biedt Jolanda me dit gewoon aan! Natuurlijk wil ik ook dolgraag en dat vertel ik haar. Ze is echt blij en rolt meteen van me af.

We praten even over hoe we dit gaan proberen, maar Jolanda neemt duidelijk de leiding. Daar heb ik geen problemen mee, ik wordt graag meegenomen in de sex. Ze stelt voor dat zij met haar onderbuik op een dik kussen gaat liggen, zodat haar kont wat naar boven steekt. Maar eerst pakt ze uit een la van het nachtkastje een tube met smeermiddel. Met een dikke laag wordt mijn enorm harde paal ingesmeerd. Mijn pik heeft sinds haar verzoek geen enkel probleem om lekker stijf te zijn. Alleen al de gedachte aan wat er gaat gebeuren is zo opwindend. Dan pakt ze een kussen en gaat er met haar onderbuik opliggen. Haar heerlijk kont steekt uitnodigend de lucht in. Door deze houding wijken haar billen uit elkaar en kan ik haar kontgaatje duidelijk zien. Supergeil, met daaronder een kletsnat kutje. Nog even ben ik bang dat mijn superglibberige paal meteen haar kutje binnenglijdt, maar alsof ze mijn gedachte raadt brengt ze haar hand tussen haar benen. "Zo kan ik je een beetje sturen" zegt ze.

Ik ga op mijn knieen achter haar tussen haar benen zitten. Mijn harde lul wijst nog te veel omhoog en ik moet hem met mijn hand omlaag drukken. Zo kan ik nog een beetje richten. Ik wil zien hoe mijn eikel in haar kont glijdt, dat lijkt me echt heel geil. Haar hand stuurt mijn eikel. "Duw maar, zachtjes" zegt ze. Ik voldoe aan haar verzoek en begin te duwen. Met haar hand zet ze het puntje van mijn eikel precies op haar gaatje. Ik voer langzaam de druk op en ineens wijkt haar poepgaatje en zit mijn eikel er meteen voor de helft in. Jolanda hapt naar adem, maar zegt dan "Jaaaaaahh, precies goed". Ze ontspant zich nu en vraagt me verder te duwen. Door het glijmiddel glijdt ie zonder problemen verder in haar kont. Ze hapt weer en fluistert dat ik zachtjes verder moet duwen. Ik vraag of het geen pijn doet, en met haar ogen dicht schudt ze nee. Doorgaan dus. Mijn pik voelt zich heerlijk en het idee dat ik in haar kont aan het genieten ben maakt me wild! Dan ben ik helemaal in haar.

Om haar nu te kunnen neuken wil ik op haar rug liggen. Ik vraag of ze dat goed vindt. "Jaaaah, kom lekker liggen en neuk me" zegt ze. Ik ga over haar heen liggen en begin langzaam te stoten. Ik moet hier een hele hoop ervaring in opdoen, ik wil precies weten hoe elke beweging in haar kont voelt. Maar een ding is al gauw duidelijk: dit is ontzettend lekker. Met haar hand streelt Jolanda afwisselend mijn paal die in haar kont heen en weer glijdt en haar eigen kutje. Voor mij is het ontzettend fijn in zo'n strak kontgaatje te kunnen genieten, maar voor haar is het niet de manier om het ultieme genot te bereiken. Maar als ze zichzelf vingert dan zorgt mijn pik die langs haar kringspier glijdt voor wat extra opwinding. En zo kan ze toch ontzettend lekker klaarkomen. We proberen het genot samen op te bouwen en zo hebben we na een minuut of vijf heerlijk neuken een punt bereikt waarop het niet lang meer kan duren. En inderdaad, met luid gekreun en schokkerige bewegingen kom ik heerlijk in haar kont klaar. Jolande beleeft op hetzelfde moment zelf een intens orgasme. Ik spuit met een paar lange halen mijn zaad in haar heerlijke strakke gaatje.

Als ik mijn paal uit haar strakke kont laat glijden, dan komt er een hoop glijmiddel mee, samen met witte slierten zaad. Het kan Jolanda allemaal niks schelen, ze wilde dit echt een keer beleven. Ik vraag haar of ik haar echt geen pijn heb gedaan. Met een gelukzalige glimlach zegt ze nog eens dat het alleen maar lekker was en dat ze blij was dat ik zo lekker kon klaarkomen. Dat heeft ook voor haar intense orgasme gezorgd.

We douchen samen en kleden ons gauw aan. De wedstrijd van de kinderen is bijna afgelopen en dan moeten papa en mama weer gereed staan. Met een fijne dag in het hoofd en een flink afgeknepen paal in mijn broek sta ik mijn kids op te wachten. Ik heb met Jolanda afgesproken dat we elkaar vaker tijdens wedstrijden gaan verwennen. Ik verheug me nu al op de volgende wedstrijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten