vrijdag 30 januari 2009

Suzan

Schuin tegenover ons huis is een stukje groen in de straat. Een lapje gras, met een speeltuintje en een bankje. Hier is het in de zomer verzamelen voor de jeugd. De hele jonge kinderen kunnen of mogen nog niet alleen, en brengen hun ouders mee, meestal moeder. Die nemen het bankje in beslag. Op zich erg gezellig. Gevallen kinderen worden meteen getroost en de sociale controle is ook meteen aanwezig.

Sinds een jaar of twee woont er een nieuw stel in de buurt. Met hun twee kleine kinderen, waarvan een nog in de kinderwagen zijn ze regelmatig buiten in het speeltuintje te vinden. Beetje kletsen met andere ouders. Zij is een jonge werkende moeder. Als ik uit mijn werk kom, zie ik haar wel eens thuis komen in kleding die je alleen maar naar je werk aantrekt. Als ze na het eten buiten komt heeft ze haar vrijetijdskleding aan: meestal een spijkerbroek en een wijdvallende trui. Ik weet niet of het komt omdat ze klein is, maar daaronder draagt ze meestal laarzen met hakken. Je ziet wel vaker kleine vrouwen met hakken lopen, misschien willen ze een beetje compenseren. Ik weet niet wat de redenen zijn, maar ik vind het niet erg. Ik mag het graag zien. Als laarzen freak, weet ik dat ze er verschillende heeft. En door haar kinderwagen heb ik nog een extra geluk, ze loopt regelmatig wat heen en weer. Ik kan wel genieten van een vrouw die op hakken loopt, ze bewegen zo mooi.

Ik vind haar best mooi. Ze heeft een bos met krullerig haar dat naar beneden hangt en draagt een brilletje. Daardoor kijkt ze eigenwijs (ze is ook eigenwijs!). Haar borsten zijn niet groot, ik heb tenminste onder die truien nog niet veel kunnen ontdekken en haar benen zijn ook niet lang. Toch heeft ze iets dat ik niet onder woorden kan brengen. Ik kijk graag naar haar. En daarnaast is ze moeder. Ook daar heb ik wel iets mee. In mijn ogen doen de jonge moeders nog hun best om "erbij" te horen. Alhoewel hun lichaam ze door het baren van kinderen wat veranderd is, ze hebben meestal wat bredere heupen. Vind ik niet erg. Ondanks ddat alles proberen ze er toch nog leuk uit te zien, willen ze nog mee doen aan de mode. Ik kan het moeilijk onder woorden brengen, maar jonge moeders hebben bij mij een pre.

Ze heet Suzan. Dat weet ik omdat ik ook wel eens buiten komt in het speeltuintje. Als ik mijn kinderen ga roepen voor het eten, loop ik even naar buiten. Zeg dan even hallo tegen iedereen die er is en probeer de kinderen mee te krijgen. De freak in mij wil dan even haar laarzen van wat dichterbij zien. Even zien hoe ze haar hoge hak in het gras heeft gezet en de punten haar laarzen de lucht insteken. De mode is gelukkig helemaal aan mijn zijde, de laarzen gaan tegenwoordig over de broek heen, en ook rokjes laten de laars helemaal zichtbaar. Langer kijken dan een ogenblik zou wel opvallen, dus het is maar een heel kort moment genieten en dan draai ik me om om naar binnen te gaan.

Afgelopen zaterdag kwam ik zag ik haar ineens bij de supermarkt. We kwamen allebei een hoek om bij de rij met pasta en botsten bijna op elkaar. "Oh sorry" zei ik, en meteen erachter aan "oh hoi", toen ik haar herkende. Zij zei ook "hallo" en moest even manoeuvreren met haar flink gevulde kar. Kind in het stoeltje in de kar dus dat viel niet mee. Ik zag maar weer eens hoe klein ze was. Niet gek ook, dit keer geen hoge hakken. Wel een leuk kort spijkerrokje en een zwart maillot. Natuurlijk zwarte laarzen. En weer de ruimvallende trui.Verontschuldigend zei ze "Ik heb dit keer wel erg veel boodschappen, die kar is bijna niet te sturen." We gingen ieder ons weegs. Maar een minuut later ontmoetten we elkaar weer in een ander gangpad. We lachten om de situatie en gingen weer verder, en ze zei lachend "bij drie maal is het scheepsrecht!". Ik riep automatisch "Ok" en boodschapte weer verder. Ik had alles van het boodschappenlijstje en ging richting kassa. Daar zagen we elkaar voor de derde eer, we wilden allebei in de rij voor dezelfde kassa. "Ja hoor, daar ben ik weer" zei ik dit keer, en liet haar lachend voorgaan. Ze bedankte me.

Ik liet haar naturlijk niet voor niks voor gaan. Zo kon ik haar eens mooi bekijken. Dat voelde ze denk ik aan, want ze draaide zich even later om en keek me aan. Ik zei niets maar keek gewoon terug. Na een paar seconde kwam er een glimlachje op haar gezicht, maar ze bleef kijken. Ik vroeg me af wat ze dacht en of ze aan me kon zien dat ik graag naar haar keek. Ik ben een man, dus al gauw dwaalde de gedachte af naar "hoe zou ze er uit zien onder die kleren" en "ik zou best met haar willen vrijen!". Ze begon nog breder te glimlachen en beet op haar onderlip. Oh, dat moeten vrouwen niet bij me doen, daar wordt echt helemaal week van. Toen was ze aan de beurt bij de kassa en draaide ze zich om.

Daarna was ik aan de beurt en zag ik haar weglopen. Nadat ik had afgerekend liep ik met mijn kar naar de auto. Halverwege het winkelcentrum zag ik haar staan bij een bloemenwinkel. Ze stond naar me te kijken, ze wachtte me op. Toen ik haar bijna genaderd was liep ze verder, vlak voor me. Eenmaal buiten, waar minder mensen waren kwam ze naast me lopen. Ze lachtte nu heel lief. Iets wat ik erg verleidelijk vind. "Zeg, stond jij nu in de rij voor de kassa naar mij te kijken?" vroeg ze ineens op de man af. Ik lachtte wat en wist niet zo goed waar ik moest kijken. "Ik voelde je ogen over mijn hele lijf glijden," ging ze verder, "dat klopt, he?". "Ja" zei ik, en ik keek haar direct aan. "Ik vond het al zo'n lekker gevoel, dat glijden van die ogen van jou.", ze ging nu de onverwachte toer op, "Zou je het leuk vinden om dat eens wat langer te doen, en dan misschien je handen?" vraagt ze. Bedoelt ze wat ik denk dat ze bedoelt? Wil ze dat ik mijn handen over haar lijf laten glijden? Ik kijk kennelijk niet-begrijpend, want ze legt het zacht pratend uit. "Wil je je handen een keer over mijn lijf laten glijden? Want als je zo graag naar me kijkt vindt jij mijn lijf misschien wel mooi!" Ze legt de nadruk op het woord "wel", en gaat verder "Mijn man wil me sinds de zwangerschap nauwelijks meer aanraken, ik denk dat ie me niet meer mooi vindt! En ik ben een gezonde vrouw die gewoon op zijn tijd eens lekker wil genieten." Aha, nu begrijp ik het.

"Ik meen het serieus, eerlijk gezegd zou ik het heerlijk vinden om je handen over mijn lijf te voelen. Kunnen we niet eens afspreken?" vraagt ze. "Dat lijkt mij eerlijk gezegd ook heerlijk" antwoord ik. We wisselen eerst GSM nummers uit en beloven elkaar een afspraak te maken via SMS.
Ik zet mijn telefoon alvast maar op trillen, want het moet thuis natuurlijk niet bekend raken. Ik krijg verder nooit telefoon behalve van mijn vrouw, een telefoontje zou dus aardig wat vragen opwerpen.
Met de boodschappen keer ik huiswaarts en besteed de rest van de dag aan de weekendse zaken in huis.

's Avonds loopt mijn vrouw naar buiten om wat te kletsen met de buurvrouwen op het bankje. Even later krijg ik een SMSje: "kun je praten?". Ik SMS terug "ja". Meteen daarna belt ze al. "Hai" zegt ze giechelend, "ik heb zoiets nog nooit gedaan, best spannend". Dat moet ik beamen en ik ga een beetje verdekt aan het raam staan, waar ik kan zien of mijn vrouw terugkomt. Ze gaat verder "Wil je nog steeds een keer samen afspreken?". "Ja, zeker weten. 100% zeker weten zelfs!" zeg ik ferm, want ik heb eigenlijk flink staan dagdromen sinds ik haar vanmorgen gesproken heb. "Oh leuk!" zegt ze, "ik wil eigenlijk wel in een hotel of zoiets afspreken, in ieder geval niet hier thuis". "Nee, ik ook niet, een hotel is prima". Ze doet een voorstel voor een hotel dicht in de buurt en we spreken af voor maandagmorgen.
Oh, wat een heerlijk gedachte. Waar zou dit op uit draaien? Alleen strelen, of ook heerlijke sex? De rest van het weekend ben ik hyper en kan met moeite mijn normale gedrag handhaven.

Maandagmorgen douche ik eerst en blijf thuis hangen. Dit alles onder het mom dat ik tegen het einde van de middag een afspraak bij een klant heb en dat het laat gaat worden en daarom dus ook later kan beginnen. Het feit dat ik een afspraak met een klant zou hebben zorgt ervoor dat mijn vrouw me eventueel op mijn GSM belt in plaats van naar mijn werk. Op mijn werk neem ik een dag vrij. Hopelijk kom ik hier mee weg! Het hotel is niet ver en dus ben ik veel te vroeg. Ik blijf op het parkeer terrein in de auto zitten en wacht totdat zij er is. Even later krijg ik een SMS: "kamer 46, lobby door, gang links". Wauw, ze is er al! Ik ben blij dat ze al op de hotelkamer is, ik zag me ons nog niet zomaar inchecken bij de receptie. Bij de receptie weten ze natuurlijk ook wel dat iemand die op maandagochtend incheckt voor één dag maar voor één ding komt.

Ik loop de lobby in, met een gezicht alsof ik hier al jaren rondloop en precies weet waar ik moet zijn (dankzij haar aanwijzingen weet ik dat ook!). Even later sta ik voor de deur van kamer 46. Ik klop drie keer. Even later zwaait de deur open en staat ze voor me. "Hai" zegt ze met diezelfde glimlach als in de supermarkt, "kom binnen!" en ze doet een stap achteruit. "Hoi" zeg ik een beetje verlegen ineens, maar stap toch de kamer binnen. De deur slaat dicht en ineens zijn we voor het eerst alleen. Ze staat vlak voor me en kijkt me aan. "Wat fijn dat je er bent. Wil je wel geloven dat ik hier de rest van het weekend non-stop aan gedacht heb?" zegt ze. Ik antwoord "Ja, dat wil ik wel geloven. Net zoals ik trouwens, ik heb de hele tijd aan jou en dit hier lopen denken.". Ze gaat verder: "En dan wat ik aan moest trekken! Ik wist gewoon niet wat ik voor je aan zou doen, ik hoop dat je het leuk vind?" Ik bekijk haar eens goed en zie dat ze er heerlijk uit ziet! Ze heeft hetzelfde spijkerrokje als in de supermarkt aan, maar nu met een mooie zwarte gladde panty. Dit keer heeft ze hele mooie hoge laarzen aan. Die kende ik nog niet. Geen ruimvallende trui, maar een mooi strak truitje, waarin haar kleine borstjes toch goed te zien zijn. Als ik goed kijk zie ik de tepeltje door de stof heen.
Haar haar zit leuk opgestoken, je kunt haar oren met lange oorbellen zien. Ze heeft er duidelijk aandacht aan besteedt. Ze is prachtig opgemaakt: het meest opvallende zijn haar donkerrode lippen in haar verder wat bleke gezicht. Een mooie combinatie. Haar ogen hebben een donker lijntje en haar wimpers mascara. En bovendien ruikt ze lekker, een beetje verleidelijk. Kortom, hier voor me staat een zelfbewuste en heerlijk opwindende vrouw.

Mijn buik begint wat te kriebelen, en de inhoud van mijn broek lijkt wat toe te nemen. Ik weet niet zo goed hoe nu verder, maar gelukkig neemt de verleidster tegenover me het heft in handen. Ze komt vlak voor me staan en slaat haar armen om me heen. "Kus me" fluistert ze, en voegt meteen de daad bij het woord. Haar mooie donkere lippen zijn warm en zacht. In het begin zijn het korte kusjes, maar na een tijdje gaan haar lippen op zoek. Op zoek naar een opening voor haar tong. Af en toe stopt ze en wijkt terug. Dan kijkt ze me aan en likt haar lippen nat. Dan weer een serie met zalige zoenen. Ondertussen beantwoord ik ze gretig en staan we heerlijk te tongen. Ik heb mijn armen ook om haar heengeslagen en voel haar warme zachte lijfje. We strelen elkaar en ik geniet intens van haar kussen en aanrakingen. Mijn broek heeft een bult die af en toe klopt. Ze maakt me helemaal gek. Ze kust me vlak onder mijn oor en fluistert "Oh, wat kus je me heerlijk en wat streel je me lekker. Ik wordt helemaal gek van je. Kleed me uit, schat!". Dat is precies wat ik graag wilde horen.

Ze laat me los, maar blijft me strelen. Ik neem haar truitje bij haar heupen vast en trek het omhoog. Ze helpt me een beetje, want ze wil niet dat haar opgestoken haar naar de maan gaat. Samen lukt het wel en mag ik een blik werpen op haar ondergoed. En dat is niet mis. Ze draagt een zwart kanten bustier. Ter plekke van haar borsten is de dunne stof doorzichtig en biedt een prachtig zicht op haar borstjes. Ze heeft kleine tepelhofjes en twee kleine maar stijve tepels. Ze prikken in de stof. Verder is het een prachtig bustier, met een paar openingen aan de zijkant. Ze komt weer bij me. Nu ben ik kennelijk aan de beurt. Ze laat haar hand onder mijn shirt glijden en streelt mijn buik. Oh, wat is dat lekker! Ze trekt mijn shirt uit en kust met haar donkere lippen mijn tepels. Die zijn best gevoelig en dat weet ze! Dan krijg ik de kusjes en ze drukt zich met haar borstjes tegen me aan. "Volgende" fluistert ze. Ik mag weer iets bij haar uit doen. Nou, als ik het mag zeggen, dan wordt het het rokje!

Een knoopje en een ritsje aan de achterkant en het rokje valt om haar voeten. Ik kijk met bewondering naar haar. Ze is beslist een verleidelijk schoonheid: haar bustier eindigt beneden in vier clipjes voor de zwarte kousen die ze draagt. Niks geen panty, maar echte zwarte kousen. Het onderste stuk van haar bustier is een jarretelgordeltje. Daaroverheen heeft ze een klein zwart slipje met dezelfde doorzichtige stof als bij haar borstjes. Zo te zien heeft ze geen schaamhaar, want ik haar schaamlippen door de stof zien. Jezus, ik moet even slikken. Wat is ze mooi! Ze heeft precies in de gaten wat voor effect ze op me heeft en blijft even staan, af en toe haar gewicht van de ene voet op de andere overbrengend. Mijn pik zit strak gevangen in mijn broek en wil eruit. Weer komt ze langzaam op me af. "Misschien een overbodige vraag, maar vind je me mooi?". Met mijn ogen strak op het doorzichtige slipje gericht knik ik langzaam, slik nog eens en kijk haar aan. "Suzan, ik geloof dat ik ontzettend geil van je wordt" zeg ik. Ze giechelt en slaat haar armen weer om me heen, kussend, strelend, wrijvend met haar lichaam. "Nu mag ik weer iets bij jou" zegt ze.

Natuurlijk volgt mijn broek. Mijn paal voelt zich niet langer bekneld door mijn broek en springt rechtop. De onderbroek is nauwelijks nog een hindernis en staat strak om mijn pik heen. Ze kijkt me geil aan en drukt haar hand stevig tegen mijn ballen aan. "Owwwhhhh" breng ik stevig ademend uit. Ze laat haar hand naar boven glijden en drukt mijn pik tegen mijn buik aan. Oh man, wat wil ik haar graag! Alsof ze me gedachte raadt, pakte ze mijn slip en tilt hem aan de voorkant over mijn eikel heen, en dan trekt ze hem naar beneden. Eindelijk helemaal bevrijd zwaait mijn pik heen en weer en blijft dan schuin omhoog wijzen. Als ik goed kijk zie ik al een druppel aan tussen het gaatje van mijn eikel hangen. Ze ziet het ook en kijkt me weer glimlachend aan. Ze bijt weer op haar onderlip en houdt haar hoofd schuin. Een verleidelijk trekje, waarmee ze me helemaal week maakt! Terwijl ze me aankijkt pakt ze mijn lul vast. Een heerlijke warme en zachte hand. Ze blijft me strak aankijken en trekt hem twee keer zacht heen en weer. Schokkend hap ik naar adem. Die allereerste haal is altijd zo ontzettend lekker! Door deze beweging komt er nog wat extra vocht uit mijn eikel en de druppels glijden over de eikel naar beneden.

Suzan wil ze hebben en met een snelle beweging heeft ze mijn eikel in haar mond genomen. Weer haal ik scherp adem en sluit mijn ogen. Goddelijk! Ze richt haar mooie ogen naar boven toe en kijkt me geil aan, ik voel hoe haar tong zich langzaam meester maakt van mijn eikel, en tegelijkertijd neemt ze hem steeds een stukje verder in haar mond. Heerlijk langzaam en teder sabbelt ze me nu af. Een geweldig gevoel! Aftrekken, zuigen, haar mond over mijn eikel schuivend en dat allemaal tegelijk. Ze neemt er de tijd voor, maar zorgt er voor het tempo langzaam op te voeren. Niet dat er zoveel tijd voor nodig is, want Suzan heeft me met haar fantastische kleding helemaal wild gemaakt. Het duurt dan ook niet lang voordat ik een hevige orgasme beleef. Toen ik me realiseerde dat ik hier heerlijk gepijpt wordt door mijn fantastische overbuurvrouw ging er rilling van genot door mijn buik en wordt er een lading zaad gelanceerd. Ik hoop dat ze het niet erg vindt dat ik zo onverwacht klaarkom, maar ze lacht me geil toe. Ze slikt het door en vraagt me zacht "En? Lekker? Goed zo?".
"Oh ja!" zeg ik, "dit is precies goed". Mijn bovenbenen zijn wat slapjes en ik voel me prettiger om even te gaan zitten op het bed.

Mijn pik, nog nat van het heerlijk zuigen, klopt nog steeds na. Ik moet nog even bij komen. Suzan komt naast me zitten en streelt mijn benen. Ze kijkt me lief aan en vraagt zachtjes of ik het lekker vond. Ik knik, "Heerlijk was het". Ze slaat haar armen om me heen en kust me teder. We strelen elkaar en knuffelen een beetje. Dan fluistert ze "Wil je nu mij lekker verwennen, lieverd?". Nou, dat lijkt me heerlijk en dat zeg ik ook. Ze gaat een beetje achterover hangen en ik kus haar borstjes door de stof van haar bustier heen. Ze laat haar hoofd naar achterhangen en geniet. Terwijl ik haar borstjes kus, laat ik mijn handen er net naast glijden. Zo druk ik ze een beetje naar het midden toe. Ze bewegen mooi. Ze zijn niet niet heel stevig meer, maar dat vind ik totaal niet erg.

Ik trek de bandjes van haar bustier van haar schouders af en pel de dunne stof van haar borstjes omlaag. Nu kan ik de warme en zachte huid meteen raken. Ik zuig zacht aan haar tepels, en zij wrijft met haar hand over mijn hoofd en in mijn nek. Ze gaat nu helemaal liggen. Ik werk me langzaam naar beneden, en dat wekt verwachtingen bij Suzan. Ik merk dat ze er eens goed voor gaat liggen. Ik kijk haar aan en geniet van haar heerlijke lijf. "Wat ben je mooi, als je zo ligt" zeg ik, en streel haar borstjes. Dan kus ik haar op haar onderbuik, precies in het stukje blote huid tussen haar bustier en haar slipje. Mijn handen nemen de binnenkant van haar bovenbenen voor hun rekening.

Ze ligt te genieten met haar ogen dicht. Ik wil het nog veel fijner voor haar maken en daarvoor moet haar slipje uit. Twee wijsvingers krommen zich om de bandjes van het kleine doorzichtige driehoekje en beginnen te trekken. Ze helpt me door haar kont op te tillen. Als het dunnen bandje uit haar bilspleet is, legt ze haar kont neer en tilt haar benen op. Ik leid het dunne lapje stof langs haar mooie benen en over haar laarzen. Een bandje blijft even haken achter een van haar hakken, en laat dan los. Ik kijk naar haar kont. Zo met haar benen opgetild is het een heerlijk gezicht haar geschoren kutje en haar haar kontje te zien. Ze gaat weer liggen, dit keer met haar benen wat uit elkaar. Ik kan er precies tussen gaan zitten. Op mijn knieen, met mijn gezicht dicht bij haar poesje. Het lijkt wel of ze nog geen schaamhaar heeft, zo glad ziet het eruit.

Ik ga verder met mijn handen tussen haar benen en bekijk dat heerlijke kutje nog eens goed. Ze heeft kleine schaamlippen. Strak ook, waardoor het lijkt of ze een klein kutje heeft. Ook haar clitje is niet te zien, die zit tussen een klein heuveltje aan het begin van haar schaamlippen. Ik kus haar vlak boven dat heuveltje. Ze kreunt zacht en met een hand begin ik haar daar heel zacht te strelen, zorgvuldig haar schaamlippen mijdend. Ze begint met haar heupen te draaien, om zo mijn handen naar haar schaamlippen en clitje te brengen. Natuurlijk trap ik daar niet in en stel dat heerlijk moment nog even voor haar uit. "Pestkop" steunt ze, en ik lach. Na een paar minuten zo te klieren besluit ik dat het genoeg is en ga haar belonen voor haar geduld. Mijn andere hand begint haar schaamlippen te strelen en de wijsvinger van mijn pest-hand strijk ik lichtjes over het heuveltje. Ze hapt naar adem en steunt "Owwwhhhhhhhh". Tussen haar schaamlippen is het al helemaal vochtig en mijn vingers glijden makkelijk heen en weer. Ik steek er een vinger een stukje in en weer krijg ik enthousiaste reacties. Dan wil ik er helemaal voor gaan en lik met mijn tong heel voorzichtig aan het heuveltje dat haar clitje verstopt. Mijn vingers glijden tussen de schaamlippen door naar boven en bereiken haar clitje. Ze kronkelt en kreunt luid. Ik ben even bang dat dit buiten onze kamer te horen is, maar ga wel door. Ik wil haar zien komen. Ze begint korter en scherper te ademen. Haar heupen gaan mee in het ritme van mijn tong die nu het clitje heeft gevonden. Ik lik haar daar nu rechtstreeks en ze gilt het bijna uit. Samen met mijn vingers zorgen ze voor een laatste enorme zucht en dan bereikt Suzan haar orgasme. Schokken schieten door haar buik heen en ik zie dat ze rode wangen heeft. Ik reduceer meteen het tempo en laat mijn tong een stukje van haar clitje wegglijden. Zo probeer ik haar orgasme lekker te houden in plaats van pijnlijk.

Ze ligt lekker na te genieten en dat vind ik een mooi gezicht. Dan valt me mijn harde lul op, die weer schuin omhoog wijst. Aan de eikel hangt een draad met vocht. Ik zou haar eigenlijk heel graag willen, dus vraag ik "Vind je het erg als ik lekker in je kom, of wil je dat liever niet?" Ze pakt mijn handen en fluistert "Jaaaah, dat wil ik ook, kom gauw!" Ik ga op mijn knieen zitten en dan over haar heen hangen. Met een hand leid ik mijn pik naar haar schaamlippen en duw de eikel er voorzichtig tussen. Als ik verder duw, kijken we elkaar genietend aan. Wat een heerlijk gevoel is het om nu in haar te glijden! Ze streelt me en als ik helemaal in haar ben strekt ze haar armen naar me uit. Ze wil dat ik op haar kom liggen. Ik laat me zakken en geniet van de warmte van haar lichaam. Haar armen glijden om me heen en we kijken elkaar aan.

We geven elkaar een zachte kus, maar door de wellust gaat deze naadloos over in tongen. Dan starten we een heerlijk ritme. Mijn paal glijd heerlijk soepel in en uit haar zalige kutje. Jezus, wat is dat lekker. Ze kronkelt en beweegt heerlijk onder me en mijn stotend beweging maakt het gewoon fantastisch voor me. Samen genietend voeren we langzaam het ritme op, en daarna weer overschakelend op langzaam en loom. As we even stil liggen slaat ze ineens haar benen om me heen. Daardoor draait haar bekken naar me toe en kan ik nog een stukje verder in haar komen. Het is erotisch omdat ze haar benen met kousen om me heen heeft geslagen. We zoenen en strelen en neuken, man, wat is dit toch fijn!

Na een paar minuten stelt ze voor om om te draaien. Ik rol van haar af en ga op mijn rug liggen. Mijn natte pik steek schuin omhoog. Ze komt over me heen zitten en streelt mijn buik. Ze pakt mijn pik, houdt hem nu recht omhoog en komt nog wat verder naar voren gekropen. Dan laat ze zich een stukje zakken. Ze streelt met het puntje van mijn eikel haar schaamlippen. Een paar keer heen en weer, dat is heerlijk. En dan zonder pardon, laat ze zich helemaal op me zakken. Een zalig gevoel maakt zich van me meester. Ik ben helemaal in haar en het is heerlijk! Bovendien ziet ze er zo fantastisch uit. Heerlijk, met haar bustier dat in een boogje om gladde kutje loopt en vast zit aan haar mooie gladde kousen.

Ze beweegt zich een paar keer omhoog en omlaag. En alhoewel dat voor mij best lekker is om te zien, is het voor haar toch wel vermoeiend. Ze komt over me heen liggen en kust me teder. Zo is een lekker ritme goed vol te houden. Terwijl Suzan het tempo en de bewegingen bepaald, streel ik haar heerlijke lijf. Haar mooie ondergoed en heerlijke gladde kousen. Haar heerlijke billen. Ik laat Suzan gewoon lekker begaan, ze begint weer lekker opgewonden te raken. Ze kronkelt en kreunt lekker boven op me. Het ritme neemt langzaam toe en ook de heftigheid van haar bewegingen. Even later worden de bewegingen wat spastischer en nadert ze haar orgasme. Ik wil nu extra lekker voor haar zijn en probeer mijn pik continu omhoog te spannen. Dat lukt natuurlijk niet aan een stuk, maar ze geniet er wel van. Met een diepe zucht komt Suzan klaar. Ze gilt gesmoord en wisselt dat af met kronkelend kreunen. Onverwacht zorgt zij daardoor ook voor mijn hoogtepunt. Met nog een paar schokkerige bewegingen onder haar lichaam kom ik ook en geniet intens van haar lichaam dat overal lijkt te zijn. Zo hebben we toch nog samen een fijn moment.

Na afloop liggen we een hele lange tijd in elkaars armen na te genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten