donderdag 5 februari 2009

Isabel

In ons bedrijf wordt ik door de ICT afdeling bij crises regelmatig gevraagd om een handje te helpen. Enige jaren geleden was ik voor ICT slechts een gewone gebruiker, maar tijdens een paar momenten kon ik laten zien toch wel wat meer in mijn mars te hebben als dat ze van een gewone gebruiker konden verwachten. Sindsdien wordt er regelmatig een beroep op me gedaan. Als er binnen een bedrijf verhuisd moet worden, of bij een installatie op nieuwe locaties mag ik mee de handjes uit de mouwen steken.

Zo ook vorige week. Een buitenlocatie werd opgeheven en samengevoegd met het hoofdkantoor. Voor ICT de uitdaging om alles op een vrijdag en aansluitend weekend mee te verhuizen en maandag weer werkend te hebben. Allereerst moest de hele automatisering op de buitenlocatie ontmanteld worden. Daarna alles in een vrachtwagen naar de hoofdlocatie vervoeren. Zaterdag het installeren op de nieuwe werkplek en zondag testen. Maandag konden de gebruikers dan als alles goed verlopen was weer aan het werk.

Vrijdagmorgen meldden we ons bij de lokale ICT vertegenwoordiger. Hij ontving ons en zorgde voor koffie. Terwijl we de veel te hete automatenkoffie lieten afkoelen liep ik wat heen en weer over de gang van het kantoor. Op de gang kwamen alle kantoorruimtes met een deur uit. Naast de deur zat een raam van boven tot beneden. De meeste deuren waren dicht, men wilde hier rustig kunnen werken. Helemaal achter aan de gang was een ruimte met meer ruiten. Het was een soort van vergaderzaal. Aan de ene zijde hing een projectiescherm, en aan de andere zijde stond een bureau waaraan een vrouw zat te werken.

Ze had iets leuks over zich. Interessant. Even onthouden, misschien kan ik hier dadelijk beginnen, dacht ik. Op dat moment keek ze op en zag me staan kijken. Ze glimlachte en keek weer naar haar beeldscherm. Ze had lang donker bruin en steil haar met een pony. Mooi! Ik slenterde weer terug naar mijn collega's en koffie. Na een kwartier en wat overleg hoe het werk verdeeld kon worden gingen we aan het werk.

Ik liep weer terug naar de vergaderzaal, klopte en ging naar binnen. "Goedemorgen. Ik ben van de ICT afdeling." zei ik. "Ah ja" antwoordde ze, "je komt voor de verhuizing, toch?". "Ja inderdaad, u weet denk ik wel wat er gaat gebeuren?" en ik keek haar vragend aan. "Ja hoor, ik ben er helemaal klaar voor. Ik heb alles hier al afgesloten." Ze stond op. Ze had een trui en een rok aan. Daaronder laarzen. Kortom, ze zag er leuk uit.
"Ok!" zei ik en ik dook op handen en voeten meteen onder het bureau. Achter me hoorde ik haar wat rommelen en na een tijdje zei ze "ik ben hiernaast, als je me nodig hebt".

Ik maakte alle verbindingen los en deed alles in de al klaar staande verhuisbakken. Daarna ging ik door de deur naar de ruimte waar de vrouw zat. Hier stonden twee bureaus tegen elkaar aangeschoven. Twee werkplekken dus. Alleen de vrouw zat aan het voorste bureau. "Ja, een hoop mensen hebben vrij genomen toen bekend werd dat jullie alles kwamen inpakken" zei ze, "Je kunt alvast aan het bureau hier tegenover beginnen." In mijn enthousiasme dook ik onder het bureau, maar besefte meteen de rare situatie: ik onder het bureau met haar tegenover me zittend. Maar ze stond op en zei "Zo, even de deur dicht doen". "Deur dicht doen?", dacht ik. Voordat ik daarover had na kunnen denken was ze al weer gaan zitten, schoof ze zichzelf aan en zei "Nu zijn we alleen. Ik zag je net naar me kijken, volgnes mij vond je me wel leuk. Heb ik gelijk of niet?" Nog steeds onder het bureau antwoordde ik
"Uh ja, je bent wel een beetje mijn type". "Oh ja, wat is dan jouw type?" vroeg ze weer. Ik antwoordde "Mooi lang en donker steil haar".

"Mooi!" zei ze. Ze stopte haar handen onder het bureau en trok haar rok omhoog. Haar gelaarsde benen liepen omhoog, en vanaf haar knieen werden langzamerhand haar mooie bovenbenen onthult. Doordat ze zat leken ze wat dik, maar ik had haar gezien toen ze stond en daar was niets mis mee. Zonder pardoes trok ze haar rok tot op haar heupen, ging onderuit zitten en spreidde haar benen. Zachtjes hoorde ik haar zeggen "Vind je dit mooi?" "Holy shit!" dacht ik bij me zelf, wat fantastisch. "Uh jezus, nou uh jaaa!" stamelde ik. "Zou je me willen strelen?" vroeg ze nu, "ik heb net mijn slipje uitgedaan!". Als antwoord streelde ik haar benen, vlak bij haar knieen.

Ze was heerlijk zacht en warm en al gauw wilde ik meer. Ik kroop wat naar voren en ging tussen haar benen zitten. Ik wurmde mijn hoofd tussen haar bovenbenen en kustte die, terwijl ik mijn handen van haar knieen langzaam naar boven liet glijden. Ze gromde en wiebelde met haar kont heen en weer. Gebiologeerd keek ik naar haar kutje. Ze was niet helemaal geschoren, maar wel getrimd. Een lief driehoekje stond boven haar spleetje. Haar schaamlippen waren goed te zien. Als reactie op mijn strelende handen gingen ze helemaal onderuit hangen. Ik was even bang dat ze van haar stoel af zou glijden, maar ze hield ze goed hangende.

Ik bracht mijn hoofd nu vlak voor haar kutje en begon heel zacht mijn tong tegen haar schaamlippen te drukken. Ze hapte naar adem. Heel zacht van boven naar beneden. Ik voelde haar kronkelen en ik kon haar ook horen ademen. Mijn handen waren op zoek naar zachte plekjes. Onder haar omhoog getrokken rok liet ik mijn handen naar haar billen glijden. Ook die waren heerlijk zacht en warm. Ze reageerde op mijn aanraking en genoot. Nu ik haar bij haar kontje kon vasthouden, trok ik mezelf tegen haar kutje aan. Mijn tong maakte zachte beweginkjes over haar schaamlippen en volgens mij was ze klaar voor het volgende. Ik liet mijn tong zacht naar boven glijden en bereikte een hard knopje boven aan haar schaamlippen. Ze kreunde en steunde en haar lichaam verstijfde. "Ohhhhhhhhhhhmmmmm" klonk het. Kennelijk was dit wat ze wilde. Zachtjes liet ik mijn tong rondjes rond haar knopje draaien, af en toe even pestend het clitje aanraken.

Aan haar gekreun te horen was ze aardig op weg om een orgasme te gaan bereiken. En inderdaad schokte ze ineens hevig. Een gesmoorde kreun die anders erg luid geklonken zou hebben ging door de ruimte. Al strelend liet ik haar even bijkomen. Ze zei niets, maar haar handen streelde mijn handen. Daarna kroop ik met een netwerk kabel onder het bureau vandaan. Met een gelukzalige glimlach op haar lippen keek ze me aan "Oh man, wat heb je me lekker verwend! Wat zou ik dat graag bij jou ook willen doen." zei ze. "Misschien moet jij hier even komen zitten. Als er dan iemand binnenkomt, dan zeg je maar dat je net de boel aan het afsluiten bent of zo." Ze zette me op de stoel waar zij net op was klaargekomen en schoof me aan het bureau. Toen ik eenmaal zat, kroop zij onder het bureau.

Al gauw gleden haar handen over mijn broek, richting mijn kruis. Zonder pardon maakte ze mijn riem en knoop los en even later mijn rits open. "Kont omhoog" klonk het vanonder het bureau. Toen ik dat deed gleden twee handen aan weerszijde van me en trokken mijn broek en onderbroek tegelijkertijd omlaag. Mijn onderbroek bleef haken achter mijn pik, want die was natuurlijk ontzettend stijf. Bovendien had ik al wat voorvocht laten lopen. Toen ik eenmaal verlost was van de beknellende kleding voelde ik haar warme en zachte hadden doelbewust richting mijn pik gaan. Ze drukte mijn benen uit elkaar. Met een hand nam ze hem vast en met de andere nam ze mijn ballen in haar handen. De ene hand begon heerlijk af te trekken en de andere zacht te kneden. Oh man, als je dit zo ineens overkomt, dan ga je uit je dak!
Ik kreunde en ook ik ademde zwaar. "Heerlijk" fluisterde ik tussen de golven van genot.

"Ik ben nog maar net begonnen" zei ze, waarna ze mijn pik naar haar toe boog. Meteen nam ze hem in haar mond. Een heerlijk warme en natte omgeving verwende mijn eikel. Zacht en teder, lief en nat. Heerlijk gewoon. In het begin lag het tempo laag en gebruikte ze haar handen en tong om me extra te verwennen. Gaandeweg ging het tempo omhoog en ging het sabbelen over in zuigen. Alhoewel ik het niet kon zien stelde ik me ze voor dat ze holle wangen had, jezus wat geil. Ik voelde mijn orgasme naderen en genoot van elke ruk die ze aan mijn paal gaf. Van diep in mijn onderbuik voelde ik hoe het intens genot door mijn lijf bulderde en loskwam haar mond. Ze zoog er heerlijk aan en ging daar nog even mee door, rustig afbouwend.

Toen ze gestopt was, kroop ze onder het bureau uit. Ik zat nog met mijn broek op mijn enkels toen er een van mijn collega's binnenkwam. "Hier nog hulp nodig?" vroeg hij. "Waar het vandaan kwam weet ik niet, maar in een plotselinge vlaag van helderheid zei ik "Neuj, ik ben hier even aan het afsluiten en dan ben ik hier ook klaar. Ik kom zo!" "Ok, dan begin ik alvast hiernaast" antwoordde mijn collega en liep weg. "Pffffftt" dacht ik. De vrouw moest lachen en zei "Ik kom zo? Volgens mij was je al gekomen en volgens mij vond je het maar wat lekker!". "Zeker weten" zei ik, terwijl ik de stoel naar achter schoof en mijn broek meteen optrok.

"Hoe heet je eigenlijk?" vroeg ik. Ze lachte en zei "Isabel, en jij?". "Ik heet Jeroen" antwoordde ik. "Zeg Jeroen, wanneer ben je hier eigenlijk mee klaar?" zei ze met een big smile op haar gezicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten