dinsdag 10 februari 2009

Marieke I

Enige tijd geleden heb ik voor mijn werk een tijd geleden een paar weken in het buitenland gezeten. Aan de zuidkust van Italie hadden we een groot project waarbij ik een paar weken nodig was. Ons verblijf daar was een groot hotel vlak aan de kust. Tussen het hotel en het strand lag alleen de boulevard. Erg mooi 's avonds, want mijn kamer en balkonnetje had uitzicht op zee. Het hotel zelf was ook erg luxe: het had een zwembad, sauna, sportzaaltje, dat soort dingen. Ik kon me er best vermaken.

Een paar weken daarvoor had ik Marieke ontmoet. Marieke is een leuke vrouw, moeder en 10 jaar jonger als ik. Daarnaast bleek ze uitermate geil te zijn. Nadat we elkaar hadden leren kennen hebben we verschillende dates gehad en elke keer was het vuurwerk. Een week voordat ik naar Italie vertrok
hebben we heftig afscheid genomen. Marieke wist nog niet of ze het wel ging volhouden, als ik zo lang weg zou zijn, dacht ze. Het zal toch moeten, zei ik toen.

Eenmaal in Italie hield mijn werk me overdag flink bezig en dacht ik niet aan Marieke. Omdat je in het buitenland zit en er verder toch niks te doen is, werk je wat langer door als normaal. Ik ging pas tegen een uur of 8 ergens iets eten (wat dat betreft zit je in Italie erg goed!) en was dan tegen een uur of half tien weer op mijn hotelkamer. Even wat mail checken en beantwoorden, bellen met het thuisfront. Tegen half elf uur was ik dan wel op en verlangde ik naar mijn bed.

Ook mailde ik met Marieke: ik stuurde haar mailtjes dat ik haar en haar lekkere lichaam miste. Ik stuurde eens een foto op van de omgeving, het strand natuurlijk. Haar laatste mailtje was al weer van drie dagen geleden. Door de drukte van het project dacht ik gewoon minder aan haar.

Die dag verliep als alle voorgaande dagen. Werken, douchen, eten, mailen, bellen en naar bed. Ik stond op het punt om tussen de lakens te kruipen toen er op de deur van mijn hotelkamer werd geklopt. Verbaasd keek ik op mijn horloge: kwart voor elk, wie moet er om die tijd nog bij mij zijn? Uit gewoonte keek ik door het spionnetje dat in de deur was gemonteerd. Ik schrok en meteen daarna blijdschap en meteen daarna weer angst: de schrik omdat Marieke voor mijn deur stond, de blijschap omdat ik eigenlijk gewoon zin in haar had en daarna de angst dat iemand van mijn collega's zou zien dat er een vrouw - niet mijn eigen - bij mij op de hotelkamer was. Maar uiteindelijk overheerste het verlangen naar fijne sex. Dit alles flitste in een seconde door mij heen, waarna ik de deur opende.

"Ha-jiee!" riep ik uit. Ze keek blij maar tegelijkertijd een beetje angstig "Mag ik bij je binnenkomen?" vroeg ze zacht. "Ja natuurlijk! Kom binnen! Wat leuk dat je gekomen bent?". We kusten elkaar lekker en omhelsden elkaar. Eenmaal in haar armen kwamen de vragen, vooral van mij: Hoe kom je hier? Wanneer heb je dit besloten? Hoe wist je waar ik was? Kon je hier zomaar boven komen? Hoe wist je welke hotelkamer ik had?
En brandend op mijn lippen, maar durfde nog niet te stellen: Heeft iemand je gezien?

Het kwam er op neer dat ze aan de hand van de foto van de omgeving en mijn omschrijving ("deze foto is gemaakt vanaf mijn balkon") kon terugvinden waar ik zou moeten zitten. Aan de hand van een vuurtorentje op de foto kon ze de plaats achterhalen. Daarna met Google Earth achterhaalt welk hotel het zou moeten zijn. Bij Ryanair een vlucht geboekt, een paar dagen vrij genomen en de volgende dag weg. En daar stond ze dan. Ik ontspande wat en kuste haar. Man wat had ik dat gemist. Ze drukte haar flinke borsten lekker tegen me aan en keek me betekenisvol in mijn ogen. Zacht zei ze "ik wist niet dat ik zo naar je zou gaan verlangen...." en haar handen gleden over mijn kont, "gelukkig ben ik hier om daar iets aan te doen".

We kusten zacht en dat ging langzaam over in tongen. Marieke is een kleine stevige vrouw met heerlijk grote borsten. Ze had een spijker rokje aan en open schoenen eronder. Daarboven droeg ze een hempje met een leuk decollete. Ik streelde haar kont en begon naar haar te verlangen. Ik trok het rokje omhoog en merkte dat ze geen slipje droeg. Ze lachte naar me "heb ik net pas uitgedaan, hoor! Geil in een vliegtuig zitten lijkt me niet zo handig!" We rukten elkaar zowat de kleren van het lijf en ik stortte me op haar zalige lichaam. Toen kwam ik er pas achter hoe erg ik dat gemist had. Binnen no-time waren we naakt en had ik een stijve pik. "Kom je?" vroeg ik haar en duwde haar naar het bed. Haar handen kneden mijn ballen en al gauw was ze me heerlijk aan het sabbelen en zuigen. Het gekreun was niet van de lucht en ik wilde maar een ding: klaarkomen! Dat wist ze en vol overgave bevredigde ze me. Ik kwam heerlijk in haar mond klaar! Wat een heerlijkheid. Voor mij was er geen rust: ik wist dat ze naar mijn harde pik verlangde. Ik duwde haar achterover en wetend wat de bedoeling was spreidde ze haar benen. God, wat was ze mooi. Wat had ik dat gemist! Ze ontving me en liet me diep in haar . Haar kutje was heerlijk nat. Ik zonk heerlijk in haar lichaam weg.

Marieke had het niet veel anders. Zij werd nu pas helemaal gek gemaakt en het luide gesteun en gekreun was niet van de lucht. Even was ik bang dat de kamer hiernaast alles kon meegenieten, maar was te geil om me er echt druk om te maken. We wilden uitgebreid genieten. Haar kutje was zo lekker. Kennelijk had zij het ook fijn en kwam snel klaar. Ik was zelf net gekomen en kon het nog wat langer opbrengen. Daardoor kon ik haar nog wat langer laten genieten. Toen ze een tweede keer was gekomen vielen we uitgeput naast elkaar in bed. Ik had een lange dag gehad, en Marieke een vermoeiende reis. En alhoewel we heerlijk geil waren, vielen we allebei in slaap.

De volgende ochtend was ik redelijk op tijd wakker en moest weer aan het werk. Ik liet haar nog slapen en ging ontbijten met mijn collega's. Vlak voordat ik aan het werk ging, liep ik even terug naar mijn hotelkamer. Ze was net wakker en lang heerlijk naakt op bed. Ik kreeg terplekke zin, en ook zij keek me geil aan. Maar helaas moest ik haar teleurstellen, de plicht roept. Mijn collega's zaten al te wachten. Ik vertelde haar een paar zaken die ze moest weten en beloofde op tijd terug te zijn. Een lange kus en een streel tussen haar benen en weg was ik. Geloof me, die dag was lastig om door te komen.

Toen ik 's avonds weer op mijn kamer kwam, nieuwsgierig naar of ze er was, kwam ze uit het badkamertje. Ze zag er verrukkelijk uit! Een luchtig en kleurig jurkje, bloten benen en hoge sandalen. Ze was bovendien mooi opgemaakt. Vuurrode lippen en mooie donkere ogen. Heerlijk zelfbewust en verleidelijk kwam ze op me toe gelopen. "Hai" fluisterde ze wellustig. "Hoi" antwoordde ik, en strekte mijn armen naar haar uit. Ze ging verder: "ik hoop niet dat je eetplannen hebt gemaakt me je collega's want nu ben je voor mij!" Omdat ik wist dat Marieke op we wachtte had ik me inderdaad voor het avondeten afgemeld en gezegd dat ik alleen wilde eten. "Ga je gauw douchen" zei ze, "ik wacht hier. Ennuh, je hoeft je niet aan te kleden, we gaan nergens naar toe.". In mijn verlangen naar Marieke douchte ik snel. Ik geloof dat het geheel maar 4 minuten duurde. Onder de douche stond mijn pik keihard omhoog en klopte. Ik wilde haar zo graag!

Ik liep naakt de badkamer uit, met stijve pik, en zag dat ze op het bed zat. "Kom maar hier" zei ze. Ik kwam bij haar. Ze streelde mijn benen, mij paal negerend. "Ga op bed liggen, op je rug" ging ze verder. Dat deed ik. "Doe nu je ogen dicht" was haar volgende opdracht. Ik sloot mijn ogen en ging eens goed liggen voor een heerlijke pijpbeurt. Om een of andere reden liet die nog even op zich wachten. Ik voelde haar zachte handen mijn armen strelen. Ze deed iets bij mijn pols. "Niet kijken, he?" beval ze. "Okee" zei ik en vroeg me af wat ze aan het doen was. Maar ineens hand ik het door: ze was me aan het vastbinden. Om mijn ene pols had ze al een koortgeknoopt, en ik hoorde haar om het bed heen lopen. Ook daar werd mijn arm vastgebonden. Daarna volgde mijn beide benen. Elk ledemaat lag naar een andere windrichting. Ik werd gaande weg heel geil en opgewonden. Mijn paal klopte nogal flink. Ik vroeg haar of ze me ook nog ging blinddoeken en ze antwoordde: "Nee lieverd, ik wil dat je heel goed gaat kijken wat er dadelijk gaat gebeuren." Ze liep heerlijk verleidelijk en heupwiegend naar een stoel die voor het bed stond. Ze ging er in zitten en een beetje onderuit hangen. Daara trok ze haar jurkje omhoog, tot op haar navel. Een heerlijk kutje werd zichtbaar. Ze spreidde haar benen en ik had een eerste klas uitzicht op haar heerlijke spleetje. Wat zou ik haar daar graag willen verwennen. Maar dat ging helaas niet.

Tergend langzaam begint ze zichzelf te verwennen. Ze streelt haar benen, en laat haar vingers lichtjes over haar schaamlipjes glijden. Ze steekt ze er een stukje in, en likt het kutsap van haar vingers af. "Ohhhhhh" zuchtte ze, maar ik zuchtte in gedachte mee, want was was dit ontzettend geil. Daar lag ik dan, geil als boter maar vastgebonden. Ik zou haar maar wat graag willen nemen... Ze trok het jurkje onder haar heerlijk volle borsten en masseerde met een hand haar borsten twerwijl haar andere hand onvermoeibaar haar kutje vingerde en haar clitje streelde. Ze werd geiler en geiler en ik zag al druppels uit haar kutje op de stoel lopen. Mijn pik, die regelmatig klopte, produceerde ook wat druppels en van mijn eikel liep een draad met voorvocht op mijn buik. Oh man, laat dit niet te lang duren, ik wil zo graag! Gelukkig begon Marieke haar orgasme te naderen en kwam ze geluidloos klaar. Ze keek me loom aan en vroeg me "Ben je nog wakker?" "Wakker???" zei ik, "ik ben klaarwakker, bloedgeil en wil je nu helemaal".

"Hoho!" zei ze, "zo gaat dat niet, he!" Ik heb je niet voo niks vastgebonden. Jij gaat precies doen zoals ik het wil" "Oh, en hoe is dat dan?" vroeg ik, het spelletje meespelend. "Nou, de volgende stap is dat ik je ontzettend hard ga zuigen en dat jij ontzettend hard gaat spuiten!" Ze liet haar jurkje van haar dijen afglijden en kwam spiernaakt naast me zitten. Als ze voorover ging zitten kon ik alles zien: haar vuurrode lippen, haar heerlijk borsten en haar mooie kont. Met een hand begon ze me af te trekken, en met haar andere streelde ze me tussen mijn benen. Even later sloot ze haar vuurrode lippen heerlijk om mijn eikel. "Eindelijk!" zuchtte ik en ging meteen over op kreunen. Ze pijpte me zalig. En ze had inderdaad gelijk: het was waanzinnig geil om haar rode lippen mijn eikel te zien zuigen. Wat erotisch! Daarnaast was het vastgebonden zijn en een gevoel van weerloos te zijn ontzettend opwindend. Ik had dan ook nauwelijks tijd nodig. Haar vingeren had me zo ontzettend opgegeild dat ik na twee minuten al heerlijk en schokkend in haar mond klaarkwam. Ze keek me geil aan en zei "Zo, daar had je maar even voor nodig, toch?". Ik had weinig behoefte om daar tegen in te gaan en knikte.

Ze was nu op dreef en wachtte niet tot mijn lul slap werd. Meteen klom ze over me heen en liet zichzelf op mijn paal zakken. Mijn eikel gleed in een lekker nat kutje. Omdat ik zo juist lekker was gepijpt, was ik nog even ongevoelig daarbeneden. Maar Marieke was door het pijpen en mijn reactie daarop weer helemaal opgeladen. In een rustige tempo begon ze haar heupen omhoog en omlaag te bewegen. Mijn lul gleed heen en weer tussen haar natte schaamlippen. Het vocht uit haar kutje werd met elke haal een beetje meer eruit getrokken en eindigde aan de wortel van mijn lul. Ik voelde het zelfs tussen mijn ballen en benen naar beneden lopen, langs mijn poepgaatje. Ze reed steeds sneller en zuchtte al flink. Haar borsten deinden in het ritme en streken af en toe over mijn buik. Ik wilde haar graag vasthouden en strelen, maar was vastgebonden. Wel lekker geil! Ze kon nu ongestoord haar ding doen en precies zo bewegen dat ze maximaal genoot. Ze ademde heftig in het ritme van het neuken "Oh ... schat ... wat ... is ... dit ... toch ... heer... lijk" stootte ze uit. Langzaam naderde ze haar orgasme. Toen het orgasme daar was, liet ze zich met een zucht vallen en lag ik onder een bezweet hijgend lijf. Mijn paal klopte flink in haar heerlijk spleetje, en ik vond het jammer dat ze niet nog even door kon gaan. Ik had graag in haar klaargekomen.

Mariek had andere plannen. Ze kwam even naast me liggen en streelde me, terwijl ze uitrustte. "Vind je het fijn?" vroeg ze me. "Oh, heerlijk lieverd" antwoordde ik. "Ja?" vroeg ze me nog eens, "ook nu je vastgebonden bent?" Ik antwoordde "Ja hoor, het is heerlijk opwindend om gebruikt te worden als neukspeeltje, en je zelf niks kan doen. Ik moet zeggen dat het voor mij echt ontzettend lekker is!" "Dan laat ik je nog even liggen" zei ze. "Ik ga je zelfs blinddoeken!" "Oh kinky!" zei ik. Ze pakte een shawl en kwam naast me zitten. Vlak voordat mijn ogen werden bedekt fluisterde ze "ik zal lief voor je zijn!" Daarna de duisternis.

Ze streelde me teder en was me doelbewust weer geil aan het maken. Haar borsten gleden over mijn buik, haar handen streelden mijn benen en ik voelde hoe ze mijn eikel likte. Lekker en opwindend, ook omdat ik niks kon zien. Ze pijpte me teder en was heel lief. Toen stopte ze met pijpen en bleef alleen maar aftrekken. Haar handen waren heerlijk zacht. Ze wisselde telkens haar linker met haar rechter hand af. Het leek wel of ze steeds zachter werden en steeds warmer en natter. Jezus wat een zalig gevoel. Toen stopte ze en ging verzitten. Ik voelde aan het bed dat ze over me heen kwam zitten, maar kon niet of voelen zien hoe en wat. Al gauw pakte ze mijn harde lul weer vast. Ze duwde hem tegen haar kutje aan, maar niet er in. Zachtjes streek ze de eikel heen en weer over haar schaamlippen. Steeds wat verder. God, wat zalig! Ik genoot van het gevoel. Ze streek mijn eikel lekker langs haar kut. Jezus, wat een heerlijkheid. Ik kreunde van genot en wilde dat dit even ging duren. Nu begon ze rondjes te draaien met mijn eikel over haar kutje. Heerlijk!

En ineens duwde ze hem weer lekker ik haar kutje. Ze zuchtte nu zelf ook. Langzaam omhoog en omlaag bewegend gleed ze over mijn harde lul. "Ohhhhhh" hoorde ik. Steeds verder gleed ik in haar heerlijke warme poesje. Oh, wat was dit lekker, zo heerlijk strak en zo heerlijk soppend gleed ik in en uit haar verrukkelijke kutje. Marieke kermde laag en lang. Nog steeds bewoog ze zich op en neer op me. Ineens voelde ik hoe ze aan het uiteinde van de blinddoek trok en me weer liet zien. Ze hing boven me, haar borsten bungelden vlak boven mij. Ze glimlachtte naar me en vroeg of ik het fijn had. "Ohhhhhh jaaaahhhhhhh" zuchtte ik genietend. Als antwoord ging ze wat rechter zitten. Ze bracht haar hand naar beneden en begon zich zelf lekker te strelen. Ik volgende haar hand en zag - oh jezus - mij pik zat in haar kontgaatje!!!! Alleen het zien van dat schouwspel liet al golven van genot door mijn lijf schieten. Ze lachtte veelbetekenend. Jezus wat opwindend! Haar heerlijke lijf maakte pompende bewegingen en nu ik wist dat ik in haar andere gaatje was voelde ik mijn orgasme komen aandenderen. Samen met het zalige uitzicht op een vrouw die zichzelf verwent was dit te veel voor me en kwam ik intens heftig klaar. Ze wilde eigenlijk niet stoppen en bleef me dus neuken en uitknijpen. Voor mijn gevoel bleef ik komen en voordat het pijnlijk werd liet ik merken dat ze moest stoppen.

Met mijn pik nog steeds in haar kontje kwam ze nu bovenop me liggen. We kusten elkaar teder. Ze maakte me los en ik kon haar eindelijk lekker vasthouden. "Lekker?" vroeg ze me. "Oh heerlijk Marieke! Dank je wel!" fluisterde ik. De rest van de avond genoten we van een heerlijk romantische avond in bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten