zondag 15 februari 2009

Marieke II

Overdag was er gewoon mijn werk, daar in Italie. 's Morgens voelde mijn pik nog aardig gebruikt. Marieke en ik hadden de vorige avond heerlijk besteed, met veel en heftige genieten. Uitgeput en bezweet waren we in elkaars armen in slaap gevallen.

Helaas ging de wekker vanmorgen op de gewone tijd. En alhoewel Marieke lekker kon blijven liggen, moest ik er toch echt uit. Mijn werk riep me. Ik ontbeet samen met mijn collega's en haalde daarna mijn spullen van mijn kamer. Ik keek nog even naar die heerlijke vrouw in het bed. Ik schreef een briefje voor haar en liet haar slapen. Ze zag er lief uit, met haar ogen dicht. Haar blonde haar viel voor een deel over haar ogen. Maar man, wat was ze geil!!! Even kwamen de herinneringen aan gisterenavond weer terug. Een klein klopje door mijn pik....

De dag besteedde ik aan mijn werk voor het project, maar gaande de middag wilde ik naar het hotel toe. Normaal wil je je werk zo veel mogelijk afmaken, nu had ik andere prioriteiten. Maar goed, ik was voor een deel van mijn collega's afhankelijk. Eindelijk, tegen een uur of 6 gingen we gezamelijk terug naar het hotel. Ik had mijn diner afspraak met collega's weer afgezegd, dit keer met de smoes dat ik cadeau's moest kopen voor de familie thuis. Ik zou wel zien waar ik ging eten. Tuurlijk!

Ik kwam op mijn kamer en verwachtte Marieke weer in heerlijk verleidelijke kleren op me te wachten. Niet dus. Hmmmm, shit, dat had ik niet verwacht. Ik gooide mijn spullen in de hoek en liep naar het bed. Daar lag een klein briefje, met de boodschap "ben in het zwembad. Liefs M.". Okee, dacht ik. Met een noodgang trok ik mijn kleren uit, een zwembroek aan en haastte ik me naar het zwembad. Daar aangekomen waren enkele gasten aan het zwemmen, en enkelen lagen op een ligstoel. Waaronder Marieke. Mijn hart sprong op. Mijn pik klopte. Ho! Dat kon echt niet! Er waren ook andere gasten. Sterker nog, ze kenden mij en mijn collega's. Oppassen dus. In gedachte zei ik tegen mijn pik "Af, in je mand!"

Ik koos een ligstoel tegenover Marieke en installeerde mijn handdoek. Ik dook het zwembad in en zwom wat heen en weer. Ik verwachtte Marieke ook in het water en keek telkens verlangend of ze al aanstalte maakte om in het water te komen. Maar niks, ze bleef op de ligstoel liggen. Van ellende klom ik weer uit het water, gelukkig zat het trapje aan haar kant. Ik keek haar nadrukkelijk aan, en ze lachte me vriendelijk toe. Ik liep naar mijn stoel en ging daar liggen.

Ze lag met haar benen naar me toe. Haar rug leuning stond schuin naar achter, dus ze lag half achterover. Ze droeg zwart topje en daaronder een zwarte BH, dat kon ik zien aan de dubbele schouderbandjes. Om haar heupen droeg ze een lap die ze om zich heen had gewikkeld. Ik keek naar haar en nu keek ze mij ook aan. Langzaam trok ze een been op, daarna draaide ze haar andere been opzij. Zag ik dat nou goed? Ik keek wat beter en kreeg een brok in mijn keel. Ook mijn pik reageerde. Ze had geen slipje aan. Onder de de lap droeg ze helemaal niks! Ik kon haar schaamlippen zien.

Ik keek een verschrikt om me heen, zou niemand meekijken? Natuurlijk niet, iedereen was met andere zaken bezig. Bovendien had alleen ik de inkijk. Ze wiebelde met haar opgetrokken been en maakte me gek. En dat wist ze. Ze wist ook dat ik niet met een enorme dikke paal daar kon zijn. Ze lachtte verleidelijk naar me en deed haar benen nog wat verder uit elkaar. Sterker nog, ze zette beide benen aan weerszijde van de ligstoel op de grond. Hierdoor werd de lap om haar benen strakgetrokken en had ik een ongehinderd zicht op haar heerlijke kutje: mooie gladde schaamlipjes en een driehoekje mooi schaamhaar erboven. Ze ging rechtop zitten en sloeg haar armen over elkaar. Hierdoor werd haar volle borsten samengedrukt en ontstond er een diep decollete. Ze keek even rond en stond toen op. De show was voorbij. Ze pakte haar spullen en liep naar binnen. Ik wilde haar meteen volgen, maar werd tegengehouden door mijn harde lul. Shit! Denkend aan koude douches en ijs probeer ik mijn piemel slap te krijgen.

Na een minuut kon ik eindelijk opstaan om haar te volgen. Ik haastte me naar mijn kamer en rende naar binnen. "Hai lieverd" riep ze en ze lachte naar me. We begroetten elkaar. Ze had in die korte tijd dat ze op de kamer was snel haar lap rond haar heupen uitgedaan en een rokje aangetrokken. Ik wilde haar zoenen en kussen en strelen en uitkleden en nog veel meer. Maar Marieke was me voor. "Niet zo snel, schat!" zei ze, "je mag me eerst mee uit eten nemen." Ik heb een leuk restaurantje gevonden, een beetje achteraf, dus daar gaan we je collega's niet tegenkomen." Ze legde me uit waar het was en zei "ik zie je over een paar minuten, okee" Ze kuste me nog eens en liep de kamer uit.

Jezus, dat ging snel. Wat gebeurde er toch allemaal?!? Ik trok andere kleren aan, en liep ook de kamer uit. Ik volgde haar aanwijzingen en kwam terecht in een rustig straatje. Halverwege aan de linkerkant was het restaurantje dat ze bedoelde. Ik ging naar binnen en zocht in het halfdonker naar Marieke. De ober kwam al op me af, maar ik had haar gevonden en zwaaide naar haar. De ober maakte plaats en liet me door lopen.

Eenmaal bij haar, en zonder pottenkijkers, kon ik haar eindelijk eens lekker kussen. God, wat had ik dat gemist. De kaars op tafel verlichtte haar gezicht en ik vond dat ze er fantastisch uitzag. Haar mooie blonde haren flankeerde haar gezicht en ze lachte weer zo lief naar me. Daar kon ze me elke keer weer helemaal week me maken. En dan te weten dat ze met dat lieve gezichtje zo ontzettende lekker kon pijpen. Ik kreeg terplekke zin in haar. Maar zo ging het niet, we gingen eerst eten. Overigens heel erg lekker eten. Een lekker flesje wijn erbij. We genoten van de omgeving, het eten en elkaars gezelschap. We lachten veel en streelden elkaars handen continu.

Na het eten zei ze "kom, we gaan die kant op" en ze duwde me richting waterkant. Daar aangekomen staken we de boulevard over, het lege maar brede strand op. Het was inmiddels donker geworden en we liepen tot aan het water. Het was nog steeds lekker warm en Marieke deed haar schoenen uit. Ik sloeg mijn arm om haar heen en streelde haar. Daar ergens in het donker stopte ze en kwam voor me staan. Ze sloeg haar armen om mijn nek heen en keek naar me op. Zachtjes begonnen we elkaar te kussen. Haar lippen waren heerlijk zacht en gleden teder over mijn lippen.

Haar tong maakte lieve likjes over mijn tong, maar toen sloeg de vlam in de pan. Steeds vuriger tongend drukte we ons tegen elkaar aan. Haar borsten waren overal, ik kon haar harde tepels door de stof van haar topje voelen. Ze drukte een been tussen die van mij. Zo reden we tegen elkaar op, elkaar op te winden. Hees zei ze "Lieverd, ik wil je hier en ik wil je nu! Man, ik ben zo geil. Ik loop al heel de dag zonder slipje, en heb je vanaf 6 uur op staan geilen. Tijdens het eten heb ik mezelf ook al zo in moeten houden, alhoewel het heerlijk was. Maar nu wil ik gewoon met je neuken! Er is hier niemand die ons kan zien en ik wil je! Doe het!". En om haar woorden kracht bij te zetten, trok ze de gesp van mijn riem los, en wurmde mijn broek los. Al gauw hing die om mijn enkels. Ik was ook behoorlijk geil en wilde haar ook graag!

Zodra mijn stijve pik uit mijn onderbroek was bevrijd, was ik niet meer te houden. Ik zei dat ze moest gaan liggen. Het droge zand was nog warm van de zon en ze ging zitten. Ik drukte haar achterover, zodat ze op haar rug in het zand lag, Ik schoon haar topje boven haar BH en maakt de BH aan de voorkant los. Haar heerlijke borsten rolden eruit. Een beweging die me alleen maar wilder maakt. Ik kuste haar tepels en zoog eraan. Ze gromde. Ik beet erin. Ze kreunde. Tegelijkertijd streelde ik haar benen en dan omhoog. Ze had inderdaad geen slipje aan, en ze was heerlijk nat. Ik ging tussen haar benen zitten en schoof het rokje tot op haar navel. Haar verrukkelijke gladde kutje werd zichtbaar in het schaarse licht. Ik wilde haar niet eerst likken, ik wilde meteen in haar. Gelukkig wilde zij dat ook en ze stak haar armen naar me uit.

Ik kwam wat naar voren en stuurde mijn harde lul richting haar natte kutje. Toen de eikel tussen de gladde lipjes gleed trok ze me voorover. Half vallend, gleed mijn eikel meteen diep haar schaamlippen binnen. Ineens was daar warmte, vocht en genot. En ik genoot, sterker, ik kreunde het uit. Marieke sloeg haar armen om me heen en zorgde er wel voor dat ik niet meer weg kon. Een heerlijk rime maakte zich meester van mijn heupen. Mijn paal zond genotsignalen door mijn hele lichaam, man, wat was dit lekker! Misschien veroorzaakt door de spanning om in het openbaar te neuken, ik weet het niet, maar we waren allebei zo ontzettend geil. Na een tijdje wilde Marieke op mij liggen. Ze weet dat ik intens geniet van haar lichaam dat me dan helemaal omvat. Haar volle borsten glijden aan weerszijde van mijn borst. Zo ging het ritme en het gekreun verder. Nu was het Marieke die met flinke stoken mijn paal diep in haar heerlijke kutje dreef. Ze kreunde bij elke stoot en ik deed mee.

Ons genot werd intenser. Ze ging op me zitten en bezorgde me een fantastisch uitzicht op twee heerlijk borsten. Ze deinen in het ritme van onze lichamen. Haar handen strelen mijn buik en mijn handen strelen haar borsten. Ik wil ze vasthouden, strelen, zacht in de tepels knijpen. Het liefst ook aan zuigen, maar dat werd in dit standje wat moeilijk. Maar door deze houding, met Marieke vol op mijn paal, zorgde ze voor heerlijk genot en ik kwam bijna schreeuwend in haar klaar. We staken elkaar denk ik aan, want ook Marieke beleefde heerlijk gevoelens rond haar kutje en kwam zalig kreunend klaar.

Ze liet zich weer op me zakken en kwam liggen. Ze streelde me en fluisterde lieve woordjes. Toen we weer bij zinnen waren gekomen, trokken we onze kleren weer aan en liepen hand in hand terug naar het hotel. Na elkaar, met wat minuten er tussen, gingen we naar mijn kamer. Daar gingen we naar bed. Heerlijk in elkaars armen liggend, streelden we elkaar en vreeen we nog een keer heel teder. Meteen nadat we klaargekomen waren, vielen we allebei in slaap.

De volgende dag was het avontuur voor Marieke afgelopen, ze ging weer naar huis. Ik moest mijn project hier nog afmaken en bleef nog een week. Daarbij de herinnering van twee ontzettend geile avonden met Marieke koesterend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten