zondag 8 maart 2009

Angela en Marjolein

voor jou

Tijdens een vakantie past een van onze buren op ons huis. Als zij op vakantie gaan, dan passen wij op hun huis. Eigenlijk de gebruikelijke gang van zaken. Ook deze vakantie was er door de buren opgepast. Toen we thuis waren gekomen besteedden we eerst wat tijd aan het uitladen van de auto, en tegen de avond liep ik even naar de buren om te vertellen dat we weer thuis waren, dat alles goed was gegaan etc.

De "buren" bestaan uit man en vrouw en twee dochters. Man en vrouw zijn beiden rond de 50 en beide dochters zijn het huis al uit. Ik liep achterom en ging door de achterdeur naar binnen. Kennelijk was een van de dochters weer eens een keer thuis, want toen ik binnenkwam stond ze net op. "Hoi!" zei ik, "ik kom even vertellen dat we weer terug zijn van vakantie".
"Oh ja, mama vertelde dat jullie weg waren. Waar zijn jullie geweest?" vroeg ze, waarna het gebruikelijke reisverslag volgde. Dochterlief heette Angela en was begin twintig. Ze was vroeger een lange slanke meid met een flinke voorgevel geweest, maar sinds ze op zichzelf woonde, waren de pondjes aan komen groeien. Desalniettemin was ze een mooie vrouw geworden. Haar lange blonde haar omsloot haar enigszins dikke gezicht maar het stond haar leuk. Ook haar omvang wist ze prima te presenteren in een trui, rokje, maillot en laarzen.

Tijdens mijn verhaal keek ze me steeds aan, en draaide een beetje met haar kont. Daardoor viel het me op dat ze er leuk uitzag. "Zijn je vader en moeder niet thuis?" vroeg ik na een tijdje. "Nee, die zijn naar de stad. En ze morgen zijn ze ook de hele dag weg! Net in het weekend dat ik thuis ben. Ik verveel me echt rot! Jij bent het enige wat ik vandaag hier beleef..." En daarbij zette ze haar rechterbeen schuin voor haar linkerbeen en draaide nog wat nadrukkelijker met haar heupen. Ook speelde ze met haar haar. Ze keek me langdurig aan. En het was langdurig stil. "Kun je eh ... morgen ook niet eh ... langskomen?" vroeg ze met toch wel brutale ogen. "Zou je dat willen?" vroeg ik haar. "Nou, lijkt me best gezellig. Misschien kunnen we het heeeel gezellig maken? Je weet wel....." zei ze met een open eind, maar haar ogen keken ineens behoorlijk geil.

Ik wist inderdaad wel, en dacht meteen aan morgen. Door een of andere kronkel hadden vrouw en kinderen besloten de dag na de vakantie meteen aan een sportwedstrijd mee te doen. Ik had de hele middag voor mezelf. Dus ik antwoordde "Nou 's middags vanaf een uur kan ik wel even langskomen" zei ik. Ze lachte opgelucht en kwam dichterbij. Ze beet even op haar onderlip en keek me betekenisvol in de ogen. "Ik denk dat je er geen spijt van zult hebben" zei ze. en ze streek met haar vingers over mijn arm, "Ik wacht hier op je, Ok?"
"Ok" zei ik weer, en nam afscheid.

Die avond zat ik vrijwel continu te denken aan de dag van morgen. Onzeker en twijfelend. Niet zo zeer of ik wel moest gaan, maar meer over wat we nu hadden afgesproken. Ik fantaseerde er natuurlijk flink op los en dacht aan een lekker stoeipartij met Angela. Maar dat had ze niet zo uitgesproken, wat dat betreft bedoelde ze misschien alleen maar wat kletsen en koffie met een koekje.
Evengoed trok ik me die avond, nadat vrouw naar bed was eens heerlijk af en liet in gedachte mijn ogen en handen over Angela's heerlijke lijf gaan, nadat ik haar had uitgekleed - in gedachte dan!

De dag erna kon ik haast niet wachten totdat de familie de deur uit was en het een uur was. Weer zat ze in de woonkamer en verwelkomde me met een geile blik in haar ogen. Ze had dezelfde kleren aan, maar ik zag dat ze nu mooi was opgemaakt: mascara en een donker lijntje rond haar ogen. Haar lippen waren mooi roze. "Hai" fluisterde ze een beetje hees. Ze bevestigde mijn fantasie van gisterenavond meteen: "Gisterenavond was ik erg zenuwachtig: ik heb een man die twee keer zo oud als ik uitgenodigd om eens lekker te verwennen en lekker mee te vrijen." Yes! Dit bevestigde waar ik zo op hoopte. "Ik was ook erg zenuwachtig" zei ik, "ik wist niet goed wat we hadden afgesproken. Voor hetzelfde geld bedoelde je een kopje thee drinken....". Ze moest lachen en kwam vlak voor me staan. We stonden op een plek waar niemand ons door de ramen kon zien staan. Door haar hakken was ze bijna net zo groot als ik en ze hoefde dat ook niet op haar tenen te staan.

Haar roze lippen kwamen steeds dichterbij en voorzichtig kusten we elkaar. "Ga je mee?" vroeg ze. "Hm-hm" knikte ik. Ze pakte mijn hand en trok me mee naar de gang. "Kom maar" zei ze, en nam me bij mijn hand mee de trap op. Haar slaapkamer lag kennelijk op de zolderverdieping want we gingen nog een trap op. Al die tijd mocht ik genieten van haar mooie kont die voor me de trap op heupwiegde. Ik streelde haar benen in maillot, en ze keek glimlachend om. Ze knipoogde en zei "Lekker!", waarna we de tweede verdieping bereikte. "Zo!" zei ze, "hier zijn we dan". Weer kwam ze voor me staan en weer kuste ze me. Ze sloeg haar armen om mijn nek. Ze had lekkere warme en vooral zachte lippen.

"Weet je," zei ze, "ik heb het wel gehad met die jonge mannen. Die denken bij sex alleen maar aan zichzelf. Nooit eens een jongen die mij lekker wil verwennen". Dit knoopte ik in mijn oren, je wist nooit waar het handig voor was. "Ik heb vorige maand iets gehad met een oudere man, en dat is veel fijner. Lekker uitgebreid genieten. Heerlijk gewoon. En daarom ben ik zo blij dat jij hier bent!", zei ze. En ze streelde mijn buik. Door haar relaxte houding was ik niet echt zenuwachtig meer en wilde ik haar meer dan ooit. In mijn broek was het minder relaxt: een flinke paal begon zich te vormen.

"Zal ik je uitkleden?" vroeg ze me. Dat leek me heerlijk, lekker uitgekleed worden door je buurmeisje. "Nou, dat lijkt me best fijn" zei ik, en meer aanmoediging had ze niet nodig. Binnen no-time vloog mijn shirt, schoenen en broek uit. Als laatste volgde mijn onderbroek, die wat moeilijk uitging over mijn dikke paal, die schuin omhoog wees. Ze lachte veelbetekenend en zei "Nou die heeft er in ieder geval zin in! Net als ik trouwens. Ga maar lekker liggen daar".
Een uitnodigend tweepersoons bed stond voor ons klaar op de lichte kamer. De zon scheen door het grote dakraam op het bed. Het was heerlijk warm hier en ik voelde me prettig, zelfs met stijve paal bij zo'n mooie meid. Ik ging op bed liggen en draaide me op mijn rug. Ik drukte me op mijn ellebogen op, want ik wilde haar eens goed bekijken terwijl ze zich uitkleedde.

Ze had me door en besloot me de volleige show te geven: ze draaide zich naar me toen, lachte verleidelijk en vroeg me "Ben je er klaar voor?". Gretig knikte ik mijn hoofd en zei "Ja zeker!". Ze begon met haar trui. Die trok ze zo over haar hoofd uit. Eronder droeg ze een mooie blauwe BH, die haar flinke borsten ondersteunde. Ze wreef over haar BH en duwde haar borsten naar boven en naar elkaar toe. Mijn pik schokte en dat zag ze natuurlijk goed. Ze giechelde en gaf me een geile knikoog. Ik was benieuwd hoe haar borsten eruit zouden zien. Gelukkig hoefde ik daarvoor niet lang te wachten want ze bracht haar handen op haar rug en maakte de sluiting open. Ik verwachtte dat haar borsten eruit zouden rollen, maar ze bleven gewoon staan! Wauw, ze had echt stevige borsten. Mooie grote en bruine tepelhoven. Wat zou ik die graag willen zuigen en sabbelen!

Ze ritste haar rokje achter zich open en liet het van haar heupen naar beneden glijden. Nu werden haar stevige heupen zichtbaar. Mij pik liet zich niet meer onberoerd en klopte regelmatig. Ook zag ik de eerste druppels uit mijn eikel kruipen en bovenop mijn eikel gaan liggen. Ze ritste haar blauwe laarzen open en trok ze uit. Daarna schoof ze haar handen in haar maillot en schoof die naar beneden. Ik keek naar een klein blauw stringetje. Wauw, dat stond haar echt goed, en geil en weer klopte mijn pik. Ik wilde haar zo graag! Ze stak haar vingers achter de dunne bandjes op haar heupen en speelde ermee. "Zal ik deze ook uitdoen?" giechelde ze weer. "Jajaaahh" fluisterde ik. En met een simpele beweging trok ze haar slipje uit. Het stukje stof bij haar kutje bleef nog het langste zitten, maar werd onverbiddelijk naar beneden getrokken. Als laatste kwamen haar schaamlippen te voorschijn. En wat voor schaamlippen! Ze was helemaal kaal geschoren! Haar schaamlippen waren vol en drukte tegen elkaar. Oh man!

Ze liep langzaam om het bed, me gek makend met haar heerlijk bewegend lijf. "Ben je lekker aan het genieten?" vroeg ze. Ik volgde elke beweging van haar lichaam: haar wiegende heupen, haar schaamlippen tussen haar dijen, haar wiegende borsten en het lange blonde haar dat over haar rug deinde. Ik kon niet anders dan knikken. Mijn paal, intussen massief en hard klopte regelmatig. De druppels die eerst nog boven op mijn eikel lagen, waren door de hoeveelheid nu naar beneden gelopen. Angela kwam nu ook op het bed. Ze zette een knie naast me en kwam naast me zitten. Ze streelde mijn buik, en benen. Mijn paal vermeed ze. Ik werd helemaal gek, wat was ze heerlijk zacht en warm. Ik staarde naar haar lichaam, ik wilde haar!

Zonder schaamte of schroom nam ze mijn harde lul in haar hand en streelde met haar duim over de huid. Ze boog voorover en nam de eikel in haar mond. Ohhhhhhhhh, wat een zaligheid. Haar roze lippen sloten zich om mijn lul en haar tong streelde mijn eikel. Heerlijk nat en zacht. Ze zoog haar wangen hol en begon met haar hand met zacht en teder af te trekken. Tegelijkertijd draaide ze haar hoofd om mijn eikel heen. Hemels! Ik kreunde en kermde. Ze had alle tijd en verwende me intens. Oh man, wat zalig. Na een tijdje liet ze mijn kletsnatte eikel uit haar mond glijden en keek me wellustig aan. "Ben je lekker aan het genieten?" vroeg ze. "Jaaaaaah!" kwam het geil over mijn lippen. Ze wachtte eigenlijk niet eens op antwoord maar pijpte weer rustig verder. Ze wist me heerlijk geil te maken.

Maar ik wilde haar ook verwennen. Ik had nog nooit zo'n heerlijk jong meisjes-lichaam mogen hebben, en nu zag ik mijn kans. Ik wilde voelen hoe soepel en zacht haar lichaam was, hoe strak haar schaamlippen waren en hoe nauw haar kutje was. Maar een-voor-een. Eerst maar eens bij haar kont beginnen. Daar kon ik makkelijk bij, want die was naast gezicht. Ik begon haar billen te strelen en genoot van haar zachte huid. Mijn hand gleed steeds meer naar tussen haar benen en al gauw bereikte ik haar kutje. Ik liet mijn vingers zachtjes over de gezwollen schaamlippen strelen. Met volle mond draaide ze een beetje met haar kont, om te laten merken dat ze dit lekker vond. Ik merkte dat haar schaamlippen vochtig en glibberig waren geworden. Blij dat ze hier ook lekker geil van werd, wilde ik meer. Ik liet mijn hand over haar buik glijden en ging op zoek naar haar borsten. Die wezen nu recht naar beneden. Ik wilde ze in mijn hand nemen, maar daar waren ze te groot voor. De tepels kon ik wel vastpakken en zachtjes liet ik ze tussen mijn duim en wijsvinger draaien. Ze kreunde zachtjes, terwijl ze me gewoon lekker bleef aftrekken en zacht zoog.

Ik verlegde mijn aandacht weer naar haar kutje en streelde de schaamlippen. Ik liet voorzichtig een vinger naar binnen glijden. Het was heerlijk nat daar! Nu wilde Angela ook haar deel van het genot en kwam over me heen zitten. Yes! Het werd 69: zij pijpte me gauw weer verder, maar ik had nu een prachtig uitzicht op haar schaamlippen en kont. Ik kon nu met beide handen strelen en bracht mijn vingers naar haar schaamlippen. Ik trok ze voorzichtig uit elkaar en keek tegen een mooi roze kutje aan. Ik kon zelfs haar klitje zien! Ik begon haar teder te likken tussen de schaamlippen. "Mmmmmmmmmm" bracht ze uit, terwijl mijn eikel nog steeds ritmisch werd gezogen. De trillingen van haar mmmmmm voelden heerlijk aan. Angela's lichaamstaal verraadde genot. Ik wilde zo best nog wel even doorgaan. Heel subtiel ging het tempo omhoog en steeg ook het genot. Haar mond begon harder te zuigen, en haar hand maakte feller ruk bewegingen. Aan haar gekronkel boven mijn gezicht merkte ik dat ze het zelf ook heerlijk had.

Met een laatste zuig aan mijn eikel kwam ik kreunend klaar. Scheuten met zaad werden in haar mond gezogen. In de mist van het genot merkte ik dat zij op precies hetzelfde moment haar orgasme bereikt had. Ook zij kreunde hevig. Even lagen we wat bij te komen. Toen we een beetje bij waren gekomen rolde ze van me af en kwam naast me liggen "Oh Angela, wat was dat lekker!" zuchtte ik. "Ze sloeg haar arm om meheen en kuste me. "Jij weet anders ook wel waar meisjes naar verlangen, hoor" antwoordde ze. Ze kuste me nog eens en kwam toen op me liggen. "Laten we het lekker maken samen" zei ze. Haar stevige borsten met harde tepels lagen tussen ons in, ik had er geen bezwaar tegen.

Al strelend wonden we elkaar weer op, en na een minuut of tien draaide ze met haar heupen. Ze was bezig mijn stijve pik te vangen. Toen ze hem tussen haar schaamlippen had liet ze zich langzaam zakken. Mijn eikel spleet haar schaamlippen open en drong in de warme vochtige massa. Ze ontving me en zorgde ervoor dat ik helemaal in haar gleed. We keken elkaar aan en waren supergeil!
Langzaam bewoog ze haar heupen heen en weer. Ik voelde hoe mijn paal in en uit haar natte grotje gleed. Zalig gewoon. Ze gaf het ritme precies goed aan. Ik ademde zwaar en had mijn ogen dicht. Ze begon me te tongen Ze was nu overal: om mijn pik, op mijn buik, in mijn mond. En het was heerlijk. Het ritme ging omhoog en Angela begon geil te kronkelen. Te kreunen en te steunen. Kennelijk was dit erg lekker voor haar. Ik vond het ook lekker, maar kon er niet van klaarkomen. Dat was niet erg, ik wilde haar zien klaarkomen. Ik wilde haar ogen zien als ze kwam.

Ze gaf zelf het ritme aan en zo bereikte ze haar orgasme redelijk snel. Ik keek haar aan en zag haar dwars door me heen kijken, als in trance. Wat heerlijk om te zien. Ik gaf haar uitgebreid de tijd om te genieten en weer bij te komen. Ik had zo'n idee dat mijn tijd nog wel zou komen. Heerlijk bleven we zo liggen. Het was heerlijk warm onder haar lijf en ik voelde mijn paal weer harder worden. "Hoho" zei ze, "niet zo snel. Je bent nog niet klaar, hoor! Je mag me nog even lekker likken". En ze gleed van me af. Ze kroop naar mij hoofd en kwam op haar knieen over mijn gezicht zitten.
Wauw, ik had een eerste klas uitzicht op haar kutje. Zoals gezegd, het was helemaal glad geschoren. Ik kon haar venusheuvel zien, met haar klitje. Daaronder haar heerlijk natte schaamlippen. Ze waren gezwollen en stonden een beetje open. Daartussen, net zichtbaar, haar binnenste schaamlippen, glinsterend.

Ze ging zo zitten, dat haar schaamlippen precies boven mijn mond hingen. Met met tong kon ik haar nu lekker likken. Als ik recht naar boven keek, zag ik haar mooie grote borsten met daarop de harde tepels.
Mijn tong streelde haar zachte schaamlippen, en ertussen. Ze zuchtte en sloot haar ogen. Haar eigen handen streelden haar buik en haar borsten. Ze kneep zacht in de tepels. Haar kutje werd nog natter dan het al was, kennelijk genoot ze hier erg van. Ik liep mijn tong wat dieper tussen de schaamlipjes glijden, daar was het heerlijk nauw, dat had mijn paal ook al gemerkt. Dan rustig naar boven likkend. Tussen de schaamlippen uit bereikte ik haar klitje. Heel zacht likte ik dat en Angela kreunde nu luid. Sterker nog, zo begon behoorlijk te kreunen: "Ja, oh, jaaaaaah, jaaaaaah". Ik dacht nog even dat ze wel erg hard kreunde, maar vergat het als snel toen ik haar achter haar voelde grijpen naar mijn paal.

Jezus, dat was lekker, ze pakte mijn pik vast en trok hem zachtjes af. Ze kon er niet echt goed bij, maar het was heerlijk. Ik ging door met likken en concentreerde me daar ook op. Ik wilde haar echt gillend laten klaarkomen, dat moest toch heerlijk zijn! Ze kwam langzaam dichterbij haar orgasme. Ik streelde haar kont en buik. Zij streelde mijn handen weer en samen verwende we haar borsten. En tegelijkertijd trok ze me zalig lekker af.

Ergens in de verte kreeg ik het idee dat er iets niet klopte. Ik keek naar boven en zag twee haar twee handen haar buik en borsten wrijven. En tegelijkertijd werd ik heerlijk afgetrokken. Man wat heerlijk! Net toen ik op het punt stond om te vragen wie me aan het aftrekken was, werd mijn eikel in een mond genomen en werd ik verlangend gepijpt. Jezus, dit was echt fantastisch! Stevig zuigend, mijn ballen knedend, en aftrekken. Allemaal tegelijk. Ik verloor mijn concentratie en mijn likken in Angela kutje was waarschijnlijk hopeloos. Want man, wat werd ik vakkundig bevredigd. Ik voelde mijn orgasme al van verre aankomen en genoot van elke seconde. Nu was ik het die luid lag te kreunen en zelfs lag te gillen: "Oh man, jaaaaaaa, jaaaaaa, jaaaaaa, ohhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmm" Een intens orgasme bulderde door mijn buik en een nieuwe lading zaad werd eruit geperst. Alhoewel, er wedr zo heerlijk gezogen, dat het zaad zonder moeite in een zalige mond verdween.

Pas enkele seconde later wilde ik echt heel graag weten wie me zojuist ontzettend lekker had laten klaarkomen. Ik keek naar Angela en zij keek naar beneden. "Fijn, he?" vroeg ze. "Jezus ja, wat was dat geweldig. Wie heeft dat gedaan?" vroeg ik. "Wil je dat graag weten?" antwoordde ze. "Ja, natuurlijk, ik geloof niet dat ik de laatste tijd ooit zo zalig ben gepijpt!" "Okee, maar ik waarschuw je: het zal wel als een verassing komen, denk ik" zei ze, lachend. Ik probeerde mijn hoofd tussen haar benen uit te tillen, maar dat ging natuurlijk niet. De mysterieuze persoon besloot zichzelf maar bekend te maken, want ik voelde dat de persoon ging verzitten. Ineens verscheen het gezicht van Marjolein, de moeder van Angela!

Marjolein was een vrouw van net vijftig. In haar wat jongere jaren vond ik haar een ontzettend mooie vrouw: klein, slank, met lang henna-kleurig haar. Ze wist dat ik dol op haar haar was, ik keek altijd graag naar haar. Met spijt zag ik enkele jaren geleden dat ze haar haar kort had laten knippen en dat het nu donkerbruin was. Het stond haar ook leuk, maar dat rode haar van destijds: geweldig! Haar lijf mocht er ook wezen: kleine borstjes, strak kontje en benen.
Marjolein droeg altijd jurkjes of een tuniek of zo. In ieder geval niet het spijkerbroeken type. Marjolein was graag heel mooi opgemaakt, meestal vuurrode lippenstift en donker gemaakte ogen. Ik zag dat ze ook nu mooi was opgemaakt. Ik baalde ervan dat ik niet had gezien hoe haar vuurrode lippen me stevig hadden gepijpt, want het zien van rode pijpende lippen vind ik zooooo opwindend.

Ze kwam naast Angela zitten en vroeg me of ik het fijn had gehad. "Nou en of" zei ik en liet haar weten dat het in tijden niet zo lekker was geweest. Angela liet me weten dat ik haar ook lekker had laten komen, daar had ik zelf helemaal niets van meegekregen, ik werd nogal afgeleid. Marjolein zei dat ze Angela beneden had horen kreunen en gillen. Ze was heel nieuwsgierig geworden met wie dochterlief lag te genieten en was stilletjes gaan kijken. Toen ze haar buurman zag liggen, besloot ze meteen mee te doen, "dit is al jaren een fantasie van me"

Marjolein vroeg of ze mee mocht doen. Dat leek me heerlijk, dus ik zei ja. Maar Angela zei dat ze weg moest, maar dat ik met Marjolein best verder mocht genieten. Angela en ik kusten en bedankte elkaar en spraken af dat we elkaar gauw weer zouden zien. Daarna ging ze naar beneden, mij met Marjolein achterlatend. "Zeg lieve jonge, zou jij mij ook zo lekker willen verwennen, als je net met Angela hebt gedaan? Zo lekker boven op je mond zittend?" "Lijkt me lekker" zei ik. Marjolein kleedde zich zelf gauw uit, iets dat ik met belangstelling volgde.
Ik genoot van haar kleine borstjes met kleine tepeltjes. Ondanks haar vijftig jaren, waren ze nog best wel stevig. Ze deed wel veel aan sport, dat verklaart een hoop. Gauw haar slipje uit. Ze nam niet de moeite haar zwarte laarzen uit te doen. Dat vond ik niet erg, daar kan ik erg van genieten. Haar slipje uit en een mooi bijgeschoren kutje werd zichtbaar.

Ze kwam ook over mijn gezicht heen zitten, met haar laarzen aan weerskanten van me. Boven me haar kutje, de schaamlippen zelf lekker glad. Ik begon haar te likken en merkte al gauw dat ze tussen haar schaamlippen heerlijk glibberig was. Man, wat zou ik daar graag in willen neuken. Bij die gedachte werd mijn paal al weer dik en hard. Ik likte haar lekker en verwende speciaal haar klitje. Al opgegeild door die zalige pijpbeurt van net, duurde het niet lang voordat ze kwam. Kreunend liet ze zich voorover vallen en beleefde een intens orgasme.

Ze kroop van mijn gezicht af en kwam naast me liggen. "Vond je het lekker?, vroeg ik haar. Ze kuste en streelde me. "Mmmmmhhhh, heerlijk. Maar volgens mij vind jij het ook lekker, zo aan je pik te zien". Er hing een druppel aan de eikel. "Hmmmm-hmm, ik vond het ook lekker, ik wilde je zelfs erg graag." antwoordde ik. "Nou, dan gaan we toch lekker genieten" zei ze. En om de daad bij het woord te voegen, kwam ze op me zitten. Met een simpel gebaar leidde ze mijn pik in haar natte kutje. Ohhhhhhhhhhhh zalig! Haar schaamlippen waren zo lekker zacht en glad. Ze streelde me en kwam lekker op me liggen.

Ritmisch neukend verwende ze me. Ik genoot bij elke stoot in haar kutje. Haar borstjes met harde tepels gleden over mijn buik. Langzaam voerden we het tempo op, en wisten we dat we het samen heel lekker gingen krijgen. Daarom kusten en tongden we er lekker op los. Dat alles zorgde voor heel veel genot en het duurde dan ook niet lang voordat ik mijn zaad in haar kutje spoot en zij een lekker orgasme bereikte. Ze kreunde lekker en dat maakte het extra fijn voor mij.

De rest van de middag lagen we heerlijk te genieten en te ontdekken wat we al die jaren hebben gemist. Vreemd genoeg had ze er totaal geen probleem mee dat ik ook haar dochter had geneukt. Sterker nog, ze stelde voor om eens een keer een hele middag een triootje met haar dochter te doen. Dat leek haar onvoorstelbaar geil! Nou, mij ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten