zondag 22 maart 2009

Lena I

Sinds een tijdje mail ik regelmatig met een vrouw. Ik leerde haar een paar maanden geleden kennen op internet. We hebben ongeveer dezelfde kijk op sex, we willen er onvoorstelbaar veel van genieten. Onze beide thuis situaties is ook ongeveer hetzelfde: allebei een partner die veel minder geinteresseerd is. Het klikte goed tussen ons en eigenlijk vanaf het eerste mailtje was er een bijzondere erotische band. Ik fantaseerde er al meteen op los hoe het zou zijn om met haar te vrijen. Op dat moment had ik haar nog nooit gezien, en toch wilde ik haar heel erg graag. Op zich vreemd, want ik ben (ik denk net zoals de meeste mannen) nogal visueel ingesteld: ik wordt erg aangetrokken door hoe een vrouw eruit ziet. Het zijn niet eens de typisch kenmerken (tieten en kont) waardoor ik me aangetrokken voel. Het kan ook zijn hoe ze lacht of hoe ze loopt. Hoe haar haar zit of beweegt. Hoe zien haar ogen eruit. Dat soort dingen.

Maar bij Lena had ik dat alles niet. Ik wist niet hoe ze eruit zag en toch voelde ik me ontzettend aangetrokken tot haar. Op basis van wat ik uit haar mailtjes opmaakte stelde ik me voor hoe ze eruit zag. In het begin was dat bijna niets, en kon ik er de vrouw van maken die ik wilde. Ze had dan ook lang steil donker haar en mooie lange benen. En natuurlijk vree ze zalig!
Elk mailtje schreef ze wel iets waarmee haar beeld weer wat completer werd. En elke keer moest ik mijn fantasievrouw wat bijstellen. Geen lang donker haar, maar blond en kort. Geen lange benen, maar kort. Maar de fantasie bleef heerlijk. Man, wat kon ik genieten van deze droomvrouw! "Kon" is eigenlijk niet juist, ik geniet nog steeds van haar.

Op mijn werk wordt mijn prive mail geblokkeerd en dus race ik iedere dag naar huis om mijn mail te lezen. Daar moet ik natuurlijk wel mee oppassen, want vrouw en kinderen zijn er meestal ook als ik thuis kom. En om dan meteen mail mail te openen, dat wekt dan wel argwaan.
Maar als ik dan eenmaal mijn gebruikernaam en wachtwoord invoer, dan klopt mijn hart van spanning. Zou ze gemaild hebben? Meestal is dat zo, zij kan op haar werk wel mailen en meestal staat er 's avonds weer een mailtje op me te wachten.

Haar berichtjes zijn heerlijk expliciet: geen bedekte termen, maar gewoon beschrijven wat je bedoelt: "ik heb een nat kutje en wil je in me voelen klaarkomen", dat soort werk. Ze voelde ongeveer hetzelfde als ik: Yes, er is iemand die gewoon ongecompliceerd wil kunnen genieten van sex. We delen onze fantasieen met elkaar en sturen elkaar gedachtes aan de ander. Er worden foto's uitgewisseld, waarmee het beeld dat ik van haar heb weer wat duidelijker wordt.
We delen lief en leed met elkaar en komen langzamerhand tot de conclusie dat we best goed bij elkaar passen. Zo goed, dat we elkaar toch eens willen ontmoeten. Lena stelde op een gegeven moment voor om eens met elkaar te bellen. Dat leek me heerlijk, ik wilde haar stem eens horen. Zou ze net zo geil praten als ze schreef?

Voordat het zover was besloten we eerst eens met elkaar te chatten. Op een woensdagavond lag mijn vrouw lag in bad en haar man was weg. We hadden een uur de tijd om elkaar weer wat beter te leren kennen. Maar binnen no-time draaide die chat sessie uit op zalige internet sex. We praatten elkaar steeds geiler en voordat ik weet zat ik met de ene hand in mijn broek en met de andere te typen. Geloof me, dat is niet makkelijk. Maar haar geile zinnetjes zorgde ze ervoor dat ik graag wilde klaarkomen, met haar fotootjes op het beeldscherm. Binnen tien minuten had ik mijn handvol met warm zaad. Man, wat heb ik genoten! Daarna was het mijn beurt en type ik haar klaar. Ze antwoordde steeds trager en op een gegeven moment duurde het een minuut voordat ik antwoord kreeg: "Ja Jeroen, ik ben heerlijk klaar gekomen!" Dat uurtje was zalig.

Na deze chat sessie wilden we weer een stapje verder gaan: we besloten met elkaar te gaan bellen. We wisselden telefoonnummers uit en spraken af dat Lena mij 's ochtends om 10:30 zou bellen op mijn mobiel. Ik was dan op mijn werk, maar kan wel even een kwartier naar buiten lopen, waar ik niet afgeluisterd kon worden. Ik was de hele ochtend al nerveus en onrustig. Wat nu als ik net voor 10:30 in een gesprek met een collega beland? Of wat als mijn vrouw belt? Voor elk scenario probeerde ik een waterdichte reactie te bedenken. En ook probeerde ik dingen te bedenken waar ik het met Lena over wilde hebben. Niet zo makkelijk, bleek.

Naarmate 10:30 naderde stegen mijn zenuwen mij naar het hoofd. Ik was al 3 keer naar de WC geweest en had al 3 keer gecontroleerd of mijn telefoon aanstond. Eindelijk was het 10:30! En het werd 10:31, 10:32, 10:33. Shit! Zou ze me vergeten zijn? Staat mijn telefoon wel aan?
Vijf superspannende minuten voordat eindelijk de telefoon ging. Ik sprong op en liep van mijn plek weg. Op de gang pakte ik mijn telefoon en schoof hem open. Het display toonde het nummer uit Belgie. "Hai, met Jeroen" antwoordde ik zo zelfverzekerd als ik maar kon. "Hey liefje!" zij een zoete stem uit Belgie. "Hoe is het?" vroeg ik, mezelf voor mijn kopslaand dat ik me niet aan mijn eigen zorgvuldig geplande tekst hield. Ze lachte en zei "Hoe het met me is? Ik heb al een uur een kletsnat broekje!". Precies zoals ik haar ken, direct en expliciet.

Van mijn geoefende tekst kwam niet veel terecht: het gesprek ging een beetje zoals het chatten, we praten elkaar helemaal botergeil. Elke zin sloot wel af met iets als "Wat heb ik toch zin in je". Ik liep daar met een stijve pik in mijn broek en ergens halverwege het gesprek vroeg ik me af of de mensen dat zouden kunnen zien. Maar ik bleef wel op afstand, daar zorgde ik wel voor. Met Lena aan de telefoon was heerlijk. Als we allebei ergens op ons zelf waren geweest dan had ze me waarschijnlijk heerlijk klaar laten komen, gewoon door geil tegen me te praten. Ik wilde vanalles met haar bespreken, maar het kwam er allemaal niet van. We sloten ons gesprekje dan ook af toen ze zei "Daar komt mijn baas, ik moet nu ophangen." We namen afscheid en ik kon nog net zeggen "Ik verlang naar je, schatje!"

Die avond stuurden we elkaar weer een heerlijke geile mail. Ook Lena had het een heerlijk gesprek gevonden. Ze had zich meteen na het gesprek heerlijk gevingerd en was lekker klaargekomen. De rest van de dag had ze een nat slipje gehad. En ook die avond besloten we dat het tijd werd voor echte sex in plaats van telefoon of internet sex. Ik stelde voor dat ik een manier bedacht om een tijd bij elkaar te zijn. Dat vond ze prima, al wilde ze wel weten hoe en wat. Begrijpelijk.

Ik had op internet ooit eens gelezen over zogenaamde rendez-vous hotels. Dit zijn hotels speciaal op minnaars gericht, die elkaar overdag in privacy willen ontmoeten. Je kunt dan een kamer voor een paar uur huren. Ideaal voor ons, dacht ik en ging op google-zoektocht. Ik vond een rendez-vous hotel in de buurt van Turnhout, ongeveer tussen onze woonplaatsen in.
Ik stelde voor om elkaar op de parkeerplaats van een nabij gelegen winkelcentrum te ontmoeten, en vandaar samen naar het hotel te gaan. Dit vond Lena een prima idee en we spraken een datum af. Om het plannetje waterdicht te maken spraken we ook af hoe we elkaar in geval van nood op de hoogte zouden houden.

De week erna was het zover. Ik was de avond ervoor lang in bad geweest. Ik vind het zelf heerlijk om een vrouwenlichaam dat net in bad is geweest te strelen. Het is zo lekker zacht! Omgekeerd hoopte ik hier Lena een plezier mee te doen. Ik hoopte dat Lena iets leuks voor me zou aan doen. We hadden in onze mailtjes uitgebreid besproken wat we mooi vonden bij de ander. Ze wist dat ik helemaal wild was van mooie zwart ondergoed: kousen, jarretelgordeltje, klein doorzichtig slipje en een mooi BHtje. Een leuk rokje of jurkje en mooie laarzen (ze weet natuurlijk van mijn laarzen tik ;-). Leuk opgemaakt met mooie rode lippen.

Ik was al vroeg wakker en lag te woelen in bed. Ik had deze dag vrij genomen en mijn vrouw verteld dat ik eens iets voor mezelf ging doen, maar nog niet precies wist wat. Een waardeloze smoes, maar wel eentje die een beetje bij me past. De rest van ons gezin werd wakker, stond op en ontbeet. Mijn vrouw moest vandaag werken en de kids gingen naar school. Normaal blijven ze deze dag over op school, dus ik had de dag voor me alleen. Tegen 10:00 uur vertrok ik en reed naar onze ontmoetingsplaats. Afwisselend gieren de zenuwen door mijn lijf en klopt een harde paal in mijn broek. Ik rijd ergens verkeerd en moet terug. Maar verder gaat het regelrecht naar het winkelcentrum. Ik parkeer de auto, ik ben als eerste. 5 minuten later draait Lena's auto de parkeerplaats op. Ik herken haar auto, we hadden vooraf in een mailtje beschreven hoe onze auto's eruit zagen ('groen met een Nederlands nummerbord').

Nu zou ik haar eindelijk in levende lijven zien, vast houden en kussen. Eindelijk! Ze stapte uit. Wauw! Mijn gevoel springt heen en weer tussen: "wat ben je mooi!", "wat wil ik je graag kussen!" en "ik wil je vasthouden" Ze hangt haar tas aan haar schouder. Ik kijk haar aan en zie haar bewegen: hoe ze loopt, hoe haar kont beweegt, hoe haar haren losjes in de wind waaien, hoe haar ogen me aankijken, hoe haar flinke borsten deinen bij elke stap. En alles is heerlijk. Ik wil haar. Toch houdt mijn pik zich koest. Kennelijk heeft de spanning op dit moment de overhand. Lena loopt om de auto heen en komt dichterbij. "Hey liefje" zegt ze weer, net als aan het begin van ons telefoongesprek. "Hai schat" antwoord ik. Zal ik haar een hand geven of meteen maar kussen? Lena lost het probleem voor me op en grijpt me met twee handen vast en kust me. De eerste aanraking: haar lippen (mooi rood gestift!) kussen me zacht maar bewust. Ver weg realiseer ik me dat ze de situatie onder controle heeft en heel beheerst is. Ik niet. Maar haar lippen en heerlijke aanblik leiden me af van die moeilijk gedachtes en ik geniet van die lippen.

Ze kijkt me lachend aan en kust me opnieuw, dit keer met haar lippen een klein beetje geopend. Ze kantelt haar hoofd een beetje en zet haar lippen dwars op die van mij. Ze opent ze nog wat verder en laat haar tong naar buiten glijden. Ik open mijn lippen voor haar en we tongen zachtjes en lekker. Dit was een van haar gedachtes waar ze wel eens over geschreven had: meteen lekker tongen. Tjonge, dit was verslavend. Ik wilde haar niet loslaten. Ik wilde dat we dit voortzetten. Dit was veel te lekker. Ik voelde haar handen die me ook vasthielden en niet wilden laten gaan.
"Lekker, he?" zei ze, toen we toch even adem moesten halen. "Zeker weten!" antwoordde ik en we kusten elkaar weer verder.

Controlfreak als ik ben, ontstond in mijn achterhoofd het gevoel dat we niet te lang moesten tongen, maar op weg naar ons hotelletje moesten. Maar ik wilde hier ook graag van genieten! Nog eens en nog eens kusten we. Het was fijn, en ik begon me op mijn gemak te voelen. Haar lippen en tong hadden behalve een opwindende ook een kalmerende rol.
"Lieverd, ik wil je zo graag, zullen we gaan?" vraagt ze me. We stapten in haar auto (we hadden bedacht dat een Belgisch kenteken bij een Belgisch hotel minder zou opvallen) en gingen op weg. Het hotel was dichtbij en na vijf minuten waren we er. Onderweg keek ik verlangend en ook nieuwsgierig naar haar, terwijl zij op de weg moest letten. Mijn god, over een kwartier zou deze vrouw hopelijk heerlijk gewillig naakt voor me zijn. Wat moest dat toch heerlijk zijn!

Ik bestudeerde haar op mijn gemak. Ze was mooier als op de foto's die ik van haar over de mail had gekregen. Maar nu was ze dan ook opgemaakt. Haar oogleden waren wat donker gemaakt en ze had een zwart lijntje rond haar ogen. Haar lippen waren verrukkelijk rood. Leuke lange oorbellen completeerde haar gezicht. Ze droeg een vestje over een leuk hempje. Omdat ze flinke borsten had (cup D had ze al in een van haar eerste mailtjes geschreven) stond het hempje strak over haar borsten gespannen. Een lekker decollete! Ze was stevig en daar hield ik wel van. Heerlijke fantasieen over tussen haar borsten liggen of tussen haar borsten neuken hadden me de afgelopen maanden heerlijk momenten bezorgd.
Verder een spijker rokje, zwarte kousen en mooie zwarte laarzen met schuine hakken. Wauw en wauw opnieuw!

In het hotelletje liet ik Lena het woord voeren, zoals we hadden afgesproken. Zonder moeite kregen we de sleutel en gauw liepen we naar onze kamer. Eenmaal binnen met de deur dicht drukte Lena me tegen de muur en kuste me ferm. Weer begon het tongen maar nu waren haar handen overal. Ze streelden me, ze knepen me, ze hielden mijn hoofd vast en ze wreven over de bult in mijn broek. Ik werd nog geiler dan ik al was en wilde haar eigenlijk het liefst meteen neuken. Maar waar ik erg blij mee was, was dat zij het initiatief nam. Niet alleen omdat ik nog niet goed wist hoe dit aan te pakken, maar ook omdat ik graag verwend wilde worden door een vrouw die mij vertelde wat we gingen doen. Ik wilde niet echt het onderdanige type spelen, maar wel verwend worden door een vrouw die weet wat ze wil.

Ze begon dan ook met me uit te kleden. Haar warme en zachte handen gleden onder mijn shirt en streelden mijn buik. "Mmmmmm, lekker zacht!" murmelde ze. Ik wilde haar ook graag uitkleden en trok haar vest uit. Ik had een prachtig uitzicht op haar topje met daaronder haar stevige borsten. Alsik het goed had zag ik haar tepels door de stof duwen. Terwijl ze m'n buik streelde, streelde ik haar armen en probeerde ook haar buik te strelen. Dat ging niet echt goed samen. Ze stelde voor dat zij me eerst zou verwennen en dat ik later mocht. Ik liet haar maar begaan en kon me zo concentreren op haar verwennerij!

Beste lezer, tot zover deel I. Wordt binnenkort vervolgt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten