zondag 3 mei 2009

Lena II

Allereerst ging mijn shirt uit. Weer opnieuw streelde ze mijn buik. Ze keek genietend naar me op. ""Vind je dit lekker?" vroeg ze. Ik antwoordde bevestigend. Haar handen gleden zacht over mijn buik, langs mijn zij en dan over mijn tepeltjes. "Ohhhhhh, wat lekker" zuchtte ik. Ze kustte me op mijn tepels (heerlijk!) en drukte zich tegen me aan. Haar borsten in haar topje weren platgedrukt. Ik wilde haar kussen. Lena had het zelfde idee en strekte zich naar me uit. Opnieuw genoot ik van haar heerlijk zachte rode lippen. "Hmmmmmmm, eindelijk heb ik je" zei ze, met haar armen om me heen.

Ze deed een stapje terug en keek me ondeugend aan. Ze beet op haar onderlip en vroeg me zachtjes of ze me echt helemaal mocht uitkleden. Ik zei "ik vind het heel spannend, maar ik wil echt graag door jou uitgekleed worden". Ze kwam dichterbij en begon bij mijn broek. Eerst de riem, dan de gulp en tenslotte de knoop. In films viel de broek dan op mijn enkels, maar nu natuurlijk niet. Lena wurmde me uit mijn broek. Ik vond het leuk haar zo bezig te zien. Ik keek vooral hoe ze bewoog, hoe haar kont emn borsten wiebelde, hoe ze stond of voorover boog. Ik vond het leuk om te zien.

Toen mijn broek op mijn enkels hing keek ze weer naar boven. Ze zat op haar hurken en streelde mijn benen. Van al die heerlijke kussen en strelingen had ik een harde pik gekregen en de vorm was overduidelijk te zien. De elastiek aan de bovenkant van mijn onderbroek kon het niet bolwerken en daar stond mijn onderbroek dan ook open. Terwijl ze me genietend aankeek met haar mooie ogen pakte ze mijn onderbroek vast en zei "Nou, laat hem maar eens zien". En dan trekt ze mijn onderbroek naar beneden. Mijn pik zwaait naar buiten en staat recht vooruit. De voorhuid is een klein beetje teruggetrokken zodat het puntje van mijn eikel zichtbaar is, voorzien van een paar druppels voorvocht, want daar had ze ondertussen wel voor gezorgd. "Wauw!" zei ze kort maar krachtig. "Hij is mooier dan ik gehoopt had" zei ze. Ik vroeg me af hoe vrouwen piemels van elkaar konden onderscheiden. En wat dan de kenmerken zijn waar ze het etiketje mooi of lelijk op plakken. Volgens mij had ik Mr Average, en ik vroeg me dan ook af, wat er specifiek zo mooi was aan mijn pik.

Ze bleef op haar hurken zitten en met haar ene hand raakte ze mijn pik aan. Mmmmmmmhh, alleen al het feit dat zij hem aanraakte was zooooo fijn. Dit was waar ik zo van gedroomd had. Ze streelde hem heel even en nam hem toen in haar hand. De eerste gedacht is "Lekker warm", en ook "Lekker zacht". Ze ziet me genieten en lacht "Dat is lekker, denk ik". "Oeeeeewww, zalig!" antwoord ik en ik sluit even mijn ogen. Nee! Niet je ogen dicht doen. Ik wil zien wat ze met mijn pik doet, ik wil daarvan genieten. Dus ik doe mijn ogen weer open. Zacht beweegt ze haar hand van voor naar achter, losjes om mijn pik heen zodat hij door haar hand heen glijdt. In ieder geval niet aftrekken. Oh, wat is dit toch zalig. Afwisselend strelen en heen en weer bewegen, het zorgt er in ieder geval voor dat ik een nog veel hardere pik krijg. Hij richt zich dan ook verder op.

Soms pest ze me door hem naar beneden te trekken en los te laten. Als een veer springt ie dan weer omhoog. Lena gaat nu langzamerhand over op aftrekken en de voorhuid schuift wat verder naar achteren, ruim voorzien van voorvocht. Het is dan ook een zalig gevoel om door haar afgetrokken te worden. Ze kijkt me gefascineerd aan en vraagt me of ik het fijn heb. Ik kreun bevestigend. Met haar andere hand begint ze me tussen mijn bovenbenen te strelen. Ook al zo iets heerlijks!

Dan richt ze zich wat op, ze gaat op haar knieen zitten. Oh yes, hoop ik, het gaat gebeuren. En inderdaad, ze komt dichterbij en opent haar mond. Meteen neemt ze hem in haar mond, mij daarbij aankijkend. Haar hand was warm, maar ik voel de warmte die haar mond uitstraalt op mijn pik. Heerlijk! Haar vuurrode lippen sluiten zich om mijn pik en ik voel meteen haar tong die tegen mijn eikel aan duwt en er langs glijdt. Oh man, wat is dit zaaaaaalig! Dit was mijn ultieme fantasie de afgelopen weken: door Lena in haar mond genomen te worden. Met haar hand trekt ze me weer af, en daarbij glijdt mijn pik tussen haar lippen door. Mijn pik schokt met elke haal die ze met haar hand maakt. En daarbij streelt haar andere hand nog steeds tussen mijn benen. Zachtjes begint ze aan mijn eikel te zuigen, waarbij haar wangen hol komen te staan. Dat is ook al zo'n opwindend gezicht, die holle wangen.

Nu zijn al haar bewegingen op het verwennen van mijn pik gericht: strelen, aftrekken, haar lippen, zuigen, haar tong. Ik wordt dan ook knettergek en ben bang dat ik al heel snel ga klaarkomen. Ergens ben ik bang dat ze daardoor teleurgesteld zal zijn, zo van "jezus, komt ie nou al klaar, ik ben net een minuut bezig!". Maar dit is ook zo lekker! Alsof ze dat door heeft, zegt ze "hou je niet in lieverd, je mag best lekker komen hoor." en gaat weer verder. Ik vraag haar ook nog "vind je dat niet erg dan?", waarop ze antwoord "Nee hoor, als je dadelijk klaar gekomen bent, dan kan ik daarna lekker lang van je genieten, toch?" Gerustgesteld dat ik gewoon mocht komen, liet ik me gaan en ontspande helemaal. Ze deed zo haar best, ik genoot zo ontzettend. Het heerlijke ritme hield aan en versnelde langzaam. Telkens concentreerde ik me op een ander aspect: haar aftrekkende hand, dan haar lippen, dan haar tong, dan het zuigen. En tenslotte kwam er nog een aspect bij: ze begon met haar andere hand zachtjes mijn ballen te strelen en er ook licht in te knijpen.

Dat was de druppel, ik voelde hoe mijn ballen wakker werden en voelde die vreemde interne sensatie in mijn onderbuik vlak voor het orgasme. Lena voelde de stuiptrekkingen in mijn onderbuik en merkte ook dat ik op het punt stond om te gaan komen. "Ohhhhhhh" werd een "aahhhhh-ja-ja" en haar mond begon wat harder te zuigen. Haar hand maakte snelle rukbewegingen en ja hoor, de eerste druppels schoten uit mijn pik. Ze zoog er lekker aan en heel wat rukjes leverde telkens een paar druppels zaad in haar mond. Precies op tijd bracht ze het tempo omlaag: ze voorkwam daarmee dat het pijn ging doen. Wat is ze toch lief, dacht ik. En wat ben je toch goed, dacht ik ook.

Ze liet mijn nog stijve pik uit haar mond glijden en kwam staan. Half naast me staand (mijn natte paal stak recht vooruit) streelde ze mijn buik weer en vroeg of het zo goed was. "Oh man, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik geloof niet dat ik ooit zo lekker ben klaargekomen! Dank je wel lieve schat!" Ze lachte om al mijn complimentjes en streelde me. We kustten elkaar en haar natte zaadlippen raakte die van mijn aan. Het kon me niets schelen, ik ben er niet vies van.

Ze sloeg haar armen om me heen en ik drukte me maar al te graag tegen haar aan. Wat was dit fijn! Ik sloeg mijn armen om haar middel en we kusten elkaar heerlijk. Op een of andere manier maakte het beetje zaad wat op haar lippen zat het alleen maar geiler om elkaar zo te kunnen zoenen. Lena werd er enorm opgewonden van. En dat maakte mij ook behoorlijk gek. Ik wilde haar! Ik wilde haar uitkleden, haar naakte lijf bekijken, strelen, ruiken en proeven. Ik liet mijn handen over haar topje glijden, over haar borsten. Ik trok het topje omhoog, over haar zwarte BH heen. Het zwart stak mooi af tegen haar huid. Maar ik wilde meer, en ik was niet meer te stoppen. Dus uit die BH. Na wat gefriemel met de sluiting schoot ie los en kon ik de BH uit doen. Eerst de bandjes. Ze hielp me door haar schouders wat naar voren te duwen. En haar borsten tegen elkaar, wauw! Haar borsten waren fantastisch: groot, vol, en met mooie tepels. Ik nam ze in mijn handen, ze waren lekker warm. Ze keek me gretig aan, en toen ik mijn duimen over de tepels liet glijden zei ze "Mmmmmmmmh, lekker!"

Wat was ze mooi! Ik wilde haar met huid en haar! Ik wilde met die borsten spelen, ik wilde eronder liggen, ik wilde ze op mijn buik voelen, en ik wilde ertussen neuken. Dat laatste had ik nog nooit gedaan en ik wilde wel eens weten hoe dat was. Voorlopig beperkte ik me tot het kussen van die borsten.
Opnieuw zoenen en elkaar strelen. Maar niet voor lang, ik wilde haar verder uitkleden. Ik wilde dat rokje uit hebben! Aan de voorkant zat een knoopje en een rits. Gauw openmaken, en al strelend het rokje naar beneden duwen. Mijn handen gleden langs boven in het rokje en ik voelde de stof van een jarretelgordeltje. Van blijdsschap maakte mijn pik een schokje. Dat had ze door en ze moest er om lachen. "Nou, waar wacht je nog op dan? Doe dat rokje uit en bekijk je cadeautje!" zei ze. Ik schoof het rokje naar beneden en genoot van deze verrukkelijke vrouw. Stel je voor: voor je staat een vrouw die je de afgelopen maanden helemaal wild gemaild heeft, en ze draagt alleen maar een jarretelgordeltje, een klein slipje, kousen en laarzen. En ze wilt je! Wat doe je dan als man?

Ze gaf me de kans haar te bekijken en zag hoe mijn paal weer horizontaler ging staan. Ze had eraan gedacht het slipje over de bandjes van het jarretelgordeltje aan te doen, dus ik hoefde alleen maar het slipje uit te doen en dan kon ik haar kutje bekijken. Maar dat deed ze zelf, heupwiegend schoof ze haar slipje uit en even kon ik niks zien: ze stond voorover gebogen en haar borsten ontnamen het gezicht. Het slipje zakte om haar laarzen en ze ging weer staan. Wauw! Haar kutje was glad, met daarboven een toefje haar. Supermooi! Ze stapte uit haar slipje en kwam lachend naar me toe. "Vind je het mooi?" vroeg ze. Ik wist niet wat ik moest zeggen, maar wilde dat kutje strelen en verwennen. Ze sloeg haar armen weer om me heen, en ik legde mijn hand op haar kutje. Ik liet mijn vingers op verkenning gaan en streelde haar heerlijk kale kut. Ze zuchtte en ik wilde nu echt met haar vrijen. Gelukkig dacht zij daar hetzelfde over en zei ze "Kom, ik wil je in me, neuk me!"

We liepen naar het bed en ze ging op haar rug liggen. Ik vroeg niets, maar kroop meteen bovenop haar. Ze nam me in haar armen en we kusten en streelden en werden wild. Mijn paal werd weer goed hard en drukte tegen haar schaamstreek aan. Ze genoot hiervan en deed haar benen uit elkaar. Daardoor vond mijn eikel de opening van haar kutje, tussen haar schaamlippen. Ze was al flink nat, want ik voelde hoe mijn eikel meteen naar binnengleed. We kreunden allebei, dit was zalig. Ik zonk letterlijk en figuurlijk weg in haar heerlijk lijf en binnen no-time zat ik diep in haar kut en hadden we het heerlijk. Eerst langzaam stoten maar al gauw gingen we op zoek naar het ritme waar we allebei intens van konden genieten. Lena kronkelde en kreunde. Het was heel geil haar te horen genieten! Na een paar minuten vroeg Lena of ze op me mocht liggen. Natuurlijk, ik wilde alle standjes met haar proberen, wat een zaligheid was het om telkens weer in haar te glijden. Haar schaamlippen waren heerlijk glibberig en zacht. Lena liet zich op me zakken, het was genieten om dat te zien. Haar borsten deinden in het ritme me en ik streelde ze. Ik hield ze in de kom van mijn hand, terwijl Lena op me reed. Dan ging ze op me liggen. Lena sloot haar ogen, hier genoot ze erg van. Het ritme ging omhoog en weer omlaag, daarbij streelde ik haar en genoot van haar borsten die platgedrukt op mijn buik dreven.

Lena genoot en kuste me hartstochtelijk. Na een paar minuten keek ze me aan en vroeg of ik haar langs achter wilde neuken. Natuurlijk, vandaag was ik voor alles in. Lena ging van me af en ging op handen en knieen zitten.Ik ging met mijn harde lul achter tussen haar benen zitten. Ik duwde hem tegen haar schaamlippen aan en een hand van Lena leidde me meteen in haar hete kutje. Ik begon te stoten. Man, wat was dat lekker. Lena gaf heerlijk tegenritme en we werden ontzettend geil. Lena begon luider te kreunen en liet haar hoofd hangen. Ze genoot! Ik streelde haar rug en kont. Ze ging op haar ellebogen zitten waardoor ze wat verder voorover ging hangen. Ik kon nog net bij haar borsten die ook hingen. Met een hand verwende Lena zichzelf bij haar kutje, terwijl mijn lul er diep in- en uitschoof. Lena begon diep te ademen en te zuchten. "Oh-ja-ja-ja-ja" steunde ze en liet me genieten van deze vrouw, die hoe langer hoe geiler werd. Ik bleef in haar stoten en voerde het tempo nog wat op. Samen met haar vingerende hand was dat het moment voor haar om heerlijk klaar te gaan komen. Ze zakte door haar elleboog heen en kwam luid kreunend klaar. Ik streelde haar en wilde bij haar zijn. Het was zo mooi om Lena te zien klaarkomen. "Dank je lieverd, je hebt een hele grote wens van me vervuld!" "Welke dan?" vroeg ik haar. "Ik ben eindelijk eens met gevoel geneukt" was het antwoord, "eindelijk iemand die wel aan mij denkt tijdens sex. Dank je wel!"

Wordt vervolgd....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten