zondag 7 juni 2009

Lena III

De lente was in volle hevigheid losgebarsten. Het was al enige tijd zonnig, meestal lekker warm en de natuur was hard bezig het landschap groener te maken. Het was al een tijdje geleden dat Lena en ik een heerlijk dagje hadden gehad in een hotel kamertje. Nog elke dag moest ik denken aan die zalige uurtjes die we daar hebben doorgebracht. Het gaf me nog iedere keer een stijve paal. Sindsien hebben we elkaar niet meer gezien, maar we mailden, SMS-ten en msn-den er flink op los. Af en toe belden we met elkaar, stiekum. We waren dol op elkaar, en konden het goed met elkaar vinden. Maar het was ook erg frustrerend. Sinds ons heerlijke dagje samen, wilden we natuurlijk alleen maar meer. Maar we hadden beiden ons gezin en ons werk, en een afspraakje maken viel niet mee. Zelfs het plannen van een msn-sessie was al moeilijk. Dan was Lena bezet, dan kon ik weer niet. Het was om gek van te worden. Als je zo naar elkaar hunkert, en dan met de beste wil van de wereld niet dichterbij elkaar kunt komen. Het was natuurlijk wel mogelijk, maar het moest ook niet opvallen.


Na een maand of twee had ik er genoeg van. Ik moest en zou haar weer zien. Langzamerhand ontwikkelde zich een plannetje. Lena had me ooit eens verteld wanneer ze jarig was. Die dag was binnenkort. Ik besloot haar op die dag te gaan opzoeken. Als cadeautje. Samen een fijne dag met haar doorbrengen. En lekker uitgebreid genieten. Ik wist dat ze die dag moest werken. Dat was goed, ze had dan in ieder geval thuis geen verplichtingen. Ik stelde me zo voor dat ze in de ochtend op haar werk zou traktreren op gebak, dus dan kon ik haar niet ontmoeten. Maar 's middags, dat was een mogelijkheid. Dan kon ik haar best meenemen. Ik ging er maar van uit dat het verlangen van haar kant ook zo groot was dat ze wel met me mee zou gaan. Ik moest alleen voor thuis nog even voor thuis een verklaring voor mijn afwezigheid bedenken. Ik kon natuurlijk voor mijn werk naar een workshop of een seminar moeten, dan kon ik wat later thuis komen als normaal. Dat leek de beste oplossing.


Lena hield ik onwetend. Tijdens onze mail/sms/chat-sessies vlak voor haar verjaardag liet ze weten welke voorbereidingen ze had getroffen om haar verjaardag te vieren: voor man en kids 's ochtends vroeg, nog voor school en werk. Daarna zou ze naar haar werk gaan. Voor vrienden en familie vierde ze haar verjaardag pas het weekend erna met een feestje op zaterdagavond. Over de middag van haar verjaardag zelf zei ze niets, en ik hoopte maar dat ze daar dan ook geen plannen voor had, behalve op haar werk te zijn.


Eindelijk brak de dag van haar verjaardag aan. Ik had haar 's morgens vroeg al gefeliciteerd via SMS, met veel kusjes en knuffels. Ze anwtoordde een dankjewel en berichtte dat ze inderdaad 's morgens zou trakteren op haar werk. Ik stapte rond een uur of elf in de auto en ging op weg. Na een tweetal uurtjes rijden kwam ik bij haar werk. Mijn hart klopte in mijn keel, hopelijk ging dit werken! Ik SMSte haar "Kijk eens uit je raam". Het zweet stond op mijn voorhoofd. Na een half minuutje zag ik haar achter een raam verschijnen. Ik zwaaide naar haar. Ze kon natuurlijk niet terug zwaaien, en ze verdween dan ook weer. Na een weer minuut (wat duurt wachten dan lang!) kreeg ik een SMSje "He schatje, verrassing!!! Waarom ben je hier? x x". Ik antwoordde "Ik kom je halen! Kun je bellen? x". Weer wachten, en toen belde ze me. "He liefje" zei ik, "gefeliciteerd met je verjaardag". "Oh schatje, dank je wel.... maar waarom ben je hier?" vroeg ze. "Ik kom je halen" zei ik, "we gaan een middagje samen weg". "Maar ik kan niet weg", zei ze weer, "ik ben aan het werk... uh ... ik ben jarig". "Weet ik, maar ik wil zo graag bij je zijn, ik wil zo graag met je vrijen, neem een vrije middag", zei ik, een beetje bluffend, maar ook een beetje smekend. Nu spande het erom, zou ze met me meegaan, of me hier gewoon laten staan? "Maar waar gaan we dan naar toe?" vroeg ze, en ik toen wist dat ze met me mee zou gaan.


"Dat is nog een verrassing," zei ik, "dat is mijn verjaardagscadeau voor jou! Ga je met me mee?". "Tuurlijk wil ik met je mee, maar ben ik weer op tijd thuis?" vroeg ze. Ik antwoordde dat dat allemaal best ging lukken. "Maar hoe ga ik dat hier regelen, ik moet spontaan vrij vragen... Wacht, geef me vijf minuten en dan ontmoet ik je op de carpool-parkeerplaats een stukje verderop". Aan haar antwoord merkte ik dat ze er zin in begon te krijgen en dat ze snel bij me wilde zijn.
Ze legde op en ik merkte dat ik met een stijve pik in de auto zat. Yes! Ik zou haar vanmiddag weer zien. En beter nog, haar in mijn armen hebben. En nog beter, heerlijk met haar neuken! Jezus, wat had ik daar zin in! Ik reed naar de carpool-parkeerplaats en ging zitten wachten.


Na 10 minuten (begon me alweer zorgen te maken) kwam haar auto de parkeerplaats op rijden en parkeerde ze. Ze stapte uit en kwam mijn kant op gelopen. Wat was ze mooi! Haar blonde haren bewogen in de wind. Ze was helemaal in het wit gekleed: een overgooier over een rokje. Daaronder, geheel volgende de laatste mode, een witte legging en daaronder kort gehakte sandaaltjes. Ik vond het geheel er romantisch uit zien. Alsof ze wist dat we samen weg zouden gaan. Haar zien lopen was een streling voor het oog. Het maakte me wild. Wat wilde ik haar graag in mijn armen houden, en wat wilde ik graag met haar genieten!
Ik deed de portier voor haar open en riep "He lieverd!". Ze beantwoordde mijn groet en stapte in. We kustten elkaar en namen daar de tijd voor. Ik zag in haar ogen een gretige blik. "Dag lieve jongen, wat heb ik je gemist! En wat een fijne verrassing!" Weer zoenen. Ik wilde haar het liefste ter plekke nemen, maar ik zou mijn hormomen nog even in bedwang moeten houden.


"Waar ga je me mee naar toe nemen?" vroeg ze met een twinkelende oogjes. "We gaan een dagje naar het strand" zei ik. "Oh heerlijk, daar is het wel mooi weer voor, maar ben ik straks wel weer op tijd thuis? Ik moet wel om zes uur thuis zijn, anders merkt mijn man het" merkte ze bezorgd op. "Geen probleem schat, dan ben je weer thuis" stelde ik haar gerust.
Ik reed van de parkeerplaats af en startte de Tomtom. Ik had op internet gezocht naar een plaats waar de duinen flink breed waren. Op Google Maps had vrij snel een geschikte lokatie gevonden. Gecombineerd met toeristische informatie van het gebied wist ik dat dit een plek was, waar we samen een paar heerlijke uurtjes in de duinen konden hebben. De Tomtom leidde me feilloos naar de juiste plaats, het was maar een kwartiertje rijden. Onderweg werd ik nogal afgeleid door Lena, die haar handen niet van me kon afhouden. Ook zij had mij al die tijd niet gezien, en dat was te merken. Ik had een flinke harde paal, nog steeds, en dat had ze feilloos door.


We arriveerde op een parkeerplaats aan de duinen. Ondanks het mooie weer was het niet druk, ik had bewust een beetje afgelegen lokatie uitgezocht. Vanaf hier liepen een paar wandelpaden naar het strand. Ik haalde een rugzak uit de bagageruimte, sloot de auto af en ging met Lena op pad. Al gauw trok ze haar sandalen uit, met hakjes is het moeilijk lopen in het zand. Halverwege het pad naar het strand zei ik dat we hier het afgezette pad moesten verlaten en de duinen in gingen. "Ohhhhh" reageerde ze, "we gaan lekker alleen". Ik zag haar ogen schitteren, een gretige blik. Na een minuut of vijf moeilijk klauteren door het losse zand bereikten we een plaats in de duinen waar een hoop duinpannetjes waren. Hier konden we met gemak met z'n tweeen in zitten zonder dat iemand ons kon zien. Ik gooide mijn rugzak neer en haalde er twee grote handdoeken uit. "Ik denk dat we hier een paar heerlijke uurtjes met zijn tweeen kunnen zijn" zei ik, "Niemand die ons ziet." Ik spreidde de handdoeken uit en deed mijn schoenen uit. Lena kwam naast me zitten en keek me aan met die heerlijke ogen. Ze was leuk opgemaakt. Fris, leuk, jong, ik kan het niet anders beschrijven.


"Ik heb je gemist, lieve jongen" zei ze zachtjes en ze kuste me. Ik beantwoordde haar tedere kussen. Met veel gevoel gleden onze lippen over elkaar. Lekker. Ik opende mijn lippen voor haar tong. Onze tongen begonnen een heerlijk spelletje te spelen. Ze sloeg haar armen om me heen. Ik vergat de hele omgeving, hoe mooi ook, en ging helemaal op in haar omhelzing. Wat had ik dit gemist! Ondertussen zat ik iets ongemakkelijk, door mijn stijve pik. Er begon dan ook een groot verlangen in mij te groeien. Ik wilde bloot zijn, ik wilde Lena uitkleden, ik wilde vrijen! Ja, ik wilde klaarkomen. Ik merkte dat Lena ditzelfde gevoel had, haar handen wreven over de bult in mijn broek. We konden onze handen niet meer van elkaar af houden en begonnen elkaar uit te kleden. Van elk lichaamsdeel van Lena genoot ik: haar buik, haar rug, haar borsten, haar benen, haar kont, haar kutje. Wat was het heerlijk haar weer naakt te zien. Zij genoot ook van mijn lijf, vooral toen mijn harde paal uit mijn onderbroek zwiepte. Lena wilde meteen mijn pik pakken om eens lekker te verwennen, maar ik hield haar nog even tegen. "Even wachten schat, we moeten wel zorgen dat we niet verbranden hier in de duinen." en pakte een flesje zonnenbrand. "Oh jij denkt ook aan alles, mmmhhhhh, laat mij maar eens, ga maar eens lekker liggen".


Lena nam een handvol zonnenbrand. "Eerst op je buik liggen. Zal wel moeilijk zijn met zo'n paal!" giechelde ze. Met zachte handen wreef ze over mijn rug. Dat was lekker. Met zachte bewegingen wreef ze me helemaal in. Vooral tussen mijn bovenbenen en billen was dit een lekker gevoel. "Omdraaien!" beval ze, waarna mijn voorkant onderhanden werd genomen. Ze kwam op mijn bovenbenen zitten en begon met lange zachte halen mijn borst en armen in te smeren. Ze kwam steeds dichterbij mijn pik en ik wilde dat ze me lekker aftrok. Maar ze ging er aan voorbij en zei pesterig "Eerst nog je benen, en dan moet jij mij nog insmeren, schat!" Ohhh, wat werd ik hier gek van. Maar Lena insmeren was ook heerlijk om te doen. Ook ik begon met haar rug en zorgde ervoor dat ik geen plekje onbedekt hield. Haar heerlijk kont was lekker zacht. Toen ik mijn handen langs haar bilnaad naar voren liet glijden, zuchtte ze luid. "Ahhhhhh, wat zalig!" "Draai maar eens om, dan kan ik de voorkant ook in smeren" was mijn enige reactie.


Ik begon met armen, daarna beginnen bij haar voeten en langzaam naar boven werken. Rond haar kutje (dat maakte haar gek. Net goed!) en dan haar buik. Om te eindigen bij haar mooie volle borsten. Door al dat gestreeld waren haar tepels hard en ik kon het niet laten er even zachtjes in te knijpen en aan te trekken. In een onbewaakt ogenblik trok ze me vol bovenop haar en lag ik in haar omhelzing. Opnieuw kusten we. Langzaam ging dit over in tongen Heerlijk voelde ik onze lippen over elkaar glijden en onze tongen elkaar strelen. Ik merkte dat ze dit heerlijk vond. Af en toe naar elkaar kijkend en dan weer de ogen dicht om te genieten. Onze handen streelden elkaar teder. Het was een goed gevoel haar weer in mijn armen te hebben.


De zon was heerlijk: ze voorzag ons van een weldadige warmte, precies goed. De warmte was vooral goed op mijn pik te merken, dat was echt een fijn en opwindend gevoel. Ik neem aan dat Lena dit ook zo ervaarde met haar kutje en borsten.
"Kom hier schat, ik wil je in me! Nu!" zei ze. Daar had ik weinig tegen in te brengen. Ze spreidde haar benen en trok ze wat op. Haar schaamlippen waren gezwollen en daartussen glinsterde het vocht in de zon. Ze was geil! Mijn pik was hard, en ook daar stond het vocht op mijn eikel. Ik ging over haar heen hangen en richtte mijn paal op haar kutje. Drukte de eikel tegen haar natte schaamlippen en drukte naar binnen. Ik voelde haar schaamlippen wijken en mijn eikel gleed naar binnen. De eerste keer nog niet helemaal soepel, maar bij de tweede stoot was dat voorbij. Man, wat was ze nat.


Ze trok me plat boven op haar. We kustten elkaar, omhelsden elkaar en genoten van onze samengesmolten pik en kut. We bewogen onsamenhangend, puur op zoek naar ons eigen genot. Langzaam begon uit deze bewegingen een ritme te ontstaan. Mijn heupen maakte stotende bewegingen, waardoor mijn pik in en uit haar kutje gleed. Ze was behoorlijk nat, maar niet te. Het was gewoon fijn. Lena vond dat ook, want met gesloten ogen lag ze behoorlijk te zuchten. Haar armen om me heen, en haar heupen kronkelend onder me. Ik bepaalde het ritme, ik bepaalde de beweging. Diep, minder diep. Snel, minder snel. Ze streelde me en pakte me af en toe bij mijn billen en trok me dan dieper in haar. We waren zo geil dat we de hele omgeving vergaten. De wereld bestond alleen nog maar uit ons tweeen. Mijn genot concentreerde zich langzamerhand rond mijn eikel. Het leek wel of er alleen met mijn eikel geneukt werd. Mede door het gekreun en gesteun van Lena onder me, kwam mijn orgasme onverwacht snel. Vanuit mijn ballen voelde ik golven door mijn onderlijf aan komen rollen. Elke golf eindigde in een stoot in Lena. Lena ging helemaal mee en kwam luid kreunend klaar, me stevig vasthoudend.


Na een minuut of wat in deze houding gelegen te hebben, kwamen we langzaam weer tot leven. We keken elkaar aan, en glimlachten naar elkaar. "Mmmmmhh, wat heb ik je gemist, schat!" zei ze, "Wat heb ik dít gemist". Dat kon ik alleen maar beamen: het was heerlijk zo weer in elkaars armen te kunnen liggen. Ik rolde van haar af en ging naast haar liggen. De zon zorgde voor een heerlijk gevoel op onze huid. Zo van: laat alles maar aan ons voorbij gaan, wij doen even niet mee. We kletsten wat, over haar verjaardag en we hielden elkaar vast. Het was fijn om elkaar zo te strelen. Gewoon lichamelijk zijn. Na een tijdje begon Lena me over mijn bovenbenen te strelen. Steeds dichterbij mijn ballen. Mijn pik liet zich niet onbetuigd en richtte zich langzaam op. "Hmmmmmm" zei Lena, "volgens mij is ie al weer bijgekomen." Ze nam mijn ballen in haar hand en liet ze door haar hand rollen. Een lekker gevoel. Mijn pik werd harder. Ze kwam nu op haar knieen naast me zitten. Ze keek me ondeugend aan en gaf me een knipoog. Ze zei "Het is tijd voor je grootste hobby!". En terwijl ze me aan bleef kijken nam ze mijn pik in haar mond. Ze had mooie lippen en dat maakte me wild! Gebiologeerd keek ik hoe haar lippen over mijn eikel heen gleden en hoe mijn natte eikel gestreeld werd door zalige lippen. Nadat ze me zo heerlijk gek had gemaakt, gooide ze het over een andere boeg. Ze bewoog haar lippen heen en weer over mijn eikel en eerste stuk van mijn natte paal. Daarnaast trok ze me langzaam af. Ik genoot hier zo ontzettend van. Ik wilde het liefst mijn ogen sluiten me helemaal concentreren op het gevoel. Maar aan de andere kant was het kijken naar haar pijpen zo ontzettend opwindend dat ik er geen seconde van wilde missen.


Telkens als het er op leek dat ik ging klaarkomen, liet ze het tempo teruglopen, of trok ze even niet af en gebruikte enkel haar tong. Als ik dan weer wat was afgekoeld, hervatte ze haar oorspronkelijke tempo. Zo wist ze me een half uur lang in intens genot te houden. Pas toen wilde ze dat ik ging komen. Met een paar laatste halen bracht ze me naar het orgasme en luid kreunend en met een holle rug beleefde ik mijn orgasme. Ik dacht dat ze mijn zaad eruit zou zuigen, maar op het allerlaatst haalde ze haar mond weg en likte de zijkant van mijn eikel. Met een boog kwam het zaad tot bovenaan mijn borst. Ik wist niet dat ik dit in me had: ik wist niet dat ik zo kort achter elkaar twee keer zo intens kon klaarkomen. Misschien een kwestie van techniek? Van Lena's techniek dan wel, alle credits voor het genotswondertje waren voor haar!
Geheel overbodig vroeg ze "Vond je het fijn?". Ik knikte en bromde iets van zalig. Ik lag met gesloten ogen na te genieten. Alhoewel dat bij mij nooit zo lang duurt, was dit toch erg lekker. En natuurlijk werd ik loom.


Ze kwam weer naast me liggen, kuste me zacht en teder en streelde mijn buik. Ik keek haar aan en bedankte haar voor die zalig beurt. "Graag gedaan, hoor schat" zei ze. Ik ging op mijn zij liggen en streelde Lena's heerlijke lijf. Ze was mooi. Ze lag op haar rug, lekker in de zon. Ik genoot van de manier waarop haar borsten lagen. En ik genoot van de manier waarop haar toefje schaamhaar tussen haar benen lag. Het zag er erg leuk uit. Ik kuste haar en begon haar zacht te strelen. Haar lippen waren heerlijk zacht. Het tintelde gewoon als we elkaar kuste. We begonnen zachtjes te tongen. Haar tong dartelde door mijn mond en andersom. Onze lippen gleden over elkaar. Mijn hand streelde haar buik. Zo lekker zacht. Terwijl we elkaar zo lagen te tongen, dwaalde mijn hand af, naar haar benen. Die had ze een beetje opgetrokken, maar toen ik de binnenkant van haar dijen ging strelen legde ze ze plat neer en spreidde ze haar benen. Ze wilde daar overduidelijk verwend worden. Zacht strelend liet ik mij hand afglijden tussen haar benen. De schaamlippen, een beetje verstopt onder haar schaarhaar, stonden een beetje uit elkaar en daar tussen in voelde ik een kletsnat kutje. Ik liet mijn vingers er licht over heen glijden. Een diepe zucht was haar antwoord. Al die tijd bleven we tongen, maar nu werd het tijd om naar haar kutje te gaan.


Ik ging tussen haar benen zitten en boog me voorover. Ik begon met mijn tong haar schaamlippen te likken. Er tussen in was het glibberig. Ik wilde haar compleet gek maken. Ik wilde haar zien kronkelen en kreunen. Ik likte haar schaamlippen van onder naar boven, telkens eindigend net onder haar clitje. Na twee maal likken duwde ze haar dijen naar boven in de hoop dat mijn tong dan haar clitje wel zou bereiken. Ze werd er gek van, en dat was natuurlijk precies mijn bedoeling "Pestkop! Owwhhhh, wat maak je me gek, die tong moet hoger!" siste ze tussen twee halen met mijn tong door. Ik ging er niet op in, en bleef haar clitje zorgvuldig mijdend. Een vingertje werd erbij gebracht en gleed haat glibberige kutje binnen. Een nieuwe fase van genot die met een langgerekt "Aaaaaaahhhhhhhhhh" werd begroet. Maar haar clitje raakte ik niet aan! Mijn andere hand streelde haar schaamstreek, haar bovenbenen. Ze was nu gek genoeg gemaakt en ik besloot haar haar begeerde genot te schenken. Ik verlegde mijn werkterrein en begon rechtstreeks maar heel voorzichtig haar clit te likken. Mijn vinger streelde de venusheuvel. Dit was teveel voor Lena. Luid kreunend en kronkelend kwam haar climax en ze slaakte gilletjes van genot. Ze kwam met hevige schokken door haar lichaam. Het hield heerlijk lang aan. Konden wij mannen dat ook maar! Ik bouwde de bewegingen en het likken langzaam af en liet haar genot langzaam wegebben.


Ik bleef naar haar kijken. Wat was ze mooi, nu net na haar orgasme. Blosjes op de wangen, haar door de war. Ik bleef naar haar kijken. Een minuutje later opende ze haar ogen. Het eerste wat me opviel was de voldane blik. Daarna een blik van liefde. "Dank je, lieve schat, je hebt me echt ontzettend lekker verwend, dit zal ik niet gauw vergeten." zei Lena, "Kom je lekker bij me liggen?". "Natuurlijk" antwoordde ik, en ik vlijde me tegen haar borst aan. Ze nam me in mijn armen en zei "ik wil gewoon even zo met je liggen". Het was fijn om in haar armen te zijn. Ik gewoon voelen dat deze vrouw dol op me was. Andersom ook, ik genoot ook erg van haar. Minuten lang lagen we zo samen te genieten van elkaar en de zon.


Later vreeen we nog eens, maar toen heerlijk loom en uitgebreid, zonder haast. We probeerden standjes uit en genoten flink. En al die tijd was hoorden we helemaal niemand. Er was niemand die in onze buurt kwam, laat staan ons betrapte. Dit was een fantastisch plek, we zouden hier zeker vaker gaan komen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten