zondag 21 juni 2009

Elise

Eindelijk konden we samen op vakantie. Een vakantie waarbij we wisten dat de vonken er van af zouden vliegen. Per mail en over de chat hadden we al uitgebreide plannen gemaakt en onze intieme wensen besproken. Er zou veel geneukt gaan worden!

We ontmoetten elkaar op het vliegveld. We hadden afgesproken bij het meeting point. Ik was wat aan de late kant, dus Elise stond er al. Zoals gewoonlijk vond ik haar er heerlijk uitzien. Zelf was ze daar niet zo van overtuigd, maar ik verzeker je, een hoop mannen keken haar na, ook al waren haar maten niet volgens de mode-standaard. Mooi grote borsten, verpakt in een leuk truitje, dat haar decollete mooi liet zien. Daaronder een spijkerrokje met aan de achterkant een split. Erg mooi. Naast haar een koffer.

Ik liep naar haar toe en ze verwelkomde me met een flinke kus. Haar ogen schitterden. Ze was nu al geil zo te zien. "Heb je er ... zin in?" vroeg ik haar. Ik moest me een beetje op de vlakte houden, want om ons heen stonden nog andere mensen te wachten. Ze schoot in de lach en knikte veelbetekend ja. Ze had me wel door. Bij het weerzien van haar en haar heerlijke geile blik werd er al iets wakker in mijn onderbuik. Maar eerst inchecken. We gaven onze koffers af in ruil voor een instapkaart en even later gingen we door de douane. Op weg naar de gate wandelden we hand in hand. Ze keek me enigszins verliefd aan, een blik waar ik toch wel een beetje week van werd.

Deze vrouw wilde zomaar een week met mij weg, weg van man en kinderen. Hoe ze het voor elkaar heeft gekregen weet ik niet, maar een paar maanden terug liet ze me weten dat ze een week met mij alleen wilde zijn en daar ook toestemming voor had gekregen. Haar man kon haar niet bieden waar zij naar verlangde en ze mocht op zoek naar iemand die dat wel kon. "Een goeie vent, die man van haar", dacht ik. Ook mijn vrouw wist dat ik nogal veeleisend ben en wilde wel eens een weekje rust....

Ik beantwoordde haar veliefde blik met een kus. Ze stopte meteen met wandelen en omhelsde me. De kus ging over in een tongzoen, waarbij we midden in het looppad bleven staan.

Bij de gate konden we vrijwel meteen doorlopen en 10 minuten later zaten we naast elkaar in het vliegtuig. Ze streelde mijn arm en vroeg me of ik haar vast wilde houden bij het opstijgen. "Ik heb het niet zo op vliegen..." verklaarde ze. Oh, dat wist ik niet. Ik vlieg zelf te regelmatig voor mijn werk, en voor mij is het alleen maar een irritante manier van je tijd verdoen. Maar goed, ik hield haar graag vast.

Tijdens het opstijgen kneep ze inderdaad mijn hand bijna fijn, maar mijn rustige bijna verveelde houding stelde haar wat gerust. Na een paar uur vliegen wilde ze naar de WC. "Zal ik meegaan?" bood ik haar aan. Ik wilde altijd al lid worden van de Mile-High club. Ze had me door, en met een glimlachje zei ze dat ze dat wel alleen kon. "Dat lijkt me niet nodig" voegde ze er aan toe.

Eenmaal geland en herenigd met onze koffers, lieten we ons door een taxi naar ons resort brengen. Het lag in de beschutting van een palmbomen bos, maar aan het strand. Wij hadden een alleenstaand huisje aan het strand geboekt, het lag aan de rand van het resort. Het kostte een lieve duit, maar we wilden ons eigen stukje strand hebben.

Een jongedame gekleed in de lokale klederdracht bracht ons naar ons huisje en liet zien hoe alles werkte: licht, water, bad etc. Een minuut later waren we alleen. We keken elkaar aan en dachten hetzelfde "Eindelijk!" We sloegen onze armen om elkaar en begonnen elkaar inning te kussen. Wat heerlijk, haar ronde vormen drukten zich tegen me aan, haar tong verkende de binnenkant mijn mond en ik voelde ook onder wat groeien. Eindelijk alleen, en dan meteen een week! Als reactie trokken we snel elkaars kleren uit. Toen ik haar rokje omlaag schoof zag ik meteen haar kutje. "Oh, heb jij in het vliegtuig geen broekje aan gehad?" vroeg ik verbaasd. Ze lachte geil en zei "Waarom denk je dat ik zo geil ben, en waarom denk je dat ik 3 keer naar de WC moest?" Ik bleef verbaasd kijken. "IK ben drie keer gekomen in het vliegtuig..." ging ze verder, "Lekker joh! Moet je ook eens doen!"

Ik werd teveel afgeleid door haar kutje, om nog verder te gaan met deze discussie. Voordat ik het wist lagen we op het uitnodigende bed en genoot ik van haar zachte handen op mijn lichaam. Al zoenend begon ik haar borsten te strelen, ze tegen haar lichaam aan te drukken en zacht in de tepels te knijpen. Van een heerlijk middagje in een rendez-vous hotel wist ik dat ze hier erg van hield. Ze liet zich op haar rug vallen en genoot. Ik streelde haar zachte lijf en genoot intens van de aanblik van al haar rondingen. Man, wat was ik aan haar toe! Terwijl ik met haar borsten bezig was, voelde ik hoe ze mijn paal vastpakte. Die was al hard van verlangen en haar warme hand maakt het alleen maar erger. Alsof ze in de gaten had wat ik wilde begon ze me af te trekken. Zacht, ritmisch, lange halen. Heerlijk! Ik kreunde, liggend en zoenend boven op haar borsten.

Ik was voor haar klaar en zij voor mij. Ze spreidde haar benen en vroeg of ik zin had in haar te komen. Om haar verzoek kracht bij te zetten streelde ze haar schaamlippen en haalde een vinger er tussen door. Nat kwam ie weer naar buiten. Nou en of ik zin had! Ik stak mijn eikel tussen haar natte schaamlippen en ging op haar liggen. Dat half uur was de sex ongeremd en ongecompliceerd. Gewoon neuken en klaarkomen. We hadden elkaar zo lang moeten missen dat we eerst de sexuele spanning weg wilden hebben. Voldaan, maar verlangend naar de rest van de week, bleven we even naast elkaar op bed liggen. We merkten nu pas op dat het gewoon de perfecte temperatuur was, je kon gewoon in je blootje lopen, of slapen. Geen last van kou of te warm. Precies goed.

's Avonds liepen we naar het hoofdgebouw van het resort. Hier waren verschillende restaurants waar je uit kon kiezen. Wij kozen voor een buffet restaurant. Elise had zich mooi gemaakt en ik voelde me trots om vanavond in haar gezelschap te mogen zijn. Ik voelde me ook vereerd dat ik wist dat onder die leuke kleren die ze droeg een ontzettende geile en onverzadigbare vrouw zat, waar je heerlijk mee kon neuken.

We aten niet te veel, we wilden die avond nog eens genieten.

We sliepen uit, en werden heerlijk loom wakker. Het geluid van de zee had ons gisteren heerlijk laten inslapen (en natuurlijk ook dat voldane gevoel tussen je benen). Maar het geluid van de zee zorgde er ook voor dat we lekker rustig wakker konden worden. Ik draaide mijn hoofd naar haar toe en zag dat ze naar me lag te kijken. "Hai" zei ik met een slaapstem. "Goedemorgen schat, volgens mij heb jij heerlijk geslapen, toch?". Ik knikte ja en rolde op mijn zij. "Waarom kijk je naar me? Ben je dat al lang aan het doen?" en ik streelde haar zij. "Uh-uh" knikte ze. "Waarom?" vroeg ik haar weer. "Ik vind dat je er zo lief uitziet als je slaapt. Weet je, schat? Als ik jou eerder had ontmoet dan denk ik dat we nu getrouwd waren, en dat wij samen kinderen hadden.... Dan zouden we elke dag zo van elkaar kunnen genieten." Ik waagde dat te betwijfelen. Volgens mij zou de sleur ook dan na 10 of 15 jaar toeslaan. Gelukkig hoefde ik geen antwoord te geven want ze vroeg me "Wat zullen we vandaag gaan doen, behalve lekker neuken?" En daarmee begon de eerste dag van onze vakantie.

We zwommen, we snorkelden, we lunchten en genoten intens van elkaar. Niet alleen in bed, maar ook om samen leuke dingen te doen. Het was gewoon een onbezorgde vakantie waar we van elkaars aanwezigheid genoten. Het was fijn om te weten dat we elkaar gewoon konden voorstellen om nu lekker te gaan genieten van sex. Thuis hoefde ik dat niet voor te stellen, dat was raar, of kon niet of wat dan ook. Maar hier waren twee mensen die hetzelfde dachten over sex en een week lang de gelegenheid hadden om op elk moment van de dag, en in vrijwel elke situatie te kunnen genieten. En dat deden we dan ook.

Die avond besloten we gebruik te maken van de Romantic Dinner service. Het resort zet een mooi gedekt tafeltje op het strand neer, zorgt voor al het gewenste eten en drank en laat je dan alleen. Een origineel idee vonden we en we wilden het wel eens uitproberen. Het leek een mooie avond te worden: de zon zakte al naar de horizon en werd mooi oranje. De branding zorgde voor de perfecte achtergrondmuziek en de temperatuur was precies goed. Tegen een uur of zes kwam de roomservice met een golfkarretje aanrijden en werd voor ons huisje op het strand een tafeltje gedekt, ernaast een tafeltje met het eten en de drankjes. Een stukje verderop werd een kampvuurtje aangelegd en aangestoken.

Roomservice kwam vertellen dat alles gereed was en ze vertrokken. We waren weer alleen. De maan kwam op en de zon zakte achter de horizon. Alles zinnenprikkelend.

We hadden besloten ons een beetje op te doffen voor deze avond, we moesten natuurlijk zelf ook wel meedoen aan de romantiek. Ik had een zwarte broek en witte bloes aangetrokken. Elise was al enige tijd in de slaapkamer bezig, maar nu het tafeltje gedekt was kwam ze naar buiten. Toen ik haar zag, viel mijn mond bijna open. Wat was ze mooi! Ze droeg een fantastisch mooie zomerjurk met allerlei paarsen en lila tinten. Het bedekte haar schouders en zat onder haar borsten bijeen door een strakke taille. Vandaar viel de jurk helemaal tot net boven haar enkels. Ik zag dat ze witte sandaaltje met hakjes droeg. Ik bekeek haar van top tot teen en weer terug. En nog een keer en nog een keer. Ze keek me ontzettend lief aan. Glimlachte een beetje en zei "Dag lieve jongen, mag ik zo bij je komen eten?" Ik was gewoon sprakeloos. Ze had haar blonde haar gewassen en gefohnt en daardoor bewoog het zo mooi bij alles wat ze deed. In het licht van het huisje zag ik dat ze een beetje mascara droeg en wat lippenstift. Mooie lange oorbellen kwamen onder haar blonde haar uit. Ze was in een woord prachtig! "Natuurlijk" antwoordde ik bedeesd. Ik stak mijn had naar haar uit om haar van het trapje van het voorportaal van ons huisje af te helpen. Met haar hakjes op het strand lopen viel niet mee, maar gelukkig viel ze niet.

Nu ze er zo prachtig uitzag, voelde ik de behoefte haar stoel klaar te zetten en aan te schuiven. Ze stelde dit op prijs en ze tuitte haar lippen en smeekte om een kus. Ik gaf haar een kusje en gaf haar een welgemeend complimentje over haar verschijning! Ze lachte een beetje verlegen en streelde mijn hand. Ik had besloten haar deze avond in de watten te leggen en gaf haar een wijntje. We genoten van de omgeving, de kaarsjes, het kampvuurtje, de zee, waar de maan in weerspiegeld werd. Waarom wonen wij toch niet in deze omgeving, vroeg ik me af. Op tafel stonden amuses en hapjes die onze honger aanwakkerden. De uurtjes daarna genoten we van elkaars aanwezigheid en van het eten en de drank.

Na het eten vroeg ik haar of ze een stukje langs het strand wilde wandelen. "Natuurlijk!" zei ze. Ze deed haar sandaaltjes uit, en nam ze in een hand. In de andere hand hield ze mij vast. Zo wandelden we een stukje langs de zee. Na een tijdje stopten we en keken we elkaar aan. Haar mooie ogen doorboorden me en even later kusten we elkaar heel teder. Ik genoot van haar zachte lippen. "Dank je voor deze heerlijke avond lieve jongen!" zei ze. "Jij ook, lieverd" antwoordde ik. We gingen verder met zoenen. Het was de perfecte omgeving: zee, branding, lekker temperuur, de mooiste vrouw van de wereld. Ik genoot. Elise ook, dat was te merken. "Ga je mee?" vroeg ze fluisterend, "Ik wil je!"

En ze liet haar hand terloops net onder mijn gulp langs glijden. Ik keek haar aan en zag een wellustige blik in haar ogen. Daar was ik niet meer tegen bestand en we liepen gearmd en enigszins gehaast weer terug naar ons huisje.

Het tafeltje was door roomservice weggehaald, het kampvuurtje was bijna uitgebrand, en wij gingen naar binnen. Ik liet haar eerst naar binnen gaan, volgde haar en sloot de deur. Ze draaide zich om en keek me lief maar tegelijkertijd ondeugend aan. Opnieuw kussen en zoenen en tongen. ELise was dol op kussen, het wond haar altijd enorm op. Ook dit keer was dat zo. Na enige minuten, net toen ik dacht haar uit te gaan kleden maakte ze zich los en stapte achteruit. "Kom lieve jongen," zei ze, en ze nam me mee naar de slaapkamer, "ik ga je blinddoeken. Je mag even niks zien.". "Ok..."antwoordde ik. Verbaasd maar toch ook gretig. Gretig om wat er komen gaat, het is vast heerlijk! Ze pakte een van haar shawls en knoopt die achter mijn hoofd vast. "Kun je niets meer zien?" vraagt ze. "Nee, je hebt hem goed vastgemaakt" zei ik. "Ik ga je nu uitkleden, je mag niks doen. Gewoon blijven staan, Ok?" Dat beloofde ik, en ik voelde hoe vaardige handen me snel uitkleddden. Mijn pik was door deze avond halfstijf en bungelde een beetje naar voren, een niet geheel onaardig gevoel. Ik was benieuwd hoe deze avond zou verlopen.

"Ik ga je nu op bed helpen. Je moet op je rug gaan liggen." was het volgende. Ik ging zo goed en zo kwaad als het ging op bed liggen en draaide op mijn rug. "Zo goed?" vroeg ik en ze antwoordde bevestigend. Ik voelde dat ze naast me op bed kwam zitten. Ze zei weer "je mag niks doen, je armen moeten gewoon naast je lijf blijven liggen.". Ik knikte "Uh-uh". Er was wat geristel te horen en toen voelde ik haar zachte handen over mijn benen glijden. Heerlijk zacht en warm. Maar anders, heel glad en soepel. Haar handen gleden heerlijk tintelend over mijn benen. Haast vanzelf. Ik voelde haast geen details, alle afwijkingen leken gladgestreken. "Lekker?" vroeg ze fluisterend. Ik knikte weer. Haar handen gleden van mijn bovenbenen langs mijn knieen naar onderen eindigden bij mijn voeten. Ze liet haar zachte gladde vingers tussen mijn tenen doorglijden en ook aan de onderkant van mijn voet. Dat kietelde een beetje en gauw maakten de handen zich uit de voeten.

Weer naar boven. Op weg naar mijn pik hoopte ik, want zulke warme zachte handen kunnen heerlijk verwennen, dacht ik. Maar ik had pech. Haar handen liet me los en kwamen terug bij mijn armen. Ook die werden zinnenprikkelend gestreeld. Wat was dat toch met zulke zachte handen? Zo zalig zacht. Het tintelde gewoon helemaal... Na mijn armen kwam mijn borst aan de beurt, van bovenaf werkte ze langzaam naar beneden. Mijn paal werd weer wakker, want die zachte handjes kwamen eraan! Heel af en toe voelde ik haar borsten lichtjes over mijn buik glijden. Dat zorgde voor een extra stevige klop in mijn pik. Heerlijk, daar had ik net behoefte aan. Maar het lot was me niet gunstig gezind: vlak boven mijn pik maakte ze een ommetje en gingen weer naar mijn benen. "Ooooowwwwwh, wat gemeen!" bracht ik uit. Zacht gelach naast me, maar verder niets. Om me niet helemaal ongelukkig te maken besloten haar handen een vinger aan iedere hand langs bij ballen te laten glijden. Dit was heerlijk! Eindelijk de aandacht die ze willen.

Dit rondom-mijn-pik strelen ging zo nog even door en mijn paal klopte flink. "Er hangt een druppel aan je eikel" zei ze zacht. "Zuig hem er maar even af", zei ik. "Neeeeeej, dat zou te makkelijk zijn" was het antwoord en ze liet me met een onbeantwoord verlangen liggen. Weer mijn benen en weer mijn buik. Haar handen waren fijn, zacht, super glad en soepel. "Vind je dit lekker?" vraagt ze me fluisterend, met haar mond vlak naast mijn oor. "Oooohh ja!" antwoordde ik. "Dan mag jij mij nu doen", zei ze, "ook geblindoekt!". En ik voelde hoe ze de knoop in de shawl los maakte. Toen ik weer kon zien, zag ik dat mijn hele lijf glom. Olie. "Hmmmmmmm heerlijk schat!" zei ik.

Ik blinddoekte haar en vroeg haar te gaan liggen. Ik deed hetzelfde als zij met mij. Ik nam een scheut olie in mijn handen en verwarmde die even. Eerst de benen strelen. Uitgebreid, maar niet te dicht bij haar kutje. Bij haar voeten schoot ze in de lach en trok ze haar voeten weg. "Dat kietelt! Niet doen!" schaterde ze uit. Ok, dan niet. Weer terug naar boven. Met een wijde boog om haar kutje heen. "Gemenerik!" fluisterde ze. "Ik doe gewoon wat jij bij mij ook hebt gedaan" antwoordde ik onschuldig. Daarna kwam haar buik aan de beurt. Heerlijk om te zien hoe ze lag te genieten. Haar schouders waren aan de beurt en haar armen. Ze lag een beetje te draaien, ik wist dat ze wilde dat ik haar borsten zou insmeren. Ik wilde dat zelf ook graag. Haar borsten waren zalig zacht met grote bruine tepelhoven midden bovenop. Ik nam ze met een extra scheut olie in mijn handen en liet ze er doorheen glijden. Wat een genoegen om te doen en om te zien hoe gek ze hier van werd.

Van alle kanten streelde ik haar borsten, maar ik concentreerde me op haar tepels. Die waren stijf van genot en vroegen om zacht knijpen. Toen ik dat deed hapte Elise naar adem. Dit was een gevoelig plekje. En ik vond het zalig die massieve borsten weg te duwen, plat te maken, tegen elkaar te drukken, en te voelen hoe haar vlees door mijn handen gleed. Heerlijk! Ik zou eigenlijk nu mijn pik er tussen willen duwen en dan neuken. Maar ik houd me in en verwen haar buik weer. Net zoals ze mij pestte doe ik dat bij haar en laat terloops een vinger langs haar schaamlippen glijden en daarna niet meer. "Ohhhhh" stootte ze uit.

"Zeg lieverd?" vroeg ik haar, "het lijkt me zo heerlijk als jij me neukt. Zou je dat willen doen?". "Jaaaah" antwoordde ze gretig, "mag ik mijn blinddoek af?". "Tuurlijk" zei ik, en hielp haar even. Haar geile ogen maakte me wild en ik liet me op mijn rug op bed vallen. Haar lichaam en ook het mijn glom van de olie en was heerlijk glad. Volgens mij moest het heel geil zijn om zo over elkaar te glijden! Ik wilde dat graag proberen. Maar Elise had nog een ander plannetje. Ze kwam op handen en knieen tussen mijn benen zitten en lachte wellustig. "Ze pakte het flesje olie en smeerde haar borsten en met name de gleuf er tussen eens goed in. Met haar handen duwde ze haar borsten om mijn half stijve pik heen en liet hem zo een beetje heen en weer glijden. "Oh god!" bracht ik uit. Dit was zalig. Ritmisch en glibberig van de olie gleden haar borsten om mijn pik heen en weer. Warm, glad, zalig, soepel, intens, allemaal gevoelens die door mijn hoofd schoten. Ze lachtte genietend en zag me helemaal gek worden. "Ik heb een dilemma voor je.", zei ze lispelend, "Zal ik zo doorgaan, of wil je liever in mijn kutje?" Inderdaad een dilemma. Ik wilde allebei, ik wilde haar borsten onderspuiten, maar ook wilde ik met haar glibberend neuken. Jezus, wat nu? Ik wist het niet meer.

Zij maakte voor mij de keuze. Ze bleef me met haar borsten verwennen. Mijn pik werd harder en harder. Wat een intens gevoel. Ook het uitzicht op een vrouw die haar borsten gebruik om je paal eens flink af te rukken maakte me zo ontzettend geil. Ik voelde dan al gauw de genotsgolven door mijn onderbuik heen schieten, tot er niets meer aan te doen was. Met een paar flinke stoten kwam mijn zaad eruit en op haar be-oliede borsten. Door het ritme vermengde het zich al snel met de olie. Jezus, wat een geil gezicht! Ze lachte triomfantelijk en liet me genieten. Ze kwam naast me liggen. "Dat vond jij lekker, he?" vroeg ze, geheel overbodig. "Jaaaaah" antwoordde ik voldaan en dacht te kunnen gaan liggen. "Hoho, lieve jongen, we zijn nog niet klaar!" was haar antwoord. "Ik ben nu helemaal opgegeild! Ik wil je neuken! Ik wil je diep in me voelen! Ik wil dat je me nu neemt, hard en diep!" En om haar woorden kracht bij te zetten pakte ze een handdoek en wreef mijn half slappe pik schoon, zodat er geen olie meer aan zat.

"Ga liggen" zei ze. Ik ging liggen en met een hand pakte ze mijn pik. Trok hem snel een paar keer af, zodat ie hard werd. Ze kwam over me heen zitten, en pakte mijn pik vast. Met haar kutje vlak boven mijn pik, wreef ze de eikel tussen haar schaamlippen door. Ook een manier van smeren, dacht ik nog. Meteen daarna kwam ze op me zitten. Ze begon langzaam en met gesloten ogen te rijden. Eerst omhoog en omlaag maar na een tijdje ook van voor naar achteren en combinaties ervan. Mijn pik werd harder en harder, jezus, wat kon die vrouw rijden zeg. We keken elkaar geil aan en ik genoot van het uitzicht op die gladde borsten. Ze had ze in haar handen en ze verwende ze zelf. En tussen haar borsten zag ik nog steeds een restantje zaad met olie zitten, het droop langzaam naar beneden...

Na een tijdje kwam ze liggen. We tongden er meteen op los en genoten van het dunne laagje olie tussen onze lichamen. Wat glibberde dat heerlijk zeg! Alles tintelde! Alles was intens. Het duurde dan ook niet lang voordat ze kreunend en kronkelend klaarkwam, waarbij ze helemaal verkrampte. Haar kutje kneep hard in mijn pik. Dit vond ik zo'n erotisch moment dat ik spontaan ook klaarkwam. Golven van genot en zaad spoten door mijn lijf. Wat een zaligheid.

We bleven zo nog een tijdje in elkaars armen liggen, elkaar strelen, zoenen en knuffelen. Ze was zo heerlijk. Deze dag was zalig begonnen met een vrijpartij en eindigde met een stomende vrijpartij in olie, dat ons genot tot het uiterste had gedreven. Zo wilden we genieten. En dat kon ook, want we hadden nog een hele week samen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten