zaterdag 5 september 2009

Claire

De vakantie is weer aangebroken. We hebben ditmaal een huisje in Oostenrijk gevonden, in een bergdorpje. Elke avond genieten van de zonsondergang. Onze kinderen spelen veel buiten en vermaken zich tot laat op de avond met andere kinderen.
Wij vermaken ons met het uitzicht en veel lezen. We hebben allebei een grote tas met boeken bij ons.

Vandaag gaan we een dagje naar het lokale zwembad. Het zwembad is een thermaalbad, waar het warme water uit de grond opwelt. Zoals wel vaker in Oostenrijk is het een groot zwembad, met daaromheen een nog grotere ligweide. Bomen zorgen voor schaduw.
We installeren ons op een plek centraal tussen de baden en speeltuin, zodat de kinderen overal naar toe kunnen en we ze toch in de gaten kunnen houden. De kinderen zijn na aankomst bij onze plaats op de ligweide al meteen vertrokken richting water. De handdoek uitleggen komt later wel. Ook mijn vrouw is al gauw vertrokken naar het water.

Ik hoef nog niet zo nodig. Het water komt later wel. Eerst maar eens wat liggen in de zon. Ik haal mijn boek uit mijn tas en zoek een makkelijk houding om te liggen lezen. Eindelijk rust. Ik ben wel gesteld op mijn rust. Ook in het water: ik wil vaak alleen wat hangen aan de rand van het zwembad. Dat geeft me meteen de gelegenheid te kijken naar de vrouwen die er zijn.

Iets dat me elke keer weer opvalt: op vakantie dragen vrouwen vaak een bikini die ze thuis niet zouden aantrekken, dan wordt het toch een badpak. Of de vakantie-bikini is wat kleiner als die van thuis. Ik denk dat de vrouwen zich in het buitenland wat anoniemer voelen: er is niemand die ze hier kent, dus kunnen ze best een wat blotere bikini dragen. Ik vind het niet erg. Ik geniet van dat net iets te kleine bikinietje. Er lopen genoeg jonge en strakke vrouwen rond. Meiden met jonge borsten en strakke billen. Maar daar gaat mijn interesse niet naar uit. Ik kijk graag naar de moeders.

De moeders, samen met hun gezin, die hun kinderen nog bij zich hebben. Ze zijn vaak al wat ouder, maar doen nog steeds hun best er leuk uit te zien. Ja, ze hebben hangborsten en brede heupen, en een niet zo strakke buik meer. Maar toch proberen ze die bikini nog te dragen. Ik vind het heerlijk om hangborsten in een bikinitopje te zien deinen. Of het buikje boven een bikinibroekje te zien uitsteken. Deze moeders, daar geniet ik van.

Als je in zo'n zwembad een paar keer rondgelopen hebt, een keertje zwemmen, een keer naar de WC, een keer iets kopen in het snackbarretje, dan weet je ongeveer wel welke moeders er zijn en waar ze liggen. Ik wist ook wel welke mijn onverdeelde aandacht hadden. Zoals bv de Italiaanse moeder met 3 kinderen en man. Een mooi gebruinde vrouw met flinke maar al wat hangende borsten. Ze droeg een klein wit bikinietje. De koordjes waar haar cups aanhingen stond strak van het gewicht van haar borsten en de cups zelf waren niet al te groot. Het geheel was nog netjes, maar het was bijzonder verleidelijk. Ook haar witte broekje stak fantastisch af bij haar gebruinde huid. De twee witte driehoekjes voor en achter waren op haar wat bredere heupen bij elkaar geknoopt met een koordje. Ik had me zo geinstalleerd dat ik haar uitgebreid kon bekijken.

Ook wat verderop lag een mooie moeder. Ze was niet volslank, maar had alles in de juiste proporties: grote borsten, gezette buik, brede heupen en een heerlijk kont. Daaronder de bijbehorende benen. Zelf zal ze niet al te gelukkig zijn met haar buik en dijen, maar ik vond het zalig om naar te kijken. Ze had iets onschuldigs over zich: een lief en aardig gezicht met een vrolijke lach. Haar blonde haren waren in boblijn geknipt. Ze hingen allemaal op een lengte tot net onder haar oren. Als ze zich bewoog dan danste de haren om haar hoofd. En dan mooie blauwe ogen. Ze genoot om met haar kinderen bezig te zijn, ze straalde. Haar man lag met een tijdschrift in de hand te lezen. Op weg naar het zwembad was ik er al een paar keer langs gekomen en wist ik dat ze Vlaams was.

Ze droeg een bikini, die ze waarschijnlijk al jaren geleden had gekocht. Haar grote borsten werden stevig omsloten door de bikinitop, maar het wijde decolete dat ze daardoor had zag er fantastisch uit. Ook haar broekje zat strak. Ik vond haar erg mooi!

Elke gelegenheid om naar het zwembad of snackbar of WC gaan, greep ik aan om haar te bekijken. En elke keer leek ze in de gaten te hebben dat er iemand was die naar haar keek. We hadden dan al gauw oogcontact. De eerste keer keer ik gauw de andere kant op, maar omdat niemand me hier kende, bleef ik de volgende keren terugkijken. Haar ogen volgde mij ook, op weg naar of van het zwembad.

Toen ik aan de rand van het warme waterbad hing, zag ik haar in hetzelfde bad komen. Ze bewoog zo mooi! Ze zwom wat rond en eindigde naast me in het water. Het bad had van die waterstralen waarmee je je rug kunt masseren. Ze liet de straal tegen haar rug stromen en bewoog een beetje, zodat hij overal masseerde. Daarna verdween ze weer uit het bad en liep naar haar handdoek. Ik had het ook wel gezien en liep weer terug naar mijn plek. Ze keek me aan en volgde mij met haar ogen. Ik keek terug. Wat een zalig lichaam had ze. Ze glimlachte, alsof ze mijn gedachte geraden had.

's Middags herhaalde zich dit. Ditmaal kwam ze aan de andere kant van me aan de rand hangen. Het was nu wat drukker en dus moest ze vlak naast me hangen. Ik moest een beetje opschuiven om plaats voor haar te maken. Ik had gemerkt dat als ik mijn benen optilde en het water van de massagestraal onder mijn kont door liet spuiten, mijn ballen daar flink van genoten. Heerlijk opwindend. Ik had een stijve pik in een openbaar zwembad!

Ik keek eens wat rond, al was het alleen maar om mijn buurvrouw aan de rand van het zwembad van dichtbij te kunnen bekijken. Ze zat met gesloten ogen, en beet op haar onderlip. Ik zag dat ze onder water haar benen ook had opgetild. Ze zat hier ook te genieten! Min of meer geschrokken opende ze haar ogen en keek recht in die van mij. Betrapt keek ze me lachend aan. Ze had een prachtig lach!

"Lekker he?" vroeg ik haar, een onschulige vraag in een warm waterbad, maar natuurlijk met een diepere bedoeling. "Wat bedoel je?" vroeg ze onschuldig. Ik maakte met mijn ogen een beweging naar haar benen. Ze zag dat ik het doorhad en gaf meteen toe: "Ja heerlijk, ik geniet ervan, ik krijg er een hete poes van." Wauw! Deze vrouw nam geen blad voor de mond. Ik moest even slikken maar genoot hier wel erg van. Ik zei dat ik er een stijve van had gekregen. "Ja, dat was me al opgevallen. Ik dacht, daar ga ik eens naast hangen. Eens kijken wat er gebeurt.." Jezus, wat een leuke vrouw! Ze had zo'n lief en onschuldig gezicht en tegelijkertijd kon ze heerlijk geil praten. Ze was in mijn ogen super opwindend.

De koude douche kwam meteen daarna: Haar dochter kwam aangehuppeld en zei dat papa naar de caravan wilde. Ze antwoordde "Ok, ga alvast maar, ik kom eraan!". En tegen mij, "Awel, je hoort het, de plicht roept. Ik moet gaan. Mijn man wil vertrekken."
"Jammer" zei ik, "zie ik je morgen weer?" "Ik denk het wel, we staan hier op de camping en kunnen elke dag hier komen zwemmen. Tot morgen dan, he?" En weg was ze. Mij met een stijve pik achterlatend. Ik zwom nog een rondje om hem weer de normale grootte te geven.

De volgende dag was ze er weer, lag op het zelfde plekje. Ze op haar rug te zonnen, haar volle borsten mooi boven op haar lichaam. Met haar hoofd lag ze al naar me uit te kijken toen ik het zwembad binnenkwam. Haar kinderen waren met een bal aan het spelen en haar man lag, net als gisteren, in een tijdschrift te lezen.
Samen met mijn gezin liep ik langs haar plaats. OP het moment dat ik passeerde spreidde ze haar benen en gaf me een mooi uitzicht op het lapje stof tussen haar benen. Ik kon haar schaamlippen onderscheiden onder de stof van haar bikinibroekje. Wow! Het was maar goed dat ik een korte broek aanhad, ik kreeg al lopend een stijve paal. Het was duidelijk dat ik niet wilde zonnen, ik wilde met haar weer aan de rand van het zwemad hangen!

De kinderen raceten naar de waterglijbaan en mijn vrouw vroeg of ik ook mee ging zwemmen. "Neu, ik wil eerst lekker in de zon liggen lezen" zei ik. Toen ze ook in het water lag, haastte ik me naar het warmwaterbad. Even later kwam zij er ook aan. Ze daalde het trapje af en zwom een rondje alvorens ze naast me in een straal kwam zitten. "Hey!" begroette ze me lachend. "Hoi! Ook weer hier?" zei ik. "Ja, de kinderen wilden hier weer naar toe en mijn man vind het allemaal wel best als ie niet te veel hoeft te doen."

Ze kwam nog wat dichterbij en keek me flirterig aan. "Ik hoef niet eens mijn benen op te tillen," zei ze, "ik ben nu al heet" Zo, die maakte er wel werk van! "Oh ja?", vroeg ik, "hoe komt dat?".
"Door jou!" zei ze weer, "ik heb gisterenavond heerlijk gefantaseerd over jou en wat je vandaag met me zou doen.... ik kan je wel vertellen, dat was heerlijk! Eerlijk, ik ben nu al heet en nat!"
Ik wist niet wat ik hoorde! Ik genoot van elk woord, maar ik had het niet verwacht. "Wat ik vandaag met je zou doen???" stamelde ik.
"Ja" zei ze, "Ik wil heerlijk geil met je praten." Dus praatten we geil! Bijvoorbeeld over haar figuur. Ik zei dat ik haar echt mooi vond en dat ik genoot van de manier waarop ze bewoog. Ze zei dat ze voor me viel vanwege mijn magere uiterlijk. Tja, iedereen heeft zo zijn voorkeuren.

Maar ze was hier nog niet mee klaar. Ze draaide af en toe om en liet dan haar borst langs mijn arm glijden. Elke keer leverde dat een zwelling in mijn zwembroek op. Op een gegeven moment voelde ik haar hand over de bult in mijn broek glijden. Heerlijk!
Ze keek me met haar mooie onschuldige blauwe ogen recht in die van mij en zei: "Jij hebt zin he?" Ik zei heel eerlijk "Ja, ik vind je waanzinnig mooi! En ik wil je..."
"Ik jou ook", zei ze, "ik ben klaar om te neuken! Met jou!" Ik was sprakeloos. Ik wist gewoon niet hoe ik moest reageren. Gelukkig reageerde ze adequaat. Ze wees op mijn armband met sleutel om mijn pols. "Ik zie dat je een sleutel hebt, dat is van zo'n prive omkleedhokje, he?"
"Ja, dat klopt" zei ik. Ze antwoordde "Mijn man is toch nog wel een half uur mijn de kinderen aan het vermaken, dus kunnen wij best even naar jouw hokje."

Het hokje was klein, maar het was heerlijk zo dicht bij elkaar te zijn. "Oh trouwens, ik heet Jeroen" zei ik. "Oh ja, ik ben Claire". En met die woorden sloeg ze haar armen om met heen en gaf ze me een heerlijk kus. Ze had heerlijke volle lippen en kon uitstekend kussen. Al gauw stonden we elkaar heet te tongen. We wreven onze lichamen tegen elkaar en werden allebei heter. Ze haalde haar grote borsten uit haar bikini topje. Ze waren echt mooi. Ik wilde ze strelen, maar ze boog een klein beetje voorover. Ze schoof haar broekje omlaag, wiebelde met haar heupen omdat voor elkaar te krijgen. Haar borsten deinden daardoor. Wat een verrukkelijk gezicht! Weer wilde ik haar borsten strelen maar nu gleed ze met haar hand in mijn zwembroek. Ik hapte naar adem! Wat heerlijk! Haar zachte en warme hand streelde mijn toch al harde pik, wat heerlijk.

Nog steeds zonder woorden trok ze mijn zwembroek uit. Mij harde lul sprong uit mijn zwembroek. Ze trok me cordaat een paar keer vol af. En toen ging ze op haar knieen voor met zitten. Ze wachtte niet en nam hem diep in haar warme mond. Mmmmmmm, wat zalig. Ze zoog hem toen een minuut lang, tot ie keihard was. Ik moest me vasthouden aan de schotten van het kleedhokje, zo lekker was dit! Haar tong verwende mijn eikel, haar lippen schoven heen en weer over het het ribbeltje van mijn eikel, haar ene hand trok me stevig af en haar andere hand kneedde mijn ballen. Na een minuut zei ze "Wauw, wat een lekkere grote pik heb jij! Die moet ik hebben! Wil je me neuken?" Zalig, zulke geile praat uit zo'n lief gezichtje.

"Oooooh jaaaaaaaaa" kerm ik, "jaaaa, natuurlijk wil ik dat!" "Neem me lekker langs achter" zei ze heet en ze draaide zich om. Haar kont drukte ze naar mij toe en ze keek verlangend achterom. Een waanzinnig lekker gezicht: een mooie grote kont en Claire die me verlangend aankeek! Ik gleed langs achter in haar natte kut. Ze was heerlijk en glibberig en vooral lekker warm. We neukten staande heerlijk vurig. Het duurde dan ook niet lang voordat we allebei heerlijk klaar kwamen. Ik moest me weer vasthouden aan de schotten anders viel ik om. Mijn pik gleed uit haar kutje en trok een sliert van zaad en kutsappen mee tussen mijn eikel en haar schaamlippen.

Claire had nog niet genoeg, en vroeg me bijna smekend of ik haar wilde vingeren. Nou en of ik dat wilde! Ze ging wijdbeens staan. Daardoor kon ik met twee vingers in haar glibberige kutje. Ik knielde en begon haar diep te vingeren. Ik voelde haar g-spot langs mijn vingers glijden en drukte daar wat extra. Ze sidderde, kermde en hing zowat aan de schotten van het kleedhokje. Kreunend bereikte ze snel een nieuw hoogtepunt. Haar kutsap liep over mijn hand. Ik likte het af en genoot van deze vrouw. Nu wilde ze dat ik ging zitten op het bankje. Ze duwde mijn benen uit elkaar en kwam er tussen zitten. Ze pijpte me stevig maar heerlijk. Alles was perfect, haar lippen, haar tong, haar twee vaardige handen. Door het zitten kon ik maar moeilijk klaarkomen en ging ik weer staan. Dan was het helemaal geweldig. Ik voelde een orgasme komen en liet het er door Claire uit zuigen. Op het moment dat ik kwam, haalde ze mijn pik uit haar mond en ik spoot mijn zaad over haar mooie grote borsten. Zaaaaalig! Ik moest even bijkomen.

Dit alles had zich in een kwartier afgespeeld. Clair kreeg het voor elkaar om me in 15 minuten twee keer heerlijk te laten komen. Dat was nog eens een vluggertje! Ze kleedde zich weer aan, trok zonder problemen haar bikinitop over de klodders met zaad op haar borsten. "Dat gaat er dadelijk in het zwembad wel uit" zei ze lachend.
We wisselden mobiele nummers uit, kusten elkaar nog eens flink en liepen terug naar het zwembad, ieder naar ons eigen plaats. Haar kinderen namen haar aandacht in beslag en ze was weer de onschuldige moeder.

Twee dagen daarna vertrokken ze naar huis, weer naar Belgie. Maar al tijdens de rit naar huis kreeg ik een geil sms-je: "Ik ben zo geil, ik wil je. x"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten