dinsdag 22 december 2009

Een trouwe lezeres

Ze stelde zich destijds voor als "een trouwe lezeres". Haar eerste mail was meteen lekker expliciet, van "jouw verhalen krijg ik een heerlijk natte kut, met lekker gezwollen schaamlipjes". Van dat soort mailtjes houd ik wel.

We mailden wat heen en weer en leerden elkaar zo een beetje kennen. Zo leerde zij de achtergrond van mijn fantasieen kennen, en zo vernam ik haar redenen om mijn blog te lezen. Mijn blog was een manier om de frustratie over het gemis aan erotiek en passie van me af te schrijven, waarbij de fantasieen wel degelijk in mijn hoofd voor opwinding zorgden. Haar reden om mijn blog te lezen was haar zoektocht naar spanning en passie.

Onze mailwisselingen werden geiler en geiler. We mailden elkaar waar we opgewonden van raakten en vertelden elkaar wanneer we voor het laatst waren klaargekomen en hoe. Het was heerlijk opwindend om elkaar expliciete mails te sturen.

De volgende stap was het uitwisselen van smsjes. Natuurlijk net zo geil, alhoewel zo'n klein stukje tekst zich niet leent om uit gebreid te vertellen waar je zin in hebt. En ik, als blog-auteur, hield wel van uitwijden. Die paar lettertjes was niet genoeg om haar te vertellen waar ik zin in had.

In haar sms-jes en mailtjes liet ze telkens weten dat ze me vrezelijk graag wilde. Dat zorgde voor behoorlijk wat verlangen: alleen al het feit dat je weet dat die ander ook zo geil is en graag samen met jou wil genieten van sex, kan me intens opwinden. In mijn fantasieen had ik haar dan ook al aardig wat keren geneukt. Mijn fantasie breidde er telkens weer een variatie aan vast, al naar gelang de vorige keer voor een lekker orgasme zorgde of niet.

Uit haar mailtjes bleek dat zij ook opgewonden raakte van het feit dat ik naar haar verlangde. Ze beschreef met veel details wat er in haar sappige kutje gebeurde als ze weer eens een mailtje van me las. Ook de vingers of de vibrator die daarna voor haar orgasme zorgde werden uitgebreid verwoord. Op haar beurt zorgde haar mailtjes ook weer bij mij voor veel genoegen. Ze beschreef graag wat ze graag eens zou willen doen in bed.

Na haar laatste geile mailtje lag ik in bed, had me zelf net lekker afgetrokken en lag nog met een heftig kloppende paal op mijn rug. Tijdens het rukken dacht ik natuurlijk aan haar geile mails, over wat ze graag eens zou doen. In gedachet beleefde ik die avonturen.

De volgende dag was ik aan het werk toen mijn gsm trilde dat er een nieuw berichtje binnen was. Ik heb hem altijd op trillen staan, want thuis kan ik natuurlijk niet geile smsjes zich hoorbaar laten presenteren. Ik opende de gsm en keek naar het berichtje. Ah, een mms, een multimedia-sms, van haar. Ik opende het bericht en zag dat er een foto bij zat. De foto opende zich en ik keek naar twee mooi gladgeschoren en licht openstaande schaamlipjes. Bovenin, waar de schaamlipjes bij elkaar kwamen was een rood knobbeltje te zien, haar clitje. Tussen haar schaamlipjes was het duidelijk zeer vochtig, nee, gewoon kletsnat. Je kon een dikke laag kutsap tussen de schaamlipjes zien staan. Jezus, wat een zalige kut!

Ik opende gauw de tekst en las: "woensdagmiddag 13:00 hotel van der valk eindhoven kamer nummer volgt. ik wil jolanda zijn. xxx". Wat bedoelde ze met "Ik wil Jolanda zijn"? Ineens begon het me te dagen. Ze bedoelde mijn fantasie-Jolanda. De vrouw die ik in haar kont geneukt heb, in mijn fantasie dan. Wauw! Ze stuurt me een sms om me te laten weten dat ze komende woensdag door mij geneukt wil worden?!?!? Jezus wat maakte me dat wild en heet. Ik liep gauw naar de WC, want mijn paal begon een stevige vorm aan te nemen.

Ik smste terug "wauw! ik heb er zin in en zal er zijn. echt jolanda? xxx ps prachtig kutje. die wil ik graag". Even later kwam het antwoord: "JA! echt jolanda. en het kutje krijg je erbij xxx". De rest van de dag kon ik me niet goed meer concentreren. Telkens moest ik maar denken aan die hete vrouw waar ik woensdagmiddag zou gaan genieten.

Ik besloot mijn ballen te scheren. Het voelt voor mezelf al lekker geil aan, een paar gladde ballen. Wat moeten haar zachte handen er dan wel niet mee kunnen? Ik steld me het zachte tintelende gevoel voor als haar handen mijn ballen zachte kneden en masseren. Mijn pik begon al te kloppen en werd dikker. Alleen al de voorpret was heerlijk.

Woensdagmiddag reed ik naar Eindhoven. Ik draaide de parkeerplaats op van het hotel en zette de motor af. Ik typte een sms: "Ik ben op de parkeerplaats van het hotel xxx". Ik vroeg me af in welke auto ze zou zitten. Het waren er behoorlijk wat en ik had ze niet allemaal bekeken. Terwijl ik wachtte op een berichtje, knaagde toch wat onzekerheid: ze laat me toch niet zitten hier? Maar meteen kwam het bekende gepiep van een binnenkomend smsje. Het luidde anders als ik verwachtte: "kamer 67, loop voorbij deur van badkamer en blijf daar staan. draai niet om. tot gauw! x"

Oh?! Het werd nog spannend. Met een kloppend hart liep ik de ingang van het hotel binnen. Ik deed net alsof ik een doorgewinterde hotelgast was. Het laatste waar ik met deze zenuwen behoefte aan had was een "Waar gaat u naar toe meneer?".
Kamer 67 was snel gevonden en ik zag dat de deur niet helemaal gesloten was. Ik duwde hem open en zag de standaard hotelkamer layout: twee-persoons bed rechts, bureautje met TV links en rechts vooraan de gesloten badkamerdeur. Ik ging naar binnen, deed de deur dicht en liep voorbij de badkamerdeur. Geheel volgens de instructies bleef ik naar buiten kijken en draaide me niet om.

Geheel overbodig zei ik "ik ben er". "Dat weet ik" hoorde ik achter me, nadat de badkamerdeur was opengegaan. Een zachte, prettige stem. Ze ging verder: "Ik ga je blinddoeken. Ik beloof je dat ik geen gevaarlijke of enge dingen met je ga doen, alleen maar hele fijne dingen.". Even daarna werd er een blinddoek om mijn hoofd geknoopt. Ik kon niets meer zien. "Niets meer zeggen" fluisterde ze.

Ik voelde hoe haar handen mijn hemd openknoopte en uitdeden. Daarna werd mijn shirt omhoog getrokken en uitgedaan.
Mijn pik verroerde zich, dit was best opwindend, al zat er wel een ongerust dingetje op de achtergrond: ze gaat me toch niet voor paal zetten? Inwendige moest ik glimlachen om de woordspeling.
Mijn schoenen en sokken werden uitgedaan, en er werd aan mijn riem gefriemeld en even later gleed mijn broek op mijn enkels. Mijn al dikkere pik drukte zich in mijn onderbroek naar buiten, een fijn bevrijd gevoel. Ik stond alleen nog in mijn onderbroek en blinddoek. Mijn paal werd harder en wilde eruit. Alsof ze dat in de gaten had trok ze behendig mijn onderbroek naar beneden, en mijn paal zwiepte eruit.

Ik genoot van het gevoel naakt te zijn bij een vrouw die me wilde, tenminste dat moest ik maar aannemen. Tegelijkertijd was ik wat ongerust, over of dit wel echt was. Toch weer die onzekerheid. Lang om daarover na te denken had ik niet, want ik voelde hoe een warme omgeving zich meester maakte van mijn pik. Ik voelde een warme vochtigheid, lippen en een tong die mijn eikel verwelkomde. Even later een zachte warme hand die mijn lid vastspakte en meteen de voorhuid naar achteren trok. Ik zonk weg in genot en verwennerij. Ik kon niet zien wat ze deed en vreemd genoeg was dat heerlijk opwindend!

Ik hoorde haar mond zuigen en die geluidjes wonden me alleen maar meer op. Ik had moeite om te blijven staan. Dat moet ze gemerkt hebben want ze zei "Kom, ga maar op je rug liggen". Haar warme handen leidden me naar het bed en duwden me voorzichtig achterover. Toen ik eenmaal lag verdween mij harde natte eikel weer opnieuw in haar mond en begon het aftrekken weer opnieuw. Ze zoog er lekker aan, steviger nu, en ze had precies het juiste ritme te pakken. Haar lippen gleden ritmisch over het randje van mijn eikel, en dat zorgde voor ontzettend genot. Ze zoog er met kleine zuigjes aan, en alles was er op gericht om mij zo snel mogelijk te bevredigen.

Ik merkte dat ik op het punt stond om te gaan klaarkomen. Ik voelde dat ik het point-of-no-return naderde. Dat merkte zij ook, aan mijn gesteun en gekreun en ze stopte haar heerlijke hand- en mondwerk. Ze zei niets, maar ik merkte dat ze anders ging zitten. Alsof ze iets pakte. Daarna werd het even stil en daarna hoorde ik zacht gesputter. Het was moeilijk thuis te brengen, maar het leek op een geluid van shampoo die uit een fles gespoten wordt. Even later bleek dat inderdaad zo te zijn, want ze pakte mijn paal vast met een hand vol natte glibberigheid. Weer trok ze me af, en een intens lekker gevoel gleed door mijn pik. Jezus wat was dat lekker. Het zal wel glijmiddel zijn, maar het was zalig! Helaas hield ze er al weer snel mee op. Mijn kloppende natte paal achterlatend.

Weer ging ze anders zitten, merkte ik aan de vorm van het matras. Weer pakte ze mijn paal vast en hield hem vertikaal. Ik voelde dat ze hem tegen haar kutje aan duwde. Ze wreef hem tussen haar schaamlippen door. "Ahhhhh", stootte ik uit en ik hoorde haar zwaar ademen. Dit was lekker. Ik voelde dat ze de eikel verschoof en ineens daagde het me: ze was bezig mij anaal te gaan nemen! Mijn eikel drukte niet tegen haar kutje aan, maar tegen haar kontgaatje. Mmmmmmm! Terstond werd mijn pik nog wat harder en kreeg ik nog meer zin in haar. Op dat moment liet ze zich op me zakken en voelde ik hoe ik wegzonk in haar heerlijke kontje. Wat heerlijk, wat strak en wat warm. Ik voelde hoe ik heerlijk soepel in haar gleed en hoe we samen zuchten van genot. Ze haalde een paar keer heen en weer, zodat het glijmiddel kon verdelen. Daarna stopte ze.

Ze plaatste twee handen op mijn borst en begon haar kont omhoog en omlaag te bewegen. Ik sidderde! Dit was echt super! Wat een heerlijkheid mijn hete lul diep in haar kont te voelen genieten. Vooral als mijn eikel door haar sluitspier gleed werd er heerlijk gesidderd. Ze reed nu ritmisch op mijn harde lul en ik kreunde in dat zelfde ritme mee. Ik hoorde haar mee kreunen. Een hand verdween van mijn borst en ik voelde hoe haar lichaam begon te trillen. Ik vermoedde dat ze zichzelf aan het vingeren of haar clitje aan het verwennen was. Ze begon in ieder geval heerlijk te kreunen en kronkelen. Dti was te veel voor me. Voordat ze me anaal ging neuken was ik al bijna zover, maar nu had ze het af gemaakt: ik voelde een orgasme vanuit mijn gladde ballen aan komen rollen. Ik kreunde luid en kwam heerlijk klaar. Het leek wel of haar kont mijn zaad eruit zoog, zo heerlijk had ik het in haar!

Een halve minuut later kwam ook zij heftig klaar. Ze sidderde en maakte dierlijke geluiden toen ze verkrampte in haar kut en kont. Ik voelde haar sluitspier heftig samenknijpen en was even bang dat dit wel eens pijn kon gaan doen. In haar heftige gekronkel schoot mijn lul uit haar kont. Ze viel half op me, en ik sloeg mijn armen om haar onzichtbare lichaam. Het voelde heerlijk warm en zacht aan. Ze lag even na te schokken en kwam toen tot zichzelf.

Terwijl ze bovenop me lag, fluisterde ze "Nu mag je me zien." en ze trok mijn blinddoek af. Bovenop me lag een leuke vrouw naar me te kijken. Ze was niet al te groot, maar ze had een leuk gezicht, halflang haar en bruine ogen. Ze keek me nog geil aan, en die eerste blik was genoeg voor ons allebei om meteen maar te gaan tongen. Haar lippen waren ook zacht en warm. Ze hadden me al heerlijk gepijpt, alleen gekust dat hadden we nog niet. Zacht en ontspannen lagen we heerlijk in elkaars armen na te genieten van onze orgasmes, begeleid door teder tongen. Haar tong verkende de binnenkant van mijn mond en andersom. Heerlijk warm, nat en genieten.

Dat tongen zorgde er ook voor dat mijn paal stijf bleef en dat ik duidelijk zin in haar bleef hebben. Dat zij er ook zo over dacht bleek wel uit het feit dat ze nu ging verliggen. Ze bracht haar kutje bovenop mijn paal en liet haar schaamlippen heen en weer glijden over mijn paal. Dat was hemels. En als dit al zo lekker was, wat moest echt neuken dan zijn? We besloten dat samen uit te gaan proberen en ze liet haar schaamlipjes tot boven op mijn eikel glijden. Meteen gleed mijn eikel bij haar naar binnen en zonk weg in een heerlijke warme grot van genot!

Ze nam meteen een fijn ritme aan en ik begon tegenritme te geven. Ik voelde dat ik heerlijk diep in haar gleed en dat ik haar kutje heerlijk vulde. Ze kuste me heftig en ik kneep in haar billen. God, was was ze lekker nat in haar kutje.
Haar heupen bewogen ritmisch omhoog en omlaag, daarbij mij paal verwennend. Ik keek naar haar en genoot van haar geile gezicht. Ze leek in trance en keek dwars door me heen. Ze was in ieder geval ver weg. Fantastisch neukend verwende ze me.

Ze kuste me uitgebreid en we hadden het fijn, we keken naar elkaar en zagen het verlangen naar nog veel meer. Alleen die blik gaf ons de aanleiding voor een volgend orgasme. Heet kreunend en gillend bereikten we een heerlijk moment. Daarbij spoot ik haar kutje weer wat natter met wat zaad.

Na deze neukpartij, lagen we weer heerlijk in elkaars armen. We kletsten wat over dingen waar je over kletst als je net met een waanzinnig geil vrouw hebt geneukt. We hielden elkaar vast en streelden en kusten elkaar. Na een kwartier stelde ik voor om samen te gaan douchen. "Oh lekker!" reageerde ze. Even later stonden we samen onder de warme douche en genoten we van elkaars lichaam. Ik kon haar nu eens uitgebreid bekijken. Ze was niet al te lang en wat gevuld. Dat vond ik niet erg, integendeel, daar kon ik erg van genieten.

"Heb je kinderen?" vroeg ik haar. "Ja, twee", antwoordde ze, "waarom vraag je dat?". Ik antwoordde dat ik nogal geniet van moeders, op een of andere manier winden die me op. Hun lichaam is meestal niet meer heel perfect, en toch willen ze er nog leuk uitzien. Van dat alles kan ik behoorlijk genieten.

We zeepten elkaar in en speelden met elkaar. Zij trok me zacht met zeep af. Heerlijk hard gleed mijn dikke pik door haar ingezeepte handen. Elke beweging liet mijn voorhuid naar achteren glijden en weer terug. Tijdens het rukken vermengde de zeep zich met druppels voorvocht die met elke ruk uit mijn eikel liepen. Ik kreunde van genot. Dit was zalig. We kusten, we tongden en ik nam haar gladde borsten in mijn hand. Heerlijk zacht! Mijn ingezeepte hand gleed tussen haar benen. Mijn middelvinger gleed tussen haar gladde schaamlippen door en de zeep zorgde bij haar voor veel genot. Ook zij kreunde heftig.

Samen douchen was fantastisch! We raakten heerlijk opgewonden. Ze keek me geil aan en zei "Nu is het tijd om af te maken waar ik mee begonnen ben..." Ze ging op haar knieen zitten. Ze keek verleidelijk naar boven en begon met zalig teder te pijpen. Haar warme lippen, en haar tong maakte me helemaal gek! Daarbij haar heerlijk handen die me aftrokken en mijn ballen kneedden. Wat een zaligheid. Ik stond in de douchcel, maar kon hierbij maar moeilijk mijn evenwicht bewaren. Ik moest echt uitkijken dat ik niet ging vallen als ze zo door ging.

Ik gaf me toch helemaal over en liet haar vaardige handen begaan. Er veranderde iets in mijn onderbuik en ik voelde de druk toenemen. Ze bleef maar doorgaan en zoog teder aan mijn eikel, haar tong zalig spelend. Ze merkte natuurlijk wel dat ik ging komen, dus voerde ze het ritme een beetje op. Precies goed: ik voelde de schokgolf aan komen donderen. Met een paar heftige schokken kwam ik klaar. Terwijl ik mijn zaad spoot, keek ze me aan, met haar mooie grote ogen en holle wangen. Zo opwindend. "Ohhhhhhh wat lekker! Jezus!!!" Ik stond te trillen op mijn benen. Ik moest me vasthouden, anders zou ik vallen.

Verlekkerd keek ze me aan, liet mijn harde pik uit haar mond glijden en trok daarbij een sliertje zaad uit mijn eikel mee langs haar lippen. Het bleef daar zitten. Ze kwam tegen me aanstaan en kuste me. Daarbij kreeg ik mijn eigen zaad op mijn lippen. Mmmmm, lekker geil! Ik sloeg mijn armen om haar heen en zei dat ik haar echt heerlijk geil vond. "Mmmmm, lieve schat, dit is wat ik het liefste doe: genieten van hete sex!"

We streelden elkaar. Nu wilde ik haar verwennen. Ik wilde haar zien genieten en vooral, ik wilde naar haar kijken als ze kwam. Het moment dat een vrouw een orgasme beleefde vond ik altijd zo mooi om te zien! Ik stelde voor om weer in bed te kruipen. We droogden elkaar af, terwijl we elkaar streelden en kusten.

Eenmaal ik bed vroeg ik haar op haar rug te gaan liggen. Ik streelde haar zachte buik en kuste haar overal. Ze sloot haar ogen en onderging deze tedere behandeling met ingehouden adem. Haar borsten waren mooi, en haar tepels staken boven haar grote tepelhoven uit. Ik zoog zachtjes aan de tepels en ze kreunde zacht. Mijn handen waren op onderzoek uit en streelde haar onderlichaam en benen.

Langzaam kwam ik dichterbij haar kutje. Ik kon nu haar kut eens uitgebreid bestuderen. Mooie dik gezwollen schaamlippen, en daar tussenin was het vochtig. Ik streelde haar dijen en ik streelde haar boven haar kutje. Steeds dichter en dichterbij. Ik merkte dat ze steeds haar adem in hield als ik dichterbij kwam. "Lekker?" vroeg ik haar. "Oh jaaaaah" fluisterde ze zacht. Ik vroeg of ze haar benen uit elkaar wilde doen. Gewillig spreidde ze zich. Ik ging er tussen zitten en boog me voorover.

Ik kuste haar zacht boven haar venusheuvel. Een paar zachte likjes en dan naar beneden. "Ohhhhhhh" steunde ze. Ik ging om haar kutje heen en kuste haar overal. Haar kutje geurde heerlijk, ik verlangde eigenlijk naar het moment dat ze klaarkwam. Maar ik wilde haar tergen. Ik wilde dat ze zou verlangen. Dus bleef ik op gepaste afstand van schaamlippen en clit. Dat merkte zij ook, want telkens als ik haar kuste naast haar kutje, duwde ze haar kutje naar mijn mond. Ik trapte er niet in, en bleef haar tergen. "Ohhh wat gemeen!" kermde ze, "doe het, lik mijn kut!"

Ik besloot haar te belonen en likte heel voorzichtig haar schaamlippen. "Aaaahhhhhrrrrgggg" kermde ze. Ik ging door en liet het puntje van mijn tong naar haar clitje bewegen. Voorzichtig liet ik het puntje van mijn tong over het topje van haar clit springen. Ze zoog de lucht tussen haar tanden doornaar binnen, "oh jaaaa, meer!" was de reactie.

Ik besloot haar niet langer te tergen en voor haar orgasme te gaan. Ik begon snel ritmisch haar clit te likken. Ze begon luid te kreunen en wild te kronkelen. Ik had nog moeite om bij haar schokkende lichaam mijn tong op de juiste plaats te houden. Ik merkte dat ze geiler werd, en wilder. Ik wilde haar een onvergetelijk orgasme bezorgen en bleef haar likken. Haar borsten trilden in haar schokken, volgens mij was ze bijna zover. Ik speelde mijn laatste troef uit. Voorzichtig streelde ik met mijn wijsvinger tussen haar natte schaamlippen. Ze waren ontzettend nat en glibberig. Ik duwde miin vingers langzaam naar binnen en voelde hoe haar schaamlippen zich heerlijk warm en nat om mijn vingers sloten. Eerst langzaam maar steeds sneller sopte ik in haar kutje. Echt soppen, want ik hoorde het natte vocht tussen mijn vingers...

Ik liet mijn vingers spelen in haar kutje. En dat was samen met mijn likken genoeg: haar rug kromde zich en ontspande zich weer. Dat een paar keer, met bijbehorende luid gekreun. Ze sidderde, kwam omhoog en klemde haar benen samen. Mijn hand kon dan wel niet meer bewegen, maar mijn vingers beroerde haar g-spot onveranderd. Ze gilde nu en schokte heftig. Na een paar seconde bouwde ik het af, ik liet haar orgasme uitbranden.

Na een halve minuut opende ze haar ogen en keek ze me loom aan. "Lekker?" vroeg ik haar nog eens. "Man, kun jij niet met me mee naar huis? Als personal assistent of zo? Ohhhhhhh god wat lekker!" zei ze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten