donderdag 4 maart 2010

Marion

Een van de secretaresses op mijn werk is al meer als 10 jaar een collega van me. Ze is gewoon een van de vele collega's. Bij dit bedrijf begonnen toen ze net van de opleiding kwam en nooit van baan gewisseld. In haar loopbaan kreeg ze een vriendje, trouwde en kreeg kinderen.

Ze werkte soms op mijn afdeling, soms op een andere afdeling. Zoals dat gaat in een bedrijf: secretaresses worden soms overgeplaatst. Daarnaast is ze minder gaan werken toen ze kinderen kreeg. Ook volkomen gebruikelijk. Die dagen dat ze werkt, zien we elkaar regelmatig. Op weg naar de kopieermachine, of in de koffiekamer. Soms bij de middagpauze in de kantine. Altijd was ze een van de collega's.

Ze is altijd niet echt uitbundig geweest, zoekt niet de aandacht. Ze verschuilt zich niet echt, maar zoekt ook niet de voorgrond op. Het is wel altijd gezellig kletsen met haar. Over alledaagse dingen, zoals het gezin, de kinderen, of soms de actualiteit.

Ze is nooit de slankste geweest, maar zoals bij veel vrouwen, sinds ze kinderen heeft gebaard, is ze een stuk dikker geworden en gebleven. Komt bij dat ze niet lang is. Met die omvang is het best lastig om je leuk te kleden, maar ik vond dat ze dat best voor elkaar kreeg. Ze droeg altijd leuke kleren die haar goed stonden.

De laatste tijd is me een patroon gaan opvallen. Het is heel subtiel, maar een aantal dingen vallen me op.

Als er iemand jarig is wordt er getrakteerd op gebak en komt iedereen even bij elkaar om de jarige te feliciteren. Daarbij wordt even gepraat. Daarbij komt ze tegenwoordig vaak bij mij in het groepje staan. Nu hebben we altijd wel gezellig kunnen kletsen, maar ze komt altijd naast me staan. Sterker nog, ze staat altijd zo dichtbij dat ze me terloops even raakt met bv haar arm. Het heeft me nooit zo bezig gehouden, maar nu viel het me wel op. Zij begint ook het gesprek, doelbewust vragend naar iets persoonlijks, bv hoe mijn weekend was.

Koffie halen we in de koffiekamer, en daar blijven we ook wel eens hangen voor een informeel gesprek. Daar kom ik haar vaker tegen als andere collega's. En bij de gesprekjes kijkt ze me veel aan. Met van die ogen. Tja, hoe zeg je dat. Niet meteen geile of zaadvragende ogen. Nee, het is subtieler, zeg maar uitnodigend, open. Misschien het net iets langer aankijken, of haar ogen die zich in me boren. Misschien is het haar make-up. Haar frisse blik.

Op weg naar de kopieermachine komt ze langs mijn werkhoek. Daarbij wandelt ze altijd rustig voorbij. Ze beweegt mooi. Ik zie haar dan aan komen en zoek oogcontact. Daarbij kijkt ze me bewust niet aan. Waarom dat weet ik niet, maar het valt me op dat ze mij juist niet aankijkt. Waarom ze hier dan juist weer niet kijkt, ik weet het niet. Maar het viel me laatst wel op.

Over deze dingen dacht ik al een tijdje na, toen er een borrel was gepland. Er was een hele grote opdracht gevallen en na werktijd was er een borrel gepland. Ik was daar meestal wel te vinden, dronk een paar pilsjes en ging dan naar huis. Ik stond aan een partytafel met een pilsje in de hand. Ik was de eerste, en verwachtte mijn collega's elk moment. De praktijk was toch dat afdelingen bij dit soort gelegenheden een beetje bij elkaar blijven staan.

"Heeey!" hoorde ik ineens achter me. Ze kwam naast me staan. "Hai!" zei ik. We keken elkaar aan. Ze had weer die ogen. "Hoe is het met je?" vroeg ze, belangstellend. "Ja, wel goed. Weekend he?" antwoordde ik. "Ja! Ga je nog iets doen?" vroeg ze weer, meteen het gesprek persoonlijk makend. "Nee, ik weet niet. Ik ben alleen thuis morgen, de rest gaat naar een wedstrijd." zei ik.
"Oh? en hoef je dan niet mee?" vroeg ze me. En zo babbelend drong ze steeds dieper in mijn persoontje. Het gesprek werd persoonlijker.

Op dat moment bedacht ik dat ik haar eigenlijk een heerlijke vrouw vond. Ineens bekeek ik haar met hele andere ogen. Ik voelde een schokje in mijn broek, merkte dat en vond het een lekker gevoel. Ik vroeg me af hoe ze er onder die toch al leuke kleding uitzag. Ik zag haar ogen, en zag.... verlangen? Lastig, want is het verlangen wat ik zag, of wilde ik dat zien. Haar lichaamstaal was duidelijk, ze stond geheel naar me toe gedraaid.

Terwijl ze praatte keek ik naar haar lippen, ik stelde in eens voor hoe ik die lippen zou kussen, zou voelen hoe ze kusten, ze leken me lekker zacht. Ik bedacht dat ik haar nu in mijn armen zou willen nemen en haar uitgebreid zou staan kussen en tongen, dat ze haar armen om me heen sloeg en dat ze zou zuchten "Oh Jeroen, eindelijk! Dit is heerlijk!"

"...je dadelijk doen?" ving ik nog op, terug van mijn gedachtes. Ik keek haar aan, ze lachte. "Was je even afgeleid?" vroeg ze met pretoogjes. Ze had verdomd goed in de gaten dat ik naar haar stond te staren. Ik keek betrapt en verontschuldigde me. "Geeft niks, hoor. Ik vroeg wat je dadelijk gaat doen?" ging ze verder. Ik zei "Naar huis, hoezo?". Op dat moment zag ik hoe ze haar hand dicht bij mijn arm legde. Haar pink streelde mijn arm. Van haar pink keek ik naar haar gezicht, in haar ogen. Een tedere blik. "Omdat ik.. uh... eigenlijk heel graag met je mee wil..." zei ze. En ze bleef me aankijken.

Oh jezus, die ogen! het waren magneten. We keken elkaar aan en stonden doodstil. Alles om ons heen vervaagde, het borrelgeluiden vervaagde en leken op afstand. In haar ogen zag ik ineens alles wat ze was, hoe ze was, wat ze wilde. Verlangen, hunkering, smachten. Ik wilde dit zolang mogelijk laten duren en dan heerlijk met haar kussen.
Tegelijkertijd zei iets in mijn hoofd dat ik de omgeving moest toelaten, ik moest in de gaten houden of collega's ons zo zouden zien. Met moeite weekte ik me los uit haar ogen en keek even rond. Nog geen collega te zien...

Ik moest haar ook laten weten hoe ik hier tegenoverstond. Ze had me uitgenodigd en ik wilde haar uitnodiging accepteren. Zeker weten! Ik keek naar de tafel, zag haar pink tegen mijn arm. Ik ging dichter bij haar staan en liet mijn arm langs mijn lijf hangen. Ik streelde haar zij. Ik keek haar aan en zei "Dat zou ik heerlijk vinden.... als je mee ging.". Haar ogen werden zachter, liefdevoller.

"Waar gaan ...uh... we dan naar toe? vroeg ze me. Ik dacht even na. Hmm, een lastige. We moest hier in ieder geval weg. Ik zei "Naar het park hier verderop?" stelde ik voor, "daar is het nooit zo druk..." "Ok, is goed" zei ze. Ik streelde haar zij nog eens en we keken elkaar nadrukkelijk aan. Alsof we onze afspraak ook met onze ogen wilden bevestigen. Haar blik straalde verlangen en genoegen uit, alsof ze wilde zeggen "Ik ben blij dat we dadelijk samen gaan zijn".

Ik zag twee collega's aan komen wandelen, dus ik stapte wat opzij en vroeg of ze wat wilde drinken. Daarna ging ik op weg naar de bar. Toen ik met onze drankjes terug kwam stond ze met collega's te praten en even later deed ik mee. Het komende half uur stonden we gezellig te keuvelen, maar onderhuids de opwinding en tinteling van een date met haar. Ik moest af en toe een huivering onderdrukken.

Ne een tijdje keken we elkaar weer aan, en ik zag ongeduld en enthousiasme. Dat was voor mij een signaal om te zeggen dat ik naar huis ging. Ik wenste de collega's een prettig weekend en liep naar mijn kantoor om mijn spullen te halen. Toen ik in mijn auto stapte zag ik haar net uit het kantoor komen, om ook naar haar auto te gaan.

In het park wachte ik bij de ingang. Ik zag haar auto het parkeerplaatsje opdraaien en liep alvast het park in. Een beetje voorzichtig, ik wilde hier eigenlijk niet met haar gezien worden. Ik liep naar een hoekje waar niemand was. Al gauw was ze bij me. Ze stopte vlak bij me. We keken elkaar aan "Eindelijk" zei ze zacht. "Ja".." zei ik, ineens erg verlegen. Ik lachte wat en zij deed mee.

Ze pakte mijn hand en keek me aan. Ik beet op mijn onderlip en keek haar wat verlegen en onwennig aan. "Ik vind het fijn hier, bij jou" zei ze, "en ik vind het fijn dat we afgesproken hebben...". Ik beaamde dat: "Ik ook". Ik streelde haar hand. Ik stapte wat dichterbij, en zij sloeg haar arm om me heen. Ze keek naar me op en haar ogen spraken boekdelen: "Kus me!" Ik bracht mijn mond naar die van haar en drukte mijn lippen op die van haar. Mijn ogen gingen dicht.

Heerlijke gevoelens van fijne warmte werden uitgewisseld. Zachte tintelingetjes maakten zich van me meester. Mijn armen waren nu ook om haar heen geslagen en heerlijk tegen elkaar aan staand voelde ik haar lichaam. Haar warme zachte lijf. Maar het waren vooral haar lippen! Tedere kusjes, heerlijk genieten. Tintelingen. Zacht, warm, nat. Voorzichtig gleed mijn tong tussen mijn lippen door, en streelde haar lippen ermee. Voor haar een teken haar mond te openen en me toe te laten. Ook haar tong bemoeide zich ermee en een zalig tongenspelletje begon. Super! De hele wereld bestond slechts uit ons twee. Het park, het werk, thuis, alles was weg, alleen wij daar in elkaars armen.

Na wat een eeuwigheid leek maakte onze lippen zich los en keken we elkaar aan. "Eindelijk!" schreeuwden ze. We lachten wat schaapachtig. "Zo, daar waren we geloof ik wel aan toe, he?" zei ze wat verlegen met de situatie. "Hmm, ja ik geloof van wel. God, wat lekker!" zei ik en ik beloonde haar met een lief kusje.

Terwijl we daar in elkaars armen stonden en elkaar wat streelden, voor zover mogelijk door onze jassen heen, praatten we over hoe nu verder. Ik durfde nu te zeggen dat ik haar wilde: "Ik zou eigenlijk graag met jou alleen zijn, bij voorkeur in een bed". Ze genoot van deze opmerking en antwoordde "Ik ook lieverd, hoe eerder hoe liever!". Ze ging verder, "Jij was morgen toch alleen?". Ik zei "Ja, wil je ... uh... samen... uh... ergens?". Ik wist ineens niet hoe en of ik haar dat kon vragen. Ze maakte mijn zin af: "Ja, dat lijkt me heerlijk... ik kan morgen naar je toe komen, als je wilt?"

God, wat een zalig idee! Dat zou echt heerlijk zijn. Ik keek haar aan en zag dat ze het meende. Ik twijfelde even, er was even een vaag gevoel om niet bij me thuis te ontmoeten, maar haar blik gaf de doorslag, overtuigde me. "Ok, lijkt me leuk. Uhh... ik ben vanaf 11 uur alleen tot 6 uur 's avonds." "Zal ik dan om half twaalf komen?" vroeg ze. Dat leek me een prima idee. Weer kusten we elkaar, nu heerlijk teder en genietend omdat we wisten dat we een afspraakje hadden. Ontspannen stonden we daar 10 minuten innig omarmd.

Voordat we naar onze auto's liepen, wisselden we GSM nummers uit. Zodat we elkaar konden bereiken mocht ons afspraakje niet door kunnen gaan. Ik reed als eerste weg. Met in mijn hoofd een heerlijk warm gevoel: ik zou haar morgen zien en we zouden samen in bed liggen! Ook in mijn broek een fijn gevoel, dat moet gezegd zijn.

In de auto zoemde mijn GSM. Een berichtje van haar: "Kan niet wachten op morgen heerlijke vent! Ik wil je! xxx" Wauw! Een heerlijk berichtje, ik werd er terplekke geil van!
Die avond kon ik maar moeilijk in slaap komen. Ik lag te woelen, had het warm, gedachtes wisselden elkaar met sneltreinvaart af, werden niet afgemaakt en al weer vervangen door de volgende.

De volgende dag kon ik niet wachten tot ik alleen was. En toen ik alleen was kon ik niet wachten tot zij er was. Gelukkig was ze precies op tijd. Dat bespaarde me een hoop gepieker. Toen ze kwam aanlopen sprong ik op van de bank, waar ik het afgelopen half uur al tien keer was gaan zitten. Ik liep naar de voordeur en deed de deur open. Ze liep meteen door naar binnen, bleef niet staan. Ik deed de deur achter haar dicht. Toen pas begroetten we elkaar. Ik begreep haar precies: ze wilde hier eigenlijk niet door de buren gezien worden.

"He!" zei ze met een stralende lach. Ze kwam voor me staan en we kusten elkaar. "Hai" zei ik, "fijn dat je er bent!". "Vind ik ook, al was ik net wel heel erg zenuwachtig. Ik bedacht dat het niet zo slim was om hier af te spreken, stel je voor dat je buren mij bij jou binnen zien.... nou ja.... ik ben er, maar ik hoop dat ze het niet gezien hebben... toch?" rebbelde ze, waarschijnlijk van de zenuwen. Ik streelde haar armen en keek haar lachend aan, "Heeeeej, je bent er en dat is toch wat we wilden? Rustig maar..." Ze glimlachte en haar trekken verzachten zich. Ze was weer die mooie vrouw van gisterenavond, waar ik zo zalig mee had staan zoenen.

Ik nam haar jas aan en hing die op. Ze pakte haar tas, en even viel er een stilte, wisten we beiden niet wat te doen. Dat losten we op door elkaar nog eens te kussen. Weer eerst elkaars lippen, en daarna onze tongen die elkaar vonden. Haar lippen waren lekker zacht, en ik voelde die tinteling van verlangen. Voorzichtig streelde ik haar lichaam. Mmmmmm, overal zo lekker zacht, vooral haar kont. Zij reageerde ook zo en verkende mijn lijf met haar handen. Haar handen die meer dan welkom waren, ik genoot er heel erg van. Mijn kont, mijn rug, mijn nek. En ja, ik voelde ze ook in de richting van mijn kloppende paal gaan. Ohhhhh, wat heerlijk.

Een schok ging er door heen, dat moest ze gevoeld hebben. Ze ging op haar tenen staan en kusten me zalig op mijn mond. Haar billen werden steviger gestreeld en ik kon mijn hand aan de onderkant van haar billen tussen haar benen laten glijden. Ohhhh, dit was heerlijk! Dat zij dit ook zo onderging bleek uit de lage grom die ze uitstootte. Ze ging weer gewoon staan en we keken elkaar aan. Nu was het overduidelijk verlangen wat ik zag. "Ga je mee?" vroeg ik haar, en met mijn ogen maakte ik een gebaar naar boven. Ze knikte en fluisterde "Jaaa!". Ik pakte haar hand en ging haar voor de trap op. Pas toen realiseerde ik me dat ze er leuk uitzag.

Ze droeg een kort zwart jurkje dat haar forse lichaam precies goed omsloot. Daaronder een grijze maillot en zwarte laarsjes. Om wat kleur te brengen droeg ze een kleurige shawl. Het stond haar leuk. Haar zwarte haar droeg ze los. Boven aangekomen, leidde ik haar de slaapkamer in. Het bed was zonovergoten, door de grote ramen scheen de zon ruim op het bed. Het was er ook lekker warm.

We keken elkaar aan en waren even onwennig met de situatie. Weer kusten we en nu streelde ik haar borsten. Ze waren ook lekker zacht, natuurlijk. Ik had gezien dat het jurkje een rits op de rug had en bracht mijn handen daar naar toe. Ik keek haar aan en vroeg haar "Mag ik?". Haar ogen zeiden gretig "Ja!", en ik wist genoeg. Tegelijkertijd bracht zij haar handen naar mijn broek. Iets dat niet handig werkt, dus ze moest even wachten tot ik haar rits open had. Daarna kon zij mijn broek open maken.

Zo wurmden we elkaar uit de kleren. Daarbij keken we elkaar constant aan. Ik zag iets nieuws. Ik zag verlangen, lust. Moeilijk te omschrijven hoe je dan uit je ogen kijkt of hoe je gezichtsuitdrukking dan is, maar ik herkende het wel. Ik hielp haar uit haar shirt dat ze onder haar jurkje droeg. En ineens stond ze daar in een zwarte BH. Volle borsten, dat was duidelijk. God, wat mooi. Ik streelde haar BH en zij wurmde mij uit mijn shirt. Maar daar had ik helemaal geen tijd voor, ik was gebiologeerd door haar borsten. Ik wilde haar BH uit doen. Zij wist iets beter: ze bracht haar handen op haar rug en deed hem zelf uit. Op haar onderlip bijtend, een beetje verlegen kijkend haalde ze de cups van haar borsten. Wat een mooi gezicht! Mmmm, ze had heerlijk mooi borsten, grote tepelhoven. Ik nam ze voorzichtig in mijn handen.

"Mmmm, je hebt lekkere warme handen..." fluisterde ze en ze sloot haar ogen, "Ja Jeroen, dit is zalig, ga door, oh ja ga door". Teder streelde ik haar borsten en genoot van de zachte huid. Gaandeweg werden de tepels harder en begonnen meer uit te steken. Ze kwam dichterbij en sloeg haar armen om me heen. Ze trok me tegen haar aan, en onze buiken raakten elkaar, en natuurlijk haar zalig zachte borsten ertussen. Oh, dit voelde zo fijn. Zo warm, zo zacht.

We keken elkaar verrukt aan, en kusten elkaar. Naar elkaar kijken, jezus zelfs dat wond ons op. We keken naar elkaar met de wetenschap dat we het samen heerlijk gingen hebben, samen gingen genieten. En dat is toch wel een heel fijn gevoel. Daarbij kwam nog dat we in de volle zon stonden en genoten van de warmte op onze lichamen. Het mooie licht zorgde er ook nog eens voor dat we elkaar goed konden bekijken, het zorgde voor een warme intieme sfeer.

Ik streelde haar kont en vroeg "Mag ik je verder uitkleden?". "Graag lieverd, ik voel me zo fijn hier, zo bij jou. Ik zou heel graag door je uitgekleed worden... door jouw handen...." antwoordde ze. Ik ging op mijn knieen zitten en ritste haar laarsjes open. Ik hielp ze uit te doen. Tegelijkertijd kroelde ze haar handen door mijn haar en trok mijn gezicht tegen haar buik aan. Heerlijk om zo intiem te kunnen zijn. Ik bleef op mijn knieen zitten en wurmde haar maillot omlaag. Mooie blote benen werden zichtbaar. Natuurlijk had ik haar in de zomer wel eens met een jurkje en blote benen gezien, maar nu, nu we samen waren, was het zalig om haar benen helemaal te zien.

Ik streelde ze en keek glimlachend omhoog. Zij lachte terug en ik drukte een zachte kus op haar buik. "Mag ik?" vroeg ik haar, terwijl ik mijn handen aan de bovenrand van haar slipje zette. "Ja alsjeblieft!" antwoordde ze snel. Ik schoof haar slipje naar beneden en zag haar licht behaarde kutje. Wauw! Dit wond me op, mijn hoofd bevond zich vlak voor haar kutje. Ik keek er even naar, en toen naar haar gezicht. Ze beet weer op haar onderlip en bewoog haar wenkbrauwen even omhoog. Dat gebaartje met die onderlip, daar werd ik aardig week van!

Ik liet mijn hand door het schaamhaar kroelen, ze sloot haar ogen en haalde diep adem. "Ohhhhhh" fluisterde ze. Ik ging nu staan en bekeek haar helemaal. Jezus, wat vond ik haar mooi! Ik genoot van elke ronding, van elk lichaamsdeel. Ze sloeg haar armen om me heen en drukte zich tegen me aan. Mijn pik klopte in mijn broek. Jezus wat was dit zalig! Ze merkte het kloppen van mijn paal en zei "Mmmm, lekker om zo naakt in je armen te zijn. Ik voel me heel erg op mijn gemak bij je... Maar nu mag ik".

Ze hurkte neer bij mijn voeten en deed mijn schoenen uit. Daarna de knoop van mijn broek. Ze keek me lachend aan, en liet mijn broek zakken. Ik stapte eruit.Ze streelde mijn benen en mijn buik. Heerlijke zachte handen had ze. Mijn paal was nu overduidelijk aanwezig in mijn onderbroek. En hij klopte. Ergens een beetje een ongemakkelijk gevoel, maar aan de andere kant verlangde ik naar haar handen die mij verder uitkleedden. Dat was ook haar gedachte en ze trok mijn onderbroek naar beneden. Behendig zorgde ze ervoor dat mijn onderbroek niet bleef haken achter mijn paal.

Mijn pik zwiepte uit de onderbroek en toen was ik, net als zij, geheel naakt. Ze kwam weer staan. Glimlachend keken we elkaar aan, en namen elkaar toen in elkaars armen. We genoten van onze naakte lijven tegen elkaar en ik vooral van mijn harde pik die tegen haar buik duwde. We kusten, sloten onze ogen en hielden elkaar innig vast. Ondanks het intense verlangen naar haar, vond ik het heerlijk zo rustig aan te doen. We wisten dat we de tijd hadden, en we wilden alles meemaken en voelen en proberen. Dat hadden we niet zo uitgesproken, maar we vonden het allebei zalig.

Ik streelde haar blote billen en wilde met haar op bed gaan liggen. Ik duwde haar een beetje die richting in en ze pikte dit gelijk op. Ze liet me los en kroop achterwaarts op het bed. Ze ging liggen en ik kwam haar meteen achterna. De zon scheen op onze lijven en we keken elkaar vol verlangen maar ook tederheid aan. We wilden vrijen, maar rustig, zacht en teder. Ze lag op haar rug en ik ging op mijn zij half tegen haar aan liggen. Ik sloeg mijn arm om haar heen en keek naar haar. "Ik vind je mooi..." zei ik haar.

"Mmmm, dat is niet zo, maar ik geniet er wel van als je dat zegt." zei ze. Teder kusten we elkaar een tijdje. Toen vroeg ze "Kom je lekker op me? Ik verlang naar je..". Ik kust haar en zei "Ja, fijn!". Ik rolde op haar en genoot meteen van haar zachte huid, borsten, handen etc. Weer kusten we elkaar en voelde ik hoe ze haar armen om me heen sloeg. Mijn paal was hard en drukte tegen haar schaamhaar aan. Toen deed ze haar benen uit elkaar. Ik lag nu met mijn benen tussen haar benen.

Ze vouwde haar benen naar buiten en opende zich voor me. Bijna vanzelf gleed mijn eikel tussen haar schaamlippen. Dit was goed, dit was fijn. Zonder voorspel waren we toe aan elkaar. We voelden allebei hoe mijn eikel zacht naar binnen gleed. Ze was heerlijk nat, ik was heerlijk hard. Samen leverde dat een verrukkelijk gevoel op. Ik bewoog zo dat ik langzaam steeds dieper in haar gleed. We keken elkaar aan. Ik vroeg haar "Fijn?" "Ja! Heerlijk!" zei ze, "Je bent heerlijk! Ik voel je zo goed in me..." Dit soort zinnetjes maakte me wild.

Langzaam ging het strelen over in kronkelen, en weer later in ritmisch bewegen, en tenslotte stoten. Haar lichaam bewoog heerlijk opgewonden en ik genoot van mijn dikke paal die soepel in en uit haar kutje gleed. Telkens als ik naar binnen gleed, merkte ik hoe ik haar wat oprekte, haar kutje was best lekker strak. En met elke beweging werd er ook meer en meer gekreund. Het ritme was zalig ontspannen, geduldig. We hadden de tijd en genoten van elke stoot. Ze gaf soms mee met de stoot en soms tegen. Beide waren heerlijk.
Na een paar minuten stopten we met stoten, we genoten van hoe we in elkaar waren, en hoe onze lichamen zo intens met elkaar verbonden waren. We keken elkaar aan en zagen het hemelse genot in elkaars ogen en het verlangen om hier voorlopig mee door te gaan. We kusten elkaar lang en teder, dan weer wild en heftig.

Daarna kwam het neuken weer op gang. Haar handen gleden over mijn kont, mijn rug, woelden door mijn haar. Dan strekte ze haar armen zover mogelijk naar boven uit. Ik volgde en pakte haar handen vast. Zo heerlijk uitgerekt was het fijn elkaar te ervaren. Ze sloeg haar benen om me heen en kantelde daarmee haar bekken. Ik gleed nog iets verder in haar. Ze snakte en kromde haar rug. Kreunen, kronkelen, sidderen, strelen, kussen, vasthouden. Alles was zo lekker.

We draaiden om, ik ging op mijn rug liggen, een kletsnatte en kloppende pik fier de lucht in stekend. Ze kwam over me heen zittend op een knie en een voet. Ze leidde me haar heerlijke sappige kutje binnen en kwam op twee knieen zitten. Ze boog zich naar me toe en haar mooi volle borsten bungelden voor mijn gezicht. Ik streelde ze, nam ze in mijn hand, kuste de tepels, beet er zachtjes in. We lachten om ons geluk, zo lekker. Er waren geen woorden nodig, we wisten allebei wat we wilden en hoe. Eindelijk was dit de invulling van ons verlangen naar meer.

Met heerlijke warme gevoelens, niet alleen voor elkaar maar ook door de zon die ons verwarmde, genoten we van elkaar. Ze kwam nu liggen met opgetrokken knieen. Mijn paal was diep en nat in haar. Ze bewoog haar kont heen en weer en wist dat ik het heerlijk had. Toch vroeg ze me "Heb... je... het... fijn?" in het ritme van ons neukspel. "Oh ... jaaa.. god... wat... ben... je... lekker!" antwoordde ik in hetzelfde ritme.

Dit voelde zo goed, zo puur en lekker! We wilden hier eeuwen mee door gaan. Langzamerhand steeg ons genotsniveau. We merkten aan elkaar dat we allebei geiler werden en we wisten dat we het dadelijk heerlijk zouden gaan krijgen. We wilden proberen allebei om dit samen te bereiken. God wat was ze heerlijk zacht. Tintelend raakten onze lichamen elkaar op zoveel plaatsen. Het ritme werd nu stevig, en onze lichamen raakten bezweet. We wisten dat het ultieme dichtbij was. Heerlijk geil keken we elkaar aan. En ineens wisten we allebei dat we er waren.

Er was niets meer aan te doen. Ik voelde de golf aankomen rollen, en ook zij kermde op een vreemde manier. Ze was er ook! Ze haalde diep adem en stortte zich op me neer, met haar buik krampend. Daardoor kneep ze met haar kutje in mijn pik. Die was ook zover en spoot ladingen zaad in haar wachtende en smachtende kutje. Ik hield haar stevig vast en keek naar haar. Ik wilde haar zien komen. Dat was allemachtig mooi! Haar ogen vertelden hele verhalen over de stadia genot die haar lijf nu doormaakte. Ze hapte naar adem en liet de storm uitrazen, net als ik trouwens.

Toen we eenmaal waren klaargekomen, lag ze nog op me. Ze kwam weer wat tot leven en keek me aan. "Dank je wel, zalige schat!" fluisterde ze in mijn oor, "Wat was dat lekker!". Ik beaamde dat en vertelde dat ook ik intens lekker klaargekomen was. Ze rolde van me af, en kwam op haar zij langs me liggen. We keken naar onze buiken: vochtig van het zweet. En mijn pik was lekker nat van haar sappige kutje. "Mmmmm, we hebben zo te zien lekker gesext!" zei ze, waarna we elkaar zachtjes kusten. Met de armen om elkaar lagen we naar elkaar te kijken. De zon droogde onze natte lichamen en schonk ons warmte. Heerlijk. Ik keek in haar ogen en zag nu een verrukt meisje naar me kijken. Ik werd er week van. Dit voelde goed, we wisten op dat moment dat we dit nog vaker zouden gaan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten