woensdag 26 mei 2010

Linda

Lieve lezers en lezeressen,
het onderstaande verhaal is een experiment. Terwijl ik de fantasie aan het virtuele papier toevertrouwde, heb ik er foto's bijgezocht die het beeld in mijn fantasie ondersteunden.
Voor mij wordt het verhaal daardoor meer echt, het komt voor mij meer tot leven.
Is dat voor jullie ook zo? Wordt de fantasie daardoor helderder, of juist niet? Graag zou ik weten wat jullie van het gebruik van foto's vinden.
Als je wilt reageren, dan kan dat beneden, bij de "Reacties".
Je kunt ook klikken op "Mail mij", links boven.
Mucho gracias!
Jeroen
xxx
----
Tijdens de lunch in de bedrijfskantine zie ik haar regelmatig. Ze zit er meestal al samen met haar collega's. Een wat oudere vrouw, ik schat tegen de 50. Ik meen dat ze op de PR afdeling werkt, maar ik ben er niet zeker van.

Er is iets met deze vrouw dat me aantrekt. Rijpheid? Opwindend? Ik weet het niet. Het is in ieder geval zeker dat ze haar best doet er leuk uit te zien. Haar collega's zijn allemaal wat jonger, misschien dat ze daardoor probeer er nog bij te horen? Toch kleedt ze zich niet overdreven jong, zoals je wel eens ziet. Wat ze draagt, dat staat haar mooi, het past bij haar leeftijd.

Zoals nu: het is net wat warmer aan het worden en ze draagt een grijs, donker groen jurkje tot net boven haar knieen. Daaronder kousen en leuke western laarzen, beiden in een bijpassend kleur. Het geeft haar een wat stoer uiterlijk. Haar gezicht is niet meer dat strakke perzikkenhuidje, maar kent lijnen, rimpels en kraaienpootjes. Haar blonde haar draagt ze met een haarklem opgestoken. In haar oren hangen grote ringen. Haar ogen zijn met een lijntje wat opvallender gemaakt. Beetje lippenstift. Ik vind haar een mooie vrouw. Geen klassiek schoonheid, maar wel mooi.

Als ze in de bedrijfskantine is, dan kijk ik regelmatig haar richting op. Op een of andere manier hebben we dan ook oogcontact. Aan haar blik is verder niets te merken, geen interesse of iets dergelijks. Ook vandaag hebben we elkaar weer even aan zitten kijken. Een paar keer zelfs, onze ogen houden net iets langer dan normaal contact.

Ik sta op en breng mijn afval naar de afvalemmer en maak aanstalte om naar mijn werkplek terug te lopen. Dan hoor ik een stem achter me, een stem die ik niet ken "Jij kijkt wel vaak naar me, is het niet?". Omdat ik de stem niet herken en niet weet of dit tegen mij bedoeld is, draai ik me om. Ze staat achter me, ook met haar afval dat ze kwijt wil. Ze kijkt me vriendelijk aan, het was kennelijk toch tegen mij bedoeld.

"Uhhhh, ja..... ja dat is wel zo he?" antwoord ik. Gelukkig is er niemand in de buurt. Ik ga verder: "Maar jij toch ook, jij kijkt toch ook vaak terug....". "Ja, dat is waar" moet ze beamen, "ik moet eerlijk zeggen, ik vind dat soort aandacht wel fijn, ik geniet er wel van".
"Tja, en ik moet eerlijk zeggen, ik vind het fijn om naar je te kijken. Ik geniet daar ook van", zeg ik weer, me meteen daarna in gedachten voor mijn kop slaand, Jezus, dat zeg je toch niet!
"Ja?" vraagt ze me, "wat vind je er dan fijn aan?" Hmmmm, deze vrouw dringt gauw tot de kern van de zaak door!

Ik moet nu wel bekennen. "Uhhh, ja, hoe zeg je dat zonder in de problemen te komen?" maak ik er maar van, "uhhhh, als ik eerlijk ben.... ik vind je een mooie vrouw....". Oh god, hoe kan je dat nou toch zeggen?!?! Maar ze pikt het best aardig op, en lijkt zelfs gevleid. Ze glimlacht weer. "Dat is lief van je, weet je, een vrouw houdt van zulke woorden!". Er komen nu andere collega's aan om hun rommel weg te gooien. Dat ziet zij ook, en ze vraagt me hoe ik heet. Ik geef mijn naam en ze fluistert "Ik bel je zo meteen, Ok?". Aangenaam verrast zeg ik "Ok".
Voordat ze ging strijkt haar hand terloops langs mijn rug. Een fijn gevoel. En gelukkig, niemand die het ziet...

Eenmaal op mijn plek weet ik niet goed aan mijn werk te komen. Ik zit te wachten op haar telefoontje! Ik vraag me trouwens wel af of ze zomaar ongestoord met me kan bellen. Tot schrik realiseer ik me dat ik dat ook niet zomaar kan! Dat maakt me eigenlijk nog het meest zenuwachtig: het feit dat ik niet zomaar alles door de telefoon kan zeggen op een afdeling vol collega's. Het zal in ieder geval best wat vragende blikken opleveren. Meer tijd om daar over na te denken, of een oplossing te bedenken, krijg ik niet: mijn telefoon gaat over.

Met trillende hand neem ik de hoorn op en zeg mijn naam. Haar stem klinkt aan de andere kant "He, met Linda". "Hoi.." weet ik uit te brengen. "Ik neem aan dat je niet voluit kunt praten?" vraagt ze. "Uhhhh nee, inderdaad. Nee, dat gaat niet." antwoord ik op zachte toon. "Dan zal ik het je makkelijk maken, je hoeft alleen maar met ja of nee te antwoorden, goed?" gaat ze verder. Ik merk dat dit me best opwind. "Je kijkt graag naar me" zegt ze weer, "Ik kijk ook graag naar jou, ik vind je erg leuk. En ik zou dan ook graag eens met je willen praten. Heb je zin om eens af te spreken?". Wow..... dacht ik, nu of nooit. "Uhhh ja! Dat lijkt me leuk..." zeg ik, niet in staat meer uit te brengen. "Ik woon alleen, en we kunnen elke avond afspreken als je wilt", zegt ze weer, "dus als je wilt? Vanavond of morgenavond? Kun je dan?"

In gedachte raadpleeg ik mijn agenda, en vanavond moet lukken, er is dan niets. Jezus, realiseer ik me, vanavond al! "Uhhh, vanavond kan het wel..." zeg ik. "Om 8 uur? Kun je dan?" vraagt ze. "Ja hoor, dat is goed" zeg ik. "Ok! Dan doen we dat. Leuk, ik kijk er naar uit!" zeg ze, "En Jeroen?". "Ja?" vraag ik onschuldig. "Ik hoop dat we het heel gezellig hebben vanavond..." lispelt ze nog even in mijn oor. Ohhhh, die klank in haar stem! In mijn ogen klonk het gewoon geil.

Tegen 8 uur bel ik bij haar aan. Met kloppend hart.... De deur gaat snel open en een lachende Linda laat me binnen. Ze is mooi, haar blonde haar hangt nu los. Donkere oogleden, roze lippen en rode nagels. Ze verwelkomt me met een kus op mijn wang. Meteen daarna kijken we elkaar aan, vergeten elkaar los te laten. Mijn gedachte is "Zal ik haar hier meteen verder kussen?" Het moment is er precies goed voor, en straks durf ik niet meer... Zij denkt er het zelfde over en als vanzelf vinden onze monden elkaar. We kussen zacht en ontspannen. Heerlijk is dit. Lippen die elkaar zacht raken, warm, vochtig. Onze tongen willen ook meedoen en we openen onze lippen voor elkaar. Elkaar aftastend, verkennend, proevend. Zelfs dat eerst leren kennen is heerlijk.

Pas na een tijd heb ik in de gaten dat we elkaar ook nog eens staan te strelen en dat we tegen elkaar aan drukken. Mmmmm, dit is heerlijk! Ze heeft een heerlijk lichaam, heerlijk zacht. Na een paar fijne intieme minuten laten onze lippen elkaar los. Ze kijkt me aan, nu ronduit geil. "Kom mee" zegt ze, en ze gaat me voor naar boven. Haar kontje wiebelt voor mijn ogen als we de trap op lopen, haar blote benen en voeten nemen tree voor tree. Haar fel rood gelakte teennagels vallen me op, mooi! Eenmaal boven wacht ze op me en kussen we opnieuw.

Al kussend en strelend komen we in haar heldere slaapkamer. "Mmmmmm, ik wil je!" fluistert ze tussen twee kussen door. En haar handen beginnen me uit te kleden. Ik laat haar begaan, ik vind het heerlijk door een vrouw uitgekleed te worden. Als ik alleen mijn boxer nog aanheb, neem ik het over. Ik wil haar ook uitkleden. Ook dat is leuk om te doen. Al vermoed ik dat er weinig werk aan is bij haar jurkje. En inderdaad, een paar knoopje en het jurkje glijdt ritselend van haar af. En daar staat ze, bloedmooi, in een roze hempje en een zwart transperant slipje.

Genietend en lachend gaat ze op haar bed liggen, neemt niet eens de moeite het dekbed terug te slaan. Met haar hoofd tegen de kussens vraagt ze me bij haar te komen, hetgeen ik maar al te graag doe. Ik lig naast haar en weer kussen we.



Ik leg mijn hand op haar bovenbeen en als vanzelf spreid ze haar benen wat. Mijn hand ligt algauw op haar slipje, waar haar schaamhaar zichtbaar door het transparante deel. Ze sluit haar ogen en haalt diep adem. We kussen opnieuw en mijn hand vindt zijn weg in haar slipje. Heerlijk warm en vochtig voelt het aan. Ik streel haar lipjes, die als vanzelf open gaan. "Owwwwwwhhhhhhh" kreunt Linda zacht. Teder streel ik haar kutje, voel haar zachte lipjes, en het plekje waar de lipjes om het clitje heen samenkomen. Mijn vingers glijden er langzaam omheen. "Ohhhhhhh ga door, dit is zo zalig" kreunt ze weer.

Ik neem de tijd haar zo te laten genieten. Het wind me zelf ook behoorlijk op, ik voel mijn paal groeien en ook kloppen. Er gaan vast druppels uitvloeien. Haar kutje begint lekker glibberig te worden. Tijd om mijn aandacht even ergens anders op te richten. Ik vraag haar even te komen zitten. Lachend komt ze overeind. "Mmmmm, je bent echt een lekkere vent" zegt ze. Ik schuif de bandjes van haar hempje van haar schouders en ontbloot haar borsten. Klein, stevig en roze tepels. Leuk. Mooi. Ik kus de tepels en zuig er zacht aan. Met open mond haalt ze adem en ik hoor haar genieten. Ik geniet zelf van haar zachte borsten en harde tepeltjes. Zo lekker om aan te zuigen.


Gaande weg glijden mijn handen weer over haar heerlijke lichaam. God wat wil ik haar! Al zoenend en strelend gaat ze weer achterover liggen, met haar hoofd in de kussen. Ik help haar uit haar slipje, zodat ik overal goed bij kan. Om haar overgave te benadrukken, spreid ze haar benen voor me. Ik kijk naar haar en zeg "Wauw, wat een mooie vrouw ben je toch!". Een beetje verlegen met dit complimentje kijkt ze naar me en wil ze me naar haar toe trekken. Ik zeg "Nee, ik ben nog niet klaar, hoor". Ik ga met mijn borst over haar buik heen liggen en heb zo beide handen en ook mijn tong beschikbaar voor haar kutje. Ik streel, duw, trek , vinger. Het is heerlijk haar kutje te verkennen en het roze vlees teder te strelen en likken. Ik hoor en voel haar sidderen als ik haar meest gevoelige plekjes weet te vinden..



Op deze manier verwen ik haar een tijd lang. Regelmatig probeert ze overeind te komen of om ze om te laten draaien, maar ik vind het veel te leuk om lekkere kutje te laten genieten. Bovendien is het ook wel aardig haar wat te pesten: ze kan geen kant op, kan niks zien en moet afwachten wat ik met haar ga doen.

Op een gegeven moment draait Linda de rollen om en duwt ze me van haar af. Ze komt overeind, en trekt mijn boxer uit. Dan vertelt ze me op mijn rug te gaan liggen. Na weer wat kussen en tongen laat ze haar handen over mijn borst glijden.... Mmmmm, dit is fijn. Als vanzelf spreid ik mijn benen, en geniet ik van het gevoel dat mijn paal vrij is. Niets wat hem nog bekneld of omvat. Heerlijk. Gebiologeerd kijkt ze naar mijn stevige pik. Met glimmende ogen kijkt ze me aan en zegt "Jij hebt een lekkere dikke pik! Jammie!". Ik schiet in de lach en vertel haar dat ie helemaal voor haar is. Dat laat ze zich geen twee keer zeggen en ze neemt hem in haar hand. Meteen trekt ze de huid naar achter en komt mijn eikel bloot. "Owwwwwwhhhhhh" kreun ik, dit is altijd zo'n zalig gevoel! Die eerste keer als ie wordt vastgepakt en wordt afgetrokken.

Linda blijft aftrekken en dan zie ik hoe ze haar tong over mijn eikel laat glijden. Ik hap naar adem. Jezus wat lekker! Dan houd ze met haar hand de huid strak naar achter en gebruikt haar lippen en tong om mijn eikel non-stop te likken. Ook de rest van mijn paal wordt gelikt en dat is heerlijk. Ik wordt opgestuwd in mijn opwinding. En om het nog fijner te maken neemt ze hem in haar mond, sluit haar lippen erom heen en trekt met holle wangen aan mijn pik. Haar vingers trekken me ritmisch af, terwijl haar mond zacht aan mijn eikel zuigt. En heel terloops, maar ongetwijfeld bewust, gebruikt ze haar nagels van haar andere hand om me tussen mijn benen te krassen.... zalig. Ik word heerlijk verwend door Linda! Ze zit op haar knieen naast me en mijn hand streelt haar kontje, en laat af en toe een vingertje in haar kutje glijden. Nog steeds zo lekker glibberig.



Nu we allebei heerlijk opgegeild zijn, willen we eigenlijk gewoon lekker neuken. Het verlangen naar elkaar is alleen maar toegenomen door de hete belofte van onze lippen en tongen. Linda's kutje is heerlijk glibberig en haar warme schaamlipjes staan wat open, in afwachting van hetgeen ze in zich wil voelen. En mijn paal is hard en stijf en compleet natgelikt. Linda gaat op haar zij liggen en trekt haar benen op. Daardoor komt haar kutje vrij. Ik kom achter tegen haar aan liggen en manouvreer me zo dat mijn eikel tegen haar sappig en gezwollen lipjes aan duwt. Aan haar kreunende geluidjes te horen ben ik op het juiste adres. Ik recht mijn rug, duw mijn eikel tegen haar lipjes aan en schuif dan in een keer helemaal in haar. Heerlijk voel ik haar schaamlippen opensplijten, haar warme kutje zich om mijn dikke paal heel vormen. Omdat we allebei lekker nat zijn, kan ik in een keer helemaal in haar en dat is echt een zalige ervaring. Ik word heerlijk omsloten door haar warme kutje, en dat is een fantastisch gevoel!



Ik sla mijn arm om haar heen, en omvat haar borsten. Mijn gezicht drukt in haar blonde haar. Ik duw mijn paal ver in haar en ik merk hoe ze tegendruk geeft. Samen hebben we het nu heerlijk. Er ontstaat een zalig ritme, waarin Linda haar kutje helemaal vrijgeeft voor mijn paal. Oooo god wat is dit lekker! Linda geeft zich helemaal in mijn armen en ik duw ritmisch tegen haar kont aan. Haar blonde haar raakt in de war, maar dat is ook zo erotisch. Een vrouw die zich helemaal mooi voor je heeft gemaakt en daarna in een heftig sexspel haar make-up en haren in de war laat gaan.

We neuken zalig zo, en genieten intens van onze warme lichamen die in een lekker ritme een zalig gevoel weet te creeeren. Ik streel haar zachte buik en voel mijn paal ook daadwerkelijk in haar onderbuik heen en weer schuiven. Om haar nog wat meer op te winden streel ik haar kutje. Met liefde en plezier laat ik mijn vingers over haar lipjes glijden en trek ze wat uit elkaar. Telkens op nieuw: mijn vingers glijden over haar gezwollen lipjes omlaag en duwen ze dan zo uit elkaar dat de roze natte binnenkant van haar kutje bloot komt te liggen. Ook haar clitje laat zich zo prima verwennen en het is heerlijk om te zien dat ze zich dan helemaal laat gaan.



We veranderen van standje. Mijn hete en natte paal glijdt uit haar gladde kutje. Ik ga op mijn rug liggen en Linda komt op me zitten, maar met haar kont naar mijn gezicht toe. Eerst met haar kontje omhoog, zodat ze mijn pik vast kan houden. Ze richt de glimmende eikel op haar natte lipjes en laat zich dan zakken. Ik zie hoe mijn eikel zich in haar kutje boort en hoe mijn paal er helemaal in verdwijnt. Haar kontje is zo mooi, ik streel haar en houd haar vast bij haar zij.
Dat grijpt ze als teken aan om achterover te komen hangen en met haar armen naast me steunt ze zich af. Dan begint ze met haar heupen heen en weer te bewegen. Ritmisch glijdt daardoor mijn paal in en uit haar kutje en ik hoor het soppen. Dit is een fantastische gevoel.

Af en toe wisselt ze deze beweging af met een beweging horizontaal over mijn heupen. Hierdoor wordt mijn pik gemangeld, maar dat is toch wel een erg lekker gevoel. Daarna weer overschakelen op de vertikale beweging, inclusief het soppen. Alhoewel ik niet veel van haar kan zien, is het toch wel fijn om Linda zo mee te maken, af en toe gooit ze haar hoofd achterover, en kan ik haar blonde haren zien bewegen boven me. Mijn handen kunnen natuurlijk overal bij, en met veel plezier streel ik haar heerlijk neukende kutje. Ik merk weer hoe nat ze is. Ook haar borsten zijn goed te bereiken en teder masseer ik ze. Bij dit alles merk ik hoe ze reageert, kreunend en kronkelend.



Alhoewel het heerlijk is om zo geneukt te worden is het voor Linda wel een vermoeiend standje. Daarom glijdt ze van me af en gaat weer liggen. Weer op haar rug. Ik vraag Linda wat ze graag zou hebben en ze kijkt me wellustig aan. Ze zegt "Als ik mijn benen optrek en jij komt diep in me, dan kun je me zo heerlijk laten komen". Lijkt me lekker en dus trekt ze haar benen omhoog. Ze slaat haar armen om haar knieen heen en zo ligt ze met hoog opgetrokken benen. Haar natte kutje wijdopen en smachtend. Mijn pik is stevig en ik wil niets liever dan heerljk in haar klaarkomen. Haar kutje volspuiten. Ik kom om mijn knieen vlak achter haar zitten en schuif mijn glimmende dikke paal weer diep in haar. Weer siddert ze. Met wijd open ogen laat ze me haar diep nemen.

Genietend van een opzwepend ritme merken we allebei dat het gaat gebeuren. Haar kutje is zo gewillig en sappig, en mijn paal sopt door haar kutsapjes. Een paar minuten genieten we intens en dan merken we hoe een warme gloed zich verspreid. Ik merk dat ik ga komen, ik wil dit zo graag. Ze heeft me al maanden, misschien wel jaren geintrigeerd en nu, deze avond, heb ik het heerlijk met haar. Ik voel het zaad door mijn lijf heen jagen en met een hevige kreun en stijf gesloten ogen, kom ik klaar en spuit het zaad diep in haar.
Ik stort me over haar heen en in de verte merk ik dat ze bezweet is, haar huid is wat plakkerig.
Pas als ik ben bij gekomen, merk ik dat Linda ook is klaar gekomen. Ook zij heeft het zalig gehad. Ze slaat haar armen om me heen. "Mmmmmm schatje, dat was heerlijk, echt geweldig!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten