dinsdag 18 mei 2010

Paula I

Het zijn vreemde tijden: alhoewel treurig werkt mijn geile fantasie gewoon door.... enjoy, Jeroen x

-----

Voor mijn werk kom ik regelmatig naar het buitenland. Vliegreizen, hotels, taxi's, het is vrij normaal voor me. Het lijkt allemaal erg leuk, dat reizen, maar het is wel erg eenzijdig. Je ziet vooral vliegvelden, hotels en taxi's. En die zien er over de hele wereld hetzelfde uit. Het spreekt misschien tot de verbeelding, maar na een paar jaar reizen voor je werk, is er maar weinig spannends aan.

Laatst moet ik naar een cursus. Deze vond in Nederland plaats, maar was eigenlijk niet dagelijks te bereizen vanuit mijn woonplaats. Er werd daarom een hotel geboekt. Op een of andere manier voelde ik me daar erg eenzaam bij. Raar misschien, ik heb over de hele wereld in hotels gezeten en me nooit eenzaam gevoeld. Maar nu ik zo dicht bij huis in een hotel ging voelde ik dat wel zo. Bij de boeking was denk ik ook nog iets fout gegaan, want de kamer die ik had gekregen was erg luxe: de kamer was behoorlijk groot, een groot bed, en een badkamer met een groot bad en ook nog een ruime douche. Dit zou het bedrijf geld gaan kosten, maar ik klaagde niet...

Na de eerste cursusdag reed ik terug naar het hotel. Ik at wat in het restaurant van het hotel en keek wat rond. De meeste tafeltjes waren bezet door een of twee mannen, zoals gewoonlijk. Heel af en toe zag je een vrouw. De zakenwereld is nog altijd een mannen aangelegenheid. Na het eten ging ik naar mijn kamer en logde in op mijn laptop. Controleerde mijn email. Beantwoordde er een paar.

Er werd op mijn deur geklopt. Enigszins verbaasd liep ik naar de deur en bedacht wie mij hier moest hebben. Niemand wist in welke kamer ik zat, alleen van het hotel zelf. Was er een probleem met de hotel-boeking? Nieuwsgierig als ik was keek ik eerst door het spionnetje in de deur. Ik zag een vrouw. Meteen vielen me de rode lippen op. Maar.... maar dat was Paula! Hè?!?! Wat deed Paula hier nu?

Paula boekte alle reizen en hotels in het bedrijf waar ik werkte. Je kon haar beter te vriend houden, want anders kwam je in een slecht hotel, of had je een slechte stoel in het vliegtuig. Ik had overigens niets te klagen, ze deed haar werk prima!

Verbaasd deed ik de deur van het slot en deed open. "He Paula!" begroette ik haar. Met een grote lach op haar gezicht begroette zij me terug "Hai! Je zult wel verbaasd zijn, dat ik hier ben..."
"Ja, dat kun je wel zeggen!" antwoordde ik weer, "Maar kom binnen...". Ik stapte achteruit en hield de deur voor haar open. Paula stapte naar binnen. Terwijl ik de deur achter haar dicht deed, realiseerde ik me dat Paula er toch wel "anders" uitzag als ik haar normaal kende. Ze zag er heel mooi uit, een leuk en toch ook wel bloot zomerjurkje...

Ik was verbaasd! Wat kwam Paula hier doen? En dan ook hoe ze er uit zag: niet alleen haar rode lippen, maar ook haar kleding. Het jurkje, tot net boven haar knieen, blote benen en pumps. Niet zo uitzonderlijk, ware het niet dat ik Paula nog nooit in dit soort kleding gezien had. Het stond haar echt mooi. Het jurkje benadrukte haar flinke borsten en ook haar stevige kont zag er heerlijk uit.

Paula was de veertig al ruim gepasseerd en had overal wat extra. Alhoewel ik dat graag zie, was ze me nooit op deze manier opgevallen. Zoals ze nu mijn kamer binnenstapte was ze een heerlijke verschijning. Maar evengoed was ik verbaasd, dat ze hier was. De verbazing moest op mijn gezicht te lezen zijn, want met een geamuseerd gezicht vroeg ze me "Je vraagt je zeker af wat ik kom doen?". "Uh, ja eigenlijk wel? Is er iets niet in orde met de hotelkamer of zo?", vroeg ik haar.

Ze stond best dichtbij me, maar ik vond het eigenlijk wel een prettige gewaarwording. Met dezelfde geamuseerdheid maar op zachte toon zei ze "Nee, ik kom persoonlijk controleren of je kamer in orde is. Dus, vertel eens, bevalt de kamer? Is het bed goed genoeg?" Om haar woorden te onderstrepen drukte ze een paar keer op het matras om de vering te testen. Ze keek weer naar me op, met een ondeugend lachje, tongetje in haar mond hoek en fonkelende ogen.

Ergens in verte voelde ik iets twinkelen. Ik werd hier week van. Oh man, deed ze dit nu expres? Ik wist echt niet hoe te reageren nu, "Uh.... de kamer is prima in orde hoor.... maar kom jij daarvoor speciaal voor langs?".
Haar gezicht vertederde en met nog zachtere stem zei ze "Heeeee, ontspan je eens.... Natuurlijk kom ik daarvoor niet langs. Ik kom voor jou...". En ze streelde mijn armen. "Voor mij?" vroeg ik, terwijl ik door begon te krijgen waar dit naar toe ging.

"Ja, voor jou, voor jou alleen...", fluisterde ze nu. Ze kwam nog wat dichter bij me staan. Ik keek naar beneden en zag haar heerlijk decolete tussen haar mooie volle borsten. Ze keek me vriendelijk aan. "Weet je," zei ze, "er is niemand die weet dat wij hier samen zijn. We kunnen heerlijk samenzijn en .... genieten. Ik zou dat fantastisch vinden..." En om deze laatste woorden te benadrukken kwam ze nog dichter bij me. Haar borsten streken tegen mijn borst aan en ze sloeg haar armen om me heen.

We keken elkaar aan. Haar rode lippen lonkten en trokken me heel langzaam naar haar toe. Woorden waren niet nodig. Ze likte over haar lippen, bevochtigde ze. Ik merkte dat mijn pik zich bewoog in mijn broek, die werd langzaam stijf. Dit moest ze merken. Ik keek haar aan, en zij mij. Haar reactie was een glimlach, een soort goedkeur. Ze trok hara ene wenkbrauw even op, om met te laten merken dat ze het lekker vond. God, wat was dit magisch. We draaiden allebei onze hoofden wat en openden onze monden. Ik sloot mijn ogen en voelde haar lippen op die van mij. Warm, zacht, vochtig. Onze lippen reageerden op elkaar, het voelde zo fijn en vertrouwd. Teder lieten we onze natte lippen over elkaar glijden. Onze tongen ontmoetten en begroetten elkaar.

Af en toe elkaar even loslatend. Naar elkaar kijken, en zonder woorden weer opnieuw kussen, tongen. Ik sloeg mijn armen ook om haar heen en hield haar stevig tegen me aan. Het was echt fijn haar borsten te voelen. Het dunne jurkje hield geen gevoel tegen. Gewillig hielp ze mee en drukte zich lekker tegen me aan. Ik merkte dat ze haar heupen tegen me aan drukte. Ik gaf me daar ook vol overtuiging. Ze mocht me helemaal voelen.

Strelende handen gingen op onderzoek uit. Ik streelde haar rug, en verkende vanaf daar de aanzet naar haar heerlijk strakke kont. Niet de kleinste, maar heerlijk om te strelen. Ik kneep haar kont en greep in haar jurkje ter hoogte van haar bilspleet. Mmmmm, dit voelde fijn! Ook zij was op onderzoek en ik voelde haar hand op mijn billen. We bleven maar tongen, zo zalig. Zo opwindend. Ik genoot van haar zachte lichaam. Als vanzelf gleden mijn handen naar de zijkant van haar borsten. Ik voelde ook hier weer een heerlijk zacht lijf.

Paula reageerde sterk op de aanrakingen en strelingen bij haar borsten. Ze snoof diep en legde haar hoofd in haar nek. Deze reactie gaf mij het vertrouwen dat ze genoot en dat ik verder mocht gaan. Zonder dat te vragen liet ik mijn duimen langs de zijkant van haar borsten naar haar tepels glijden. Die voelden hard en stevig, door de dunne stof van haar jurkje en haar ondergoed. Alles gaf heerlijk mee, en vermoedde, nee ik wist zeker dat ze geen BH of iets dergelijks droeg. Paula reageerde weer heftig door de aanraking en stootte een donkere kreet uit. God, wat heerlijk om een vrouw zo te voelen en horen reageren.

We keken elkaar weer aan en tongden ontspannen en geduldig. We wilden hier zo lang mogelijk van genieten. Mijn handen masseerden haar volle borsten en Paula liet het toe dat ik ze kneep. Sterker nog, ze kreunde wellustig. Ze kronkelde onder de aanrakingen en draaide haar heupen tegen mijn heupen. En natuurlijk had ik een stijve paal daardoor. God, wat wilde ik Paula! Jezus, ze wond me op, en dat wist ze! Ze legde haar hand op de bult in mijn broek en duwde flink. Mmmmm, wat een fijn gevoel. "Please, kleed me uit!", dacht ik.

Mijn handen vonden de dunne schouderbandjes van haar jurkje, ik schoof ze van haar schouders en kuste haar daar, en ook in haar hals en nek. Ze rook bedwelmend. Ik wilde haar jurkje uitdoen. Ik wilde haar zien, in volle glorie. Die borsten, die maakte me gek. Ik stroopte het jurkje van haar borsten af. De stof stond strak gespannen over haar borsten. Ik trok wat harder, weer wat stof. De stof bleef nu hangen achter haar harde tepels. Een klein rukje en toen sprong de stof naar beneden. Haar borsten veerden eruit. Mijn god, wat een mooie borsten! Heel voorzichtig streelde ik haar borsten, weer de tepels. Schokkend haalde ze adem. Haar borsten waren gevoelig nu. Ik kuste haar daar. Warme zachte huid en harde tepels. Ik wilde meer. Ik wilde haar lichaam! Ik wilde haar overal strelen, aanraken, beminnen, ruiken en voelen.

Haar handen hadden mijn broek inmiddels opengekregen en ongegeneerd liet ze haar warme hand in mijn broek glijden. Oh god, dat was zalig! Ik voelde hoe haar vingers zich om mijn onderbroek heen kronkelde en hoe haar vingertoppen mijn ballen streelde en kneedde. Mmmmmm, zo lekker!

Ze keek me vol verlangen aan, en ik keek met geile ogen terug. Jezus, wat maakte ze me gek. Ik voelde mijn pik dikker en dikker worden en stijver en stijver. Haar handen waren heerlijk bezig. Met het jurkje vlak onder haar borsten was dat een heel opwindend gezicht. "Weet je dat het heel opwindend is, om met alleen dit jurkje en pumps aan in de auto te zitten hierheen te rijden. Dat het nog opwindender is om op de parkeerplaats van het hotel uit te stappen en naar de lift in de lobby te lopen, mijn hakken tikkend, en nagekeken door elke man die er is. Weet je hoe geil het is in de lift je eigen kutvocht van je benen op te doen en je vingers af te likken? En weet je hoe su-per-geil het is om zonder slipje en zonder BH bij deze kamer aan te bellen en te weten dat jij me zo dadelijk gaat opeten van verlangen?"

"Zeker weten dat ik je ga op eten!" antwoordde ik, waarna ik mijn hand onder haar jurkje liet glijden. Ook hier weer zachte, warme huid. Mijn hand gleed tussen haar benen naar boven, tergend langzaam. Ik keek haar strak aan, wilde haar reactie zien. Ze keek me aan, of beter, ze keek dwars door me heen, met haar mond wat geopend. Haar ademhaling ging schokkend. Ze zuchtte wat. Ik voelde dat de binnenkant van het benen nat waren. Ik genoot van het gevoel en nam de tijd haar door haar kutvocht te strelen. "Oh lieverd," kermde ze, "hoger... hoger!" Maar daar gaf ik nog niet aan toe. Uitgebreid smeerde ik haar kutvocht uit tussen haar benen. Telkens weer eenbeetje hoger. Haar ademhaling ging luider, en ook begon ze mee te bewegen. Als ik mijn hand omhoog bewoog, bewoog Paula haar heupen omlaag, verlangend naar vingers op haar kutje.

Na Paula toch wel wat gepest te hebben besloot ik haar haar genot te schenken. Langzaam gleden mijn vingers hoger en hoger. Mijn vingers, ondertussen heerlijke glibberig van haar kutvocht, bereikten haar schaamlipjes. "Owwwwhhhhhhhh" stootte ze een lang zucht van genot uit. "Oeeeeeefhhhhhh jaaaaaaa" was het weer langgerekt, ze gaf zich over aan het genot. Ze wist dat mijn vingers nu bij haar kutje zouden zijn en blijven en ontspande zich wat. Mijn glibberige vingers draaiden zacht en rustig over haar schaamlipjes en ik verkende de vorm van haar kutje. Zo te voelen waren haar lipjes best lekker strak en stonden ze nu open. Mijn vingers waren nog niet naar binnen geweest, maar het zou ongetwijfeld kletsnat zijn daarbinnen.

Ik kuste haar en vond haar bloedmooi, nu ze zo geil keek. Ik wilde haar heerlijk verwennen, wilde met haar neuken. Maar we hadden een hele avond, en ik wilde van alles genieten. Tijd genoeg! Ik streelde haar, kuste haar en vroeg haar of ik haar jurkje helemaal uit mocht doen. Ik zou haar zalige gezette lichaam dan in volle glorie kunnen bekijken. "Ik kan niet wachten, snel!" was het antwoord. Ik schoof het jurkje over haar buik, mooi rond, maar met strakke huid. Precies wat ik zo mooi vind... Het jurkje zakte af, ristelde langs haar benen en bleef rond haar pumps liggen. Jezus wat een mooie vrouw!

"Ik wil jou ook naakt hebben, Jeroen" zei ze en waarna ze mijn broek verder afstroopte. Mijn paal stond strak in mijn onderbroek en wilde bevrijd worden. Maar Paula had andere ideeen. Ze liet haar handen onder mijn shirt glijden en streelde mijn borst. Warme zachte handen kroelden door mijn borsthaar. Ze streelde de tepels en ik huiverde bij de aanraking. Ook mijn pik klopte even. Ze schoof het shirt naar boven en drukte haar rode lippen op mijn tepels, zoog eraan. Wauw! Een schok ging weer door mijn lijf, wat heerlijk! Het shirt ging uit, en mijn onderbroek volgde daarna. Mijn paal, heerlijk bevrijd van de knellende stof zwiepte naar buiten. Paula had dit verwacht en nam mijn lid in haar handen. Ohhhhhhhh, wat een heerlijk gevoel!

Ze keek naar me, vol verwachting, en haalde toen haar hand 1x langzaam heen en weer. God! Jezus! Dat was een waanzinnig gevoel! Zo zalig! Ze moest lachen om mijn ademhaling en mijn reactie. Nog eens herhaalde ze de beweging. "Hmmmmmm, dit vind je wel lekker geloof ik, he?" Ik antwoordde kreunend en bevestigend. "Ohhhhh, jij bent echt aan het genieten! Ik zie een druppel aan je eikel hangen...." en meteen likte ze die met het puntje van haar tong op. Een opwindend gezicht: Paula die haar tong tussen haar rode lippen uitsteekt en mijn eikel aflikt.

Wie op het idee kwam om op bed te gaan liggen weet ik niet, maar we kropen allebei op bed en gingen naast elkaar liggen. We keken elkaar aan en kropen in elkaars armen. Allebei opgewonden begonnen we elkaar te kussen en te tongen. Genieten van onze naakte lijven, met de wetenschap dat we het de komende uurtjes heerlijk gaan hebben. Ik streelde haar zalige zachte lijf en genoot van elke centimeter. Paula rolde uiteindelijk op haar rug en ik streelde haar borsten en haar buik. Mijn handen dwaalden langzaam naar beneden af en bereikte haar kutje weer. Zachte masserend zette ik mijn werk van net voort. Haar schaamlipjes glommen van het vocht.

Paula opende haar dijen wat en ik had een prachtig uitzicht op een heerlijk kutje. Gezwollen donkere schaamlipjes, met daar tussen, duidelijk zichtbaar en glinsterend, een laagje vocht. Ik wreef met de palm van mijn hand over haar kutje, van boven naar beneden. Telkens gleed mijn middelvinger half tussen haar lipjes door en telkens zuchtte ze. Ik zorgde ervoor dat mijn middelvinger telkens wat verder tussen haar lipjes gleed. Op een gegeven moment gleed mijn vinger helemaal haar kutje binnen. En dat was voor het eerst dat ik kennismaakte met haar broeierige en supervochtige kutje. Wat een heerlijkheid!

Nu mijn vinger in haar was, schakelde ik over op vingeren. Mijn vinger ging er niet meer uit, maar penetreerde haar ritmisch. De palm van mijn hand duwde daarbij telkens tegen haar lipjes aan. Ik zag en hoorde haar genieten. Ik voerde het tempo op. Ik wilde haar bevredigen, ik wilde haar zien komen. Mijn hand kletste tegen haar lipjes aan en mijn vinger wreef steeds steviger langs haar g-spot. Paula ging mee in het ritme, "Ahhhh... ahhhh.... ahhhh.. jaaaaa...." Ze kronkelde en met haar handen kneep ze in haar eigen borsten. Het tempo was nu lekker hoog en ik hoopte dat ze zo zou komen, dit kon ik niet lang volhouden. Nog een tandje erbij om haar orgasme te bespoedigen.

Ik zag het gebeuren, aan haar lichaamstaal zag ik dat ze het punt had bereikt, waarbij ze niet meer terug kon. Diep zuchtend, haar hele lichaam achter de zuchten duwend, bereikte ze haar orgasme. Kreunend rolde ze haar hoofd van links naar rechts en grepen haar handen de lakens. Ze kneep ze vast, terwijl de golf van genot door haar lichaam bruiste. Dit was het mooiste wat er is: zien hoe een vrouw door jouw hand klaar komt. Ik genoot mee, en ging daarna half op haar liggen. Ik keek haar aan en kuste haar. Haar kussen waren zacht en teder "Oh Jeroen, dank je jongen, dit was zooooo lekker! Zo hemels!" Heerlijk nagenietend keek ze me aan. Ze sloeg haar armen om me heen en hield me boven op haar. Heerlijk strelen en kussen.

Na wat kussen en strelen keek ze me aan, en vroeg me fluisterend of ik in haar kutje wilde komen, "Het lijkt me zalig als je me nu komt neuken, schatje..."
Ik richtte me op, en Paula spreidde haar benen nog wat. Ik ging tussen haar benen zitten en pakte mijn pik. Geil keek ze me aan, me op die manier aanmoedigend. Ik wreef mijn eikel over haar glibberige schaamplipjes en genoot van dat gevoel. Ook Paula wist het te waarderen, met gesloten ogen lag ze te genieten. Ik drukte de eikel wat tussen haar lipjes en voelde hoe ze meegaven. Ik liet mijn eikel los en drukte door. Met gemak gleed ik naar binnen. Haar kutje was zo lekker nat, dat ik heerlijk wegzonk in warm en glibberig genot. Ik kreunde en ook Paula kronkelde bij dit gevoel. "Kom!" fluisterde ze, toen ik helemaal in haar was, en ze sloeg haar armen om mijn nek.

Ik ging op haar liggen. Genoot niet alleen van mijn paal diep in haar kutje, maar ook van haar heerlijke zachte en warme lichaam en haar heerlijke borsten. We kusten elkaar uitgebreid en met natte lippen. Zalig genietend van dit gevoel namen we uitgebreid de tijd voor elkaar. Heel langzaam begonnen we met ons ritme. Van bijna eruit, tot aan de wortel erin, het was een zalig gevoel. Elke plooi in haar kutje voelde ik, ik voelde haar kutje knijpen en haar lipjes die met lid streelden terwijl ik in- en uit bewoog.

Hier lag een mooie en heerlijk geile vrouw te genieten van mijn neukende paal, vocht uitwisselend, en soppend van genot. Samen maakten we er een heerlijk ritme van, en genoten we van elke beweging. Niet alleen Paula's sappige kutje zorgde voor genot, maar ook het gevoel haar heerlijk massieve borsten met harde prikkende tepels tussen ons in te hebben. En dan natuurlijk de heerlijk geile zwoele blik waarmee ze me aankeek. We hielden onze ogen open en tijdens het neuken keken we elkaar diep in de ogen. Zo ontzettend geil!

Paula ontving mijn paal met wellustig gekreun, elke stoot weer. Met af en toe, ook een luide kreun en ik was er zeker van dat de buurman mee kon genieten. Jammer dan voor hem, ik had hier een zalig geile vrouw die graag geneukt wilde worden en ik voelde me bevoorrecht dat ik haar mocht verwennen. En dat ik daarbij zelf ook intens kon genieten, dat maakte het alleen maar fijner.

Ik voelde hoe mijn orgasme eraan zat te komen en neukte nog wat sneller. Ik wilde spuiten, het was niet meer tegen te houden. Alsof er een tsunami aan kwam, zo vastberaden was ik om haar kutje vol te spuiten. Ik ramde hem diep en ver in haar, keer op keer, en wist het, daar kwam het. "Ja-ja-ja-jaaaaaaaah! Oh goddddddddd!" kreunde ik heftig en liet me meteen op haar vallen. Mijn heupen trilden na en en zorgde voor een intens na-genot. Jezus, en dit was nog maar het begin van de avond....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten