woensdag 2 juni 2010

Denise

Via internet leerde ik Denise kennen. We waren allebei actief in een forum over sex, genot en aanverwante zaken. We hadden ieder onze beweegredenen. Die van haar ken ik niet, maar voor mij, mijn hang naar erotiek en genot is veel hoger als die van mijn vrouw. Als je elkaars berichtjes leest, dan begin je wel met elkaar mee te leven. Zo wist ik (en de rest van de lezers van het forum) dat Denise niet zo lekker in haar vel zat. We wisten van elkaars bestaan, we lazen tenslotte elkaars posts, maar hadden eigenlijk nog nooit direct met elkaar gesproken of gemaild.

Op een of andere manier kwamen we met elkaar in gesprek en voor dat we het wisten ging dat de geile kant op. We schreven elkaar geile mails en wisselden foto's uit. Hete foto's. Zo wist ik dat Denise een mooie vrouw met volle borsten was. Een mooi kontje. De foto's maakten me heet. Dat was natuurlijk ook de bedoeling.

Ergens in haar emails vroeg ze me mijn fantasie te beschrijven. Dat leek me wel wat, ik beloofde haar snel aan de gang te gaan. Ik ging er eens voor zitten. Het zou een speciale fantasie worden, een met Denise in de hoofdrol. Met de foto's die ik had, moest dat niet moeilijk zijn, want ze intrigeerde me. Ik stelde me voor hoe het zou zijn om haar in het echt te voelen, te ondergaan. Dat moest heerlijk zijn.

Een paar dagen was ik bezig met het neerschrijven van mijn fantasie, niet dat ik de hele tijd schrijf, maar ik schreef het hele verhaal neer, en herlas het later nog eens, wijzigde wat en nog eens, en zo nam het een paar dagen in beslag. Ik mailde haar het volgende verhaal:

"We hebben een afspraakje in een hotel, ergens halverwege onze woonplaatsen. Al enige tijd mailen we met elkaar, hete berichtjes. Die werden steeds persoonlijker, natuurlijk ook door de geile foto's die we al uitwisselden. Ze heette Denise, en van wat ik op haar foto's kon zien, leek ze me een hele mooie meid. Ze had flinke borsten, met mooie tepels. Haar kontje was mooi slank. Elke keer als ik die foto zag moest ik denken aan een van haar mailtjes waarin ze zegt "nog een geheimpje , ik vind het heerlijk in mijn kontje geneukt te worden , en zeker als ik het zaad van mijn partner voel binnen stuwen.". Dat maakte wel iets in me los, ht beeld staat me dan helder op het netvlies: ik zie dan een glimmende paal ritmisch tussen haar billen in haar kont glijden, waarbij Denise kronkelt en vooral kreunt van genot.

Ze vertelde me ook dat ze nog nooit was klaar gekomen door vingeren en likken, terwijl haar dat zo ontzettend lekker leek. Vaginaal klaarkomen was geen probleem, maar door vingeren en likken was het nog nooit gelukt. Het leek mij leuk om dat dan toch eens te proberen. Niet geschoten is altijd mis tenslotte. En dat hebben we ook afgesproken: Denise wilde eens graag uitgebreid verwend worden maar niet geneukt. Aangezien ik het heerlijk opwindend vind om een tijdlang een vrouw te verwennen en te zien genieten, zouden we bij onze date dit eens gaan proberen.

We ontmoeten elkaar op de parkeerplaats van het hotel. Alhoewel we elkaar nog nooit ontmoet, weet ik precies hoe ze er uit ziet, van de foto's die we uitwisselden. Bovendien heeft ze me verteld in wat voor auto ze rijdt. Ze staat al te wachten als ik aan kom rijden. Wauw, in het echt is ze net zo mooi als op de foto's. Ze draagt een kort jasje, tas stevig om haar schouder en onder haar arm geklemd. Een kort rokje met daaronder een zwarte legging en laarzen. Haar bruine halflange haar hangt los op haar schouders.

Ik parkeer de auto en stap snel uit, met kloppend hart. Ik vind het spannend, maar wil haar graag leren kennen. We begroeten elkaar onwennig: geven we elkaar een hand of niet? We kennen elkaar tenslotte al aardig intiem, maar hebben elkaar nog nooit aangeraakt. Dat soort dingen. Een beetje opgelaten lopen we samen naar de receptie. Met kloppend hart neem ik een kamer, dit is toch echt niks voor mij, toch iets van schaamte? Terwijl we naar de kamer lopen zijn we wat stilletjes. Eenmaal op de kamer valt er iets van ons af. Jij gaat als eerste binnen, maar draait je meteen om zodra de deur in het slot valt. Je komt vlak voor me staan.

Ik kijk je aan en geniet. Ik vind je mooi. Je hebt grijze ogen en je make-up is bijpassend. Mooie lippen. Omdat ik naar je lippen kijk, zie jij dat als een verlangen om gekust te worden. Je drukt je lippen tegen die van mij. Mmmm, lekker warm en zacht. "Hai" fluister je, vlak voor mijn gezicht. "Eindelijk, he? Eindelijke eens samen, he?" Je houdt je hoofd een beetje schuif als je dat vraagt. Ik knik en kus je nu terug. Ik wil die lippen! We kussen een tijdje zonder woorden, die zijn ook niet nodig. In eerste instantie zachte kusjes, maar al gauw wat heftiger en met meer verlangen. Je kust zalig!

Na een tijdje heerlijk kussen en lichtjes tongen stap je achteruit, en doe je je tas af en jas uit. Je draagt een mooi strak truitje. Je borsten steken mooi af tegen de rest van je lijf. Het was me al opgevallen op een van de foto's dat je goeie BHs draagt, die je borsten mooi presenteren.

"Mag ik je uitkleden?" vraag ik je. Jij zegt welwillend "Oh graag, ik word graag uitgekleed!"
Ik ga aan de slag en begin met je truitje, maar niet voordat we elkaar weer kussen. Je lippen zijn verslavend! Ik wil ze telkens weer. Als je truitje uit is, zie ik dat je dezelfde mooie rode BH als op de foto aanhebt. Wauw! Wat mooi, ik geniet echt van die aanblik. Je volle borsten worden precies zo omsloten dat mijn ogen er de hele tijd naar toe getrokken worden.

"Bevallen ze je een beetje?" vraag je me lachend, en je beweegt afwisselend je ene en je andere schouder wat naar voren. "Oh Denise, zeker weten! Ik hou wel van volle borsten hoor!" antwoord ik. Je komt weer voor me staan, smekend om een kusje. Daarbij zorg je er wel voor dat je borsten me lichtjes raken. Dat maakt me gek! Ik sidder van genoegen en dat heeft ze natuurlijk haarfijn door. Terwijl we weer kussen, wurm ik de sluiting van je BH los. Je geeft wat mee als ik de bandjes van haar schouder schuif en twee seconden later zie ik haar borsten uit de cups komen. Jezus! Wat mooi! De vorm, de kleur, de tepels, alles is zo mooi!

Heel voorzichtig steek ik mijn handen omhoog en raak je borsten aan de zijkant aan. Mmmm, heerlijk warm en zacht. Je kijkt me genietend aan, en ik weet zeker dat ik je heel geil terug aankijk. "Lekker, jongen!" zeg je, "Mmmmm, ga zo maar door...". Je sluit je ogen en geniet van die eerste handen over je borsten. Ik streel ze en proef de warmte, de zachtheid van je huid en de stevigheid van je borsten zelf. Hoe hard de tepels zijn, en hoe bruin het tepelhof is. Je borsten liggen in de kom van mijn hand, en ik streel de tepels met mijn duimen. Je borsten zijn zo lekker warm en zacht en je tepels zijn zo hard...

Jezus, en dit is nog maar het begin! Mijn handen strelen je zij, je rug en glijden dan naar beneden. Je rokje. Het verbergt je kontje, en ik kan niet wachten voordat ik meer zie. Ik wurm het rokje omlaag en daar sta je dan, in je strakke zwarte legging. Geen vorm van je benen wordt verhuld, en toch zie ik nog niks. Om je nu verder uit te kleden moet ik eerst je laarzen uit doen. Je bent me voor en buigt voorover. Oh god! Je borsten hangen ook voorover. Jezus wat een mooi gezicht! Mijn pik klopt nog wat nadrukkelijker. Ik weet zeker dat er al druppels uitvloeien.

Je doet de rits van je laarzen open en doet ze uit. Daarna kom je weer rechtop staan. Bij dat alles bungelen je volle borsten zo mooi, daar wordt ik zo gek van!
Ik neem het weer van je over en steek twee vingers achter de band van je legging, ik pel hem van je lijf af en geniet van elke centimeter die te voorschijn komt. Je heupen, en dan.... het dunne bandje van een string! Mmmm, je draagt een stringetje! Mezelf tartend stroop ik de legging centimeter voor centimeter omlaag, maar geniet ik ook van elk stukje string dat je me toont. Ik zit nu op mijn knieen voor je en kijk vol verwachting naar een zwart driehoekje dat tevoorschijn moet komen. Het komt maar niet. Jezus, dat een zwart koordje je zo op kan winden!

Eindelijk komt het zwart transparante driehoekje te voorschijn. Wauw, ik wurm je legging verder naar beneden, maar mijn aandacht gaat geheel en al uit naar je string. "Geniet je een beetje?" vraagt ze. "Oh jezus, Denise, wat maak je me geil!" fluister ik, "Ik zou je zo willen!". Ze lacht en zegt "Dat geloof ik graag, maar je zult even geduld moeten hebben he? Jij zou mij verwennen, weet je nog?" Dat wist ik maar al te goed, maar het feit dat haar heerlijk neuk-kutje hier vlak voor me was, liet me dat even heel hard realiseren.

Na de legging trek ik ook de koordjes van haar string omlaag. En weer houd ik mijn adem in, als ik zie hoe twee gladde maar strak gezwollen schaamlipjes te voorschijn komen. Wauw, ik zie dat ze vochtig zijn, ze glimmen van het kutsap. Met spijt realiseer ik me dat dit vandaag niet voor mijn kloppende paal is, maar dat ik uitsluitend haar zou verwennen. Ik vraag haar dan ook te gaan liggen, en wel op haar buik.

Ik zie je mooie kontje en meteen komt de drang je lekker te strelen weer boven. Ik ga daarvoor op je bovenbenen zitten. Ik spreid mijn vingers en laat ze lichtjes over je rug glijden, je huid voelt lekker zacht aan. Je hebt je hoofd opzij gedraaid en je mooi haar waaiert uit over het bed. Je ogen zijn gesloten, zodat je helemaal kunt genieten van mijn handen. Ik laat mijn handen alle stukjes rug voelen en strelen. Soms heel zacht, en soms ruwer, of hard duwend.

Na een tijdje vraag ik je of je het fijn hebt. Met gesloten ogen zeg je "Jahaaa, dit is heerlijk, ga maar door....". Ik ga dus door, maar zak nu af naar je zij. Je ligt half op je borsten, maar ik kan er aan de zijkant bij. Teder streel ik ze en ik zie je reageren. Je kwispelt een beetje heen en weer, lekker dus....
Mijn handen gaan verder, op weg naar je kontje. Twee heerlijke billen, met daartussen een mooi bilspleetje. Daarachter het paradijs.... Ik streel je billen en voel hoe heerlijk zacht maar toch stevig ze zijn. Ik masseer ze en weer voel ik je reageren.

Al masserend en strelend merk ik wat je erg lekker vind. Daar concentreer ik me dan op. Ik ga naast je zitten en duw al strelend je benen wat uit elkaar. Je bilspleetje gaat wat open en ook kan ik nu je benen strelen. Vanaf je voeten omhoog werkend kom ik dichterbij je kontje en je kutje. Ik merk aan je ademhaling dat je hier van geniet. Ik streel met zachte handen je bovenbenen van de buitenkant naar de binnenzijde. Vooral daar boven is het gevoelig, je houdt telkens je adem even in.

Mijn handen glijden naar boven tussen je benen, met mijn vingers omhoog, de palmen tussen je benen. Vlak voordat mijn vingers je schaamlippen zouden raken draai ik af en schamp weg langs je bilspleet. "Ahhhhhhhhh" zucht je zacht. Ik wind je nu op, dat merk ik wel. Door je te plagen, ik raak net je schaamlippen niet, en dan ga ik ook nog eens langs je poepgaatje. Plagen is leuk, maar pesten niet en dus ga ik steeds dichterbij schaamlippen en poepgaatje. Ik kijk waar je van geniet en herhaal dat telkens.

Ik zie je schaamlipjes nog natter worden, en zie een eerste druppel erlangs lopen. Mmmm, je wordt gewoon nat onder mijn handen. Ik pak een flesje olie en neem er een scheut van in mijn handen. Ik laat de olie lekker warm worden en laat hem dan onder op je rug lopen. Vandaar wrijf ik de olie uit. Naar boven je rug op, naar je zij, en naar beneden naar je billen. "Mmmmmmmm, wat is dit lekker!" murmel je zacht. Ik ga door en neem nog wat verwarmde olie. Die laat ik over je poepgaatje lopen, zo naar je lipjes. Nu ga ik met teder zachte hand de olie vermengen met je kutsapjes. Ik geniet van het gevoel, net als jij trouwens, want je kreunt nu.

Het is heerlijk je schaamlippen te kunnen verwennen, maar ik heb ook nog iets anders in gedachte. Met nog wat olie smeer ik mijn borst in. Dan kom ik op je liggen. Met mijn borst wrijf ik langzaam omhoog en omlaag over je billen en rug. En, natuurlijk niet toevallig, raakt mijn inmiddels half stijve pik de binnenkant van je dijen. "Owwwwwwhhhhhhh" kreun je van genot, "Oh jaaaa, nog!" Nog een paar keer raak ik voorzichtig zo je schaamlippen met mijn eikel en nog een paar keer kreun je.

Dan vraag ik je om te draaien. Dat daarbij het bed onder de olie komt te zitten deert ons niet, het gaat hier om ons, of liever gezegd, om jou! Als je op je rug gaat liggen, gaan je borsten boven op je buik drijven, een beetje naar buiten toe. Je kijkt me met halfopen ogen aan. "Lekker hoor" zeg je, "ga door!". "Oh ja," zeg ik, "ik was nog maar net begonnen". Weer pak ik een handje olie, die ik na verwarmen in je naveltje giet. Een mooi voorraadje. En van daar kan ik het uitwrijven. Alles komt aan bod, je buik, je hals, je schouders, tussen je borsten, naast je borsten. En dan: je borsten zelf. Daar gebruik ik wat nieuwe olie voor, want niets is zo lekker als een flinke hand olie gebruiken om borsten te masseren.

Dat jij het lekker vindt, laat je me weten door te kreunen, te kronkelen en me vooral heel geil aan te kijken. Dit maakt me dan ook weer geil, dat moet ik dan wel zeggen. De bovenkant van je benen zijn dan aan de beurt, heerlijk streel ik je met geoliede handen. Je wilt nu meer en dat maak je me duidelijk door je benen te spreiden. Je schaamlippen zijn nu super gezwollen en glimmen al van de olie. Maar de voorkant moet nog gedaan worden. Een nieuwe handje met olie vind zijn weg naar je venusheuvel, de bovenkant van je lipjes en je clit. Die clit van je steekt er mooi tussenuit, en lijkt ook wat gezwollen. Mijn vingers gaan op onderzoek uit. Ze strelen je lipjes, en maken rondjes om je clit.

Pas op het allerlaatst raak ik je clit aan en een siddering vind zijn weg in je lijf. En je kreunt heftig "Aaawwwwwhhhhhhh" stoot je uit als ik je clit begin te verwennen.
Ik concentreer me nu op je kutje, dat kutje waar ik al zo lang naar verlang en van droom. Dat ik zo graag zo willen neuken.... maar niet vandaag. Dat was de deal... Helaas, een andere keer.
Gladde warme vingers zorgen voor een tintelend gevoel in je schaamstreek. Je kreunt en kronkelt. Langzaam komen de vingers wat dichterbij je lipjes en af en toe even terloops een stukje ertussen. Je geniet en laat duidelijk merken dat je het fijn hebt.

Tussen je schaamlipjes is het ook glibberig, maar door je kutsap. Ook heerlijk en ik proef het graag! Daarom besluit ik maar eens tussen je benen te komen liggen. Zo dichtbij heb ik een waanzinnig mooi uitzicht op een lekker glad kutje. Ik kruip wat omhoog en kom dan vlak bij je kutje. Ik blaas warme lucht tegen je lipjes aan en je geniet. Dan komen de vingers erbij. Overal waar het je maar genot kan schenken vinden ze hun weg. Geolied of nat van het kutsap.

Ik duw je benen nu verder uit elkaar en je trekt ze op. Daardoor krijg ik een VIP uitzicht op je hele kutje en ook op je poepgaatje. Eindelijk kan ik doen waar ik zo'n zin in heb. Ik begin met je vlak naast je lipjes te kussen. Happen naar adem is het resultaat. Vandaar ga ik teder kussend langs je lipjes naar beneden, naar het stukje tussen je kutje en je poepgaatje. Aan de andere kant omhoog, waar ik uit kom op je clit. Je siddert en kermt. Mijn tong komt naar buiten, en likt over je clitje. Heel zacht, meer is ook niet nodig. Je kreunt luid, het gaat je door merg en been, maar dan wel lekker!

Mijn tong blijft likken en plagen. Je clit, je lippen, de binnenkant van je lipjes, alles komt aan de beurt. Je geniet en als ik je aankijk, lig je met gesloten ogen en blosjes op je wangen te genieten. Dan komen de vingers erbij. Nog nat van de olie en kutsap beginnen ze mee te helpen om jou intens genot te bezorgen. Mijn wijsvingers draait rondjes over je poepgaatje en je kreunt en siddert. Je schokt af en toe. Ik draai rondjes en af en toe stop ik precies op je poepgaatje. Dan houd je je adem in, afwachtend wat dat vingertje gaat doen. Om je te plagen, glijd het vingertje weer verder. Je had verwacht en ook gehoopt dat ik mijn vinger in je kontje zou duwen, maar ik wil je helemaal gek maken.

Dit herhaal ik telkens. Na een tijdje stop ik met je kontje en ga weer over op je kutje. Mijn vinger glijd zacht tussen je lipjes, splijt ze als het ware. Het lijkt wel of heel je schaamstreek overgevoelig is, want alles wat ik aanraak of streel zorgt voor sidderingen door je lichaam. ALs ik dan naar boven kijk zie ik je borsten trillen van genoegen. Ik streel ze gauw even, en knijp even in je tepels. Die tepels met dat mooie grote tepelhof.

Mijn vinger gaat op zoek naar je g-spot. Ik weet dat ik er ben als ik je gekreun en bijbehorende lichaamstaal bemerk. Ik masseer het plekje in je je druipende kutje en maak je gek. Je rolt je hoofd heen en weer. Ik drijf je verder in je genot. Het is me nog niet genoeg. Een tweede vinger er bij, je kut splijt verder open. Een derde vinger blijft buiten je kut en masseer alles rondom je clit. Je clit die heerlijk gezwollen boven je schaamlippen steekt.

Terwijl mijn vingers daar bezig zijn en je eindeloos verwennen, kijk ik naar je poepgaatje. Je lag daarnet wel heel erg te genieten. Eens kijken of dat samen kan. Ik buig me voorover en begin je poepgaatje te kussen. Jaaaah, daar geniet je van, je schrikt in eerste instantie, maar geeft je dan over aan het genot. Na de kusjes komen de likjes, mijn tong draait rondjes net naast dat gaatje en maakt je helemaal wild.

Ik gebruik een vinger van mijn andere hand om je poepgaatje eens extra te verwennen, ik duw zachtjes op het gaatje. Als ervaren kontneukstertje geef je meteen mee, en ontspan je je sluitspier. Mijn vinger glijd soepel in je kontje en dan voel ik hoe je aan mijn vinger knijpt. Je gilt "Oh jaaaa, jaaa, jaaaa ga door!". Ik voldoe maar al te graag aan dat verzoek en duw verder. Dan er weer uit en er weer opnieuw in. Kennelijk is het heerlijk voor je, want je geniet luid kreunend, schokkend en hoorbaar ademhalend.

Ik besluit je niet langer te tarten en je proberen te laten komen. Met al die vingers van beide handen in beide gaatjes, verplaats ik mijn tong weer naar je kutje en lik stevige over je clitje. Je gilt bij elke aanraking en ik heb het idee, dat je zo best zou moeten kunnen komen. Ik versnel mijn vingers en tong wat en dat is inderdaad genoeg. Je gaat de heuvel over en ik zie aan je lichaamstaal dat je zover bent. Je wangen zijn rood, je ademhaling gaat diep hijgend en je handen knijpen de lakens naast je vast. Schokkend dient het orgasme zich aan en brengt je tot in de hemel. Ik probeer zo lang mogelijk vast te houden. Het is altijd moeilijk in te schatten wanneer je moet gaan afbouwen. Maar dit maal lijkt het goed te gaan, na een halve minuut lijkt het gedaan en stop ik met mijn vingers en tong, alhoewel ik mijn vingers er nog wel in laat zitten.

Je ligt zo een tijdje en ik laat je nagenieten. Pas na een minuut trek ik mijn vingers langzaam uit je kutje en je kontje. Dat laat je nog even schokken.
Ik kom naast je liggen. Je draait je hoofd naar me toe, maar kijkt dwars door me heen. Je bent helemaal van de wereld. Ik laat je maar, maar kijk genietend naar je heerlijke lichaam. Ik kijk naar mijn paal en zie een half slappe pik, met een natte eikel. Het was voor mij heerlijk om je te verwennen en je zo te zien genieten.

Je komt langzaam bij en begint weer te reageren. "Jezus...." is het voorlopig. Ik streel je buik en jij streelt mij. "Jezus," is het weer, "god wat was dat lekker zeg! Weet jij wel dat dit de eerste keer is dat ik door vingeren en likken klaargekomen ben?". Ik geloof mijn oren niet en vraag vol ongeloof "Ben jij nog nooit door vingeren en likken klaargekomen? Dat gelooft toch niemand..." "Toch is het zo", zeg je. Tja, dan is het wel een compliment voor mij. Maar ook voor jou, dat het je nu toch gelukt is!

Je rolt naar me toe en kijkt me met nog steeds geile ogen aan. "Mmmmm, dit was echt zo lekker, niet normaal gewoon!". Je kust me. Ik streel je zalige lijf en kijk er genietend naar. Jij pakt mijn paal vast en streelt hem. Mijn pik wordt snel weer stijf, want je handen zijn vaardig. Ze schenken genot. Bovendien ben ik nu licht ontvlambaar, Ik zou liegen als ik zei dat ik niet verwend hoefde te worden.
Je merkt dat ik snel reageer en je zegt "Ik vind een beloning toch wel op zijn plaats. Jij zou alleen mij verwennen, en we zouden niet neuken, maar je hebt me wel laten komen, en niet zo'n beetje ook. Ik vind dat ik jou best mag verwennen."

Om je woorden kracht bij te zetten duw je me op mijn rug en komt naast me zitten. Je volle borsten hangen mooi, ik geniet daar van. Je hand begint me ritmisch af te trekken. Mijn pik is al stijf, dus je kunt meteen met rukken beginnen en dat doe je dan ook. God, wat zalig! Warme golven van genoegen verspreiden zich onder in mijn buik. Ik sluit mijn ogen. Doe ze weer open, want ik wil je zien verwennen. Je bent een mooie vrouw en ik kijk graag naar je.

Dat is maar goed ook, want ik zie hoe je je voorover buigt en je mijn eikel, met naar achter geschoven voorhuid in je mond neemt. Je sluit je lippen er om heen en kijkt me wellustig aan. Oh god, wat is dit heerlijk zeg, je trekt me af in je mond, maar beweegt je hoofd ook nog heen en weer. Alles is er op gericht mij te verwennen. Intens heerlijk! Ik was al flink op weg, en het duurt dan ook niet lang voordat ik merkt dat het orgasme gaat komen. Jij merkt het ook maar trekt je daar niets van aan. Je pijpt gewoon ritmisch verder. Dt is teveel voor mij en met schokken bevredig je me. Je brengt me in de zevende hemel, een paar golven met zaad spuiten in je zuigende mond en ik heb het heerlijk!

Ook na mijn orgasme liggen we even naast elkaar, kijkend naar elkaar. Dit was een waanzinnige ervaring. Ik heb er intens van genoten. Ik vind het heerlijk je prachtige lichaam te laten genieten, en wordt daar zelf ook wild van. Heerlijk voldaan nemen we afscheid met een lange tongzoen. We weten allebei zeker dat we vanavond al weer mailen om wat na te praten en na te genieten. - Einde"


Dit verhaal mailde ik haar en wachtte op haar reactie. Ik was natuurlijk zeer benieuwd hoe deze fantasie zou vallen. Oh, ze zou er flink van genieten, haar kutje zou drijfnat zijn. Ze zou er best bij weg kunnen dromen met haar vingers of vibrator tussen haar broeierige benen. Ik schreef Denise ook dat ik zelf ook heerlijk opgewonden raakte van deze fantasie. Dat mijn paal al druppelde bij het beschrijven van hoe ik haar uitkleedde, bijvoorbeeld. En de laatste minuten voor haar orgasme. Waar vingers in elk gaatje haar bevredigde. Toen ik aanbeland was bij het stuk waar Denise me gaat pijpen, moest ik zelfs even stoppen met schrijven en maakte ik de fantasie eerst even voor mezelf af. Het beeld dat ze me pijpt en laat komen in haar mond stond me zo helder voor de geest, dat ik daar heerlijk van klaarkwam en een hand vol warm zaad in mijn hand had.

Toen ik de fantasie aan haar doorstuurde, schreef ik dan ook onderaan dat het me geen probleem, nee, dat het me heerlijk leek om deze fantasie werkelijkheid te zien worden. Met een ietswat kloppend hart stuurde ik de fantasie op, het was tenslotte wel een uitnodiging. Aan de andere kant kon ik haast niet wachten op haar reactie op de fantasie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten