dinsdag 11 mei 2010

Lotte IV

Als ik het parkeerterrein van het hotel oprijd, zie ik je auto al staan. Je zit nog in de auto, maar stapt gauw uit als je mij ziet rijden. Nog voordat ik geparkeerd ben, sta je al naast me. Terwijl ik uit stap, zeg ik "Hoi!". Je begroet me vrolijk, en nog voor dat ik de portier op slot heb kunnen doen, kussen we elkaar uitgebreid. Eindelijk! Eindelijk weer samen. God, wat hebben we hier naar uitgekeken. Na een heftige periode van een paar maanden kunnen we nu weer eens samen zijn. Ik sla mijn armen om je heen. Hmmm, het is zo fijn je vast te houden. Ik geniet van je zachtheid.

We kijken elkaar aan. "Eindelijk he?" is het enige wat we nu uit kunnen brengen. We kussen elkaar opnieuw. Heerlijke uitnodigende zachte lippen. We lopen samen naar binnen, naar de receptie. Ik had al een kamer geboekt dus de sleutel is gauw geregeld. Je staat erop meteen je 'schuld' af te betalen, en even later lopen we hand in hand, elkaar voorduren kussend naar onze kamer.

Ik doe de kamer op en laat je voorgaan. De deur valt achter ons dicht, en jij draait je om. Je slaat je armen om mijn nek en kust me meteen vol op mijn mond. Heerlijk, je kust vol verlangen, maar ook vol gevoel. Oh, wat heb ik hier naar verlangd! Minuten lang staan we elkaar te kussen, te tongen, en dan weer naar elkaar te kijken. Woorden zijn nu overbodig, onze ogen zeggen alles wat er nodig is. Ik houd je vast en wil je niet meer loslaten. Ik streel je rug, geniet van je lichaam tegen het mijne aan.

Gaandeweg beginnen je ogen ondeugend te kijken, je geilheid begint op te borrelen. Wat een heerlijk gezicht is dat! Je bijt op je onderlip, je tongetje schiet heen en weer tussen je vochtige rode lippen. Je bent trouwens mooi opgemaakt. Je weet dat ik daar van houd en had me gezegd je best te doen. Prachtig! Zachtjes kus je me en zonder woorden begin je me uit te kleden. Oh wat heb ik dat graag, uitgekleed worden door een vrouw. Ik sta stil en je drentelt om me heen. Laagje voor laagje verdwijnen mijn kleren. Ik zie je graag bewegen, ik vind je mooi. Echt mooi. Mijn half stijve pik is nog niet ontbloot, maar dat zal niet lang meer duren.

Dan kleed jij je uit. Pal voor mijn neus. Je vestje, je topje. Wauw, een mooie zwart transperante BH! Je heerlijke volle borsten, met die mooie tepels zijn zichtbaar. Ik zou ze zo willen strelen, willen masseren, maar ik blijf staan. Dit is jou spelletje. Je gaat verder, je doet het ritsje van je rokje achter je open. Je schuift het rokje over je ietwat stevige heupen naar beneden. Ik zie dat graag, ik vind dat gezette best mooi bij een vrouw. Zo ook bij jou.

En dan... jezus, het rokje zakt op je enkels, je draagt zwarte jarretels, en zwarte kousen en .... verder niets. Hmmmmm zo lekker, je blote kutje is te zien onder een klein toefje haar op je venusheuveltje. Wauw! Dit wind me op: mooie kousen en jarretels en een bloot kutje. Je bijt weer op je onderlip. God meisje, wat maak je me gek. Mijn half stijve pik klopt wat in mijn boxer. Maar ik hou vol en blijf staan. Je stapt uit je rokje en ik bekijk die mooie pumps. Ze staan je inderdaad heel mooi, heel bevallig. Je had ze me al een keer laten zien op msn. Je komt naar me toe en blijft valk voor me staan.

"Maak ik je een beetje gek", vraag je me, terwijl je je handen op je rug brengt om je BH los te maken. "Oh ja, schatje!" antwoord ik best opgewonden, "ik verlang naar je". Je doet je BH los en even later kan ik zien hoe je massieve borsten vrij hangen. Zo mooi! Ik ben daar zo dol op! Weer dat tongetje in je mondhoek als je me ontdeugend vertelt dat ik nog niet helemaal naakt ben en dat je daar toch eerst iets aan moet doen. Je gaat op je knieen voor me zitten en trekt met je handen aan weerszijde mijn boxer naar beneden.

Mijn stijve pik zwaait naar voren, bijna tegen je gezicht aan. Ik ben nu helemaal naakt en sta voor je. Jij bent op ooghoogte met mijn pik, of moet ik zeggen op mondhoogte, want je laat geen seconde verloren gaan. Je pakt mijn paal vast en neemt hem in je mond. Oh god!!!!! Wat lekker, die warmte, die stevige handgreep, het vocht van je mond en daar ook de warmte om mijn eikel! En dat alles tegelijk en ineens. Jezus, jij weet precies wat ik heerlijk vind!

Je gata meteen over tot het zaligste wat er bestaat: je pijpt me, vol overgave. Je hand trekt me lekker stevig af en je lippen en tong maken het een groot feest. Wat een genot. Ik kijk naar je, want dat is zo geil, en sluit mijn ogen, zo heerlijk is dat. Een paar minuten lang ben je heerlijk bezig en laat ik me gaan. Ik heb de grootste moeite om rechtop te blijven staan.

Als ik naar je kijk, zie ik je verrukkelijke borsten heen en weer deinen in het ritme. Je kijkt me geil aan en je rode lippen met holle wangetjes zuigen lekker aan mijn pik. Man wat een zalig gevoel...

Ik wil jou ook verwennen, en neem je in mijn armen. Je laat mijn natte eikel uit je mond glijden en als je staat duwt ie tegen je buik. Ik geef er niks om, ik wil jou laten genieten. Terwijl je staat leg ik mijn handen over je kontje en op je venusheuveltje. Vandaar glijden vingers over je kutje. Je lipjes zijn gezwollen en nat. Een van mijn vingers glijdt tussen je lipjes in en streelt je binnenlipjes. Je legt je hoofd in je nek en geniet. Je zucht en kreunt en fluistert "Jaaaaaaa, ga door!" Met liefde en plezier, meisje. Dit is zo heerlijk om te doen!

Ik kus je teder op je lippen terwijl ik je vinger. Mijn hand op je kont streelt je daar ook. Een tijdje streel en vinger ik je en ook jij hebt moeite om te blijven staan. "Ga lekker op bed liggen", stel ik je voor. Je weet wat er gaat komen en kijkt me genietend en glimlachend aan. Je gaat op bed liggen en ik kom naast je zitten. Je strekt je armen naar me uit en ik kruip over je heen. Je slaat je armen om me heen en ik kan niets anders dan op je komen liggen. We kussen opnieuw. Je kijkt me diep in mijn ogen en fluistert "Kom je in me, lieverd? Ik verlang er zo naar"

Ik wil jou ook en ik weet dat je me in een keer helemaal in je wilt. Graag voldoe ik aan je verlangen. Ik duw mijn eikel tegen je natte lipjes aan, ze geven makkelijk mee. Dan duw ik door en spijt je kutje open. De eikel verdwijnt en ook mijn dikke paal glijdt er helemaal in. "Ooowwwwwhhhhhhhhh" stoot je uit. Oh god! Wat voelt dit toch lekker! Wat een intens heerlijk gevoel is dat toch elke keer weer. Je krampt in je buik en daardoor kom ik nog iets verder in je. Je kutje is zalig vochtig en glibberig, en daarnaast heerlijk warm.

Ik kom op je liggen en weer kijken we elkaar in de ogen. In onze ogen is het te lezen: we willen neuken. Eerst heerlijk teder, een hernieuwde kennismaking zeg maar. Dan sneller heftiger dieper. En tot slot wil jij van achter geneukt worden, diep, lang, heftig en hard. Maar het begint langzaam, heerlijk voelen we allebei hoe ik je vul en weer terugtrek. Telkens weer. We strelen elkaar, kussen elkaar en neuken onze heupen tegen elkaar. Dit is zo intens, zo vol verlangen!

Minuten lang neuken we. Als ik de voortekenen goed herken ben je op weg naar je eerste orgasme. Ik duw mijn pik wat dieper, in de hoop dat de wortel van mijn paal tegen je clitje drukt en je zo nog wat meer laat genieten. Je kreunt inmiddels heerlijk luid. In het begin was ik bang dat dat ergens anders ook te horen zou zijn, maar nu geef ik er niks meer om. Ik wil enkel dat je het heelrijk hebt en daar mag je voor kreunen zoveel je wilt. Je kronkelt ook onder me, je heupen draaien, kantelen, geven mee, werken tegen. Alles in de jacht naar dat orgasme.

En dat dient zich onverwacht snel aan. Sidderend laat je je gaan. Het is zo mooi om te zien als je komt. Je gezicht, dat normaal vrolijk is kijkt dan ineens heel serieus. Zo mooi! Ik houd even in, laat je even bijkomen en je orgasme over je heen walsen. We strelen, kussen en dat alles terwijl ik nog steeds stijf in je ben. Ik begin weer opnieuw en neuk gewoon weer verder. Zalig is dit en ook jij geniet er van. Je geeft mee, probeert mij ook op te winden. Dat lukt je prima, het is zo lekker!

Ik geniet ook zo van jou, je kutje is nu zo ontzettend nat dat de stroompjes kutsap over je benen naar beneden zijn gelopen, in je kousen. Het wind me alleen maar meer op en ik voel dat er iets aan zit te komen. Daarom stop ik en stel ik je voor op op je handen en knieen te gaan zitten. Je weet dat het lekkerste nu komt en bied me je kontje aan. Mijn eikel glijd opnieuw je sppige kutje binnen en meteen gaan we over tot het neuken. Ik houd je bij je middel vast en kan me zo goed tegen je aantrekken, Het ritme is fijn en ik voel je borsten heen en weer deinen. Je kreunt, laat je af en toe op je borst zakken en komt dan weer omhoog.

We weten allebei wat er dadelijk gaat gebeuren. Je gaat weer een heerlijk orgasme bereiken. Maar ik ga ook komen, en dat weet je niet. Ik probeer het te timen, maar dat is niet zo eenvoudig. Dit keer is het misschien toeval, maar wonderwel lukt het: jou knetterende orgasme valt samen met het mijne! Ik voel de spanning opbouwen in mijn onderlijf, de druk toenemen. Pompend voel ik mijn ballen hun werk doen en met een paar krachtige stralen voel ik mijn zaad in je kutje spuiten. Dat alles terwijl jij luidkreunen een tweede orgasme over je heen laat komen. Je zakt op je buik en ik blijf op je rug liggen. Ik wil zo dicht mogelijk tegen je aan zijn nu. Wat een moment, wat een heerlijk superieur gevoel is dat. Alsof ik de hele wereld aankan!

Ik glijd van je rug af en jij gaat op je rug liggen. Meteen ga ik weer op je liggen. Ik wil heel dicht bij je zijn en dit is de manier daarvoor. Heerlijk in elkaars armen liggen we na te genieten....

Langzaam komen we bij en kletsen we wat. Ik vertel dat ik een verrassing voor je heb meegebracht. Jij zegt dat ik dat niet mag doen, maar je weet het, ik kan dat niet laten. Overigens is het een ander soort verrassing als dat je denkt. Uit mijn tas haal ik een fles Champagne en ook een paar touwen. Je moet lachen, want we hebben het er wel eens over gehad: de fles Champagne is gewoon lekker, maar kun je prima gebruiken bij bv het likken. Lekker wat koude Champagne over je kutje heen gieten, het tintelt lekker door het koolzuur, en dan met mijn warme tong oplikken en wegzuigen. Hmmmmmmm!

Met de touwen kunnen we elkaar losjes boeien en elkaar helemaal gek maken. Misschien wel in combinatie met de Champagne. Ik zet de fles en touwen op het nachtkastje en kom weer naast je liggen. Zover is het nog niet, we willen eerst lekker samen zijn. We strelen, we masseren, we kussen en zoenen. Gaande weg worden weer opgegeild en weten we dat we weer gaan genieten. Ik wil je kutje likken, dat vind ik zo lekker om te doen. Het gevoel dat het puntje van mijn tong en mijn lippen en nog een paar vingers jou tot ongekende hoogte kunnen brengen geeft me zo'n fijn gevoel!

Ik om tussen je benen liggen en brengen mijn lippen vlak voor je drijfnatte kutje. Ik begin met likken, eerst je lipjes, daarna rond je clitje. Al gauw doen mijn vingers mee en spelen met je lipjes. Strelen, duwen vingeren. Ik ga op zoek naar je clitje. Ik vind het zo lekker je daar te verwennen, het is zo'n gevoelig plekje. tegelijkertijd lik ik stevig aan je clitje. Je kronkelt lekker onder mijn handen en lippen. Je geniet met volle teugen. Ik begraaf mijn mond op je kutje, met mijn tong erin. Mijn neus duwt tegen je clitje aan. Tegelijkertijd strelen mijn vingers de onderkant van je kutje en ook je poepgaatje. Je schokt en ik weet dat je weer eens gaat komen. Zo heerlijk om je weer te zien gaan! Mijn tong heeft bijna kramp, maar wat een voldoening als je komt. Na afloop bekijk ik je kutje, ik vraag me wel eens af of je niet moet drinken om al dat vocht dat uit je kutje is gelopen weer aan te vullen...

"Lieverd?" vraag je me, als je weer wat bent bijgekomen, "mag ik jou vastbinden?". Verrast kijk ik op. Eigenlijk spreekt me dat idee wel aan! Ik fantaseer er wel eens over om geheel gespreid vastgebonden te liggen en dan gruwelijk lekker verwend te worden. Ik stem in en voordat ik het weet lig ik op mijn rug gespreid gebonden, elke ledemaat aan een eigen poot van het bed. Het is een lekker gevoel, zo machteloos te liggen. Jij loopt in je jarretels, kousen en met hoge hakken rond het bed, en ik wil je! Ik verlang naar je! Ik ben benieuwd wat je gaat doen. Maar je hebt de tijd. Af en toe streel je me.

Mmmmmm, je doet dit express! Je maakt me gek! Dan pak je de fles Champagne en opent hem. Je neemt een slokje en geeft mij ook wat. Het loopt wat langs mijn lippen in mijn nek. Je likt het af en kust me. Je bijt lachend op je onderlip en kijkt me genietend en ondeugend aan. Dan zak je naar beneden. Weer een plasje Champagne op mijn buik, weer likken. MMmmmm lekker! Verder naar beneden. Een slokje over mijn stijve pik. Koud! Je likt voorzichtig. Ohhhh wat lekker! Nog een slokje. Weer de kou! En dan neem je hem in je mond! Ohhhh wat lekker warm. Je pijpt lekker en geduldig, je rode lippen, zo heerlijk!

Dan neem je een slok in je mond. Je kijkt me strak aan en beweegt je mond naar mijn eikel. Zonder te knoeien neem je mijn eikel erbij. Owwwwwwhhhhhhhhhh, das lekker! Koud en warm en tintelend en zacht en .... God!!!!! Dit is zo waanzinning fijn. En om het helemaal af te maken begin je ook nog eens af te trekken. Omdat ik me niet kan bewegen kan ik niet "sturen". En het geeft jou de gelegenheid met me te doen wat je wilt. Telkens een slok Champagne en dan pijpen en aftrekken. Het diirt dan ook niet lang voordat ik heftig kronkelend in je zalige mond klaar kom. De Champagne vermengt zich met mijn zaad. Je houd je mondje stijf dicht en komt boven op me liggen. Je drukt je mond op die van mij. Ik kus je en jij mij. En dan, heel voorzichtig open je je mond. De Champagne en mijn zaad lopen in mijn mond. Een deel loopt erlangs weer in mijn nek, maar je likt me heerlijk schoon. Ohhhh wat een zalig geil gevoel! Dit is zo intiem!

We hebben een fantastisch fijne en geile dag en genieten tot het laatste moment.

------

Vandaag zou zo'n fantasie als hierboven werkelijkheid geworden zijn. We zouden een hele fijne lange dag samen zijn. We zouden ongetwijfeld een heerlijk erotisch avontuur vol liefde, passie, vuur en vlam beleven. Maar er kwam iets tussen dat deze dag onmogelijk maakte. Dat en eerdere mislukte pogingen om samen te zijn, deed ons allebei beseffen dat onze relatie niet vol te houden is. Met intense pijn in ons hart moeten we besluiten dat we zo niet verder kunnen gaan. Er heeft niemand schuld aan, het is de situatie waar we ons in bevinden, die ons tegenwerkt. Dat machteloze, het feit dat niemand er schuld aan heeft, maakt het moeilijk. God, wat voel ik me ellendig...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten