donderdag 22 april 2010

Ineke

Ze is een lange vrouw, net zo lang als ik zelf. Lang blond haar, maar toch niet echt stevig. Het zit allemaal op de juiste plaats. Wel heeft ze lange benen, heerlijk lang. Ze is tegen de veertig, moeder van een paar kinderen, ik zie haar wel eens in de stad fietsen. Ze besteed aandacht aan haar kleding, draagt meestal leuke rokjes en laarzen.

Maar dit keer is het echt leuk. Ik zit in de bedrijfskantine te eten. Zij zit een paar tafels verderop. Ze zit schuin naar me toe, als eerste aan een tafel. Ik heb een prima blik op haar en zit haar schaamteloos te bekijken. Ze is dit keer dan ook wel heel erg mooi: een kort maar strak spijkerrokje, zwarte laarzen met een klein hakje, maar prachtige kousen of een panty. En vooral dat laatste intrigeert me: heeft ze een panty aan of draagt ze echt kousen. Oh god, dat zou zo mooi zijn, zo opwindend.

In mijn ogen is ze in dat geval sexy. Een vrouw die kousen verkiest boven een panty, die heeft een dikke streep voor. Ik bekijk haar uitgebreid maar kom er niet achter.
Haar kousen of panties hebben een patroontje: zwarte banden boven elkaar. Ziet er leuk uit. Ik realiseer me dat ik niet te lang achter elkaar naar haar kan kijken, mijn collega's mochten dit eens merken. Maar ze trekt mijn aandacht als een magneet, ik kan mijn ogen niet van haar af houden. Ik moet wachten tot ze opstaat, misschien zie ik dan iets.

De komende vijf minuten gebeurd er niets, maar dan maken haar collega's aanstalte om op te staan. Mijn ogen zitten nu vast aan haar benen net onder haar rokje. Wat er ook gebeurd, ik moet het weten! Dan gebeurt het: ze draait haar even been naar de zijkant van haar stoel, mijn richting uit, en een seconde daarna haar andere. Maar in die ene seconde kan ik onder haar rokje tussen haar benen kijken. Ik zie nog meer banden, maar eerlijk gezegd: of er ook een boord van kousen zit is net niet te zien. Balen...

Ik kijk haar na en zie haar weg lopen, lange benen, dansend lang haar. Heerlijk! Een paar minuten later is ook de pauze van 'onze tafel' voorbij en staan we op om terug naar de werkplek te gaan.

Een paar dagen later moest ik wat halen op de afdeling klantbeheer. Ik besloot met de lift te gaan, en drukt op het knopje. Toen de lift er was, gingen de deuren open. Ik stapte in, en liep bijna tegen *haar* op. My God! Ze droeg haar heerlijke rokje en mooie laarzen weer! Ik glimlachte naar haar, en ging in dehoek van de lift staan. Weer onbeschaamd staarde ik haar aan, of haar benen dan. Weer die prachtige kousen/panty. Die stonden haar echt leuk, of nee, eigenlijk: lekker! Ze was echt een mooie vrouw. Met kraaienpootjes, maar dat maakte het juist zo mooi.

Haar kousen/panty bleef me intrigeren. Ik stelde me zo voor dat ik haar hier en nu zou vragen "Zeg, sorry dat ik het vraag, maar is dat een panty of draag je echte kousen?". Ik dacht daarover na, of ik het zou durven, of niet. Zou ze het kunnen waarderen of rende ze meteen naar HR om me "aan te geven"?
Ineens draaide ze haar hoofd naar me toe en glimlachte. Ze zei "Dat zijn inderdaad kousen, ja .... vind je ze mooi?".

Ik schrok me wild! Hoe wist ze dat ik dat me afvroeg?!?! "Uh... Hoe.... Nou kijk.... He? ...." was mijn verwarde reactie. Ze moest lachen "Je bent makkelijk te doorgronden, kerel!" zei ze, "ik kon zo zien wat je dacht... maaruh, vind je ze mooi?".
"Nu of nooit" dacht ik, en zei "Ja, ik vind ze heel erg mooi. Ik mag er graag naar kijken."
Ze glimlachte en keek me even bestuderend aan. "Iets zegt me dat je ze wel meer dan heel mooi vind, toch?" vraagt ze me, direct op de man af. "Ja, dat moet ik wel toegeven... het wind me heel erg op..." en terwijl ik het zei, keek ik naar de grond. Toch verlegen met de situatie.

"Weet je, daar geniet ik dan weer van, dat een man daar opgewonden van raakt...." zei ze, en weg was ze want de lift was op haar verdieping aangekomen. Ik moest nog verder omlaag en bleef staan.... ook omdat ik verbouwereerd was dat zo'n klein gesprekje zo'n wending kon nemen. Ik bleef lang nadenken over haar. Ik wist niet eens hoe ze heette, of op welke afdeling ze werkte. Ik wist zelfs niet of ze me nu voor de gek zat te houden of dat ze met me flirtte. Misschien speelde ze een beetje met me? Gedurende de rest van de dag dacht ik nog regelmatig aan haar, wilde ik haar weer tegenkomen op de gang. Maar dat gebeurde natuurlijk niet.

Een van de volgende dagen kreeg ik 's middags een email van ene i.dewaal in mijn mailbox, met als onderwerp "Lift". Geen idee wie het was. Ik opende het berichtje, dat las "Lift 14:45, grt Ineke". Toen wist ik natuurlijk meteen wie Ineke was! Ik was blij en onzeker tegelijk. Blij dat Ineke me nog eens in de lift wilde zien. Maar ook onzeker: was de vrouw in de lift wel Ineke? Of werd ik in de maling genomen. Ik keek rond over de afdeling, om t ezien of er iemand lachend naar me zat te kijken. Nee, natuurlijk niet, en bovendien kun je niet zomaar een mail versturen vanuit een willekeurig adres. Nee, natuurlijk zou ik met de lift gaan.

Om 14:47 stapte ik in de lift en zag haar meteen weer staan. Ze lachte me toe en zei "Hoi! Toch gekomen? Ik ben al 2 keer op en neer gegaan, dacht eigenlijk dat je niet meer zou komen...". Ik lachte wat verlegen en zei "Neenee, ik wilde zeker komen, je uhhh.... intrigeert me!" "Oh ja?" was haar antwoord, "intrigeren? Of bedoel je dat je me gewoon 'lekker' vind?" Jezus, deze vrouw wist meteen tot de kern van de zaak te komen.... "Uhhh, ja, ik vind je wel ... uhhh... lekker ja..." antwoordde ik met en toch wel rode kop. "Zie je wel, zo moeilijk is het toch niet om dat toe te geven... ik vind jou ook een lekker ding, weet je dat?" ging ze verder.

Geschokt maar toch ook wel gretig keek ik haar aan. Ik wist even niets te zeggen. Ze ging verder "Ah! kijk, nu heb ik je aandacht. Ja, kerel, ik vind je een lekker ding! Jij kijkt gewoon ongegeneerd naar mijn kousen, en dat kan ik wel waarderen. Ik heb ze tenslotte niet voor niets aan getrokken...".
En terwijl ze dat zei trok ze haar strakke rokje iets omhoog, en gaf me daarbij zicht op de boord van haar kousen. Wauw! Jezus, wat mooi! Mijn pik roerde zich. Omdat de lift op de benedenverdieping was aangekomen, drukte Ineke gauw op de knop voor de bovenste verdieping. De deuren sloten zich weer en de lift vertok omhoog.

"Mooi he?" vroeg ze me. Ik zei "Ja, heel mooi!", en voor mijn doen heel brutaal "Mag ik je vragen of je ook wel eens jarretels draagt?". Glimlachend hoorde ze me aan, en schalks antwoordde ze "Dat zou je wel willen weten he? Zullen we afspreken dat je daar zelf maar eens achter moet komen?". De lift was ondertussen gestopt en weer was ze ineens weg, mij weer verbouwereerd achterlatend. De rest van de dag kwam er weinig van werken, en ook 's avonds was ik er niet echt bij met mijn hoofd.

Er gingen een paar dagen overheen voordat ik weer een mailtje van Ineke kreeg: "Kom je naar de 4e verdieping, kamer IB07, grt liftmeisje". 4e verdieping, daar waren toch de vergaderkamers? Ik keek in het computersysteem in de planning van de vergaderkamers en zag dat ze inderdaad vergaderkamer IB07 had gereserveerd.
Ik stapte in de lift naar de 4e verdieping en liep naar kamer IB07. Die was helemaal achterin.

Ik stapte de kamer binnen en zag haar in eerste instantie niet. Een beetje ongemakkelijk deed ik de deur toch maar dicht. Wilde ik niet betrapt worden misschien? Ik weet het niet, maar het gaf toch een beetje het gevoel van stiekem. Toen ik de deur had dicht gedaan, zag ik haar staan, achter de deur. Ze leunde tegen een rij met tafels. "Hey" zei ze met een lach. "Hoi" antwoordde ik, een beetje vragend. "Ik dacht wel dat je zou komen" ging ze verder, "ik wilde je iets laten zien". En terwijl ze dat zei zette ze haar gelaarzde voet op een stoel die voor haar stond. Het korte spijkerrokje kroop omhoog en liet de boord van haar kousen weer zien.

Met haar hand trok ze het rokje nog wat verder omhoog en daar werd het clipje van een jarretelgordeltje zichtbaar. Jezus! Ik slikte moeizaam. Dit was mooi! Tergend langzaam trok ze haar rokje verder en verder. "Mooi? Doorgaan?" vroeg ze verleidelijk. Ik knikte. Ze ging verder. Er was inmiddels genoeg te zien van haar blote benen. God wat was dit een erotisch gezicht! Een mooie lange blonde vrouw trekt haar strakke rokje omhoog om mij een blik op haar lingerie te gunnen.

Op dat moment fluisterde ze "Kom eens hier bij me..." Ik liep op haar toe, stond voor haar. Ze kwam ook staan, en op haar hakjes was haar gezicht vlak voor me. "Ik zou je heel graag willen kussen nu..." zei ze, en om de daad bij het woord te voegen drukte ze haar lippen op die van mij. Mmmmmm, dit was fijn! Ze had heerlijke zachte lippen en kuste heerlijk. Ze kuste nog eens. Met mijn ogen dicht voelde ik hoe ze haar handen op mijn schouders legde. Ik sloeg mijn armen om haar heen. Streelde haar, genoot ook van haar lange blonde haar dat op haar rug hing. Langzaam gaven we ons aan elkaar over. Maar die lippen! Die lippen kusten zo zalig....

Na een minuut heerlijk tegen elkaar aan staan zoenend, maakten we ons los van elkaar. "Ik zal de deur even opslot doen", zei ze, "ik heb de kamer dan wel gereserveerd, maar je maar nooit of er iemand binnenstapt...". Ze draaide de sleutel om en kwam weer op me af. Weer eindigden we in elkaar armen, maar nu keek ze me eerst eens aan. "Je kust lekker" zei ik. "Dank je, jij ook kerel. En wat mij betreft mogen we best wat verder gaan... ik zou het helemaal niet erg vinden om je handen op mijn kousen of onder mijn rokje te voelen." Zo! Ineke ging graag doortastend te werk, zoveel was wel duidelijk.

Maar ik voldeed graag aan haar verzoek. Dus terwijl zij me heerlijk kuste met een fijne omhelzing, liet ik mijn handen onder haar rokje langs de achterkant van haar benen omhoog glijden. Eerst gleed de boord van haar kousen onder mijn handen door, daarna haar blote benen en tenslotte de ronding van haar heerlijke kont. God, wat voelde dat heerlijk zacht en ook warm. Ineke drukte zich tegen me aan. Ze fluisterde "Ik heb zin in je! Laten we vrijen..." en voegde de daad bij het woord door mijn shirt uit mijn broek te trekken en haar handen onder mijn shirt te laten glijden. Mmmmm lekker, zachte warme handen over mijn buik...

Ze bleef me kussen. Gretig, lekker, tongend. Ik streelde nog steeds haar kont. Ik merkte nu pas dat het blote billen waren, geen stof. Dat betekende een string of niets. Ik was wel nieuwsgierig en kussend liet ik mijn handen wat hoger glijden. Ik voelde een dun bandje aan de bovenkant van haar billen, een string dus. Mmmm heerlijk. Haar handen streelde me op mijn buik en rug en dat was een zalig gevoel. Ik huiverde, en ik voelde mijn paal zich wat klem zetten in mijn onderbroek. Ze drukte zich tegen me aan en ik wist dat ze mijn pik voelde. We keken elkaar aan en wisten het: we wilden elkaar. Hier en nu!

Haar handen begonnen aan mijn broek en na wat onhandig gefriemel zakte mijn broek omlaag. Ze wachtte niet langer en liet meteen haar hand in mijn onderbroek glijden, en greep mijn inmiddels halfstijve pik. "Ohhhhhhhhhhhhh" zuchtte ik, dit was lekker! Ze begon me meteen af te trekken in mijn onderbroek. Jezus, dat was lekker! De eerste halve minuut was ik van de wereld, zo lekker. Daarna wilde ik haar ook uitkleden. Ik wilde zien hoe ze eruit zag onder die toch al sexy kleding.

Ze droeg een spijkerjasje dat al openstond en daaronder een topje. Eerst het spijkerjasje uit, en genieten van haar heerlijke rondingen. Ik streelde de zijkant van haar borsten. Ze waren lekker zacht. Ik trok de bandjes van haar topje van haar schouder en kuste haar daar. "Mmmmmm lekker..", zoemde ze, en ik ging verder. Haar topje uit, nu zag ik een zwart BHtje. Doordat het jasje en topje uit was, zag ik dat haar rokje een ritsje aan de voorkant had. Ik deed die omlaag en schoof haar rokje naar beneden.

Ze stond in volle glorie voor me: jezus wat een mooie vrouw: zwarte BH, zwarte stringetje, zwarte jarretel en zwarte kousen, gestoken in zwarte laarzen. Zo mooi! Ze was zich bewust van haar verleidelijke uiterlijk, en ze ging er ook nog op een opwindende manier bij staan. Ze verleidde me! Haar ogen keken me geil aan, terwijl ze me vroeg "Heb je zin in me, kerel?". Ik antwoordde niet met woorden, maar trok haar weer tegen me aan. Om haar opnieuw te kussen en te strelen.

Haar handen wisten me precies op de juiste plaatsen te strelen en ik raakte alleen maar meer opgewonden. Na een tijdje maakte ze zich los en boog zich voorover. Ze gooide haar blonde haar over haar nek en gaf me een onbelemmerd uitzicht op haar gezicht dat zich nu ter hoogte van mijn pik bevond. Zonder dralen nam ze mijn eikel in haar mond. Oh god wat heerlijk een gevoel! Dat allereerste moment in haar mond! Mmmmmm, zalig! Gebiologeerd keek ik hoe ze met haar lippen en tong mijn eikel verwende. God wat zalig! Heerlijke warme en vochtige lippen streken over mijn eikel en ook de rest van mijn pik. Haar hand kneedde zacht mijn ballen. Dit was echt het einde!

Terwijl ze zo voorover stond streelde ik haar rug en wilde nog maar een ding: een heerlijk tijd met haar doorbrengen. Het zwarte koordje van haar string dat tussen haar billen verdween. Ik draaide een vinger om het koordje en trok er zacht aan. Het drukte tegen haar poepgaatje aan en het trok het kleine lapje stof om haar kutje strak. Ik merkte haar reactie, ze vond het fijn. En al die tijd pijpte ze me lekker. Heerlijk om elkaar zo te kunnen verwennen. Ik verlegde mijn aandacht naar haar BHtje. Ik wilde haar verder uitkleden. Ik maakte de sluiting los en schoof de bandjes van haar rug en schouder. Mijn handen gleden van haar rug naar beneden en omvatten haar borsten. Die waren lekker zacht en hingen heerlijk. Ik voelde haar harde tepels en kneep en zacht in. Weer die reactie, ze genoot.

Een natte glimmende eikel gleed uit haar mond toen ze recht op ging staan, weer voor me. Met glimmende geile ogen keek ze me aan en vroeg "Volgens mij vond je dit wel lekker, toch?" "Oh jezus ja!" kreunde ik na. Ze streelde me en zei "Als je mijn string uit doet, dan kunnen we lekker neuken. Ik ben zo heet van ja....". Dat liet ik me geen tweede keer zeggen en nam de koordjes op haar heupen en schoof ze omlaag. Een heerlijk kutje met gezwollen schaamlippen werd zichtbaar. "Oh man, wat heb ik zin in je!" zei ze, en ze liet haar vingers over haar lipjes glijden. Haar middelvinger gleed tussen de schaamlippen in en kwam er glimmend weer uit. "Kijk toch eens hoe nat ik van je ben!"

Ze ging met haar benen tegen de vergadertafel aan staan en boog voorover. Haar handen steunden op de tafel. Haar heerlijke kont stak naar mij toe. "Kom! Kom in me!", zei ze, terwijl ze over haar schouder naar me keek. Haar blonde haar waaierde uit over haar rug. Jezus, dit was zo mooi, zo heerlijk om mee te maken. Mijn glimmende stijve paal stak recht vooruit. Ik kwam vlak achter haar staan, richtte mijn eikel tussen haar billen en voelde waar haar ongetwijfeld natte kutje was. Hier was ik even blind: als je zo achter een vrouw staat is het maar moeilijk te vinden. Kan aan mij liggen natuurlijk... Gelukkig hielp ze me: ze stak haar hand tussen haar benen, pakte mijn pik en leidde de eikel naar haar kutje. Toen ik de schaamlipjes tegen mijn eikel voelde, drukte ik langzaam naar binnen.

Ik voelde haar vochtige lipjes wijken, opgerekt worden. De druk op de eikel nam toe, haar kutje kneep in mijn eikel. Steeds dieper gleed ik naar binnen en ik hoorde hoe Ineke haar adem inhield. Ze draaide haar hoofd en ik kon zien hoe ze met gesloten ogen op haar onderlip beet. "Ahhhhhh" ontsnapte aan haar mond. Ze drukte haar kont naar achteren, om er zeker van te zijn dat mijn pik helemaal in haar zou zijn. Ik kreunde, want ik vond het zalig! Jezus, wat kneep ze lekker in mijn pik met haar zachte kutje. Zooooo lekker.

Toen ik helemaal in haar was, bleef ik even staan, om te genieten van dit gevoel. Ook zij hield even helemaal stil, "Oh Jeroen, wat voel ik je goed, je vult me zoooo lekker!" kermde ze. Maar al gauw begonnen we beiden te verlangen naar ritme, naar een pik die in en uit een heerlijk kutje schuift. Ik begon mijn heupen heen en weer te bewegen. Ik nam haar vast bij haar zij. Langzaam eerst, daarna het tempo opvoerend. Een heerlijk gevoel spreidde zich vanuit mijn pik. Intens. Ik zag ze haar hoofd soms links en soms rechts draaien. Daarbij gooide ze steevast haar lange blonde haar over haar schouder. Zo mooi om te zien. Ik sloeg haar op haar kont, en telkens veerde ze daar wat bij op.

Het ritme was nu fijn, lekker stevig. Ik voelde mijn ballen telkens tegen haar kutje aan slaan. Ze kreunde en werd duidelijk geiler en geiler. Soms richtte ze zich op en kreunde. Soms liet ze zich helemaal zakken en kreunde ook. Ze was gewoon heerlijk om te zien, zo genietend van ons heerlijke neukpartijtje. Ik merkte dat ik dicht bij mijn orgasme kwam. Haar zuigende schaamlippen maakten het wel heel erg fijn. Ineke zat er ook al dicht tegenaan. Ik besloot er vol voor te gaan en voerde het tempo nog wat op. Dit was zalig... ik voelde de gloed zich vanuit mijn eikel verspreiden. Het ging komen, ik wist het.

Ook Ineke wist dat het ging komen, ze schokte, ze steunde. Ik neukte heftig door. Jezus wat zalig! Met een diepe kreun liet de druk mijn zaad gaan, het vond zich een weg naar Ineke's heerlijke sappige kutje. In een waas merkte ik dat Ineke luidkeels kreunde. Het kon me allemaal even niets schelen, misschien dat ze het in andere vergaderzalen hoorde. Feit was dat we het heerlijk hadden en nu wilde genieten van dit moment. Langzaam draaiden we onze heupen tegen elkaar, en genoten we van elke beweging die mijn pik in haar kutje maakte.

Toen het heerlijke gevoel weggeebt was, ging Ineke rechtop staan. Daarbij gleed mijn nog altijd stijve en knoppende pik uit haar heerlijke vochtige kutje. Met een voldane glimlach draaide ze zich om en keek me aan. "Wauw!" fluisterde ze, "Jezus, dat was goed zeg!" Ik glimlachte om haar reactie, nog altijd hijgend van de inspanning. Ik keek haar aan, "Ohhhhh, wat lekker was dit!", zei ik. Ik was over mijn hele lijf bezweet, en mijn pik glom van haar natte kutje. "Waar een vergaderzaal ook voor kan dienen, he?" zei ze, ook nog zuchtend.

Ze kwam dichterbij me staan en ik sloeg mijn armen om haar heen. We keken elkaar aan en kusten elkaar. "Mmmmm, ik vond het lekker..." zei ze. "Ik ook. Zou het best vaker willen..." antwoordde ik. Ze keek me aan. "Ja?" vroeg ze, "ik eigenlijk ook. Nou, je weet in welke lift ik stap, he?"
En met die woorden begonnen we ons weer aan te kleden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten