woensdag 9 juni 2010

Lieke I

Afgelopen weekend was het een van die lente dagen waarop je voor het eerst weer naar buiten kunt, de tuin in. Vrouw en kinderen waren niet thuis en ik had de hele tuin voor mezelf. In eerste instantie zat ik in de zon te genieten van de warmte op mijn huid. Het was rustig in de buurt en ik kon mijn gedachtes wat laten gaan. Geile gedachtes, dat wel. Hoe zou zijn om op dat moment in de tuin te vrijen, gewoon in het daglicht. Mmmmm, de gedachte alleen al maakte me opgewonden. Ik voelde hoe mijn pik reageerde, en langzaam zwol.

Ik zette de tuinstoel helemaal achterover en lag heerlijk in de warme zon te fantaseren. Mijn paal groeide, en ik voelde me wellustig. Niet echt met mijn handen in mijn broek, maar terloops liet ik mijn hand wel even over mijn broek glijden. Lekker! Ik liet mijn gedachtes op de vrije loop en beleefde heerlijk erotische avonturen met Paula. Ik had laatst een fantasie geschreven over hoe zij op mijn hotelkamer zou aankloppen en we daarna een heerlijke hete avond beleefde.

Terwijl ik daar in de zon in mijn tuinstoel lag, fantaseerde ik verder, hoe we daarna de douche in doken, elkaar inzeepten en weer afspoelden. We neukten staand en eindigden weer in bed. Kortom, een zalige gedachte, met bijbehorende kloppende pik. Ik kon voelen hoe er druppels uit mijn eikel vloeide, het plakte wat in mijn broek. Op een gegeven moment moest ik gewoon even met mezelf spelen. De druk was zodanig dat ik moest komen. Eb dat kon ik toch echt niet in de tuin doen, daarvoor is er teveel inkijk van de huizenrij achter ons huis. Dus dat spelen, dat deed ik op mijn bed.

Liggend op mijn rug was ik net lekker klaargekomen, mijn buik nog nat van mijn zaad, toen vrouw en kinderen thuiskwamen. Snel mijn buik droogmakend en mijn kleding fatsoenerend, was ik nog net op tijd voordat mijn vrouw de slaapkamer binnenstapte en verslag uitbracht van haar belevenissen van die dag. Weer ondergedompend in het gezinsleven was de magie van dat heerlijke moment al snel verdwenen.

Het weekend daarop werd er in de straat een buurt-barbecue gehouden op het grote grasveld tussen de huizen in. Het weer speelde mee, de zon scheen, het was zo'n heerlijke avond, waarop je je heel prettig voelt buiten. Samen met de buren gezamelijk buiten eten en drinken, de kinderen die er een gezellige chaos van maakten.

Tijdens het eten, met een bordje op schoot kletste ik wat met de buren. Of ik moet zeggen, mijn vrouw, want zelf ben ik niet zo'n prater. Ik luister meer. Het geeft me ook de gelegenheid rond te kijken. Ik zag verschillende leuke vrouwen, vrouwen waar ik eerlijk gezegd best eens mee zou willen praten. De verlegenheid weerhield me ervan om op zo'n vrouw af te stappen en haar aan te spreken.

Aan de overkant van de barbecue zat een leuke vrouw. Ze had al een paar keer naar me zitten kijken, dat had ik wel gemerkt. Half lang vol en blond haar, een beetje golvend. Ze was klein, echt klein. Slank was ze ook best wel. Meestal niet mijn ding, maar ik vond haar echt leuk om te zien. Misschien sprak haar kleding me aan: een kort spijkerrokje, blote benen, zwarte hempje en leuke zomerschoentjes. Ook niet met hak, terwijl ik daar toch een zwak voor heb. Nee, ze was mooi in haar gewoon zijn.

Ik kende haar wel ergens van, maar kon haar nergens plaatsen: mijn werk? sportvereniging? school? Ik kwam er maar niet achter. Ik genoot eigenlijk wel van haar aandacht en bedacht hoe ik met haar in contact zou kunnen komen. Zou ik wachten tot ze ergens alleen stond? Of zou ik gewoon op haar aflopen?

Daar keek ze me weer aan: openlijk nieuwsgierig. Wat een lekker gevoel gaf me dat toch. Normaal sta ik niet zo in de aandacht, maar dit deed me best goed. Zou ik het durven naar haar te knipogen? Jezus nee, straks staat haar man ineens voor me. Haar man die naast haar zat, en behoorlijk gespierd was. Jezus, ik leek wel een puber!

Ik glimlachte en ze reageerde onmiddelijk: een lachje terug. Ze trok haar wenkbrauwen even op! Ik weet niet wat ze er mee bedoelde, maar ik pikte het op als een complimentje, als "jij bent interessant". Ik kreeg het wel even benauwd.
Mijn vrouw vroeg me iets en ik moest even mijn aandacht verleggen. Toen ik weer terug keek was ze in gesprek met haar buurvrouw. Terwijl ze sprak, keek ze me even aan en wendde haar blik weer af.

Dit ging zo een flinke tijd door, en gedurende de avond, waar we ook waren, wat we ook deden, regelmatig zochten we oogcontact. Het gaf me een fijn gevoel, alsof we iets deelden, samen een geheim hadden. Soms zag ik dat ze naar me keek en beet ze op haar onderlip. Ik vond het allemaal iets erotisch hebben. Ik bedoel: ik vond haar erg mooi, en was benieuwd naar meer: zou ze lekker kussen? Hoe zou ze er uit zien zonder kleding? Wat denkt ze als ze naar me kijkt? Gaandeweg de avond ontstond er een erotische spanning tussen ons. Alsof we allebei wisten dat er meer mogelijk was. Wie zet de eerste stap? Een zalig gevoel, dat wel.

Ik haalde nog een stukje vlees en stond aan een tafel nog wat saus te zoeken. Ik dacht dat ik alleen was, maar ineens stond ze naast me. Ze was echt klein, ruim een kop kleiner als ik.
"Hai!" begroette ze me, maar ze keek me niet aan. Ik keek even naar haar, maar ging verder met zoeken. "Heb je het een beetje naar je zin hier?" vroeg ze me, zonder moeite een gesprek beginnend. "Hoi! Ja, het is gezellig hier!" antwoordde ik, "En jij? Jij ook?"

"Ja hoor, gezellig en leuk, leuk gezelschap ook. Vooral die vent die aan de overkant zit. Ik vind het een leuke vent en ik weet iets van hem dat me gek maakt." zei ze, en ze keek me even strak aan. Ik glimlachte, een beetje tastend in de duisternis. Wat bedoelde ze precies? "Weet je?" zei ze, "wij moeten zo gaan, maar ik wil je vragen me eens te bellen? Zou je dat willen?"
Of ik dat zou willen?!? Ik zou het geweldig vinden! "Uh... ja" stamelde ik, "ja.... ja dat lijkt me leuk..."
"Super!" reageerde ze enthousiast, "ik ga mijn nummer opschijven en geef het je voordat ik ga. Ok?". "Ok" was het enige wat ik kon antwoorden voordat ze wegliep.

Toen we later alles opruimden en ik rommel in de vuilnisbakken aan het proppen was, zag ik dat ze naar me toe kwam. Ze stond naast me en duwde ook iets in de vuilnisbak en liet daarbij een papiertje vallen. Ik pakte het op en zag een 06-nummer erop staan. Haar telefoonnummer met eronder: "ben maandag onder schooltijd thuis. Liefs, Lieke x". Ik wist haar naam nu...

De zondag erna was ik met mijn gedachte nogal wat tijd bij haar. Ik piekerde me suf waar ik haar eerder had gezien. Bovendien wilde ik weten waar ze woonde. Ik had haar nog niet eerder gezien.
Het papiertje brandde in mijn portomonee en ik was vast en zeker van plan haar te gaan bellen. Maar wist ook dat ik supernerveus zou zijn...

Ik kon niet wachten tot het maandag was! Dacht aan wat ik zou zeggen, en hoe. En hoe ik hoopte dat ze zou reageren. Hoopte op meer, veel meer!
Maandagochtend telde ik de uren af. Ik kon natuurlijk niet om 8:30 bellen, bovendien was ze dan nog haar kinderen wegbrengen, vermoedde ik.
Tegen 9:30 pakte ik mijn mobiel en stuurde eerst een sms: "Mag ik bellen? x BBQ-boy". Binnen een minuut was er antwoord "Ja! Graag! BBQ-girl x"
Ik liep het bedrijf uit, pakte mijn headsetje en toetste haar nummer in. Droge keel, trillende handen (ik typte eerst nog een verkeerd nummer).

"Hai, met Lieke!" zei een warme stem. "Hoi met Jeroen!" antwoordde ik. "Hoi Jeroen, lief dat je belt..." Oh man, haar stem.... haar stem zorgde voor kriebels in mijn buik. "Wat lief dat ik jou mag bellen." gaf ik als antwoord. "Tja, ik zag je zaterdagavond naar me kijken. Ik genoot eerlijk gezegd nogal van je aandacht...." ging ze verder, "... misschien kunnen we eens afspreken, als je dat leuk vind..."

"Dat lijkt me heel leuk, Lieke!" zei ik weer, "uh....wat stel je voor?". Een beetje huiverig om hier het initiatief te nemen had ik zeker wel. "Nou, heb je zin om een keer koffie te komen drinken?", vroeg ze. Nu kreeg ik het echt benauwd, ik had het er niet zo op om in mijn eigen buurt, onder het oog van alle buurtbewoners, bij haar naar binnen te gaan. Daar kwam praat van. "Nou, ik wil liever niet bij jou gezien worden, niet dat ik je niet graag wil zien, maar uhhhh", begon ik, maar verzandde in mijn woorden. Dat begon al lekker! Gelukkig begreep ze me prima en nam het over "Oh ja, das niet handig he? Hihi, mooi begin van mij!" lachte ze. Daarmee was het ijs wat gebroken en werden we wat losser.

"Misschien kunnen we ergens buiten de stad afspreken" stelde ik voor, en ik noemde een restaurant met een terras dat vanaf de weg niet zichtbaar was. "Oh ja, dat ken ik! Lijkt me prima! Wanneer zullen we afspreken?" vroeg ze. Ik stelde voor "Vanmiddag? Een uur? Half twee?". "Ja! Een uur is prima, mijn kinderen blijven over vanmiddag dus ik heb mijn handen vrij" antwoordde ze enthousiast.
"Oh Jeroen, ik kijk daar echt heel erg naar uit!" ging ze verder, "ik hoop dat ik niet te opdringering overkom...." "Neenee..." antoordde ik, "ik kijk er net zo erg naar uit, het lijkt me echt fijn je weer te ontmoeten!""

Ondanks ons afspraakje dat een heerlijk gevoel in mijn buik gaf, kletsten we verder. Over de barbecue, en zo kwamen we toch weer uit op dat we naar elkaar keken. "Ik kan er niks aan doen, ik vind je gewoon een lekkere vent" zei ze. Misschien dat ik door de telefoon meer lef had, maar ik antwoordde, met veel meer lef dan normaal voor mij: "En ik vind jou een hele mooie vrouw, Lieke. Ik vond het heerlijk om naar je te kijken..."
Ik hoorde haar lachen "Ik ben toch maar gewoon hoor, zo mooi vind ik mezelf niet." Ik antwoordde daarop "Tja, toch zie ik dat zo." We praatten nog wat verder en hingen toen met een groet op.

Die middag zei ik op mijn werk dat ik even een uurtje weg moest, maar stiekem hoopte ik dat het de rest van de middag zou worden. Ik reed naar het restaurant buiten de stad en parkeerde de auto. Op het terras zag ik dat ze er al was. Ze zwaaide naar me. Ik liep op haar toe en zag meteen dat ze er leuk uit zag. Dit keer droeg ze een leuk zwart rokje met plooien rondom, weer met blote benen. Ze droeg dit keer pumps met een klein hakje. Op haar rokje een gekleurde hempje met vestje. Haar haar hing los op haar schouders. Haar tasje hing aan de stoel. Wauw! was mijn gedachte.

Ze stond lachend op en begroette me drie kussen op mijn wang. Ik had de indruk dat de laatst kus half op mijn mond moest eindigen, hetgeen ik overigens helemaal niet erg vond. "Hoi!" zei ik, "zat je al lang te wachten?". Ze schoot in de lach, "Ja, eigenlijk wel, al 10 minuten." Verschrikt keek ik op mijn horloge "Ben ik zo laat dan?" "Nee joh! Ik was zelf veel te vroeg, zo graag wilde ik je zien..." was haar antwoord. Ik begreep haar lol en lachte mee.

Ik ging op de stoel naast haar zitten en keek haar aan, niet goed wetend hoe het gesprek te beginnen. Gelukkig wist zij dat wel... tja een vrouw he, die hebben daar niet zo'n moeite mee. Ze legde haar hand op die van mij. Lekker warm. "Fijn dat je er bent! Ik geniet hier echt van, weet je dat!" zei ze. Ik glimlachte en zei dat ik het ook erg fijn vond om haar weer te zien.
"Vind je me echt zo mooi? Dat zei je vanmorgen aan de telefoon..." vroeg ze me, "ik bedoel, ik ben geen twintig meer hoor, heb rimpeltjes, ben moeder, een zwembandje..."
Ik nam haar hand in die van mij en keek haar aan "Lieke, jij noemt precies die dingen op die ik zo mooi vind bij een vrouw: moeder, geen twintig, maar ouder, rimpeltjes, kraaienpootjes een zwembandje. Wat ik mooi vind is dat een vrouw zelfbewust is, en zich vrouwelijk voelt en kleedt. Dus jurkjes, rokjes, hakjes, aandacht voor haar en make-up. Een vrouw die zich sexy en verleidelijk voelt."

Na deze uitleg keek ze me serieus aan, en vroeg me "En? Voldoe ik aan je beschrijving? Vind jij me vrouwelijk, sexy en verleidelijk?" "Oh ja, zeker! Jij bent dat, mooi, sexy, ik vind je erg verlei..." en toen klapte ik dicht, me realiserend wat ik haar aan het vertellen was. Ze legde haar hand op mijn knie, en vertelde me "Dank je lieve Jeroen, dat is het mooiste compliment dat ik sinds jaren heb gekregen..." Even voelde ik hier een behoorlijke frustratie aan de oppervlakte komen. En heel spontaan drukte ze haar lippen op die van mij. Zachte, warme lippen. Ik genoot. En zij ook, want ze kustte me nog eens, dit keer haar lippen wat uitnodigend uit elkaar.

Ik deed mee en heel teder gaven we elkaar onze eerste tongzoen. Haar warme lippen gleden over die van mij en ik smolt weg. Onze tongen speelden met elkaar. Dit wilde ik graag! Ik wilde haar heel uitgebreid kussen en tongen. Dat moest zalig zijn. Na deze zoen openden we onze ogen en keken elkaar aan. Het duurde lang voordat we iets zeiden. Onze ogen spraken boekdelen. We wilden dit lang voortzetten, we wilden ook meer, we wilden elkaar vasthouden, elkaar voelen....

"Oh god Jeroen, dat was zooo fijn! Kunnen we niet ergens samen naar toe? Waar we alleen kunnen zijn?" zei ze. "Ja, dat wil ik ook graag, samen genieten!" antwoordde ik. Bij dit restaurant begint een boswandeling, misschien kunnen we..." begon ik aarzelend.
"Ja, laten we dat doen!" reageerde ze enthousiast. We betaalden onze koffie en liepen samen naar het begin van het bospad. Na 200 meter verdween het pad tussen de bomen en stopten we met wandelen. Ze draaide zich om en drukte zich tegen me aan. Door haar hakjes stond ze iets hoger, maar nog steeds was ze erg klein tegenover mij.

Ze richtte haar hoofd omhoog en ik omlaag. Opnieuw kusten we elkaar, dit keer innig verstrengeld. Heerlijk langzaam en loom genoten we van dit zalige gevoel. Ik voelde van binnen van allerlei warme en ook hete gevoelens. Het kriebelde in mijn onderbuik. En mijn pik klopte in mijn broek. Ik hoopte maar dat ze dat niet al te erg vond. Ze keek naar me en zei met een knipoog "Je hebt er wel zin in, he?". Toen ik me wilde verontschuldigen zei ze "Geeft niks, ik heb ook zin in jou! Echt wel!". Weer was ik stil en wist niks te zeggen.

Tussen de kussen door vroeg ze me "Weet jij waar ik woon?". Ik wist het werkelijk niet en zei haar dat ook. Ze vertelde "Vorige week, toen het zo'n mooi weer was, keek ik uit het raam en zag ik de achterbuurman in de tuin liggen". Oh-oh.... ik voelde al aankomen wat ze me ging zeggen, ik voelde me rood worden. "Een lekkere vent,", ging ze verder, "hij lag alleen in zijn korte broek, met zijn blote buik... Volgens mij had ie het best fijn, ik zag hem liggen genieten van de zon. Maar ook van iets anders...." Ik voelde dat ze me nu aan keek, maar durfde niet terug te kijken. So ashamed...

Ze ging verder "hij streelde af en toe de bult in zijn broek, en na een half uur ging hij ineens naar binnen... Weet je, dat half uur ben ik niet van het raam weggeweest, en heb ik met mezelf gespeeld. Die buurman kon mij niet zien, ik stond achter de luxaflex, maar ik streelde mezelf. In gedachte kroop ik over zijn lijf en streelde zijn borst. In mijn mooie ondergoed, dat ik speciaal voor hem droeg. Ik kuste zijn borst en zijn tepeltjes. Tepeltjes die hard werden. En ook de bult in zijn broek werd hard. In mijn fantasie kroop ik tussen zijn benen en maakte de knoop en rits van zijn broek los. Haalde zijn dikke lul eruit. Ik begon hem af te trekken, eerst zacht, maar al gauw stevig en wellustig. In mijn fantasie had de achterbuurman het heel fijn hebben en hij kronkelde, hij smeekte me om door te gaan, en hem te pijpen. Of beter nog, te neuken. Maar al te graag zou ik aan zijn verzoek voldoen. Ik zou niet eens de moeite nemen mijn stringetje uit te doen, alleen de stof opzij duwen en ik zou me op hem laten zakken. Zijn heerlijk dikke pik zou mijn sappige kutje oprekken en stevig opvullen. Ik zou stevig op hem rijden en hem intens genot bezorgen. Hem laten gillen van genot. En hem zonder pardon tot ongekende hoogte brengen. Hij zou zich niet meer in kunnen houden en zijn zaad diep in mijn strakke zuigende kutje spuiten."

Ik was niet echt geschokt door haar taalgebruik, maar meer de gelegenheid waarbij ze het gebruikte, we waren tenslotte nog geen uur samen. Ik wist niet zo goed hoe en waar ik moest kijken.
Ze keek me nu aan en zei "Weet je dat die achterbuurman me vorige week samen met mijn fantasie ontzettend heftig en lekker heeft laten klaar komen. Ik stond te trillen op mijn benen en moest even gaan zitten. Het vocht liep uit mijn kutje en mijn bovenbenen waren helemaal nat. Nadat die achterbuurman naar binnen verdween, moest ik nog een kwartier bijkomen."
Met een grote glimlach op haar gezicht zei ze me "Weet je trouwens dat die achterbuurman heel erg op jou lijkt?..."

Nu weet ik waarom ze zo naar me zat te kijken op de barbecue, en nu weet ik wat ze bedoelde met "ik weet iets van hem dat me gek maakt."
Omdat ik aardig uit het veld was geslagen kustte ze me teder. Dat was genoeg om me weer bij haar te brengen. Ze vroeg me "Mag ik je trouwens vragen waarom je naar een half uur halsoverkop naar binnen ging?". Oh man.... ze wist ook meteen door te dringen he? "Ik uh.... ik.... ik moest even spelen...."
"Echt?!?!" vroeg ze, "Ging je echt spelen? Dan hebben we bijna samen gespeeld! Oh wat een geil idee zeg! Ben je lekker klaargekomen, net als ik?" "Uh... ja... dat was erg lekker ja.."

Jezus, Lieke was al veel verder als ik, ze had zich al een tijd met me beziggehouden. In haar hoofd dan wel, maar toch. Het wond me eigenlijk best op, te weten dat ze heerlijk was klaargekomen door naar me te kijken en te fantaseren. Ik keek haar aan, niet goed wetend wat nu te doen. Het verhaal van haar fantasie had me rete-geil gemaakt, en ik zou het liefst meteen met haar het bed in gedoken zijn. Ze wond me nu alleen maar meer op, te weten dat ze ook spontaan kon genieten van erotiek. Ze zag mijn verwarring en kuste me nog eens.

"Lieve Jeroen, ik zou het leuk vinden zulke fantasieen als die ik je net vertelde met jou in het echt te beleven." Lachend keek ze me weer aan, wachtend op mijn reactie. Toen dat te lang duurde, nam ze het inititief en kuste me stevig op mijn mond. Dit keer een stuk doortastender. Haar handen streelde mijn rug, maar gleden al gauw naar mijn kont. Ze streelde die en kneep erin. Ze duwde me, met mijn bult in mijn broek, stevig tegen haar aan. Ze draaide haar heupen tegen me aan en wist me knettergek te maken. Jezus, ik wilde haar. Zo ontzettend graag.

We wilden elkaar echt nu. We moesten en zouden elkaar hebben. Het verlangen spatte uit mijn lijf. Ik wilde haar kleine maar fijne lichaam voelen, genieten van haar zachte rondingen. Zij had dat ook, en in onze hartstochtelijke omhelzing hijgde ze "Kom... naar mijn auto! Een stukje verder kunnen we in het bos parkeren". We haasten ons naar haar auto, mijn paal ongemakkelijk in mijn broek kloppend. We stapten in, en ze reed een stukje verder naar een bospad. Daar kon ze parkeren en kon niemand ons nog zien.

Ze stopte de motor en besprong me zowat. Ze kwam op de passagiersstoel over me heen zitten, morrelde wat aan de zijkant van de leuning en ineens zakte ik helemaal achterover. De stoelleuning lag bijna plat, met mij er op mijn rug op. Met haar benen aan weerszijde van me zat ze over me heen. Ze kwam helemaal over me heenliggen en we kusten elkaar wild en wellustig. Ik voelde haar borstjes en haar harde tepels voor het eerst. Mmmm, wat een zalig gevoel. Uitgebreid tongend maakten we elkaar nog wilder. Ik streelde haar kont door haar rokje heen, maar besloot mijn hand er maar eens onder te laten verdwijnen. Ik voelde alleen een draadje tusen haar billen, ze droeg een stringetje. Mmmmm lekker! Het gevoel van een hand op haar blote kontje maakte haar alleen maar wilder.

Half over me heen trok ze haar vestje en topje uit en mooie kleine stevige borstjes werden zichtbaar. Ze schoof mijn shirt naar boven en stortte zich weer op me. Ze keek me aan en fluisterde "Jeroen, ik wil je! Ik wil je nu! Laten we dit doen! Oh god, wat verlang ik naar je!" Ze rommelde met mijn broek en al gauw voelde ik haar handen in mijn broek. "Kom op! Eruit!" Doordat ze op me zat kon ze mijn broek niet omlaag wurmen. Ze ging even rechter zitten, en ik had daardoor de gelegenheid mijn broek en onderbroek naar beneden te schuiven. Eigenlijk was dat een erg geile handeling. Terwijl Lieke over me heen zat te wachten, deed ik mijn broek uit en haalde mijn stijve pik voor haar te voorschijn.

Een lekker gevoel om zo voor Lieke klaar te liggen. Terwijl ze op haar onderlip beet, keek ze naar mijn hard pik, die recht omhoog wees. Ze keek me aan, "Jij bent groot geschapen, zeg" zei ze. "Vind je dat lekker?" vroeg ik haar. Gretig keek ze me aan, "Wat denk je, weet je hoe zalig dat is, een dikke pik in je? Het gevoel stevig opgevuld te worden? Het gevoel helemaal opgerekt te worden? Oh man, dit wil ik voelen". Ze pakte hem vast, dat op zich al een heerlijk gevoel was. Ik zuchtte van genoegen en ze nam er even de tijd voor, zodat ik lekker kon genieten. Ze zakte wat naar beneden, en keek me geil aan.

"Ik ga je lekker pijpen..." zei ze, en even later had ze mijn eikel al in haar mond. "Owwwwwwwhhhhhhhh wat lekker..." kreunde ik. Ze begon me ritmisch af te trekken en te zuigen. Heerlijk geil om haar bezig te zien, haar blonde haar half voor haar hoofd, haar kleine maar best stevige borstjes verend en trillend in het ritme, en verder alleen een rokje om haar heupen. Haar heupen waarvan ik wist dat ze er een stringetje onder aan had. Dit alles maakte me gek en ik liet me gaan. Lieke schonk me genot en ik wilde hier uitgebreid van genieten. Ze knipoogde en ging verder met haar hemelse werk.

Na een paar minuten zalig gepijpt te zijn, was ze er klaar voor. Ze stopte en kwam wat naar boven zitten. "Vond je het lekker?" vroeg ze me. "Oh ja, dat was zalig!" bekende ik. Weer beet ze op haar onderlip, een opwindend gezicht. "Ik kom op je zitten" zei ze en met een hand steunde ze op me, met de andere pakte ze mijn harde natte paal vast. Richtte hem onder haar rokje en even later voelde ik hoe mijn eikel in een strak holletje verdween. Ohhhhhhh, wat een fijn gevoel. Ze keek nu dwars door me heen, bijna glazig. Haar oogleden gleden half dicht en haar mond stond wat open. Langzaam voelde ik hoe ik verder in haar kwam. Een waanzinnig gevoel. Haar ogen sloten zich helemaal en ze zuchtte langzaam

"Oooowwwwwwwwwhhhhhhhhh jaaaaaaaaaaaa" Ze kreunde. Toen ik helemaal in haar was, stopte ze, en hield zich zo even stil. "Ohhhhhh, wat is dit lekker. Jezus jij bent zo strak in me!" Dat was zeker waar, haar kutje was heerlijk strak. En zooo lekker warm. Ze kwam liggen en we kusten elkaar. Eerst alleen kussen maar al gauw verlangde we allebei naar het gevoel van een pik die heen en weer schuift in een lekker kutje. Het duurde niet lang voordat we een ritme gevonden hadden. Ze liet zich nu gaan en gaf zich helemaal over aan het ritme en het genot. Kreunend en steunend.

Ik hield haar vast en streelde haar, we kusten elkaar. En ondertussen genoten we van het intense genot tussen onze benen. De warmte, de gloed, het verlangen het nog net iets fijner te krijgen. We hadden nog zoveel te ontdekken en wisten dat we samen aan het begin van een heerlijk ontdekkingstocht stonden. We wisten dat we samen heel wat fijne uurtjes gingen beleven. En die wetenschap dreef ons tot ongekende hoogte. Ik voelde mijn buik onder spanning komen staan, een teken dat mijn orgasme er aan stond te komen. Ook Lieke bleek er bijna te zijn. Ze deed er nog een schepje bovenop en pompte heftig bovenop me. Ze stuiterde op mijn stijve dikke pik en bewerkte hem met haar vochtige sappige kutje.

Lieke kwam zonder problemen en luid kreunend klaar. Ze krampte en kneep hard in mijn pik. Daardoor had ik een ongekende geile ervaring en spoot mijn zaad in haar zalige kutje. In een paar stoten was ik leeg, en sloeg ik mijn armen om haar heen. Lieke had het ook intens fijn gehad en lag uitgeteld bovenop me. Mijn pik klopte nog na in haar kutje, zonder de behoefte daar te verdwijnen. Gewoon liggen en genieten van deze heerlijke ervaring. We lieten elkaar en de wereld weer toe in ons bestaan. Ze kuste me en lachte euforisch, "En? Lekker?". Ik knikte en antwoordde "Jezus, daar was ik geloof ik wel aan toe! Oh Lieke, wat is dat lekker zeg!"

Heerlijk nagenietend bleven we nog even in elkaars armen liggen. We wisten dat we de komende tijd samen nog veel meer zouden gaan genieten en dat was genoeg. Verder wilden we alleen maar even in elkaars armen liggen en alles zo laten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten