donderdag 5 augustus 2010

Ingrid II

Wauw, een spannende speurtocht... Ik kende die buurt wel, inderdaad afgeschermde tuinen.
De dagen daarna en het weekend waren vreselijk. Ik kon niet wachten... ik wilde naar Ingrid toe. Naar haar heerlijke lichaam. Het verlangen brandde in me. Haar zalige lippen voelde ik de hele tijd op die van mij en ik zag ze ook op mijn netvlies, om mijn eikel heen. Het was moeilijk in slaap te komen.

Maar eindelijk was het de dag! Ik had vrij genomen. Zoals afgesproken ging ik naar het adres en deed voorzichtig de schuurdeur open. Niet op slot. Toen ik binnen was deed ik voor de zekerheid maar de schuif op de deur. Door de tuin, en naar binnen. Ik had haar daar verwacht, maar niemand.... Shit! En nu? Zou ik naar boven gaan? Ik stond hier wel in een vreemd huis, voor hetzelfde geld kwam de bewoner naar beneden. Dan had ik een vet probleem. Ik luisterde, maar hoorde niets. Ook in de hal hoorde ik niets. Toch maar naar boven gaan? Ik zette mijn voet op de eerste trede. Die kraakte... mijn hard bonkte in mijn keel.

Ik hoorde boven wat ritselen en wilde weglopen, maar voordat ik me kon omdraaien zag ik Ingrid's gezicht boven aan de trap. "Hai!" verwelkomde ze me. Wauw! Mijn spanning was in 1 klap vergeten, want daar boven stond een hele mooie vrouw. Een leuk jurkje, dat had ik al eens eerder gezien en het stond haar heel mooi. Haar hoge hakjes weer, en dit keer was ze echt prachtig opgemaakt. Het meest opvallende waren haar rode lippen en haar donkere ogen. Mascara en dik aangezet. Ik vond haar bloed-en-bloed mooi, en verlangde naar haar lippen.

Ik liep gauw naar boven. Ze sloeg op haar gemak haar armen om me heen. Weer begon alles met kussen, lang, heftig, maar ook teder en zacht. Het feit dat haar lippen vuurrood waren maakte me best geil. Ze nam me mee naar een slaapkamer met een tweepersoons bed en verder ging het kussen... Mijn handen gleden om haar heen en trokken haar stevig tegen me aan. Ik voelde haar harde tepels, god wat wilde ik haar! Ze ging op bed zitten en ik boog me voorover om haar te kussen. Ze trok me naar haar toe en liet zich toen achterover vallen. Ik liet haar gaan en streelde haar buik. Ik zat tussen haar benen en streelde die. Langzaam schoof ik het jurkje omhoog. Wat een mooie benen had ze toch. Daarboven, haar brede heupen. Ze hielp me mee, en trok haar jurkje verder omhoog. Ze spreidde haar benen ver en ik zag het zwarte stofje van haar stringetje, nauwelijks voldoende om haar gezwollen schaamlipjes te bedekken.

"Ohhhh, ik ben zo nat! Sinds dat ik wakker ben, druipt mijn kutje al zo...." zei ze heerlijk geil. Ze keek me welustig aan. Ik genoot van die blik, die blik die me vertelde door te gaan. Ik streelde haar benen, die lange benen. Ze had een heerlijke zachte huid en dat zei ik haar ook. "Ik ben lekker in bad geweest en heb mezelf heerlijk vertroeteld. En ik hoop dat jij het lekker vind..." zei ze. "Oh zeker!" zei ik, "Ik vind dat best lekker". Ik kuste haar bovenbenen en liet mijn handen al strelend naar boven gaan, op weg naar haar grotje.

Haar string had strikjes aan de zijkant. Handig, want nu kon ze gewoon lekker blijven liggen terwijl ik haar uitkleedde. Ik maakte het eerste strikje los en vouwde het klein driehoekje dat haar kutje en venusheuvel bedekte weg. Mmmmmm, Ingrid was lekker glad. Ik kuste haar venusheuvel en streelde haar daar. Dan het tweede strikje los, en toen trok ik het koordje uit haar bilnaad. Ik keek haar zalige lijfje en verlangde stevig naar haar. Maar ik wilde haar eerst zien genieten, dat wond me nog meer op.

Met gesloten ogen legde ze haar handen naast haar lipjes, de mooie rode nagellak op haar nagels benadrukte het erotische. Ze trokt de huid van haar benen weg. Daardoor spleet haar kutje open. Haar schaamlipjes openden zich en ik zag het roze vlees van haar kutje. Glinsterend, ze was vochtig. "Ohhhh, Ingrid wat een mooi kutje heb je" zei ik. Ze glimlachte en fluisterde "Voor jou, schat". Met een wijsvinger streelde ik haar lipjes en ze reageerde meteen heftig. Ze zoog haar adem naar binnen en kromde haar rug "Ahhhhhhhhh".

Ik kuste haar net naast haar lipjes, ik rook de muskus-achtige geur. Heerlijk. Mijn ene hand lag op haar heuvel, en met mijn andere streelde ik haar onder haar lipjes. Ik bracht mijn gezicht dichterbij en likte heel snel en heel zacht over haar lipjes. Weer die schok door haar lijf. Ik likte haar nog eens en gleed met een vingertje in haar. Zo lekker nat en warm. Ingrid kreunde en fluisterde lieve woordjes "Oh jaaaa schatje, wat zalig", "Mmmmmmm, ga door..."

Ik begon haar clitje te likken. Ze sidderde. Het was al nat van haar kutje, met mijn tong gleed ik door haar heerlijk smakende kutvocht. Dan weer het clitje. Een vinger masseerde dat heerlijke knobbeltje. Ingrid kronkelde en kreunde. Het was zo opwindend haar te zien genieten. Ik voelde mijn paal heftig kloppen en voelde de natte plek in mijn onderbroek.

Toen ik haar clitje snel likte en haar vingerde in het zelfde ritme, was Ingrid niet meer te houden, ze kreunde, ze kromde haar rug, dan weer een holle buik. Maar al gauw greep ze mijn hoofd en duwde hem hard tegen haar kutje. Ze kwam heerlijk gillend klaar. Ik bleef haar likken, ik wilde wel eens weten of ze dat lekker vond. Ja dus, Ingrid bleef maar kronkelen, bleef maar genieten.

Langzaam bouwde ik het af, en kwam naast haar liggen. Na een tijdje deed ze haar ogen open. Geile ogen. Ze was ver weg, ik liet haar even gaan. Na een tijdje kuste ze me. "Wauw!" zei ze, "Dat was heerlijk, lieverd". Ik streelde haar zachte buik, over haar omhoog geschoven jurkje. Ze ging recht op zitten en zei dat ik ook moest komen zitten. We kusten elkaar, waarna ze mijn shirt uitdeed. Met warme handen streelde ze mijn tepels en dat was een lekker gevoel, het wond me flink op.

Ik liet me helemaal uitkleden en genoot toen ze mijn pik geil bekeek. Eigenlijk vond ik het spannend maar ook ontzettend opwindend om helemaal naakt voor haar te zijn. En zo de eerste keer dat we samen zijn. "En?" vroeg ik haar geamuseerd. Ze keek me verrukt aan. "Ik heb zin in je" zei ze geil. "Mag ik eerst nog even je jurkje helemaal uitdoen?" vroeg ik haar. "Tuurlijk" zei ze, "ik wil graag bloot bij je zijn, ik wil je handen overal op me voelen". Ze trok het jurkje over haar hoofd en ik zag voor het eerst haar borsten. Niet supergroot, maar wel mooi en met kleine tepels. Harde tepels.

"Ga lekker liggen" zei ze me, en ze kuste me. Ik liet me op mijn rug vallen en keek genieten naar Ingrid. Ze was naakt en heerlijk! Ze pakte mijn stijve pik. Mmmmmmm, wat een lekker gevoel. Ik sloot mijn ogen. Nee, opende ze weer, ik vond haar zo mooi, ik wilde haar zien!
Ze trok me af. Keek me lief lachend aan "Vind je het lekker?" vroeg ze. "Ohhhh jaaahhh, dit is zoooo lekker" fluisterde ik hortend en stotend, tussendoor zuchtend. "Ik zie het! En ik voel het, hij klopt"

Na een minuutje aftrekken keek ze me aan. Ze ging anders zitten en ineens zag ik hoe ze zich voorover boog en mijn eikel in haar mond nam. "Owwwwwwwhhhhhh jezus wat lekker!" In het begin heerlijk teder pijpend, en daarna langzaam steviger, sneller, heter. Haar mooie lippen heerlijk om mijn paal gesloten, met veel vocht. Een heerlijk gezicht. Ook een heerlijk gezicht waren haar borsten die in het ritme deinen. De kleine tepeltjes leken me heerlijk om aan te mogen zuigen.

Ze kwam omhoog en kuste me. In haar hand een nat gezogen maar stijve pik. We keken elkaar aan en wisten precies wat we wilden. "Kom je lekker in me?" vroeg ze me. "Graag!" zei ik enthousiast. We kusten elkaar uitgebreid, we hadden geen haast, hoefden nergens naar toe. Heerlijk ontspannen kwam Ingrid naast me zitten. Het was heel intiem, zo samen zijn. Fijn om zo iets samen mee te maken. Haar heupen en natte kutje drukten op mijn pik en haar zachte borsten lagen op mijn borst.

Even lekker tongen, daarna trok ze haar heupen iets omhoog. Haar natte kutje hing geopend boven mijn eikel, ze ging weer liggen. Soepel gleed ik in haar en voel de warmte, de natheid. Heerlijk om hier in weg te glijden. We waren voor het eerst in elkaar, en we keken elkaar aan. We wilden de intimiteit van deze houding uitgebreid beleven. Ik streelde haar rug en vertelde haar hoe fijn dit voor me was. Ze kuste me en zei "Je voelt heerlijk in me!"

Heel langzaam begonnen we te bewegen, en ik voelde de tinteling in mijn paal. Wat een sensatie, wat een zalig genot. Het leek wel of ik in een warm, nat en stroperig gaatje was, dat was ook zo. Ik kreunde, Ingrid kreunde, samen hadden we het heerlijk. Het tempo ging langzaam omhoog en we lieten al dit heerlijke gevoel op ons inwerken. Ingrid slaakte gilletjes. Het maakte me ontzettend geil. Een tijdlang genoten we zo van elkaar. Soms kreunend, soms in stilte.

Na een tijdje stelde ze me voor om om te draaien. Ze wilde onderop liggen. We rolden ons om, zochten even een manier om lekker op elkaar te liggen en gingen daarna verder met ons genot. Van ons neuken. Ik ging wat rechter hangen en kijk naar haar hete lichaam. Jezus, wat was ze toch mooi! "Je bent zo lekker in me, je vult me zo lekker" fluisterde ze, terwijl we elkaars handen vasthielden, vingers verstrengeld. Ik neukte heerlijk verder en wist dat ik niet ver meer weg was van een orgasme. Ik hoopte en wist eigenlijk wel dat Ingrid het ook lekker had, ik zou best graag samen met haar willen klaarkomen, het was zoooo intiem dat te delen.

Ik weet niet wat er voor zorgde, maar iets aan Ingrid wond me zo op dat ik snel en heel heftig in haar sappige kutje klaar kwam. Voor mijn gevoel spoot ik haar hele kutje vol. Ze sloeg haar armen om me heen en hield me stevig tegen haar aan, terwijl mijn orgasme wegebde. Ogen dicht en gewoon nagenieten.

Ik rolde van haar af, en ging op mijn zij naast haar liggen. We keken elkaar aan, onderzoekend. Zonder woorden bekeken we elkaar, kijkend naar de details. Haar mooie gezicht, haar lippen met nog wat sporen lipstick. Lippen die zo lekker konden kussen. Mooie tanden als ze lachte. Haar ogen met wat uitgelopen mascara, met kraaienpootjes. Ze was geen twintig meer. maar ik vinf kraaienpootjes nu eenmaal mooi, het getuigt van een soort rijpheid zeg maar. Verder was haar gezicht blank, ze had een lichte huidskleur. Haar blonde haren. Ik vond haar gewoon een mooie vrouw, met een onschuldige uitstraling. Dat onschuldige in combinatie met dat verborgen geile, dat maakte haar zo interessant.

Ze lag uit te hijgen, haar borsten ging omhoog en omlaag. Tussen haar kleine maar stevige borsten was haar blanke huid nog nat van het zweet. Haar buik was vlak, maar ook wat vochtig. Ze keek me bestuderend aan en vroeg me waarom ik haar zo bekeek. "Omdat ik je mooi vind, ik kijk graag naar je. Hoe je ligt, hoe je kijkt, je ogen. En hoe je beweegt" antwoordde ik. Ze lachte en zei "Maar zo mooi ben ik toch niet, mijn heupen zijn te groot, mijn borsten te klein en zo zijn er nog wel een paar dingen die niet zo moi aan me zijn". Ik bestreed dat en vertelde haar dat ik haar heupen juist mooi vond, en dat ik best van een stevig kontje hield. "Zo lekker zacht" zei ik.

We kletsten wat en ik streelde haar, haar buik, borsten, heupen, benen. Ze had een lekker zachte en gladde huid. Af en toe elkaar kussend. We hadden de tijd, het was fijn samen op bed te liggen en met elkaar te praten en te strelen. Het was heerlijk zo lichamelijk te zijn. Terwijl ik zo naast haar zat zag ik van haar gladde kutje alleen de aanloop naar haar schaamlipjes. Mooie gladde huid die vanaf de venusheuvel naar tussen haar lange benen loopt. Ik streelde haar venusheuvel teder en keek haar aan.

Langzaam gleed haar blik weg in geilheid. Het was mooi om te zien hoe de geilheid over haar gezicht komt. Langzaam liet ik een paar vingers over haar lipjes glijden en zag ik hoe ze haar ogen sloot en diep inademde. Mijn vingers gleden heen en weer over haar lipjes. Ze genoot al weer en lag met gesloten ogen. Ik besloot haar eens heerlijk uitgebreid te gaan verwennen daarbeneden. Ze lag er perfect voor. Ik kroop tussen haar benen, die ze nog wat verder uit elkaar deed.

Ik ging op mijn buik op bed liggen, mijn benen van het bed af. Ik lag met mijn hoofd tussen haar benen. Ze was nu ver gespreid. Ik drukte mijn lippen tegen haar warme lipjes en voelde hoe ze reageerde, een schok ging door haar lichaam. Ik keek uitgebreid naar dit prachtige stukje Ingrid. Tussen de lipjes haar rode knopje, met daaronder haar gleufje van genot. Ik keek nog verder naar beneden en zag waar haar lipjes weer bij elkaar komen. Ik likte haar, tussen haar kutje en haar poepgaatje. Ze sidderde en fluisterde "Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....". Nog een kusje, een likje. Mijn handen lagen op haar dijbenen en streelden zachtjes.

Ik bracht mijn handen naar haar lipjes, legde mijn vingers erop en trok ze uit elkaar. Daartussen zag ik druppels helder vocht. Zacht masserend en haar lipjes kussend en likkend voelde ik hoe ze kronkelde. Ze kreunde, en ik zie hoe druppel na druppel uit haar kutje komen lopen en over haar huid naar haar kontgaatje liep. Elk druppeltje eindigde rond haar poepgaatje en bleef daar even hangen. Heerlijk opgewonden (mijn paal was hard en druppelde ook lekker) ging ik er voor en likte het van haar poepgaatje. De eerste keer reageerde ze met een schok, maar ze kreunde er wellustig bij. Ik proefde de zoete zachte smaak van haar kutsapjes.

Ik duwde heel langzaam mijn wijsvinger tussen het roze vlees van haar heerlijke kutje. Met één kootje in haar kutje draaide ik rondjes, en dat miste zijn uitwerking niet. Kermend liet ze zich horen "Ooooooowwwwwwwhhhhhhh". Mijn vinger gleed iets dieper. Ik voelde haar g-spot, het voelde als een rozijntje, maar dan één die haar intens genot kon bezorgen. Ik wreef er rustig over en voelde hoe ze hier van genoot. En ik kon het ook zien, want het kutje druppelde gestaag. Onder haar kontje lag al een behoorlijk natte en glibberige plekje in de lakens. Ze merkte er niets van en het was eigenlijk een supergeil gezicht. Het was heerlijk om haar zo te mogen verwennen, ik werd er zelf ook heel geil van.

Langzaam voerde ik het tempo op, en ook liet ik mijn vinger dieper in haar wegzinken. Toen ik mijn hoofd wat optilde zag ik hoe Ingrid haar eigen borsten masseerde, er in kneep en lag te genieten. Ik begon haar met twee vingers te vingeren en daarna met drie. Ze kreunde luid. Haar ogen gesloten, te kronkelen. Mijn hoofd ging weer omlaag en ik begon haar clitje te likken. Toen was haar genot compleet en was er geen houden meer aan. Luid kreunend, schokkend en kronkelend probeerde ze haar genot te weerstaan. Haar hoofd draaide ze van links naar rechts en haar vingers graaiden in de lakens. Ik zag haar gezicht roder worden en wist dat ze haar hoogtepunt ging bereiken. Vlak voordat het zover was werd het even helemaal stil, ze zette zich schrap en toen kwamen de trillingen, de schokken in alle heftigheid terug.

Ze kromde haar buik, haar hoofd kwam omhoog en heftig kreunend kwam ze klaar. Ze liet zich weer vallen en rolde van links naar rechts "OOOOHHHHHH!!! OOOOOOOHHHHH!!!! JA! JA! JA!" kermde ze uit. Daarbij duwde ze mijn hoofd tegen haar kutje, mijn tong en vingers moesten blijven. Langzaam bouwde ik het af, langzamer likken, minder heftig vingeren. En zo liet ik haar weer op aarde komen. Het kermen nam af en ging over in diep zuchten.

Ik voelde de natte plek onder mijn pik. Ik tilde mezelf op en keek. Ja hoor, een flinke natte plek. Maar het was dan ook zo geil om dit te mogen doen. Ik voelde me bevoorrecht dat ik Ingrid mocht laten genieten. Dit vond ik toch wel heel erg lekker: een leuke en mooie vrouw te mogen verwennen. Dan hoefde ik niet eens te neuken, het was zo ook al heel erg lekker.
Maar Ingrid dacht daar toch anders over. Toen ik over haar heen hing om haar te kussen keek ze me aan en zei "Ga jij nu maar eens op je rug liggen..."

Ik voldeed aan haar verzoek en ging met harde pik op mijn rug liggen. Mijn pik stak schuin omhoog. Ze kwam gauw naast me zitten en keek op me neer. "Ik vind je pik mooi" zei ze, "hij is lekker groot. Ik bedoel, niet extreem lang, maar wel lekker dik... daar houdt een geil meisje van!". Ik schoot in de lach en streelde haar mooie blanke lijfje. "Nee dat is echt zo: ik vind gewoon een fijn gevoel lekker gevuld te zijn. Het is niet zo dat ik opgerekt wordt, maar stevige gevuld is gewoon heerlijk". Ik genoot van de manier waarop ze over mijn paal praatte.

Al pratende greep ze hem vast en speelde er wat mee, ze bekeek hem uitgebreid.
Ze hield mijn stijve paal recht omhoog. Dat is ook al zo'n lekker gevoel. Normaal zou ie uit zichzelf schuin naar boven wijzen en het is gewoon een lekker gevoel als een vrouw hem recht omhoog houdt. Verder raakte ze me nergens aan. Haar hand voelde lekker warm en ook stevig aan. Ik had vanuit mijn liggende positie een mooi uitzicht op haar zachte lijf.

Ze begon langzaam mijn paal af te trekken. Ik zag hoe de voorhuid naar achter werd getrokken en dan weer terug bewoog. Telkens als haar vingers over het randje van mijn eikel gleden, ging er een schokje door me heen. Net zoals bij het likken van dat o zo gevoelige randje. In het ritme van het aftrekken deinden haar stevige kleine borsten heen en weer. Een opwindend gezicht. Ze concentreerde zich op het aftrekken en bezorgde me behoorlijk intens genot. Ik werd er gek van. Ik sloot mijn ogen en genoot in stilte. Man, wat was dit lekker! Haar hand kneep er stevig in en ik voelde het genot toenemen.

Ook haar tempo nam toe en we wisten allebei dat ik ging komen. Ik zag ook bij haar de opwinding op haar gezicht en geil als ze was, likte ze haar lippen nat. We keken elkaar aan. "Ik wil je zien komen!" zei ze opgewonden. Stevig rukkend ging ze tekeer. Ineens voelde ik haar andere hand tussen mijn benen. Ze Nam mijn ballen in haar hand. Ohhh jaaaaaaaaaaaa!!!!! Dat was genoeg, ik voelde mijn zaad door mijn lijf heen stromen en met een paar flinke rukken uit mijn harde paal spuiten. Een klodder kwam op mijn buik terecht en een tweede liep van mijn eikel op haar hand.

Ze keek me wellustig aan en vroeg me met een geile glimlach of het lekker was. Tegelijkertijd likte ze voorzichtig het zaad van haar hand en mijn paal. Daarna was de klodder op mijn buik aan de beurt. Ik werd zorgvuldig schoongelikt. Jezus! Heerlijk! Ik kon niets uitbrengen, moest nog even bijkomen. Ze kwam half op me liggen en we kusten uitgebreid "Je smaakt lekker! Een beetje zoet. Was het fijn?" vroeg ze me. Ik kon niets anders als alleen maar diep zuchten en kreunend. Pas na een minuut was ik in staat haar te antwoorden, "Oh jezus Ingrid, god wat is dit lekker...". We genoten in stilte en hielden elkaar vast.

"Mijn ouders zijn nog twee weken op vakantie, dus we kunnen hier nog eventjes heerlijk genieten..." zei ze na een tijdje veel betekenend. "Mmmmm," zei ik, "dus overmorgen kunnen we weer genieten?" Ze glimlachte: "Ja! Lijkt me heerlijk. Zo zalig als ik vandaag heb genoten, dat wil ik vaker!" We spraken af dat ik overmorgen weer op dezelfde manier zou binnen komen.

Ik kon haast niet wachten tot onze volgende ontmoeting. We hadden nu gewoon lekker uitgebreid genoten van heerlijke sex. We wisten dat het fijn was en we alle tijd hadden om elkaar te ontdekken en verkennen, te experimenteren en ontdekken.

Wordt nog een keer vervolgd! Jammie :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten