donderdag 5 augustus 2010

Ingrid III

Die morgen liep ik weer de tuin door. Dit keer stond ze niet boven aan de trap, maar ik hoorde haar roepen vanaf de bovenverdieping. Ik liep de trap op, me afvragend waar ze was. Eenmaal op de overloop zag ik haar in bed liggen, onder de dekens. "Hey" zei ik lachend, "ben je alvast maar in bed gekropen." "Ja" antwoordde ze, "ik dacht ik ga hier maar op je wachten".

Ik wilde de lakens terugslaan, om te kijken of en wat ze aan had. Maar ze hield me tegen. "Ho, even wachten. Je moet me vandaag verdienen" zei ze met een lachje. Mijn pik roerde zich en wilde genieten, maar het leek erop als of ik eerst aan het werk moest, al had ik geen idee wat. "En wat moet ik dan doen?" vroeg ik haar. "Je moet me opgeilen" zei ze. Ik schoot in de lach, "Volgens mij ben jij allang geil! Net als ik!" zei ik. Dat moest ze beamen, maar ze ging verder "Nee, maar ik zou je zo graag jezelf zien uitkleden voor me, strippen zeg maar... En als je dat gedaan hebt, dan mag je me zien. Dan ben ik voor jou.
Pleaeaease...."

"Ok, ik zal een poging doen" zei ik, wel wat aan mezelf twijfelend. Mijn gevoel voor ritme en dansen, over liever gezegd, het ontbreken daarvan was me wel bekend... Maar het feit dat Ingrid me dit vroeg en het deel uit liet maken van onze date, zorgde ervoor dat ik toch begon. In het begin aarzelend, en houterig natuurlijk. Ik knoopte mijn hemp open. Onhandig bewegend en draaiend met mijn kont. Ik streelde mijn eigen borst, streek over mijn tepels. Altijd een lekker gevoel. Ik begon er zelf lol in te krijgen. Ik zag dat Ingrid op een bepaalde manier begon te kijken, geil, hongerig. Ze beet op haar onderlip, en haar tong bevochtigde haar lippen. En dat wond mij weer op. Mijn paal werd wat harder, een aangename sensatie.

Mijn overhemp gleed op de grond. Ik wurmde de knoop van mijn broek los, en de rits volgde. Ik liet suggestief mijn hand in mijn broek glijden en sloot mijn ogen, geluidloos kreunend. Zacht de bult in mijn broek masserend en en nog steeds draaiend met mijn kont, keek ik Ingrid aan. Ik zag hoe ze onder de lakens lag te bewegen, en volgens mij zag ik haar handen rond haar kutje bewegen. Mmmmmm, ze lag lekker te spelen. Dat wond me op, lekker! Ik draaide om en schoof de broek van mijn kont af. "Mmmmmmm" murmelde Ingrid, "wat een lekker kontje..." Ik zei niets maar liet de broek op mijn enkels glijden en stapte eruit. Alleen nog in mijn zwarte slip draaide ik mijn heupen in het rond en streelde mijn eigen lijf. Af en toe keek ik over mijn schouder naar Ingrid. Ik pakte mijn pik vast en kreunde zacht. Ik hoorde hoe ze zacht kreunde "Ohhhhh, wat maak je me gek, ik verlang zo naar je" fluisterde ze, "kun je niet bij me komen?"

Maar nu was het mijn beurt, ik bleef voor het bed staan draaien en trok de slip van mijn kont af. Streelde mijn billen, en eerlijk het wond me ontzettend op dit vlak voor Ingrid te mogen doen. Het feit dat we elkaar nog maar net intiem kende en dan nu al zoiets te doen was best spannend. Ik pelde de voorkant van mijn slip van mijn harde paal af en zag tevreden dat de eikel al nat was en half uit de voorhuid kroop. Ik speelde met mijn pik, en merkte dat Ingrid haar adem inhield. Ze wist precies wat ik aan het doen was.

"Oh Jeroen, pest me niet langer! Kom hier, ik wil je. Laten we samen genieten, hier in bed." smeekte ze me. Ik deed mijn slip helemaal uit, en draaide me om, met mijn handen om mijn geslacht. Glimlachend keek ik naar Ingrid die met heerlijk geile smachtende ogen naar me lag te kijken. "Kom bij me in bed..." vroeg ze. "Neeeeejjj" zei ik, "nog niet". Ik liep naar de zijkant van het bed, waar ze lag. Met grote ogen keek ze afwisselend naar mij en mijn handen die ik nog steeds om mijn pik hield. "Mag ik hem niet zien?" vroeg ze me, "mag ik hem hebben?". "Zien wel..." zei ik terwijl ik mijn handen weghaalde en mijn pik naar voren zwiepte. Aan de natte en gezwollen eikel hing al een druppel voorvocht. "maar hebben... nee, dat nog niet. Ik was nog niet klaar namelijk...." zei ik wat geheimzinnig.

Ik nam mijn pik in mijn hand en begon te spelen, te bewegen. Ik keek haar aan, en zag hoe geil ze keek, strak naar mijn pik. Gebiologeerd keek ze hoe ik mezelf aftrok. Af en toe liet ik mijn hand onder mijn paal glijden en omvatte ik mijn ballen. Mijn ballen had ik gisterenavond nog gladgeschoren in bad. Het voelt zo heerlijk zacht als mijn gladde ballen worden gestreeld of gekneed, dat is echt een zalig gevoel. Ik streelde ze en genoot met mijn ogen dicht. Maar aan de andere kant was het ontzettend geil om Ingrid zo te zijn genieten. Ze lag eigenlijk bijna onder mijn paal, terwijl ik naast het bed stond en mezelf heerlijk aftrok. Een warme gloed verspreidde zich door mijn onderbuik, en ik wist dat daarna het voorvocht lekker begint te stromen. Ook was dat zo en Ingrid was er getuige van hoe een paar flinke druppels zich tussen eikel en voorhuid verspreidde. Het aftrekken begon nu geluid te maken, het klotste een beetje. Dat was alleen maar geiler en ik merkte dat het bij Ingrid zijn uitwerking niet miste.

Ik genoot hier best van. Ik vroeg Ingrid of ik haar ook mocht zien en of de lakens weg mochten. Gewillig en geil deed ze de lakens weg en zag ik haar in volle glorie liggen. Haar stevige borstjes, de kleine harde tepeltje, haar mooie gladde en platte buikje en dan haar stevige heupen. Met daartussen het waanzinnig mooie gladde kutje. Haar benen net iets uit elkaar en haar handen die met twee vingers haar kutje vingerde. Ik kon het vocht zien. Al aftrekkend keek ik naar haar en ze zag aan het schokken van mijn pik dat ik genoot van haar heerlijke lijfje. Het was zo geil elkaar te zien masturberen! Ik voelde hoe een orgasme zich aanmeldde. Nu kon ik wachten tot we straks lekker gingen neuken, maar ik vond het ontzettend geil mezelf te laten gaan en me nu hier voor haar ogen af te rukken.

Dat leek Ingrid ook zo te ervaren en samen genietend, ieder van ons eigen lichaam, werkten we ons naar het ultieme genot. Ik rukte me heerlijk af en genoot van de warmte, de tintelende sensatie, daarbij aangemoedigd door een kronkelende Ingrid die zichzelf echt zalig wellustig lag te vingeren. Ze streelde haar eigen borsten, kneep in de tepels en likte haar lippen. Ik voelde het komen en kreunde, ik had het zalig. Stevig rukkend keek ik haar strak aan, diep in de ogen. Haar geile ogen moedigden me in feite aan. En onder een ritmisch "Ja.... ja.... oh ja..." bereikte ik mijn orgasme. Ik bleef rukken en zag hoe een paar witte klodders zaad met een boogje op haar borsten spatten. "Oh jaaaaaaaa" kreunde ze, "Oh lieverd wat zaaaaaalig". Oh wat was het geil om haar te zien genieten van het onderspuiten van haar borsten. Dat was echt een supergevoel!

Ingrid keek naar de witte klodders op haar borsten. Breed glimlachend keek ze me aan "Oh, jij geile vent! Dit is zo opwindend." Ik vroeg haar of dat nog nooit iemand bij haar had gedaan. "Nee, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar het is een heerlijk gevoel. Lekker warm zaad op mijn borsten, heerlijk!" zei ze. Ik maakte aanstalte om bij haar in bed te kruipen. Ik trok de lakens helemaal van haar benen en ging over haar benen zitten. Mijn paal was nog stijf, maar al aan het zakken.

Ik keek naar die mooi borsten met het zaad dat al naar benen begon te lopen. Ik ging over haar heen liggen en voordat ik het zelf wist lag ik mijn eigen zaad van haar borsten te likken. "Owwwwhhhhh" kreunde Ingrid, "wat lekker schat!" Ik likte het zaad van haar borsten en zoog en passant aan haar harde tepels. Ze kermde en hield haar borsten voor me vast, zodat ik er goed bij kon. Heerlijk erotisch. Ik likte haar borsten helemaal schoon, al het zaad verdween in mijn mond. Toen ik klaar was keek ik haar aan. "Kom hier" zei ze. Ik ging wat naar bovenliggen en genoot van haar zachte huid. We kusten elkaar. Ze likte mijn lippen, "Ik wil ook wat van je zaad proeven, net als gisteren... Mmmmmmmm, lekker"

Ons likjes en kusjes gingen langzaam over in heerlijk intieme en erotische tongzoenen. Die intimiteit die we nu deelden maakten dat de hele wereld bestond uit alleen Ingrid en mij en het bed. Elkaar teder strelend, heerlijk uitgebreid tongend hadden we elkaar lief. We hadden de tijd, we wisten dat er nog een hele dag voor ons zou zijn. Ik vond het heerlijk haar handen over mijn billen te voelen glijden, maar ook haar armen om mijn nek heen was lekker. God, wat vond ik haar toch mooi. Haar korte blonde haren, haar bruine ogen. Ze was gewoon een ontzettend mooie meid.

Na een paar minuten heerlijk kussend vroeg ze me of ik in haar wilde komen. Ik ging even rechtop zitten, tussen haar benen. Ze keek genietend naar me, nog steeds geil. Ze hield haar wijsvinger tussen haar tanden. Ik pakte mijn paal en leidde mijn eikel naar haar lipjes. Ik wreef de eikel zacht over haar natte lipjes en ze zuchtte met gesloten ogen. Ik duwde wat en mijn eikel gleed naar binnen, haar lipjes langzaam splijtend. Ze legde haar hoofd achterover, gesloten ogen, haar mondje open. Terwijl ik over haar heen kwam liggen tilde ze haar benen mee omhoog. Toen ik eenmaal op haar lag had ze haar benen opgetrokken, hoog de lucht in. Haar kutje voelde zo zacht en tegelijk zo heerlijk strak. Toen we langzaam en ritmisch begonnen te neuken sloeg ze haar armen om mijn nek heen en kreunde, haar hoofd in haar nek. "Oh Ingrid, wat voelt dit zalig!" fluisterde ik met gesloten ogen.

In ons sexspel hijgden we kort en snel, in het ritme waarmee onze lichamen over elkaar gleden. "Fijn he?" fluisterde ze, "Oh god wat neuk je me lekker! Ik voel je zo graag in me". Haar lange benen de hoogte in en ik had het fantastisch in haar zalige, druipnatte kutje. Jezus, wat was dit een overheerlijk gezicht! Ik had een waanzinnig mooi en opwindend gezicht op alles wat ik zo opwindend aan haar vond: haar mooie gezicht in extase, haar borsten, haar gladde kale kutje en haar mooie benen met brede heupen. Ze was zo mooi, en ze verwende me zo lekker! Ons ritme was fijn en ik voelde hoe Ingrid het ging laten gebeuren. In dit ritme kon ze het niet weerstaan. Telkens als ik in haar stootte, kreunde ze en ving ze de stoot op. Mijn eikel gleed telkens langs gaat g-spot en ze kromp telkens ineen van genot.

Ik vond het zo mooi haar te zien genieten. Ik zag de rode blosje op haar wangen komen, ze stond op het punt te gaan klaarkomen "Oh ja!.... oh ja!" hoorde ik haar regelmatig kreunen. Ik hield dit tempo vast, al was het hard werken voor me. Maar ik wilde haar zien komen. Dat is echt de ultieme beloning voor me, een vrouw zien klaarkomen. Ingrid legde haar handen om haar billen heen en trok haar kutje wat open. Rondom mijn paal zag ik de roze binnenkant van haar kutje. Met een hoop vocht, wat een ontzettend geil gezicht! Kennelijk kwam er door het opentrekken wat spanning op haar clitje, want met een paar diepe zuchten kwam Ingrid luid kreunend klaar. Ze kromde haar rug, en ik moest even moeite doen mijn paal in haar zachte kutje te houden. Ik bleef het ritme aanhouden, en haar op die manier zo lang mogelijk te laten genieten van haar orgasme. Ze zakte diep weg en kwam weer luid kreunend bij. Ik bouwde het pompende ritme langzaam af en kwam weer op haar liggen. Ik was behoorlijk bezweet, maar in haar armen te mogen liggen was heerlijk. Mijn pik helemaal diep in haar.

"Owwwwwwwhhhhhhh" kermde ze onder me, "Owwwwhhhhhhh wat ben je toch lekker met me bezig" fluisterde ze bijna onhoorbaar. Ik bleef heel dicht bij haar en in haar en liet haar zo wat bij komen. Het was zalig om Ingrid zo te zien klaar komen. We kussen teder en zachtjes. We kijken naar elkaar en weten allebei dat we dit nog heel vaak willen doen. Ik stelde haar voor om samen te douchen, met een geil lachje gaat ze akkoord. Ik rolde van haar af en ze stond op uit het bed om naar de douche te gaan. Ik hoorde haar rommelen en daarna het water stromen. "Kom je?" vroeg ze. Ik sprong op en liep naar de douche.

Het was een zeer ruime douche en we konden er makkelijk met zijn tweeen in. Pas toen viel me op dat er twee douchekoppen waren. Ik keek Ingrid vragend aan, en ze begreep precies wat ik bedoelde. "Laten we zeggen dat ik het niet van een vreemde heb, dat ik zo geil ben...." zei ze met een veelbetekenende blik in haar ogen. Ik stapte met haar in de douche en streelde haar prachtige lichaam. Haar zachte borsten, haar stevige kontje. Alles was zo lekker, zo mooi. We gebruikten de zeep ruimschoots en glibberden uitgebreid in elkaars armen. Mijn pik was binnen no-time zo hard als wat, geen wonder als je met een hoop zeep wordt afgetrokken.

Ik sloeg mijn armen om haar heen en zei dat ik haar zo mooi vind. Ik stond nu naast haar. Ze kuste me en ik liet mijn handen zakken. Mijn hand aan de voorkant vond haar zachte kutje, mijn vingers gleden moeiteloos tussen haar glibberige lipjes door. Of het van de zeep of haar kutsap was weet ik niet, maar we genoten er allebei van. Mijn andere hand gleed door haar bilnaad. Toen het topje van mijn wijsvinger over haar poepgaatje gleed, sidderde ze even. We tongden heerlijk uitgebreid in het warme water en genoten ontzettend van dit geile samenzijn.

Ik kromde de wijsvingers van mijn beide handen en ik voelde hoe ik haar lipjes binnengleed en hoe het puntje van mijn andere wijsvingers haar poepgaatje openduwde. Ze hapte naar adem en zuchtte het weer uit, "Owwwwwwhhhhhhh..... lekker!" kreunde. Ik duwde wat meer en voelde hoe ik verder in haar kontje gleed. Tegelijk gleed mijn andere wijsvinger helemaal haar kutje binnen. Het was lekker om haar zo vast te kunnen houden, en ook Ingrid genoot met volle teugen. Om de beurt in en uit glijden, haar in kontje en kutje maakte Ingrid helemaal week. Regelmatig moest ze zich aan me vasthouden. Mijn andere vingers gleden door de zeep heerlijk over billen en venusheuvel en Ingrid is weer hard op weg om het heerlijk te krijgen. Ik voelde hoe ze mijn pik vast wilde pakken, maar door al dat gekronkel van twee lijven en mijn twee armen was daar maar weinig plaats voor.

Ik verhoogde het tempo waarmee ik haar g-spot in haar kutje en in haar kontje vingerde en ze was als was in mijn handen. Sidderend en kreunend bevredigde ik haar en liet ze zich tegen mijn armen hangen. Wat was ze toch mooi als ze klaarkomt!
Ze gingt met haar rug tegen de muur hangen om bij te komen. Haar benen wat gespreid en naar voren. Ik ging op mijn knieen zitten, het warme water stroomt over onze lijven. Ik kuste haar hete kutje en liet mijn vinger opnieuw in haar glijden. Ik vingerde haar lekker diep, en voelde hoe ze zich liet gaan "Oh jezus schatje , neee, niet weer..... oh god, wat doe je toch met me..... god wat is dit toch lekker". Het was heel opwindend om te zien hoe mijn vinger helemaal in haar gleed. Het water wass lekker warm en stroomde over haar buik en benen, maar ik voelde toch echt hoe haar kutsapjes langs haar benen naar beneden lopen. Ze kronkelde en ze kreunde, pakde haar borsten, kneep in haar tepels. "Oh wat heb ik zin in je!" zei ze, "wat zou ik je nu toch graag in mijn kutje hebben. Je hebt me zo lekker gevingerd, ik ben helemaal voor je pik klaar gemaakt. Kom in me!"

Dat liet ik me geen twee keer zeggen. Ik ging staan en vroeg haar voorover te gaan staan. Ze pakte de twee handvaten vast die tegen de muur geschroefd waren. Nu was het duidelijk waarom die daar zitten.... Ik pakte mijn stijve pik en leidde die zonder veel moeite naar binnen. "Ahhhhhhhhhhh" zuchtte ze, en ze liet haar hoofd hangen. Ik genoot hier ook van en begon teder te neuken. Al gauw gaf ze aan dat ze stevig wilde, en ook diep. Haar tegenstoten waren best heftig. Helemaal nat en druipend neukten we, genietend van het warme water. Het tintelende tussen ons zorgde bij ons allebei voor intens genot. Ik genoot van haar stevige kont en mijn pik die daar tussen gleed. Het was fijn om te zien hoe ze genoot en dat ik haar dat genot mocht schenken. Het gaf me een goed gevoel. We gingen helemaal op in onze lust.

Samen waren we weer op weg naar een heerlijk moment. Ik voelde hoe haar kutje mijn paal heerlijk zuigt, aftrekt, liefheeft, sabbelt en haar bijbehorende geile gekreun maakte me heerlijk opegwonden. Het orgasme was er dan toch onverwacht. Ik kwam heftig schokkend klaar en kreunde er flink bij, vanuit mijn tenen. Dat was voor haar voldoende. Mijn lendenen kletsten tegen haar kont aan en ook kronkelend kwam ze klaar, hangend aan de handsvaten. Dan realiseerde ik me ineens dat Ingrid binnen een kwartier drie keer was klaar gekomen. Jezus, en het was pas ochtend....

De volgende dag moesten we allebei werken. We zagen elkaar regelmatig en moesten ons best doen niet te gelukzalig naar elkaar te kijken. Maar feit was wel dat ik vanaf de eerste moment dat ik haar zag die dag, ik heftig naar haar verlangde. Ik stond eigenlijk op het punt haar voorst te stellen ons even terug te trekken in een archiefkamer of zo. Op dat moment werd ik weggeroepen, dus dat plannetje ging niet door. De dag erna hadden we onze volgende date en beleefden we weer zo'n intense dag.

Maar nu is het toch echt klaar... :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten