dinsdag 24 augustus 2010

Sylvia

In the early years van mijn relatie woonde ik samen met een vriendin, en was net begonnen met werken. Samen met een paar bevriende koppels hadden we al langer het plan opgevat om samen eens een weekje te gaan skien. Dit jaar leek het eindelijk ernst te gaan worden met deze plannen. Iemand van ons was naar een reisbureau gegaan en had een paar wintersportbrochures gehaald.

Al snel waren we het erover eens, dit jaar zou alles doorgaan. Met 8 man en vrouw zouden we ons met de bus naar Kaprun laten brengen waar we een week lang zouden genieten van sneeuw, skien en heel veel lol waarschijnlijk gepaard gaand met aardig wat drank. Persoonlijk keek ik niet alleen uit naar het skien, maar ook naar een week lang in de buurt verkeren van Petra, de rondborstige vriendin van mijn toenmalige vriendin. Petra was heerlijk vrijpostig. Ze praatte toen al (ze was toen 25) over lingerie en hoge hakken, en droeg die ook, volgens eigen zeggen.

Ik wilde in de buurt van Petra zijn, want wie weet, kon ik de losse flirts tot dan toe eens omzetten in een uurtje dampende sex... Genieten van die mooie borsten in een cup-D BH en rijden tegen haar stevige heupen. Ik fantaseerde er flink op los in ieder geval.

Het was geloof ik tegen de herfstvakantie dat een van de dames van ons gezelschap voorstelde om te gaan trainen. Fit worden voordat we zouden gaan skien. De animo bij mij was niet al te groot, hoe kun je nu gaan trainen voor het skien? Maar mijn vriendin leek het ook een goed idee en zo kwam het dat we wekelijks vertrokken naar het zwembad om daar baantjes te trekken. Volgens de initiefneemster was zwemmen heel goed voor alle spieren en zou ons conditie sterk verbeteren.

6 van de 8 zwommen zo elke week baantjes. Petra niet, ze woonde aan de andere kant van het land. Jammer, want ik had haar maar al te graag in een badpak gezien. Wat een lijf...

Nu waren wij, mijn vriendin en ik, al in het bezit van een auto, en konden we 2 anderen van ons groepje ophalen. Van ons uit gezien woonden ze toch in de richting van het zwembad, en ze hadden zelf nog geen vervoer, dus het was een kleine moeite ze mee te nemen. We haalden ze op van de bovenwoning van het meisje in een studentenhuis. Ze studeerde dan wel niet meer, maar zoals wel vaker gebeurd, bleef ze er nog wonen. Omdat haar baantje niet genoeg opleverde voor een huurhuis, bleef ze voorlopig in het studentenflatje. Haar vriendje woonde in een ander studentenhuis, en studeerde nog wel.

Eenmaal in het zwembad was het in het begin nog dollen, maar een paar fanatiekelingen wisten het toch al snel op serieus zwemmen te krijgen. Een uur lang trokken we baantjes en hingen vervolgens bek-af aan de rand van het bad. Gaande weg ging onze conditie omhoog. Na afloop was het douchen en aankleden. De kleedruimtes waren gemeenschappelijk voor mannen en gemeenschappelijk voor vrouwen. De douches waren individueel, ieder had zijn eigen douchhokje, maar vreemdgenoeg waren deze hokjes voor mannen en vrouwen gemengd. Ze waren allemaal aan een lange gang naar de 2 kleedruimtes gelegen.

Ik vermoed om het schoonmaken te bevorderen waren de douchhokjes gebouwd uit zwevende panelen met daaraan de deurtjes hangend. In ieder geval was de afscheiding tussen de douchhokjes niet tot op de vloer. Op de avonden dat wij gingen zwemmen was het nooit echt druk, en waren de douchehokjes aan één zijde van de gang afgesloten.

Op een avond stond ik te douchen, toen ik twee armen onder het afscheidingswandje zag verschijnen. Verbaasd als ik was zei ik niets, maar stond te kijken. Ik zag een bos nat haar verschijnen, het was Sylvia. Sylvia was het meisje dat we altijd ophaalden, samen met haar vriend. Sylvia was niet mijn type, ze had bos met krullend haar, een neutraal gezicht, waarvan ik vond dat er niets van uit ging. Niet dat ze lelijk was, maar ze sprak me gewoon niet aan.

Op haar buik kroop Sylvia onder de afscheiding door en het eerste wat me opviel was dat het bandje van haar bikinitopje ontbrak. Ze kroop verder en ik zag na haar blote rug twee witte billen verschijnen. Toen was ze er door en keek ze naar me op. Voor het eerst zag ik een geile blik in haar ogen. Met een eenvoudig fluisterend "Hai..." kwam ze overeind. In één oogopslag zag ik haar stevige borstjes en haar behaarde kutje. Nat.

Ik keek haar aan, en ze kwam meteen terzake: "Niks zeggen!" zei ze zachtjes. Ze kuste me vol op mijn mond en ik voelde hoe ze tegelijkertijd haar hand in mijn zwembroek schoof. Mijn pik was op dat moment slap, ze was als een verassing in mijn douchhokje gekropen. Hij werd ook niet hard, zo verbouwereerd was ik. Ze schoof mijn zwembroek omlaag en mijn slappe pikkie, toch al klein door het koude zwemwater, bungelde naar buiten.

Ze keek me aan, geil en wellustig. Terwijl ze mijn pik in haar warme hand nam, voelde ik hem reageren. Ik voelde hem groeien. Het was meer het fijne gevoel, dat hem liet groeien dan het verlangen. "Even geen geluid maken...." fluisterde ze nog eens waarna ze op haar knieen voor me ging zitten. Sylvia keek me weer geil aan en even later had ze mijn halfslappe paal helemaal in haar mondje.

Dit was een overweldigend gevoel! Mijn nog koude paal werd snel verwarmd in haar warme mondje. En tegelijkertijd liet ze mijn pik half uit haar mond glijden en zoog hem toen weer naar binnen. Hij werd snel stijf en dik. Toen hij een maal stijf was pakte ze het lid vast en begon me ritmisch te zuigen. Met holle wangen zoog ze hem naar binnen en met haar hand trok ze me af. Ze keek me aan, en gaf me een geile knipoog. Jezus, dit werd wel heel lekker! Ik keek naar haar en zag hoe haar lippen zacht mijn eikel verwende, terwijl haar hand me bleef aftrekken.

Ik wist niet hoe ik het had, en wilde haar. Jezus, wat verlangde ik ineens naar haar mooie stevige borstjes en haar hete kutje. Ondanks het feit dat ik niets voor haar voelde, wilde ik haar. Hier en nu. Maar ik kon me niet losmaken van die heerlijke lippen en die zalige hand. Ze pakte met haar andere hand nu mijn ballen vast en dat was helemaal het einde. Zacht kneedde ze ze. Dit was heerlijk en ik liet haar maar begaan, jezus, het kon zo niet lang duren.

Ze stopte ineens en kwam weer overeind staan. Ze keek naar me op. Met vrolijke ogen keek ze me aan en vroeg "Vind je dat lekker?". Tegelijkertijd streelt ze mijn dikke paal. "Ja..." fluisterde ik en ik wilde mijn armen om haar heen slaan. Maar ze stapte wat naar achteren en ging verder "Ik vond het ook heerlijk om te doen, en ik wil meer. Ik wil jou! Helemaal, en ook langer als 5 minuten hier onder de douche. Als je morgenavond nou eens naar mij komt dan ben ik helemaal voor jou, en krijg je nog meer lekkers." Ze wachtte even om alles tot me door te laten dringen. "Okee" stamelde ik. "Ja?" vroeg ze gretig, "Kom je morgen naar mij toe?". Ik bevestigde het nog eens en ze kuste me als afscheid nog eens op mijn lippen "Tot morgen dan!" En weg was ze. Ze liet me verbouwereerd achter met een pik die snel slap werd.

Als in een roes douchte ik verder. Ik kwam als laatste uit de kleedkamer en werd met een kus begroet door mijn vriendin. Sylvia schonk me verder geen aandacht, hoe ik ook naar haar keek, in de auto door de achteruitkijk spiegel. Net zoals als anders zei ze "Tot volgende week!".

De rest van de avond en een deel van de nacht dacht ik veel aan Sylvia. Dit had ik nooit verwacht. Ik voelde niets voor haar, vond haar maar een beetje aanstellerig type. Vond haar ook niet echt mooi. Maar de gebeurtenissen van eerder deze avond veranderde dat. Ik dacht aan dat bikinitje wat ze altijd droeg als ze ging zwemmen. Haar kleine borstjes werden door er mooi door geaccentueerd, en ik moest eerlijk toegeven, haar borstjes waren erg mooi. De vorm was mooi, en ze waren stevig. Als ze liep, dan deinden ze niet, maar ze veerden, ze trilden. En haar broekje bestond aan de zijkant uit geknoopte koordjes. En daar had ik wel iets mee. Strikjes, koordjes, knoopjes. Ik vond het ergens verleidelijk, je kon immers aan die strikjes trekken en het broekje was los.

De volgende dag verliep natuurlijk langzaam, want ik was ongeduldig aan het wachten op de avond. In die periode werkte ik regelmatig over en het was dan ook niet moeilijk om een avond weg te blijven. Eindelijk reed ik naar haar flatje. Ik was er verder nooit geweest, ik wachtte altijd in de auto. Maar nu liep ik de trap op en belde aan. Ze deed open en verwelkomde me met een vrolijke lach. "Hey! Kom binnen." Ik merkte meteen dat ze in bikini liep en dat het binnen behoorlijk warm was. Ze ging me voor, maar keek regelmatig achterom. Ik kwam de woonkamer binnen en liep haar achterna. Ze draaide zich om en kwam voor me staan.

Verlangend keek ze me aan en vroeg me "Had jij ook zo'n moeite om de dag door te komen?". "Ja, ik moest de hele tijd aan gisterenavond denken" antwoordde ik. "Ja ik ook" ging ze verder, "ik was best wel geschrokken van mezelf. Dat ik dat durfde! Maar ik verlang al best wel een tijdje naar je...". Daar wist ik niets vanm ze had dat nooit eerder laten merken. Ik wist niets te zeggen en keek haar aan. Ze kwam voor me staan en legde haar hand op mijn borst. Ze ging op haar tenen staan en kuste me op mijn mond. Ik ging er in mee en al gauw stonden we innig te tongen. Ze kuste heerlijk, en ik voelde al snel iets groeien.

Sylvia had dat door en begon me al strelend uit te kleden. Ik raakte alleen maar meer opgewonden en toen ik naakt was, had ik een stijve pik, die recht vooruit hing. Ze keek me aan en zei verlekkerd "Jaaah, dat wil ik... ga je mee?". Ze pakte mijn hand en ging een deur door. We kwamen terecht in haar slaapkamer. Ze draaide zich om en keek naar me op. "Nu ik nog..." zei ze, terwijl ze haar handen op haar rug bracht. Ze trok de onderste koordjes van haar bikinitopje los. De twee driehoekjes hingen nu over haar borstjes heen, de koordjes bungelden naar beneden. Weer kwam ze op haar tenen staan en kuste me. Ze zorgde er daarbij wel voor dat haar borstjes tegen me aan gedrukt werden.

Tegelijkertijd pakte ze mijn harde paal vast. Owwwwwhhhh, wat een fijn gevoel. Ze maakte zich los uit die heerlijke kus en haalde het bikinitopje van haar hals af. Haar kleine borstjes waren nu onbedekt. Ik staarde ernaar, ze waren mooi. Niet puntig, maar mooi rond. Terwijl ze me zwoel aankeek, streelde ze haar eigen borstjes en vroeg me "Vind je ze mooi?" Oh jezus, dit wond me op. Mijn pik klopte en ik knikte. "Wil je ze strelen? Doe maar hoor..." En om me aan te moedigen pakte ze mijn hand en legde die tegen haar borstjes aan. Mmmmmm, heerlijk zacht en warm...

Terwijl ik haar borstjes zacht streelde, glimlachte ze en beet op haar lip. Haar eigen handen verplaatsten zich naar de zijkant van haar broekje. Ze trok aan de koordjes en haar broekje schoot los. Omdat ze een klein beetje gespreid voor me stond, viel het broekje zo naar beneden en stond Sylvia naakt voor me. "Ik heb een verassing voor je" lispelde ze. Ik keek naar beneden en zag dat haar kutje kaal was. "Ik ben heerlijk glad" zei ze. Ohhhhh, wat heerlijk! Een kaal kutje. Ik wilde haar daar strelen, maar ze zei "Kom, we gaan lekker op bed..." en ze kroop op bed. Man, wat was het heerlijk haar te zien. Alles bewoog zo mooi.

"Kom hier liggen, schat" zei ze, en ze duwde me op mijn rug. Ze kwam naast me over me heen hangen en we kusten uitgebreid. Daarbij voelde ik hoe ze mijn harde paal in haar handen nam. Hij klopte flink. "Waar was ik gebleven?" vroeg ze, en even later liet ze de eikel diep in haar mond glijden. Ohhhhhhh! God, wat een zalig gevoel. Warm, nat, zacht.... Ik had het heerlijk. Meteen begon ze me ook te pijpen, af te trekken. Ze schonk me intens genot. Ik streelde haar rug en haar kontje, maar kom me nauwelijks concentreren. Ze pijpte goddelijk! Haar lippen gleden teder langs het randje van mijn eikel, wat nu juist zo gevoelig was. Ik zonk weg, dacht aan niets anders als haar heerlijke lippen.

Na een paar minuten stopte ze en keek me met natte lippen aan. Ze kwam weer naar me toe, en kuste. Ik proefde mijn eigen voorvocht, en ik merkte hoe geil ik dat vond. Ik likte haar lippen af. Ze draaide zich wat en kwam over me heen zitten.
Mijn natte paal stond schuin omhoog. Keihard, daar had ze wel voor gezorgd. Met haar hand tussen haar beneden stuurde ze mijn dikke eikel naar haar kutje toe en duwde hem tussen haar lipjes. Ze was al nat en zonder moeite liet ze zich naar beneden zakken. Mijn paal volgde en ik sidderde bij het gevoel om haar binnen te gaan. Oh man, wat een heerlijk gevoel!

Sylvia keek nu glazig. Ze keek recht vooruit, en ze was ver weg met haar gedachten. Langzaam begon ze te bewegen. Daarbij sloot ze haar ogen. God wat een heerlijk gevoel! Ik keek naar haar, haar borstjes, haar gladde buik, haar kutje, waar mijn dikke glimmende paal in- en uitgleed. Het gevoel was onbeschrijfelijk zalig! Ik keek genietend naar dit sexspel en voelde me in een roes door het feit dat ik er zelf deel van uitmaakte. Sylvia keek me nu aan. Ze hijgde en lachte tegelijk. Af en toe liet ze haar hoofd hangen omdat ze het zo fijn had. Steunend met haar handen op mijn borst, neukte ze me ritmisch met haar heupen. Eerst langzaam, maar later ook krachtige stoten.

Ik voelde me vereerd, omdat Sylvia met mij wilde neuken en kennelijk niet met haar vriendje. Dat en het feit dat ze hier nu met haar prachtig lijf boven me zat, maakte dat ik mijn orgasme voelde naderen. Een warme gloed verspreidde zich in mijn lichaam, en Sylvia merkte aan mijn korte kronkelende bewegingen dat ik ging komen. Een paar hete heftige stoten van haar heupen zorgden ervoor dat ik mijn zaad diep in haar kutje pompte. Ik kreunde luid en haar glimlach vertelde me dat ik dat vooral moest doen, dat ik me moest laten gaan. Ik kromde mijn rug, en duwde mijn hoofd in het kussen.

Ze stopte en kwam plat bovenop me liggen, mijn pik nog in haar. "Vond je het lekker?" vroeg ze me. Ik knikte en wat later realiseerde ik me schuldig dat Sylvia nog niet was klaargekomen. Ze raadde mijn gedachte en zei "Geeft niks, schatje, we hebben de tijd..." En terwijl ze van me afrolde en op haar rug naast me kwam liggen vroeg ze me "Ik zou het lekker vinden als je me zou likken... Wil je dat doen?". Ik zei "Mmmmm, lijkt me heerlijk". Achteraf voelde ik me wel een mietje, dat ze alles zo moest aangeven. Zij vertelde me wat te doen, zij pijpte me, zij neukte me. Maar even goed vond ik het wel lekker, dat zij het heft in handen nam. Maar nu was het tijd de rollen om te draaien. Ik ging op mijn knieen naast haar zitten en begon met haar borstjes.

Die dreven boven op haar buik en de tepeltjes staken omhoog. Ik streelde ze en genoot van de veerkracht. Sylvia bleek hier erg gevoelig te zijn, bij elke aanraking kreunde ze. Ik kuste de tepeltjes, en zoog er voorzichtig aan. Ook speels bijten vond ze erg lekker. Daarbij streelde ik haar gladde en zachte buikje. Langzaam verlegde ik mijn aandacht naar haar onderbuik. Ze had haar benen al wijd uit elkaar gelegd en ik ging maar meteen tussen haar benen in liggen. Mijn gezicht vlak voor haar geurige kutje. Het rook hier zo zwoel, zo geil.

Haar lipjes waren nog nat van ons heerlijke neukpartijtje zonet en ook nog gezwollen. Tussen de lipjes zag ik het vocht staan. Ik begon haar lipjes teder te likken en Sylvia reageerde door diep in te ademen en te steunen. Ze trok haar benen op, zodat haar lipjes verder open gingen. Ook kon ik haar kontje nu bereiken. Zover was het echter nog niet, ik wilde haar kutje eerst alle aandacht geven. Ik liet een vinger in haar natte grotje glijden en voelde hoe strak ze was. Ik draaide mijn vinger in haar warme holletje en voelde met mijn vingertop haar g-spot. Ze sidderde en draaide met haar heupen. Hier was ze erg gevoelig.

Ik kuste haar lipjes en stak mijn tong uit. Die gleed richtig clitje en de reactie van Sylvia liet me merken dat ik goed op weg was. Een beetje plagerig nam ik telkens een aanloopje richtig haar clitje, maar stopte net voordat ik er was. Sylvia duwde haar heupen dan zo dat haar clitje tegen mijn tong aan zou komen, maar ik trok mijn tong dan snel weg. Dit maakte haar gek en ze kreunde gefrustreerd. "Toe nou!" zei ze, "doe niet zo gemeen, lik m'n clitje. Alsjeblieft!"

Maar ik liet me niet overreden en bleef haar minuten lang zo verwennen. Ze werd gek en ik merkte dat ze steeds meer opgewonden werd. Het was een voelbare spanning. Ik had het gevoel dat als ik nu haar clitje zou aanraken, dat ze in één ontlading zou klaarkomen. Toch ging ik nog even door, daarbij ritmisch langs haar g-spot wrijvend en met een stevige tong het gebied rond haar clitje likkend. Ze lag inmiddels met gesloten ogen te wachten op het moment. Ik besloot haar de volle laag te geven en verschoof het puntje van mijn tong precies op haar harde donker rode knobbeltje.

Ik had gelijk: vrijwel meteen kwam Sylvia heftig klaar. Het was even stil en toen kwam ze met een lange schreeuw klaar. Ineens had ik een nat gezicht. Jezus! Sylvia's kutje spoot me krachtig in mijn gezicht. Oh man! Wat lekker! Ik opende mijn mond om wat van het geile vocht op te vangen. Jezus, wat was dit supergeil! Sylvia lag met heftige en hoorbaar te hijgen en met elke adem tocht spoot er weer wat uit haar kutje. Zo bouwde het af, en lag ik met een kletsnat gezicht tussen haar benen. Oh god, wat was dit heerlijk! Ik keek haar triomfantelijk aan. Sylvia voelde zich wat schuldig en zei "Oh sorry! Oh dit gebeurt haast nooit, alleen als ik zelf speel". Maar ik zei haar dat ik het heerlijk vond. Ik had dit nog nooit gezien, er alleen maar van gehoord, en ik vond het zo ontzettend opwindend.

Ik kwam op haar liggen en we kusten elkaar, ze likte mijn natte gezicht en ook ik genoot van de smaak en het gevoel van haar kutsap vermengd met het vocht uit haar kutje. Minuten lang bleven we zo tongen. Het had iets heel intiems, dat ik dit mee mocht maken en zo intens in elkaar opgingen. We neukten daarna nog uitgebreid en genoten een fijne, lange avond van elkaar.

Onze skivakantie was de week erna en we spraken af, dat we elkaar tijdens het skieen niet zouden benaderen. De kans was veel te groot dat dit zou opvallen, zo onder de ogen van onze partners. Wel bekeek ik regelmatig met andere ogen, deze vrouw kon heftig spuitend klaarkomen, en dat te weten maakte het best geil...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten